DrKeo כתב:
איבדת את הצפון? 15 מליון יחידות ב-8 שנים זאת הצלחה? פחות מ-2 מליון יחידות בשנה? ה-WIIU מתה אחרי שנתיים וסה"כ מכרה 12 מליון יחידות. זה 8 מליון פחות מהאקסבוקס המקורית, האקסבוקס שמכרה הכי פחות טוב בהסטוריה של מיקרוסופט וחיה רק 4 שנים.
אז עכשיו הכל ברור, כולנו מסכימים שהקונסולה הזו יכולה למכור גם 10+ מליון יחידות, פשוט ההגדרה שלך להצלחה היא הגדרה של כישלון קולוסאלי. למכור רק 15 מליון יחידות ולאבד בו בזמן את מקור ההכנסה של ה-eco system הסגור זה מהכישלונות הכי גדולים בהסטוריה של עולם הגיימינג ומשום מה אתה רואה את זה כהצלחה.
אגב אני חושב שיהיה להם קשה לחצות את ה10 מליון יחידות, אבל בהחלט יכול להיות שהם יעשו יותר מ-10 מליון יחידות. מה שאני כן בטוח בו הוא שהיא הולכת להיות הקונסולה הכי כושלת של מיקרוסופט אי פעם.
DrKeo כתב:אממ, מעניין, שכחת משהו. לעשות קונסולה שמפסידים עליה כסף - בהחלט נכון. לעשות בלעדיים שחלקם ירוויחו וחלקם יפסידו כסף - בהחלט נכון. אז מה הקטע ששכחת? אממ, אולי הקטע של להכניס 20+ מליארד דולר ממנויים, אביזרים, מכירת משחקי צד ג' וכו'? אה כן, לגמרי שכחת לציין את הקטע הזה שמכניס את כל הכסף במודל קונסולה קלאסי.
זה בערך כמו להגיד "ש-HP יוציאו עוד מדפסת שמפסידה להם כסף?" כשכולם יודעים בבירור שהמדפסת היא אמצעי למטרה שבאמת מכניסה להם כסף - דיו. אתה יודע, משקיעים כסף כדי להרוויח כסף והבלעדיים והמימון חומרה הוא ההשקעה שמחזיקת פלטפורמה עושה כדי לגרום לפלטפורמה שלה להזרים יותר מ-100 מליארד בדור. משום מה אתה תמיד מתעלם מזה בהודעות שלך, למרות שאתה אמור לדעת את זה כבר.
DrKeo כתב:מה המטרה בויכוח על עלילה של משחק שאתה לא יודע מה היא חוץ מנקודת עלילה אחת שמתרחשת 4% לתוך המשחק?
Hypno כתב:אולי אתה וכל מי שהשכם וערב צועק שמיקרוסופט 'השמידה' את החומרה שלה יתכבדו ויגידו מה זה אומר במספרים 'להשמיד'?
כמה קונסולה קלאסית חדשה של מיקרוסופט עם אותו קו של מולטיפלטפורם תמכור?
חישוב אלטרנטיבי: קחו את האחוזים שבה ה XSX מוכרת פחות מ ה XB1 ותעשו ירידה כזו למכשיר ההיברדי, ואחר כך גם תתייחסו למחיר היקר.
צפי מכירות ויעדי מכירות של מכשיר יקר שנמכר ברווח למותג שמנסה להמציא את עצמו מחדש לא דומות בכלל לעוד קונסולה בחצי המחיר, או יותר מזה.
יהיו המכירות אשר יהיו, השוואות למכירות של דורות קודמים זה הכי לא apples-to-apples שאפשר לדמיין.
Hypno כתב:אף אחד לא מפריע למיקרוסופט למכור מנויים ואביזרים על מכשיר היברדי. גם בתצורה של קונסולה קלאסית, מיקרוסופט לא צריכים להפסיד כסף על בלעדיים שלא עושים דבר למכירות. הקונסולה תמכור בזכות מחיר/כח/סט שירותים לפני שהיא תמכור בזכות משחקים כמו הלבלייד, avowed ו-ווטאבר שהם הוציאו הדור הזה.
אתה רוצה את המשחק COD השנתי של 2027/2028 כבלעדי לקונסולה עם בסיס משתמשים בן-יומו. כלומר התאבדות כלכלית. הקרבת הזיכיון והמפתחת.
kririn כתב:אתם מתווכחים פה על מיקרוסופט
כחברה , הם אחת מ5 הכי גדולות בעולם היום
אני לא חושב שמיקרוסופט מתיחסת לתחום
כמותנו המעריצים
אולי יש טעויות ,אולי חלקן גדולות מבחינתנו הגימרים
אבל ms רוצה מנוים
לא למכור ציוד
kririn כתב:למפיצה רגילה אין גיימפאס
ולדעתי הם מכוונים לשם דרך pc שמותקן אליו windows
גם הxbox הבא , מתוכנן כpc
Laskin כתב:אז אתה מסכים שאפילו ביחס לדור הנכחי הכושל - הדור הבא שלהם יהיה כשלון גדול יותר, והרעיון של קונסולה יקרה כשאין לך להיטים גדולים בבלעדיות הוא לא טוב ויוביל להרבה פחות מכירות.
אוקיי, אנחנו מתקדמים… אני חושב
DrKeo כתב:כן, זה לא תפוחים לתפוחים, זה תפוחים לגוש צואה חסר כל ערך. קונסולה קלאסית של מיקרוסופט בלי בלעדיים טובים ובלי יותר מדי מאמץ = 60+ מליון יחידות. זה 60 מליון אנשים שכל פיסת תוכנה שהם קונים, כל מנוי שהם עושים, כל אביזר שהם קונים ישר מתגלגל לכיס של מיקרוסופט. אז לא! עדיף לעשות קונסולה שבה כמעט שום דבר לא מכניס למיקרוסופט כלום ועל הדרך שתמכור 10 מליון יחידות בלבד. גאוני!
DrKeo כתב:לא לא לא, מיקרוסופט לא יכולה לכפות עליך לקנות מנוי במכשיר היברידי, היא לא מקבלת נתח של 30% מכל מכירה על מכשיר היברידי. אל תברח מזה, רוב ההכנסות של סוני מגיעות ממנויים + 30% מכל מכירת צד ג' + אביזרים. זה כמעט כל ההכנסות של סוני, ומיקרוסופט הולכת לאבד את כל זה.
להגיד שצד א' או מכירת חומרה זה הפסדי זה מטומטם בערך כמו להגיד שאמזון צריכה להפסיק למכור מוצרים כי המשלוח עולה לה כסף. אה באמת? חומרה ומשחקי צד א' עולים כסף? מה אתה אומר, איזה שוק, אשכרה צריך להוציא כסף כדי להביא אנשים ל-ECOSYSTEM שלך, בהחלט שוק גדול.
Hypno כתב:לא. אי אפשר לבחון מכשיר גיימינג שעולה 500 דולר ומכשיר שעולה 1000 דולר באותו אופן. הפרמטרים להצלחה שונים.
הרעיון של להיטים גדולים שאינם בלעדיים הוא מצויין בלי קשר למחיר של המכשיר. אין סיבה לקשור את גורל משחקי הבלוקבאסטר עם גורל מכירות המכשיר.
בתרחישים הכי ורודים, בלוקבאסטר בלעדי לחומרה חדשה הוא אסון פיננסי.
Hypno כתב:לשלוף מספרים זה תמיד כיף. הקונסולה הקלאסית הנוכחית של מיקרוסופט, שנכון לכתיבת שורות אילו עדיין מציעה משחקים בלעדיים לא מעטים, לא קרובה ל-60 מיליון יחידות.
אז מאיפה הביטחון לשלוף סתם מספר לא קשור. אני בטוח שגם על ה WII U אמרת שבמקרה הכי גרוע היא תמכור X. ובסוף היא מכרה פחות מזה.
אז קונסולה בלי בלעדיים של מיקרוסופט תעשה 60 מיליון? אז איפה ה'השמדה' של העסק פה?
Hypno כתב:מיקרוסופט לא מכריחה אותך לקנות מנוי גיימפאס על ה XBOX. מיקרוסופט יכולה להמשיך למכור אביזרים למכשיר ההיברדי כפי שהיה עד כה.
מה מפריע לך במצב עניינים שבו מיקרוסופט עושה X% רווח על מכירת החומרה ולכן היא תהייה מרוצה במספר יחידות נמוך יותר?
למה להביא אנשים לאקוסיסטים שלך צריך לבוא על חשבון המשחקים והמפתחות שלך? להחליש את המותג, להחליש את האחיזה שלך בז'אנר, לא להחזיר את ההשקעה במשחק, לפטר עובדים.
אם אתה סבור שמיקרוסופט לא תוכל להוביל את האנשים שקונים את המכשיר עם השם שלה לעשות את ה spending שלהם באקו-סיסטם שלה, אז לבטח שמיקרוסופט לא תוכל להוביל אנשים לקנות את החומרה שלה על פני זו של סוני.
glass man כתב:מה שאני לא מצליח להבין זה מאיפה מייקרוסופט חשבו שהם יעשו את הקפיצה הזו ל30% ? אני כבר תקליט שבור אבל חוץ מפייבל 4 ופורצה פשוט אין להם סיסטם סלרס בדור הזה לדעתי.\
כאילו מספיק להסתכל על הביצועים של the outer worlds 2 בSteam. למשחק יש "שיא" של 18,251 שחקנים בסטים.
יכול להיות שמייקרוסופט באמת חשבו שGame Pass ינצח להם את הדור הזה? לא ברור לי איך הם חשבו את זה שהצד א' לא מושך מספיק בשביל לעשות מנוי.
Laskin כתב:אז אי אפשר להשוות את הפס2 לפס3, כי אחד הושק ב-300 דולר והשני ב-600? מה זו ההזזה של הדגל הזאת? הפרמטרים להצלחה שונים, מן הסתם, כי מיקרוסופט עושה החלטה איומה, אבל אתה אמור להשוות דור אחד לדור שאחריו, תמיד היה כך, לפעמים היו הבדלים גדולים במחיר, לפעמים פחות, לפעמים זה היה נייד ונייח ולפעמים משהו היברידי, כל חברה בוחרת איך הדור הבא שלה ייראה ובכמה יימכר, וההצלחה אמורה להיות גדולה יותר בכל דור אחרת זה כשלון. אפשר שדור ימכור פחות יחידות ועדיין הרווחים יגדלו. אם מיקרוסופט תמכור רק 15 מליון יחידות בדור הבא אין מצב שהרווחים יהיו גדולים יותר. הם יצטרכו שבערך כולם יעשו גיימפאס באיזה 100 דולר בחודש בנוסף לגיימפאס במחשב, ושכל משחק גדול שלהם ימכור 30 מליון יחידות. בהצלחה עם זה.
DrKeo כתב:מיקרוסופט בחרה לעשות מכשיר יקר ולא ממומן בדור הבא, זה הכל בחירה, אסטרטגיה. האסטרטגיה שלהם עכשיו תוביל למכירות ממש רעות של אקסבוקס ביחס לסטנדרט של עולם הקונסולות וכולנו מסכימים עם זה, כולל אתה כשאמרת שהיא תמכור 15 מליון. אתה פשוט מזיז את קורות השער כדי לא לרדת מהעץ.
DrKeo כתב:ה-XSX היא לא "קלאסית". ב-3 שנים הראשונות היא מכרה בצורה מאוד דומה ל-X1, כלומר בדרך לעשות 60+ מליון יחידות. הבעיה התחילה כשמיקרוסופט התחילה לערער את הקרקע שכל קונסולה עומדת עליה, וברגע שהקרקע הייתה רעועה הכל התחיל להתפרק. אין שום דבר קלאסי בקונסולה שבה הבלעדיים הכי גדולים יוצאים למתחרה הישירה.
DrKeo כתב:ברור שמיקרוסופט כופה עליך GP היום, איך עוד תשחק אונליין? אם מיקרוסופט תוכל לעשות REVENUE גבוה יותר כשהיא מוכרת 10+ מליון יחידות חומרה לעומת ECOSYSTEM סגור עם 60+ מליון יחידות חומרה אז באמת כל הכבוד להם. זה אומר שהמהלך עבד. הבעיה היא שזה לא באמת עובד, אתה רואה שה-REVENUE בירידה מאז המעבר למולטי-פלטפורם וזה היה מאוד צפוי. מן הסתם יותר קל לעשות כסף מלקוח שבוי מאשר מלקוח לא שבוי. אז איך מיקרוסופט תעשה מ-10+ מליון לקוחות לא שבויים יותר כסף מאשר מ-60+ מליון לקוחות שבויים?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים