Death_119 כתב:סיימתי את דום The dark ages, סך הכל ממש חביב. הניסיון שלהם לעשות עלילה הפעם נראה מגוחך, מרגיש ברמת הקמפיין של UT (המקורי).
ממש אהבתי את הסגנון החדש מעצם העובדה שהם באמת מנסים לשנות מאוד את הגיימפליי ממשחק למשחק, כולם מעולים והשלישי לא נופל ברמה.
זה גם מאוד שיפר את הבוסים האחרונים שהפכו למן בוס ברמת Geometry war לקראת הסוף, טייק נחמד.
הרגיש לי קצת ארוך לפרקים כי באמת כל המשחק הוא דיי Copy paste של עצמו, אבל עדיין מאוד מספק.
וכנראה שה-4080 רישמית ענתיקה, כבר לא מחזיקה את Doom עם Path tracing (לא שומר אפילו על 60 יציב) ונאלצתי לכבות בשביל לשמור על 120 פריימים.
Death_119 כתב:סיימתי את דום The dark ages, סך הכל ממש חביב. הניסיון שלהם לעשות עלילה הפעם נראה מגוחך, מרגיש ברמת הקמפיין של UT (המקורי).
ממש אהבתי את הסגנון החדש מעצם העובדה שהם באמת מנסים לשנות מאוד את הגיימפליי ממשחק למשחק, כולם מעולים והשלישי לא נופל ברמה.
זה גם מאוד שיפר את הבוסים האחרונים שהפכו למן בוס ברמת Geometry war לקראת הסוף, טייק נחמד.
הרגיש לי קצת ארוך לפרקים כי באמת כל המשחק הוא דיי Copy paste של עצמו, אבל עדיין מאוד מספק.
וכנראה שה-4080 רישמית ענתיקה, כבר לא מחזיקה את Doom עם Path tracing (לא שומר אפילו על 60 יציב) ונאלצתי לכבות בשביל לשמור על 120 פריימים.
Klayman כתב:אני משחק ב Dispatch במחשב. ממש נהנה. זה משחק סטייל Telltale, שהבנתי שכלמיני יוצאי החברה עשו, אבל עם Look&Feel שמתאימים לעידן המודרני. בינתיים, אני חושב שהביצוע מעולה. יש קצת דברים מעצבנים, אבל לא משהו אקוטי.
Laskin כתב:Klayman כתב:אני משחק ב Dispatch במחשב. ממש נהנה. זה משחק סטייל Telltale, שהבנתי שכלמיני יוצאי החברה עשו, אבל עם Look&Feel שמתאימים לעידן המודרני. בינתיים, אני חושב שהביצוע מעולה. יש קצת דברים מעצבנים, אבל לא משהו אקוטי.
סיימת את הפרקים האחרונים?
המשחק יושב על ממוצע 89, ממש כל הכבוד להם
נראה לי שאתחיל אותו בסופ״ש
glass man כתב:Death_119 כתב:סיימתי את דום The dark ages, סך הכל ממש חביב. הניסיון שלהם לעשות עלילה הפעם נראה מגוחך, מרגיש ברמת הקמפיין של UT (המקורי).
ממש אהבתי את הסגנון החדש מעצם העובדה שהם באמת מנסים לשנות מאוד את הגיימפליי ממשחק למשחק, כולם מעולים והשלישי לא נופל ברמה.
זה גם מאוד שיפר את הבוסים האחרונים שהפכו למן בוס ברמת Geometry war לקראת הסוף, טייק נחמד.
הרגיש לי קצת ארוך לפרקים כי באמת כל המשחק הוא דיי Copy paste של עצמו, אבל עדיין מאוד מספק.
וכנראה שה-4080 רישמית ענתיקה, כבר לא מחזיקה את Doom עם Path tracing (לא שומר אפילו על 60 יציב) ונאלצתי לכבות בשביל לשמור על 120 פריימים.
יאלה דודי תגיע כבר ל the other worlds 2 אני מנסה למצוא לו זמן בחודשים הקרובים והדעה שלך מאוד מעניינת אותי כי מבין שנינו אתה זה ששיחק בavowed ותוכל להשוות
Laskin כתב:Klayman כתב:אני משחק ב Dispatch במחשב. ממש נהנה. זה משחק סטייל Telltale, שהבנתי שכלמיני יוצאי החברה עשו, אבל עם Look&Feel שמתאימים לעידן המודרני. בינתיים, אני חושב שהביצוע מעולה. יש קצת דברים מעצבנים, אבל לא משהו אקוטי.
סיימת את הפרקים האחרונים?
המשחק יושב על ממוצע 89, ממש כל הכבוד להם
נראה לי שאתחיל אותו בסופ״ש
Death_119 כתב:glass man כתב:Death_119 כתב:סיימתי את דום The dark ages, סך הכל ממש חביב. הניסיון שלהם לעשות עלילה הפעם נראה מגוחך, מרגיש ברמת הקמפיין של UT (המקורי).
ממש אהבתי את הסגנון החדש מעצם העובדה שהם באמת מנסים לשנות מאוד את הגיימפליי ממשחק למשחק, כולם מעולים והשלישי לא נופל ברמה.
זה גם מאוד שיפר את הבוסים האחרונים שהפכו למן בוס ברמת Geometry war לקראת הסוף, טייק נחמד.
הרגיש לי קצת ארוך לפרקים כי באמת כל המשחק הוא דיי Copy paste של עצמו, אבל עדיין מאוד מספק.
וכנראה שה-4080 רישמית ענתיקה, כבר לא מחזיקה את Doom עם Path tracing (לא שומר אפילו על 60 יציב) ונאלצתי לכבות בשביל לשמור על 120 פריימים.
יאלה דודי תגיע כבר ל the other worlds 2 אני מנסה למצוא לו זמן בחודשים הקרובים והדעה שלך מאוד מעניינת אותי כי מבין שנינו אתה זה ששיחק בavowed ותוכל להשוות
ישר התחלתי אותו אחרי Doom, כבר יש לי 7 שעות במשחק.
מהמעט ששיחקתי הוא מרגיש מאוד כמו הראשון רק עם הרבה יותר פוליש, הוא גם נראה ממש טוב תודות ל-Unreal 5. העלילה בסדר כרגע, על פי הביקורת היא מאוד משתפרת במחצית השנייה. הגיימפליי מאוד פשטני ולא מאתגר, אם לסמוך על הראשון זה ישעמם בשלב מסויים. יש הבטחה לרובים יותר "מגוונים", אבל לא יודע כמה זה יחזיק והביקורות ציינו שאין גייון באוייבים והם גם לא חוזרים מרגע שהרגת אותם.
הוא כמות רמות מעל Avowed ברמת ההפקה, זה דיי ניכר. Avowed היה גם כתוב ממש רע ולכן היה ממש משעמם, Outer world 2 הרבה יותר דומה בכתיבה לNew vegas, הוא ממש עשוי טוב מהבחינה הזאת.
Hypno כתב:ממשיך להתקדם לאיטי בסילקסונג.
נחזור שוב לגבי עניין הקושי ונזכיר משהו שלא מקבל מספיק דגש (ושלא השתמשתי בו מספיק בהתחלה):
בסילקסונג (וגם בקודם) אפשר לעשות bail out בכל רגע נתון ולהציל את עצמך ממוות.
אתה חוקר איזור בלי מפה ואיכשהו הגעת לקרב בוס בלי כמעט חיים? לא רוצה לעשות את הדרך בחזרה לקחת את החרוזים? אין בעיה.
לוחצים escape ועושים quit to menu. המשחק שומר את ההתקדמות והגילויים שלך במפה (אם כבר יש לך של אותו האיזור) ומחזיר אותך לספסל האחרון שהיית בו.
אם המפתחים לא היו רוצים לאפשר את 'חבל ההצלה' הזה אז הם לא היו משאירים את זה ככה.
למשל השתמשתי ב quit to menu במהלך עלייתי על הר Fey כאשר ראיתי שאני אוטוטו מת. עשיתי load בחזרה והמשכתי כרגיל בלי הצורך/המתח אם אני אצליח להגיע לגופה שלי.
המפתחים לבטח מאפשרים את זה ביודעין. אני הייתי מוסיף אפשרות כשעוצרים את המשחק ל return to last bench במקום לצאת למסך הראשי.
(לדעתי טעות שהמפתחים בכלל לא הציבו עמדה ליצירת שרשראות בתחילת האיזור הזה או עדיף איזה קופסה למשכון זמני של החרוזים שלך).
דבר שני: הקפיצה הכפולה. לא ברור הטמטום שבה בחרו ליישם את היכולת הזו. השחקן מחוייב לעשות קפיצה כפולה לפני שהוא יכול לעשות glide.
אי אפשר לקפוץ, לעשות glide לאורך מרחק מסויים, וכשאתה עוד באוויר לקפוץ את הפעם השנייה.
לא משנה אם אחרי הקפיצה הראשונה לוחצים לחיצה קצרה או ארוכה, זה עושה את הקפיצה השנייה.
אם השגת את היכולת הזו אחרי 30 שעות או 50 שעות או 70 שעות משחק, המפתחים פשוט מחרבים את ה muscle memory שלך ואת השטף בפלטפורמה שצברת לכל אורך המשחק.
למה לא לתת אפשרות לעשות גלייד אחרי הקפיצה הראשונה ע"י לחיצה ארוכה? איך לא ראו את הדביליות שבעניין?/איזה סיבה טובה יש ליישם את זה ככה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים