נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 14 דצמבר 2013, 09:43

Klayman כתב:אם הנתון לא כולל מכירות דיגיטליות, אז מאוד קשה להתייחס אליו. סורי. יכול להיות שיש שם עוד 100-200 אלף יחידות, מה שמשנה את התמונה מאוד!

יותר מזה... הוא אמר שזה לא כולל באנדלים. אם כך המשחק הצלחה גדולה מאוד במכירות בלי שום צל של ספק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 14 דצמבר 2013, 18:59

swiss-the-engine כתב:יותר מזה... הוא אמר שזה לא כולל באנדלים. אם כך המשחק הצלחה גדולה מאוד במכירות בלי שום צל של ספק.

את האמת חשבתי עדיין שימכור יותר, אולי נאיבי מצידי אבל לא חשבתי שיפול בהרבה מהמספרים של COD BF ו AC4, זה היה נראה לי כסף בבנק שכל בעל מכשיר יקנה את המשחק הכי מרשים גראפית שמיוחצן בצמוד לקונסולה בכל הזדמנות, במיוחד שהטריילרים עשו גם רושם של משחק טוב לפני שיצאו הביקורות, חשבתי זה יהיה המריו של המכשיר שכל צרכן יאסוף כ default.

אני מקווה שהמכירות מאכזבות עבור סוני על מנת שינתקו את צינור החמצן של המותג הזה, אחד המיותרים שיש על הקונסולה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 14 דצמבר 2013, 12:13

גם הנתונים של המשחקים הקודמים לא כוללים באנדלים. וכמו שאמרתי בעבר, כאשר מדברים על מכירות משחקים ומצבו של משחק או סדרה מהבחינה הזו, הכי טוב להתייחס לעותקים שנמכרו בזכות עצמם ולא להכניס באנדלים שמטשטשים את המצב.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2013, 12:14

ושוב, אין כאן מכירות דיגיטליות, שהן אחוז הרבה יותר גדול היום, אפילו מאז קילזון 3. ככה שהנתון הזה, הוא חלקי במקרה הטוב, ומטעה מאוד במקרה הרע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 14 דצמבר 2013, 12:29

ההשוואה היא ישירה בין נתוני ריטייל. אשמח לשנות את דבריי אם וכאשר נתוני דיגיטיל יפורסמו. אם כי אני מעריך שהם אחראיים עד 15% גג לכלל המכירות.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2013, 12:37

אז פעם הבאה תפריד בין ההערכות שלך, לעובדות בשטח. ואם אתה יודע בוודאות שיש עוד נתון שלא נכנס לנתונים שאתה מדבר עליהם, זה הרבה יותר מראוי לאזכור בהודעה הראשית שלך, בה אתה מתמרמר על המצב של הזיכיון, המכירות שלו וכו'.

בהשוואה הישירה שעשית, כמו ששחר וסוויס טרחו לציין, אתה משמיט, בנוחות, את העובדה שהמשחק יצא למול שני FPS שחזקים ממנו תדמיתית, על קונסולה עם בסיס משתמשים מצומצם מאוד! אז שוב, הערכות ועובדות.. תלמד לצייר את ההדעות שלך לפיהן.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 14 דצמבר 2013, 13:06

אני לא משמיט. דיברתי על נתוני NPD שהם כמובן ריטייל בלבד. אני בספק שמכירות דיגיטליות של משחקים מלאים על קונסולות הדור הבא משפיעות באופן ניכר, וכל עוד לא נקבל מידע על זה אז אמשיך לדסקס על פי מה שכן ידוע. לא חשבנו לא לקרוא למשחקי הווי יו כשלונות בגלל שלא היה לנו מידע על ה ESHOP. וזה גם משעשע שכן עד לא מזמן אנשים שפטו בלי בעיה משחקי מחשב על ביצועי ריטייל.

איך זה שהמשחק יצא מול מתחרים חזקים משנה את העובדה שהמשחק עלה כמות מסויימת של כסף שדורשות כמות מסויימת של מכירות? סוני ידעו שזה מה שיהיה והיו צריכים לתכנן בהתאם. קילזון 3 יצא בשיא הדור כשהיו עשרות מיליונים של קונסולות, קיבל ביקורות טובות יותר, יצא ללא מתחרים משמעותיים ומכר רק 10אלף עותקים מהפתיחה של SF. קהל המעריצים של הסדרה הזו שיוצא לקנות את המשחק בחודש הראשון צנוע מאוד, ולפי המספרים בארה"ב לפחות, לא סוחב את משקל גופו.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 14 דצמבר 2013, 21:19

הן בטח משפיעות הרבה יותר מאשר בתקופה של קילזון 3 ששם הן לא השפיעו כמעט בכלל, אני לא בטוח שהוא היה זמין בכלל לרכישה דיגיטלית, וגם אם כן בזמנו לא היו ממהרים לעלות גרסה דיגיטלית בהשקה, יכלו חודשיים אחרי אולי לטרוח בכיוון ככה שהפקטור הזה היה נמוך עד לא קיים.

אין ספק שפה זה יותר פקטור ובטוח ש SF פתח יותר טוב מקילזון 3 אם מתחשבים בזה (ואין סיבה שלא)
השאלה היא אם קילזון 3 נחשב לבכלל למוצלח ע"י סוני, אולי הם נתנו ל SF עוד צ'אנס מתוך אמונה בסדרה והצפי שלהם זה להרבה הרבה יותר יחידות, או שהם היו מרוצים ובגלל זה הוחלט לפתח את SF.
אם הם היו מרוצים אין ספק שגם מהביצועים של SF הם מרוצים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 דצמבר 2013, 22:47

Nucleus_Dawn כתב:

להסביר זה נחמד, אבל אתה פשוט מתבסס על נתונים לא נכונים.
GT5 יותר מהכפיל את המכירות של הPS3 ביפן, ביחס לאותה תקופה בשנה שעברה. אין בכלל שמץ של ספק שהוא מזיז קונסולות. זו עובדה שאין עליה עוררין והבאתי לכך סימוכין (קישור בהודעה הקודמת). גם אם תכתוב את הטעות הזאת שוב, היא לא תהפוך לנכונה יותר.
המשחק אכן מכר בכמות ענקית בהשקה שלו (בהתאם לכך שמדובר במשחק קור) ולאחר מכן המשיך למכור לאט לאט. הסיבה לכך היא שבמשך שנים היה קשה מאוד למצוא PS3 בלי GT5 בחינם, בתוך הקופסא. אין לזה קשר לאיך שהמשחק נמכר לבדו ולכמה אנשים בחרו לקנות אותו.

GT אכן פשוט. הוא בכל זאת לא קל בכלל ודורש הרבה אימון כדי להצליח בפנייה הכי בסיסית בלי לעשות צלחות בעפר שלצד המסלול. שיחקתי בו. שיחקתי גם בפורזה. קשה מאוד לשחק בהם. צריך רמת סקיל לא פשוטה והכרה עמוקה למדי של הספורט המוטורי. חובב מירוצים שאוהב את הפז'ו שלו וראה פעם את הגמר של פורמולה אחת לא יקנה אותו - הוא יקנה משחק NFS.
מעריץ מירוצים שעוקב באופן קבוע אחר פורמולה אחת, WRC ורואה בדתיות את Top Gear, לעומת זאת, כן יקנה את GT או את פורזה.
לעומת זאת, מישהו שרואה משחק כדורגל פעם בחודש ורוצה משחק כדורגל לקונסולה שלו, כנראה יקנה פיפ"א ולא רק האוהדים הפנאטיים שהולכים לחצי מהאימונים ולכל המשחקים של הקבוצה האהובה עליהם, או מתקינים צלחת לווין כדי לראות את שידורי הליגה האוזבקית. זה ההבדל הגדול בין הקהלים של סימלוטרי מירוצים והקהל של פיפ"א. בעוד שחובבי מרוצים קז'ואלים ילכו על האופציה הקז'ואלית, חובבי כדורגל קז'ואלים ילכו על האופציה הכמעט יחידה (בעבר גם קנו הרבה את PES, אבל היום המכירות של הסדרה עלובות למדי). זו הסיבה שהקהל של GT מורכב בעיקר משחקני קור (לצד סתם אנשים שקנו את המשחק בבאנדל ולא שיחקו בו אף פעם) והקהל של פיפ"א מורכב גם ממעריצי כדורגל פנאטיים וגם מחובבי כדורגל קז'ואלים.

NFS זו סדרת מירוצים הרבה יותר פופולארית מGT. משחקיה מכרו מעל 150 מיליון יחידות. משחקי GT מכרו מעל 70 מיליון יחידות (מקור). היא מוכרת הרבה יותר, בעיקר בגלל שהיא הרבה יותר קז'ואלית וקלה למשחק (וחלקית בגלל שיש לה כמעט פי שניים יותר משחקים). GT, לעומת זאת, נמכר לקהל נישה קטן יותר. מדובר בנישה גדולה, ביחס לנישה של משחקי אסטרטגיה בתורות, למשל, אבל עדין מדובר בנישה ולא במשחק שחדר למיינסטרים, אלא רק למשוגעים לתחום.

אין ממש דרך ללמוד אם משחק מסוים מיינסטרימי, לפי כמה שהוא מכר. סדרת זלדה, שאך ורק הקור משחקים בה, מכרה קרוב ל70 מיליון יחידות. סדרת ספלינטר סל, שבטח ובטח אין קשר בינה ובין המיינסטרים מכרה קצת יותר מזלדה.
משחקים מיינסטרימיים הרבה יותר, כמו משחקי לגו, או ביג'ולד מכרו פחות מהסדרות הקוריות הללו (סביב ה50 מיליון יחידות).
כלומר - לא קיימת קורולציה ברורה בין כמה שכותר הוא קז'ואלי/מיינסטרימי, לבין כמה יחידות הוא מוכר. זו סיבה נוספת שההסברים שלך אינם מבוססים לדעתי.
זה שGT פופולארי לא מוכיח לרגע שהוא כותר קז'ואלי כמו ווי ספורטס (שמכר הרבה יותר ממנו) או משחקי לגו (שמכרו הרבה פחות). לעומת זאת, הטענה שלך שמשחקי קור לרוב מוכרים הרבה בשלב מוקדם מאוד בחיים שלהם ולאחר מכן מוכרים לאט נכונה, לדעתי. היא מחזקת באופן ברור את הטענה שלי, שGT הוא משחק קור לכל דבר, כי זה בדיוק מה שקרה עם GT5 (לא בדקתי אם הוא היוצא מן הכלל, אבל אני מניח שזה לא המצב. אתה מוזמן להביא נתונים של המשחקים הקודמים בסדרה, שמראים שהם מכרו לאורך זמן ולא בעיקר בהשקה שלהם, כפי שאתה טוען).

אוי נו, יצאו מעל ל20 משחקי NFS, איך אתה יכול להשוות את זה בכלל לGT שיוצא פעם באיזה 5 שנים כשNFS יוצא לפחות פעם בשנה והסדרה הזאת בכלל התחילה 5 שנים לפני GT? זאת לא באמת השוואה הגיונית של מספרים.
אני לא יודע איך להביא לך נתונים רשמיים, אבל אני כן יכול לתת לך נתונים של VGC שהם פחות או יותר בBALLPARK.
המספרים הם גלובלים:
שבוע לפני היציאה: 346,000לעומת 400,000 שנה לפני
בשבוע היציאה: 773,000 לעומת 786,000 שנה לפני
שבוע אחרי היציאה:604,000 לעומת 610,000 שנה לפני
המשחק עצמו אגב לפי VGC מכר 2 מליון בשבוע הראשון.

ברור שהתאריך יציאה קצת בעייתי, צמוד ליום שישי השחור, אבל אפשר לראות מאוד בקלות שהמכירות של הפס3 לא זזו אפילו בקצת, אפילו ירדו קצת (לא שיש לירידה משמעות אבל זה מקצין קצת את הנתונים). אפשר מאוד בקלות לראות שאף אחד לא קנה פס3 בשביל GT, אני בטוח שהוא עוד גורם דחיפה אבל זה מראה שהקהל שלו לא מספיק הארד קור בשביל לרוץ ולחנויות ולקנות פס3 במיוחד בשבילו. GT זה במדינות חובבות מירוץ משחק מאוד מאוד מאוד קז'ואלי, עשיתי כבר את האנלוגיה בין חיבה לאגרוף ולשחק בSF4 כי זה בדיוק מה שזה. GT הוא משחק שיש בו שני כפתורים וכל אדם שאפילו חובב בצורה הכי בסיסית מירוצים (וזה רוב אירופה, הספורט השני הכי פופולרי שם) יכול לקחת שלט ביד ולהתחיל לשחק בGT תוך שתי שניות. זה בערך כמו להגיד שפיפא זה משחק הארד קור עם קהל הארד קור כשכל ערס ישראלי ממוצע יכול לחטוף שלט ולהתחיל לשחק. אולי בארה"ב פיפא זה הארד קור אבל בישראל? ממש לא. ככה זה עם GT באסיה ובאירופה (ואפילו קלות בארה"ב).

בנושא KZ, מדובר במשחק שליווה שיגור קונסולה עם קמפיינים במאות מליוני דולרים, אם זה לא הצליח לרמום את הסדרה הזאת למשהו גבוה יותר ממה שהוא אז כנראה שאין לה יותר מדי תקווה. אלה אם הוא מכפיל את המכירות ומעלה בדיגיטלי אני חייב לציין שהמספרים שלו נמוכים, כמה משחקים מקבלים קמפיין פרסומי מוצמד לשיגור של קונסולה במאות מליוני דולרים?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 16 דצמבר 2013, 01:25

bling כתב:אוקי ו?
ה ONE יצאה שבוע אחרי ולכן הממוצע שלה ליום מן הסתם יהיה גבוה יותר.
אם רוצים לבחון את הקונסולה שנמכרת במהירות הגבוהה ביותר צריך להביא להם מלאים שווים ובלתי נגמרים עם מספר ימים שווה ולראות כמה כל אחד עשה, כמובן שזה לא אפשרי (גם מהכיוון של הקונסולה הנמכרת ביותר) ולכן מראש אמרתי שכל ה NPD הזה לא אומר הרבה.
סתם ספין משעשע זה הכל.

כל כיוון יהיה ספין - החוכמה היא לדעת כמה כל קונסולה מכרה ב-X השבועות הראשונים שלה (וגם זה רק ברגע שההיצע מדביק את הביקוש), מאחר ושתיהן לא יצאו באותו תאריך אז כל מספר אחר (ממוצע יומי או סכימה של מספר שונה של שבועות) יהיה מוטה.
המספרים גם בהסתכלות עולמית מעניינים: בערך שבוע אחרי שסוני דיווחה על 2.1 מיליון יחידות, מיקרוסופט דיווחה על 2 מיליון. בניגוד לכל התרחישים המוקדמים ולמרות הפער של ה-100$ במחיר, נראה שכותרי ההשקה עשו את שלהם. מה שכן, יפן עדיין לא במשוואה וזה כבר ישנה את כל התמונה.

Klayman כתב:אבל מול קילזון 3, היו X לקוחות פוטנציאלים והוא מכר Y. מול קילזון החדש יש X/30 והוא עדיין מוכר כמעט Y. עכשיו מה הבעיה עם זה בדיוק? אגב, המספר הזה כולל מכירות דיגיטליות?

הבעיה עם זה היא שזה ישבש את התמונה שקאז רוצה לצייר... לא היתה לו הרי בעיה לדבר על הattach rate של מריו לפני כמה הודעות, אבל במקרה של קילזון פתאום זה אסור. :D
אז לא רק שהמשחק לא כולל באנדלים ומכירות דיגיטליות ובסיס המשתמשים יותר מצומצם, אלא שאנשים שוכחים את העובדה הכי מרכזית: מדובר בכותר שמקבל את הציונים הכי גרועים בסדרה, ובפער של איזה נקודה שלמה מהמשחק הקודם לPS3. ואיכשהו, המכירות שלו כנראה עדיין יותר גבוהות על בסיס משתמשים יותר קטן - זה מראה שלמרות המשחק הבינוני עדיין אנשים המותג מצליח לדחוף מכירות.

Kazz כתב:איזה קריאת השכמה ואיזה נעליים. מי שיעשה החלטות על בסיס GTA5 מטומטם. בהינתן המותג הנכון = סדרה ותיקה שמוכרת עשרות מיליונים בכל הוצאה כאשר המשחק האחרון עם תקציב אסטרונומי, יותר מ1000 עובדים ו5 שנים בפיתוח? GTA מוכר בגלל שזה GTA. אין פה שום פוטנציאל לאחרים. אף משחק עולם פתח אחר לא מגיע לקרסוליים שלו מבחינת מכירות ולא משנה אם הוא נתפס כמשחק טוב או לא.

אני לא יודע כמה קאנדי קראש מכניס אבל אני בטוח שרוב המפיצות המסורתיות היו מוכנות להתחלף בלי לחשוב פעמיים ושתהיה להם רווחים של מיליוני דולרים בכל חודש לעומת לסכן עשרות ומאות מיליוני דולרים במשך מספר שנים ולקוות שזה יהיה להיט.

נזכרתי בהודעה המצחיקה הזו עכשיו פתאום כשמספרים של מיינקראפט שוחררו: 13 מיליון על הPC, עוד 13 לגרסת המובייל, ו-10 על הXbox 360. אז תזכיר לי מה זה היה על "אף משחק עולם פתח אחר לא מגיע לקרסוליים שלו מבחינת מכירות" בהקשר של GTA?
http://www.gamespot.com/articles/minecr ... 0-6416720/
כמובן שGTA הוא outlier, בדיוק כמו שמיינקראפט הוא outlier, אבל גם בדיוק כמו שcandy crush הוא outlier - אבל בכל הדוגמאות אלו מקרי הקיצון שמסמנים את הפוטנציאל המקסימלי שידוע לנו. מי שלא עושה החלטות על בסיס GTA V אבל כן עושה החלטות על בסיס קנדי קראש הוא מטומטם הרבה יותר, כי הוא עיוור לחלוטין לעובדה שגם פה מדובר במקרה קיצוני של חברה שאולי לא בנתה מותג ארוך טווח וטיפחה אותו לאורך זמן, אבל כן שפכה הון עתק על קטלוג משחקים עצום של מאות משחקים (כמה משחקים שיוצאים כל חודש) והזרימה כספים למערכת הפצה משומנת עד שהיא מצאה את הjackpot שלה. ורוב החברות האלו גם לא מצליחות להחזיק במותג מנצח לאורך זמן - תשאל את זינגה למשל.
ובכל זאת קנדי קראש שהוא אולי המשחק השני הכי מכניס במובייל (הראשון הוא כנראה קלאש אוף קלאנס) עושה ביום לפי הדיווחים קצת פחות ממיליון דולר - ככה שגם אם אחרי שפיתחת מאות משחקים אתה נוחת על המשחק עם הנוסחה המנצחת, אתה עדיין צריך כמה שנים טובות בשביל להדביק את ההכנסות מGTA בקצב הזה...

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 16 דצמבר 2013, 10:37

מיינקראפט ו GTA זו ההשוואה האחרונה שהייתי עושה, גם מבחינת ז'אנר. וגם אם כן, אם הייתי עושה החלטה על בסיס הראשון אז הייתי משקיע מליון דולר בתקציב גג. אם הייתי מחליט על פי השני אז הייתי צריך להשקיע 300מליון. וכל מי שחושב להשקיע סכום כזה בבטחון שהמשחק ימכור כמו GTA או אפילו חצי ממנו הוא מטומטם. מה אכפת לי להדביק את ההכנסות של GTA אם אני משקיע במשחק מובייל? אכפת לי הרווח ביחס להשקעה. וה'מחיר' של להשקיע במשחק מובייל לעומת משחק כמו GTA במידה ואתה נכשל הוא הבדל של שמיים וארץ.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 16 דצמבר 2013, 11:22

Kazz כתב:מיינקראפט ו GTA זו ההשוואה האחרונה שהייתי עושה, גם מבחינת ז'אנר. וגם אם כן, אם הייתי עושה החלטה על בסיס הראשון אז הייתי משקיע מליון דולר בתקציב גג. אם הייתי מחליט על פי השני אז הייתי צריך להשקיע 300מליון. וכל מי שחושב להשקיע סכום כזה בבטחון שהמשחק ימכור כמו GTA או אפילו חצי ממנו הוא מטומטם. מה אכפת לי להדביק את ההכנסות של GTA אם אני משקיע במשחק מובייל? אכפת לי הרווח ביחס להשקעה. וה'מחיר' של להשקיע במשחק מובייל לעומת משחק כמו GTA במידה ואתה נכשל הוא הבדל של שמיים וארץ.

מי שישקיע 300 מיליון במשחק כמו GTA וגם ידאג לעשות משחק טוב שזוכה לסופרלטיבים בכל פעם שהוא יוצא, ויתמיד על פני עשור וחצי - אולי באמת יזכה להצלחה של GTA. סיכויים קלושים שיצליחו להוציא את זה לפועל, אבל זו הדרך הנכונה להבין.
אבל מה שאתה מפספס הוא כמות ההשקעה במשחק מובייל: אתה צריך להגיע למאות מליוני משתמשים בשביל להיות בסדר גודל של קנדי קראש ולהגיע לרווחיות דומה, ורכישת משתמש במובייל ורשתות חברתיות היא מונעת פרסום targeted שפעם עלה סנטים בודדים אבל היום כבר חצה את קו הדולר. ואז אתה צריך להוציא סכומים קטנים של פיתוח על משחק, אבל לעשות את זה עשרות ומאות פעמים כי אתה לא יודע איזה משחק יתפוס.
המשמעות היא תקציב שיווק של עשרות מיליוני דולרים אם לא מאות מליוני דולרים בשביל להיות הקנדי קראש הבא. זה לא הפיתוח שעולה לך את הכסף הגדול באמת בשביל להגיע לקהל של 10+ מיליון איש - לא בGTA ולא בקנדי קראש.

למה אתה חושב שכל כך הרבה חברות נפלו על הWII? כשאתה מוכר לקהל רחב ההשקעה האמיתית שלך היא בשיווק ולא בפיתוח של המשחק. אתה יכולת בזמנו להוציא משחק פח על הWII בהשקעה מינימלית בפיתוח ושהוא עדיין יצליח, אבל לא יכולת לצפות שהוא יצליח בלי שבכל זאת שריינת עשרות מיליוני דולרים לפחות עבור השיווק שלו.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 דצמבר 2013, 00:38

אז האלפא של DAYZ מכרה 88,000 אלף עותקים ב12 שעות ויותר מ150אלף ב24 השעות הראשונות.

https://twitter.com/PeterNespesny/statu ... 1342203906

אתם יכולים להתעדכן תמיד בכמה המשחק מכר דרך האתר שלהם:
http://dayzgame.com/age-gate#.UrDQSbTpxn4

אדיר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 01 ינואר 2014, 10:29

אנגליה: הפס4 מכרה 530,000 קונסולות ב2013 (5 שבועות); ה XB1 עם 364,000.

http://www.mcvuk.com/news/read/ps4-outs ... ar/0126321

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 05 ינואר 2014, 17:02

משחקי הגישה המוקדמת ממשיכים להפציץ. ארבע מחמשת המשחקים הנמכרים ביותר כרגע בסטים הם משחקי early access. ראסט כבר עשה יותר מ150אלף עותקים בשבועיים הראשונים שלו. DAYZ חלף את ה800אלף.

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Wan7ed » 06 ינואר 2014, 01:52

גם ראסט וגם דייז משחקים קקה... המשחק הכי משוחק בסטים by far הוא DOTA... אני לא אוהב לאן הולכת התעשייה הזאת בכלל. :(

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 ינואר 2014, 14:18

Wan7ed כתב:גם ראסט וגם דייז משחקים קקה... המשחק הכי משוחק בסטים by far הוא DOTA... אני לא אוהב לאן הולכת התעשייה הזאת בכלל. :(


ה"תעשייה" לא הולכת לכיוון הזה. DOTA זה בז'אנר די מצומצם וברור מדוע יצא, אחרי שרואים לאיזו הצלחה LOL זכה. זה לא משחק שיוצא לו המשך כל שנה או שנתיים, ויש כרגע 2 בז'אנר שלו.
DAYZ נחשב מעולה דווקא! תענוג לשחק עם הרבה חברים, או מעט. הוא חוויה מיוחדת ואפשר בהחלט להחשיב אותו ככותר אינדי, והוא גם כן די בודד בז'אנר... כולה מוד, אבל מוצלח מאוד.

אני מאוד אוהב שיש ז'אנרים חדשים שאני בכלל לא מתקרב אליהם והם מוצלחים כל כך.
יום אחד גם אני אולי אוהב את הז'אנר, ואלו הכותרים שידחפו את הרעיונות האלה שלב אחד קדימה.
DOTA ו-LOL לבדם מצליחים לבסס עבור כל הגיימרים את מעמד הE SPORTS ורק על זה אנחנו צריכים להגיד תודה :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 06 ינואר 2014, 22:10

והאלפה של סטארבאונד עושה מליון עותקים בחודש..

https://twitter.com/StarboundGame/statu ... 3592188928

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 ינואר 2014, 22:41

Kazz כתב:והאלפה של סטארבאונד עושה מליון עותקים בחודש..

https://twitter.com/StarboundGame/statu ... 3592188928


איזה כיף :)
בערך 187 אלף מהמכירות הללו נעשו באתר שלהם. מהם הם הכניסו יותר מ5 מיליון דולרים (הם מציעים שם מגוון אפשרויות רכישה, במודל קיקסטארטרי). כלומר, הם הכניסו איפשהו סביב ה13 מיליון דולר והמשחק עדין לא יצא.
הצלחה עצומה :)
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 07 ינואר 2014, 20:05

עד ה28 בדצמבר, הפס4 מכרה 4.2 מיליון יחידות.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=747328

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 ינואר 2014, 04:54

Kazz כתב:עד ה28 בדצמבר, הפס4 מכרה 4.2 מיליון יחידות.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=747328


ממש מצוין. קצב מכירות אדיר. מעניין יהיה לראות איך המכירות יראו בחודשים הקרובים, שבהם אין שום דבר לשחק בPS4, או בONE.
אני חושב שזה אומר שהם עקפו את המכירות של הWIIU בכל חייה בקצרים.
יותר מהONE ב35%, שזה לגמרי הגיוני בהתחשב במחיר הנמוך ב25%.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 08 ינואר 2014, 01:21

מניח שימשיך למכור כך עד חודש הבא, ואז יפן שוב תביא בוסט יפה...

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 08 ינואר 2014, 16:48

Nucleus_Dawn כתב:
ממש מצוין. קצב מכירות אדיר. מעניין יהיה לראות איך המכירות יראו בחודשים הקרובים, שבהם אין שום דבר לשחק בPS4, או בONE.
אני חושב שזה אומר שהם עקפו את המכירות של הWIIU בכל חייה בקצרים.
יותר מהONE ב35%, שזה לגמרי הגיוני בהתחשב במחיר הנמוך ב25%.

אחוזים זה יחסי לבסיס: המחיר של הPS4 נמוך ב-20% מה-One. המחיר של הOne גבוה ב-25% מהPS3. :D

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 ינואר 2014, 16:53

swym כתב:אחוזים זה יחסי לבסיס: המחיר של הPS4 נמוך ב-20% מה-One. המחיר של הOne גבוה ב-25% מהPS3. :D


צודק :)
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 08 ינואר 2014, 19:29

Nucleus_Dawn כתב:
ממש מצוין. קצב מכירות אדיר. מעניין יהיה לראות איך המכירות יראו בחודשים הקרובים, שבהם אין שום דבר לשחק בPS4, או בONE.
אני חושב שזה אומר שהם עקפו את המכירות של הWIIU בכל חייה בקצרים.
יותר מהONE ב35%, שזה לגמרי הגיוני בהתחשב במחיר הנמוך ב25%.



לא היתי דואג לנינטנדו ,ה3DS מפציץ במכירות
וגם מכירות הWIIU עלו לאחרונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים