במה אתם משחקים?

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2014, 22:04

swym כתב:זה בדרך כלל המצב, אבל המקרה הנפוץ בGTA IV הוא דווקא הבאגים (או יותר נכון הביצועים הבעייתיים). יש סיבה שכל האתרים הורידו אותו ממבחני ביצועים למרות שהוא ממשיך להיות תובעני - הוא פשוט נחשב למשחק מבוגבג שלא מייצג כראוי את היכולות של הכרטיסים הגרפיים. ובגלל שהוא מבוגבג גם הורדה של רמת הפירוט לפעמים לא עוזרת והמשחק ממשיך לקרטע על הגדרות נמוכות יותר.
אגב, אפילו במקרה של ה-660 שלך, אני מציע לך פשוט לגגל "GTA IV 660" ולעבור על העמוד הראשון בגוגל. אתה לא תמצא שם כמעט מבחני ביצועים אלא בעיקר פורומים עם אנשים ששואלים אם הכרטיס שלהם מקולקל אחרי שהם הריצו את המשחק, ואחרים שמגיבים להם ואומרים להם לא לדאוג כי פשוט מדובר במשחק שבור. ממליץ לך ולכל אחד אחר שבטוח שהביצועים שלו טובים להריץ את הbenchmark של ליברטי סיטי ולראות מה התוצאות בפועל.

GTA לא בדיוק ידוע כפלא טכני על הPC אבל להגיד שגרסת הקונסולה עדיפה? באמת? כלומר אני בטוח שאם תוריד אותו ל720P ואת כל ההגדרות להגדרה של קונסולה לפחות תהנה מ60FPS נעול. בשום צורה הגרסת קונסולה לא עדיפה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 05 ינואר 2014, 15:00

swym כתב:זה בדרך כלל המצב, אבל המקרה הנפוץ בGTA IV הוא דווקא הבאגים (או יותר נכון הביצועים הבעייתיים). יש סיבה שכל האתרים הורידו אותו ממבחני ביצועים למרות שהוא ממשיך להיות תובעני - הוא פשוט נחשב למשחק מבוגבג שלא מייצג כראוי את היכולות של הכרטיסים הגרפיים. ובגלל שהוא מבוגבג גם הורדה של רמת הפירוט לפעמים לא עוזרת והמשחק ממשיך לקרטע על הגדרות נמוכות יותר.
אגב, אפילו במקרה של ה-660 שלך, אני מציע לך פשוט לגגל "GTA IV 660" ולעבור על העמוד הראשון בגוגל. אתה לא תמצא שם כמעט מבחני ביצועים אלא בעיקר פורומים עם אנשים ששואלים אם הכרטיס שלהם מקולקל אחרי שהם הריצו את המשחק, ואחרים שמגיבים להם ואומרים להם לא לדאוג כי פשוט מדובר במשחק שבור. ממליץ לך ולכל אחד אחר שבטוח שהביצועים שלו טובים להריץ את הbenchmark של ליברטי סיטי ולראות מה התוצאות בפועל.

תמונה
תמונה
על איזה באגים הוא מדבר? לא חוויתי מעולם שום באג בGTA על המחשב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2014, 16:49

גם אני, לא במחשב הזה ולא בקודם. אני לא חושב שזה מדד בדיוק כמו שאני לא חושב שמה שגיא מביא זה לא מדד אבל ניחה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 05 ינואר 2014, 17:39

DrKeo כתב:גם אני, לא במחשב הזה ולא בקודם. אני לא חושב שזה מדד בדיוק כמו שאני לא חושב שמה שגיא מביא זה לא מדד אבל ניחה.

לחפש פוסטים בגוגל זה לא מדד לכלום. הצהרה של חברה שהיא מכירה שיש בעיה היא האינדיקציה היחידה. כמו שהיה בRome 2 או Battlefield 4.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 05 ינואר 2014, 18:47

the witcher 2, לא שיחקתי בראשון ואחרי ששיחקתי פעמיים ברצף בכל הקטע ההתחלתי (כדי לבדוק אם עדיף לשחק במקלדת או בשלט של הPS. הגיימפאד הועדף, אגב) נראה מבטיח מאוד ואני מקווה שבאמת יהיה טוב כמו שאומרים :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 06 ינואר 2014, 16:56

Stick כתב:the witcher 2, לא שיחקתי בראשון ואחרי ששיחקתי פעמיים ברצף בכל הקטע ההתחלתי (כדי לבדוק אם עדיף לשחק במקלדת או בשלט של הPS. הגיימפאד הועדף, אגב) נראה מבטיח מאוד ואני מקווה שבאמת יהיה טוב כמו שאומרים :)

לשימחתי סיימתי את המשחק הן עם המקלדת והעכבר והן עם הגיימפאד ואכן עשית אחלה בחירה :D. המשחק מדהים, ואתה תהיה מחויב לשחק אותו פעמיים בשביל באמת להנות מכולו (50% מהמשחק משתנה אחרי הבחירה שאתה עושה בסוף הפרק הראשון).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 ינואר 2014, 18:57

Death_119 כתב:לשימחתי סיימתי את המשחק הן עם המקלדת והעכבר והן עם הגיימפאד ואכן עשית אחלה בחירה :D. המשחק מדהים, ואתה תהיה מחויב לשחק אותו פעמיים בשביל באמת להנות מכולו (50% מהמשחק משתנה אחרי הבחירה שאתה עושה בסוף הפרק הראשון).


הממ... לשחק עם שלט (על הטלויזיה, עם כרטיס מסך חדש) זה אחלה תירוץ לשחק במשחק הזה בפעם השניה, בשביל השינוי באותה בחירה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ינואר 2014, 19:23

אז מה ההמלצה? כי אני הולך לשחק בו בקרוב. עכבר ומקלדת מול מסך או שלט מול טלביזיה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 06 ינואר 2014, 20:08

DrKeo כתב:אז מה ההמלצה? כי אני הולך לשחק בו בקרוב. עכבר ומקלדת מול מסך או שלט מול טלביזיה?

גיימפאד מול טלוויזיה בהפרש. השליטה במקלדת לא משהו ועם Delay.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ינואר 2014, 20:12

Death_119 כתב:גיימפאד מול טלוויזיה בהפרש. השליטה במקלדת לא משהו ועם Delay.

קניתי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 06 ינואר 2014, 23:08

שיחקתי את כל הפתיחה בשתי האופציות ומצאתי את הגיימפאד נוח בהרבה, כל מערכת הקרב (או בכלל התנועה) עובדת טוב יותר. החיסרון היחיד הוא כל הקיצורים שיש למקלדת כמו פתיחת הinventory או המסך של הדמות, אבל אפשר להסתדר עם השלט.

אבל יש לי שאלה למי שכבר סיים את המשחק, כמו שאמרתי בראשון לא שיחקתי (קראתי את העלילה בקצרה רק) ואני די מבולבל במי נגד מי ובשמות של דמויות שהמשחק זורק כל משפט שני, אלו דברים שאני אמור להכיר מהמשחק הראשון וכאן הבעיה או שהמשחק פשוט לא עושה עבודה טובה בקטעים האלה?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 07 ינואר 2014, 08:08

Stick כתב:שיחקתי את כל הפתיחה בשתי האופציות ומצאתי את הגיימפאד נוח בהרבה, כל מערכת הקרב (או בכלל התנועה) עובדת טוב יותר. החיסרון היחיד הוא כל הקיצורים שיש למקלדת כמו פתיחת הinventory או המסך של הדמות, אבל אפשר להסתדר עם השלט.

אבל יש לי שאלה למי שכבר סיים את המשחק, כמו שאמרתי בראשון לא שיחקתי (קראתי את העלילה בקצרה רק) ואני די מבולבל במי נגד מי ובשמות של דמויות שהמשחק זורק כל משפט שני, אלו דברים שאני אמור להכיר מהמשחק הראשון וכאן הבעיה או שהמשחק פשוט לא עושה עבודה טובה בקטעים האלה?

המשחק השני הוא המשך ישיר של הראשון, המשחק נמשך למעשה לאחר שהיה ניסיון התנקשות על המלך פלוטסום אותו אתה פוגש בפרולוג. ולכן הוא כל כך אוהב אותך. הדבר השני שאתה צריך להכיר זה קצת את העולם. מיעוטים כדוגמאת אלפים וגמדאים מדוכאים ברחבי היבשת ובשל כך חלקם הקימו ארגון גרילה שנקרא סקוייטל שנלחם למעשה לעצמאות כנגד בני האדם ששולטים ברחבי כל העולם.

עולם המשחק נחלק לשני אזורים מרכזיים, ארצות הצפון בו מתרחשים משחקי הסדרה והאימפריה הנילפגרנית (בטוח טעיתי בשם) שהיא למעשה מן אימפריה רומאית ששלטה במקור על כלל השטח כולל ארצות הצפון. מתי שהוא בהיסטוריה ארצות הצפון התקוממו כנגד האימפריה הנילפגרנית ונצחו אותה באופן חלקי וקבלו בשל כך עצמאות. המשחק מתחיל בארץ ספציפית הנקראת טמריה (וזימה היא עיר הבירה שלה שם מתרחשת עלילת המשחק הראשון). האזור הגיאוגראפי בו מתרחש המשחק נקרא עמק הפונטר שהוא למעשה מחומש גבולות בין כל ארצות הצפון המשמש כדרך מסחר סופר חשובה לכולן. בשל הסיבה הזאת כולם רוצים אותו אך מי ששולטת בו בפועל היא מדינת אדרין. מדינת אדרין נחתכה לשתי מדינות במלחמה שהתרחשה בעבר בין ארצות הצפון (הן מתקוטטות בינן לבין עצמן) כאשר אדרין הצפונית ניתנה לבני אדם ואדרין הדרומית הוקמה כמדינת בובה של אלפים (לכאורה מולדת חדשה לאלפים המנושלים ממדינה) כאשר מי ששולט שם באמת זו האימפריה הנילפגרנית. את הסכם השלום בין ארצות הצפון ניהלה בצורה אירונית נילפגארד שהיתה הכובשת הקודמת של כל השטח ומי שהתחילה את כל הצרות (מדובר למעשה באנאלוגיה כנראה לכיבוש של אירופה המזרחית עוד בתקופות קדומות יותר של ההיסטוריה של רוסיה ובשליטתה ובחישתה בעמים הסלאביים שם). ביחד איתה הרוקמת השנייה של ההסכם הייתה התאגדות המכשפים. לקוסמים יש חלק מרכזי בעולם, אין הרבה כאילו וכחלק מתפקידם הם משמשים כיועצים למלכים, ולכן נמצאים כמעט כולם בעמדת כוח. אימפריית נילפגארד הנשלטת על ידי קיסר בן אדם שלא אהב את העובדה שמכשפים מנסים לשלוט בחייהם של בני אדם רגילים (ועוד מנהלים את כל מדינות הצפון בפועל דרך תפקידם כיועצים וכחבורה מאורגנת) ובשל כך ארגן מן מלכודת במסגרתה נרצחו רוב המכשפים בהתארגנות והמסדר שאיגד אותם לכאורה נעלם מפני העולם.

חשוב לזכור שהאימפריה הנילפגארנית מעולם לא וויתרה על רצונה לחזור ולשלוט על כל השטח ולכן כולם חושדים ומפחדים ממנה.

עוד תופעה שחשוב להכיר בעולם המשחק היא משהו המכונה The wild hunt. מדובר לכאורה בתופעה לא מוכרת שניצולים מספרים שמדובר ברוכבים היורדים מהשמיים וחוטפים בני אדם. התופעה קשורה לסיפורה של ייניפר שהייתה אהובתו של הוויטצ'ר במשחק הראשון. המשחק מתחיל בזה שוויטצ'ר לא זוכר מה קרה איתו או איתה בתחילת המשחק (הקטע שהוא רץ). במהלך המשחק הוויטצ'ר חושף עוד פרטים מעברו.

זה פחות או יותר הSetting למשחק השני.
מפה של ארצות הצפון:
תמונה

דרך אגב כל הדברים הללו לא מופיעים במשחק הראשון אלא בסדרת הספרים. המשחק מניח שאתה שחקן פולני שגדל על ברכי סבתו המספרת לו על עולמו המיתולוגי של הWitcher מינקות.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 07 ינואר 2014, 11:49

וואו, תודה רבה! :) עשית לי קצת סדר

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 07 ינואר 2014, 12:04

האמת שהגירסה המעודכנת (והיחידה הנמכרת כיום) של המשחק השני מכינה כל אחד בצורה מושלמת לעלילה והעולם שהם יצרו.

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 07 ינואר 2014, 13:13

למה מה יש שם שאין בגרסא הרגילה? (קניתי את המעודכנת לפני כמה ימים בסטים, אבל לא שמתי לב למשהו ש"מכין" אותי לעולם, את הכל הייתי צריך לחפש באינטרנט וללמוד לבד)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 07 ינואר 2014, 20:41

Laskin כתב:האמת שהגירסה המעודכנת (והיחידה הנמכרת כיום) של המשחק השני מכינה כל אחד בצורה מושלמת לעלילה והעולם שהם יצרו.

יש לי את הגרסה הזאת ולא זכור לי שהיא הוסיפה במשהו.
Stick הם הוסיפו עוד סרטון פתיחה שעושה ספויילר לסוף הפרולוג, ועוד שני סרטוני Art עם ספינה שמספרים דברים על המתרחש באותו רגע עד כמה שאני זוכר ולא על עולם המשחק. אני זוכר במפורש שבסיבוב השני שלי במשחק עדיין ישבתי עם הWiki של המשחק כדי להשלים המון פרטים. המשחק פשוט גרוע בלספר על כל העולם המורכב שלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bozeman » 09 ינואר 2014, 10:35

תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 09 ינואר 2014, 22:29

Stick כתב:למה מה יש שם שאין בגרסא הרגילה? (קניתי את המעודכנת לפני כמה ימים בסטים, אבל לא שמתי לב למשהו ש"מכין" אותי לעולם, את הכל הייתי צריך לחפש באינטרנט וללמוד לבד)


New Quests in Chapter 3. Two quests related to the core storyline and representing up to 4 additional hours of gameplay have been added in Chapter 3.
1) Lilies and Vipers
Brigida Papebrock, a lady-in-waiting at King Foltest’s court, was recruited by Vernon Roche. Her mission - to seduce the two most powerful Temerian nobles and simultaneously keep a an eye on the assassinated monarch’s bastard children. In this capacity, she discovered the mystery behind Boussy's death and thus became an inconvenient witness, a hunted animal. Who sought to get rid of Boussy? Are Count Maravel and Baron Kimbolt involved? The truth about Foltest's last male heir is hidden somewhere within the rich web of schemes and accusations these characters spin.
2) The Secrets of Loc Muinne
The witcher is reunited with the sorceress Cynthia, who can lead him straight to the laboratory of the mysterious Aep Dearhenna, a mage who allegedly discovered the secret behind the downfall of the ancient Vran civilization. Will the witcher dare to work with the sorceress again, who managed to fool Philippa Eilhart herself, and who has revealed herself to be a young, ambitious Nilfgaardian agent? What does the Nilfgaardian Intelligence Service hope to find in the caverns beneath Loc Muinne? What did Aep Dearhenna actually discover? If they embark on the expedition, the witcher and Cynthia face numerous challenges in the monster infested and booby trapped corridors under the city.
New Transitional Cinematics. These short in-game movies, summarizing each chapter upon its completion, provide a smooth transition into each subsequent chapter and are designed to inform players of their current geographical position in the game world.
Final Boards. These video sequences, composed of procedurally combined short movies, summarize players’ in-game choices. The movies have been crafted from game levels, characters and assets, using a variety of effects and camera shots. A total of 12 movies illustrate alternative states of the game world as determined by player choices. Upon completing the game, players see most of their key in-game decisions reflected in five 30-second movies arrayed variously depending on their individual playthrough. Set to an original composition recorded using a live choir, the ‘Final Boards’ constitute a 2’30” game summary upon completion.
New Movie – ‘Witchers’. Designed for players new to The Witcher franchise, this movie was built using hand-drawn 2D art animated in Flash, in the same style as the ‘Flashbacks’ and ‘Memories’ in The Witcher 2. It describes witchers in some detail.
New Game Intro. This 3.5 minute, pre-rendered cinematic (CG), directed by BAFTA Award winner and Academy Award nominee Tomasz Bagiński, depicts the assassination of King Demavend, a key historical event occurring shortly before the beginning of The Witcher 2.
New Game Outro. This new 1.5 minute, engine-rendered cut scene appears at the end of the game and serves as teaser for what’s to come. An ordinary man witnesses a Nilfgaardian army assembling to march. Requiring extensive post-processing and featuring original environments, lighting and assets, this high quality sequence serves as a cliff hanger, building player anticipation for the next installment in the Witcher series.
New Locations. Fresh locations were produced for the significant new quests now available in Chapter 3. These includes a system of underground chambers beneath Loc Muinne and a temperate coniferous forest with a secret cave passage in the mountains surrounding the ancient city.
Additional Cut Scenes. Eleven new rendered cut scenes have been added at various junctures to enrich in-game events. Created using a new set of motion-captured animations, these additions include 3 engine-rendered cut scenes illustrating the events that transpire in Loc Muinne when Geralt is engaged elsewhere. Each movie is made of 3 fully animated and rendered scenes that required extensive post production.
Dolby* Digital Support. The game is presented in Dolby® Digital surround sound. Connect your PC with Dolby Digital Live technology to a sound system with Dolby Digital decoding using a S/PDIF digital audio cable. Make sure that your PC is configured properly to deliver Dolby Digital audio during gameplay to experience the excitement of surround sound.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 09 ינואר 2014, 22:46

בנוסף, לא נראה לי שדיברו על זה כאן... אבל יש עדכון לא רשמי, אבל שיצר אותו מפתח של המשחק, שמשפר משמעותית (לטענתו) אספקטים רבים בגיימפליי.
זמן תגובה מהיר יותר ואקשן מהנה יותר, אך גם שיפורים גרפיים ועוד שיפורים באופן כללי:
http://games.on.net/2013/06/cd-projekt- ... ombat-mod/

CORE CHANGES

Up to 80% increase in responsiveness per Geralt’s animations.
Up to 50% increase in responsiveness per NPCs animations.
Added strafing while being locked on an enemy and walking.
Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks.
Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows. It doesn’t mean Geralt is invincible. It’s not a 100% chance to parry and the value is not constant. It changes depending on how many hits you block in a short time and from where does the hit land.
Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence.
Monster attacks still cannot be parried with a sword.
While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield.
Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat.


ENEMIES

Durability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality.
Mages and assassins don’t use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away.
Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them.
Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits.
Removed knockdown effect from enemy swordsmen attacks.
CHARACTER DEVELOPMENT

Decreased the number of skills to ensure quality over quantity. Experience rewards and leveling were adjusted to current character development.
Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches.
Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive.
All skills now have one level ( previously 2 ).
Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect.
Riposte doesn’t require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window.
Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies.
Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience.
Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development.

BALANCE

Each enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won’t survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game.
Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment.
Changed Geralt’s starting equipment. He now carries core alchemical recipies and schematic for silver sword.
Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt’s badass factor as items.
Geralt’s armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection.
Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward.
Set elixirs and oils duration to 1 hour.
Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65.
Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt’s sword DPS.
NPCs deal full damage to other NPCs.
Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard.
Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff.
Riposte no longer costs Vigor.
Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters.
Made range weapons ignore armors when calculating damage — armor penetration.
Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time.
Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another.
Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards.
Geralt gains knowledge about monsters faster.
Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords.
Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ).
Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so it is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage.
Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression.
Decreased amount of enemies in few arena waves.
Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!!

ECONOMY

Moved DLC armors from starting equipment to quest rewards and shops.
Decreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise.
Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced.
Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops.
Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money.
Decreased amount of loot dropped from enemies.
Removed some of the junk items from container definitions.
Made vendors specialize in certain type of merchandize.
Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants.

VISUALS

Added Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It’s a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level.
While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation.
Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs – they are not that powerful.
Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development.
Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes.
Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests.
Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems.
Removed green cloud effect from enemy poisoning FX.

FIXES

Tweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness.
Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters.
Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus.
Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping.

OTHER

Removed mashable quick time events. Single button QTEs that can end with player’s death can be disabled from game options.
Decreased cooldown for returning to exploration after combat from 7 to 2 seconds. Geralt will be able to interact with environment quicker after combat.
Removed necesity to enter meditation panel to learn new skills on difficulty levels above Normal.
Changed item rarity names to reflect witcher’s low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC.
Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier.


אני לא חושב שהרבה הורידו אותו אבל דווח על חוויה מהנה בהרבה, למרות שזה משנה קצת גם את האיזון בקרבות

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 10 ינואר 2014, 03:51

Laskin כתב:
New Quests in Chapter 3. Two quests related to the core storyline and representing up to 4 additional hours of gameplay have been added in Chapter 3.
1) Lilies and Vipers
Brigida Papebrock, a lady-in-waiting at King Foltest’s court, was recruited by Vernon Roche. Her mission - to seduce the two most powerful Temerian nobles and simultaneously keep a an eye on the assassinated monarch’s bastard children. In this capacity, she discovered the mystery behind Boussy's death and thus became an inconvenient witness, a hunted animal. Who sought to get rid of Boussy? Are Count Maravel and Baron Kimbolt involved? The truth about Foltest's last male heir is hidden somewhere within the rich web of schemes and accusations these characters spin.
2) The Secrets of Loc Muinne
The witcher is reunited with the sorceress Cynthia, who can lead him straight to the laboratory of the mysterious Aep Dearhenna, a mage who allegedly discovered the secret behind the downfall of the ancient Vran civilization. Will the witcher dare to work with the sorceress again, who managed to fool Philippa Eilhart herself, and who has revealed herself to be a young, ambitious Nilfgaardian agent? What does the Nilfgaardian Intelligence Service hope to find in the caverns beneath Loc Muinne? What did Aep Dearhenna actually discover? If they embark on the expedition, the witcher and Cynthia face numerous challenges in the monster infested and booby trapped corridors under the city.
New Transitional Cinematics. These short in-game movies, summarizing each chapter upon its completion, provide a smooth transition into each subsequent chapter and are designed to inform players of their current geographical position in the game world.
Final Boards. These video sequences, composed of procedurally combined short movies, summarize players’ in-game choices. The movies have been crafted from game levels, characters and assets, using a variety of effects and camera shots. A total of 12 movies illustrate alternative states of the game world as determined by player choices. Upon completing the game, players see most of their key in-game decisions reflected in five 30-second movies arrayed variously depending on their individual playthrough. Set to an original composition recorded using a live choir, the ‘Final Boards’ constitute a 2’30” game summary upon completion.
New Movie – ‘Witchers’. Designed for players new to The Witcher franchise, this movie was built using hand-drawn 2D art animated in Flash, in the same style as the ‘Flashbacks’ and ‘Memories’ in The Witcher 2. It describes witchers in some detail.
New Game Intro. This 3.5 minute, pre-rendered cinematic (CG), directed by BAFTA Award winner and Academy Award nominee Tomasz Bagiński, depicts the assassination of King Demavend, a key historical event occurring shortly before the beginning of The Witcher 2.
New Game Outro. This new 1.5 minute, engine-rendered cut scene appears at the end of the game and serves as teaser for what’s to come. An ordinary man witnesses a Nilfgaardian army assembling to march. Requiring extensive post-processing and featuring original environments, lighting and assets, this high quality sequence serves as a cliff hanger, building player anticipation for the next installment in the Witcher series.
New Locations. Fresh locations were produced for the significant new quests now available in Chapter 3. These includes a system of underground chambers beneath Loc Muinne and a temperate coniferous forest with a secret cave passage in the mountains surrounding the ancient city.
Additional Cut Scenes. Eleven new rendered cut scenes have been added at various junctures to enrich in-game events. Created using a new set of motion-captured animations, these additions include 3 engine-rendered cut scenes illustrating the events that transpire in Loc Muinne when Geralt is engaged elsewhere. Each movie is made of 3 fully animated and rendered scenes that required extensive post production.
Dolby* Digital Support. The game is presented in Dolby® Digital surround sound. Connect your PC with Dolby Digital Live technology to a sound system with Dolby Digital decoding using a S/PDIF digital audio cable. Make sure that your PC is configured properly to deliver Dolby Digital audio during gameplay to experience the excitement of surround sound.

עשיתי את הקווסט השני הוא לא הוסיף דבר על ההיסטוריה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 09 ינואר 2014, 20:09

אני שיחקתי רק בגירסה הזו, כך שאני לא יכול להעיד על משהו אחר, אבל לא נראה לי שהמפתחים מרמים פה מישהו... אם כתוב - אני נוטה לסמוך עליהם :)

סמל אישי של המשתמש
ששון
Trainee
הודעות: 260
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:29

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי ששון » 09 ינואר 2014, 21:12

גרים פנדנגו.
טכנית המשחק הזה נוראי ומני זז כמו טנק,
אבל בנתיים הסיפור מצליח להחזיק אותי :)

MagmaJet
Trainee
הודעות: 165
הצטרף: 14 אפריל 2013, 08:11

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי MagmaJet » 10 ינואר 2014, 11:13

הורדתי את הדמו של המשחק Bravely Default,

יחסית לRPGים של היום הוא מאוד מסורתי ומזכיר את המשחקים של פעם כמו FF3
אני מאוד אהבתי את הסגנון גרפי של הקרבות והערים.. ושלא נדבר על מוזיקה
הקרבות עצמן יחסית יותר קשות לעומת הקרבות במשחקי RPG של היום (ואני על מצב נורמל)
אז החלטתי ממש עכשיו להזמין את המשחק.

והנה סתם הזדמנות לשמוע איזו מנגינה יפה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי matangt8 » 10 ינואר 2014, 23:02

MagmaJet כתב:הורדתי את הדמו של המשחק Bravely Default,

יחסית לRPGים של היום הוא מאוד מסורתי ומזכיר את המשחקים של פעם כמו FF3
אני מאוד אהבתי את הסגנון גרפי של הקרבות והערים.. ושלא נדבר על מוזיקה
הקרבות עצמן יחסית יותר קשות לעומת הקרבות במשחקי RPG של היום (ואני על מצב נורמל)
אז החלטתי ממש עכשיו להזמין את המשחק.

והנה סתם הזדמנות לשמוע איזו מנגינה יפה

אדיר!!! ממש אהבתי.
לדבר אחר,היום הייתי צריך לעשות 100% בגריד 2 אבל המשחק המעצבן הזה החליט להרוס הכל והגביע שנפתח רק ביום שישי נתקל בגליצ' ועכשיו אני צריך לחכות עוד שבוע בשביל הפלאטינום... פשוט מבאס :x
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bling » 11 ינואר 2014, 20:09

אז...סיימתי את באטמן אוריג'ינס וסכ"ה די התאכזבתי בסופו של דבר, הקמפיין עצמו טוב בפני עצמו אבל כל השאר הרבה פחות, העיר משעממת וטרחנית נורא, החידות של הרידלר הרבה פחות טובות ויצירתיות ואין אפילו חדרי חידות ופאזלים, גם פחות מתגמלות עם הרבה פחות תוכן שנפתח בעקבות פתירתן (ופתרתי את כל ה 200+ חידות כי אני מכור לשטויות הללו אבל זה לא היה שווה את זה בשיט), המשימות הצדדיות די סתמיות ותמיד כמעט מסתכמות בלפרק לאנשים את הצורה, אין כמעט שום יצירתיות ועניין מלבד כמה בודדות, המשחק פחות מלוטש מקודמו ומלא בשלל באגים וירידות פריימים לא מעטות, ובאופן כללי הוא חסר השראה באופן נפשע, הרגשתי קצת עייפות בחלקים לא מעטים, העיצוב והכל כל כך דומה שזה מרגיש כמו חיקוי סיני לסיטי, אני ממש לא מסכים שהוא משחק יותר טוב מקודמיו גם אם מדברים עליו בפני עצמו, סיטי הרבה יותר מלוטש ומלא בתוכן יותר איכותי.

הוא באמת לא רע אם מתייחסים אליו כתוספת צדדית במחיר מוזל כמו שעלה לי, אבל אין ספק שהוא מאכזב ביחס לסיטי, אני חושב שהממוצע שלו (76, אולי הייתי מעגל ל 8, לא יותר) יחסית הולם אותו בסופו של דבר, בלי קשר לכך שקיימים משחקים אחרים שמקבלים ממוצעים לא מוצדקים.

התחלתי את DMC במסגרת הפלוס ועד עכשיו הוא נהדר.עיצוב יפהיפה ואחלה מערכת קרב, מאוד נהנה ממנו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 8 אורחים