Laskin כתב:כן, נורא רציתי גם כן לראות בשעה 22:00-23:00 מה המבצעים החדשים וכמה שעות לא הצלחתי, אז הלכתי כבר לישון...
DrKeo כתב:לי בעיקר הפריע שלא יכלתי להצביע ולא קבלתי את הכדור שלג שלי
Laskin כתב:
אני עד היום לא הבנתי ולא ניסיתי להבין, כי זה פשוט לא אכפת לי - מה אני צריך ולמה לעאזל זה מעניין, כל הקלים/טרינקטס/מה שלא יהיה של סטים. אנשים שולחים לי הודעות ומבקשים להחליף קלפים או בעיקר לשאול אם יש לי להביא להם, ואני לא יודע מה רוצים ממני![]()
תנו לשחק, עזבו אותי מהמרדף האינסופי של אוספים ותוכן וירטואלי
Nucleus_Dawn כתב:
תמכור את הקלפים שלך. כל חמישה יהיה שווים איזה דולר, אז זה שווה גם אם בכלל לא אכפת לך מהם.
Kazz כתב:בזמן נתינת L4D2 בחינם ולפני הקריסה של סטים עברה את ה bandwidth הממוצע של יותר מ4 טרהבייט בשנייה.
http://store.steampowered.com/stats/content/
Trouble כתב:לפני כמה זמן קיבלתי (לשמחתי הגדולה) הזמנה לבטא של סטים פאמילי שרינג, אחרי שנרשמתי לקבוצה.
אתמול ניסיתי לשתף ספריות עם חבר שאין לו את הבטא. הצלחנו לעשות שהוא יוכל לשחק במשחקים שלי - אבל אני לא יכול לשחק בשלו, מכיוון שאין לו את הבטא. אז עכשיו אנחנו מחכים שיתנו לו (אם יתנו בכלל) הזמנה.
מה אני אגיד, תכנון מבריק...
אגב, מישהו יודע מה קורה אם מישהו משחק במשחק לא שלו, ואז מישהו אחר (חבר של הבעלים של המשחק) גם מנסה להכנס למשחק? את מי מעיפים?
WHEN I AUTHORIZE A DEVICE TO LEND MY LIBRARY TO OTHERS, DO I LIMIT MY OWN ABILITY TO ACCESS AND PLAY MY GAMES?
As the account holder, you may always access and play your games at any time. If you decide to start playing when another user is already playing one of your games, he/she will be given a few minutes to either purchase the game or quit playing.
Trouble כתב:את זה אני יודע. השאלה מה קורה כשני משתמשים שלא רכשו את המשחקים מנסים לשחק בו זמנית. פה כתוב רק על מקרה שבו מישהו שלא רכש משחק ובעל המשחק מנסה להכנס...
you want them to recognize that being really good at Half-Life level design is not as nearly as valued as thinking of how to design social multi-player experiences
Klayman כתב:
@Wanted:
כדי לעלות בSteam Level שלהם. יש כאן כאלה שחושבים שזאת אינדיקצייה הרבה יותר טובה מאצ'יומנטים, בעוד שזה רק מראה כמה טמבל אתה ומוכן להוציא כסף על קלפים וירטואליים.
Klayman כתב:בשיחה עם הוושינגטון פוסט, גייב אומר שהרבה יותר חשוב להיות מעצב של ''חוויות מולטיפלייר חברתיות'', מאשר להיות ''מעצב שלבים טוב ב Half Life'', בואלב.
ראיון שווה קריאה, שבאמת מראה על מה נותנים דגש בואלב בימינו.
http://www.washingtonpost.com/blogs/the ... alve-tick/
You've had them feel like they have an organization and title tied up to something when the key is to just continue to follow where the customers are leading.
Klayman כתב:אני לא בעד ללכת נגד הלקוחות.. אתה כנראה מתבלבל. פשוט לא צריך לטמון את הראש בחול.
Klayman כתב:ראיון שווה קריאה, שבאמת מראה על מה נותנים דגש בואלב בימינו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים