נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 21 ינואר 2014, 18:21

קאז, אם הייתי חושב שזו חמדנות - לא הייתי שוקל לשנייה לקנות PS4 והייתי נשאר עם המחשב.
אם אתה חושב שמדובר בחמדנות ובכל זאת קונה - אתה לא מאמין שזו חמדנות, או שאתה אדם חסר עקרונות.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 21 ינואר 2014, 13:28

Laskin כתב:קאז, אם הייתי חושב שזו חמדנות - לא הייתי שוקל לשנייה לקנות PS4 והייתי נשאר עם המחשב.
אם אתה חושב שמדובר בחמדנות ובכל זאת קונה - אתה לא מאמין שזו חמדנות, או שאתה אדם חסר עקרונות.

בנאדם אתה מדבר פה על קאז, ביום שהוא יקנה קונסולה, גם אם תעלה 100 שקל עם אונליין חינם וחזקה יותר מהפס4 כשהפלוס מחלק משחקי AAA בני חודש, הגיהנום יקפא.

בתכל׳ס הפנטזיה שלו זה שכל חברות הקונסולה יתרסקו וכולם יעברו לפתח הכל למחשב, ככה שבמקרה שלו השאלה שלך לא רלוונטית :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 21 ינואר 2014, 23:32

או שאני יכול לקנות ולשחק רק במצב הSP. כפי שעשיתי רוב הזמן כאשר ה360 הייתה אצלי. דרישת תשלום נוסף על אונליין זה בדיחה, ואולי עוד יותר חמור, רמת ואיכות השירות הזה שבתשלום גם כן בדיחה.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 21 ינואר 2014, 15:42

סבבה, אנחנו נזכור לבדוק את זה. :)
אני לא קונה את זה. אם אתה תקנה קונסולה - אתה תשלם על אונליין.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 21 ינואר 2014, 15:51

אגב מכירות משחקים וכו' - זה נראה לי הכי מתאים לכאן:
EB GAMES מעלים את מחיר המשחקים למכשירי הדור הבא ל-65 דולר במקום 60, על דעת עצמם.
אם אי פעם רציתם לדעת איך לפשוט רגל ממש מהר - הנה הדרך!
http://gimmegimmegames.com/2014/01/eb-g ... les-64-99/

אה, מסתבר שלא רק לדור הבא, אלא לכל מני משחקים שטרם יצאו.
אז אם רציתם לדעת איך לפשוט רגל ממש, ממש מהר...
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 21 ינואר 2014, 15:56, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 21 ינואר 2014, 15:53

Kazz כתב:או שאני יכול לקנות ולשחק רק במשחקים פרוצים. כפי שעשיתי רוב הזמן כאשר ה360 הייתה אצלי. דרישת תשלום נוסף על אונליין זה בדיחה, ואולי עוד יותר חמור, רמת ואיכות השירות הזה שבתשלום גם כן בדיחה.



תיקנתי לך.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ינואר 2014, 17:34

bling כתב:אתה שוכח שב 600 דולר שמכרו לך את המכשיר הם הפסידו סכומים עצומים, ככה שגם אם היו יהירים עדיין המחיר לא היה גבוה ביחס לחומרה שהיתה שם.

בקשר לבלו-ריי זה לא משהו שדחפו למכשיר מתוך יהירות, הם היו דוחפים את הפורמט בין אם היתה להם תחרות ובין אם לא גם אם עכשיו תחזיר אותם אחורה בזמן יהיה בלו ריי בפס3 (רק שהם ימנעו מטעויות אחרות שעשו עם המכשיר אבל אלו יותר קשורות לטיפשות מיהירות)

בקשר לגאייקיי למה אתה לא חושב שסוני חושבת שזה אפיק נוסף שיכול להכניס להם המון כסף וזה צעד עסקי שהיו עושים בכל מקרה גם בלי תחרות כדי להגדיל יותר את מחזור המכירות ואת הפוטנציאל הכספי שאפשר להוציא מכל לקוח?
ממש לא מובן מאליו שזה צעד שחברה עושה בגלל תחרות, בסופו של דבר אם היא יודעת ששירות מסויים יגדיל עוד יותר את ההכנסות שלה היא תספק אותו.

בשורה התחתונה תמיד סוני התמקדה בעיקר בגיימרים ותמיד פיתחה משחקים מצד א׳ לא משנה איזו תקופה תקח, עם תחרות או בלי.

האמת שצד א' של סוני בפס1 היה קטסטרופה, רק בפס2 הם לקחו את זה ברצינות. מה שהחזיק את הפס1 היה צד ג' בתקופה שעוד היה נורמאלי לעשות משחק צד ג' בלעדי סתם ככה כי בא.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 25 ינואר 2014, 00:47

תמונה

תמונה

תמונה

הפס4\XB1 מכרו יותר יחידות תוכנה כל אחת ב4-5 שבועות באנגליה מאשר שהווי יו הצליחה בשנה שלמה. פלטפורמה מתה.

http://gamasutra.com/blogs/MattMatthews ... 23/209216/

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 25 ינואר 2014, 19:35

DrKeo כתב:האמת שצד א' של סוני בפס1 היה קטסטרופה, רק בפס2 הם לקחו את זה ברצינות. מה שהחזיק את הפס1 היה צד ג' בתקופה שעוד היה נורמאלי לעשות משחק צד ג' בלעדי סתם ככה כי בא.

גם בPS2 רוב הבלעדיים הגדולים שלהם היו צד ג'. היה להם תמיכה מטורפת וחסרת תקדים של צד ג' בPS2.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2014, 18:35

Death_119 כתב:גם בPS2 רוב הבלעדיים הגדולים שלהם היו צד ג'. היה להם תמיכה מטורפת וחסרת תקדים של צד ג' בPS2.

ברור אבל כי בתקופת הפס2 (וגם הפס1 ולפניו) היה מאוד מקובל להוציא משחקים רק לקונסולה אחת כי זה היה לגמרי רווחי. פרנצ'ייזים גדולים מאוד יכלו להשאר בלעדיים לסוני רק כי למפתחת לא היה בא להוציא אותם לקונסולות אחרות אבל היום משחקים שהיו בלעדיים גדולים של הפס1-2 כמו DMC, MGS, טקן, FF, GTA או RE אבל בדור האחרון כולם עברו למולטי פלטפורם. בדור של הפס2 סוני התחילו להציב משחקי צד א'/ב' מאוד איכותיים שלא היו לפני זה ואם תסתכל על הבתי פיתוח המצויינים בצד א' של סוני הם הפכו למפתחים בלעדיים של סוני רק בתקופת הפס2 אפילו אם חלקן הוציאו כמה משחקים סבירים לפס1 (למשל ספיירו או קראש, שניהם תרום תקופת הבלעדיות של נוטידוג ואינסומניאק שכבר הספיקו לעזוב את הבלעדיות לסוני). לפני הפס2 רוב הגדולים של הפס1 היו צד ג' שהגיעו לשם מכוח האנרציה, לא היה להם אנצ'רטד או ICO, רק GT היה בזמנו וכולם צחקו על הצד א' של סוני שהוא קטסטרופה לעומת סגה ונינטנדו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 26 ינואר 2014, 07:08

Nigga כתב:תגיד לי, איזו תחרות הייתה ל PS2? קונסולה שנחשבת למוצלחת ביותר בכל הזמנים מבחינת ספריית משחקים.

לPS2 היתה תחרות יותר רצינית מהPS1 וספריית המשחקים של הPS2 מוצלחת יותר.
ובדור הזה ל-360 היתה עוד יותר תחרות ובשורה התחתונה ספריית המשחקים שלה (ובטח אלו ששוחררו במערב) אפילו יותר מוצלחת - גם במדד כמותי וגם במדד איכותי:
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc
הPS3 גם עקפה את הPS2 במדד האיכותי, ולמרות שהיא עוד טיפה מאחור במדד הכמותי, יש מצב שעד שיפסיקו לצאת לה משחקים היא תעקוף גם במדד הזה:
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc

בדור האחרון זו גם בסופו של דבר התחרות הגוברת עם מיקרוסופט (והתחרות המתמעטת עם נינטנדו) שדחפה את סוני לכיוון של משחקים ריאליסטיים כמו אנצרטד ו-TLOU במקום פלטפורמרים סטייל קראש בנדיקוט או ג'ק ודקסטר, וגם זו שגרמה לסוני להחתים משחקים כמו heavy rain אצלה. בהתחשב בעובדה שגם אנצרטד וגם TLOU נחשבים למשחקים מהטובים ביותר בדור הזה אז כנראה שהתחרות די תרמה לסוני (או לפחות למי שנהנה מהכיוון שסוני לקחה בדור הזה בסופו של דבר).

Kazz כתב:על המחשב יש שירותי אונליין מצויינים וכך היה מאז ומעולם, והכל בלי תשלום נוסף. בשביל שירות אונליין נורמלי לא צריך לחייב את המשתמשים לתשלום נוסף.

כמובן שאפשר לעשות אונליין נורמלי בלי תשלום נוסף וסוני בדור הנוכחי היא הוכחה לכך, אבל המשמעות של שירות כזה הוא תמיד סבסוד צולב כמובן שבעצם בא על חשבון מי שלא משחק אונליין. מישהו תמיד חייב לשלם את החשבונית של כל האחזקה הזו.
רק שאין על המחשב שירותי אונליין שאפילו מתקרבים להיות מצויינים: יש משחקים עצמאיים עם אונליין מצויין, אבל שום מערכת אוניברסלית ראויה (שאפילו מתקרבת לחוויה על הקונסולות בדור הקודם) לא קיימת על הPC עדיין.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 25 ינואר 2014, 23:16

DrKeo כתב:ברור אבל כי בתקופת הפס2 (וגם הפס1 ולפניו) היה מאוד מקובל להוציא משחקים רק לקונסולה אחת כי זה היה לגמרי רווחי. פרנצ'ייזים גדולים מאוד יכלו להשאר בלעדיים לסוני רק כי למפתחת לא היה בא להוציא אותם לקונסולות אחרות אבל היום משחקים שהיו בלעדיים גדולים של הפס1-2 כמו DMC, MGS, טקן, FF, GTA או RE אבל בדור האחרון כולם עברו למולטי פלטפורם. בדור של הפס2 סוני התחילו להציב משחקי צד א'/ב' מאוד איכותיים שלא היו לפני זה ואם תסתכל על הבתי פיתוח המצויינים בצד א' של סוני הם הפכו למפתחים בלעדיים של סוני רק בתקופת הפס2 אפילו אם חלקן הוציאו כמה משחקים סבירים לפס1 (למשל ספיירו או קראש, שניהם תרום תקופת הבלעדיות של נוטידוג ואינסומניאק שכבר הספיקו לעזוב את הבלעדיות לסוני). לפני הפס2 רוב הגדולים של הפס1 היו צד ג' שהגיעו לשם מכוח האנרציה, לא היה להם אנצ'רטד או ICO, רק GT היה בזמנו וכולם צחקו על הצד א' של סוני שהוא קטסטרופה לעומת סגה ונינטנדו.

משום מה אם אני אסתכל על ספריית המשחקים שרכשתי לפס2, מעטים מאוד מביניהם היו מידיה של סוני, אני זוכר רק את GT3 Aspec, Twisted metal black. על Jak וRatchet וויתרתי.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 26 ינואר 2014, 22:10

swym כתב:["]

כמובן שאפשר לעשות אונליין נורמלי בלי תשלום נוסף וסוני בדור הנוכחי היא הוכחה לכך, אבל המשמעות של שירות כזה הוא תמיד סבסוד צולב כמובן שבעצם בא על חשבון מי שלא משחק אונליין. מישהו תמיד חייב לשלם את החשבונית של כל האחזקה הזו.
רק שאין על המחשב שירותי אונליין שאפילו מתקרבים להיות מצויינים: יש משחקים עצמאיים עם אונליין מצויין, אבל שום מערכת אוניברסלית ראויה (שאפילו מתקרבת לחוויה על הקונסולות בדור הקודם) לא קיימת על הPC עדיין.


כן, אלה שאשקרה מוכרים את המשחקים ומקבלים כסף עבורו. כמו שזה אמור להיות. זה אף פעם לא מנע מהמחשב להיות המקום הכי שוקק מבחינת משחקי אונליין ובעל קהילות למשחקים בני עשורים כאשר בפלטפורמות אחרות סוגרים שרתים. וכשאנחנו מדברים על מחזיקת פלטפורמה שגם מקבלת כסף ממכירת החומרה, גם מקבלת כסף ממכירת כל משחק שיוצא אליה, גם מקבלת כסף מהמשחקים שהיא עצמה מפיצה, גם מקבלת כסף מהחנות הדיגיטלית וגם מקבלת כסף מאביזרים, שאלת המימון לא צריכה להשאל בכלל והתשובה לא צריכה להיות גביית כסף לגישה לאונליין.

אומנם לא שיחקתי זמן רב על אחת הקונסולות אבל אני לא מצליח לחשוב על יותר מדי דברים שחסרים לי בחווית האונליין על המחשב. לבטח לא כאלה שאשקול לשלם עבורם. ועצם זה שרוב משחקי הקונסולות הם רק דרך P2P עושה את כל העניין ל no-starter.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 ינואר 2014, 00:50

swym כתב:לPS2 היתה תחרות יותר רצינית מהPS1 וספריית המשחקים של הPS2 מוצלחת יותר.
ובדור הזה ל-360 היתה עוד יותר תחרות ובשורה התחתונה ספריית המשחקים שלה (ובטח אלו ששוחררו במערב) אפילו יותר מוצלחת - גם במדד כמותי וגם במדד איכותי:
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc
הPS3 גם עקפה את הPS2 במדד האיכותי, ולמרות שהיא עוד טיפה מאחור במדד הכמותי, יש מצב שעד שיפסיקו לצאת לה משחקים היא תעקוף גם במדד הזה:
http://www.metacritic.com/browse/games/ ... ?sort=desc

בדור האחרון זו גם בסופו של דבר התחרות הגוברת עם מיקרוסופט (והתחרות המתמעטת עם נינטנדו) שדחפה את סוני לכיוון של משחקים ריאליסטיים כמו אנצרטד ו-TLOU במקום פלטפורמרים סטייל קראש בנדיקוט או ג'ק ודקסטר, וגם זו שגרמה לסוני להחתים משחקים כמו heavy rain אצלה. בהתחשב בעובדה שגם אנצרטד וגם TLOU נחשבים למשחקים מהטובים ביותר בדור הזה אז כנראה שהתחרות די תרמה לסוני (או לפחות למי שנהנה מהכיוון שסוני לקחה בדור הזה בסופו של דבר).


כמובן שאפשר לעשות אונליין נורמלי בלי תשלום נוסף וסוני בדור הנוכחי היא הוכחה לכך, אבל המשמעות של שירות כזה הוא תמיד סבסוד צולב כמובן שבעצם בא על חשבון מי שלא משחק אונליין. מישהו תמיד חייב לשלם את החשבונית של כל האחזקה הזו.
רק שאין על המחשב שירותי אונליין שאפילו מתקרבים להיות מצויינים: יש משחקים עצמאיים עם אונליין מצויין, אבל שום מערכת אוניברסלית ראויה (שאפילו מתקרבת לחוויה על הקונסולות בדור הקודם) לא קיימת על הPC עדיין.

לא ממש טעון מקובל, בPC יש שירותים כמו STEAM שמשפילים את PSN ו-XBL כבר שנים. מסטים אני מוריד ב10MB בשניה, בXBL ו-PSN זה נס אם אני מגיע ל2MB. בסטים פיצרים כמו תפיסת תמונת ושמירות בענן קיימים כבר שנים, לPSN ולXBL הם רק מגיעים עכשיו (ואם אני לא טועה עולים כסף, רק למנויי גולד),, שיחות קרוס צ'ט, הזמנות, קבוצות, מתנות, חפצים, אצ'יוומנטים ומה לא, הכל יש בסטים. מה יש בLIVE שאין בסטים? פרסומות גדולות יותר? נו באמת, בשביל זה אנשים משלמים 60$ בשנה? רק הפרסומות שמיקרוסופט מאכילה את המשתמשים של LIVE לבד יכולות לממן עשר פעמים את עלויות השרתים שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 27 ינואר 2014, 09:15

DrKeo כתב:לא ממש טעון מקובל, בPC יש שירותים כמו STEAM שמשפילים את PSN ו-XBL כבר שנים. מסטים אני מוריד ב10MB בשניה, בXBL ו-PSN זה נס אם אני מגיע ל2MB. בסטים פיצרים כמו תפיסת תמונת ושמירות בענן קיימים כבר שנים, לPSN ולXBL הם רק מגיעים עכשיו (ואם אני לא טועה עולים כסף, רק למנויי גולד),, שיחות קרוס צ'ט, הזמנות, קבוצות, מתנות, חפצים, אצ'יוומנטים ומה לא, הכל יש בסטים. מה יש בLIVE שאין בסטים? פרסומות גדולות יותר? נו באמת, בשביל זה אנשים משלמים 60$ בשנה? רק הפרסומות שמיקרוסופט מאכילה את המשתמשים של LIVE לבד יכולות לממן עשר פעמים את עלויות השרתים שלהם.


אני לא הולך להגן על אינטרנט בתשלום על הקונסולות (למרות שלפחות על הפס3 שילמתי מרצוני לפלוס, הלוואי שיהיה ככה גם עם הפס4), אבל אני בטוח שאם תחבר את המכשיר שלך ישירות לאינטרנט כמו עם ה PC תקבל מהירות הורדה מעולה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 27 ינואר 2014, 11:19

DrKeo כתב:לא ממש טעון מקובל, בPC יש שירותים כמו STEAM שמשפילים את PSN ו-XBL כבר שנים. מסטים אני מוריד ב10MB בשניה, בXBL ו-PSN זה נס אם אני מגיע ל2MB. בסטים פיצרים כמו תפיסת תמונת ושמירות בענן קיימים כבר שנים, לPSN ולXBL הם רק מגיעים עכשיו (ואם אני לא טועה עולים כסף, רק למנויי גולד),, שיחות קרוס צ'ט, הזמנות, קבוצות, מתנות, חפצים, אצ'יוומנטים ומה לא, הכל יש בסטים. מה יש בLIVE שאין בסטים? פרסומות גדולות יותר? נו באמת, בשביל זה אנשים משלמים 60$ בשנה? רק הפרסומות שמיקרוסופט מאכילה את המשתמשים של LIVE לבד יכולות לממן עשר פעמים את עלויות השרתים שלהם.

לגבי קצה ההורדה, זו חוויה אישית שלך. אני מוריד בשיא המהירות מהPSN כיום, אולי בשנת 2008-2009 באמת סבלתי מהשירות מבחינת קצב הורדה, אבל זה ממש לא הסיפור כיום. המערכת של Steam לא משתווה לחלוטין לטעמי, הchat לא עובד טוב ויש המון הפרעות בקו (בגלל זה לא פעם אני עובר לSkype אבל יכל להיות שפה מדובר באמת בבעיה ספציפית אצלי), הAchivments לא קיימים בכל משחק ועדיין לא מרגישים כדבר האמיתי שם בגלל ממשק Web מאוד מסורבל שמקשה עליי להתהדר באצ'יוומנטס שלי. הם מרגישים גם כמשהו צדדי שSteam דוחפים בצד ולא כמקור השוואות עם חברים ודרגה (למרות שזה ניתן). אין מדיניות של משחקים חינם (למעט TFS ושאר שטויות פה ושם) למרות המבצעים המצוינים בסטים וזה מינוס מטורף לעומת השירות של סוני. זה מרגיש כאילו יש הכל בSteam על הנייר אבל מבחינת עיצוב למשתמש השירות לטעמי לוקה בחסר. אני הרבה יותר נהנה להיכנס לחנות אצל סוני ולשוטט בגראפים האישיים שלי מאשר לעשות את אותה פעולה בSteam. אבל אין ספק שמלבד המשחקים חינם של סוני אין שום צורה וסיבה להעדיף שום שירות על פני סטים במיוחד לאור המשחקים שהם מציעים (השירות שלהם העביר אותי לדיגיטלי בפיסי בעוד שסוני ומייקרוסופט לא הצליחו לעשות את אותו הדבר).
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 27 ינואר 2014, 12:42

אז אני לא מבין, אתה משלם רק בגלל שירות ההשכרה? יכלת לקחת את הכסף הזה ולקנות את המשחקים שניתנים בפלוס לצמיתות בסיילים. מה לגבי אשקרה איכות המשחק באולניין ושרתי המשחק, הסיבה שכל הזמן מועלת ע"י השירותים שגובים את התשלום? זה היה בסדר בפס3 שהאונליין היה בחינם ויכלת לשלם אם אתה רוצה את שירות ההשכרה בנפרד אבל עכשיו שהכל ביחד זה רע. אפילו דברים כמו שמירות בענן זה רק למינויים כאשר זה חינם בסטים וכל הזמן ואלב רק מוסיפים עוד ועוד פיצ'רים בחינם. והפאמילי שיירינג זה יותר 'מדיניות משחקים בחינם' מאשר שירות ההשכרה של סוני.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 27 ינואר 2014, 12:58

Kazz כתב:אז אני לא מבין, אתה משלם רק בגלל שירות ההשכרה? יכלת לקחת את הכסף הזה ולקנות את המשחקים שניתנים בפלוס לצמיתות בסיילים. מה לגבי אשקרה איכות המשחק באולניין ושרתי המשחק, הסיבה שכל הזמן מועלת ע"י השירותים שגובים את התשלום? זה היה בסדר בפס3 שהאונליין היה בחינם ויכלת לשלם אם אתה רוצה את שירות ההשכרה בנפרד אבל עכשיו שהכל ביחד זה רע. אפילו דברים כמו שמירות בענן זה רק למינויים כאשר זה חינם בסטים וכל הזמן ואלב רק מוסיפים עוד ועוד פיצ'רים בחינם. והפאמילי שיירינג זה יותר 'מדיניות משחקים בחינם' מאשר שירות ההשכרה של סוני.

אכן. אך ורק בשל שירות ההשכרה, כשראיתי שיש באמת משחקים שאני רוצה (מהסיבה הזאת לא היה לי פלוס עד בערך לפני ארבעה חודשים) וכמובן בשל העובדה שאני מחויב לזה כיום בפס4.

הFamily share זה קלף מטורף שאני מצפה לו בכיליון עיניים ואתה צודק בכל. למרות שאם תסתכל על מה שסוני נותנת בשנה האחרונה לטעמי יהיה לך קשה למצוא את הדברים במצטבר ב-50 דולר גם בסיילים בסטים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 27 ינואר 2014, 15:15

עדכוני מכירות קטנים:

-Minecraft ממשיך להדפיס כסף על כל פלטפורמה אפשרית שעליה יוצא- שנה אחרי שיצא ל 360 הוא הגיע לפני חודש ל PSN והספיק לעשות בחודש הזה מעל מיליון מכירות!
notch דיווח מבריכת הכסף שלו שנדמה לו גם שמדובר בשיא של ה PSN, אני לא אתפלא.

-גם סקיירים ממשיך למכור בלי הפסקה ובת'סדה דיווחה שמכירות המשחק עברו את 20 מיליון העותקים על כל הפלטפורמות השונות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 28 ינואר 2014, 02:35

Death_119 כתב:לגבי קצה ההורדה, זו חוויה אישית שלך. אני מוריד בשיא המהירות מהPSN כיום, אולי בשנת 2008-2009 באמת סבלתי מהשירות מבחינת קצב הורדה, אבל זה ממש לא הסיפור כיום. המערכת של Steam לא משתווה לחלוטין לטעמי, הchat לא עובד טוב ויש המון הפרעות בקו (בגלל זה לא פעם אני עובר לSkype אבל יכל להיות שפה מדובר באמת בבעיה ספציפית אצלי), הAchivments לא קיימים בכל משחק ועדיין לא מרגישים כדבר האמיתי שם בגלל ממשק Web מאוד מסורבל שמקשה עליי להתהדר באצ'יוומנטס שלי. הם מרגישים גם כמשהו צדדי שSteam דוחפים בצד ולא כמקור השוואות עם חברים ודרגה (למרות שזה ניתן). אין מדיניות של משחקים חינם (למעט TFS ושאר שטויות פה ושם) למרות המבצעים המצוינים בסטים וזה מינוס מטורף לעומת השירות של סוני. זה מרגיש כאילו יש הכל בSteam על הנייר אבל מבחינת עיצוב למשתמש השירות לטעמי לוקה בחסר. אני הרבה יותר נהנה להיכנס לחנות אצל סוני ולשוטט בגראפים האישיים שלי מאשר לעשות את אותה פעולה בSteam. אבל אין ספק שמלבד המשחקים חינם של סוני אין שום צורה וסיבה להעדיף שום שירות על פני סטים במיוחד לאור המשחקים שהם מציעים (השירות שלהם העביר אותי לדיגיטלי בפיסי בעוד שסוני ומייקרוסופט לא הצליחו לעשות את אותו הדבר).

אין ספק שיש דברים כמו אחידות אצ׳יוומנטים או יתרונות ui פה ושם אבל מדובר בדרישות מהמפתחים או עניין של עיצוב, לא שירות או משהו שמצדיק תשלום. אם השירותי קונסולה היו מציבים את עצמם כתשלום למשחקים חינם זה היה משהו אחד אבל מאחר והמולטי מאחורי אותה חומת תשלום (ובמקרה של מיקרוסופט גם המשחקים חינם ןא באמת קיימים אלה אם בא לך לשחק עכשיו במשהו מ2007) החובת תשלום פשוט לא מחזיקה מים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2014, 09:56

Nigga כתב:ה Wii U (נכון ל 31 בדצמבר):

תמונה

וזה עוד מה שנמכר לחנויות, לא לצרכנים.


הPS4 כבר עברה את ה4 מיליון. הONE כמעט הגיע לזה בסוף השנה שעברה, אז כנראה עברה את זה גם.

נפתח הימורים על מתי הן יעברו את הWIIU?
אני מניח שהPS4 תמשיך למכור את כל מה שהם מייצרים גם בינואר וגם בפברואר. הם מייצרים כמות הזויה של 1.6 מיליון יחידות בחודש (לפחות לפי פאכטר), אז לכל המאוחר, הם יעברו את הWIIU באמצע פברואר.
הONE גם מוכרת כמעט הכל, אבל הם מייצרים פחות - 1.2 מיליון יחידות לחודש. אני מניח שבמרץ (בטח אם נראה בוסט במכירות לקראת טייטאנפול) הם גם יעברו את הWIIU.

קצת עצוב. /:
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 18:13

אין ספק שיום אחרי שהם משחררים את הPS4 ביפן - הם יעברו את ה-WII U ויבססו את מעמדם כמקום ראשון בדור הזה לפחות עד שהיילו ייצא :P
ל-ONE יכול לקחת גם עד GDC, אבוי ;)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 29 ינואר 2014, 11:39

DrKeo כתב:אין ספק שיש דברים כמו אחידות אצ׳יוומנטים או יתרונות ui פה ושם אבל מדובר בדרישות מהמפתחים או עניין של עיצוב, לא שירות או משהו שמצדיק תשלום. אם השירותי קונסולה היו מציבים את עצמם כתשלום למשחקים חינם זה היה משהו אחד אבל מאחר והמולטי מאחורי אותה חומת תשלום (ובמקרה של מיקרוסופט גם המשחקים חינם ןא באמת קיימים אלה אם בא לך לשחק עכשיו במשהו מ2007) החובת תשלום פשוט לא מחזיקה מים.

אני חושב שSteam הוא הדוגמה הכי בולטת לאיך חוסר בעיצוב מוריד מAppeal של שירות שעל הנייר יש בו הכל וגם יותר. לטעמי זה נדבח לא פחות חשוב בכל שירות לאור העובדה שאנחנו משתמשי קצה. שווה? לא יודע, שאל את כל רוכשי האייפון שאצים לרכוש אותו על פני נקסוס לשם דוגמא. מעשית עיצוב = כסף. הרי על זה חברות כגון Apple חיות.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 12:20

אני מנחש שהכותר הבא יגרום גם לי לרצות לקנות ONE, למרות שלא אהבתי את הקודמים, בלשון המעטה.
אני מאמין שזה יהיה משחק מאוד, מאוד מרשים, וגם שונה מהקודמים.
לא מבוסס על הרבה חוץ מתקווה ואמון בחברה, אבל עדיין... אני חושב שזה יהיה מטורף.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2014, 20:23

Laskin כתב:אין ספק שיום אחרי שהם משחררים את הPS4 ביפן - הם יעברו את ה-WII U ויבססו את מעמדם כמקום ראשון בדור הזה לפחות עד שהיילו ייצא :P
ל-ONE יכול לקחת גם עד GDC, אבוי ;)


שכחתי שיש להם את השקה ביפן, בתחילת פברואר. זה באמת יכול להקפיץ להם את המכירות, אבל זה אך ורק בתנאי שהם מסוגלים לייצר יותר מ1.6 מיליון יחידות בחודש ואני ממש לא בטוח שזה המקרה.
בנוסף, השוק היפני נע מהר מאוד לכיוון קונסולות ניידות ולא הייתי סומך על זה שיפן תהווה גורם חשוב, כמו שהיא היתה בדור הקודם ואפשרה לסוני להשתוות למייקרוסופט לקראת סופו.
בכל מקרה, נראה שאנחנו מסכימים שבפברואר זה יקרה, שזה קצב הזוי.

בנוגע לONE - אני מניח שהיא תמשיך לרדוף אחרי המספרים של סוני. בנתיים, הם מוכרים את כל מה שהם מייצרים, אבל מייצרים הרבה פחות. הם יצליחו להשוות את המספרים, רק אם הם יורידו את המחיר. בטווח הקצר, אין להם ממש סיכוי, שזה קצת מבאס להם. בכל זאת, הם נהנים מאחת ההשקות הכי מדהימות בהיסטוריה, אבל היא נראית פחות טוב, כי לסוני יש את ההשקה הכי מדהימה בהיסטוריה.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים