PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 ינואר 2014, 10:33

Laskin כתב:שוב, לא דיברתי על הגרפיקה, שברור לי שההבדלים עצומים.
אגב, גירסת הPS4 לפי כל מקור - אכן רצה ב-60 פריימים למיטב זכרוני.

ואני לא מצאתי משהו על הבדלים בגודל המפה, אשמח אם תיידע אותי. לא הבנתי מה זה אומר "אם לדוגמא בConquest במפה בפס4 יש 6-5 נקודות בפס3 יש 3 כך שבגרסאות הדור הקודם בהחלט יש מפות יותר קטנות." זה לאו דווקא אומר משהו על גודל המפה, אלא פשוט בגלל פחות שחקנים - יש פחות נקודות שצריך להשתלט עליהם, לא?

לא. הנקודות פרוסות על פני כל המפה. תחשוב שחתכו את המפה בחצי. הם הקטינו את המפות כי אחרת לא תפגוש אף אחד בשל מיעוט שחקנים. ותאמין לי כמי שמשחק במשחק כל שבוע על הפס4, הוא ממש לא 60, הוא לא נעול פריימים כי כן יש מקרים מעטים שהוא מגיע ל-60 (את זה מאוד קל לראות) אבל זה לא קורה הרבה. הוא גם לא נופל מ-30, משהו באמצע. הוא רץ נפלא על הפס4 זה אין ספק, רק חבל שזה 900P למרות שגם לזה כבר התרגלתי. בלי קשר, עוד תוסף בין גרסאת הפיסי למרות שזה סתם אנקדוטה חמודה זה Auto aim, מה הייתי עושה בלי זה אלוהים יודע. מציל נפשות בקונסולות.

לבקשתך:
The Xbox 360 and PS3 versions of the game feature smaller maps and much lower player counts than their PC and next-generation console counterparts, and we were not given sufficient opportunity to evaluate the differences this would cause.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 19:43

Death בדקתי את זה והפריימרייט במודים התובעניים של conquest אכן מתקשה לשמור על 60, וכן יש ירידה חדה גם ל 30 לפעמים אבל רוב הזמן הוא 40-50, אין ממש פירוט מלא מצד DF על מה הממוצע שהוא יושב עליו אבל הוא בטח לא 30 כי אז היתה קמה סערה לא קטנה בכל מקום.

מה שכן הביצועים של TR נראים פתאום חלומיים בהשוואה, אין מה לעשות משחקי 60 פריימים בקונסולות זה לרוב פיקציה, TR נמצא באיזור ה 60 לעיתים קרובות אבל גם לו יש נפילות כמו לכל משחק אחר, ו BF4 קיצוני הרבה יותר ממנו (וגם תובעני הרבה יותר).
מה שכן עדיין יש מצב שמספר הפריימים הוא כפול מגרסאות הדור הקודם של BF4 בגלל שבכלל לא בטוח שהן שומרות על 30 יציב בכלל, ברור לך שגם שם נופל בכיף מתחת ל 30 כמו כל מנוע תובעני לדור הבא כמו CRYSIS3 ,FRA CRY 3, GTA5, TLOU וכו'.
-------------------------------------

CHAOTIC, הידיעה על אלדר סקרול היא לא חדשות טובות, לי זה נראה מובן מאליו שמשחק שמשלמים עליו מנוי חודשי בכל חודש לא יעז לגבות ממני גם תשלום נוסף לאונליין שלו (ואישית אני חושב שהקונספט יכשל על הקונסולות אבל לא רלוונטי), פשוט על רקע MS והמדיניות המלוכלכת שלה זה פתאום נראה כמו חדשות טובות.
זו ממש חוצפה מצד MS, הרי מי שנכנס למשחקים מהסוג הזה (בדומה ל WOW) משחק רק בו והמשחק הופך "למרכז חייו" מהבחינה הזו שאין לו עניין בשום משחק אחר לתקופה שהוא חורש עליו ומשלם דמי מנוי חודשיים, אז לקחת ממנו תשלום ל LIVE למרות שברור שאין לו רצון בשום מולטי אחר זו חוצפה, אבל כמובן שזו לא אשמת MS אלא הצרכנים הטפשים שממשיכים לשלם ולהכנע לכל גחמה.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 12:28

bling כתב:Death
CHAOTIC, הידיעה על אלדר סקרול היא לא חדשות טובות, לי זה נראה מובן מאליו שמשחק שמשלמים עליו מנוי חודשי בכל חודש לא יעז לגבות ממני גם תשלום נוסף לאונליין שלו (ואישית אני חושב שהקונספט יכשל על הקונסולות אבל לא רלוונטי), פשוט על רקע MS והמדיניות המלוכלכת שלה זה פתאום נראה כמו חדשות טובות.
זו ממש חוצפה מצד MS, הרי מי שנכנס למשחקים מהסוג הזה (בדומה ל WOW) משחק רק בו והמשחק הופך "למרכז חייו" מהבחינה הזו שאין לו עניין בשום משחק אחר לתקופה שהוא חורש עליו ומשלם דמי מנוי חודשיים, אז לקחת ממנו תשלום ל LIVE למרות שברור שאין לו רצון בשום מולטי אחר זו חוצפה, אבל כמובן שזו לא אשמת MS אלא הצרכנים הטפשים שממשיכים לשלם ולהכנע לכל גחמה.


רגע, בדור הקודם זה היה שונה על מי ששילם על מנוי ELITE או איך שלא קראו לזה בCOD?
כי זה כמו לשלם על מנוי למשחק, ועדיין היה צריך גולד... אשמח אם תתקנו אותי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 21:06

Laskin כתב:
רגע, בדור הקודם זה היה שונה על מי ששילם על מנוי ELITE או איך שלא קראו לזה בCOD?
כי זה כמו לשלם על מנוי למשחק, ועדיין היה צריך גולד... אשמח אם תתקנו אותי.

כדי לשחק קוד לא היית חייב דמי מנוי, ELITE זה ישרות פרמיום נוסף שיש לך אפשרות לא לשלם עליו.
אלדר סקרול כולם חייבים לשלם דמי מנוי חודשיים בנוסף לתשלום ל LIVE ב XBOX.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 22:05

אז בעצם, זה יהיה בסדר אם יבקשו תשלום על לייב כדי לשחק בES:O רק אם תהיה אפשרות לשחק בו מבלי לשלם על מנוי עד LVL 10 למשל, ורק מי שרוצה לעשות מנוי יכול לשחק מעבר?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2014, 14:06

bling כתב:Death בדקתי את זה והפריימרייט במודים התובעניים של conquest אכן מתקשה לשמור על 60, וכן יש ירידה חדה גם ל 30 לפעמים אבל רוב הזמן הוא 40-50, אין ממש פירוט מלא מצד DF על מה הממוצע שהוא יושב עליו אבל הוא בטח לא 30 כי אז היתה קמה סערה לא קטנה בכל מקום.

מה שכן הביצועים של TR נראים פתאום חלומיים בהשוואה, אין מה לעשות משחקי 60 פריימים בקונסולות זה לרוב פיקציה, TR נמצא באיזור ה 60 לעיתים קרובות אבל גם לו יש נפילות כמו לכל משחק אחר, ו BF4 קיצוני הרבה יותר ממנו (וגם תובעני הרבה יותר).
מה שכן עדיין יש מצב שמספר הפריימים הוא כפול מגרסאות הדור הקודם של BF4 בגלל שבכלל לא בטוח שהן שומרות על 30 יציב בכלל, ברור לך שגם שם נופל בכיף מתחת ל 30 כמו כל מנוע תובעני לדור הבא כמו CRYSIS3 ,FRA CRY 3, GTA5, TLOU וכו'.
-------------------------------------

CHAOTIC, הידיעה על אלדר סקרול היא לא חדשות טובות, לי זה נראה מובן מאליו שמשחק שמשלמים עליו מנוי חודשי בכל חודש לא יעז לגבות ממני גם תשלום נוסף לאונליין שלו (ואישית אני חושב שהקונספט יכשל על הקונסולות אבל לא רלוונטי), פשוט על רקע MS והמדיניות המלוכלכת שלה זה פתאום נראה כמו חדשות טובות.
זו ממש חוצפה מצד MS, הרי מי שנכנס למשחקים מהסוג הזה (בדומה ל WOW) משחק רק בו והמשחק הופך "למרכז חייו" מהבחינה הזו שאין לו עניין בשום משחק אחר לתקופה שהוא חורש עליו ומשלם דמי מנוי חודשיים, אז לקחת ממנו תשלום ל LIVE למרות שברור שאין לו רצון בשום מולטי אחר זו חוצפה, אבל כמובן שזו לא אשמת MS אלא הצרכנים הטפשים שממשיכים לשלם ולהכנע לכל גחמה.


הביצועים בTR הרבה פחות טובים מבBF4. אתה משווה ביצועי מולטי פלייר וסינגל פלייר. ברור שבמולטי הFPS פחות יציב.
אתה יכול פשוט לראות את אחד הסרטונים של DF מהסקירה של BF4 ולראות שבנקודות קיצון בסינגל הוא נופל 48 (וזה קורה לחצי שניה, איזה פעמיים). ברוב הזמן הוא בין 56 ל60/יציב על 60 ובסצינות מלאות אקשן הוא נופל לעיתים רחוקות ל50.
FPS הרבה יותר יציב מבTR. הסייג היחיד שאפשר לתת לעניין הזה הוא שBF פועל ב900P וTR ב1080P, אבל מכיוון שBF4 גם נראה הרבה יותר טוב, אני עדין חושב שהוא הישג טכני יותר מרשים.

הידיעה היא בהחלט חדשות טובות. ככל שיהיו יותר ידיעות כאלו, שיקבלו יותר חשיפה, כך יותר סביר שמייקרוסופט ישנו את הנהלים שלהם (בלי להכנס לעניין הזה שMMORPG בתשלום חודשי זה זן מת וכנראה שהוא יהפוך לF2P די מהר).
אני מסכים שזה צריך להיות מובן מאליו, אבל עובדה שזה לא.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 22:14

ארבע תמונות חדשות של THE ORDER:
http://www.vg247.com/2014/01/28/the-ord ... ns-latest/
לא מרשים במיוחד, אבל עדיין יפה. מודלים מזכירים קצת את RYSE, שזה טוב... אבל צריך לראות אותו בתנועה, לא ראינו ממנו כלום מאז הפעם הראשונה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 14:23

מצד שני קאוטיק הסינגל של BF4 מסדרוני למדי ולא קרוב ל SCOPE ול DRAW DISTANCE של TR, אבל בתכל'ס האשמה העיקרית היא ה TRESSFX שמפרקת כל דבר ממחשב חזק וגם את הקונסולות.
DF בטח יזדעקו על כך שלא הציעו אפשרות לבטל את האפקט כמו ב PC לטובת פריימים נוספים, אז ה PS4 לא היה זז כמעט מ 60, תכל'ס בצדק, הקונסולות כבר קרובות ל PC כל כך למה לא להכניס ADVANCED לאופציות ולהכניס כמה פרמטרים בסיסיים (ברור שלא משהו מורכב כמו משחק PC) כמו tressfx- on/off או האם לנעול פריימרייט ל 30 בגרסת הפס4 למי שמעדיף 30 יציבים+ TRESSFX עובד ושלל וריאציות פשוטות בסגנון למי שרוצה לגעת.
שה DEFAULT יהיה כמו עכשיו כי כנראה זה הכי עדיף לרוב אבל שיהיו אפשרויות התאמה למי שמעדיף 60 פריימים יציבים לחלוטין ולא אכפת לו מהשיער או מי שמעדיף שיער+ 30 פריימים יציבים וכו'
Laskin כתב:ארבע תמונות חדשות של THE ORDER:
http://www.vg247.com/2014/01/28/the-ord ... ns-latest/
לא מרשים במיוחד, אבל עדיין יפה. מודלים מזכירים קצת את RYSE, שזה טוב... אבל צריך לראות אותו בתנועה, לא ראינו ממנו כלום מאז הפעם הראשונה.

המפתחים הגיבו על כך שאלו תמונות ישנות שלא היתה כוונה להראות אותם בכלל ואין להם מושג איך הם צצו פתאום, גם ציינו שהמשחק נראה יותר טוב עכשיו, ככה שגם הם מכירים בכך שהן לא ממש מחמיאות והם לא מתגאים בהן במיוחד.

אני אחכה לשפוט גיימפליי נורמלי של הגרסה העדכנית.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 22:26

כן, בדיוק קראתי על זה כאן:
http://gearnuke.com/ther-order-1886-lea ... hing-game/
יופי! כי זה באמת לא היה מרשים במיוחד כמו שאמרתי, ואני מצפה למשחק הזה להיות מאוד מאוד "דור הבא".

בטוח נראה גיימפליי בעוד חודש וחצי, בGDC!

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 14:28

Laskin כתב:כן, בדיוק קראתי על זה כאן:
http://gearnuke.com/ther-order-1886-lea ... hing-game/
יופי! כי זה באמת לא היה מרשים במיוחד כמו שאמרתי, ואני מצפה למשחק הזה להיות מאוד מאוד "דור הבא".

בטוח נראה גיימפליי בעוד חודש וחצי, בGDC!

זה מעניין, אם הם במצב קראנצ' אז זה מיועד ל 2014 לא?
אני לא מבין מספיק בפיתוח משחקים או תוכנה כדי לדעת אבל הבנתי שזו תקופה פסיכית של עבודה מסביב לשעון וקשה לי להאמין שיתעללו בהם ויחזיקו אותם ליותר משנה במתכונת כזו.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ינואר 2014, 23:06

אני די בטוח שהוא מיועד לקיץ, חצי שנה מעכשיו בערך.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 ינואר 2014, 01:36

Laskin כתב:כן, בדיוק קראתי על זה כאן:
http://gearnuke.com/ther-order-1886-lea ... hing-game/
יופי! כי זה באמת לא היה מרשים במיוחד כמו שאמרתי, ואני מצפה למשחק הזה להיות מאוד מאוד "דור הבא".

בטוח נראה גיימפליי בעוד חודש וחצי, בGDC!


הוו... אני מצפה לראות עוד ממנו. יהיה מגניב אם הצוות הזה יצליח לעלות לליגה של הגדולים.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 29 ינואר 2014, 18:10

ניתוח DF המלא לטומב ריידר:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... n-face-off

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ינואר 2014, 18:21

bling כתב:הדיווחים דיברו על כך שרוב הזמן זה על 60 עם נפילות, לפי יורוגיימר עצמם המשחק אכן מגיע ל 60 לעיתים קרובות או נמצא באיזור שם, אם היא היתה נעה סביב ה 50 ויורדת ל 33 הממוצע שלה היה נמוך יותר מ 51... מן הסתם זה אומר שהיא גם הרבה על ה 60 ולקחת את הירידה הקיצונית ביותר (33), בהחלט יתכן (רוב הסיכויים אפילו) שכשיש ירידה שנחשבת יחסית חדה אז המשחק נופל רוב הזמן לאיזורים הרבה פחות מורגשים וקיצוניים כמו 45 או 40, אנשים מדווחים שגרסת הפס4 מאוד חלקה בסכ"ה ואם כל נפילה היתה כזו חדה כולם היו שמים לב לזה.
DF לא באמת נתנו נתונים מלאים של לכמה המשחק יורד בממוצע ומה תכיפות הנפילות.

מאיפה הנתונים על BF ד"א? בכל אופן הבדל של 5 פריימים בממוצע ביניהם לא נראה לי סוף העולם, ואתה יכול גם להשוות למשחקי 60 פריימים אחרים על הקונסולות כמו MGR שגם בעל נפילות שחלקן די חדות ובטח לא קרוב לממוצע של 60, זה באמת לא כזה חריג.

אני מסכים שזה קצת מלוכלך לקרוא לזה 60 כמו שקריסטל עשו, אבל הם סכ"ה לא המציאו את הנוהג הזה כשזה מגיע למשחקי קונסולות, מי שבאמת חושב שיקבל הרבה משחקים תובעניים ב 60 אמיתי (גם כאלו שדוחפים גראפיקה והם כביכול 30 דרך אגב, גם רייז נופל מתחת ליעד) כדאי לו כבר עכשיו לעבור ל PC כי הוא הולך לסבול בדור הזה.
בכל אופן אתה לא יכול לאמר שהמשחק הוא כל כך חריג בנוף הזה של משחקי הקונסולות של ה 60 פריימים.

ובקשר לבנצ'מרק שהבאת, נראה שאתה בעצמך מהוסס ולא בטוח שכולל TRESSFX, לי נראה אלמנטרי גם אם האולטרה לטענתך אמורה לכלול את זה שתהיה כותרת גדולה לצד הנתונים שזה כולל את טכנולוגיית השיער, בכל אופן ה PS4 יותר קרובה בכח שלה ל 7850 מאשר ל 7870 (פוטנציאלית היא חזקה יותר משניהם בגלל קוסטומוזציות שונות ובעיקר חישובי GPGPU אבל יש לי הרגשה שטכנולוגיה בשלבים כל כך מוקדמים לא נוצלה באמת ע"י קריסטל) ככה שגם אם זה כולל TRESSFX היא מצליחה להוסיף פריימים מעל הכרטיס המקביל לה ועוד אפקטים נוספים ושאר הדברים ששמו בגרסה, אולי לא הישג המאה כמו ניצול הקונסולה בשלבים מאוחרים אבל עדיין נחמד מאוד.
---------------------------------------------------------------------------------

KEO, סליחה אבל עדיין השימוש שלך בביטוי לירוק הוא מוגזם, מה רק בגלל שלטענתך לא הצליחו להוציא פריימרייט טוב יותר הם לא התאמצו עם הפורט? כל האפקטים והדברים הנוספים שהוסיפו לא שווים יריקה בעיניך? :)
איך אתה יודע עד כמה אפשר בשלב כה מוקדם של חיי הקונסולות להוציא מהן?
גם אתה וגם CHAOTIC מתעלמים מהאספקט של המעבד שהוא פאתטי אצל הקונסולות, מכשיר עם מעבד חלש וכרטיסי מסך ממוצעים למדי שהוציאו מהם תוצאות שכאלו בתחילת החיים שלהם זה בהחלט יפה ולא קרוב לזלזול או יריקה של פורט ישיר לדבריך, אני בטוח שהם ניסו להוציא ביצועים טובים ככל יכולתם לפי הידע שיש עכשיו ואף אחד פה לא התרשל, אני בטוח שאתה תראה ב DF הקרוב מחמאות לאולפני הפיתוח על עבודה יפה על הפורט.
------------------
בקשר לאינפמוס, קודם כל יש פה קליפ גיימפליי חדש של איזור שכבר ראינו אבל הפעם שמשוחק ע"י המפתחים, הוא מצולם OFF SCREEN אבל אפשר לראות שהמשחק נראה הרבה הרבה יותר מהנה וטוב מאשר מה שהקליפ הנוראי הקודם גרם לנו לחשוב, פעם הבאה כדאי למפתחים למנוע מנובים לצלם את עצמם משחקים:


בקשר לויכוח עולם פתוח אתם קשקשנים ולאסקין הביא לכם קליפ גם עם ציטוט ישיר של "אנחנו לא רוצים לבנות עיר שהיא שממה", הבטחה ישירה מהמפתחים לעיר אמיתית בניגוד למפתחים של אינפמוס שאצלם לא זכורים לי בכלל ציטוטים על עיר חיה, מילא בארקהם סיטי החלקתי על העניין כי היה מדובר בבית כלא גדול ומן הסתם בכלא עירוני אין כלי רכב וחיי עיר שוקקים והשיפור הענקי והחופש הרב מקודמו היה מספק בפני עצמו, אבל אתם קצת צבועים עם ההגנה שלכם כלפי אוריג'ינס והקטילות לאינפמוס, אין הבדל מהותי ולי זה הפריע באוריג'ינס כמו שיפריע לי באינפמוס, ובאוריג'ינס זה הכי קיצוני שיש עם עיר זוועתית שנראית כמו חיקוי סיני לכלא של סיטי ואומרה להיות לא פחות מפאקינג גות'הם האגדית ויש בה אפס כלי רכב או תושבים, כבר בקליפ ששמתי פה של אינפמוס כן רואים איזה 10+ תושבים מתרוצצים שם במהומות וזה יותר חי מכל סדרת ארקהם ביחד, בקיצור אין לכם קייס פה.
------------------------------------------------

אחלה ביקורת ארז, הכי מקצועית מכל הסיקורים שראיתי עד עכשיו (גם בהרבה יותר מאלו שראיתי בממון בידיעות), אני חושב אבל ששחכת פרט אחד מהותי בסיבות לקנייה עכשיו שזה קהל גדול שמשחק BF4 על הדור הקודם.
היית צריך להדגיש שגרסת הדור הבא היא חיה אחרת לגמרי ושבהחלט שווה להם לשקול מעבר אם הם מאוד אוהבים את הסדרה, מדובר בהבדל תהומי של דור גם בגיימפליי וגם בגראפיקה.

הרגשתי שגם קצת קטלת חזק את היכולות הגראפיות של המכשיר ביחס ל PC, זה נכון ש PC לא רואה אותו ממטר אבל עדיין אפשר להדגיש שמדובר בדור חדש ואמיתי לכל דבר ושעוד יראו על 2 הקונסולות משחקים יפהייפיים שישאירו אנשים פעורי פה, ובלי כוכביות סטייל "מדהים ביחס לחומרה" כמו משחק PS3 יפה שיוצא סטייל TLOU או משהו אלא באמת יפהיפיים ברמה שגם אנשי PC הולכים להתרשם מהדברים שיצאו עליהם בעתיד, סתם פשוט איך שהצגת את זה העביר קצת תחושה כאילו הן סוס מת גראפי טיפה.
חוץ מזה כתבה מעולה ואתה סכ"ה הצגת את הדברים כמו שצריך לרוב הגדול של הקהל.

תפריד בין להשקיע טכנית לבין להשקיע תוכן. טכנית הם לא השקיעו כלום פורט הזה, הוא רץ בדיוק כמו על PC זהה כשהפס4 מאפשר ביצועים יותר טובים בגלל שהוא חומרה יעודית ונצלו את המרווח הזה להכניס קצת שיפורים גרפים. לי זה לא נשמע כמו פורט מושקע, ביחוד כשמוכרים אותו ב60$. אם לך זה נשמע מושקע אז אחלה, אני משער שזה עניין של פרספקטיבה.

בנושא ארקם, הוא חרא של משחק עולם פתוח אבל בטמן לא מתימר לתת לך לעשות משהו עם העולם. בטמן הוא משחק מסדרון וחדרים שזרקו אותו בעולם גדול יותר (שהוא אפילו לא עיר, הוא כלא) בהמשך שלו שזה משהו שלא היית מצפה בשום צורה. זה בערך כמו להתלונן שבקרייסס 3 העיר ריקה ואין בה מכוניות אלה רק אוייבים וחייזרים. מה לעשות, לקחו גיימפליי של משחק סגור וזרקו אותו בסביבה גדולה יותר. אינפמס זה משחק שהולך ראש בראש מול סיינט רו/קראקדאון/פרוטוטייפ שהם משחקי פלטפורמה אקשן שנותנים לך יכולות לזרוע הרס בעיר ולבצע בה משימות. בעצם כל המשחקים האלה זהים לגמרי עם טעם ודגש שונה לכל אחד מהם. בטמן לא קשור אליהם בשום צורה, זה משחק מטרויידווניה שזרקו אותו בעולם גדול יותר. התירוץ של כלא הוא פטתי? אולי. אבל רק בדבר כזה המשחק הזה יכול להחזיק כרגע.

אינפמס מנסה לעשות עיר חיה ונכשל בגדול, בטמן אפילו לא מנסה. זה לא שיש מעט מדי אזרחים או מעט מדי מכוניות, פשוט אין אותם בכלל. ה"עיר" בבטמן (שזאת יותר שכונה בכל משחק עולם פתוח כי זה בכלל כלא) לא מתימרת להיות עיר, היא לא שמה אנשים או מכוניות או שום דבר שמעיד שזאת עיר בכלל במשחק. זה שלב, לא עיר. באותה מידה יכלו לשים טקסטורה של אסיילם ולהגיד שממש הרחיבו את ארקאם אסיילם. אינפמס מנסה ליצג עיר, הוא מנסה לשים אזרחים ברחוב, הוא מנסה לשים מכוניות נוסעות והוא מנסה לתת לך כלים להתעסק ועם העיר אבל הוא נכשל בכל הקטגוריות האלה. בטמן אפילו לא מנסה, אין לך אפילו איך לירות משהו על מכונית נוסעת כי אין לך מה לירות ועל מה לירות. אם תקח את בטמן ותזרוק ממנו את העולם הפתוח תקבל משחק אדיר (כלומר ארקם אסיילם), אם תקח את אינפמס ותזורק ממנו את העולם הפתוח הוא יהיה משחק של 4 במקרה הטוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 ינואר 2014, 23:16

תהיה בריא קיאו איך ערבבת הכל...
אמרתי שאין לי בעיה עם סיוטי שהציג בית כלא והיה המשך ששיפר בצורה ניכרת את הגיימפליי והחופש הרב שהציע היה מרענן מאוד.

דיברתי על אוריג׳ינס שהבטיח לנו את העיר גות׳האם והמפתחים בסרטון שלאסקין הביא כן דיברו על עיר רצינית ונושמת.
ואיתו אין לך בעיה ואף פעם לא שמעתי אותך מתלונן על העיר המתה שלו.

וברור שאפשר לעשות דברים מעניינים בעיר פתוחה עם באטמן, למה שלא יהיה קרב אפי ברחובות מול קילר קרוק כשהמוני תושבים נמלטים בפאניקה?
חסרים רעיונות ודברים שאפשר לנצל ובאטמן נכשל בהם?
אין שום סיבה שיקבל פאס בעוד אינפמוס יקטל? וכן באטמן לינארי יהיה יותר טוב מאינפמוס, מדובר במשחק עם גיימפליי ומכניקות הרבה יותר טובות, אבל לא על זה אנחנו מדברים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ינואר 2014, 00:05

bling כתב:תהיה בריא קיאו איך ערבבת הכל...
אמרתי שאין לי בעיה עם סיוטי שהציג בית כלא והיה המשך ששיפר בצורה ניכרת את הגיימפליי והחופש הרב שהציע היה מרענן מאוד.

דיברתי על אוריג׳ינס שהבטיח לנו את העיר גות׳האם והמפתחים בסרטון שלאסקין הביא כן דיברו על עיר רצינית ונושמת.
ואיתו אין לך בעיה ואף פעם לא שמעתי אותך מתלונן על העיר המתה שלו.

וברור שאפשר לעשות דברים מעניינים בעיר פתוחה עם באטמן, למה שלא יהיה קרב אפי ברחובות מול קילר קרוק כשהמוני תושבים נמלטים בפאניקה?
חסרים רעיונות ודברים שאפשר לנצל ובאטמן נכשל בהם?
אין שום סיבה שיקבל פאס בעוד אינפמוס יקטל? וכן באטמן לינארי יהיה יותר טוב מאינפמוס, מדובר במשחק עם גיימפליי ומכניקות הרבה יותר טובות, אבל לא על זה אנחנו מדברים.

אין לי בעיה עם אוריג׳ן כי הוא סתם כסף מהיר ממפתחת זרה שהרימה משחק ב20 חודשים. אז הפעם דחפו תירוץ מסכן של ״זה ערב קריסמס ויש סופה״ בשביל שהרחובות יהיו ריקים. אתה ברצינות משווה ציפיות מהמשכון שנתי בנאלי על אותו דור מול משחק שמתימר להיות משחק עולם פתוח עם עיר חיה שיוצא לדור הבא ועבדה עליו המפתחת המקורית במשך שלוש שניםעם מנוע חדש, פי 16 זיכרון ופי 10 כוח? נו באמת.

לא אמרתי שאין מה לעשות עם בטמן בעולם פתוח, אמרתי שעם הכלים שנתנו לך בסיטי אין מה לעשות בעולם פתוח ובאותה מידה שהוא התרחש בשכונה גדולה פתוחה הוא יכל להתרחש בבית כלא צפוף וצר והוא היה כיף באותה מידה. אתה משווה כאן משחק שמנסה להראות לך גינה של בית מול משחק שמנסה להראות לך יער. מעולם לא טענתי שיש משהו טוב בעולם הפתוח של בטמן, מצידי שיחזירו אותו להיות כלא קטנטן והוא יהיה כיף לא נורמאלי או לחילופין ינצלו את הדור הבא בשביל ליצור עולם פתוח אמיתי. ההבדל בין בטמן לאינפמס הוא, למרות שלשניהם יש עולם פתוח פתטי, שבטמן משחק שהעולם שלו הוא סתם תוספת לשרוף זמן ולפלפל את המשחק בזמן שבאינפמס העולם הוא המשחק וכל מה שיש במשחק. אז בזמן שבטמן משחק מדהים בלי העולם הפתוח שלו ולכן העולם הגרוע לא מוריד ממנו, אינפמס משחק נוראי בלי העולם הפתוח שלו ולכן העולם הגרוע עושה אותו משחק לא טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 ינואר 2014, 02:30

bling כתב:תהיה בריא קיאו איך ערבבת הכל...
אמרתי שאין לי בעיה עם סיוטי שהציג בית כלא והיה המשך ששיפר בצורה ניכרת את הגיימפליי והחופש הרב שהציע היה מרענן מאוד.

דיברתי על אוריג׳ינס שהבטיח לנו את העיר גות׳האם והמפתחים בסרטון שלאסקין הביא כן דיברו על עיר רצינית ונושמת.
ואיתו אין לך בעיה ואף פעם לא שמעתי אותך מתלונן על העיר המתה שלו.

וברור שאפשר לעשות דברים מעניינים בעיר פתוחה עם באטמן, למה שלא יהיה קרב אפי ברחובות מול קילר קרוק כשהמוני תושבים נמלטים בפאניקה?
חסרים רעיונות ודברים שאפשר לנצל ובאטמן נכשל בהם?
אין שום סיבה שיקבל פאס בעוד אינפמוס יקטל? וכן באטמן לינארי יהיה יותר טוב מאינפמוס, מדובר במשחק עם גיימפליי ומכניקות הרבה יותר טובות, אבל לא על זה אנחנו מדברים.


בסרטון שלאסקין הביא הם לא דיברו בכלל על זה שהעיר צריכה להרגיש רצינית ונושמת. ברוב הסרטון, הם בכלל לא התייחסו לעיר. הם גם לא אמרו שהעיר הזאת היא משהו שמעולם לא נעשה, כמו שלאסקין טען.
מה שהם אמרו, זה שהם רצו שאנשים ירגישו שהעיר פרקטית. שהיא תרגיש כאילו אנשים באמת יכולים לגור בה. הם הצליחו בזה לא רע. העיר באמת בנויה באופן פרקטי למדי.
הם מעולם לא טענו שהם עושים עולם חי ונושם. הם מעולם לא עשו סרטון שכל כולו מתרכז בעיר ובאיך שהיא נראית. בבטמן, העיר היא פשוט לא הדגש. היא לא באמת משנה כל כך. היא overworld עם קצת משימות צד. זה ההבדל בין משחק שמתחרש בעולם פתוח, כמו בטמן, למשחק ארגז חול, כמו אינפיימוס. אחד מהם יכול להיות נהדר עם עיר שאין בה תנועת רכבים ואנשים והשני לא כל כך.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 30 ינואר 2014, 07:54

DrKeo כתב:אין לי בעיה עם אוריג׳ן כי הוא סתם כסף מהיר ממפתחת זרה שהרימה משחק ב20 חודשים. אז הפעם דחפו תירוץ מסכן של ״זה ערב קריסמס ויש סופה״ בשביל שהרחובות יהיו ריקים. אתה ברצינות משווה ציפיות מהמשכון שנתי בנאלי על אותו דור מול משחק שמתימר להיות משחק עולם פתוח עם עיר חיה שיוצא לדור הבא ועבדה עליו המפתחת המקורית במשך שלוש שניםעם מנוע חדש, פי 16 זיכרון ופי 10 כוח? נו באמת.

לא אמרתי שאין מה לעשות עם בטמן בעולם פתוח, אמרתי שעם הכלים שנתנו לך בסיטי אין מה לעשות בעולם פתוח ובאותה מידה שהוא התרחש בשכונה גדולה פתוחה הוא יכל להתרחש בבית כלא צפוף וצר והוא היה כיף באותה מידה. אתה משווה כאן משחק שמנסה להראות לך גינה של בית מול משחק שמנסה להראות לך יער. מעולם לא טענתי שיש משהו טוב בעולם הפתוח של בטמן, מצידי שיחזירו אותו להיות כלא קטנטן והוא יהיה כיף לא נורמאלי או לחילופין ינצלו את הדור הבא בשביל ליצור עולם פתוח אמיתי. ההבדל בין בטמן לאינפמס הוא, למרות שלשניהם יש עולם פתוח פתטי, שבטמן משחק שהעולם שלו הוא סתם תוספת לשרוף זמן ולפלפל את המשחק בזמן שבאינפמס העולם הוא המשחק וכל מה שיש במשחק. אז בזמן שבטמן משחק מדהים בלי העולם הפתוח שלו ולכן העולם הגרוע לא מוריד ממנו, אינפמס משחק נוראי בלי העולם הפתוח שלו ולכן העולם הגרוע עושה אותו משחק לא טוב.

אז רגע, בסופו של דבר אתה אומר שאם אינפמוס היה אותו דבר אבל לא היו אנשים ברחובות (בגלל , נגיד, שזה קיץ מטורף וכל כך חם עד שרק בריונים יכולים לצאת מהבית) אז לא היית מתלונן על העיר?
כלומר היית מתלונן על המשחק ואומר שהוא גרוע, סבבה, זה שיש לך בעיה לא מוסברת עם אינפמוס זה דבר אחר, אבל היית אומר שהעיר היא "תוספת לשרוף זמן ולפלפל את המשחק"? קשה לי להאמין. זה לא היה משנה כלום במשחק חוץ מלעשות את העיר עוד יותר גרועה. כן כמו בבאטמן. אגב שלא תבין לא נכון, זה לא מפריע לבאטמן להיות משחק נהדר וגם לא היה מפריע לאינפמוס להיות משחק נהדר קצת פחות.

אתה חייב להפסיק להיות כל כך חד צדדי בהכרזות שלך. שני משחקים שעושים כמעט את אותו הדבר מבחינת ז'אנר ואתה טוען שאחד לבן ואחד שחור.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 30 ינואר 2014, 08:04

bling כתב:תהיה בריא קיאו איך ערבבת הכל...
אמרתי שאין לי בעיה עם סיוטי שהציג בית כלא והיה המשך ששיפר בצורה ניכרת את הגיימפליי והחופש הרב שהציע היה מרענן מאוד.

דיברתי על אוריג׳ינס שהבטיח לנו את העיר גות׳האם והמפתחים בסרטון שלאסקין הביא כן דיברו על עיר רצינית ונושמת.
ואיתו אין לך בעיה ואף פעם לא שמעתי אותך מתלונן על העיר המתה שלו.

וברור שאפשר לעשות דברים מעניינים בעיר פתוחה עם באטמן, למה שלא יהיה קרב אפי ברחובות מול קילר קרוק כשהמוני תושבים נמלטים בפאניקה?
חסרים רעיונות ודברים שאפשר לנצל ובאטמן נכשל בהם?
אין שום סיבה שיקבל פאס בעוד אינפמוס יקטל? וכן באטמן לינארי יהיה יותר טוב מאינפמוס, מדובר במשחק עם גיימפליי ומכניקות הרבה יותר טובות, אבל לא על זה אנחנו מדברים.

מה? לאינפיימוס יש גיימפליי פי כמה מוצלח מזה של באטמן. דעתך האישית שאהבת יותר את באטמן. לטעמי אינפיימוס משחק הרבה יותר טוב משלושת הבאטמנים במיוחד אינפיימוס 2. ואני עדיין מתקשה להבין היכן העיר של אינפיימוס נכשלה, כנראה או ששיחקתי בשני אינפיימוס שונים מכל השאר כאן או שאני בערך היחיד ששיחק כאן בסדרה הזאת. אבל הרחובות של אינפיימוס רחוקים מלהיות ריקים, הם מלאים באזרחים ומכוניות וכל הליכה ברחוב כוללת עשרות נפגעים כולל קרבות אפיים מול מפלצות ענק. זה כל היופי באינפיימוס הוא עושה את כל מה שחלמנו כל השנים שיהיה במשחקים שלנו.

דרך אגב, נדב, באינפיימוס יש בדיוק את מה שיש בבאטמן רק שבאינפיימוס יש הרבה יותר מגוון. יש עשרות סוגי משימות צדדיות ולא 10 כמו בבאטמן. אם פורטים את הדברים על הנייר אינפיימוס מביס את באטמן בכל קטגוריה. רקבGrinding הוא יכל ליפול (למרות שבאינפיימוס הוא ממכר בטירוף לא פחות).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 30 ינואר 2014, 18:12

Death_119 כתב:מה? לאינפיימוס יש גיימפליי פי כמה מוצלח מזה של באטמן. דעתך האישית שאהבת יותר את באטמן. לטעמי אינפיימוס משחק הרבה יותר טוב משלושת הבאטמנים במיוחד אינפיימוס 2. ואני עדיין מתקשה להבין היכן העיר של אינפיימוס נכשלה, כנראה או ששיחקתי בשני אינפיימוס שונים מכל השאר כאן או שאני בערך היחיד ששיחק כאן בסדרה הזאת. אבל הרחובות של אינפיימוס רחוקים מלהיות ריקים, הם מלאים באזרחים ומכוניות וכל הליכה ברחוב כוללת עשרות נפגעים כולל קרבות אפיים מול מפלצות ענק. זה כל היופי באינפיימוס הוא עושה את כל מה שחלמנו כל השנים שיהיה במשחקים שלנו.

דרך אגב, נדב, באינפיימוס יש בדיוק את מה שיש בבאטמן רק שבאינפיימוס יש הרבה יותר מגוון. יש עשרות סוגי משימות צדדיות ולא 10 כמו בבאטמן. אם פורטים את הדברים על הנייר אינפיימוס מביס את באטמן בכל קטגוריה. רקבGrinding הוא יכל ליפול (למרות שבאינפיימוס הוא ממכר בטירוף לא פחות).

דודי אתה לא לבד פה. HUGE Infamous fan right here! :D
גם אני איתך פה. נדב שיחקת באינפיימוס 2 ואם כן כמה? אינפיימוס הוא לא בדיוק ממלא רחובות כמו GTA V או IV אבל הם לא ריקים בכלל..
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ינואר 2014, 12:16

Stick כתב:אז רגע, בסופו של דבר אתה אומר שאם אינפמוס היה אותו דבר אבל לא היו אנשים ברחובות (בגלל , נגיד, שזה קיץ מטורף וכל כך חם עד שרק בריונים יכולים לצאת מהבית) אז לא היית מתלונן על העיר?
כלומר היית מתלונן על המשחק ואומר שהוא גרוע, סבבה, זה שיש לך בעיה לא מוסברת עם אינפמוס זה דבר אחר, אבל היית אומר שהעיר היא "תוספת לשרוף זמן ולפלפל את המשחק"? קשה לי להאמין. זה לא היה משנה כלום במשחק חוץ מלעשות את העיר עוד יותר גרועה. כן כמו בבאטמן. אגב שלא תבין לא נכון, זה לא מפריע לבאטמן להיות משחק נהדר וגם לא היה מפריע לאינפמוס להיות משחק נהדר קצת פחות.

אתה חייב להפסיק להיות כל כך חד צדדי בהכרזות שלך. שני משחקים שעושים כמעט את אותו הדבר מבחינת ז'אנר ואתה טוען שאחד לבן ואחד שחור.

מה? איך הבנת ממה שכתבתי שההסבר העלילתי הוא מה שעושה את זה בסדר? מה שעושה את זה בסדר הוא שבטמן מתרחש בפנים, זה משחק של חדרים ואזורים סגורים. 100% מהעלילה של בטמן והמשימות הראשיות מתרחשים בבניינים ואזורים סגורים והעיר אפילו לא קשורה לזה. העיר היא סוג של משהו מקשר חסר כל ערך וגרוע שמציד אפשר:
א' - להעיף אותה מהמשחק ולהחזיר אותו להתרחש רק במקומות סגורים
ב' - להפוך אותה לעיר אמיתית ומשמעותית שבאמת מוסיפה משהו לגיימפליי

כן, העיר בבטמן נוראית, משהו טען שהיא לא? אבל באינפמס זה פשוט משמיד את המשחק ובבטמן זה פשוט לא משנה כי הם שני משחקים מאוד מאוד שונים. תוסיף על גבי זה את העובדה שאינפמס רץ על מנוע חדש לגמרי שרץ על קונסולה חזקה פי 10 עם פי 16 יותר זיכרון ואתה כבר מתקרב לרמת הבזוי, ביחוד שGTA5 הראה מה אפשר לעשות על הפאקינג פס3 רק לפני 4 חודשים.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 30 ינואר 2014, 21:58

אני חייב לשאול משהו, אתה חושב שאינפמוס הוא משחק גרוע בגלל שיש לו כמות סבירה של אנשים ברחוב ולא כמות GTA סטייל, או שאתה חושב שאינפמוס הוא משחק גרוע בגלל שהוא פשוט משחק גרוע במכניקות הגיימפלי וכו'?
כי אם אתה חושב שהוא סתם גרוע ול"בעיית האנשים ברחוב" אין קשר, אני לא מבין איך התחיל כל הסיפור הזה והנה אינפמוס יכל היה להיות משחק נהדר ושום דבר לא משמיד את המשחק ואפילו אין לך בעיה לאהוב מאוד את באטמן למרות שהוא סובל מבעיה חמורה בהרבה שמשפיעה עליו בצורה קלה יותר, זה קצת מפריע לך בשני המשחקים אבל הכל סבבה והכל מסתדר.
אם ככה זאת כמובן דעתך וזכותך לחשוב למרות שאין לך ממש טיעון הגיוני ללמה המשחק הזה כל כך גרוע חוץ מדעתך ועם זה אף אחד לא יכול להתווכח.
אבל זה לא המצב. אתה טוען שוב ושוב שהעיר המתה כביכול (ושוב אתה מדבר ממש כאילו היא מתה כמו גות'האם בבאטמן, ולא כאילו יש לה פשוט פחות אנשים ברחובות מחלק מהמשחקים האחרים) "משמידה" את המשחק, כלומר היא הבעיה של המשחק או לפחות בעיה מרכזית בו.
עכשיו אני חייב שוב לשאול מה בדיוק אתה רוצה? בוא נעזוב רגע את העובדה הפשוטה שכן יש אנשים ומכוניות בעיר, ובוא נגיד לרגע שהעיר הייתה מתה לגמרי ובוא נגיד בצורה היפותטית שגם היה לזה איזשהו הצדק עלילתי-שקר כלשהו מוצלח יותר או פחות. האם להלחם מול מפלצת בגובה שלוש מטר היה כל כך פחות כיף בלי אנשים שבורחים ברחוב? האם להרוג אויבים בצורה אקרובטית תוך כדי קפיצה מגגות היה כל כך נוראי אם לא היית רואה מכוניות נוסעות מלמטה? כן, זה מוסיף לאווירה. כן, זה נחמד. אבל זה ממש לא "משמיד את המשחק".
עכשיו אפשר גם להחזיר לסיפור את הקטע הקטן הזה שכן יש כמות מסוימת של אנשים ומכוניות ברחובות.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 30 ינואר 2014, 15:52

bling כתב:ממש לא כמו AC4, שיפרו את הטקסטורות בצורה משמעותית, הוסיפו הרבה יותר אפקטים, בנו מודל חדש לגמרי, הוסיפו צמחייה ופרטים רבים לעולם, מנוע תאורה משופר, עולם חי הרבה יותר בהשוואה, איך בכלל אתה משווה!?

בטומב ריידר אכן כתבו מחדש את מנוע התאורה, את מערכת הparticles, ואת ההצללה. מעבר לזה שדרגו את המראה עצמו באמצעות assets נוספים (לא רק טקסטורות אלא דברים כמו מודלים של צמחייה וכדומה).
באססינס קריד 4 עשו משהו דומה גם אם לא לקחו אותו כל כך רחוק, אבל ההבדל הוא שבמקרה של אססינס קריד 4 יש את גרסת הדור הקודם מצד אחד מול גרסת המחשב והקונסולות של הדור הבא מצד שני. בטומב ריידר יש את גרסת הדור הקודם והמחשב מצד אחד, מול גרסת הקונסולות של הדור הבא מצד שני.
ולכן במקרה של אססינס קריד 4 בעלי הPC (שיכולים לתמוך בדרישות המשחק) מקבלים את העסקה הכי טובה כי הם מקבלים את המנוע המשופר בתוספת כל הsliders הסטנדרטיים שעל הPC אפשר לדחוף עד למקסימום, אבל במקרה של טומב ריידר 4 הם מקבלים את גירסת הדור הקודם + סליידרים, בעוד כל שיפורי המנוע של גרסת הדור הבא לא מגיעים אליהם - לא משנה כמה תדחוף את הכל קדימה עדיין תישאר עם משחק בעל art assets ומנוע ששייכים לדור קודם. מכאן מגיע כל הbutthurt לגבי הפורט. :D
בתכלס שני המשחקים מדגימים איך עושים משחק cross-gen מצויין - לטומב ריידר היה פשוט קצת יותר זמן להשקיע בלעדית בגרסת הדור הבא שלו.

Stick כתב:מאיפה החלטתם שבאטמן הוא לא משחק "ארגז חול"? כי הוא ממש גרוע בזה?
איפה ההבדל בין באטמן האחרון לבין אינפמוס שאחד הוא ארגז חול והשני לא?

באטמן הוא לא משחק ארגז חול ולא מתיימר להיות כזה. הוא משחק מזאנר ה-metrovania כמו נניח Darksiders, שבו יש לך בעיקר קו עלילה ראשי עם כמה פיצולים מידי פעם, אובייקטים שאתה אוסף לאורך המשחק שמאפשרים לך אחר כך לחזור למקומות שבהם היית קודם, ובזכות פיתרון פאזלים או יכולות traversal פותחים לך גישה למקומות אחרים. בתחילת באטמן למשל עולם המשחק סגור ואין לך נגישות כמעט לכלום עד לשלב הרבה יותר מאוחר, ומפת העולם מלכתחילה לא באמת פתוחה אלא משולבת בקטעי טעינה (מנוע אנריל אחרי הכל).

מי ששיחק יכול לטעון שמצד שני גם אינפיימוס ממש גרוע בלהיות עולם פתוח אבל מראש לא מתיימר להיות משחק עולם פתוח - זה הכל עניין של אינטראקציה עם העולם (הצפי ממשחק עולם פתוח עם כלי רכב הוא שבדרך כלל תוכל לנהוג בהם ומעולם פתוח עם נשקים שתוכל להשתמש בהם).
אבל האם אפשר לקטלג את אינפיימוס כמשחק מטרוווניה? ובמידה וכן האם אפשר לקרוא לו משחק מטרווניה טוב שכולל את כל האלמנטים של traversal, איסוף חפצים ויכולות, ופאזלים סביבתיים? האם הוא סתם משחק פעולה-הרפתקאות?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 30 ינואר 2014, 16:54

? לפי DF גרסאת המחשב עדיין עולה על ה DE במספר קטגוריות. מצחיק בשביל משהו שקוראים לו definitive edition.

והפרצוף החדש מחרבש את הבעות הפנים:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... tcount=289

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 31 ינואר 2014, 01:56

swym כתב:

הוסבר כבר העניין, אני לא חושב שהם עד כדי כך שונים כמו שתיארתם אבל בסדר בקטע הזה אני יכול לקבל את מה שאתם אומרים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 35 אורחים