Titanfall - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ינואר 2014, 15:44

swiss-the-engine כתב:כי להשוות עם טלפון סלולרי זה כמו להשוות מחשב... אין פה שום עמידה במקום לעולם. תמיד יש טכנולוגיה חדשה ואותה אתה רוצה ואת הישנה אתה רוכש במחיר זול.

מקדונלדס לא שינו כלום במוצר שלהם, לפחות לא עד כמה שידוע לי, הם פשוט הוסיפו דברים כמו סלט לתפריט. ובאמת תהיי רציני, אל תיקח בריאות הציבור כאן, אני בטוח שאתה יודע טוב מאוד למה הכוונה שלי כשאמרתי "מוצר".

@בלינג. לא יודע מה אתה רוצה. באמת. המשחק הכי מוכר בתעשייה. אם כך הדבר זה אומר שיש מיליונים שלא רוצים שינוי. אין פה על מה להתווכח בכלל. בשבילם זה ספורט. בהשוואה לכדורגל זה יהיה ספורט עלום שם. אתה רואה את זה כאבולוציה? אני יכול לראות בהכל כאבולוציה ואני בהחלט אהיה צודק ועם זאת ברור לי אישית שהגיימפליי שאני רואה כאן הוא זעזוע עצום אם לא היה קוראים לזה טייטאנפול אלא COD:TITANFALL.

נראה לי שהגזמנו עם הדיון. אני אומר שמשהו שמוכר מיליונים לא שווה לשנות. אתה ולאסקין חושבים אחרת? סבבה.


אבל גם במשחקים אין את אותה טכנולוגיה כל הזמן, וגם משחקים ישנים אני רוכש בזול. אני לא מבין את ההבדל.
מקדונלד'ס שינו את הנהלים שלהם, את השקיפות, את "שמן המכונות" שינו לשמן בריא וכך גם את הלחמניה, הצ'יפס וכמעט כל דבר בתפריט שלהם.
אבל עכשיו גם אסור להשוות לתעשיית המזון או המסעדנות... אולי פשוט תגדיר לי תחומים ברי השוואה וזהו? :)

אני לא חושב שהגזמנו, הכל ברוח טובה וזה בריא מאוד ^_^

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ינואר 2014, 15:49

אגב, גם פיפ"א נאלץ לשנות את הגיימפליי ולחדש קצת, אחרי שנים שהיו אותו הדבר בדיוק, ולמרות שPES עלה בפופולריות - במכירות הם היו הרחק מקדימה.
הם פשוט הבינו שמשנה לשנה עוד מליון עוזבים אותם ובקצב הזה עוד 3 שנים לא יסתכלו עליהם. את אותה הבנה בדיוק המפתחים צריכים להבין לגבי COD, בעיניי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 ינואר 2014, 15:53

@בלינג. לא יודע מה אתה רוצה. באמת. המשחק הכי מוכר בתעשייה. אם כך הדבר זה אומר שיש מיליונים שלא רוצים שינוי. אין פה על מה להתווכח בכלל. בשבילם זה ספורט. בהשוואה לכדורגל זה יהיה ספורט עלום שם. אתה רואה את זה כאבולוציה? אני יכול לראות בהכל כאבולוציה ואני בהחלט אהיה צודק ועם זאת ברור לי אישית שהגיימפליי שאני רואה כאן הוא זעזוע עצום אם לא היה קוראים לזה טייטאנפול אלא COD:TITANFALL.

נראה לי שהגזמנו עם הדיון. אני אומר שמשהו שמוכר מיליונים לא שווה לשנות. אתה ולאסקין חושבים אחרת? סבבה

אל תשכח שהוא עדיין מוכר כי אין הרבה משחקים שהציעו את הגיימפליי שהקהל של קוד נמשך אליו בצורה טובה, כל המתחרים בסגנון מדאל אוף הונור,הומפרונט וכו' היו פאתטיים עם רמת ביצוע נוראית וקוד לא ראה אותם ממטר גם עם הנוסחה הלעוסה שלו.

מן הסתם מדובר פה בקהל מסויים שלא נמשך ל BF או היילו שאכן מציעים נוסחה שונה לחלוטין ולכן אין להם אלטרנטיבות במיוחד לסגנון שהם מחפשים, טיטאנפול לעומת זאת נראה כמו מוצר איכותי שיכול לספק את הצרכים של שחקני קוד ולתת את הרעננות שנדרשת לנוסחה, אתה לא מסכים ולא רואה את הדמיון בין המשחקים? סבבה, זה עניין אחר ואולי גם כשיצא המלא ואנשים יתנסו בו אתה תהיה צודק ואכן הוא לא ידבר לקהל הזה.
לפי הרשמים שלי שראיתי מהאלפא אני לא מסכים איתך, מעבר לזה ניתן רק לחכות ולראות.

ואני מסכים עם הפוסטים האחרונים של לאסקין, הם גם התחילו להציע מנות בריאות יותר ואפילו הורידו את אחוזי השומן מההמבורגרים, היתה בזמנו כתבה על כך.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 ינואר 2014, 16:01

נכון אין את אותה טכנולוגיה ובגלל זה (בין היתר) יש מקום לשינויים בדור חדש. כל עוד אתה באותו דור הטכנולוגיה לא ממש משתנה ומה שנותר הוא הגיימפליי.

וכן לאסקין... אם אתה לא מבין את ההבדל שבן אדם חושב "או, יש מצב אני אשכרה ימות מלאכול במקדונלדס אז טוב ששינו" לבין "איי, מה עשו לCOD שלי? BOOO עליהם, עכשיו הכל חרא, פעם היה סקיל היום הכל רנדומאלי ומעאפן שכל ילד יכול לנצח" "או איכס, מה זה ההשפעת BF/היילו הזאת?" אז אין לי יכולת להעביר את המסר.

וזה בלי לדבר על כך שאתה מנסה לדבר על JUNK FOOD.... זה לחלוטין בגדר סמים. לקשקש ששינית משהו קטן ולשלם הרבה כסף לחברות פרסום ועדיין למכור בטירוף זה פשוט לא קשור במאומה למצב של COD.

ואגב אני לא מכיר את השינויים שאמרת. אני מכיר ירידה בגודל, אני מכיר תוספת סלט אבל באופן כללי מקדונלדס תמיד שינו והוסיפו/הורידו דברים מהתפריט שלהם, בין אם זה ב90 ובין אם זה בשנות האלפיים.

ואתה יודע מה אני אחדד ואומר שבטח יש מוצרים כאלה אבל הם מעטים מאוד ולהתעסק עם נוסחא מנצחת זה רחוק מאוד מהגיון עיסקי סביר. תפתח מוצר נוסף אבל למה לנסות לשנות מוצר שבבירור החלק הארי של הלקוחות שלך עדיין אוהבים אותו בתצורה הנוכחית שלו?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ינואר 2014, 16:24

יותר אנשים מתו כתוצאה ממשחק ממושך בWOW מאשר מתו ישירות כתוצאה מאכילת מקדונלד'ס, אבל הבאתי לך עוד דוגמא, ואשמח להביא לך נוספות אם תגיד איזה תחום כן מקובל עלייך.
אגב, לכתוב שזה "בגדר סמים" זה לא קשור למציאות. וגם תלוי מה זה סם בעינייך. גם שוקולד וקפה הורגים ואפילו מסוכנים יותר בכמות גדולה מאוכל מהיר. זה עדיין מוצר לכל דבר ולא מזיק בכלל במינון הנכון.
בכל אופן - עניין השינוי של מקדונלד'ס הוא מקצה לקצה ואין פה מקום לספק. אגב, כדי לראות בפועל מה ההבדל - תוכל לראות אדם שעשה את אותו הניסוי שהבחור של הסרט המקורי עשה, והוא ירד במשקל משמעותית ובצורה בריאה:
http://www.forbes.com/sites/rosspomeroy ... mcdonalds/
אבל זה באמת רחוק מהנושא ולא ניכנס גם לזה :)

אני מסכים עם החידוד שלך, בערך. ברור שבאופן עקרוני "סוס מנצח" לא מחליפים. חוץ ממקרים מאוד מסויימים.
אז יש מוצרים כאלו, הם לא רבים כ"כ, אבל לדעתי COD לגמרי נכנס לרשימה.
לפני שנתיים לא. היום כבר לגמרי כן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ינואר 2014, 22:14

Laskin כתב:
אני לא אומר שלא יהיה מאוזן, רק חושב שהיה הרבה יותר מרשים ומושך אותי באופן אישי - אם היה מדובר במספר משתתפים כפול או מרובע מזה.
הם באמת כבר עובדים עליו שנים, וייתכן שלא חשבו מספיק ב-2011 על הסטנדרט שיהיה לנו בעניין הספציפי הזה.
שוב, אני דווקא מאוד התרשמתי לטובה מהמשחק, ויותר בכל פעם שאני רואה אותו, אבל עדיין חסר פה את האווירה של מלחמה בעיניי, שהיום חשובה עבורי, לאור העובדה שכבר חוויתי כזו :)

מה השתנה מ2011 עד היום? לא יצא אף משחק מולטי גדול מרובה שחקנים ששונה במשהו מנניח BF2 שיצא לפני 10 שנים עם מטוסי סילון, מסוקים, מפות של 64 שחקנים וכו'. אולי ההתקדמות היחידה שראינו הייתה הרס אבל אין הרס בטייטנפול כך שזה לא משנה אם מדובר במשחק ל12 שחקנים במפות קטנות או משחק ל128 שחקנים במפות ענק.

אם עוד שנה יצא גירס 4 לONE ונגלה שהוא ל64 שחקנים זאת תהיה חתיכת אכזבה, למה כל המשחקים צריכים להיות אותו דבר? מה רע במשחקים שעושים 128 שחקנים ולצידם משחקים שעושים 10 שחקנים? זה מולטי שונה לגמרי ולא ברור לי למה כל משחק אמור להיות מולטי ענקי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 ינואר 2014, 08:14

DrKeo כתב:מה השתנה מ2011 עד היום? לא יצא אף משחק מולטי גדול מרובה שחקנים ששונה במשהו מנניח BF2 שיצא לפני 10 שנים עם מטוסי סילון, מסוקים, מפות של 64 שחקנים וכו'. אולי ההתקדמות היחידה שראינו הייתה הרס אבל אין הרס בטייטנפול כך שזה לא משנה אם מדובר במשחק ל12 שחקנים במפות קטנות או משחק ל128 שחקנים במפות ענק.

אם עוד שנה יצא גירס 4 לONE ונגלה שהוא ל64 שחקנים זאת תהיה חתיכת אכזבה, למה כל המשחקים צריכים להיות אותו דבר? מה רע במשחקים שעושים 128 שחקנים ולצידם משחקים שעושים 10 שחקנים? זה מולטי שונה לגמרי ולא ברור לי למה כל משחק אמור להיות מולטי ענקי.

יש אינטגרציה עם טאבלט ופיסי שמאפשרת לשחקן אחד לשלוט על כל זירת הקרב, יש Levelution שמשנה את המפה במהלכה. רזיזטנס וקילזון גם הכניסו את הקטע שמוד המשחק אותו אתה משחק משתנה בין סיבוב לסיבוב. אבל הIssue המרכזי הוא בראייה של גיוון ואיזון נכון, משחק מולטי טוב צריך לדעת לאזן. לשחק CTF או King of the hill שישה מול שישה כנראה יהיה פחות מעניין מלשחק אותו 32 מול 32. לחילופין לשחק DM לא תרצה שיהיו לך פתאום 64 שחקנים אלא כמות קטנה בהרבה. משחק טוב יודע את כל הדברים הללו ומדובר דווקא בשינוי שצמח רק בשנים האחרונות. תוסיף לזה את העובדה שמשחקים בסגנון COD הם פשוט משעממים כי הפעולה שאתה עושה כמעט זהה כל הזמן (אין הבדל גדול ואמיתי בין לירות מהנשק האוטומטי הזה או הזה). מהסיבה הזאת משחקים כמו BF והיילו הם כל כך טובים. Titan fall רק מלמד שהחברה של COD יודעים רק לעשות COD, הם לא מסוגלים לקדם במאומה כמעט את הנוסחה שהם אימצו ב-2007. ותסלחו לי שאני לא מתלהב ממאק, שזה בסך הכל טנק על שתיים, טנקים יש לי גם בהיילו וגם בBF ובגיוון הרבה יותר גדול.. או מהעובדה שלדמות יש סילון בגב שמאפשר לה לזנק למשטחים גבוהים יותר לצד Rebound על קיר.

אף אחד גם לא טוען שגירס צריך לכלול 64 שחקנים, גירס הוא משחק בקצב צב לעומת Titan fall, בשל כך הדמות שלך לא תוכל לגמוע מרחקים גדולים. Titan fall יוביל למצב אבסורדי של אבן נייר ומספרים היסטרי בשל היות המפות קטנות והתנועה מהירה, אתה תהרוג יריב ובלי שתשים לב משהו כבר יספיק להתגנב אליך מאחורה. אם נסתכל על מי שהמציא את התנועה המהירה בשוטרים כמו Tribes, אחד מסימני ההיכר של הסדרה היה תמיד שלאור המהירות של התקדמות הדמות שם חייבים לפרוס את המשחק על פני שטח גדול. אחרת זמן החיים של כל שחקן יהיה שניות.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 ינואר 2014, 19:42

יצאו עוד לא מעט משחקים מרובי-שחקנים כמו PLANETSIDE 2 או DAY Z שמציגים עולם ממש גדול והמון שחקנים בו זמנית... אני לא אומר שכל משחק צריך להיות ככה, ממש לא. רק שלטעמי האישי - זה יוצר חוויה אמינה ומהנה יותר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 23 ינואר 2014, 11:56

Death_119 כתב:יש אינטגרציה עם טאבלט ופיסי שמאפשרת לשחקן אחד לשלוט על כל זירת הקרב, יש Levelution שמשנה את המפה במהלכה. רזיזטנס וקילזון גם הכניסו את הקטע שמוד המשחק אותו אתה משחק משתנה בין סיבוב לסיבוב. אבל הIssue המרכזי הוא בראייה של גיוון ואיזון נכון, משחק מולטי טוב צריך לדעת לאזן. לשחק CTF או King of the hill שישה מול שישה כנראה יהיה פחות מעניין מלשחק אותו 32 מול 32. לחילופין לשחק DM לא תרצה שיהיו לך פתאום 64 שחקנים אלא כמות קטנה בהרבה. משחק טוב יודע את כל הדברים הללו ומדובר דווקא בשינוי שצמח רק בשנים האחרונות. תוסיף לזה את העובדה שמשחקים בסגנון COD הם פשוט משעממים כי הפעולה שאתה עושה כמעט זהה כל הזמן (אין הבדל גדול ואמיתי בין לירות מהנשק האוטומטי הזה או הזה). מהסיבה הזאת משחקים כמו BF והיילו הם כל כך טובים. Titan fall רק מלמד שהחברה של COD יודעים רק לעשות COD, הם לא מסוגלים לקדם במאומה כמעט את הנוסחה שהם אימצו ב-2007. ותסלחו לי שאני לא מתלהב ממאק, שזה בסך הכל טנק על שתיים, טנקים יש לי גם בהיילו וגם בBF ובגיוון הרבה יותר גדול.. או מהעובדה שלדמות יש סילון בגב שמאפשר לה לזנק למשטחים גבוהים יותר לצד Rebound על קיר.

אף אחד גם לא טוען שגירס צריך לכלול 64 שחקנים, גירס הוא משחק בקצב צב לעומת Titan fall, בשל כך הדמות שלך לא תוכל לגמוע מרחקים גדולים. Titan fall יוביל למצב אבסורדי של אבן נייר ומספרים היסטרי בשל היות המפות קטנות והתנועה מהירה, אתה תהרוג יריב ובלי שתשים לב משהו כבר יספיק להתגנב אליך מאחורה. אם נסתכל על מי שהמציא את התנועה המהירה בשוטרים כמו Tribes, אחד מסימני ההיכר של הסדרה היה תמיד שלאור המהירות של התקדמות הדמות שם חייבים לפרוס את המשחק על פני שטח גדול. אחרת זמן החיים של כל שחקן יהיה שניות.


אני לא בטוח שאתה תמות שם בקצב מהיר יותר ממשחק ממוצע ב COD עם כל השטויות שהולכות שם, לפחות אני מאמין שזה הרצון של המפתחים, לשמור על אותו הקצב.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 23 ינואר 2014, 12:50

Laskin כתב:נכון, אבל אם המפות היו גדולות יותר... :)

אבל המפות דווקא נראות די גדולות. אולי לא 32v32 battlefield גדולות, אבל בהחלט הרבה מעבר לסטנדרט במשחקי FPS.
וזה הגיוני בסופו של דבר שהמפות יהיו גדולות, כי ל6VS6 במשחק יש עוד שישה טיטאנים בכל צד שניתן להפעיל במצב auto-pilot ובמקביל הדמויות עצמן נעות מאד מהר ויכולות לקפוץ ולרחף עם jetpack ככה שלמפות של המשחק יש גם "נפח". אני מצפה שבמשחק יהיו מפות גדולות לפחות כמו נניח הגדולות של היילו, שגם הן משלבות ג'טפאקים עם רכבים וכלי תעופה וכדומה.
ומאד אהבתי גם את זה שלכל סיבוב יש בסוף איזשהו aftermath אחרי הניצחון/הפסד בפועל. זה נותן תחושה של המשכיות בניגוד לכל משחקי הdeathmatch שפשוט נקטעים ברגע שהטיימר נגמר או הdeathtoll גבוה מספיק.

swiss-the-engine כתב:וסתם ככה שאלה.... יש למישהו פה דוגמא למוצר שהיה להיט ענק ושירד אט אט במכירות ועשו שינוי למוצר והמכירות חזרו לעצמם? ורק לא להכניס לתוך הקטגוריה מוצרי טכנולוגיה כמו טלפונים סלולריים.

רוצה דוגמא אחת? COD :)
המכירות ירדו לפני Modern Warfare ששינה מהותית את הנוסחה של המשחק.
אני חושב שאתה יכול להסתכל גם על ההחייאה של NFS מאז שCriterion לקחה פיקוד באופן דומה, אבל לא זוכר את המספרים בשביל לגבות את זה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 ינואר 2014, 12:56

אני חושש מלהחיות את הדיון. לאסקין לא להגיב ;)

אולי אני טועה לגבי המכירות של COD לפני MW וNFS לפני קריטריון אבל אני די בטוח שהם נכנסים להגדרה של "המכירות כל כך נמוכות כך שהסיכון שיש בלהפסיד את הלקוחות הקיימים כשנשנה נוסחה הוא נמוך מספיק בשביל שינוי גדול/ריבוט".
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 ינואר 2014, 13:10

:!:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 ינואר 2014, 08:03

Death_119 כתב:יש אינטגרציה עם טאבלט ופיסי שמאפשרת לשחקן אחד לשלוט על כל זירת הקרב, יש Levelution שמשנה את המפה במהלכה. רזיזטנס וקילזון גם הכניסו את הקטע שמוד המשחק אותו אתה משחק משתנה בין סיבוב לסיבוב. אבל הIssue המרכזי הוא בראייה של גיוון ואיזון נכון, משחק מולטי טוב צריך לדעת לאזן. לשחק CTF או King of the hill שישה מול שישה כנראה יהיה פחות מעניין מלשחק אותו 32 מול 32. לחילופין לשחק DM לא תרצה שיהיו לך פתאום 64 שחקנים אלא כמות קטנה בהרבה. משחק טוב יודע את כל הדברים הללו ומדובר דווקא בשינוי שצמח רק בשנים האחרונות. תוסיף לזה את העובדה שמשחקים בסגנון COD הם פשוט משעממים כי הפעולה שאתה עושה כמעט זהה כל הזמן (אין הבדל גדול ואמיתי בין לירות מהנשק האוטומטי הזה או הזה). מהסיבה הזאת משחקים כמו BF והיילו הם כל כך טובים. Titan fall רק מלמד שהחברה של COD יודעים רק לעשות COD, הם לא מסוגלים לקדם במאומה כמעט את הנוסחה שהם אימצו ב-2007. ותסלחו לי שאני לא מתלהב ממאק, שזה בסך הכל טנק על שתיים, טנקים יש לי גם בהיילו וגם בBF ובגיוון הרבה יותר גדול.. או מהעובדה שלדמות יש סילון בגב שמאפשר לה לזנק למשטחים גבוהים יותר לצד Rebound על קיר.

אף אחד גם לא טוען שגירס צריך לכלול 64 שחקנים, גירס הוא משחק בקצב צב לעומת Titan fall, בשל כך הדמות שלך לא תוכל לגמוע מרחקים גדולים. Titan fall יוביל למצב אבסורדי של אבן נייר ומספרים היסטרי בשל היות המפות קטנות והתנועה מהירה, אתה תהרוג יריב ובלי שתשים לב משהו כבר יספיק להתגנב אליך מאחורה. אם נסתכל על מי שהמציא את התנועה המהירה בשוטרים כמו Tribes, אחד מסימני ההיכר של הסדרה היה תמיד שלאור המהירות של התקדמות הדמות שם חייבים לפרוס את המשחק על פני שטח גדול. אחרת זמן החיים של כל שחקן יהיה שניות.

CTF ב6VS6 זה נהדר, עשיתי את זה בכמה וכמה משחקים ונהנתי חבל על הזמן. אתה לא יכול כסוג של חוק להגיד שמשחק עם יותר שחקנים הוא טוב יותר, ההפך, מהנסיון שלי ככל שיש יותר שחקנים זה נעשה פחות אישי ופחות כיף. אם יש 128 שחקנים במפה מצידי כבר תעשה אותם AI וזהו, מה המטרה בזה בכלל? ששני קילומטר ממך שני אנשים שלא יפגשו אותך לעולם במשחק ילחמו יחד?

TF (אוי לא, יש לטייטנפול אותו קיצור כמו TEAM FORTRESS) לוקח גישה יותר קלאסית ומה רע בזה? אוירות גבוהה, 12 שחקנים ועוד 12 טייטנים שנשלטים מרחוק (שזה כבר בלגן של 24 "שחקנים") וגיימפליי יחסית מהיר. אתה נותן יותר מדי דגש על מספר שחקנים, זה ממש לא משנה. המשחק מולטי שהכי אהבתי בדור האחרון היה גירס והוא היה 4VS4, אחד ממשחקי המולטי הכי גרועים ששחקתי היה והוא היה 128VS128 אז מה זה אומר? כלום, רק שצריך לבנות את המשחק בהתאם למספר השחקנים בו ואי אפשר לעשות קביעה אבסולוטית שX זה שחקנים זה טוב ו-Y שחקנים זה רע, אין חיה כזאת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 25 ינואר 2014, 13:50

nice.
סיכמת את זה יפה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 ינואר 2014, 14:18

DrKeo כתב:CTF ב6VS6 זה נהדר, עשיתי את זה בכמה וכמה משחקים ונהנתי חבל על הזמן. אתה לא יכול כסוג של חוק להגיד שמשחק עם יותר שחקנים הוא טוב יותר, ההפך, מהנסיון שלי ככל שיש יותר שחקנים זה נעשה פחות אישי ופחות כיף. אם יש 128 שחקנים במפה מצידי כבר תעשה אותם AI וזהו, מה המטרה בזה בכלל? ששני קילומטר ממך שני אנשים שלא יפגשו אותך לעולם במשחק ילחמו יחד?

TF (אוי לא, יש לטייטנפול אותו קיצור כמו TEAM FORTRESS) לוקח גישה יותר קלאסית ומה רע בזה? אוירות גבוהה, 12 שחקנים ועוד 12 טייטנים שנשלטים מרחוק (שזה כבר בלגן של 24 "שחקנים") וגיימפליי יחסית מהיר. אתה נותן יותר מדי דגש על מספר שחקנים, זה ממש לא משנה. המשחק מולטי שהכי אהבתי בדור האחרון היה גירס והוא היה 4VS4, אחד ממשחקי המולטי הכי גרועים ששחקתי היה והוא היה 128VS128 אז מה זה אומר? כלום, רק שצריך לבנות את המשחק בהתאם למספר השחקנים בו ואי אפשר לעשות קביעה אבסולוטית שX זה שחקנים זה טוב ו-Y שחקנים זה רע, אין חיה כזאת.


קצת כמו עם נושא הרזולוציה במשחקים, לא? :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 25 ינואר 2014, 19:52

GMG שולחים קופון 25% הנחה לגרסת המחשב.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 ינואר 2014, 19:56

רק לאנגליה כנראה :P. אי אפשר לקנות משחקי EA בGMG מישראל.

עריכה: במקרה הזה לצפון אמריקה:

http://www.greenmangaming.com/s/il/en/p ... titanfall/
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 837
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 15 פברואר 2014, 17:26

שיחקתי עכשיו מעל שעתיים שעתיים בבטא ברצף. כבר מהעובדה הזאת אפשר להבין שהמשחק הזה super טוב, כי בדרך-כלל מולטי לא מושך אותי.
המשחק פשוט מעולה. לא מרגישים שזה 6 על 6 למרות שהמפות גדולות יחסית. יש הרבה חיילים בוטים בקרב (שהם נראה לי נלחמים אחד בשני, לא יצא לי למות מבוט).
כשמגיעים הטיטאנים (ורואים אותם נופלים מהשמיים באפיות מטורפת) הקרב פשוט טאקטי. מערכת הריצה על קירות, קפיצה כפולה, היעלמות, החזרת הכדורים על היריב, גלישה - מוסיפה המון למשחק!
באמת שהוא פשוט מעולה.
דרך אגב, בשביל להשיג את הטיטאן שלך אתה צריך לפגוע ולהוריד damage לאנשים / בוטים / טיטאנים אחרים, וככל שאתה פוגע יותר הזמן שאתה צריך לחכות עד שהטיטאן מגיע יורד. אם לא פוגעים באף אחד אני חושב שזה 4 דקות עד שהוא מגיע.

המינוס:
- גראפיקה לא יפה. היא נראית מאוד ישנה יחסית למשחקים אחרים ששיחקתי. יכול להיות שזה בגלל הכרטיס מסך החלש שלי, אבל משחקים כמו ביושוק אינפיניט נראים מצויין.
- בהתחלה כשבאתי להיכנס למשחק חיכיתי בערך דקה בשביל להתחבר לאונ-ליין במערב אירופה (default). אחרי ששיניתי לצפון אירופה (אני חושב) המשחק התחבר בשנייה.
- אם הבנתי נכון יש בבטא רק את אטלס עם רובים שונים. אבל זו רק בטא.

מי שרוצה עותק של הבטא שפשוט ילך לתמיכה הטכנית של EA (אונליין צ'אט), ויבקש בנימוס גישה לבטא. הם מביאים. אם יצא ולא הביאו לך, תנסה שוב עם מוקדן אחר.
"A man chooses, a slave obeys"

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 15 פברואר 2014, 17:45

אם למישהו במקרה ישי קוד מיותר לXbox one, הייתי שמח לנסות את המשחק. ( - :

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 837
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 15 פברואר 2014, 18:06

Yahel12 כתב:אם למישהו במקרה ישי קוד מיותר לXbox one, הייתי שמח לנסות את המשחק. ( - :

תקרא את השורה האחרונה בהודעה הקודמת שלי
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 16 פברואר 2014, 02:10

ShiTDemoN כתב:תקרא את השורה האחרונה בהודעה הקודמת שלי


הלכתי על זה :)... (לעזאזל.. צריך לחכות 50 דקות).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 15 פברואר 2014, 18:14

איזה קטע, חצי שעה אחרי שכתבתי את זה קיבלתי הזמנה באימייל מEA! (:

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 15 פברואר 2014, 18:43

ShiTDemoN כתב:שיחקתי עכשיו מעל שעתיים שעתיים בבטא ברצף. כבר מהעובדה הזאת אפשר להבין שהמשחק הזה super טוב, כי בדרך-כלל מולטי לא מושך אותי.
המשחק פשוט מעולה. לא מרגישים שזה 6 על 6 למרות שהמפות גדולות יחסית. יש הרבה חיילים בוטים בקרב (שהם נראה לי נלחמים אחד בשני, לא יצא לי למות מבוט).
כשמגיעים הטיטאנים (ורואים אותם נופלים מהשמיים באפיות מטורפת) הקרב פשוט טאקטי. מערכת הריצה על קירות, קפיצה כפולה, היעלמות, החזרת הכדורים על היריב, גלישה - מוסיפה המון למשחק!
באמת שהוא פשוט מעולה.
דרך אגב, בשביל להשיג את הטיטאן שלך אתה צריך לפגוע ולהוריד damage לאנשים / בוטים / טיטאנים אחרים, וככל שאתה פוגע יותר הזמן שאתה צריך לחכות עד שהטיטאן מגיע יורד. אם לא פוגעים באף אחד אני חושב שזה 4 דקות עד שהוא מגיע.

המינוס:
- גראפיקה לא יפה. היא נראית מאוד ישנה יחסית למשחקים אחרים ששיחקתי. יכול להיות שזה בגלל הכרטיס מסך החלש שלי, אבל משחקים כמו ביושוק אינפיניט נראים מצויין.
- בהתחלה כשבאתי להיכנס למשחק חיכיתי בערך דקה בשביל להתחבר לאונ-ליין במערב אירופה (default). אחרי ששיניתי לצפון אירופה (אני חושב) המשחק התחבר בשנייה.
- אם הבנתי נכון יש בבטא רק את אטלס עם רובים שונים. אבל זו רק בטא.

מי שרוצה עותק של הבטא שפשוט ילך לתמיכה הטכנית של EA (אונליין צ'אט), ויבקש בנימוס גישה לבטא. הם מביאים. אם יצא ולא הביאו לך, תנסה שוב עם מוקדן אחר.

קטע הזוי. בוטים במשחק מולטי?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 פברואר 2014, 18:43

אני לא קיבלתי הזמנה. איזה יגון :(
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Titanfall - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 16 פברואר 2014, 03:20

Nucleus_Dawn כתב:אני לא קיבלתי הזמנה. איזה יגון :(


נסה את מה שהציע גולגותא (שיט דימון - למי שראה את הסרט 'דוגמה'). עבד לי יופי. הנציג פשוט הכניס אותי לבטא תוך שניה (אחרי המתנה של איזה 30-40 דקות בצ'אט).

עריכה: גם קצב ההורדה מצויין.. יציב על 5.5-6 מגה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים