PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 12:15

swiss-the-engine כתב:נו באמת לאסקין.... איך אתה יכול להאמין לכל הdouble speak הזה? אם זה היה נראה ככה במשחק היו אומרים לך רק in game ויותר מזה היו אומרים לך במפורש "this is how the game looks running on a ps4" או משהו בסגנון, כל התחמקות אחרת ("זה לא טוב מספיק בשביל CGI"... מי אמר את זה? שנים שכל הסיפור הוא סרטונים שהמנוע יודע לייצר אבל החומרה לא מסוגלת להריץ בזמן אמת) מלמדת אותך באופן מוחלט שזה לא המצב.

כל הנושא הזה של IN ENGINE מצחיק. אפשר להסתכל עליו כמו על PC שיש לו הגדרות. אני לוקח פס3 שהוא מחשב מאוד חלש שבחיים לא יריץ את קרייסס 3 בהגדרות גבוהות, אז אני מריץ את המשחק עליו בהגדרות LOW. אז אני לוקח מחשב סופר חזק של 10,000$, מריץ עליו את המשחק בULTRA, מקליט את הסרטוני מעבר ואז על הפס3 אני מריץ את הסרטונים המוקלטים האלה בקטעי מעבר.

אז מה קבלתי? משחק שרץ בLOW וסרטוני מעבר שהוקלטו על משהו חזק הרבה יותר אבל היי, זה הכל "IN ENGINE".

זה בדיוק מה שנוטי דוג תמיד עושים, יש להם את TLOU על אולטרה כשהפס3 הריץ אותו על מדיום, זאת בדיוק הסיבה שהם עושים בכזאת קלות פורט פס4 מרשים, הוא פשוט רץ ב"ULTRA". אז מה שקבלנו עכשיו זה טריילר ULTRA של אנצ'רטד, עוד 6 שנים אולי הוא יצא בגרפיקה הזאת על הפס5 בגרסת 4K או משהו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 20:32

KEO הם דווקא מתארים את העבודה של הפורט של TLOU לפס4 כגיהנום פיתוח בגלל שהמנוע של המשחק מותאם במיוחד על המילימטר ל SPUS של הפס3 וה CELL וזה היה כאב ראש רציני להתאים אותו לPS4 ולארכיטקטורה כל כך שונה לדבריהם.

חוץ מזה האנלוגיה שלך טובה, ולקבל גראפיקה כזו ב 4K עוד 6 שנים נשמע לי מעולה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 12:39

bling כתב:KEO הם דווקא מתארים את העבודה של הפורט של TLOU לפס4 כגיהנום פיתוח בגלל שהמנוע של המשחק מותאם במיוחד על המילימטר ל SPUS של הפס3 וה CELL וזה היה כאב ראש רציני להתאים אותו לPS4 ולארכיטקטורה כל כך שונה לדבריהם.

חוץ מזה האנלוגיה שלך טובה, ולקבל גראפיקה כזו ב 4K עוד 6 שנים נשמע לי מעולה :)

הגרפיקה כבר מוכנה לקונסולה הרבה יותר חזקה מהפס3 אבל המרה של מנוע מהפס3 לפס4 עם כל הבעיות של הSPU מול ארכיטקטורה של X86 שיש לפס4, וואללה שיהיה להם בהצלחה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 21:16

No, it is definitely real-time, (as my post yesterday might hint) I had one of their devs explicitly confirm to me yesterday that it is running in real time, on a single PS4 and not pre-recorded.

Beginning with Uncharted 4, all Naughty Dog games will feature completely in engine, real time, 3D cutscenes (if they even stay cutscenes anymore), a huge performance departure from what they used to ship.

מדיווחים מהריצפה בE3, ND מאשרים שהדמו רץ In engine ללא פילטרים נוספים או עריכה מוקדמת על פס4 בודד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 21:59

Death_119 כתב:מדיווחים מהריצפה בE3, ND מאשרים שהדמו רץ In engine ללא פילטרים נוספים או עריכה מוקדמת על פס4 בודד.

לא ממש קונה את זה, כל מגיב מצד סוני מתפתל על הרצפה עם ניסוחים כשמדברים על איך ומה הסרטון הזה והכתב שהבאת (שאין לי מושג מאיפה זה) פשוט אומר את מה שהוא מבין במקום להביא ציטוט ישיר. אם זה באמת איך שהמשחק נראה אז באמת קודוס, כולם כותבים משחקים לפס4 ורק נוטי דוג לפס4.5.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 14:14

DrKeo כתב:לא ממש קונה את זה, כל מגיב מצד סוני מתפתל על הרצפה עם ניסוחים כשמדברים על איך ומה הסרטון הזה והכתב שהבאת (שאין לי מושג מאיפה זה) פשוט אומר את מה שהוא מבין במקום להביא ציטוט ישיר. אם זה באמת איך שהמשחק נראה אז באמת קודוס, כולם כותבים משחקים לפס4 ורק נוטי דוג לפס4.5.

תמונה
DF:
We've studied the video in a little more depth and have concluded that it's definitely running at native 1080p resolution (as opposed to being rendered at a very high resolution, then scaled down - a process known as super-sampling). Small clipping anomalies, a touch of specular aliasing on Nate's shirt as he sits up, along with some shadow aliasing on his forehead also suggest a real-time render. On the face of it, we're still looking at some pretty incredible anti-aliasing here for a real-time technique on a game running at 60fps, particularly when it comes to the perfect, artefact-free rendering of Nate's hair - but the combination of the low contrast setting, slow camera movement, motion blur and depth of field would work well generally in making aliasing much less of an issue.


They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.


הודעה רישמית:
All footage you see in the trailer was captured completely in engine. That’s Nathan Drake rendered in 1080p full glory using the power of our PS4 engine. All footage you see in the trailer was captured completely in engine. We’re targeting 60fps for Uncharted 4: A Thief’s End and as you can see the visual fidelity for our character models will reach new heights. In fact, thanks to the power of the PS4, right now Drake’s Uncharted 4 model is over double the polygons of Joel from The Last of Us PS3.


דרך אגב, הם שינו את הנוסח ל-"שמים למטרה", בטח נקבל בסוף 30, אבל כן, מדובר בGameplay שרץ על פס4 בודד.

הדור הבא באמת התחיל עם אנצ'רטד :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 14:32

אני לא רואה בשום ציטוט שהבאת את המילה "גיימפליי" או "IN GAME", זה כל מה שהם היו צריכים לאמר כמו ש Ready at Dawn עשו כדי לפזר את כל הספקות אבל הם לא עשו את זה, במקום זה אני רואה כל מני ניסוחים שמערבים את המילה IN- ENGINE, למה לא לנסח את זה בצורה הכי ברורה וישירה שיש במקום לסבך?

סכ"ה אנשים רוצים לדעת אם בזמן גיימפליי המשחק יראה ככה, רוב האנשים לא מבינים מה זה IN ENGINE וכל המסביב, במקום להגיד במילים פשוטות להדיוט הממוצע "חבר'ה ככה המשחק הולך להראות לכם 1 ל 1, תיאורתית אתם יכולים לשלוט בדרייק ולהכנס איתו לג'ונגל בסוף הסרטון ואין שום ירידה בפרטים- זה גראפיקת גיימפליי לכל דבר", וזהו, אפילו הבנאדם הכי בור יבין מה הם רוצים, אבל לא, הם חייבים לסבך ולהתפתל.

אם זה נכון והמשחק יראה ככה ועוד ב 60 FPS אז כנראה נוטי דוג הם גזע מתקדם שנחת עלינו מכוכב אחר ומחזיק טכנולוגיות חייזריות ככלי פיתוח, אחרת אין לי הסבר איך משחק שנראה ככה ב 60 FPS עושה צחוק מכל השאר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 15:17

והנה, בציטוט שלך הם שוב קוראים לזה IN ENGINE, בדיוק כמו הסצנות מעבר שהם תמיד מרנדרים מראש וקוראים להן IN ENGINE. בקיצור, נחכה לגיימפליי, הוא יראה מדהים אבל לא כמו הסרטון CGI הזה.

בכל מקרה אם זה באמת יראה ככה במשחק אז אני משתחווה, זה נראה כמו פאקינג CGI.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 15:37

זה לא סוד שND הם רמה מעל השאר בניצול נכון של משאבים בקונסולה, או לפחות - כמעט כולם.
אם RAD יכולים לעשות את אחד המשחקים הכי מרשימים על הPS4 וזה בערך המשחק הרציני הראשון שלהם לקונסולה נייחת, ועוד להוציא אותו בעוד חצי שנה - לא יודע למה זה כ"כ בלתי אפשרי שזה נראה ככה.שוב, הקטע בהתחלה עם הזום הפסיכי ממש נראה לי מוגזם, אבל אולי יש להם מערכת LOD מתקדמת שמנצלת טוב את המשאבים של הPS4, ואז זה יותר יתכן.
אבל באמת נאלץ לחכות איזה חצי שנה, ולראות בעצמנו.

בקשר לפריימים, גם אני סקפטי לגמרי, והאמת גם לא מבין למה אני צריך 60 במשחק כזה. מעדיף 30 ושיראה אפילו עוד יותר מרשים מזה :P

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 15:48

Laskin כתב:זה לא סוד שND הם רמה מעל השאר בניצול נכון של משאבים בקונסולה, או לפחות - כמעט כולם.
אם RAD יכולים לעשות את אחד המשחקים הכי מרשימים על הPS4 וזה בערך המשחק הרציני הראשון שלהם לקונסולה נייחת, ועוד להוציא אותו בעוד חצי שנה - לא יודע למה זה כ"כ בלתי אפשרי שזה נראה ככה.שוב, הקטע בהתחלה עם הזום הפסיכי ממש נראה לי מוגזם, אבל אולי יש להם מערכת LOD מתקדמת שמנצלת טוב את המשאבים של הPS4, ואז זה יותר יתכן.
אבל באמת נאלץ לחכות איזה חצי שנה, ולראות בעצמנו.

בקשר לפריימים, גם אני סקפטי לגמרי, והאמת גם לא מבין למה אני צריך 60 במשחק כזה. מעדיף 30 ושיראה אפילו עוד יותר מרשים מזה :P

רק שיש בין אנצ'רטד לאורדר הבדל של איזה דור, קצת מוגזם. תמיד נוטי דוג עשו דברים נורא יפים אבל לרוב זה נבע מאנימציות וסצנות מרשימות. אין מצב שהם הצליחו לעשות מודל מרשים פי כמה וכמה ממה שדיוויד קייג' הצליח לעשות בדמו טכנולוגיה בחדר סגור. זה מרשים פי 100 מהדמו של דיוויד קייג' ובדור הקודם, עם כמה שהדמויות של נוטי היו יפות, לרמה של קייג' הם לא הגיעו. אז עכשיו פתאום הם יפים פי 100 מקייג' או מכל דבר אחר שראינו לבנתיים עם AA מושלם ברמות שמעולם לא היה בPC עם X16MSAA ועוד ב60FPS? כי הסרטון הזה הוא 60FPS נעול, ראיתי את זה בסרטון אצל גיימרסייד.

בקיצור, לא מאמין, פשוט לא מאמין. מושלם מדי הכל, מודל פנים מושלם ברמה של CGI ואפילו יותר טוב מרוב הCGI, חלק 60FPS, סביבה שלא ראינו שום דבר אפילו קרוב לרבע מזה ו-AA מושלם שקיים רק בעולם של CGI. פשוט לא קונה את זה ואם זה כן אמיתי אז פאקינג אפשר לפרוש כי נוטי דוג חיים בעולם אחר משאר בני האנוש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 12 יוני 2014, 15:51

bling כתב:אני לא רואה בשום ציטוט שהבאת את המילה "גיימפליי" או "IN GAME", זה כל מה שהם היו צריכים לאמר כמו ש Ready at Dawn עשו כדי לפזר את כל הספקות אבל הם לא עשו את זה, במקום זה אני רואה כל מני ניסוחים שמערבים את המילה IN- ENGINE, למה לא לנסח את זה בצורה הכי ברורה וישירה שיש במקום לסבך?

סכ"ה אנשים רוצים לדעת אם בזמן גיימפליי המשחק יראה ככה, רוב האנשים לא מבינים מה זה IN ENGINE וכל המסביב, במקום להגיד במילים פשוטות להדיוט הממוצע "חבר'ה ככה המשחק הולך להראות לכם 1 ל 1, תיאורתית אתם יכולים לשלוט בדרייק ולהכנס איתו לג'ונגל בסוף הסרטון ואין שום ירידה בפרטים- זה גראפיקת גיימפליי לכל דבר", וזהו, אפילו הבנאדם הכי בור יבין מה הם רוצים, אבל לא, הם חייבים לסבך ולהתפתל.

אם זה נכון והמשחק יראה ככה ועוד ב 60 FPS אז כנראה נוטי דוג הם גזע מתקדם שנחת עלינו מכוכב אחר ומחזיק טכנולוגיות חייזריות ככלי פיתוח, אחרת אין לי הסבר איך משחק שנראה ככה ב 60 FPS עושה צחוק מכל השאר.

1) כן, זה עדיין מדהים שלמרות כל הדיווחים והאינסיידרס והטוויטים לא שמענו בשום מקום את הצירוף הפשוט "realtime rendered" או "rendered in realtime". זה כל מה שהיה צריך לכתוב בשביל לאשר את זה סופית (או פשוט לספר לנו שהשחקן יכול לבחור את צבע השיער של דרייק ואז זה כבר היה משתמע מכך אוטומטית :D ). הכי קרוב לזה הוא הניתוח שעשו בDF וגם הוא מנוסח בזהירות.
2) אני אגיד לך עכשיו: גם אם ירשמו במפורש realtime rendered, צפה לפער משמעותי ממה שתקבל בגיימפליי "רגיל". יש הבדל בין סצינה מצומצמת שבה המפתחים שולטים בכל אספקט ויכולים להתאים אותה ב-100% לחומרה, לבין סצינות גיימפליי רגילות שמכילות הרבה יותר משתנים שהמפתחים לא יכולים לשלוט בהם ב-100% ולכן חייבים לאפשר overhead הרבה יותר גדול. הכי קרוב לזמן אמת שאפשר לקבל בגיימפליי זה בסצינות QTE (שבתאוריה יכולות להגיע לאותה איכות בדיוק)

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 16:07

נו, אז נגיד ויש להם מודל שונה, או שבזמן שאתה משחק הם שמים אותו על HIGH ובזמן QTE וסרטוני מעבר על ULTRA... מלא משחקים עושים את זה, וככה חשבתי שעשו עם 2 ו-3, והסברתם לי שטעיתי.
עכשיו רק נותר לראות אם זה בדיוק המקרה, ומשתמשים בכמה מכשירים ורנדר אותו מראש, או שזה לחלוטין זמן אמיתי.

בקשר לסצינה המדוברת - היא כן כתבה שמדובר בשלב אמיתי שקיים במשחק.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 13 יוני 2014, 00:27

"שלב אמיתי קיים במשחק" זה כמו לאמר שבחשיפה של באטלפרונט ראית קטע ביער שהוא טס לו על הHOVERCRAFT הזה ויש שלב כזה. זה לא אומר כלום.

באמת שאין כל כך מה לדבר על הדברים כשמתפתלים מולך עם ניסוחים לא ברורים. רק מי שרוצה להסתיר משהו מתנסח באי בהירות.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 17:08

Laskin כתב:נו, אז נגיד ויש להם מודל שונה, או שבזמן שאתה משחק הם שמים אותו על HIGH ובזמן QTE וסרטוני מעבר על ULTRA... מלא משחקים עושים את זה, וככה חשבתי שעשו עם 2 ו-3, והסברתם לי שטעיתי.
עכשיו רק נותר לראות אם זה בדיוק המקרה, ומשתמשים בכמה מכשירים ורנדר אותו מראש, או שזה לחלוטין זמן אמיתי.

בקשר לסצינה המדוברת - היא כן כתבה שמדובר בשלב אמיתי שקיים במשחק.

הניסוחים שלהם מאוד מתחמקים ולא ברורים, להגיד שהשלב הזה במשחק זה כמו להגיד שדרייק במשחק אבל זה לא אומר שהמודל שלו במשחק נראה ככה. צריך חכות ולראות, אם זה באמת היה איך שסצנת מעבר בזמן אמיתית נראת על הפס4 אז הם פשוט היו אומרים את זה חד וחלק ולא מתפתלים במקום כבר שלושה ימים. חוץ מזה זה פשוט יפה מדי, פשוט יפה מדי.
We're just normal men. We're just innocent men

Walle
Trainee
הודעות: 171
הצטרף: 25 אוגוסט 2013, 05:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Walle » 13 יוני 2014, 00:06

תמונה

טריילר חדש למשחק האקסקלוסיבי Everybody’s Gone to the Rapture.
משחק שממש עניין אותי עוד מההכרזה שלו שנה שעברה בחשיפה של הקונסולה.
לא רואים הרבה בטריילר אבל המשחק נראה טוב.
http://blog.us.playstation.com/2014/06/ ... e-rapture/



המשחק יוצא שנה הבאה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יוני 2014, 09:47

נכנסתי לאלפא של Destiny!
מחר נוריד וניתן רשמים למרות שזה בכל זאת רק אלפא והם מבהירים את זה גם במייל, שלא נהיה קשים מדי :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2014, 02:04

bling כתב:נכנסתי לאלפא של Destiny!
מחר נוריד וניתן רשמים למרות שזה בכל זאת רק אלפא והם מבהירים את זה גם במייל, שלא נהיה קשים מדי :)

להתחשב בזה שהמשחק יוצא עוד שלושה חודשים, אני חושב שההגדרה שלהם לאלפא היא מאוד רופפת :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 יוני 2014, 02:24

DrKeo כתב:להתחשב בזה שהמשחק יוצא עוד שלושה חודשים, אני חושב שההגדרה שלהם לאלפא היא מאוד רופפת :)

אל תשכח שאמורה להיות גם בטא ביולי.

בכל אופן מסקרן אותי המשחק הזה, הוא עוגייה קצת מוזרה, סוג של משחק שמנסה להחזיק את המקל מכל הקצוות, מעניין אותי איך הוא פונה לשחקני סינגל ועד כמה הקמפיין שלו מושקע עם עלילה מעניינת למרות שהכל אונליין ו Seamless כביכול, איך כל הדבר הזה משתלב לחבילה אחת.

ברור לי שאני לא ממש הולך לגלות מחר את התשובה לזה, זו רק טעימה קטנה עם קמצוץ מהתוכן אבל אולי זה יתן לי כיוון לגבי מה הם מנסים לעשות פה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 13 יוני 2014, 10:05

איפה לעזאזל נרשמים לאלפא של דסטיני? אין כלום באתר greatnessawaits. פאק, הם סגרו.
תמונה

Walle
Trainee
הודעות: 171
הצטרף: 25 אוגוסט 2013, 05:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Walle » 13 יוני 2014, 10:56

זוכרים את הגיימפליי של BloodBorne שהודלף לפני E3(שקראו לו אז עוד Project Beast)?
אז הנה הטריילר הקודם של המשחק שכולל את אותם קטעי גיימפליי, במקום הטריילר הזה קיבלנו טריילר אחר במסיבת העיתונאים של סוני:
http://www.onlysp.com/new-trailer-leake ... fantastic/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2014, 11:52

bling כתב:אל תשכח שאמורה להיות גם בטא ביולי.

בכל אופן מסקרן אותי המשחק הזה, הוא עוגייה קצת מוזרה, סוג של משחק שמנסה להחזיק את המקל מכל הקצוות, מעניין אותי איך הוא פונה לשחקני סינגל ועד כמה הקמפיין שלו מושקע עם עלילה מעניינת למרות שהכל אונליין ו Seamless כביכול, איך כל הדבר הזה משתלב לחבילה אחת.

ברור לי שאני לא ממש הולך לגלות מחר את התשובה לזה, זו רק טעימה קטנה עם קמצוץ מהתוכן אבל אולי זה יתן לי כיוון לגבי מה הם מנסים לעשות פה.

נראה לי שמה שיצא לך לשחק מחר בהיילו עם נשקים ואוייבים אחרים ובשביל ממש לגלות את המבנה של המשחק צריך לחכות למלא. הרי זה בטא (או אלפא, לא באמת משנה) אז בטח יהיו לך סתם 3 מפות מנותקות וזה הכל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2014, 02:48

Let It Die של סודה 51 הוא בסוף משחק F2P, פורסמו 4 תמונות שלו:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 14 יוני 2014, 19:09

DrKeo כתב:Let It Die של סודה 51 הוא בסוף משחק F2P, פורסמו 4 תמונות שלו

לא שהציפיות שלי מסודה היו גבוהות מלכתחילה, אבל למילה F2P יש נטיה מיידית לגרום למשחק להימחק לחלוטין מהרשימה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 14 יוני 2014, 11:48

המידע היותר חשוב שהמשחק הזה הוא בעצם התוצר של lily bergamo שסודה הכריז ב TGS.

עד מתי יתייחסו לF2P בסטריוטיפים? סווים, לא שיחקת בדוטה? לא שיחקת בפלאנטסייד 2? בפאת' אוף אקסייל? בוורפריים ובוור ת'אנדר (השניים האחרונים גם התקבלו יפה ע"י שחקני הפס4). לפסול משחקי F2P על הסף זה כבר פאסה ונחפז. בנתיים כל דבר שמשתמשי הקונסולות הסתכלו עליו במבט נגעל כשזה היה על המחשב, לבסוף הם קיבלו אותו בזרועות פתוחות כשזה הגיע לקונסולות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2014, 16:55

Kazz כתב:המידע היותר חשוב שהמשחק הזה הוא בעצם התוצר של lily bergamo שסודה הכריז ב TGS.

עד מתי יתייחסו לF2P בסטריוטיפים? סווים, לא שיחקת בדוטה? לא שיחקת בפלאנטסייד 2? בפאת' אוף אקסייל? בוורפריים ובוור ת'אנדר (השניים האחרונים גם התקבלו יפה ע"י שחקני הפס4). לפסול משחקי F2P על הסף זה כבר פאסה ונחפז. בנתיים כל דבר שמשתמשי הקונסולות הסתכלו עליו במבט נגעל כשזה היה על המחשב, לבסוף הם קיבלו אותו בזרועות פתוחות כשזה הגיע לקונסולות.

אני חשוב שזה פחות בגלל שזה F2P ויותר כי זה נראה כמו משחק שיגור של הפס3 וסודה בחיים שלו לא עשה משחק שהיה יותר מ"בסדר" ולרוב הם זוועה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים