במה אתם משחקים?

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2014, 03:40

אצלי הוא רץ איום ונורא על הגדרות די נמוכות... אני בכוונה ממשיך להתעלל בעצמי כדי לשחק אותו שוב על הכי גבוהות מבלי שהמחשב ימצמץ ולראות את ההבדל העצום... הכוונה היא לסיים אותו עכשיו עם בחירה אחת ואז כמובן את השנייה, אבל בעיקר כדי לחוש את ההבדל (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2014, 20:27

Death_119 כתב:למה? יש לך כרטיס מסך שמקביל לכרטיס שיצא ב-2010, יותר מחצי שנה לפני צאת המשחק. אני לא יודע למה אתה חושב שהוא נראה רע, הוא אחד המשחקים היותר יפים שיש לפיסי להציע גם כיום.
דרך אגב, כבר הגעת לסוף האקט הראשון ועשית את הבחירה?

לא לא אני ממש בהתחלה, אולי הוא נעשה יפה יותר אחרי זה אבל מדובר במשחק שנראה כמו דור מאחורי קרייסס 3 למשל. הכרטיס שלי הוא 660TI, הוא חזק יותר מהכרטיס הכי HIGH END שהיה כשהמשחק יצא אבל גם אז CRYSIS 2 היה כבר בן חודשים ו-BF3 היה בדיוק לפני היציאה שלו כך שהוויצ'ר נראה, לפחות בקטעים שהגעתי אליהם, ממש דור מאחוריהם. לא מפתיע אותי שהוא יצא ל360 אחרי זה, הוא נראה כמו משחק 360.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2014, 08:37

DrKeo כתב:לא לא אני ממש בהתחלה, אולי הוא נעשה יפה יותר אחרי זה אבל מדובר במשחק שנראה כמו דור מאחורי קרייסס 3 למשל. הכרטיס שלי הוא 660TI, הוא חזק יותר מהכרטיס הכי HIGH END שהיה כשהמשחק יצא אבל גם אז CRYSIS 2 היה כבר בן חודשים ו-BF3 היה בדיוק לפני היציאה שלו כך שהוויצ'ר נראה, לפחות בקטעים שהגעתי אליהם, ממש דור מאחוריהם. לא מפתיע אותי שהוא יצא ל360 אחרי זה, הוא נראה כמו משחק 360.

אה, חשבתי שיש לך 660. הוא חזק ב-5-10% מה-580. עדיין לא מרשים במיוחד. תחשוב שזה מקביל לכרטיס בן 4 שנים.

הוא יצא חצי שנה לפני BF3, אבל זה לא העיניין, נשמע לי הזוי מה שאתה מספר, המשחק לא נראה פחות טוב מBF3 והרבה יותר טוב מקרייסס 2. אין לי מושג מה קרה אצלך במחשב. וגרסאת ה-360 נראית מחפיר לעומת הפיסי.

ורק כדי להמחיש איך נראה משחק פיסי באותה תקופה מול משחק 360:
תמונה
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2014, 08:53

אני ממש נהנה בטירוף מWatch dog, המרדפי מכוניות שם עשויים כל כך טוב לעומת GTA 4 (עדיין לא שיחקתי ב-5) שזה כיף לא נורמאלי, אני לא מצליח להגיע למשימות של הקמפיין מרוב שאני כל שנייה הולך לעשות שם משימות משניות, הגיוון כל כך גדול והגיימפליי שמגבה את כל המשחק כל כך עמוק שזה מדהים. יש שם פשוט MGS לייט עם המשימות גאנגסטרים + NFS עם המרוצי מכוניות והתחמקות מהמשטרה + משימות הConvoy שהם פשוט אקשן מגניב לאללה שנותן מקום להרבה יצירתיות אם רוצים (להכין את הדרך, לעשות מארב במקומות שאתה יכל להפעיל גאדג'טים באזורים, כל כך כיף). ממש אהבתי את המנגנון של הדיווח למשטרה מצד האזרחים והעובדה שיש אזורי חיפוש לפני שננעלים עליך, מעלה את סף הריגוש הרבה יותר, כל הכבוד יובי!!!

הדבר היחיד שלא אהבתי היא החוסר הבנה שלי מה מד ה"תדמית" מקנה לי וזה שאני מרגיש שלפגוע באזרחים סתם בשביל הכיף הולך לעלות לי בשדרוגים. קצת לא מרגיש במקום, שישאירו את זה לאינפיימוס.

לא כל כך מצאתי ביסוס לקובלנה שיש שם מהלכים זולים על השחקן בכל הקשור למרדפי משטרה, לא אחת לא קפצו עליי שוטרים משום מקום ותמיד הרגשתי שאני יכל לברוח מהמשטרה (וגם ביצעתי) גם ללא שימוש בגאדג'טים פשוט בנהיגה טובה ובהטיית השוטרים למכשולים פיסית. גם המסוק הוא לא אתגר גדול אם נוהגים מספיק מהר והולכים לדרכים צדדיות, אפשר אפילו לכבות את האוטו לטשטש עקבות.

הAI שם ממש מגניב בעובדה שאתה רודף אחרי משהו מסתם משימה צדדית וזה הופך תוך שנייה לקרב יריות או מרדף מכוניות, פשוט תענוג.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2014, 10:27

Death_119 כתב:אה, חשבתי שיש לך 660. הוא חזק ב-5-10% מה-580. עדיין לא מרשים במיוחד. תחשוב שזה מקביל לכרטיס בן 4 שנים.

הוא יצא חצי שנה לפני BF3, אבל זה לא העיניין, נשמע לי הזוי מה שאתה מספר, המשחק לא נראה פחות טוב מBF3 והרבה יותר טוב מקרייסס 2. אין לי מושג מה קרה אצלך במחשב. וגרסאת ה-360 נראית מחפיר לעומת הפיסי.

ורק כדי להמחיש איך נראה משחק פיסי באותה תקופה מול משחק 360:
תמונה
תמונה

אולי עדין לא הגעתי לאוזרים יפים, אני רק בתחילת המשחק אז יכול להיות.

אגב, עשיתי את טעות חיי ושחקתי עם עכבר ומקלדת, באמת טפשי. ברגע ששלפתי אתמול שלט פשוט כל החוויה שלי השתנתה לטובה. דבר ראשון המצלמה מתנהגת שונה ונוח יותר, דבר שני הUI משתנה והכל נעשה קל יותר. נתחיל בזה שאיסוף LOOT זה פשוט ללחוץ על X בזמן שעם עכבר ומקלדת זה מתריח אותך עם רשימה של LOOT שאתה צריך לבחור מה לקחת או ללחוץ על SPACE בשביל לאסוף הכול, עם שלט אני פשוט רץ ותוך כדי ריצה לוחץ על X והLOOT אצלי. זה נמשך בניהול מלאי, פתאום קפיצה בין סוגי חפצים במלאי ובין הקטגוריות שלהן היא מהירה ויעילה ומעבר לכל זה הקרב פשוט מרגיש נוח יותר על שלט כי זה משחק גוף שלישי.

בקיצור, אם משחקים וויצ'ר, רק על שלט. זה ממש עולם שונה לגמרי משלט, לא רק עניין של טיפה יותר נוח כמו באיזה משחק בטמן, הUI ממש פחות מסורבל על שלט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי swym » 15 יוני 2014, 10:48

DrKeo כתב: היה כבר בן חודשים ו-BF3 היה בדיוק לפני היציאה שלו כך שהוויצ'ר נראה, לפחות בקטעים שהגעתי אליהם, ממש דור מאחוריהם

עזוב את the witcher - אתה צריך לראות את התפוז המכוער שאכלתי היום: כל הקליפה שלו מרגישה מגורענת וזה נראה דור מאחורה בהשוואה לתפוחים שלי (סמית ופינק ליידי) עם הטקסטורה החלקה והנקייה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 יוני 2014, 18:54

DrKeo כתב:אולי עדין לא הגעתי לאוזרים יפים, אני רק בתחילת המשחק אז יכול להיות.

אגב, עשיתי את טעות חיי ושחקתי עם עכבר ומקלדת, באמת טפשי. ברגע ששלפתי אתמול שלט פשוט כל החוויה שלי השתנתה לטובה. דבר ראשון המצלמה מתנהגת שונה ונוח יותר, דבר שני הUI משתנה והכל נעשה קל יותר. נתחיל בזה שאיסוף LOOT זה פשוט ללחוץ על X בזמן שעם עכבר ומקלדת זה מתריח אותך עם רשימה של LOOT שאתה צריך לבחור מה לקחת או ללחוץ על SPACE בשביל לאסוף הכול, עם שלט אני פשוט רץ ותוך כדי ריצה לוחץ על X והLOOT אצלי. זה נמשך בניהול מלאי, פתאום קפיצה בין סוגי חפצים במלאי ובין הקטגוריות שלהן היא מהירה ויעילה ומעבר לכל זה הקרב פשוט מרגיש נוח יותר על שלט כי זה משחק גוף שלישי.

בקיצור, אם משחקים וויצ'ר, רק על שלט. זה ממש עולם שונה לגמרי משלט, לא רק עניין של טיפה יותר נוח כמו באיזה משחק בטמן, הUI ממש פחות מסורבל על שלט.


אני שיחקתי עם עכבר ומקלדת ומאוד נהניתי. לא חשבתי לנסות עם שלט, אבל אולי בריצה השנייה שאני עדין צריך לעשות אנסה עם השלט.
אגב, הורדת את המוד החצי הרשמי (מוד של אחד מהמפתחים של המשחק), שמשפר את מערכת הקרב ועוד כל מיני דברים? הבנתי שהוא משפר את המשחק די המון.

בנוגע לאיך שהוא נראה, אני לא מסכים. הוא נראה נהדר. בטח לא נראה כמו משחק 360. מבחינה טכנית הוא לא קרייסיס, או BF3, אבל מבחינה אומנותית הוא הרבה מעליהם, לפי דעתי. יש לו אזורים הרבה יותר מעניינים ומגוונים, עם המון צמחייה ויצורים שונים ומשונים והמון המון אופי לכל אזור.
אני כן מסכים בנוגע לזה שהוא לא רץ, כמו שהוא נראה. כלומר, הוא לא יעיל, כמו שהייתי מצפה ממשחק שנראה, כמו שהוא נראה. זו לא המומחיות שלהם, אבל הוא עדין נראה אחלה ואתה יכול להעלות את ההגדרות גבוהה וללכת על VSYNC ולהנות מ30 חלק לגמרי ורמת פירוט יפייפיה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2014, 11:39

Nucleus_Dawn כתב:
אני שיחקתי עם עכבר ומקלדת ומאוד נהניתי. לא חשבתי לנסות עם שלט, אבל אולי בריצה השנייה שאני עדין צריך לעשות אנסה עם השלט.
אגב, הורדת את המוד החצי הרשמי (מוד של אחד מהמפתחים של המשחק), שמשפר את מערכת הקרב ועוד כל מיני דברים? הבנתי שהוא משפר את המשחק די המון.

בנוגע לאיך שהוא נראה, אני לא מסכים. הוא נראה נהדר. בטח לא נראה כמו משחק 360. מבחינה טכנית הוא לא קרייסיס, או BF3, אבל מבחינה אומנותית הוא הרבה מעליהם, לפי דעתי. יש לו אזורים הרבה יותר מעניינים ומגוונים, עם המון צמחייה ויצורים שונים ומשונים והמון המון אופי לכל אזור.
אני כן מסכים בנוגע לזה שהוא לא רץ, כמו שהוא נראה. כלומר, הוא לא יעיל, כמו שהייתי מצפה ממשחק שנראה, כמו שהוא נראה. זו לא המומחיות שלהם, אבל הוא עדין נראה אחלה ואתה יכול להעלות את ההגדרות גבוהה וללכת על VSYNC ולהנות מ30 חלק לגמרי ורמת פירוט יפייפיה.

שוב, אולי לא הגעתי לאזורים היפים כי רק הייתי בפרולוג (פאקינג 4 שעות הפרולוג הזה). בכל מקרה ממשחק 'שכזה הייתי מצפה מ60 יציב, באסה שהוא מג'עג'ע ככה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2014, 12:09

DrKeo כתב:שוב, אולי לא הגעתי לאזורים היפים כי רק הייתי בפרולוג (פאקינג 4 שעות הפרולוג הזה). בכל מקרה ממשחק 'שכזה הייתי מצפה מ60 יציב, באסה שהוא מג'עג'ע ככה.

מילא הטירה, אבל כשראית את האוהלים לא התרשמת?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2014, 12:11

Death_119 כתב:מילא הטירה, אבל כשראית את האוהלים לא התרשמת?

האוהלים היו ממש מכוערים, אוסף של 100 אוהלים שנראים בול אותו דבר ומנותקים לגמרי מהסביבה, זה היה רחוק מאוד מלהרשים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2014, 12:23

DrKeo כתב:האוהלים היו ממש מכוערים, אוסף של 100 אוהלים שנראים בול אותו דבר ומנותקים לגמרי מהסביבה, זה היה רחוק מאוד מלהרשים.

אני זוכר כששיצא המשחק ושיחקתי בו לראשונה לא יכלתי לזוז מרוב שהייתי בהלם כמה טוב הוא נראה ובמיוחד הסצנה הפותחת הזאת, זה היה מטורף. זה גם היה המשחק פיסי הראשון ששיחקתי אחרי ששנים שיחקתי רק בפס3 ובאקסבוקס. אשכרה ביליתי איזה שעה לראות את הקטפולטות עובדות :). אבל אוקיי, מה אני אגיד, אם זה לא הרשים אותך אז שום דבר אחר לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 יוני 2014, 12:28

Death_119 כתב:אני זוכר כששיצא המשחק ושיחקתי בו לראשונה לא יכלתי לזוז מרוב שהייתי בהלם כמה טוב הוא נראה ובמיוחד הסצנה הפותחת הזאת, זה היה מטורף. זה גם היה המשחק פיסי הראשון ששיחקתי אחרי ששנים שיחקתי רק בפס3 ובאקסבוקס. אשכרה ביליתי איזה שעה לראות את הקטפולטות עובדות :). אבל אוקיי, מה אני אגיד, אם זה לא הרשים אותך אז שום דבר אחר לא.


אין מה לעשות... המשחק התיישן. הוא כבר לא מרשים כמו שהוא היה בשנה שהוא יצא. בכל זאת, עברו 3 שנים מאז. יצא כבר קרייסיס 3.
יכול להיות שנדב מגזים קצת בתיאורים שלו, אבל המשחק באמת לא מרשים כמו שהוא היה. הוא לא התיישן טוב כל כך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2014, 12:29

Death_119 כתב:אני זוכר כששיצא המשחק ושיחקתי בו לראשונה לא יכלתי לזוז מרוב שהייתי בהלם כמה טוב הוא נראה ובמיוחד הסצנה הפותחת הזאת, זה היה מטורף. זה גם היה המשחק פיסי הראשון ששיחקתי אחרי ששנים שיחקתי רק בפס3 ובאקסבוקס. אשכרה ביליתי איזה שעה לראות את הקטפולטות עובדות :). אבל אוקיי, מה אני אגיד, אם זה לא הרשים אותך אז שום דבר אחר לא.

באמת? זה ההיילייט? אנצ'רטד 2 השפיל את זה עם כמה SKYBOX שכאלה ב2009 כבר. אולי זה היה השוק הראשונים של "ואו אני משחק משחק ב1080P!".
אולי הוא לא התישן טוב, אולי ב2011 הוא היה מדהים. אבל באמת שקרייסס 2 נראה עולמות מעליו כך שלא בטוח שב2011 הוא היה כזה מרשים לידו.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 15 יוני 2014, 20:25

אני גם זוכר את הוויצ'ר 2 כמשחק מדהים גרפית (וגם מכל בחינה אחרת למען האמת..)
כאילו הוא כל כך הרשים אותי בזמנו שאחרי שקניתי אותו חיכיתי חצי שנה עד שאני אקנה את המחשב החדש כי הרגיש לי פשע לא לשחק את המשחק הזה בהגדרות הגבוהות ביותר. (אגב, על 760 הוא רץ מצוין.)
בסופו של דבר שיחקתי בו לפני משהו כמו שנה, ואולי הוא לא היה מטורף כמו CRYSIS 3 שפשוט הפסדתי כמה פעמים כי הסתכלתי על הנוף, אבל הוא כן היה משחק מאוד יפה. לבטח הרבה יותר מרשים מכל משחק קונסולות דור קודם שיצא.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 16 יוני 2014, 08:42

DrKeo כתב:באמת? זה ההיילייט? אנצ'רטד 2 השפיל את זה עם כמה SKYBOX שכאלה ב2009 כבר. אולי זה היה השוק הראשונים של "ואו אני משחק משחק ב1080P!".
אולי הוא לא התישן טוב, אולי ב2011 הוא היה מדהים. אבל באמת שקרייסס 2 נראה עולמות מעליו כך שלא בטוח שב2011 הוא היה כזה מרשים לידו.

אנצ'רטד השפיל את זה? WTF? נדב, אני מניח שזה סובייקטיבי, אבל אתה ממש לא משחק באותו Witcher 2 שאני שיחקתי. דרך אגב, למרות שהפעם הראשונה שסיימתי את Witcher 2 הייתה כשיצא, סיימתי אותו פעם שנייה לפני איזה חצי שנה ועדיין הוא היה נראה לי מצויין. בקלות בטופ 5 של הפיסי (יפה יותר מBF3 לטעמי). אתה בטוח שאין לך שום בעייה באיזה הגדרה גראפית? יש שם דיי מלא.

כאילו, התמונה ששמתי למעלה, ככה נראה המשחק, זה נראה לך פחות מרשים ממשהו באנצ'רטד 2 או 3, או לחילופין פחות מBF3?
קרייסס 2 ממש לא מתקרב לציפורן של גארת' במראה שלו.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2014, 11:04

וויצ'ר 2 משחק יפה מאוד, אבל הוא כבר ממש לא בקלות בטופ 5 על הPC, אבל הוא כן יותר מרשים טכנית מאנצ'רטד 2 או 3, למרות שיש סצינות שם שזה מאוד גבולי, ובסה"כ אנצ'רטד לרוב נעים יותר לעין, אבל זה עניין של טעם אישי.
מצד שני, בוויצ'ר יש עירום.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 16 יוני 2014, 11:18

Laskin כתב:וויצ'ר 2 משחק יפה מאוד, אבל הוא כבר ממש לא בקלות בטופ 5 על הPC, אבל הוא כן יותר מרשים טכנית מאנצ'רטד 2 או 3, למרות שיש סצינות שם שזה מאוד גבולי, ובסה"כ אנצ'רטד לרוב נעים יותר לעין, אבל זה עניין של טעם אישי.
מצד שני, בוויצ'ר יש עירום.

רק על הרזולוציה היה לי קשה לשחק אנצ'רטד 3 על טלוויזיה גדולה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי erezronen » 16 יוני 2014, 19:30

אני ממשיך לשחק בוויצ'ר. הראשון. וככל שאני מתקדם בו אני מבין שבתכל'ס זה לא משחק כל כך טוב. שילוב של מערכת קרב משעממת (אם כי אני משחק על רמת הקושי הכי קלה, אז יש מצב שזו אשמתי), דיבוב מזוויע, סיפור לא קיים שמסתתר מתחת לשעות על גבי שעות של לירלורים על Lore משעמם, ו-actים שלמים שכל מה שיש לעשות בהם זה ללכת שוב ושוב ושוב (ושוב) מקצה אחד של המפה לשני כדי לתת כל מיני חפצים לכל מיני דמויות. ואה, יש גם את הקטע של "קלפי הכיבושים" של נשים שאפשר לשכב איתן, שמרגיש כל כך סקסיסטי ומיזוגני שזה אפילו לא מצחיק.

ועדיין, למרות כל זה, אני די נהנה ממנו. אולי זו ההרגשה הקאמפית הכללית, או שסתם העובדה שלא שיחקתי ב-RPG מערבי הארדקור כבר המון שנים גורמת לי לסלוח על הבעיות ולצלול לתוכו. כך או כך, כיף לי ממנו למרות שבתכל'ס זה משחק רע. מוזר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2014, 12:16

erezronen כתב:אני ממשיך לשחק בוויצ'ר. הראשון. וככל שאני מתקדם בו אני מבין שבתכל'ס זה לא משחק כל כך טוב. שילוב של מערכת קרב משעממת (אם כי אני משחק על רמת הקושי הכי קלה, אז יש מצב שזו אשמתי), דיבוב מזוויע, סיפור לא קיים שמסתתר מתחת לשעות על גבי שעות של לירלורים על Lore משעמם, ו-actים שלמים שכל מה שיש לעשות בהם זה ללכת שוב ושוב ושוב (ושוב) מקצה אחד של המפה לשני כדי לתת כל מיני חפצים לכל מיני דמויות. ואה, יש גם את הקטע של "קלפי הכיבושים" של נשים שאפשר לשכב איתן, שמרגיש כל כך סקסיסטי ומיזוגני שזה אפילו לא מצחיק.

ועדיין, למרות כל זה, אני די נהנה ממנו. אולי זו ההרגשה הקאמפית הכללית, או שסתם העובדה שלא שיחקתי ב-RPG מערבי הארדקור כבר המון שנים גורמת לי לסלוח על הבעיות ולצלול לתוכו. כך או כך, כיף לי ממנו למרות שבתכל'ס זה משחק רע. מוזר.

אני ויתרתי עליו באמצע, שעמם אותי. אין לי ספק שכרגע לפחות הוויצ'ר 2 טוב ממנו בכל תחום אפשרי.

בנשוא הגרפיקה, לא יודע, אולי הספקתי להתקלקל כבר אבל יש שם קטעים שנראים ממש מזעזע וקטעים שנראים לא רע בכלל והכל עטוף בערכי הפקה לוקים בחסר עם חוסר בפוליש, אולי זה מה שחורה לי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 יוני 2014, 12:39

DrKeo כתב:אני ויתרתי עליו באמצע, שעמם אותי. אין לי ספק שכרגע לפחות הוויצ'ר 2 טוב ממנו בכל תחום אפשרי.

בנשוא הגרפיקה, לא יודע, אולי הספקתי להתקלקל כבר אבל יש שם קטעים שנראים ממש מזעזע וקטעים שנראים לא רע בכלל והכל עטוף בערכי הפקה לוקים בחסר עם חוסר בפוליש, אולי זה מה שחורה לי.


גם אני וויתרתי עליו מהר מאוד.
הוא נורא מעפן.

גם הוויטצ'ר 2 rough around the edges. זה באמת מפריע, לפחות בהתחלה. בהמשך, זה הפך לחלק מהרקע ולא כל כך שמתי לב לזה, אז מאוד נהניתי.
עם כל הכבוד והשם הטוב שיש לCDPR, הם עדין אולפן צנוע מפולין. ממה שראינו עד עכשיו מהוויטצ'ר 3, הוא קפיצה דומה ברמה לזו שראינו בין שני המשחקים הראשונים בסדרה.
אם הם ימשיכו בקצב השיפור הזה, אני ממש מחכה לסייברפאנק (גם בגלל שאני נוטה לאהוב יותר את הסטינג המד"בי, על פני הפנטסטי).
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2014, 20:43

^ מה שהוא אמר

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2014, 16:40

Nucleus_Dawn כתב:
גם אני וויתרתי עליו מהר מאוד.
הוא נורא מעפן.

גם הוויטצ'ר 2 rough around the edges. זה באמת מפריע, לפחות בהתחלה. בהמשך, זה הפך לחלק מהרקע ולא כל כך שמתי לב לזה, אז מאוד נהניתי.
עם כל הכבוד והשם הטוב שיש לCDPR, הם עדין אולפן צנוע מפולין. ממה שראינו עד עכשיו מהוויטצ'ר 3, הוא קפיצה דומה ברמה לזו שראינו בין שני המשחקים הראשונים בסדרה.
אם הם ימשיכו בקצב השיפור הזה, אני ממש מחכה לסייברפאנק (גם בגלל שאני נוטה לאהוב יותר את הסטינג המד"בי, על פני הפנטסטי).

האמת שזה כבר ברקע בשבילי ואני רק איזה 4-5 שעות פנימה. הערכי הפקה מוזרים, רגע אחד יש סרטון מעבר שמשהו נראה ממש טוב (אני חייב לציין שהיה שם את התחת של הבחורה הכי חלק שראיתי בREAL TIME) ורגע אחר דמות מדברת בלי להזיז את הפה והיא מתחילה לרוץ כאילו אנימטור של באנג'י עשה לה את האנימציה בשנת 2001 ואז רגע אחר יש מפולת של 500 לבנים עם PHYSX שמתרסקות לרצפה וזה רץ ב60FPS. ממש מוזר, הכל שם נורא לא אחיד אבל נשאבתי פנימה די חזק.

אחת התלונות הקשות שלי לוויצ'ר 2, ואולי אני עושה משהו לא נכון, היא שאני מרגיש שאני צריך כל הזמן לקפוץ לאחור וזה נותן לי הרגשה שאני משחק אותו קצת בשיטת "פגע וברח". עדין חוטפים נזק אם לוחצים על כפתור ההגנה והוא עושה משהו רק אם אתה פונה ישירות לכיוון האוייב, התקפות משאירות אותך פתוח לאוייבים אחרים ויש לרוב לפחות שלושה וקסמים זה מגניב אבל אי אפשר באמת להשתמש בהם יותר מפעם ב30 שניות. אני נהנה מהמערכת קרב אבל מרגיש לי שחסר שם משהו שיוצר יותר זרימה, אולי אני עושה משהו לא נכון או לא מכיר יכולת מסויימת. בנוסף ממש מציק לי נושא הקסמים, זאת תלונה מוזרה אבל לכולם יש שם הזוי שלא מרמז על כלום ואין עליהם פירוט כך שאני מרגיש שאני בוחר רנדומאלית בסמל לא ברור ורואה איזה קסם הוא עושה, אחרי חצי שעה אני כבר שוכח מה הסמל הזה עשה וכך אני תקוע במעגל קסמים (חה חה) של ניסוי וטעיה.

טוב, סיימתי את הרנט שלי. אולי משהו מכיר תרופות לבעיות שלי במשחק?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2014, 17:22

יש פאץ' לא-רשמי שאחד ממפתחי המשחק עשה, שמשנה הרבה דברים ומוסיף אנימציות... הבנתי שזה ממש מגניב ועושה הכל זורם יותר.
תקרא, תוריד ותספר לנו איך זה:
http://games.on.net/2013/06/cd-projekt- ... ombat-mod/

CORE CHANGES

Up to 80% increase in responsiveness per Geralt’s animations.
Up to 50% increase in responsiveness per NPCs animations.
Added strafing while being locked on an enemy and walking.
Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks.
Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows. It doesn’t mean Geralt is invincible. It’s not a 100% chance to parry and the value is not constant. It changes depending on how many hits you block in a short time and from where does the hit land.
Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence.
Monster attacks still cannot be parried with a sword.
While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield.
Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat.

ENEMIES

Durability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality.
Mages and assassins don’t use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away.
Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them.
Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits.
Removed knockdown effect from enemy swordsmen attacks.

CHARACTER DEVELOPMENT

Decreased the number of skills to ensure quality over quantity. Experience rewards and leveling were adjusted to current character development.
Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches.
Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive.
All skills now have one level ( previously 2 ).
Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect.
Riposte doesn’t require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window.
Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies.
Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience.
Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development.

BALANCE

Each enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won’t survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game.
Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment.
Changed Geralt’s starting equipment. He now carries core alchemical recipies and schematic for silver sword.
Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt’s badass factor as items.
Geralt’s armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection.
Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward.
Set elixirs and oils duration to 1 hour.
Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65.
Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt’s sword DPS.
NPCs deal full damage to other NPCs.
Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard.
Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff.
Riposte no longer costs Vigor.
Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters.
Made range weapons ignore armors when calculating damage — armor penetration.
Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time.
Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another.
Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards.
Geralt gains knowledge about monsters faster.
Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords.
Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ).
Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so it is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage.
Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression.
Decreased amount of enemies in few arena waves.
Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!!

ECONOMY

Moved DLC armors from starting equipment to quest rewards and shops.
Decreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise.
Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced.
Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops.
Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money.
Decreased amount of loot dropped from enemies.
Removed some of the junk items from container definitions.
Made vendors specialize in certain type of merchandize.
Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants.

VISUALS

Added Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It’s a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level.
While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation.
Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs – they are not that powerful.
Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development.
Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes.
Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests.
Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems.
Removed green cloud effect from enemy poisoning FX.

FIXES

Tweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness.
Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters.
Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus.
Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping.

OTHER

Removed mashable quick time events. Single button QTEs that can end with player’s death can be disabled from game options.
Decreased cooldown for returning to exploration after combat from 7 to 2 seconds. Geralt will be able to interact with environment quicker after combat.
Removed necesity to enter meditation panel to learn new skills on difficulty levels above Normal.
Changed item rarity names to reflect witcher’s low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC.
Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier.

נשמע ממש מבטיח
בדיוק תרופת הפלא בשבילך :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2014, 17:30

Laskin כתב:יש פאץ' לא-רשמי שאחד ממפתחי המשחק עשה, שמשנה הרבה דברים ומוסיף אנימציות... הבנתי שזה ממש מגניב ועושה הכל זורם יותר.
תקרא, תוריד ותספר לנו איך זה:
http://games.on.net/2013/06/cd-projekt- ... ombat-mod/

CORE CHANGES

Up to 80% increase in responsiveness per Geralt’s animations.
Up to 50% increase in responsiveness per NPCs animations.
Added strafing while being locked on an enemy and walking.
Geralt can block while moving ( NEW ANIMATIONS ). Static Guard Stance is no longer required to parry enemy attacks.
Geralt automatically parries enemy sword attacks and deflects incoming arrows. It doesn’t mean Geralt is invincible. It’s not a 100% chance to parry and the value is not constant. It changes depending on how many hits you block in a short time and from where does the hit land.
Geralt and his attackers are no longer bouncing off parry. It allows to continue attack sequence.
Monster attacks still cannot be parried with a sword.
While using Guard Stance Geralt channels an active Quen shield.
Above listed changes to defence mechanics decreased importance of rolling in combat.

ENEMIES

Durability of enemies is based on their defensive skills and armor, not just high vitality.
Mages and assassins don’t use duration based shields, instead they have a chance to block each attack seperately, including witcher Signs. This removes the duration godmode from enemies that forced player to run away.
Letho and elite assassins will counterattack when player is relentlessly attacking them.
Arachas and Endriaga Queens learn they should defend against sword attacks after receiving few hits.
Removed knockdown effect from enemy swordsmen attacks.

CHARACTER DEVELOPMENT

Decreased the number of skills to ensure quality over quantity. Experience rewards and leveling were adjusted to current character development.
Geralt now starts with core witcher skills already learned. No need to go through Training tree before unlocking other branches.
Removed many passives from skill tree to replace them with more active abilities. Remaining passives are changed to make them more attractive.
All skills now have one level ( previously 2 ).
Aard and Igni Signs have been changed from projectile to cone area of effect.
Riposte doesn’t require Guard Stance to activate, only attacking in a timed window.
Changed riposte animations ( NEW ANIMATIONS, DUH ) to prevent Geralt from sliding on enemies.
Experience points are given only for progressing through quests, not for killing enemies. This encourages role-playing without worrying about missing experience.
Geralt no longer buys witcher specific recipies from random merchants. He recalls lost memories as a part of character development.

BALANCE

Each enemy is balanced according to his constitution, combat skill, combat style, weapon and armor type. Following this pattern allowed to created consistent rules that every character follows. A barechested bandit won’t survive more hits than a knight in platemail just because the bandit was encountered later in game.
Decreased the disproportion in stats between starting equipment and late game equipment.
Changed Geralt’s starting equipment. He now carries core alchemical recipies and schematic for silver sword.
Moved the weight of character power from equipment to character development. Learned skills should have as big impact on Geralt’s badass factor as items.
Geralt’s armors are split into 4 categories: leather jackets, heavy leather jackets, combat jackets and heavy combat jackets. Heavier armors impose small damage penalty on Geralt. Players need to choose between max damage and protection.
Items imported from The Witcher savegames are of the same quality as in the first game. An exceptional armor and weapon remains valuable. This makes the game easier, but it is an intentional reward.
Set elixirs and oils duration to 1 hour.
Added potion overdose and heavy overdose debuffs on toxicity thresholds 55 and 65.
Removed Fatigue penalty that decreased sword damage and damage reduction on block when Vigor was spent on Signs or Parry. It discouraged some players from using Signs becaused it decreased Geralt’s sword DPS.
NPCs deal full damage to other NPCs.
Removed 50% Hit Points condition for throwing enemy off height with Aard.
Decreased Riposte damage multiplier to 1.0, but added 30% enemy parry chance debuff.
Riposte no longer costs Vigor.
Silver throwing daggers are considered as silver weapons for damage calculations against monsters.
Made range weapons ignore armors when calculating damage — armor penetration.
Inceneration, Bleeding and Poisoning effects are allowed to be active at the same time.
Made quest experience rewards more consistent. There are no longer any situations where player is rewarded with 50 experience points for one quests and 2000 for another.
Made moral choices in quests equally rewarding in terms of experience and items. Players should be encouraged more to role-play instead of weighing quest rewards.
Geralt gains knowledge about monsters faster.
Changed rewards for gaining knowledge about monsters to monster specific oils for swords.
Set minimal damage dealt by Geralt to zero ( was 5 ).
Removed bonus damage for backstabs. Geralt is not parrying attacks coming from behind, so it is a penalty already. Backstab damage bonus would be an overkill. As for the the enemies, this change removes the urge for immersion breaking behavior, like constantly rolling behind an enemy for bonus damage.
Changed arena item rewards for each wave to fit mod item progression.
Decreased amount of enemies in few arena waves.
Finally soaked boots in tutorial weigh more than dry boots!!

ECONOMY

Moved DLC armors from starting equipment to quest rewards and shops.
Decreased the number of armors and weapons present in game. Amount of equipment is adjusted to provide smoother item progression without making huge amount of items useless stat-wise.
Weapons and armors that are present in the game were picked according to these rules: visual differentiation, witcher low level magic setting. Some items available in game assets but not used in original game were reintroduced.
Moved more quality items from quest rewards to shops and distributed them among Chapters. Player should be encouraged to regulary spend money in shops.
Decreased buying cost of swords and armors. Player should be able to buy items more often, not hoard money.
Decreased amount of loot dropped from enemies.
Removed some of the junk items from container definitions.
Made vendors specialize in certain type of merchandize.
Witcher specific recipies cannot be bought but also cannot be sold to merchants.

VISUALS

Added Focused Combat Stance. Geralt enters focused state during challenging encounters. It’s a visual eyecandy, so it happens automatically based on calculated combat threat level.
While in Focused Stance Geralt performs piruettes ( NEW ANIMATION ) instead of rolling and uses Guard Stance idle animation.
Enemies explode when killed by mage spells. Does not apply to witcher Signs – they are not that powerful.
Made finisher animations which use Signs unlocked by upgrading Aard and Igni in character development.
Removed cutscene swords. Geralt will use his currently equipped sword in all cutscenes.
Equipped enemies with swords according to their social status, wealth and current situation in the game. For example, soldiers patrolling areas near ghost fog in Act 2 are equipped with silver swords like the story suggests.
Decreased camera shake effect used on each step of huge creatures like trolls and golems.
Removed green cloud effect from enemy poisoning FX.

FIXES

Tweaked anim events in all combat animations to improve timings and responsivness.
Fixed sword oils not providing bonus damage against monsters.
Fixed Circle of Power: Endurance giving Circle of Power: Vitality bonus.
Fixed a bug where Geralt was always doing 2 more steps after roll before stopping.

OTHER

Removed mashable quick time events. Single button QTEs that can end with player’s death can be disabled from game options.
Decreased cooldown for returning to exploration after combat from 7 to 2 seconds. Geralt will be able to interact with environment quicker after combat.
Removed necesity to enter meditation panel to learn new skills on difficulty levels above Normal.
Changed item rarity names to reflect witcher’s low level magic setting. Items are no longer MAGICAL and EPIC.
Decreased attacked enemy importance for targetting to make switching enemies easier.

נשמע ממש מבטיח
בדיוק תרופת הפלא בשבילך :)

אני מכיר את המוד אבל שמעתי את ג'ף קנטה אומר שלא כדאי לשחק עם המוד בפעם הראשונה שמשחקים כי הוא משנה קווסטים ואת השלל שלהם בצורה כזאת שיכולה לפגום במשחק למי שמשחק לראשונה ולא מכיר כבר את העניינים. אני לא יודע אם זה נכון, משהו שחק עם הפאטצ'?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2014, 17:44

טוב, עכשיו אחרי שזיינתי בשכל אני מוריד אותו ואתחיל לשחק איתו ולהרגיש איך הוא מרגיש שונה מ2. הבנתי שחלקים מהמערכת קרב של 3 נכנסה שם.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים