PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 יוני 2014, 10:29

אני לא מסכים איתך... חיפשתחי כמה סרטונים ביוטיוב לרענן את הזכרון ואני לא רואה הבדל מהותי באנימציות של שני המשחקים. מה שכן בהיילו אין ריצה ובקוד כן והאנימציה של הריצה בקוד היא (אני מניח) רמה מעל מה שיצא לפניו.

קליימן אין מה לדבר על משחק שרק יצא השנה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2014, 12:49

swiss-the-engine כתב:אני לא מסכים איתך... חיפשתחי כמה סרטונים ביוטיוב לרענן את הזכרון ואני לא רואה הבדל מהותי באנימציות של שני המשחקים. מה שכן בהיילו אין ריצה ובקוד כן והאנימציה של הריצה בקוד היא (אני מניח) רמה מעל מה שיצא לפניו.

קליימן אין מה לדבר על משחק שרק יצא השנה.

האנימציות של COD הם רמות מעל היילו 3, להיילו 3 היו אנימציות שלא התאימו לדור הקודם בכלל. אתה משווה כאן את המשחק עם האנימציות הכי טובות ב2007 אולי חוץ מAC מול המשחק עם אולי האנימציה הכי גרועה ב2007. האחד MOCAP והשני בכלל אנימציה ביד, איך אפשר להשוואת? עד היום חקוק לי הספרטן מנפנף הידיים ברגע שהוא מת בפיצוץ, לגמרי N64.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 יוני 2014, 13:07

מה קשור ספרטן מת מפיצוץ עכשיו? זה ככה גם בשאר המשחקים של היילו ומבחינתי זה משהו שאני לא רוצה שישתנה על מזבח ה"מציאותי" והייתי מנחש שכך גם המפתחים חשבו.

חיפשת בכלל סרטונים שאתה פשוט חוזר על מה שכתבת רק עם יותר מילים?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2014, 23:50

swiss-the-engine כתב:מה קשור ספרטן מת מפיצוץ עכשיו? זה ככה גם בשאר המשחקים של היילו ומבחינתי זה משהו שאני לא רוצה שישתנה על מזבח ה"מציאותי" והייתי מנחש שכך גם המפתחים חשבו.

חיפשת בכלל סרטונים שאתה פשוט חוזר על מה שכתבת רק עם יותר מילים?

בריץ' זה כבר לא ככה, אני מנחש שגם לא בהיילו 4. חבוב, היילו 3 היה משחק עם אנימציה של דור קודם במקרה הטוב, COD 4 היה משחק MO CAP מדהים, השתמשו באנימציות שלו אפילו בMW3 שיצא לפני שנה. וכן, אני יודע טוב מאוד איך נראה היילו 3 ואיך נראה COD.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 יוני 2014, 00:30

אזור 11:40-50


להיילו קל למצוא סרטוני משינימה שמראים הליכה בלי קיפוצים בלתי פוסקים


אם מישהו רואה את הסרטונים האלה ומסכים עם הדעה שלך שCOD4 לעומת היילו 3 הוא "מדהים" או "עולם אחר" ושאר סופרלטיבים אז אין לי מה להוסיף.

ולמען הבהירות, ריץ' לא שונה מהותית מ3.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2014, 17:24

לא הבנתי למה אתה מראה לי מולטי ואפילו במולטי, אתה מראה לי איך בCOD4 הרגליים של הדמות נצמדים לקרקע עם IK בזמן שבהיילו 3 לא כך שאני לא ממש בטוח מה הנקודה שלך. לך תראה את המשימת צלפים של COD4 ואז תראה לי אפילו דבר אחד שנראה מאותו דור בהיילו 3, בהצלחה.

אגב גם לא הבנתי מה ניסית להראות עם הסרטון של ריץ', אמרתי שהם נפטרו מהספרטן המנפנף ידיים שם לא ממש הבנתי את הסרטון אקסקיושן שהבאת.

בכל מקרה תראה לי משהו בהיילו שנראה רבע מהדבר הזה:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 23 יוני 2014, 18:04

וואו המשימה הזאת ב COD... אם היום היינו משחקים אותה היינו בטח אומרים חרא מתוסרט, אבל בזמנו כשיצא COD זה היה פשוט מפוצץ ראשים, בין המשימות הכי טובות ששיחקתי במשחקי FPS וכל החיקויים בסגנון שקמו מאז לא משתווים.

אחרי זה גם מגיע אחד מהרגעים הכי מתסכלים שחוויתי במשחקי FPS וזה גלי האויבים בלונה פארק עם הקפטן הפצוע, פשוט גיהנום עלי אדמות על הרמה הקשה, מי יודע כמה ניסיונות לקח לי עד שעברתי את זה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 23 יוני 2014, 23:45

DrKeo כתב:לא הבנתי למה אתה מראה לי מולטי ואפילו במולטי, אתה מראה לי איך בCOD4 הרגליים של הדמות נצמדים לקרקע עם IK בזמן שבהיילו 3 לא כך שאני לא ממש בטוח מה הנקודה שלך. לך תראה את המשימת צלפים של COD4 ואז תראה לי אפילו דבר אחד שנראה מאותו דור בהיילו 3, בהצלחה.

הסיבה שהדיבור היה על המולטיפלייר היא שמלכתחילה הטיעון התמוה של שחר (עזוב את הטוויסטים בעלילה מאז על כל חוסר היכולת להיצמד לעובדות ונתונים) היא שבהיילו חשוב מאד שיהיו אנימציות אנושיות "כי אנשים משחקים שעות במולטיפלייר של ספארטנים נגד ספארטנים". אבל מה שסוויס הראה זה שאנימציות המולטיפלייר של MW לא הכילו שום דבר יוצא דופן בעצמן (נדמה לי שרק אנימציות המוות שם כללו Mocap אבל אני כבר לא זוכר).

על זה שעם הMOCAP של COD בסינגל פלייר והריאליזם הצבאי שלו לא היה אף משחק שיתחרה ב-2007 (ובטח לא היילו 3 על אנימציות הkeyframe שלו) נראה לי שאין אף אחד שמערער. יותר מזה: ממש עכשיו אנחנו רואים בזכות טריילר החשיפה Advanced Warfare שגם היום אין אף משחק שמתחרה ב-mocap המטורף שלהם, בדגש על mocap של פנים.
אבל זה כמובן רק אספקט אחד של המשחק: אפשר באותה מידה להיטפל לאנקדוטות ולטעון שאנימציית המורפינג/בלנדינג של היילו 3 היתה מתקדמת יותר, כי מצד אחד למה לעזאזל שב-MW ישקיעו במשהו כזה אבל מצד שני להיילו זו נקודה חשובה במיוחד בגלל האנימציות של ה-flood combat form. וזה מחזיר אותנו למילת המפתח שסביבה כל הדיון הזה נסוב: פוקוס.

אגב IK ורגליים: בהיילו ריץ' השיטה שבאנג'י הציעו ללfoot fitting כבר היתה יותר מתקדמת מזו של COD שיצאו בתקופה המקבילה ותמכה יותר טוב בצעידה וסיבוב על משטחים משופעים. מי שבאמת מתעניין בטכנולוגיה של אנימציה יכול למצוא מצגת מצויינת שנקראת The Animation of Halo: Reach ומפרטת על השיטה יחד עם עוד שיפורים רבים באנימציה שהם הכניסו למנוע כולל השוואות מפורטות בין היילו ריץ' להיילו 3 (יש בסופו של דבר סיבה למה באנג'י מגיעים שוב ושוב לשתף בכנסים טכנולוגיים כמו GDC ו-Siggraph מהניסיון שלהם).
מי שסתם רוצה להתלונן על משחקים שהוא לא שיחק בהם... יש לזה איזה מם אם אני לא טועה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2014, 08:55

swym כתב:הסיבה שהדיבור היה על המולטיפלייר היא שמלכתחילה הטיעון התמוה של שחר (עזוב את הטוויסטים בעלילה מאז על כל חוסר היכולת להיצמד לעובדות ונתונים) היא שבהיילו חשוב מאד שיהיו אנימציות אנושיות "כי אנשים משחקים שעות במולטיפלייר של ספארטנים נגד ספארטנים". אבל מה שסוויס הראה זה שאנימציות המולטיפלייר של MW לא הכילו שום דבר יוצא דופן בעצמן (נדמה לי שרק אנימציות המוות שם כללו Mocap אבל אני כבר לא זוכר).

על זה שעם הMOCAP של COD בסינגל פלייר והריאליזם הצבאי שלו לא היה אף משחק שיתחרה ב-2007 (ובטח לא היילו 3 על אנימציות הkeyframe שלו) נראה לי שאין אף אחד שמערער. יותר מזה: ממש עכשיו אנחנו רואים בזכות טריילר החשיפה Advanced Warfare שגם היום אין אף משחק שמתחרה ב-mocap המטורף שלהם, בדגש על mocap של פנים.
אבל זה כמובן רק אספקט אחד של המשחק: אפשר באותה מידה להיטפל לאנקדוטות ולטעון שאנימציית המורפינג/בלנדינג של היילו 3 היתה מתקדמת יותר, כי מצד אחד למה לעזאזל שב-MW ישקיעו במשהו כזה אבל מצד שני להיילו זו נקודה חשובה במיוחד בגלל האנימציות של ה-flood combat form. וזה מחזיר אותנו למילת המפתח שסביבה כל הדיון הזה נסוב: פוקוס.

אגב IK ורגליים: בהיילו ריץ' השיטה שבאנג'י הציעו ללfoot fitting כבר היתה יותר מתקדמת מזו של COD שיצאו בתקופה המקבילה ותמכה יותר טוב בצעידה וסיבוב על משטחים משופעים. מי שבאמת מתעניין בטכנולוגיה של אנימציה יכול למצוא מצגת מצויינת שנקראת The Animation of Halo: Reach ומפרטת על השיטה יחד עם עוד שיפורים רבים באנימציה שהם הכניסו למנוע כולל השוואות מפורטות בין היילו ריץ' להיילו 3 (יש בסופו של דבר סיבה למה באנג'י מגיעים שוב ושוב לשתף בכנסים טכנולוגיים כמו GDC ו-Siggraph מהניסיון שלהם).
מי שסתם רוצה להתלונן על משחקים שהוא לא שיחק בהם... יש לזה איזה מם אם אני לא טועה :)

אני כמובן נדחפתי באמצע וסתם דברתי על זה שהיילו לא היה משחק מרשים במיוחד באנימציות, בסינגל או במולטי (למרות שאפשר לטעון שבמולטי לאף אחד לא היו אנימציות מרשימות במיוחד בזמנו למרות שאני חייב להגיד שאני לא ממש זוכר שבCOD במולטי לא היו האנימציות MOCAP של הריצה של הדמויות וכו', אני משער שאני צריך לחפור בסרטונים ישנים אבל אין לי ממש כוח עכשיו), אני אהיה כנה ואגיד שלא ממש קראתי את כל הויכוח שלך ושל שחר אלה רק כמה אנקדוטות ספציות.

בנושא הIK, אני חושב שACU יכול לשלוח את כולם הביתה ממילא ממה שראינו עד עכשיו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 יוני 2014, 17:04

נדב... מה שגיא אמר. בנוסף אני מחדד שאני מדבר על הליכה כי אין ריצה בהיילו 3 וריצה היא דבר שיותר קל לעשות לו אנימציה "מציאותית" כי חלק נכבד מיכולת התמרון שלך נלקחת ממך.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2014, 12:09

סוויס - אתה אמרת " אבל בלי שום צל של ספק אין שום דבר מיוחד באנימציות מולטי של אף משחק שאי פעם שיחקתי." אז נתתי דוגמא למשחק מולטי עם אנימציות מעולות. לא ראיתי שהגבלת למשחקים משנים ספציפיות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 יוני 2014, 13:02

Klayman כתב:סוויס - אתה אמרת " אבל בלי שום צל של ספק אין שום דבר מיוחד באנימציות מולטי של אף משחק שאי פעם שיחקתי." אז נתתי דוגמא למשחק מולטי עם אנימציות מעולות. לא ראיתי שהגבלת למשחקים משנים ספציפיות.

הבנתי... אז כן... הכוונה היא אבל שלא הגיוני להשוות משחקים מתקופות זמן שונות.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2014, 13:38

איך "אי פעם" תוחם שנים?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2014, 00:07

swiss-the-engine כתב:נדב... מה שגיא אמר. בנוסף אני מחדד שאני מדבר על הליכה כי אין ריצה בהיילו 3 וריצה היא דבר שיותר קל לעשות לו אנימציה "מציאותית" כי חלק נכבד מיכולת התמרון שלך נלקחת ממך.

סוויס אתה לוקח את האנימציה הכי נוראית של COD שזאת הקפיצה (בכל זאת, משחק עם לוק סופר ראליסטי שצריך להתמודד עם אקט מגוחך של קפיצה במקום) ומשווה את זה לריצה סטנדרטית של היילו. אתה רוצה להשוואת אז תשווה ריצה לריצה או מראה כללי, אל תדבק לחריג ותשווה אותו לרגיל של השני. סך הכל יש בהיילו 3 אנימציות דור פס2, אולי במולטי זה נראה סביר כי לא באמת צריך יותר מדי במולטי אבל בסינגל רואים שפשוט לא הייתה להם היכולת לעשות משהו יותר טוב מזה. COD לעומת זאת, מה שנראה שם רע נובע כנראה מפונקציונאליות כי בסינגל המשחק הזה זזה הכי מדהים שיש בתקופתו בתעשיה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 יוני 2014, 02:16

Klayman כתב:איך "אי פעם" תוחם שנים?

נו הבהרתי את עצמי... מה זה משנה המילים שהשתמשתי בהם לפני ההבהרה?

נדב מה קשור קפיצה? אמרתי שלא הגיוני להשוות ריצה אז תשווה הליכה. בקיצר תקרא את כל הדיון, אני נכנסתי עם השנקל שלי בהקשר של אנימציות במולטי כי לשם זה התפתח.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 28 יוני 2014, 11:39

למי שבכלל חשב בכיוון - GT7 לא ייצא השנה, ואין אפילו רמז לכך שהוא ייצא בשנה הבאה. מה שכן, ''נראה להם'' שייצא משחק מלא ולא פרולוג הפעם.

http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... et-to-stay
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יוני 2014, 16:09

Klayman כתב:למי שבכלל חשב בכיוון - GT7 לא ייצא השנה, ואין אפילו רמז לכך שהוא ייצא בשנה הבאה. מה שכן, ''נראה להם'' שייצא משחק מלא ולא פרולוג הפעם.

http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... et-to-stay

לא ברור לי איך אנשים חיו אפילו בשבריר של סרט שGT7 יצא לפני איזה 2016. והעובדה שהם ממשיכים לדבוק במודלים מהפס2, WTF? כמה הם ימשיכו לבזות את עצמם. המינימום של המינימום הוא לזרוק את המודלים של 2004 לזבל ולהשתמש בפרימיום של הפס3 כמכוניות "סטנדרט" ולעבוד על 200-300 מכוניות פרימיום ברמה של פס4. כל הקונספט הזה לא ברור לי, אני לא מבין למה פליפונים ממשיכים לבזות את עצמם עם תוכן של שני (!) דורות אחורה בתוך משחק פס4 במקום לעשות קצת OUT SOURCING. גם אף אחד לא ימות אם יהיה במשחק GT "רק" 300 מכוניות, ממילא אף אחד לא נוגע ב95% מהמבחר, שיעיפו כבר את הסטנדרט הזה. כאילו הם עובדים על מישהו, כי המכוניות האלה לא עומדות בשום סטנדרט של ה10 שנים האחרונות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 יוני 2014, 08:11

הצהרה בדבר הQTE בThe order 1886:
מצד אחד ההצהרה מעודדת, מצד שני כשקוראים את כמות השטויות שהם הכניסו עבורם QTE ההצרה הופכת להיות יותר מלחיצה ממרגיעה:
“I don’t have a specific answer to that, but once every 3-4 minutes?…No! As much as necessary,” assures Turndorf . ” There are many kinds of QTEs. There are really compelling ones at the end of a boss battle or just a melee encounter which makes it more gratifying and gives it some branches which are really fun.”
“Then there are some little things like opening a door and things like that. There are plenty in the game, as many as necessary but we don’t go crazy like “Oh! It’s been 4 minutes, we don’t have a QTE, we need a QTE, ahh! What are we gonna do?!” It’s not like that. We tried to place them in compelling manners that users can really enjoy,” he said to GamingBolt.


נשמע שבמקום כל 4 דקות אנחנו נקבל כל 5 דקות. הם חייבים להראות גיימפליי של איזה 30 דקות ורציף כדי להרגיע :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 יוני 2014, 09:39

DrKeo כתב:לא ברור לי איך אנשים חיו אפילו בשבריר של סרט שGT7 יצא לפני איזה 2016. והעובדה שהם ממשיכים לדבוק במודלים מהפס2, WTF? כמה הם ימשיכו לבזות את עצמם. המינימום של המינימום הוא לזרוק את המודלים של 2004 לזבל ולהשתמש בפרימיום של הפס3 כמכוניות "סטנדרט" ולעבוד על 200-300 מכוניות פרימיום ברמה של פס4. כל הקונספט הזה לא ברור לי, אני לא מבין למה פליפונים ממשיכים לבזות את עצמם עם תוכן של שני (!) דורות אחורה בתוך משחק פס4 במקום לעשות קצת OUT SOURCING. גם אף אחד לא ימות אם יהיה במשחק GT "רק" 300 מכוניות, ממילא אף אחד לא נוגע ב95% מהמבחר, שיעיפו כבר את הסטנדרט הזה. כאילו הם עובדים על מישהו, כי המכוניות האלה לא עומדות בשום סטנדרט של ה10 שנים האחרונות.

מסכים בעיקרון אבל ברור לך שלא תראה עכשיו מודלים מטושטשים ברמה של פס2 נוסעים להם לצד אלו של הפס4 כן? זה ברור שהם עוברים שיפוץ כלשהו כדי שלא יבלטו לרעה, רק הבעיה היא שאין להם מידול פנימי מלא כמו המודלי פרימיום יום ככה שאין מבט מתא הנהג עצמו.

אני זוכר שאמרו בזמנו שלמדל מכונית ברמה של משחק פס3 לוקח זמן שמקביל לאיזה 20 מכוניות של פס2 (לא זוכר בדיוק מספרים אבל העיקרון ברור), זו בעיה שמתמודדים איתה כל משחקי המירוץ שמרימים מודלים מדהימים (בדרייב קלאב למשל יש רק איזה 50 מכוניות) ופוליפוני כנראה לא רוצה לוותר על התוכן המפלצתי שצברה במשך השנים ולהכניס אלף מכוניות ברמה של פס4 זה לא אפשרי כלכלית לאף חברה (גם בפורצה 5 היו תלונות על מעט מכוניות יחסית) ויש לה כנראה איזו גאוות יחידה שהם מתעקשים למדל הכל בעצמם ככה שבסוף רואים תופעות הזויות של נכסים שנגררים מימי הפס2.

עד עכשיו שהם מכרו 10-15 מיליון עותקים כל פעם אז השגעונות שלה היו נסלחים מבחינת סוני, אבל אם היא תמשיך לנפק גם כשלונות קופתיים עם התקציבי עתק שהם מקבלים אז הסבלנות תסתיים, למה לשלם תקציבי ענק לחברה שמייצרת משחק מלא אחת לכמה שנים, עובדת בצורה לא יעילה ובזבזנית ובסוף גם לא מוכרת מספיק כשהמתחרה מוציאה משחק כל שנתיים שגם מקבל ביקורות טובות יותר ועוד ימכור כמו GT בעתיד אם המגמה תמשך?
Death_119 כתב:הצהרה בדבר הQTE בThe order 1886:
מצד אחד ההצהרה מעודדת, מצד שני כשקוראים את כמות השטויות שהם הכניסו עבורם QTE ההצרה הופכת להיות יותר מלחיצה ממרגיעה:


נשמע שבמקום כל 4 דקות אנחנו נקבל כל 5 דקות. הם חייבים להראות גיימפליי של איזה 30 דקות ורציף כדי להרגיע :).

המשחק הזה עושה רושם יותר ויותר בזיוני, והוא עובר גם את ה PR הרע בהסטוריה, על בסיס כל הדיבורים והסרטונים זה עושה רושם של משחק של 6 גבוה, מקסימום 7, והחשיפה נראתה כל כך מבטיח בזמנו, הקונספט מעניין ומלא פוטנציאל, איזו אכזבה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 יוני 2014, 10:18

bling כתב:מסכים בעיקרון אבל ברור לך שלא תראה עכשיו מודלים מטושטשים ברמה של פס2 נוסעים להם לצד אלו של הפס4 כן? זה ברור שהם עוברים שיפוץ כלשהו כדי שלא יבלטו לרעה, רק הבעיה היא שאין להם מידול פנימי מלא כמו המודלי פרימיום יום ככה שאין מבט מתא הנהג עצמו.

אני זוכר שאמרו בזמנו שלמדל מכונית ברמה של משחק פס3 לוקח זמן שמקביל לאיזה 20 מכוניות של פס2 (לא זוכר בדיוק מספרים אבל העיקרון ברור), זו בעיה שמתמודדים איתה כל משחקי המירוץ שמרימים מודלים מדהימים (בדרייב קלאב למשל יש רק איזה 50 מכוניות) ופוליפוני כנראה לא רוצה לוותר על התוכן המפלצתי שצברה במשך השנים ולהכניס אלף מכוניות ברמה של פס4 זה לא אפשרי כלכלית לאף חברה (גם בפורצה 5 היו תלונות על מעט מכוניות יחסית) ויש לה כנראה איזו גאוות יחידה שהם מתעקשים למדל הכל בעצמם ככה שבסוף רואים תופעות הזויות של נכסים שנגררים מימי הפס2.

עד עכשיו שהם מכרו 10-15 מיליון עותקים כל פעם אז השגעונות שלה היו נסלחים מבחינת סוני, אבל אם היא תמשיך לנפק גם כשלונות קופתיים עם התקציבי עתק שהם מקבלים אז הסבלנות תסתיים, למה לשלם תקציבי ענק לחברה שמייצרת משחק מלא אחת לכמה שנים, עובדת בצורה לא יעילה ובזבזנית ובסוף גם לא מוכרת מספיק כשהמתחרה מוציאה משחק כל שנתיים שגם מקבל ביקורות טובות יותר ועוד ימכור כמו GT בעתיד אם המגמה תמשך?

המשחק הזה עושה רושם יותר ויותר בזיוני, והוא עובר גם את ה PR הרע בהסטוריה, על בסיס כל הדיבורים והסרטונים זה עושה רושם של משחק של 6 גבוה, מקסימום 7, והחשיפה נראתה כל כך מבטיח בזמנו, הקונספט מעניין ומלא פוטנציאל, איזו אכזבה.


באמת שפוליפוני הזויים. מישהו בסוני צריך לתפוס אותם ולנער אותם טוב טוב. אין שום דבר רע במשחק מירוצים עם 300 מכוניות. בטח ובטח כאשר 700 מה1000 מכוניות הן מכוניות ממשחק PS2, מכוניות ממשחק PS3, עוד 12 גירסאות של מיני ואן ו54 מזדה 3.

האורדר נשמע יותר ויותר כמו רייז. מטורף איך הוא הזכיר לו אותו בחשיפה ואיך הוא מזכיר אותו עוד ועוד, ככל שהזמן עובר ובכל פעם שאחד המפתחים מדבר עליו.
אבל לך תדע... אולי בסוף הוא יפתיע וייצא משחק חביב ביותר. אם הQTE ירגישו נחמד ולא טרחני, כמו שהם מנסים לגרום להם להשמע, אז אחלה לגמרי.
ממה שראינו ושמענו עד עכשוי, אין לי ממש תקוות גבוהות מהמשחק הזה, אבל אפשר לקוות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 יוני 2014, 18:30

Nucleus_Dawn כתב:
באמת שפוליפוני הזויים. מישהו בסוני צריך לתפוס אותם ולנער אותם טוב טוב. אין שום דבר רע במשחק מירוצים עם 300 מכוניות. בטח ובטח כאשר 700 מה1000 מכוניות הן מכוניות ממשחק PS2, מכוניות ממשחק PS3, עוד 12 גירסאות של מיני ואן ו54 מזדה 3.

האורדר נשמע יותר ויותר כמו רייז. מטורף איך הוא הזכיר לו אותו בחשיפה ואיך הוא מזכיר אותו עוד ועוד, ככל שהזמן עובר ובכל פעם שאחד המפתחים מדבר עליו.
אבל לך תדע... אולי בסוף הוא יפתיע וייצא משחק חביב ביותר. אם הQTE ירגישו נחמד ולא טרחני, כמו שהם מנסים לגרום להם להשמע, אז אחלה לגמרי.
ממה שראינו ושמענו עד עכשוי, אין לי ממש תקוות גבוהות מהמשחק הזה, אבל אפשר לקוות.

למה, עם כל לחיצת כפתור על הBumper אתה מקבל QTE? לא יודע כמה QTE יהיו בThe order בסופו, אבל למצב של Ryse הוא בחיים לא יגיע, למען האמת - אפילו RE6 לא הגיע. זה מדהים שאתה כל כך ספקן לגבי The order ומצד שני היית חסיד מטורף של Ryse שסיפר לנו שזה שלא היה סרטון אחד של גיימפליי בו לא הפסיקו להראות QTE כל לחיצה שלישית על X זה בסדר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 יוני 2014, 10:45

Death_119 כתב:למה, עם כל לחיצת כפתור על הBumper אתה מקבל QTE? לא יודע כמה QTE יהיו בThe order בסופו, אבל למצב של Ryse הוא בחיים לא יגיע, למען האמת - אפילו RE6 לא הגיע. זה מדהים שאתה כל כך ספקן לגבי The order ומצד שני היית חסיד מטורף של Ryse שסיפר לנו שזה שלא היה סרטון אחד של גיימפליי בו לא הפסיקו להראות QTE כל לחיצה שלישית על X זה בסדר.


חסיד מטורף של רייז? ממתי "אדם ססלר אמר שהוא נהנה בדמו שהוא שיחק, אז אולי המשחק דווקא אחלה, בהנחה והוא יהיה מגוון והמפתחים אומרים את האמת בנוגע לזה שמדובר בחתך רוחב, כמו במקרה של טומב ריידר" זה חסיד? טענה הזויה.

הביטוי "כמו רייז", לא אומר שכל דבר ודבר במשחק יהיה זהה לרייז. המשמעות היא שהוא יהיה דומה לרייז. נקודות הדמיון מאוד בולטות (הצורה שבה המפתחים מריירים על "סינמטיות", כמות בלתי סבירה של QTE, גרפיקה מצוינת, סרטוני גיימפליי שנראים רע יותר, ככל שרואים יותר מהם ועוד ועוד ועוד). כמו שאמרתי, הן גם הופכות ליותר בולטות ככל שהזמן עובר והמפתחים מדברים יותר על המשחק ומראים ממנו יותר.

אני מאוד מקווה שתהנה ממנו, כמובן. זה לא סותר את זה שהוא נראה לי (ולאחרים, כפי שאתה רואה) מעפן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 יוני 2014, 12:47

Nucleus_Dawn כתב:
חסיד מטורף של רייז? ממתי "אדם ססלר אמר שהוא נהנה בדמו שהוא שיחק, אז אולי המשחק דווקא אחלה, בהנחה והוא יהיה מגוון והמפתחים אומרים את האמת בנוגע לזה שמדובר בחתך רוחב, כמו במקרה של טומב ריידר" זה חסיד? טענה הזויה.

הביטוי "כמו רייז", לא אומר שכל דבר ודבר במשחק יהיה זהה לרייז. המשמעות היא שהוא יהיה דומה לרייז. נקודות הדמיון מאוד בולטות (הצורה שבה המפתחים מריירים על "סינמטיות", כמות בלתי סבירה של QTE, גרפיקה מצוינת, סרטוני גיימפליי שנראים רע יותר, ככל שרואים יותר מהם ועוד ועוד ועוד). כמו שאמרתי, הן גם הופכות ליותר בולטות ככל שהזמן עובר והמפתחים מדברים יותר על המשחק ומראים ממנו יותר.

אני מאוד מקווה שתהנה ממנו, כמובן. זה לא סותר את זה שהוא נראה לי (ולאחרים, כפי שאתה רואה) מעפן.

משום מה אתה מעלה הרבה ספקות לגבי The Order שלא העלת בתקופה של רייז למרות שהיימפליי של The Order שהוצג (למרות שלא הרבה ממנו) רחוק ממה שאתה מנסה לרמז.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 יוני 2014, 13:42

Death_119 כתב:משום מה אתה מעלה הרבה ספקות לגבי The Order שלא העלת בתקופה של רייז למרות שהיימפליי של The Order שהוצג (למרות שלא הרבה ממנו) רחוק ממה שאתה מנסה לרמז.


אתה מבולבל.
מה שאמרתי לגבי רייז דומה מאוד למה שאני אומר על the order. בשני המקרים אני אומר שיכול לצאת משחק לא רע בכלל. אולי אפילו טוב.
בשני המקרים אין לי ציפיות גבוהות במיוחד, ממגוון סיבות. בשני המקרים העליתי ספקות. בשני המקרים העליתי את האפשרות שהמשחק ייצא טוב ושהמעט שראינו ממנו לא מייצג.
אל תנסה להשליך את ההתלהבות שלך מהאורדר לדעה שלי על רייז, לפני שהוא יצא. אין קשר בין איך שאתה חושב על האורדר ואיך שאני חשבתי על רייז.

הגיימפליי המועט שהוצג מהאורדר נראה בדיוק כמו מה שאני אומר שהוא נראה לי. לא רמזתי על שום דבר.
אמרתי, כמו אחרים, שהוא חסר השראה, משעמם ומעלה לא מעט דאגות. הגיימפליי החוזר על עצמו שלוקח את השליטה מהשחקן לעיתים תכופות הוא עוד נקודת דמיון עם רייז.

אגב, אכפת לך להפסיק לדבר עליי ועל מה שאתה מדמיין שאני חושב על רייז ובמקום זה לדבר על המשחקים עצמם? זה יהיה נחמד וקשור לנושא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 יוני 2014, 15:31

bling כתב:מסכים בעיקרון אבל ברור לך שלא תראה עכשיו מודלים מטושטשים ברמה של פס2 נוסעים להם לצד אלו של הפס4 כן? זה ברור שהם עוברים שיפוץ כלשהו כדי שלא יבלטו לרעה, רק הבעיה היא שאין להם מידול פנימי מלא כמו המודלי פרימיום יום ככה שאין מבט מתא הנהג עצמו.

אני זוכר שאמרו בזמנו שלמדל מכונית ברמה של משחק פס3 לוקח זמן שמקביל לאיזה 20 מכוניות של פס2 (לא זוכר בדיוק מספרים אבל העיקרון ברור), זו בעיה שמתמודדים איתה כל משחקי המירוץ שמרימים מודלים מדהימים (בדרייב קלאב למשל יש רק איזה 50 מכוניות) ופוליפוני כנראה לא רוצה לוותר על התוכן המפלצתי שצברה במשך השנים ולהכניס אלף מכוניות ברמה של פס4 זה לא אפשרי כלכלית לאף חברה (גם בפורצה 5 היו תלונות על מעט מכוניות יחסית) ויש לה כנראה איזו גאוות יחידה שהם מתעקשים למדל הכל בעצמם ככה שבסוף רואים תופעות הזויות של נכסים שנגררים מימי הפס2.

עד עכשיו שהם מכרו 10-15 מיליון עותקים כל פעם אז השגעונות שלה היו נסלחים מבחינת סוני, אבל אם היא תמשיך לנפק גם כשלונות קופתיים עם התקציבי עתק שהם מקבלים אז הסבלנות תסתיים, למה לשלם תקציבי ענק לחברה שמייצרת משחק מלא אחת לכמה שנים, עובדת בצורה לא יעילה ובזבזנית ובסוף גם לא מוכרת מספיק כשהמתחרה מוציאה משחק כל שנתיים שגם מקבל ביקורות טובות יותר ועוד ימכור כמו GT בעתיד אם המגמה תמשך?

המשחק הזה עושה רושם יותר ויותר בזיוני, והוא עובר גם את ה PR הרע בהסטוריה, על בסיס כל הדיבורים והסרטונים זה עושה רושם של משחק של 6 גבוה, מקסימום 7, והחשיפה נראתה כל כך מבטיח בזמנו, הקונספט מעניין ומלא פוטנציאל, איזו אכזבה.

המכוניות בGT5 ו-6 לא קבלו שום שדרוג מהפס2 אז למה אתה חושב שבפס4 הם יקבלו?
ו-T10 עושים מה שהם יכולים ועושים את זה חכם. הם הוציאו כבר משחק עם 200+ מכוניות והם ממשיכים להוציא כל איזה חודשיים DLC שיש בו עוד כמה מכוניות. עד שיצא פורצה 6, משחק שכנראה יצא לפני GT7, יהיו במשחק כבר איזה 400 מכוניות בהליכה. אתה יודע כמה מכוניות דור קודם חסרות ערך יש? אפס. אתה יודע למה? כי אף אחד לא רוצה לשחק בכונית פס2 במשחק שכל מה שמשנה בו זה גרפיקה ופיסיקה.

כמו שאמרתי כבר מקודם, שיעשו את ה300+ מכוניות הכי חשובות שאנשים הכי אוהבים לשחק כמו שצריך וזהו. אף אחד לא באמת צריך 1000, שבGT8 יעשו 600 שגם זה ממילא מספר חסר ערך. עם כל הכבוד, לעשות 11 דגמים של הונדה סיוויק זה חסר כל ערך, אין להם שמץ של סטדנרט או קונספט של מה חשוב במשחק ומה לא.

הפרנצ'ייז הזה מוכר 15 מליון יחידות כי הוא משחק כיף ויש לו את השם GT, שחקנים מוכנים להתקפל ולתת לפליפוני לזרוק עליהם. בסוף הם יענשו על השטות הזאת, אני לא יודע מתי צרכנים יהיו חכמים מספיק לעשות את זה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 37 אורחים