ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוגוסט 2014, 17:36

bling כתב:כידוע אווזת הזהב הקז'ואלית מזמן הפסיקה להטיל ביצים עבור נינטנדו, עכשיו מיאמוטו בריאיון ל EDGE מרגיש חופשי להתנער מהקהל הקז'ואלי ואפילו מלכלך עליהם וקורא לגישה שלהם פאתטית- גישה שלדבריו היא פאסיבית ומבקשת שיבדרו אותם ללא מאמץ מצידם או רצון להפתח לדברים מתקדמים ומאתגרים יותר, טוען שנינטנדו כבר לא צריכה עוד לרדוף אחרי הקהל הזה והמטרה היא להמשיך להתרכז ב CORE, אפשר לשער מתוקף מעמדו שזו גישה שמייצגת לא מעט בכירים בנינטנדו, ציטוטים:




מקור- CVG

נראה שכמה שה Wii היתה הצלחה ענקית היא גם השאירה לא מעט צלקות אצל נינטנדו, וגם לא מעט טינה כלפי הקהל שתרם להצלחה הזו.

השאלה היא האם הWII באמת כזאת הצלחה אדירה? אחרי 3 שנים של הצלחה מסחררת באו 3 שנים של כישלון צורם. צריך לזכור שהאורך חיים של הקונסולה היה 6 שנים וב-6 השנים הללו היא התפוצצה ובערה למוות בערך אותו זמן. נינטנדו ראתה כבר בזמן החיים של הWII שהקהל הקז'ואלי הוא בוגדני, שהוא לא מניב רווחים מאוחר יותר לתוכנה שהיא לא סופר קז'ואלית ושנמאס להם ממש מהר. הWII הניבה להם רווחים אדירים במשך 3 שנים אבל היא גם זאת שהביאה את החברה לראשונה בהסטוריה שלה להפסד, ועוד אחד שנגרר כבר כמה שנים טובות.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 30 אוגוסט 2014, 20:38

הWII הגיע אחרי הקיוב ,וזה החזיר אותם למפה
נינטנדו פשוט לא ידעו מה לעשות עם ההצלחה ,ולא ידעו איך להשאיר קהל גימרים מכובד בקונסולה

בעניין ההפסדים ,חלק מיזה זה בנית בינין מישרדים שעלה להם המון כסף
וחלק גדול מיזה זה ההשקה הצולעת של ה3DS (הם שיפרו בהרבה מאוחר יותר )

וההשקה הצולעת והמיתמשכת של הWIIU

ובכלל היו צריכים להרוג את הWII לטובת יורשת ,5 שנים אחרי ההשקה
וזה בלי לדבר על להשיק קונסולה שרק טיפה חזקה יותר מה360 ,ועוד לא כוללת ארד דיסק נורמלי ,ב300$ לגירסה הבסיסית
ו350$ לפרימיום

ב250$ עם NSMBU ,לגירסת הפרימיום ,זה היה טס מהמדפים
את אותו הגימפאד היו יכולים להקטין בהרבה ,ולמצוא דרך ליצר אותו בהרבה יותר זול ,גם מסך קטן יותר היה חוסך זמן בטריה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוגוסט 2014, 20:46

גרוע מכך, הווי השאיר צלקות אצל מפתחות ומפיצות צד ג', שפשוט לא הצליחו למכור.
בגדול, חוץ ממשחקי מסיבה - כמעט כולן הפסידו עליה.

המהלך עם הNEW 3DS גם משונה, זה כאילו אותה קונסולה על טורבו, מה שמזכיר את הDD... זה יחצה את קהל המשתמשים וישאיר חלק מאחור. לא היה עדיף כבר להוציא יורשת וזהו?
מעניין איך משחקים ייעודיים לזה ימכרו, אם יהיו כאלה...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 01:06

kririn כתב:הWII הגיע אחרי הקיוב ,וזה החזיר אותם למפה
נינטנדו פשוט לא ידעו מה לעשות עם ההצלחה ,ולא ידעו איך להשאיר קהל גימרים מכובד בקונסולה

בעניין ההפסדים ,חלק מיזה זה בנית בינין מישרדים שעלה להם המון כסף
וחלק גדול מיזה זה ההשקה הצולעת של ה3DS (הם שיפרו בהרבה מאוחר יותר )

וההשקה הצולעת והמיתמשכת של הWIIU

ובכלל היו צריכים להרוג את הWII לטובת יורשת ,5 שנים אחרי ההשקה
וזה בלי לדבר על להשיק קונסולה שרק טיפה חזקה יותר מה360 ,ועוד לא כוללת ארד דיסק נורמלי ,ב300$ לגירסה הבסיסית
ו350$ לפרימיום

ב250$ עם NSMBU ,לגירסת הפרימיום ,זה היה טס מהמדפים
את אותו הגימפאד היו יכולים להקטין בהרבה ,ולמצוא דרך ליצר אותו בהרבה יותר זול ,גם מסך קטן יותר היה חוסך זמן בטריה

אבל הקיוב הייתה רווחית! שם רע למכירות? ברור, היה לקיוב שם נורא. אבל זאת הייתה תקופה שונה לגמרי. תקופה שבה נינטנדו הייתה רווחית רבעון אחרי רבעון, מיומה הראשון של הקיוב ועד יומה הראשון של הWII נינטנדו הייתה 100% רווחית.
דבר ראשון הקיוב הייתה הצלחה מסחררת בשנה הראשונה שלה, מכרה נהדר. אבל אז הבעיות צצו. צד ג' העדיפו את הפס2, בלעדיים היו על הפס2 מצד ג' כמו זבל ועל הקיוב כמעט ולא היו וגם משחקי המולטי פלטפורם לאט לאט זלגו הרחק מהקיוב.

אבל הזמנים השתנו, עכשיו זה 2014. אין בלעדיים בחינם לסוני ומיקרוסופט, אין משחקי צד ג' שלא רוצים להיות על כל פלטפורמה קיימת. אם נינטנדו הייתה יוצאת עם "קיוב" (כלומר קונסולה אמיתית ומתחרה בחברות שלה בכוח ובמשחקים) אז בעולם של היום הם היו מקבלים 100% ממשחקי צד ג' והיחוד של הקונסולה היה מגיע מהבלעדיים של נינטנדו שחלק מאוד גדול מהתעשיה יגיד לך שהם הטובים משלושת הפלטפורמות.

נינטנדו צריכה פעם אחת להיות עם רגליים על הקרקע. לא דיסקים קטנים של 1GB כשלכולם יש 5GB, לא סטיק ימני קטנטן צהוב שנקרא C STICK במקום סטיק ימני נורמאלי, לא שלטי נפנוף במקום שלט נורמאלי, לא שלט טאבלט עם טכנולוגיה בת 7 שנים שעולה כמו קונסולה שלמה ואין לאף מפתחת (כולל נינטנדו) שמץ של מושג מה לעשות איתו, לא קונסולה עם כוח של קונסולה בת 6 שנים, לא קונסולה עם דיסק קשיח עם נפח של לפני 8 שנים. לא נינטנדו, לא לא לא, פשוט לא.

ראבק, קונסולה בכוח ובSPEC של התחרות שלך (וזה כולל פורמט דיסקים, דיסק קשיח, כוח, X86 וכך הלאה), ארכיטקטורה פשוטה, מחיר תחרותי, שלט טוב ומשחקי AAA מנינטנדו. זהו, זה לא פיסיקה גרעינית. לא צריך שלטי מגע SINGLE TOUCH שנלקחו משנת 2005, לא צריך שלט הזוי בלי שום הגיון, לא צריך נפנופי תנועה, לא צריך תג מחיר של 150$. תתאפסו נינטנדו, נשמע שמיאמוטו מתחיל להתאפס.

כל החרא הזה התחיל מאיוואטה. הוא התחיל את דרכו כשהפך לעושה ההחלטות במאי 2002. הוא קבל לידיים חברה שעשרות שנים לא ראתה רבעון הפסדי עם קונסולה שמוכרת נהדר ו-LINEUP מעולה שרק עומד לצאת (זלדה WW היה שנה משחרור, מטרויד פריים המקורי חצי שנה משחרור, RE4 עדין באופק וכך גם ETERNAL DARKNESS וכו'). האם המכירות של הקיוב על הראש שלו? ממש לא, הוא קבל מצב נתון לידיים והקיוב היא לא זכותו ולא אשמתו. אבל התוכנית קדימה, הWII, הWIIU, גם ה3DS (וכמובן גם הDS הסופר מצליחה) הם כולם על ראשו. היו הצלחות כמו הDS אבל מעבר לזה הוא פשוט פרק לחברה את הצורה, אבד כל שמץ של כבוד מהגיימרים שהעריצו את נינטנדו עד 2006.

הגיע הזמן לשינוי כיוון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 01:55

אגב, WIIU DONE RIGHT לדעתי:
- כוח מקביל לפס4/ONE (ב2012 זה פשוט היה אומר למכור בBREAK EVEN, שתי הקונסולות האחרות שוגרו ברווח) עם ארכיטקטורת X86
- דיסק קשיח 500GB, חנות דיגיטלית נרחבת
- למכור את הקונסולה ב400$
- שלט רגיל, נורמאלי, או במילים אחרות השלט PRO כשלט של הקונסולה
- להשאיר את הצ'יפ תקשורת של הWIIU בתוך הקונסולה אבל לא בתוך השלט
- להכניס את הצ'יפ תקשורת של השלט WIIU ל3DS
- לתת ל3DS לתפקד כשלט לWIIU, בבצורה אופציונאלית כמובן
- למכור באנדל WIIU + 3DS
- שם אחר לגמרי, למחוק את המושג WII מההסטוריה שלהם

ומה היינו מקבלים?
- 100% תמיכה מצד ג' כי למה לא לעשות גרסת נינטנדו הרי זה פשוט גרסת הONE והפס4, פורט פשוט
- המשחקים של נינטנדו שנותנים לה יחוד מאוד גדול ביחס למיקרוסופט ונינטנדו. רק תארו לכם את הזלדה הזה עם הכוח של הפס4, את מריו או SSB או מריו קארט ב1080P ב60FPS עם איכות תמונה מושלמת וכל הפיצ'רים של קונסולת דור הבא. בקיצור, KILLER AAA לגמרי
- יתרון של שנה, קונסולת דור הבא כשכל הקהל גיימרים היו לגמרי מיובשים מהדור הקודם. זוכרים את הקפיצה של כולם על הפס4 כשהיא יצאה בגלל הרעב המטורף אפילו שלא היה כלום לשחק עליה? אז זה, רק שנינטנדו הייתה תופסת אותם

בקיצור, שינוי כיוון טוטאלי, להודות בטעות וסופסוף להתאפס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוגוסט 2014, 08:51

מסכם את המצב של WiiU יותר מכל:

פשוט קונסולה מתה, חיה על זכיונות ממוחזרים שוב ושוב.
מאריו, שוליה של מאריו, מאריו נוהג, מאריו מרביץ בזירה סגורה, קירבי עם צמר, יושי עם צמר, אלוהים ישמור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי bling » 31 אוגוסט 2014, 11:34

DrKeo כתב:אבל הקיוב הייתה רווחית! שם רע למכירות? ברור, היה לקיוב שם נורא. אבל זאת הייתה תקופה שונה לגמרי. תקופה שבה נינטנדו הייתה רווחית רבעון אחרי רבעון, מיומה הראשון של הקיוב ועד יומה הראשון של הWII נינטנדו הייתה 100% רווחית.
דבר ראשון הקיוב הייתה הצלחה מסחררת בשנה הראשונה שלה, מכרה נהדר. אבל אז הבעיות צצו. צד ג' העדיפו את הפס2, בלעדיים היו על הפס2 מצד ג' כמו זבל ועל הקיוב כמעט ולא היו וגם משחקי המולטי פלטפורם לאט לאט זלגו הרחק מהקיוב.

אבל הזמנים השתנו, עכשיו זה 2014. אין בלעדיים בחינם לסוני ומיקרוסופט, אין משחקי צד ג' שלא רוצים להיות על כל פלטפורמה קיימת. אם נינטנדו הייתה יוצאת עם "קיוב" (כלומר קונסולה אמיתית ומתחרה בחברות שלה בכוח ובמשחקים) אז בעולם של היום הם היו מקבלים 100% ממשחקי צד ג' והיחוד של הקונסולה היה מגיע מהבלעדיים של נינטנדו שחלק מאוד גדול מהתעשיה יגיד לך שהם הטובים משלושת הפלטפורמות.

נינטנדו צריכה פעם אחת להיות עם רגליים על הקרקע. לא דיסקים קטנים של 1GB כשלכולם יש 5GB, לא סטיק ימני קטנטן צהוב שנקרא C STICK במקום סטיק ימני נורמאלי, לא שלטי נפנוף במקום שלט נורמאלי, לא שלט טאבלט עם טכנולוגיה בת 7 שנים שעולה כמו קונסולה שלמה ואין לאף מפתחת (כולל נינטנדו) שמץ של מושג מה לעשות איתו, לא קונסולה עם כוח של קונסולה בת 6 שנים, לא קונסולה עם דיסק קשיח עם נפח של לפני 8 שנים. לא נינטנדו, לא לא לא, פשוט לא.

ראבק, קונסולה בכוח ובSPEC של התחרות שלך (וזה כולל פורמט דיסקים, דיסק קשיח, כוח, X86 וכך הלאה), ארכיטקטורה פשוטה, מחיר תחרותי, שלט טוב ומשחקי AAA מנינטנדו. זהו, זה לא פיסיקה גרעינית. לא צריך שלטי מגע SINGLE TOUCH שנלקחו משנת 2005, לא צריך שלט הזוי בלי שום הגיון, לא צריך נפנופי תנועה, לא צריך תג מחיר של 150$. תתאפסו נינטנדו, נשמע שמיאמוטו מתחיל להתאפס.

כל החרא הזה התחיל מאיוואטה. הוא התחיל את דרכו כשהפך לעושה ההחלטות במאי 2002. הוא קבל לידיים חברה שעשרות שנים לא ראתה רבעון הפסדי עם קונסולה שמוכרת נהדר ו-LINEUP מעולה שרק עומד לצאת (זלדה WW היה שנה משחרור, מטרויד פריים המקורי חצי שנה משחרור, RE4 עדין באופק וכך גם ETERNAL DARKNESS וכו'). האם המכירות של הקיוב על הראש שלו? ממש לא, הוא קבל מצב נתון לידיים והקיוב היא לא זכותו ולא אשמתו. אבל התוכנית קדימה, הWII, הWIIU, גם ה3DS (וכמובן גם הDS הסופר מצליחה) הם כולם על ראשו. היו הצלחות כמו הDS אבל מעבר לזה הוא פשוט פרק לחברה את הצורה, אבד כל שמץ של כבוד מהגיימרים שהעריצו את נינטנדו עד 2006.

הגיע הזמן לשינוי כיוון.

אני לא בטוח שמיאמוטו התאפס, הוא אומנם התנער מהקז'ואלים אבל באותו ריאיון ב EDGE שבו הוא מתנער מהם הוא גם אומר באותה נשימה שנינטנדו צריכה להמשיך ולהתמקד על חדשנות בחומרה, רק שהחדשנות צריכה להיות מכוונת כלפי ה CORE:
We want to create, and they want to experience, something unprecedented all the time. For us to meet these goals, we need dedicated hardware that is designed to cater to the needs of these avid gamers. People might say that software is software. No. A unique software experience can always be realized with unique hardware that has a unique interface. That is why I believe Nintendo is, and will be, sticking to these dedicated gaming machines.


לפי הניסוח הזה לא נשמע שהוא מתכוון לעוד קונסולה מסורתית סטנדרטית, הוא רוצה להיות חדשני אבל לשימוש הגיימר "האדוק", שזה גם שיפור לעומת ה Wii אבל רחוק מהרצון שלך לראות קונסולה סטנדרטית של כח.
הנה גם מה שהיה לו לאמר על ה WIIU:
Of course we had some concerns. After all, we're human beings: our eyes cannot see two objects at the same time. But we were sure that, even with that kind of, say, weak point, we would be able to make something unprecedented and revolutionary.


כמה חבל שגם הם לא הצליחו להתגבר על "החולשה" האנושית שלא יכולה להתמקד בשני דברים בבת אחת, עד עכשיו אפס שימושים מיוחדים לשלט מצידם.

בקשר להצלחה של ה WII, אל תשכח שגם עם ה 3 שנים כישלון הם עדיין מכרו הכי הרבה יחידות בדור הזה ולא נראה שהפס3 או ה 360 יסגרו אי פעם את הפער מה WII.
Death_119 כתב:מסכם את המצב של WiiU יותר מכל:

פשוט קונסולה מתה, חיה על זכיונות ממוחזרים שוב ושוב.
מאריו, שוליה של מאריו, מאריו נוהג, מאריו מרביץ בזירה סגורה, קירבי עם צמר, יושי עם צמר, אלוהים ישמור.

אבל נינטנדו ככה מאז ומעולם, למה דווקא עכשיו להכריז על מותה? היא ממחזרת מותגים מאז ימי ה N64 פחות או יותר כשמדברים על האולפנים היפנים שלה, נכון שאז היה לה RARE הוסיפה להם גיוון אבל זה בעצם ההבדל הגדול.
גם היו להם חברות צד ג' שפיתחו עבורה כמו עם איטנרל דארקנס או העסקה של קאפקום והיום היא עושה דבר דומה עם ביונטה 2 או לוחמי היירול, מן הסתם זה מעיד כל כך שהמעמד שלה ירד וחברות צד ג' בכירות לא יחתמו על הסכמים דומים איתה כמו בעבר (ובכלל בלעדיות צד ג' היא די נדירה) אבל מבחינת נינטנדו עצמה לא השתנה הרבה, היא אפילו הוסיפה מותג RPG יחסית חדש ברמה של AAA עם XENOBLADE כשהמשחק הראשון בסדרה שיצא ל WII הוא בעל ממוצע 91.

אגב אתה מודע לכך שכל המשחקים שמופיעים בסרטון הם רוב הסיכויים משחקים עם ממוצע 80 ומעלה מלבד אולי לוחמי היירול, כבר 2 מהמשחקים הללו שיצאו (מריו קארט ומריו 3D) הם בעלי ממוצע 88 ו 93 בהתאמה, אז אולי הם ממחזרים מותגים אבל הם עדיין בטופ של הז'אנרים שבהם הם פועלים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 11:51

אין בעיה למחזר את מריו וזלדה כשאתה מקבל 100% מצד ג' ויש לך קונסולה שוות ערך לתחרות, יש בעיה קשה עם זה כשאתה רוצה לשלוט בשוק עם קונסולה שכל מה שיש עליה זה זה. עם כל הכבוד לפס4, אם היה לה אך ורק משחקים של סוני אז באמת שהיא לא הייתה שווה קניה עד איזה 2016 וכך גם על נינטנדו כיום.

בנושא חידושים לקור, אם בא להם שיעשו, אבל אסור שזה יבוא על חשבון. גם הפס4 כמו שהיא עם השלט שלה רק במקום האזור מגע מסך מגע זה בערך הWIIU מבחינת "חידושים לקור". אם הם היו רוצים לעשות את זה אז שיבושם להם אבל כל עוד יש לך שני סטיקים עם כפתורים, כוח קונסולה רלוונטי לתקופה ותמיכה של צד ג' תעשה מה שאתה רוצה כתוספת. כמו שלמיקרוסופט יש את הקינקט, היא לא מעניינת אף אחד אבל היא קיימת במקביל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוגוסט 2014, 11:59

bling כתב:אני לא בטוח שמיאמוטו התאפס, הוא אומנם התנער מהקז'ואלים אבל באותו ריאיון ב EDGE שבו הוא מתנער מהם הוא גם אומר באותה נשימה שנינטנדו צריכה להמשיך ולהתמקד על חדשנות בחומרה, רק שהחדשנות צריכה להיות מכוונת כלפי ה CORE:


לפי הניסוח הזה לא נשמע שהוא מתכוון לעוד קונסולה מסורתית סטנדרטית, הוא רוצה להיות חדשני אבל לשימוש הגיימר "האדוק", שזה גם שיפור לעומת ה Wii אבל רחוק מהרצון שלך לראות קונסולה סטנדרטית של כח.
הנה גם מה שהיה לו לאמר על ה WIIU:


כמה חבל שגם הם לא הצליחו להתגבר על "החולשה" האנושית שלא יכולה להתמקד בשני דברים בבת אחת, עד עכשיו אפס שימושים מיוחדים לשלט מצידם.

בקשר להצלחה של ה WII, אל תשכח שגם עם ה 3 שנים כישלון הם עדיין מכרו הכי הרבה יחידות בדור הזה ולא נראה שהפס3 או ה 360 יסגרו אי פעם את הפער מה WII.

אבל נינטנדו ככה מאז ומעולם, למה דווקא עכשיו להכריז על מותה? היא ממחזרת מותגים מאז ימי ה N64 פחות או יותר כשמדברים על האולפנים היפנים שלה, נכון שאז היה לה RARE הוסיפה להם גיוון אבל זה בעצם ההבדל הגדול.
גם היו להם חברות צד ג' שפיתחו עבורה כמו עם איטנרל דארקנס או העסקה של קאפקום והיום היא עושה דבר דומה עם ביונטה 2 או לוחמי היירול, מן הסתם זה מעיד כל כך שהמעמד שלה ירד וחברות צד ג' בכירות לא יחתמו על הסכמים דומים איתה כמו בעבר (ובכלל בלעדיות צד ג' היא די נדירה) אבל מבחינת נינטנדו עצמה לא השתנה הרבה, היא אפילו הוסיפה מותג RPG יחסית חדש ברמה של AAA עם XENOBLADE כשהמשחק הראשון בסדרה שיצא ל WII הוא בעל ממוצע 91.

אגב אתה מודע לכך שכל המשחקים שמופיעים בסרטון הם רוב הסיכויים משחקים עם ממוצע 80 ומעלה מלבד אולי לוחמי היירול, כבר 2 מהמשחקים הללו שיצאו (מריו קארט ומריו 3D) הם בעלי ממוצע 88 ו 93 בהתאמה, אז אולי הם ממחזרים מותגים אבל הם עדיין בטופ של הז'אנרים שבהם הם פועלים.

בחיים לא היה מצבה של ניטנדו ככה. בחיים. עד הWII היתה לה תמיכה צד ג' סבירה, הם היו מנסים פרנצ'ייזים חדשים. אבל כבר מ-2006 הם בהתדרדרות וזה פשוט כבר השיא. אפס חדשנות, אפס תעוזה ועכשיו שאין איש שהולך להוציא משחקים לקונסולה הזאת מלבדה של ניטנדו וככה הם מציגים את הליינאפ שלהם, באמת המצב כבר מביש.

אני שמח לשמוע שייצא להם עוד פלטפורמר עם ממוצע 80+ או פוטנציאל למשחק פעולה מגוף שלישי מעולה ומשחק תפקידים JRPG אחד מעולה. אבל על זה אתה בונה לשנתיים הקרובות?! זה מתעלה על מה שהלך על הWII.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוגוסט 2014, 12:11

הנטישה של צד ג' התחילה עוד בגיימקיוב.... זוכרים שקאפקום הכריזה על ה"CAPCOM FIVE"?
חמישה משחקים בלעדיים לחלוטין לגיימקיוב, הוכרזו ביום אחד ב-2002, ועשו רעש אדיר.
בעיקר בגלל משחק בשם RESIDENT EVIL 4, אבל גם VIEWTIFUL JOE וKILLER 7 עשו רעש... עוד משחק אחד היה נראה מדהים אבל אכזב, ועוד אחד בוטל.
אבל הכרזה לדעתי חסרת תקדים בעוצמתה... 5 בלעדיים מושקעים ביותר מוכרזים ומראים מהם גיימפליי... כל התעשייה הייתה המומה.
על כולם היה אמור לפקח בצורה זו או אחרת שינג'י מיקאמי.

אלא ש... בעקבות המכירות המאכזבות מהר מאוד קאפקום אמרו ש"בעצם, רק RE4 יהיה בלעדי", ואח"כ גם זה בוטל.
לדעתי זה היה רגע קריטי ביחסי צד ג' - נינטנדו.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 31 אוגוסט 2014, 13:22, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוגוסט 2014, 12:55

Laskin כתב:הנטישה של צד ג' התחילה עוד בגיימקיוב.... זוכרים שקאפקום הכריזה על ה"CAPCOOM FIVE"?
חמישה משחקים בלעדיים לחלוטין לגיימקיוב, הוכרזו ביום אחד ב-2002, ועשו רעש אדיר.
בעיקר בגלל משחק בשם RESIDENT EVIL 4, אבל גם VIEWTIFUL JOE וKILLER 7 עשו רעש... עוד משחק אחד היה נראה מדהים אבל אכזב, ועוד אחד בוטל.
אבל הכרזה לדעתי חסרת תקדים בעוצמתה... 5 בלעדיים מושקעים ביותר מוכרזים ומראים מהם גיימפליי... כל התעשייה הייתה המומה.
על כולם היה אמור לפקח בצורה זו או אחרת שינג'י מיקאמי.

אלא ש... בעקבות המכירות המאכזבות מהר מאוד קאפקום אמרו ש"בעצם, רק RE4 יהיה בלעדי", ואח"כ גם זה בוטל.
לדעתי זה היה רגע קריטי ביחסי צד ג' - נינטנדו.

בכל זאת היה את RE0 וRogue leader וTwin snakes, היו גם משחקי צד ג' לא בלעדיים נהדרים כמו TimeSplitters 2, סדרת Soul calibur,
Beyond good and evil, RE4 ועוד...
אתה באמת משווה את המצב אז להיום או איזה מגמה? הקיוב היתה קונסולה מדהימה עם ליין אפ מדהים של משחקים, הWII התחילה הדרדרות שהגיעה לשיאים חדשים עם הWIIU.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוגוסט 2014, 13:22

בתכוונתי בהודעה הקודמת שלי - שזה *התחיל* עוד בתקופת הקיוב, שלרגע החזירה אליה את צד ג' שנטש לפלייסטיישן, אבל גם אז זה לא החזיק מעמד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 13:46

צד ג' נטשו כבר בN64, אבל זאת הייתה תקופה שונה. הN64 הייתה קשה יותר ועם פורמט קלטות כשכולם רצו דיסקים עם פי 20 יותר מקום שהיו גם סופר זולים. אז ב97 יכלו להוציא משחק על הPSX וזהו, היום זה לא הולך. גם בתקופת הפס2 הרבה משחקים יצאו בלעדית לסוני כי ככה. MGS, FF, DMC ועוד רבים וטובים יצאו רק לפס2 כי זאת הייתה תקופה שבה פתחו בלעדיים כי זה היה נוח לעבוד על פלטפורמה אחת.

עכשיו אנחנו ב2014. יש כלים ומנועים שרצים על הכל ומפיצות רוצות את המשחקים שלהם על הכל. אם הקונסולה של נינטנדו הייתה בסביבת כוח שלה פס4 עם ארכיטקטורת X86 אז אין מצב בעולם שהיא לא הייתה מקבלת 100% מכל מה שצד ג' עושה.

בנשוא הקיוב, היה לה תנופה מטורפת בשנה הראשונה. זה התחיל בהמון בלעדיים איכותיים, מכירות מטורפות לתקופתה ועתיד מאוד וורוד ואפילו נגמר בהכרזה ההסטרית של הקאפקום 5. אבל לאט לאט היא מתה, מכירות ירדו משמעותית בשנה השניה, צד ג' דבק בפס2 שמכרה יותר טוב ממנה והייתה כבר 3 שנים בשוק. אבל כמו שאמרתי כבר, תקופה שונה. אפילו אם הWIIU הייתה מוכרת כמו שהיא מוכרת היום, אם היא הייתה פס4 בX86 עדין הכל היה יוצא אליה כי זה פשוט קל. ואני ממש לא חושב שהיא הייתה מוכרת כמו שהיא מוכרת היום אם היא הייתה משהו דומה לפס4, אני חושב שהיה לי WIIU היום בבית אם היא הייתה משהו כזה וכך גם לשחר ועוד כמה פה בפורום.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 31 אוגוסט 2014, 14:50

כן, כשכתבתי שהם "לרגע החזירה אליה את צד ג' שנטש לפלייסטיישן" - התכוונתי לדור של הN64 מן הסתם.
נטשו, ואז כשיצא הקיוב - הוא קיבל את התמיכה הגדולה ביותר מיפן... תמיכה שהפסיקה תוך שנה וחצי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 15:41

Laskin כתב:כן, כשכתבתי שהם "לרגע החזירה אליה את צד ג' שנטש לפלייסטיישן" - התכוונתי לדור של הN64 מן הסתם.
נטשו, ואז כשיצא הקיוב - הוא קיבל את התמיכה הגדולה ביותר מיפן... תמיכה שהפסיקה תוך שנה וחצי.

אל תשכח שרוב התמיכה היפנית הגיעה מהסכם שעלה הרבה מאוד כסף בין נינטנדו לקאפקום, זה לא שונה בהרבה ממשחקים כמו TR למשל עכשיו לONE. הקיוב מההתחלה לא הייתה להיט צד ג' אבל היא כן קבלה כמות די יפה, פשוט אחרי שנתיים היא כבר לא קבלה יותר כלום אלה אם נינטנדו שפכה עליהם כסף כמו במקרה RE4.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי bling » 31 אוגוסט 2014, 17:06

Death_119 כתב:בחיים לא היה מצבה של ניטנדו ככה. בחיים. עד הWII היתה לה תמיכה צד ג' סבירה, הם היו מנסים פרנצ'ייזים חדשים. אבל כבר מ-2006 הם בהתדרדרות וזה פשוט כבר השיא. אפס חדשנות, אפס תעוזה ועכשיו שאין איש שהולך להוציא משחקים לקונסולה הזאת מלבדה של ניטנדו וככה הם מציגים את הליינאפ שלהם, באמת המצב כבר מביש.

אני שמח לשמוע שייצא להם עוד פלטפורמר עם ממוצע 80+ או פוטנציאל למשחק פעולה מגוף שלישי מעולה ומשחק תפקידים JRPG אחד מעולה. אבל על זה אתה בונה לשנתיים הקרובות?! זה מתעלה על מה שהלך על הWII.

אתה צודק שאם מסתכלים בסך הכל אז נינטנדו נמצאת במצב הכי גרוע שהיתה בו מבחינת ליינאפ, בלי צד ג', צד ב' מינימלי וכו', התכוונתי פשוט שמצד א' הם עדיין מספקים את האיכות הרגילה שלהם כמו בכל דור ופה אין ממש שינוי, אבל ברור שבסכ"ה היא בשפל הכי גדול שלה עכשיו.
DrKeo כתב:צד ג' נטשו כבר בN64, אבל זאת הייתה תקופה שונה. הN64 הייתה קשה יותר ועם פורמט קלטות כשכולם רצו דיסקים עם פי 20 יותר מקום שהיו גם סופר זולים. אז ב97 יכלו להוציא משחק על הPSX וזהו, היום זה לא הולך. גם בתקופת הפס2 הרבה משחקים יצאו בלעדית לסוני כי ככה. MGS, FF, DMC ועוד רבים וטובים יצאו רק לפס2 כי זאת הייתה תקופה שבה פתחו בלעדיים כי זה היה נוח לעבוד על פלטפורמה אחת.

עכשיו אנחנו ב2014. יש כלים ומנועים שרצים על הכל ומפיצות רוצות את המשחקים שלהם על הכל. אם הקונסולה של נינטנדו הייתה בסביבת כוח שלה פס4 עם ארכיטקטורת X86 אז אין מצב בעולם שהיא לא הייתה מקבלת 100% מכל מה שצד ג' עושה.

בנשוא הקיוב, היה לה תנופה מטורפת בשנה הראשונה. זה התחיל בהמון בלעדיים איכותיים, מכירות מטורפות לתקופתה ועתיד מאוד וורוד ואפילו נגמר בהכרזה ההסטרית של הקאפקום 5. אבל לאט לאט היא מתה, מכירות ירדו משמעותית בשנה השניה, צד ג' דבק בפס2 שמכרה יותר טוב ממנה והייתה כבר 3 שנים בשוק. אבל כמו שאמרתי כבר, תקופה שונה. אפילו אם הWIIU הייתה מוכרת כמו שהיא מוכרת היום, אם היא הייתה פס4 בX86 עדין הכל היה יוצא אליה כי זה פשוט קל. ואני ממש לא חושב שהיא הייתה מוכרת כמו שהיא מוכרת היום אם היא הייתה משהו דומה לפס4, אני חושב שהיה לי WIIU היום בבית אם היא הייתה משהו כזה וכך גם לשחר ועוד כמה פה בפורום.

אם באמת היא היתה מקבלת הכל לא משנה כמה ה "קיוב 2" היתה מוכרת אז למה ה WIIU לא מקבלת משחקי פס3 ו 360 גם?
הנטישה של ה WIIU החלה עוד לפני שיצא אפילו הדור הבא, כבר אז היא לא קיבלה משחקים שיצאו ל 360 ולפס3 כמו ביושוק אינפיניט, דארק סולס 2, GTA5 ואחרים. וגם עכשיו לפי מה שאמרת שהכל יוצא להכל לא משנה כמה הפלטפורמה מפסידה היא היתה אמורה לקבל לפחות כל משחק cross gen בשוק, אבל כידוע אפילו COD היא לא תקבל השנה שלא לדבר על AC שמיועד לדור הקודם בלבד ונעשה ע"י יובי שאם יש דבר כזה "ידידות" בעולם העסקים אז היא הכי קרובה לזה עם נינטנדו ואפילו היא מפסיקה להוציא משחקי דור קודם ל WIIU, אז למה זה בדיוק קורה ומה אכפת לכל המפיצות להוציא לעוד פלטפורמה עם 6-7 מיליון משתמשים (עדיין יותר מה ONE)?

יש פה גם בעיה עם הקהל שלא קונה משחקי צד ג', ואני לא מדבר רק על פורטים בני שנה שהם שיחקו על הפס3 וה 360, גם כאלו שיצאו במקביל לפלטפורמות האחרות התרסקו על ה WIIU גם ביחס לגודל הקהל המצומצם, רק תראה איזה מכירות תוכנה נפלאות יש על ה PS4 וה ONE עם הכמה מליונים הבודדים שלהם, יש לך כבר כמה משחקי cross gen שמכרו הכי הרבה על הדור הבא מרוב שיש אחוז רוכשים גבוה שם, ותמיד מכירות הדור הבא של כל משחק לוקחות חלק משמעותי בעוגה גם אם לא הכי גדול, ככה שגודל הקהל על ה WIIU לא תירוץ בכלל.
מה גם שכמו תמיד כשיוצא משחק גדול של נינטנדו פתאום יש ATTACH RATE מדהים, תראה את מריו קארט שעבר כבר את המיליון על קונסולה מתה כביכול.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2014, 19:57

כי היא נמצאת בדור אחר לגמרי. ל360 ולפס3 קשה לעשות פורטים, לפס4 ולONE נורא קל. מדובר פה בסך הכל 2 PC עם API קצת שונה, זה כלום להמיר משחק בין הפס4 לבין הONE וההפך. האם צריך לעבוד קשה כדי לגרום להם להראות בדיוק אותו דבר בגלל ההפרש כוח בין הONE לפס4? ברור אבל זה לא הנושא, נניח שנינטנדו כן הייתה יוצאת עם מכשיר שווה ערך לפס4.

לWIIU קשה לעשות פורט למשחקים. האריטקטורה שונה לגמרי ולכן צריך לעבוד קשה, הקונסולה צעירה ולכן אין לה כמעט כלים שעושים את המעבר פשוט, היום לעשות גרסת WIIU זאת עבודה קשה שלאף אחד אין באמת את הכוונה לעשות אותה. זה דורש כסף וכוח אדם, שני דברים שאף אחד לא היה שם על הWIIU.

אבל אם היא הייתה משוגרת כפס4 ב2012? הכל היה מגיע לשם. דבר ראשון ארכיטקטורת X86 אומרת שקל נורא לעשות לשם פורט. דבר שני היא יצאה קודם, שנה לפני כולם, לפתח לה יהיה אפילו יותר קל מאשר לפס4 ולONE כי בזמן שנאבקים עם הערכות פיתוח שלהן עם הערכה של נינטנדו היה כבר נסיון של שנה שלמה. דבר שלישי, הקונסולה אשכרה הייתה מוכרת ולא הייתה הכישלון הכי גדול בהסטוריה הכתובה של הקונסולות הגדולות ואז גם היה למפיצות סוג של רצון להוציא עליה משחקים, ביחוד שזה כל כך קל.

למה אתה חושב שאין מכירות צד ג' על קונסולות נינטנדו? כי אף אחד לא קונה קונסולות נינטנדו למשחקי צד ג', קונים אותה כקונסולת צד. אם תקנה כבר את AC זה יהיה לONE או לפס4 שלך, הWIIU נמצאת שם בשביל זלדה. מתוך הגדרה של קונסולה שאין מה לעשות איתה חוץ מאשר משחקי צד א', ברור שהיא נמצאת אצלך למשחקי צד א'. כלומר היא קונסולה שניה או קונסולה למשהו שלא באמת משחק יותר מדי וקונסולה במצב כזה לא יכולה למכור משחקי צד ג'.

אם הקונסולה של נינטנדו הייתה ברמה של המתחרות אז למי שיקנה אותן לא יהיה צורך בONE או פס4 (אלה אם הוא באמת כבד שקונה כמה קונסולות כי הוא רוצה את כל הבלעדיים) ולכן הוא יקנה את משחקי צד ג' עליה. היא תהיה הבית שלו לFIFA, היא תהיה הבית שלו לAC. היום קונסולות נינטנדו לא עושות את זה כי הן תמיד הגרסה הכי גרועה והקונסולה היא קונסולת צד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי bling » 01 ספטמבר 2014, 13:30

כן אבל לא הבנתי למה לא היו מכירות ל WIIU למשחקי מולטי פלטפורם שיצאו במקביל גם לפס3 ול 360, למה בעלי ה WIIU לא רכשו את הגרסאות של המשחקים הללו שהוסיפו גם תמיכה בטאבלט והכל, הרי גראפית הן היו די זהות לפס3 ול 360 אז למה לא לקנות על ה WIIU?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2014, 14:58

bling כתב:כן אבל לא הבנתי למה לא היו מכירות ל WIIU למשחקי מולטי פלטפורם שיצאו במקביל גם לפס3 ול 360, למה בעלי ה WIIU לא רכשו את הגרסאות של המשחקים הללו שהוסיפו גם תמיכה בטאבלט והכל, הרי גראפית הן היו די זהות לפס3 ול 360 אז למה לא לקנות על ה WIIU?

כי 100% ממי שקנה את הWIIU הוא פאנבואים של נינטנדו שרצו קונסולה חדשה של נינטנדו. יש להם 360, יש להם פס3 ואין להם מה לקנות את COD לWII שאין לו קהילה בשיט כי הקונסולה רק יצאה. כלומר למה לקנות משחק מולטי פלטפורם לקונסולה חדשה אם כל מה שהיא מביאה לך זה בסיס אונליין קטנטן ורשימת חברים לא קיימת?

אם היא הייתה פס4 היית מקבל 1080P ו-60FPS בגרפיקה של PC ותאמין לי שאז משחקי צד ג' היו מוכרים יופי. אגב גם על הקיוב משחקי צד ג' מכרו יופי, אפילו SOUL CALIBURE מכר הכי טוב על הקיוב משלושת הפלטפורמות שזה כולל הפס2. פשוט הפס2 קבלה בסיס משתמשים כל כך גדול שחברות צד ג' לא טרחו עם גרסת קיוב ולרוב גם עם גרסת אקסבוקס. אבל זאת הייתה תקופה שונה, תקופה של לפתח לקונסולה אחת כי בא לך.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 06 ספטמבר 2014, 00:40

ביונטה 2 נראה כמו חלום:



אין שום דבר שדומה לגיימפליי שלו על הקונסולות החדשות, ולא נראה גם באופק הקרוב...
מאוד מושקע, ואהבתי מאוד את התחפושת של מטרויד/סאמוס וסטאר פוקס :)

מדהים, והמשחק שהכי מעניין אותי על הקונסולה חוץ מזלדה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7012
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Klayman » 06 ספטמבר 2014, 11:00

המשחק החדש של פלטינום לX1 מן הסתם יהיה באותו הסגנון (אחרי הכל אותה מפתחת שמתמחה בסגנון מאוד מסויים של אקשן מהיר ומשוגע). לא נראה שהם שינו יותר מדי מהראשון בתכלס.. רפרפתי על הסרטון וזה נראה כמו המשך ישיר עם כמעט אותה הגרפיקה, עיצוב מגניב מעט יותר לאוייבים ותלבושות חדשות לביונטה! המשחק הראשון היה די טוב, אבל היו לו כמה בעיות עיצוב קטנות ומעצבנות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 07 ספטמבר 2014, 09:39

לא ידוע הרבה על SCALEBOUND של הXBOX ONE אז לא הייתי ממהר להגיד שזה אותו סגנון... כל מה שראינו זה טריילר CG שמראה דרקונים ומפלצות ענק, כל הקטע בו זה כנראה SCALE ויכול להיות שיהיה יותר SHADOW OF THE COLOSUS מאשר ביונטה.

בקשר לטריילר של ביונטה 2 - ברור שזו אותה גרפיקה בערך, זו קונסולה עם כח של הדור הקודם, אבל הוא עדיין נראה קצת יותר טוב... אבל גם זה לא העניין - הגיימפליי נראה מלוטש מאוד, העיצוב מעולה, והכי חשוב - המשחק פשוט *מפוצץ* בתוכן.
ברור שהייתי מת שיצא לקונסולה "דור הבא" ושיראה פי כמה יותר מרשים, אבל אני ממש אהבתי את הראשון, גיימפליי איכותי במיוחד לדעתי, בטופ של הטופ, ונראה שכאן הם שיפרו משמעותית עם כל הנשקים והשדרוגים וכו'...
קיצר - בדיוק הטעם שלי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7012
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Klayman » 07 ספטמבר 2014, 19:30

Laskin כתב:לא ידוע הרבה על SCALEBOUND של הXBOX ONE אז לא הייתי ממהר להגיד שזה אותו סגנון... כל מה שראינו זה טריילר CG שמראה דרקונים ומפלצות ענק, כל הקטע בו זה כנראה SCALE ויכול להיות שיהיה יותר SHADOW OF THE COLOSUS מאשר ביונטה.

בקשר לטריילר של ביונטה 2 - ברור שזו אותה גרפיקה בערך, זו קונסולה עם כח של הדור הקודם, אבל הוא עדיין נראה קצת יותר טוב... אבל גם זה לא העניין - הגיימפליי נראה מלוטש מאוד, העיצוב מעולה, והכי חשוב - המשחק פשוט *מפוצץ* בתוכן.
ברור שהייתי מת שיצא לקונסולה "דור הבא" ושיראה פי כמה יותר מרשים, אבל אני ממש אהבתי את הראשון, גיימפליי איכותי במיוחד לדעתי, בטופ של הטופ, ונראה שכאן הם שיפרו משמעותית עם כל הנשקים והשדרוגים וכו'...
קיצר - בדיוק הטעם שלי.



נראה לי שהScale במקרה הזה מקורו בקשקשים של הדרקונים. בכל מקרה, זה גם יכול להיות משחק לסרט הדרקון הראשון שלי - אבל לאור העבר של המפתחת ושלל המשחקים שהיא הוציאה, סביר לצפות למשחק אקשן מהיר ומשוגע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swym » 08 ספטמבר 2014, 01:44

swiss-the-engine כתב:יותר מ10 שנים?! מה פתאום.

ה-360 יצאה בעונת החגים של 2005. טומב ריידר הולך לצאת בעונת החגים של 2015. זה יוצא פער של 10 שנים.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 08 ספטמבר 2014, 09:40

Laskin כתב:ביונטה 2 נראה כמו חלום:



אין שום דבר שדומה לגיימפליי שלו על הקונסולות החדשות, ולא נראה גם באופק הקרוב...
מאוד מושקע, ואהבתי מאוד את התחפושת של מטרויד/סאמוס וסטאר פוקס :)

מדהים, והמשחק שהכי מעניין אותי על הקונסולה חוץ מזלדה

בהחלט, פשוט חגיגה למעריצי DMC. אין מספיק משחקים כאילו. אחת הסדרות שאני הכי מצטער שלעולם לא אשחקן בהן.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים