bling כתב:אה אז הסמתכל על סרטון כדי להחליט שהוא יורד ל FPS של 10 בהמשך, מגניב, כי סרטון ביוטיוב זו אחלה אינדיקציה. ואין לי מושג מה וידאו-גיימר אמרו גם הם מן הסתם לא מודדים FPS, לא הכחשתי שיכולות להיות ירידות, רק אמרתי שברובו הוא רץ על 30 וזה מה ש DF אמרו.
תבדוק את ה DF של DS2 על הפס3, רובו ממש לא רץ על 30 ממוצע בהשוואה.
ולא הבנתי מה אתה מביא לי פסקה של בעיות הפריים פייסינג, גם בפסקה הזו נאמר שהוא רץ 30 ממוצע, אני בעצמי חזרתי על כך שיש לו את הבעיה הזו (שבעבר תוקנה במשחקים אחרים שגם הכילו אותה ולכן אין סיבה להניח שלא תסודר פה אלא אם כן FROM לא שמים על הלקוחות שלהם), רק אמרתי שזה משהו שלא כולם מבחינים בו, Death למשל הוא עדות טובה לכך שהמשחק רץ עם בעיות פריים פייסינג והוא לא יודע מזה, ברור לי שהאנשים הטכניים ב DF חדים בקשר לזה ושזה מפריע לחלק, לא הכחשתי את זה אף פעם, רק שלהשוות את זה באיזו צורה למה שהלך עם יוניטי זו בדיחה.
בקשר לטסלציה אולי היא לא מלאה אבל היא כן מוזכרת בהקשר לכך שהיא מרשימה, טכנית, זה לא אומנות פה.
ואתה באמת ראש בקיר, כל הניתוח שלהם על BB הוא טכני, הם בקושי דיברו שם על אומנות, ההשוואה ל DS2 ברוב הכתבה היא לרימאסטר שיוצא לפס4 והם ראו בזה הזמנות יפה להראות את ההבדלים ביניהם ועד כמה המשחק התקדם מאז, אין שום קשר לברבורים שלך שהם משווים אותו ל DS2 כי הוא מרשים לעומתו אבל מפגר לעומת כל משחק אחר.
הפסקה הזו שהם מדברים עליו כבין הכי יפים באה אחרי ניתוח טכני וברור שהקישור שלה הוא טכני, איך אפשר להוציא בכלל משפט כזה מהקשרו? אתה סתם מגוכח עכשיו ואתה זה שמוציא דברים מהקשר.
בקשר לגריינדינג אני כבר מבולבל, DEATH אומר שבשביל לשפר נשק צריך אייטמים וכל מני דברים שמוצאים בעולם, אתה אומר שצריך נשמות וזה דורש גריינדינג, אולי תסגרו כבר על זה, מדובר במכניקות של משחק, לא משהו ערטילאי וסובייקטיבי

טוב, כדי להמנע מזה שתמשיך להמציא תירוצים על מה כן רואים ומה לא, הנה איך שהמשחק רץ, באופן שלא משתמע לשני פנים:
It's not smooth in motion at all
למקרה שעדין לא ברור:
It's not smooth in motion at all
ועוד פעם עם רגש:
It's not smooth in motion at all
לא מעניין אותי שהמשחק רץ רוב הזמן ב30 FPS (גם יוניטי, אגב). מעניין אותי שהוא רץ לא חלק. זה שדודי מצליח להתעלם מזה, כמו שרבים הצליחו להתעלם מזה שיוניטי לא עובד חלק, לא משנה שום דבר.
כל הניתוח שלהם על BB הוא טכני. בגלל זה הם מדברים על זה שזה משחק טוב ואחד הבלעדיים הכי טובים של הדור. כן. הם ממש לא יוצאים מהנישה הטכנית שלהם, אף פעם. אני זוכר כמה פעמים שאתה התלוננת על זה שהם מדברים על איכות כללית של משחק, במקום על הפן הטכני שלו. למה בפעמים הקודמות לא החלטת שהפרשנות שלהם לגמרי טכנית ועכשיו פתאום כן?
זו לא מקריות שהם לא רושמים לרגע שהמשחק מרשים טכנית, באופן כללי. זו לא מקריות שהם משווים אותו כל הזמן לדארק סולס 2. זו לא מקריות שהם אומרים "המשחק הכי מרשים של FROM" ולא "אחד המשחקים הכי מרשימים טכנית שראינו". הם מודדים את BB לפי מה שFROM מסוגלים לעשות ולפי הציפיות מהם. לא לפי שלל המשחקים המרשימים יותר שכבר ראינו בדור הנוכחי. אתה מסוגל לדמיין אותם מתלהבים מפיזיקת rag doll לאויבים, במשחק של EA, או יוביסופט? דיברו על כמה זה מרשים בGTA V, או שהתרכזו במה שבאמת מרשים טכנית בו?
---
אין לך מה להיות מבולבל, בנוגע לגריינדינג. זה הכרחי (אמ;לק בהודעה הבאה שלי. פה המכאניקות מתוארות בפירוט).
אתה רוצה לשדרג את הדמות? souls. ככל שאתה ברמה גבוהה יותר, אתה צריך יותר souls.
אתה רוצה לשדרג נשק? souls וגם shards. ככל שהנשק ברמה גבוהה יותר, אתה צריך יותר souls, יותר shards וגם shards ברמה יותר גבוהה (יש כמה וכמה רמות וסוגים).
אתה רוצה לשדרג שיריון? אותו הדבר כמו נשק.
אתה רוצה עוד shards וכבר מצאת את כל מה שנמצא באזור שנגיש לך? גריינדינג על אויבים שמפילים את האייטם שאתה צריך.
אתה רוצה להשתמש בנשק ברמה גבוהה? אתה צריך לשדרג את הדמות, ככה שתוכל לשאת אותו (עבור נשקים מסוימים, צריך יותר strength. עבור אחרים יותר dexterity וזה נכון גם לשיריונות).
אתה רוצה ללמוד קסם? אתה צריך לשדרג את הדמות, כדי שתוכל להשתמש באותו קסם. צריך souls.
אתה רוצה לא למות תוך שניה באזור בו תורעל? אתה חייב לשדרג את הדמות, ככה שיהיה לה יותר חסינות לרעל. צריך souls.
אתה נלחם נגד בוס מהיר, שיש לו קומבו ארוך ואתה רוצה לעשות יותר מ2 dodge ברצף, לפני שנגמרת לך הstamina? תשדרג את הדמות שלך עם souls.
כל דבר מצריך souls. לקנות נשקים, לשפר נשקים, לקנות אייטמים מכל סוג, לשדרג את הדמות. האיחוד הזה של כל מה שאתה רוצה לעשות למשאב אחד ויחיד אומר שאתה צריך הרבה ממנו. ריצה רגילה באזור מסוים, לא נותנת לך מספיק, אף פעם. תמיד תגיע למצב שאתה לא מסוגל לנצח בוס, כי אתה עושה לו מעט מאוד נזק והוא הורג אותך במכה אחת. זה אפילו משפיע על מהירות התנועה שלך, כי אם אתה שם שיריון כבד וטוב, הדמות זזה יותר לאט (ככל שהדמות יותר משודרגת, היא גם מסוגלת לזוז מהר יותר עם שיריון כבד).
זה לא סותר את העובדה שקיימים כמה חברים באלפיון העליון של שחקנים מוכשרים, שמסוגלים לנצח גם את הבוס האחרון ברמה 1, בלי ציוד.
בדיוק כמו שהעובדה שהמשחק באורך מספק של כמה עשרות שעות לא סותרת את העובדה שיש כמה פסיכיים שמסוגלים לסיים אותו תוך פחות משעה.
כל הדוגמאות שנתתי, הם על דארק סולס. אם אתה רוצה לדעת האם זה נכון לBB, או לא, אתה יכול בקלות למצוא הרבה אנשים שמדברים על זה שהם צריכים למלא blood vials, כי הם בזבזו את שלהם על 5 ניסיונות להרוג בוס מסוים והם עכשיו עוברים 3-4 פעמים על האזור שלפני הבוס. גם קראתי כמה תגובות של שחקנים שהתייאשו מהבוס הראשון ופשוט נלחמו באזור הפתיחה, עד שהם הרגישו שהם עלו מספיק רמות, כדי להרוג בקלות את האויבים שם ואז הם הלכו לבוס (תיאור אחד לאחד, שתשמע בכל JRPG שמצריך גריינדינג).
אתה גם יכול לחפש "how to get titanite shards" בגוגל ואתה תראה שהדרך המומלצת, היא farming של אויבים מסוימים, באזורים מסוימים.
ולמקרה שזה עדין לא ברור - אני לא מדבר על למות ועל לעבור את אותו אזור שוב. אני מדבר על להלחם 10 פעמים נגד בוס. לא להצליח להוריד אותו לחצי חיים. לעבור עשר פעמים את האזור ולהחיות מחדש את האויבים בו, כדי לעלות רמות ואז להלחם בבוס. זה grinding בהגדרה. עכשיו דודי קורא לזה farming, אבל grinding זה farming for exp.
אתה לא מקבל מספיק מהמשחק. אתה חייב לעבור על אזורים שוב ושוב, כדי להשיג מספיק ניסיון, כדי לשדרג את הדמות והציוד שלך ולקנות ציוד נוסף. אתה גם חוזר לאזורים קודמים, בהם יש אויבים חלשים יותר, שאתה הורג מהר יותר, כדי להשיג את הsouls מהר יותר. אתה לחלוטין עושה min max תוך כדי הgrind.
גם התירוץ שלו על "build נכון" זה שטויות. אני תכננתי את הbuild שלי בדארק 2, לפי מדריך באינטרנט. לא בזבזתי נקודת ניסיון אחת על משהו לא שימושי. אפילו את הנשקים שלי שיפרתי אך ורק לפי מה שמומלץ באינטרנט. למרות שלא בזבזתי כלום, עברתי על אזורים שלמים המון פעמים, כדי להשיג עוד נשמות. את האזור עם אבירי הענק הירוקים בכלל רוקנתי לגמרי. הרגתי שם כל אחד מהאויבים 10 פעמים, עד שהם כבר הפסיקו להופיע.
לא רק זה, יש במשחק אייטם שכל מטרתו, לאפשר לעשות גריינדינג. זה משהו שאתה שורף במדורה ומחזיר לחיים את כל האויבים שכבר הרגת, ברמה גבוהה יותר, כך שהם נותנים יותר ניסיון.
הטענה שאין גריינדינג במשחקים של FROM תמוהה מאוד.
רגע... אני רואה שדודי כתב "לעומת FC3, פה יש סקיל". כלומר, להגדרתו, בFPS, אין סקיל. זה נשמע לך כמו משהו שמישהו שמבין על מה הוא מדבר, יגיד?
אני גם רואה שהוא טוען שאני אמרתי שבהיילו 3 יש גריינדינג. הוא כנראה שכח שאמרתי שבהיילו 3 יש גריינדינג, כדי להדגים לו שההגדרה שהוא כתב לגריינדינג איננה נכונה.
---
נדב, זה ממש לא נכון, פשוט בגלל שמדובר בRPG. אין קשר לJRPG, או לא.
שום דבר בו לא מבוסס על סקיל טהור. המהירות שבה אתה מתחמק, הנשקים שאתה יכול לשאת, השיריון שאתה יכול ללבוש, כמות האייטמים שיש לך - הכל מבוסס על כמה אויבים הרגשת ולעיתים קרובות מאוד צריך לקחת זמן מה, להרוג את אותם אויבים שוב ושוב ורק אז תוכל להמשיך הלאה.
יש אויבים מהירים מאוד, שאם אתה לא איזה פסיכופת סופר מוכשר, הם יפגעו בך כמה וכמה פעמים והמפתח ללהרוג אותם, הוא שתרביץ להם מספיק חזק והם ימותו לפניך.
אין שמץ של קשר בין grinding ובין מערכת קרב בתורות. יש גם JRPG שהם ללא תורות ומבוססים על יותר סקיל (סדרת tales, למשל, או Ni no Kuni), אבל עדין מצריכים גריינדינג.
זה מאוד פשוט. אם אתה לא מצליח לעבור אוזר\בוס\אויב\כל אתגר במשחק, אז אתה מפסיק להתקדם במשחק ונלחם שוב ושוב ושוב באותם אויבים ואחרי שהרווחת מספיק נקודות ניסיון ושדרגת את הדמות שלך, הצלחת לעבור את האתגר הזה, עשית גריינדינג.
במשחקים של FROM עושים את זה הרבה.