idan כתב:בין מקרה הקיצון הזה לגריינדינג המטורף שתיארת פה (שהוא קיצון אחר לדעתי), יש הרבה אמצע, שם אני, עוד שני משתמשים בפורום ולדעתי החלק העיקרי של השחקנים נמצא. זה פשוט הרבה יותר קל להוכיח טענה שיש דוגמא כל כך חותכת לאיך שהמשחק בנוי, בניגוד למשחקי גריינדינג מובהקים שם זה פשוט לא אפשרי גם באחוז הבודד הזה.
ובוא נגיד ככה, אם אתה תהיה Level 50 ותשחק ב pvp נגד 150 שלא יודע לעשות parry ו Riposte , אתה תנצח אותו ב 9 מתוך 10 פעמים. (לא כולל קוסמים שבאופן טבעי משנים את הדינמיקה של הקרב ודי מגעילים באופן כללי)
הבילד רלוונטי, הסטט הוא חשוב, אף אחד לא אומר שלא. אבל הסקילס יותר, לא ברור איך אפשר לטעון אחרת. ואלא אם עשית איזה טעות טיפשית כמו לשים את כל הסולס ב int כשאתה משחק ב dex או משהו מדומיין כזה, אני באמת לא יכול לחשוב על שום סיטואציה שאתה מרגיש שמה שחסר לך מול בוס זה עוד עלייה ברמה או שתיים (כן, אם תעלה 30 רמות לפני בוס בחצי הראשון של המשחק, זה כנראה יעזור, אבל זה לא נשמע כיף במיוחד לשחק ככה, בוודאי שלא הכרחי). אני כן יכול לחשוב על סיטואציה שבה אתה מרגיש שהנשק שלך כבר פחות מחזיק ואתה צריך לשפר אותו, אבל זה לא קשור לבוס כזה או אחר, אתה תרגיש את זה על האויבים הרגילים הרבה לפני וזה בדר"כ מגיע בנקודה שהמשחק רוצה שתעשה את זה, ובנקודה הזאת סביר להניח שיהיה לך את רוב מה שאתה צריך בשביל לעשות את השיפורים הנדרשים. בוא לא נשכח את כל הסולס ב inventory שלך שאתה אוסף בנוחות כל המשחק, שיש מי שיטען, נמצא שם בדיוק בשביל שלא תצטרך לעשות פארמינג בנקודות האלו אם אתה קצר בנשמות באותו הרגע. למרות שזה אשכרה נון אישו ב ds2 שאתה יכול לחזור למג'ולה או לנפח מתי שבא לך ויש לך 3-4 מדורות בכל איזור, הסיכון במשחק הזה מינמלי.
אני מתאר מקרה קיצון? אתה מתבלבל קצת.
מה שאני מתאר זה שאתה מתקדם במשחק. לפעמים אתה מספיק חזק להרוג בוסים ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי לעבור.
לפעמים אתה מספיק חזק בשביל להשתמש בציוד החדש שמצאת ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי להשתמש בהם.
זה רחוק מאוד מלהיות קיצוני. יש חלקים מהמשחק שאתה עובר בוס ועוד בוס ועוד בוס, בלי יותר מידי קושי ואפילו בפעם הראשונה שאתה נתקל בהם. יש רגעים שבהם הבוס חזק יותר מידי, או מהיר מידי, ואתה חייב לחזק את הדמות שלך, כדי לשרוד יותר ממכה וחצי שלו.
לא קיצוני ולא שטויות.
המשחק מעוצב סביב זה. זו הסיבה שיש אייטם שכל ייעודו זה לאפשר לשחקן לעשות את זה. זו הדרך היחידה להחזיר את הנשמות שהמשחק גורם לך לאבד. זה גם לא דבר רע, בכלל. זה חלק מהאתגר, שאתה חייב להשאר ערני ודרוך, גם מול אויבים שכבר הרגת 5-6 פעמים.
לא נהרגתם עם הרבה נשמות בכלל? לא בזבזתם נשמות על נשק לא מתאים, או על פיתוח דמות לא נכון? יש מצב שבאמת תצליחו להסתדר בלי גריינדינג, אבל דווקא פה מדובר על מצב קיצון.
---
דודי, צריך לעלות רמות לפני הבוס הראשון, בגלל שהוא חזק. כל מכה שלו עושה הרבה נזק (אפילו יש לו התקפה שהורגת אותך במכה אחת, אלא אם כן אתה עולה רמות והHP וההגנה שלך מספיק גבוהים) ויש לו יחסית הרבה HP. עוד מעט תגיד לי שהמשחק לא התכוון שתמות נגד איש הזאב הראשון, שפוגש אותך בלי ציוד בכלל, בגלל שטכנית זה אפשרי להרוג אותו.
זה בלי לדבר בכלל על כך שיש באזור לא מעט אויבים שנותנים לך מעל 150 נשמות ושאתה משקיע את הנשמות גם בשיפור של הדמות שלך וגם בשיפור של הציוד שלך וגם בקניית ציוד חדש וכן הלאה. גם אם אתה רוצה לקנות 10 בקבוקי מולוטוב, כנראה שתצטרך לעשות גריינדינג.
יש לך קונוטציה יותר חיובית עם המילה farming? סבבה. יותר נחמד לך להתייחס על חזרה ועוד חזרה ועוד חזרה על אותו אזור ועל אותם אויבים כ"backtracking"? גם אחלה. grinding has many faces.
אגב, בBB יש פיטצ'ר ממש נחמד, שמתחשב בעובדה שצריך לחזור שוב ושוב על אותם אזור ולהשיג עוד הדי דם. עם הזמן וההתקדמות, האזורים משתנים. אז אם נתקלים באיזה בוס ממש קשה וחוזרים לאזור יותר קל, שאפשר להרוג בו הרבה אויבים ומהר, מגלים שדברים השתנו באזור. זה כולל לא רק שינויים במראה של האויבים, אלא גם אויבים חדשים והפתעות כאלה, ככה שהגריינדיג מצריך אפילו יותר ערנות ממשחקי FROM קודמים.
זה אחלה רעיון. דומה מאוד לאתחול המדורה בDS2, רק שהשחקן לא שולט בזה והשינויים יותר מעניינים מסתם אויבים חזקים יותר, שנותנים יותר נשמות.


