הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אפריל 2015, 10:06

Death_119 כתב:לDS יש ממוצע 89 לשני 91, אין הבדל בין הציונים של שניהם ושניהם מאוד אהובים על המבקרים ועל מי ששיחק בהם.

מנגנון מגניב רצח שקיים בBB:
אחרי שהורגים בוס מסויים במשחק מתחילות להסתובב דמויות כלשהן בעולם המשחק, הן מופיעות בצורה אקראית, אם נהרגת בידי אחת הדמויות אתה נחטף לכלא בעולם המשחק שנמצא באזור אחר לחלוטין שמגיעים איליו רק בשלב מאוחר יותר של המשחק (החטיפה היא Cutscene ממבט ראשון), או בכלל לא (הוא נחסם אחרי בוס מסוים), מה שהופך את הבוס בו לאופציה במידה ורוצים. המקום קשה רצח בדרך כלל מהשלב במשחק שאתה נמצא כרגע מבחינת ציוד וזה פשוט מגניב. החטיפה מתרחשת פעם אחת, דרך אגב, מגיעים שם מהר מאוד לנקודה שאין לך Blood Vials כי לעבור שני יריבים שם דיי בהתחלה אם בוחרים לעשות זאת זה לא קל. בנוסף אחת הדמויות הראשונות שפוגשים שם משספת לך את הגרון באנימציה סופר ברוטאלית בכך שאתה עובר במסדרון והיא פשוט תופסת לך את הראש מהגב, מדהים.

שמתי לב שעלייה ברמות היא פשוט משימה קשה בטירוף בBB, הם העלו את רף המחיר ולמעשה המשחק אומר לך - "אין לך צורך אמיתי לעלות ברמה באמת, בשביל זה יש סקיל".

FarCry הוא משחק לשחקנים שלא באמת רוצים להתמודד עם אתגר במשחקים שלהם, שזה תכלס אותם שחקנים שנמשכים לAC, השני הוא כמובן קיצון ומרגיש לא פעם כמו יורש לDragon lair, משחק שמתנהל באוטומט, לחצת על כפתור אחד והדמות מתנהלת בצורה אוטומטית לחלוטין. זה בערך שני הקיצון של השחקנים, שחקנים שחושבים שאתגר זה חלק מההנאה מכל משחק, ללא שום קשר לז'אנר, לבין שחקנים שקשה להם עם הנושא, בדרך כלל הקז'ואלים שיש. בלי להזכיר את העובדה שFarCry הוא בקושי משהו שאפשר להגדיר כמשחק באמת, בסופו של יום זה רשימת מכולת של משימות שחוזרות על עצמן.

אנשים אולי שוכחים, אבל משחקים לרוב, לפחות הטובים שבהם ובטח מהעבר היו מאתגרים וקשים ואנשים שיחקו בשביל הגיימפליי ולא בשביל הגראפיקה. בימינו פתאום גיימפליי שמכבד את עצמו לא פעם מוחלף עבור מנוע גראפי נוצץ וקמפיין יחצני מושקע. אנשים שכחו שמשחק הוא קודם כל מה אתה עושה במשחק וכמה מהנה החוויה ורק אחר כך איך הוא נראה (לא שיש לי משהו נגד איך שBB נראה, זה בטוח).

זה גם מצחיק לראות אנשים משייכים רמת קושי לז'אנר, אין דבר כזה ז'אנר שהוא על פי רמת קושי, יש משחקים שהם קלים וקשים באותו ז'אנר. הז'אנר איליו מתייחס BB הוא ז'אנר שנקרא משחקי תפקידים וז'אנר נוסף שחופף אותו הוא Dungeon Crawler, חברים בו משחקים כמו זלדה, Metroid, DarkSider ועוד... BB הוא חלק מז'אנר מאוד פופולארי, בשל העובדה ששחקנים קז'ואלים הם אילו שהינם הרוב מבחינת קהל השחקנים כיום, משחק שגורם לשחקן להפסל הוא פתאום ז'אנר חדש. מגוחך. שחקנים לא נפסלים יותר בBB מאשר במשחקי מאריו טוב או בBattle toad או בNinja gaiden כל שהו. אבל כן, הוא שונה ביחס שלו לשחקן מאשר משחקים כמו FC או AC שהם פשוט אפס אתגר.


כן כן... משחקי סולס הם לגיימרים אמיתיים. משחקי FC הם לסתם קז'ואלים, שלא מבינים מה באמת חשוב ומה באמת כיף. הדעה הכי בנאלית שקיימת באינטרנט היום והיא מבוססת על כל כך הרבה הנחות יסוד מוטעות לחלוטין.

לפחות עשית נכון והשווית את משחקי FROM למשחקים עם עיצוב שבור, כמו נינג'ה גיידן ובאטל טאודס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 18 אפריל 2015, 11:43

Nucleus_Dawn כתב:
כן כן... משחקי סולס הם לגיימרים אמיתיים. משחקי FC הם לסתם קז'ואלים, שלא מבינים מה באמת חשוב ומה באמת כיף. הדעה הכי בנאלית שקיימת באינטרנט היום והיא מבוססת על כל כך הרבה הנחות יסוד מוטעות לחלוטין.

לפחות עשית נכון והשווית את משחקי FROM למשחקים עם עיצוב שבור, כמו נינג'ה גיידן ובאטל טאודס.

בוודאי שFC הוא משחק לשחקן הקז'ואלי, זה משחק שאין שום בעיה לא לשחק בו חודש, לקפוץ איליו לאחר חודש, לאסוף קצת פרחים, לכבוש קצת בסיסים, לעשות עוד משימה מרכזית בעלילה הבנאלית שלו ולהתנתק לעוד חודש. המשחק לא בנוי שהשחקן ישקיע את זמנו בו, הוא חסר אתגר, המצב בו אתה נמצא עכשיו לא מכריח אותך להיות צמוד איליו כדי להתקדם. זה לא שונה משחקן שמשחק FTL שהוא משחק נהדר, אבל סופר משחק קז'ואלי או Clash of clans על הפלאפון. משחקים קז'ואלים נועדו לתת לשחקן לשחק בהם בלי מחויבות, השחקן לא מקצועי, הוא קז'ולי, הוא קופץ כשבא לו ויכל להיות שלא יהיה שם גם עוד תקופה ארוכה.

במשחק שאינם קז'ואלים כמו BB, בלי השקעת זמן אתה לא תוכל להתקדם, אם תשחק בשלב בBB, תמות, תתנתק לחודש ותחזור החוויה תהיה כאילו התחלת מההתחלה, כל הסקיל שצברת ירד לטמיון, כי משחקים שבוניים על ריפלקסים וזיכרון הם כאילו. יש כמובן גם משחקים שפונים לצדדים אחרים שמבדילים את עצמם מהיותם משחקים קז'ואלים, כמו כאילו שמושקעים עמוקות בעלילה שמכריחים אותך להתקדם ברצף כדי לא לאבד את החוויה, כמו לשחק Mass effect לדוגמא. הגיימפליי לא מורכב, אין אתגר אמיתי במשחק, הוא לא דורש יכולות מהשחקן, אבל כדי לחוות את החוויה כמו שצריך אסור לך להתנתק, אחרת העלילה תרד ברובה לטמיון והחוויה שהיא מנסה להעביר.

נדב, זה לא אמפירי, כמו לדוגמא שלכל אחד יש הגדרה קצת שונה למה הוא משחק תפקידים (למרות שInter AI הוא המדויק ביותר לדוגמא), אבל משחקי Dungeon crawler מחזיקים כמה תנאי בסיס לטעמי - תחושת חקירה, בוסים, התקדמות שהיא בסופו של דבר ליניארית ותלויה בהשגת חפץ או סיום בוס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2015, 15:54

אז dmc הוא זחלן צינוקים?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אפריל 2015, 09:45

DrKeo כתב:אז dmc הוא זחלן צינוקים?

איך? איזה Exploration יש בDMC? החוויה היא משחק מסדרון, יש רק כיוון התקדמות אחד, זה לא שונה מלשחק COD או GOW.

A dungeon crawl is a type of scenario in fantasy role-playing games in which heroes navigate a labyrinthine environment (a "dungeon"), battling various monsters, and looting any treasure they may find.

Other series related to the traditional dungeon crawl are The Elder Scrolls, King's Field, Demon's Souls and Dark Souls.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אפריל 2015, 12:26

Death_119 כתב:איך? איזה Exploration יש בDMC? החוויה היא משחק מסדרון, יש רק כיוון התקדמות אחד, זה לא שונה מלשחק COD או GOW.



מה פתאום, שכחת איך היה DMC 1 למשל? הסתובבת בטירה, פתחת חדרים והתקדמת ל אט לאט תוך כדי פתיחת דרכי קיצור וכדומה. כל הטירה הייתה כמו צינוק אחד גדול. האמת שדימון סולס ו-DMC1 הם עם מבנה מאוד דומה.

בכל מקרה, בתור משהו ששחק איזה 20 שעות בדימון סולס ובערך 500 שעות במשחקי זלדה, אני לא רואה שום קשר בינהם חוץ מאשר ששניהם בגוף שלישי ונלחמים שם באוייבים. חקירה? את זה יש בכל משנה שהוא לא מסדרון אחד ארוך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אפריל 2015, 23:32

כל כך נחמד לשמוע בפודקאסטים השונים את הסיפורים האישיים של אנשים שחששו מהמשחק, ניסו ופשוט התאהבו. אהבתי את הזווית של אחד הכותבים בIGN שסיפר שהוא פשוט נתקע בבוס הראשון במשחק, ניסה 35 פעם לעבור אותו והתייאש והחליט לוותר, לאחר כמה ימים הוא החליט לתת למשחק עוד הזדמנות, למד קצת איך העסק עובד, הצליח להתקדם וכיום הוא לא מסוגל לעזוב את המשחק.

כל כך מגניב לשמוע שכולם מרגישים שהמשחק הזה פשוט לוקח את כולם לילדות, כשחלק מחווית המשחק היה לדבר עליו עם החברים שלך ליד הברזיה ולראות מה כל אחד גילה שאתה לא, טקטיקות חדשות ועוד...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אפריל 2015, 10:27

זהו, לראשונה במשחק הרמתי ידיים מבוס בשלב בו אני נמצא, אני פשוט לא מצליח לנצח את Dark beast paarl, מתתי אולי 30 פעם. סיפור Sif קורה שוב, מה גם שהם בוסים זהים כמעט בהתנהגות. פשוט מעצבן, נחזור בהמשך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 21 אפריל 2015, 10:53

Death_119 כתב:זהו, לראשונה במשחק הרמתי ידיים מבוס בשלב בו אני נמצא, אני פשוט לא מצליח לנצח את Dark beast paarl, מתתי אולי 30 פעם. סיפור Sif קורה שוב, מה גם שהם בוסים זהים כמעט בהתנהגות. פשוט מעצבן, נחזור בהמשך.

יכול להיות שאתה לא בדרגה מספיק גבוהה? :twisted:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2015, 12:12

bling כתב:יכול להיות שאתה לא בדרגה מספיק גבוהה? :twisted:

כפתור לייק!
(מי לעזאזל מנהל את האתר הזה?)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אפריל 2015, 13:46

bling כתב:יכול להיות שאתה לא בדרגה מספיק גבוהה? :twisted:

לא עושה מספיק נזק, לא קשור לדרגה, צריך להוציא את הבוס משיווי משקל ואני עושה בערך רבע מהנזק הנדרש. אין שום צורך בדרגה גבוהה לכלי הנשק השונים. הבעייה זה השדרוגים, אני בשלב שהשדרוג הנדרש מאוד קשה להשיג את החומר שלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2015, 13:59

Death_119 כתב:לא עושה מספיק נזק, לא קשור לדרגה, צריך להוציא את הבוס משיווי משקל ואני עושה בערך רבע מהנזק הנדרש. אין שום צורך בדרגה גבוהה לכלי הנשק השונים. הבעייה זה השדרוגים, אני בשלב שהשדרוג הנדרש מאוד קשה להשיג את החומר שלו.

אולי אתה צריך לעשות קצת גריינדינג כדי להשיג את החומר שלו :mrgreen:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אפריל 2015, 14:00

DrKeo כתב:אולי אתה צריך לעשות קצת גריינדינג כדי להשיג את החומר שלו :mrgreen:

אפשר, אבל אני אצטרך גם את החומרים של הרמה הבאה ואני לא יודע איפה מקבלים אותם. גם קשה להשיג את החומר המדובר, רק אוייב אחד מפיל את זה ואין הרבה כאילו, גם ההסתברות שהוא יפיל לך את החומר זה פחות מ-20% לטעמי, לרוב הוא מפיל לך חומר שדרוג נחות יותר.

פשוט זה שלב שהוא מאוד מתקדם והגעתי איליו מוקדם כי חטפו אותי, אתה לא אמור להתמודד איתנו בשלב הזה אלא לחזור מאוחר יותר לפני בוס מסויים כי אחרת לא תהיה לי גישה לבוס הזה, סיימתי את כולו מלבד הבוס וזה מוקדם מידי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 11:51

זהו, יצא הפאטצ' של BloodBorne ובדקתי בעצמי, זה התוצאות:
1) מעבר מHunter's dream לשלב לא השתנה ועומד על 40 שניות כמעט.
2) לאחר מוות טעינה מחדש ירדה מ-40 שניות ל-14. שינוי עצום.
3) במקום השם BloodBorne שמופיע כשמתבצעת הטעינה הם מעלים טקסטים שמסבירים על החפצים השונים.

רישמית זה משחק של 100, הם תיקנו את הבעיה היחידה והאמיתית של המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 23 אפריל 2015, 11:55

הם מסבירים רק על חפצים שמצאת<?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 11:58

Klayman כתב:הם מסבירים רק על חפצים שמצאת<?

לא, הכל. זה ראנדומלי. סתם שיהיה לך מה לקרוא כי אנשים התלוננו שההמתנה סתם שמה אותם מול מסך שחור. בכל מקרה זה לא העיקר, העיקר זה שהם חתכו את זמן ההמתנה באיזה 70%, שזה מטורף. הפאטצ' גם דיי גדול, שלושה גי'גה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 23 אפריל 2015, 12:05

סתם עניין אותי. בכל מקרה, טוב לשמוע שזה השתפר, כי 40-50 שניות (אני ראיתי סטרימים שזה אפילו הגיע לדקה), זה פשוט נורא למשחק שיוצא בשנת 2015.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 12:22

Klayman כתב:סתם עניין אותי. בכל מקרה, טוב לשמוע שזה השתפר, כי 40-50 שניות (אני ראיתי סטרימים שזה אפילו הגיע לדקה), זה פשוט נורא למשחק שיוצא בשנת 2015.

אולי זה רק לחפצים שיש לך, אל תתפוס אותי במילה, אבל מי שאוהב לקרוא תוך כדי שהוא ממתין זה קיים עכשיו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 23 אפריל 2015, 12:27

כן גם ב GAF קראתי פידבקים חיוביים על זה שזמני הטעינה השתפרו וגם שהוסיפו משהו לקרוא בין לבין (שזה בכלל התבקש), יפה מאוד, אבל מעצבן שיותר מדי משחקים לא מגיעים מוכנים להשקה ותמיד הם צריכים לעבור תיקונים ועוד מעבר לפאץ' של היום הראשון (וזה לא רק FROM, גם חברת ענק כמו רוקסטאר תיקנה לא מזמן את ה FPS של GTA5 בגרסת ה PS4 שמסתבר שגמגם לא בצדק והמכשיר כן יכול להריץ את המשחק על 30 כמעט נעול), מפתחים צריכים לחשוב שהם מפתחים משחק כמו בימי ה PS2, המשחק חייב להיות משוגר כשהוא במצב גמור, שיחשבו שכאילו לאף אחד אין אינטרנט ושאין להם אפשרות לתקן אם הם דופקים משהו, זה ממש מרגיז ואני לא רוצה לקנות את הוויטצ'ר 3 או באטמן ולגלות שצריך לחכות שבוע עד חודש כדי שיסדרו פאשלות.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 13:34

bling כתב:כן גם ב GAF קראתי פידבקים חיוביים על זה שזמני הטעינה השתפרו וגם שהוסיפו משהו לקרוא בין לבין (שזה בכלל התבקש), יפה מאוד, אבל מעצבן שיותר מדי משחקים לא מגיעים מוכנים להשקה ותמיד הם צריכים לעבור תיקונים ועוד מעבר לפאץ' של היום הראשון (וזה לא רק FROM, גם חברת ענק כמו רוקסטאר תיקנה לא מזמן את ה FPS של GTA5 בגרסת ה PS4 שמסתבר שגמגם לא בצדק והמכשיר כן יכול להריץ את המשחק על 30 כמעט נעול), מפתחים צריכים לחשוב שהם מפתחים משחק כמו בימי ה PS2, המשחק חייב להיות משוגר כשהוא במצב גמור, שיחשבו שכאילו לאף אחד אין אינטרנט ושאין להם אפשרות לתקן אם הם דופקים משהו, זה ממש מרגיז ואני לא רוצה לקנות את הוויטצ'ר 3 או באטמן ולגלות שצריך לחכות שבוע עד חודש כדי שיסדרו פאשלות.

איזה הגזמה, המשחק מושלם טכנית, אני יכל למנות על כף יד אחת את כמות הבעיות שחוויתי כשחקן בעשרות שעות שהשקעתי בו, זה כולל דמות אחת שהיתה תקועה בריצפה, Suttering של שנייה במקום אחד בלבד והמשחק קרס לי פעם אחת.
זה כלום במונחי תוכנה. אני עובד בחברה שמוכרת מוצרים ברחבי העולם, לא עובר יום שאנחנו לא מקבלים מהנציגים שלנו אצל הלקוחות בעיות שהתעוררו. מבחינה תוכנית המשחק הוא פלא. אחד הטובים ביותר שהגיעו לשוק.

זמני הטעינה הם לא פאשלה, אלא הם הניחו שזה סביר, זה לא והם תיקנו את זה תיקתק ומשמעותית. אין לי ולו קובלנה אחת אליהם. תראה מנגד איך נראה מוצר כשהוא באמת כישלון טכני כמו Assassin creed unity, הבדל של שמיים וארץ. בלי לדבר על העובדה שגם אחרי שהחברה של Unity הבטיחו שהם תיקנו סדרה של בעיות בפאטצ'ים שלהם DF הוכיחו שלא תוקן דבר. פה זה לא המקרה, המשחק יצא עם סופר בעיה קריטית וזה תוקן בצורה נהדרת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7069
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 23 אפריל 2015, 13:38

כן... 40-60 שניות של טעינה למשחק שמתים בו מאות פעמים. מאוד סביר :). מדהימה כמות ההנחות שאתה מוכן לעשות למשחק.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 13:41

Klayman כתב:כן... 40-60 שניות של טעינה למשחק שמתים בו מאות פעמים. מאוד סביר :). מדהימה כמות ההנחות שאתה מוכן לעשות למשחק.

זה לא סביר, זו בעייה קריטית והיא מורידה את החוויה, מצד שני זה לא הפריע לי וללא מעט שחקנים כשאתה כבר נכנס למשחק, אתה מקבל את זה כעובדה. להגיד לך שלא כססתי אצבעות לקראת הפאטצ' ובדקתי כל יום מתי הוא יוצא? ברור שכן, הבעיה מורגשת ורק חיכיתי שהיא תתוקן. למרות שתמיד היה לי פלאפון צמוד אליי אז פשוט גלשתי בהמתנה.

אבל מה עוד הפריע מלבדה? ואחרי שהיא תוקנה האם אפשר להגיד שיש בעיות טכניות למשחק? אמפירית הוא לא מושלם, אבל ביחס למוצרים שיצאו שבורים באמת כמו Unity או Drive club המצב שלו בגדר מושלם כמעט גם עם הבעייה המקורית. היום הוא באמת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אפריל 2015, 13:42

כן, גם שחקני AC מקבלים את זה כעובדה שהFPS נופל כשיש קהלים גדולים, אז זה סבבה. סתם מדובר בזילות טכנית של FROM, זה הכל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 23 אפריל 2015, 13:42

Death_119 כתב:איזה הגזמה, המשחק מושלם טכנית, אני יכל למנות על כף יד אחת את כמות הבעיות שחוויתי כשחקן בעשרות שעות שהשקעתי בו, זה כולל דמות אחת שהיתה תקועה בריצפה, Suttering של שנייה במקום אחד בלבד והמשחק קרס לי פעם אחת.
זה כלום במונחי תוכנה. אני עובד בחברה שמוכרת מוצרים ברחבי העולם, לא עובר יום שאנחנו לא מקבלים מהנציגים שלנו אצל הלקוחות בעיות שהתעוררו. מבחינה תוכנית המשחק הוא פלא. אחד הטובים ביותר שהגיעו לשוק.

זמני הטעינה הם לא פאשלה, אלא הם הניחו שזה סביר, זה לא והם תיקנו את זה תיקתק ומשמעותית. אין לי ולו קובלנה אחת אליהם. תראה מנגד איך נראה מוצר כשהוא באמת כישלון טכני כמו Assassin creed unity, הבדל של שמיים וארץ.

ברור שאין מה להשוות ליוניטי שיצא כבר במצב חצי שבור, אבל בכל זאת, איך אפשר לחשוב שזמני הטעינה הקודמים התקבלו על הדעת במשחק שמתים בו כל כך הרבה? כאילו זה די בסיס פה.
וגם זה שהם שמו מסך שחור במקום משהו לקרוא כמו עכשיו, לא צריך להיות מיאמוטו כדי לדעת שבמשחק מהסוג הזה זה נדרש וסוג של סטנדרט, מוזר לי שהם הוציאו אותו ככה ובנאדם ממוצע שמשחק בו מהרגע הראשון ישר שם לב שזמן הטעינה ארוך מדי ושמסך הטעינה משעמם ושכדאי לשים משהו לקרוא לפחות ואצלם עם כל שעות הטסטינג שעשו לו אף אחד לא חשב על זה (או שכן חשבו אבל הם באים עם המנטליות של "נתקן ונוסיף אחרי זה" כמו לא מעט מפתחות כנראה)

גם נראה שהם לא תיקנו עדיין את בעיות הפריים פייסינג.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 23 אפריל 2015, 18:37

מצטער, אתם לא מסתכלים על זה נכון, לפחות לא כמו שאנשי תוכנה היו מוכרים את המוצר למנהלים שלהם. אני אתן דוגמא אמיתית:
יש לנו מוצר שיש לו שלב עלייה ושלב של ביצוע פקודות. שלב העלייה הוא לא שכיח יחסית, כלומר - במקום כל שניה הוא מתרחש אחת לכמה עשרות ומאות דקות. כשאנחנו בודקים את המוצר לקראת שחרור גירסא עולה הצורך לעשות Benchmark כדי לראות מה יקח מה, אם לדוגמא זמן העלייה של המערכת יהיה ארוך ממה שהמנהלים יהיו מוכנים לכאורה לספוג, אנחנו נדע עדיין למכור להם את העובדה שזה לא נעים ונכון, אבל יחסית לעיקר זה לא שווה להשקיע את הזמן על זה כרגע אלא להשאיר את הבעיה לעתיד. אם טיפול בפקודה היה מתעקב מעבר לנדרש, הדבר לא היה עובר.

אותו הדבר כאן, יש למשחק בעיה, אי אפשר להכחיש זאת, האם למרות הטענות שאתה מת מאות פעמים, השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה האם השחקן הממוצע מבלה כל דקה שנייה במסך המדובר וממתין, כך שעל כל 2 דקות הוא מוסיף עוד 40 שניות של חוסר מעס? כמובן שלא, אתה יכל לא למות גם שעה ובדרך כלל המקומות האמיתיים שם אתה מת כל כמה דקות הם בהתמודדות מול הבוסים (גם בבוסים יש כאילו שאין בעיה לעבור בלי להפסל), לעומת זאת אם המוצר היה רץ ב-20 פריימים לשנייה כמו שקורה בUnity מדובר במצב לא סביר, למה? כי החוויה היא תמידית, זו בעיה שאתה פוגש לכל אורך המשחק.

באג זו הפתעה, או בעיה לא מתוכננת, אין פה שום הפתעה, מדובר פה על בעיה שהם מודעים לה ובחרו ללכת למרות הכל איתה לשוק מטעמי זמן סביר להניח, בגלל זה היא נפתרה רק כחודש מצאת המשחק. אני גם בטוח שאם אנשים לא היו מתלוננים עליה הם לא היו פותרים אותה. בסופו של יום מתרגלים אליה, היא לא מנעה ממנה להתאהב במשחק או גרמה לי להתרגז עליו, אין ספק שהיה נחמד להיות בסיטואציה הנוכחית מההתחלה, אבל זה באמת, זניח לטעמי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אפריל 2015, 21:37

אוי איזה שטויות, זה שובר משחק. משחקים כמו זה מתבבסים על ״תמות, תנסה שוב״ וברגע שה״תנסה שוב״ הופך למטלה אז המשחק בעייתי. זה חלק מהעיצוב ולמשחק יש בעיה בעיצוב בגלל זה. זה נטו תכנות עצלני, עצלנות וחוסר אכפתיות ממי שהיה ממונה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים