swym כתב:1) מצטער, אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר פה.
2) תבדוק את הביצועים של TR בכרטיסי Nvidia שוב פעם. זה שהם התעצלו בזמן השקת המשחק לדפוק את המשתמשים שלהם ולהתעלם מהמימוש רק בגלל שהוא הגיעה מחברה מתחרה זו כבר בעיה שלהם - TressFX הוא open-source לחלוטין. מאז הם תיקנו את זה ולמעשה הכרטיסים של Nvidia מטפלים היום בTressFx יותר טוב ממה שהם מטפלים בHairworks...
3) היתה לAMD אופציה יותר זולה - דיברנו על זה ואתה בחרת אולי להתעלם ממנה. זה כמובן לא נכון לכל נקודת זמן (בטח לא בהשקות כרטיסים חדשים וחיתוכי מחירים פתאומיים שעוד לא הגיבו להם בצד השני), אבל זה המצב בדרך כלל.
4) השיער של AMD ב-TressFX לא מבוסס על Fillrate אלא על Vertex Shading. ממזמן כבר Fillrate הוא לא מדד לכרטיסי מסך.
5) ראה סעיף 1. אתה מוזמן להוריד את הקוד הפתוח של TressFX או להצטרף לChronos group ולשאול שם על וולקן ולגלות כמה אתה טועה בשני המקרים. זה לא עניין של פילנטרופיה אלא של אסטרטגיה עסקית - אף חברה היא לא פילנטרופית.
Klayman כתב:אני ממש לא זוכר ש''AMD מנעה מNVIDIA עותק של המשחק'', ובטח לא כמו שתיארת את זה פה ''NVIDIA הייתה צריכה לקנות עותק בחנות כדי לעבוד עליו''. ניסיתי לגגל בקטנה עכשיו, כמה מונחים שהיו אמורים להעלות כתבה רלוונטית ישר, אבל לא הצלחתי. אשמח לראות לינק. עד כמה שאני יודע, AMD או NVIDIA לא יכולות למנוע מהמפתחת לתת עותק למי שהיא רוצה..
“We are aware of performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final game code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided.
Klayman כתב:אבל באותה הכתבה רשום שגם המבקרים לא קיבלו את המשחק עד הרגע האחרון.. גם שם AMD אשמה? כלומר, יש לכם הערכה שבגלל שTRESSFX יושם, NVIDIA, אינטל והמבקרים לא קיבלו את הקוד הסופי בזמן, אבל זה לא באמת כתוב בשום מקום. כלומר יכולות להיות עוד סיבות שאתם לא לוקחים בחשבון בכלל. ואם לחזור רגע לויכוח באטמן גרסאת PC - האם זאת לא אשמת המפיצה/המפתחת?
ונראה לי שאתה מתבלבל בתאריכים, כי הכתבה וכן התגובה ששחר הביא, הן מה 7 בחודש. אז איך יכול להיות שהם קיבלו את המשחק רק ב9?
על פניו, אני רואה הרבה פעמים הודעות בסגנון מAMD (כמו במקרה באטמן האחרון, והוויצ'ר 3 וכו') במשחקים שמשתמשים בטכנולוגיות של NVIDIA. לא יודע אם בכזאת קיצוניות, של ''לא נתנו לנו את המשחק והיינו צריכים ללכת לקנות אותו בחנות'', אבל בהחלט בסגנון של ''אנחנו עובדים צמוד עם X כדי לטפל בבעיות שיש במשחק עם הכרטיסים שלנו''. למה זה לא נעשה לפני יציאת המשחק? הרי משחקים מזדהבים שבועות קודם. אני משער שהתשובה שלכם, במקרה הזה, היא שAMD פשוט גרועה ולא יודעת לעשות אופטימיזציה לפני יציאת המשחק?
מוצא את זה משעשע שאתם מאמינים ל''תיאוריית הקונספירציה'' הזאת, אבל לא לשניה שאומרת שבתוך GAMEWORKS (קופסא שחורה וסגורה), יש קוד שנועד לנייק ביצועים של כרטיסי AMD. אני חושב ששתי התיאוריות לא ממש מבוססות אבל בעיקר נותנות דלק לפאנבוייז. לי, כמו שאמרתי, לא באמת אכפת. אומנם יש לי כרטיס של AMD היום, אבל לפני כן הייתי תמיד עם NVIDIA, וככל הנראה הבא שלי באמת יהיה שלהם גם. אין לי נאמנות למחנה כזה או אחר
.
Klayman כתב:לא בוכה שהפונקציות לא עובדות. לא בוכה בכלל, האמת. הבאתי טענת קונספירציה שמסתובבת, שאומרת שבתוך gameworks יש קוד שאמור לפגוע בביצועים של כרטיסי amd, גם אם הפונקציות בכלל לא מופעלות. אז ענית למשהו שלא רשמתי בכלל.
אז מצחיק אותי שאתם אשכרה מאמינים שamd, מנעה מסקוור/cd להעביר את הקוד של Tr למתחרים,אבל את התיאוריה של gameworks אתה מבטל בקלילות, למרות שאין לך מושג מה הולך בפנים. נראה לך שסקוור היו זורמים עם זה בקלות?
למה אתה לא מביא את הטענות של AMD על נושא השיער בוויצ'ר 3? הם הציעו לCDPR להטמיע את TRESSFX אבל דחו אותם בלך ושוב עד שפתאום הם אמרו "אוי אין זמן כבר Nvidia שלחה מהנדסים שלה שיעבדו על האפקט פה ואתם כבר לא תספיקו". אפשר להגיד שגם פה, Nvidia חסמה את amd מלהכניס אפקט מקביל למשחק. אני לא אומר את זה ואני לא חושב שזה מה שקרה (יותר סביר שcdpr פשוט אהבו יותר את הפתרון של Nvidia, ולא היה נעים להם להגיד לamd לא..פולנים,בכל זאת), אבל הנה, גם אני יכול להנפיץ תיאוריות קונספירציה!
להבהרה, כי כנראה לא קראת קודם: אני חושב ששתי התיאוריות די מופרכות.
Klayman כתב:נשמע יותר כמו הסכם מניעת גישה לקוד. נשמע לך הגיוני? זה קורה הרבה בתעשייה? לא יכול להיות היו בעיות של הרגע האחרון? שהיה איזה פאק אחר? הרי יש כאן עוד הסברים. אתה פשוט בוחר את הנוח לך:). זה לא רע, אנחנו כבני אדם עושים את זה כל הזמן.
ובנוגע ל gameworks - אין לך שמץ של מושג מה הולך בפנים. אולי יש שורות קוד שאומרות "ברגע שהמשחק רץ על כרטיס amd, קרע אותו מבחינת ביצועים בצורות שונות ומגוונות, גם אם כל הפיצ'רים שלנו כבויים".
Laskin כתב:הנה משהו ממש מהרגע:
http://www.guru3d.com/news-story/rumor- ... -hbm2.html
השמועה אומרת שAMD מתכוונת לרכוש את כל מלאי הזכרון HBM2 מהמפעל שמייצר אותו (כרגע), כדי למנוע מהכרטיסים הבאים של NVIDIA להשתמש בהם.
DrKeo כתב:ואז אנחנו נשלם יותר על הכרטיסים :/
DrKeo כתב:Klayman כתב:נשמע יותר כמו הסכם מניעת גישה לקוד. נשמע לך הגיוני? זה קורה הרבה בתעשייה? לא יכול להיות היו בעיות של הרגע האחרון? שהיה איזה פאק אחר? הרי יש כאן עוד הסברים. אתה פשוט בוחר את הנוח לך:). זה לא רע, אנחנו כבני אדם עושים את זה כל הזמן.
ובנוגע ל gameworks - אין לך שמץ של מושג מה הולך בפנים. אולי יש שורות קוד שאומרות "ברגע שהמשחק רץ על כרטיס amd, קרע אותו מבחינת ביצועים בצורות שונות ומגוונות, גם אם כל הפיצ'רים שלנו כבויים".
יש לך איזשהו הסבר למה שתי חברות לא יקבלו את הקוד והחברה שמשלמת להם כסף כן תקבל חוץ מאשר הדבר הדי ברור, אחת משלמת כסף והשתיים האחרות לא?
בנושא לGAMEWORKS, אין שורת קוד כזאת, FC4 עובד טוב יותר על כרטיסי AMD מאשר NVIDIA והוא משתמש בGAMEWORKS. אפילו הFURY X שמפסיד ל980TI בערך בכל משחק קיים, מצליח להריץ את FC4 יותר טוב מה980TI. למי שלא שם לב, יש לAMD בזמן האחרון בעיות דרייברים מאוד קשות, DIGITAL FOUNDRY דברו על זה לא מזמן. האפקטים של NVIDIA לא יעבדו אצלם טוב, שיתמודדו עם זה, זה חלק מהאסטרטגיה העסקית של NVIDIA וזה מובן לגמרי כי זה גם עובד, בערך כולם פה קונים NVIDIA כי הם רוצים את הגרפיקה העדיפה. בנושא הדרייברים שלהם, שיקחו את עצמם בידיים.
Klayman כתב:DrKeo כתב:Klayman כתב:נשמע יותר כמו הסכם מניעת גישה לקוד. נשמע לך הגיוני? זה קורה הרבה בתעשייה? לא יכול להיות היו בעיות של הרגע האחרון? שהיה איזה פאק אחר? הרי יש כאן עוד הסברים. אתה פשוט בוחר את הנוח לך:). זה לא רע, אנחנו כבני אדם עושים את זה כל הזמן.
ובנוגע ל gameworks - אין לך שמץ של מושג מה הולך בפנים. אולי יש שורות קוד שאומרות "ברגע שהמשחק רץ על כרטיס amd, קרע אותו מבחינת ביצועים בצורות שונות ומגוונות, גם אם כל הפיצ'רים שלנו כבויים".
יש לך איזשהו הסבר למה שתי חברות לא יקבלו את הקוד והחברה שמשלמת להם כסף כן תקבל חוץ מאשר הדבר הדי ברור, אחת משלמת כסף והשתיים האחרות לא?
בנושא לGAMEWORKS, אין שורת קוד כזאת, FC4 עובד טוב יותר על כרטיסי AMD מאשר NVIDIA והוא משתמש בGAMEWORKS. אפילו הFURY X שמפסיד ל980TI בערך בכל משחק קיים, מצליח להריץ את FC4 יותר טוב מה980TI. למי שלא שם לב, יש לAMD בזמן האחרון בעיות דרייברים מאוד קשות, DIGITAL FOUNDRY דברו על זה לא מזמן. האפקטים של NVIDIA לא יעבדו אצלם טוב, שיתמודדו עם זה, זה חלק מהאסטרטגיה העסקית של NVIDIA וזה מובן לגמרי כי זה גם עובד, בערך כולם פה קונים NVIDIA כי הם רוצים את הגרפיקה העדיפה. בנושא הדרייברים שלהם, שיקחו את עצמם בידיים.
הייתה תקלה בהעברה/קצר בתקשורת לגבי הבילד שקיים/דווקא של נווידיה כי cd פעולה עם amd ועוד הרבה סיבות אפשריות. איכשהו, דווקא העובדה שמבקרים קיבלו אותו גם ברגע האחרון, אומרת לי שכנראה קרה שם משהו אחר.
בנושא gameworks: בפעם האלף - אני חושב שמדובר בתיאוריית קונספירציה. הבאתי אותה סתם כי אתה מבטל אותה עם יד קלה מדי על ההדק, למרות שבתכלס לאף אחד אין מושג מה יש שם בקוד, אבל מצד שני אתה מאמין שמשהו הזוי כמו הסכם מניעת גישה לקוד קרה באותה הקלות. שתיהן נשמעות לי כמו תיאוריות קונספירציה ואני, אישית, לא מאמין לאף אחת מהן. אתה רוצה להאמין? סבבה.
בנוגע ל"חדשה" שלאסקין הביא, היא מגיעה מאתר שלא באמת שווה ציטוט בתכלס, אז חבל על כל השיח. (הכוונה למקור הידיעה, לא לגורו).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים