This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:רק שכולם אהבו את TR הריבוט אז אתה לבד
Laskin כתב:קוואנטום ברייק מספיק מקורי ומיוחד, אין לי מושג מה התלונות. כן, אקשן ממבט שלישי, אבל ממש ממש לא גנרי, ונראה שמשלב פאזלים ויש את הסדרה במקביל... מכל בחינה אפשרית הוא ראוי להערכה.
Laskin כתב:לוקח את זה בחזרה, כן עולם פתוח ״מלא״ והדמו הזה הרבה יותר מוצלח. אני יכול להבין את הכעס של היוצר, מלפני כמה ימים, על הצורה שבה המשחק הוצג. למי שלא ראה, מדבר על זה:
http://gamingbolt.com/scalebound-dev-is ... -microsoft
bling כתב:עכשיו גם ראיתי את הטריילר, אם היו אומרים לי שזה טריילר לחבילת ההרחבה של BB הייתי מאמין בקלות, רק שואל אם הוסיפו שם מגנים.
מעניין אותי אם הם לא מותחים קצת את הגבול עם הסדרה ואיך המשחק יתקבל, יכול להיות שזה כבר too much בשלב הזה.
דמו מורחב של SCALEBOUND, בלעדי ל IGN שמסקרים אותו החודש במסגרת IGN FIRST:
Laskin כתב:לוקח את זה בחזרה, כן עולם פתוח ״מלא״ והדמו הזה הרבה יותר מוצלח. אני יכול להבין את הכעס של היוצר, מלפני כמה ימים, על הצורה שבה המשחק הוצג. למי שלא ראה, מדבר על זה:
http://gamingbolt.com/scalebound-dev-is ... -microsoft
Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.
Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.
Why can’t you shoot a hole in the wall?
Why can’t you blast an opening and step through it?
Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?
The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.
The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.
Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…
Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.
No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.
While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.
All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.
“Do anything”…
Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games
bling כתב:רונן אמרתי שחוץ מהמגן הם לא נראים שונה במיוחד, בעיקר עיצוב ועולם, גם חלק מקטעי הקרבות, זה נראה כאילו גם את DS3 האיצו קצת ביחס לקודמיו.
כמובן שזה לא סותר שהמשחק יהיה איכותי, די בטוח שהוא יצא מצויין, רק השאלה אם יחדש וישנה מספיק כי מתחילים כבר לצאת יותר מדי משחקים בסדרה ואני מקווה שזה לא יגיע למחזור יתר.
אני מסכים גם עם קאוטיק בקשר לזה שלא ברור ע"פ החשיפה על מה קאמיה התעצבן, אולי בעקבות המחאה שלו תקנו את החשיפה המקורית שהיתה אמורה להיות אבל לפחות עד עכשיו נראה שהוא קיבל זמן מסך מכובד, המשחק שלו אפילו קיבל את הפאנל הכי גדול כשפיל ספנסר הציג את משחקי 2016.
אולי על זה הוא התעצבן, שהביאו לו פאנל קטן בצד עד המחאה שלו
ונראה שכל הקטע של הסביבה ההריסה ב 100% בקראקדאון יהיה רלוונטי רק למולטיפלייר, ע"פ ה PR שלהם:Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.
Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.
Why can’t you shoot a hole in the wall?
Why can’t you blast an opening and step through it?
Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?
The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.
The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.
Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…
Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.
No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.
While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.
All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.
“Do anything”…
Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games
DrKeo כתב:bling כתב:רונן אמרתי שחוץ מהמגן הם לא נראים שונה במיוחד, בעיקר עיצוב ועולם, גם חלק מקטעי הקרבות, זה נראה כאילו גם את DS3 האיצו קצת ביחס לקודמיו.
כמובן שזה לא סותר שהמשחק יהיה איכותי, די בטוח שהוא יצא מצויין, רק השאלה אם יחדש וישנה מספיק כי מתחילים כבר לצאת יותר מדי משחקים בסדרה ואני מקווה שזה לא יגיע למחזור יתר.
אני מסכים גם עם קאוטיק בקשר לזה שלא ברור ע"פ החשיפה על מה קאמיה התעצבן, אולי בעקבות המחאה שלו תקנו את החשיפה המקורית שהיתה אמורה להיות אבל לפחות עד עכשיו נראה שהוא קיבל זמן מסך מכובד, המשחק שלו אפילו קיבל את הפאנל הכי גדול כשפיל ספנסר הציג את משחקי 2016.
אולי על זה הוא התעצבן, שהביאו לו פאנל קטן בצד עד המחאה שלו
ונראה שכל הקטע של הסביבה ההריסה ב 100% בקראקדאון יהיה רלוונטי רק למולטיפלייר, ע"פ ה PR שלהם:Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.
Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.
Why can’t you shoot a hole in the wall?
Why can’t you blast an opening and step through it?
Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?
The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.
The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.
Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…
Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.
No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.
While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.
All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.
“Do anything”…
Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games
אוף, רציתי את זה בסינגל. אני משער שזה עשה בסינגל את העובדה קלה מדי כשהלכת לחסל את הבוסים של הכנופיות. אני מקווה שהמערכת כלכלה שלהם מפותחת הרבה יותר מהמשחק המקורי ולפחות שיש הרס רציני אפילו אם לא הכל הריס.
ורונן, ברצינות אתה לא מבין מה פיל ספנסר עשה לאקסבוקס? העיף את הקינקט, את הטלביזיה, התרכז במשחקים? זה שיש לONE בערך פי 2 יותר בלעדיים מסוני כבר שנתיים? זה שיש פתאום תמיכה לאחור? זה שבערך עם כל משחק שתקנה לONE תקבל משחקי 360 חינם? זה שכל משחק LIVE WITH GOLD ל360 מגיע גם לONE בחינם? זה שמיקרוסופט הרבה יותר "FOR THE GAMERS" מסוני היום למרות שאם היית מסתכל על מה שהיה לפני שנתיים המצב היה הפוך ובצורה קיצונית?
DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.
בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח), זה בטוח.
bling כתב:DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.
בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח), זה בטוח.
על הרימאסטרים אני מסכים, הם נותנים תמורה יותר טובה לרוב, מצד שני גם לסוני יש מודלים של מחירים כמו למשל ראטצ'ט החדש שימכר ב 40$, משהו שהם גם עשו עם חלק מהמשחקים שלהם גם בדור הקודם.
ואני לא רואה איפה ה GWG עובר את הפלוס, בגלל חודש אחד של AC4 שבאותו החודש נתנו את רוקט ליג לפס4? לא דוגמא הכי מוצלחת בעיני, לתת את רוקט ליג שלאסקין עכשיו קנה ב 20$ זה רחוק מלזלזל.
החודש הם חזרו לסורם ונתנו את GZ שעל הפס4 קיבלנו לפני חודשים, אז לא, השירות ממש לא עדיף מהפלוס באופן כללי, הם כן סגרו את הפער, בעיקר בגלל שאצל סוני השירות עבר שנמוך ול MS לא היה כלום כל הדור הקודם.
אני מסכים אבל עם השורה התחתונה שפיל ספנסר שינה המון, ככה שאין ממש ויכוח, פשוט לא צריך להסחף כאילו עכשיו MS הם ישו וסוני הם דושבאגים או משהו, הן די דומות בסכ"ה בפוקוס שלהן, שזה באמת הישג גדול לפיל.
DrKeo כתב:bling כתב:DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.
בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח), זה בטוח.
על הרימאסטרים אני מסכים, הם נותנים תמורה יותר טובה לרוב, מצד שני גם לסוני יש מודלים של מחירים כמו למשל ראטצ'ט החדש שימכר ב 40$, משהו שהם גם עשו עם חלק מהמשחקים שלהם גם בדור הקודם.
ואני לא רואה איפה ה GWG עובר את הפלוס, בגלל חודש אחד של AC4 שבאותו החודש נתנו את רוקט ליג לפס4? לא דוגמא הכי מוצלחת בעיני, לתת את רוקט ליג שלאסקין עכשיו קנה ב 20$ זה רחוק מלזלזל.
החודש הם חזרו לסורם ונתנו את GZ שעל הפס4 קיבלנו לפני חודשים, אז לא, השירות ממש לא עדיף מהפלוס באופן כללי, הם כן סגרו את הפער, בעיקר בגלל שאצל סוני השירות עבר שנמוך ול MS לא היה כלום כל הדור הקודם.
אני מסכים אבל עם השורה התחתונה שפיל ספנסר שינה המון, ככה שאין ממש ויכוח, פשוט לא צריך להסחף כאילו עכשיו MS הם ישו וסוני הם דושבאגים או משהו, הן די דומות בסכ"ה בפוקוס שלהן, שזה באמת הישג גדול לפיל.
דבר ראשון באוגוסט מקבלים על הONE את GZ ושני משחקי מטרו (מה360 כן אבל עדין) בזמן שבפס4 מקבלים רק משחקי ארקייד כך שזה כבר חודש שני ברצף. בו נגיד שאפילו אם אתה לא מסכים בנושא לפחות תסכים שמבזיון טוטאלי זה הפך ללפחות שווה ערך אם לא טוב יותר כך שגם בתחום הזה מרגישים את הטאצ' של פיל ספנסר.
ואגב אני חושב שמיקרוסופט לוקחת את סוני בקטע של "טוב לצרכן" מאז שפיל הגיע. אולי ההפרש לא תהומי, אבל הוא קיים לדעתי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 20 אורחים