נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 15 אוקטובר 2015, 14:59

MGS5 עשה ביום הפתיחה שלו 179 מליון דולר, כמעט פי 2 מהנוקמים האחרון שעשה 84 מליון דולר:

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain made $179 million globally on its opening day, according to Adobe Digital Index’s new report on gaming trends. Compare that to the blockbuster Avengers: Age of Ultron, which made $84 million globally on its opening day. Yes, The Phantom Pain made almost twice as much. So, the next time someone tells you that triple-A gaming is dying, you’re allowed to laugh in their face.


והוא עלה פחות להפקה:
This feat is even more impressive when you consider that Metal Gear Solid V had a cheaper budget. It cost $80 million to make, while Age of Ultron had a massive $250 million budget. And games already make more than film: Gaming will be worth $91.5 billion this year, according to research group Newzoo. Accounting firm PwC says that the movie industry will be worth $88.3 billion in 2015.


ניתוח של האנליסט של הפירמה Adobe:
“The gaming industry is a lot bigger than most marketers realize,” said Tamara Gaffney, principal analyst and director at Adobe in the report. “These games get more social buzz on opening day than most movies do, and the revenue for one of the top games this year outdid the highest-grossing movie start [Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 with $91 million] by nearly double.”


גרף של Adobe שמשווה בין הבאזז שמשחק גדול יוצר ברשתות החברתיות לעומת סרט גדול:

תמונה

וסיכום של VB עד כמה הצעד של קונאמי לסגת מתעשיית ה AAA (למרות שבתכל'ס הם מכחישים את זה שהם עוזבים) לא ברור:
This makes Konami’s move away from traditional gaming even more frustrating. The publisher/developer is focusing on mobile releases. While that is definitely a growing and rich sector of gaming, Metal Gear Solid V’s success proves that triple-A can still bring in a lot of money.


http://venturebeat.com/2015/10/14/metal-gear-solid-vs-opening-day-was-twice-as-good-as-avengers-age-of-ultrons/

מתקשר כמובן לדיון שלנו של סרטים VS משחקים, אחלה כסף אפשר לעשות בתעשייה הזו, אני שמח כמובן על ההצלחה של MGS5 למרות שזו קונאמי, זה יותר חשוב מאשר האם קונאמי הם השטן או לא.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 15 אוקטובר 2015, 15:05

כי הסכום של ה 80 מיליון דולר הוא עד הפיתוח של לפני הדחייה האחרונה שהמשחק קיבל, וזה לא כולל עלויות פרסום. וזה הכנסות ולא רווח אז זה בלי כל הכסף שהולך לחנויות, לסוני ומיקרוסופט ורשיונות לשירים ודברים כאלה. אני חושב שהם פשוט לקחו את נתון ה3 מילון עותקים שנשלחו לחנויות בשיגור ועשו כפול 60. ממתי בכלל אדובי מתעסקים בדברים כאלה?
יש להם גם איזה סקר\ניתוח על פרי-אורדרס ושהרגש הכי חזק שזה גורם אצל שחקנים זה עצב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 15 אוקטובר 2015, 15:08

זו השוואה די ישירה, כשהנוקמים מכניס 84 מליון דולר הכסף לא מתחלק בין שלל גורמים?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוקטובר 2015, 15:19

גם בסרטים הנתונים מופרזים כי זה מספר הכרטיסים X עלות כרטיס. בעלי האולמות אוכלים נתח גדול מזה.
"An American motion picture studio typically gets back somewhere about 40% to 50% of the domestic box office gross a motion picture makes at the theater"
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 15 אוקטובר 2015, 18:38

בסרטים יש לחלקם המון כסף ממוצרים נילווים
תמלוגים מכל מיני מוצרים נילווים (משחקי ווידיאו ,חולצות,וכו וכו )

בנוסף יש רווח על שידורי טלוויזיה
ובנוסף בסרטים יש שוק השכרות פיזי או דיגיטלי בהרבה ארצות בעולם
במשחקי ווידיאו זה מצומצם למספק ארצות קטן ,חוץ משרותי ענן שעוד בחיתולים

גם עניין הפרסומות בתוך הסרט ,הרבה יותר נפוצים כרגע מפרסומות בתוך המשחק
חלק מהמפרסמים גם לא מתקרבים להרבה משחקי "בלוקבסטר" ,בגלל אלימות

לחשוב רק על העניין של הסרט בקולנוע זה מגוכח ,ודרך אגב גם לחשוב על מישחקים בלבד זה מגוכח
כמה כסף פוקימון עשה חוץ מהמשחקים ?
היום התעשיות משתפות פעולה ,למעשה זה היה די בהתחלה ,אבל בקטן ,היום זה דבר מורחב עם הפקות ענק
אנחנו לא במקום של E T ,לאטרי 2600
שנתנו זמן מאוד קצר ,לקבוצה של אנשים בודדים לפתח משחק שיצא קרוב לסרט

היום התכנון של סרט + משחק +מוצרים נילווים ,מיתבצע הרבה פעמים כמה שנים מראש
זה שחלק מהמשחקים יוצאים צולע ,זה הרבה פעמים בגלל תקציב יחסית קטן למשחק זיכיון (לפיתוח עצמו )
אבל המשחק יוצא בדרך כלל שיש עדין היפ גדול לסרט
וגם משחק צולע היום ,לוקח הרבה זמן לפתח

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 20 אוקטובר 2015, 11:10

NPD ספטמבר:

1.) NBA 2K16 (PS4, Xbox One, 360, PS3)
2.) Madden NFL 16 (PS4, Xbox One, 360, PS3) [Note: This is Madden's second month.]
3.) Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4, Xbox One, PS3, 360)
4.) FIFA 16 (PS4, Xbox One, 360, PS3)
5.) Destiny: The Taken King (Xbox One, PS4, 360, PS3)
6.) Super Mario Maker (Wii U)
7.) Disney Infinity 3.0 (360, Wii U, Xbox One, PS4, PS3)
8.) Mad Max (PS4, Xbox One)
9.) NHL 16 (Xbox One, PS4, 360, PS3)
10.) Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)

--
אין חישוב מדויק עדיין כמה הפס4 והXB1 מכרו אבל ידוע שכל אחת מהן מכרה פחות מספטמבר בשנה שעברה.

מספרים:

פורצה 6, עם הבאנדל - 195K
MGS 5 מכר פחות מ800K. הפס4 הייתה אחראית ל 69% מהמכירות לעומת 23% על הXB1.
מאד מקס: 57% מהעותקים על הפס4.
פיפא: פחות מ650K. פס4 -45% מהעותקים ו33% על הXB1.
PES עשה בערך 15K.

וגולת הכותרת: NBA2K יותר מ1.1 מליון עותקים. 52% על הפס4 ו39% על הXB1.

NBA LIVE של EA עשה בערך 8.3K עותקים. לא 83K. שמונת אלפים עותקים. LOL. אנחנו כבר מדברים פה על ספק אם זה מחזיר את עלויות הפיתוח בשוק הכי פופולארי לכדורסל. שירימו דגל לבן. ועדיין הגאונים בEA מסרבים להוציא את משחקי הספורט שלהם למחשב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 11:36

קאזז היה נחמד אם היית אשכרה כותב מי מכרה יותר, אתה יודע, זו הכותרת הכי מעניינת כל NPD, הייתי צריך ללכת ל GAF כדי לראות.

הפס4 מכרה יותר למי שתוהה אבל היתה ירידה במכירות לשני הקונסולות ביחס לשנה שעברה, אם אני לא טועה שנה שעברה באותו החודש הושק דסטיני וזו היתה השקה מפלצתית על הפס4 שהובילה לאחד מחודשי הספטמבר הנמכרים (יש מצב שגם הכי נמכר, אם יש קונסולה שהיתה עם ספטמבר טוב יותר אי פעם זו רק הווי), אז בהקשר הזה ברור שיהיה קשה להתעלות על כך, ועם כל הרעש וההשפעה של MGS כסדרה, לצערנו האמת הפשוטה היא שדסטיני מותג גדול בהרבה כבר מהיום הראשון שיצא ולמרות הבינוניות שלו.

צריך גם לציין שכמו שספטמבר של שנה שעברה היה חודש שיא למכירות חומרה של קונסולה עם הפס4, הספטמבר האחרון היה שיא כל הזמנים לחנות ה PSN מבחינת מכירות בגלל החבילת הרחבה שיצאה לדסטיני, ככה שדסטיני אחראי לשני שיאים מדהימים עבור סוני וזה שוב ממחיש עד כמה המשחק הוא הצלחה ענקית, אולי בכל זאת אקטי ידעה מה היא עושה כשהיא השקיעה במותג הזה סכום עתק.

אה והמספר של NBA LIVE פשוט בלתי נתפס, כאילו, הולי שיט :O
צריך לציין אגב בהשוואה למספרים של ה LIVE של 2K היה את החודש הטוב ביותר למשחק ספורט עד עכשיו על קונסולות הדור הבא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 13:11

ובטח 7000 מתוך ה8500 קנו בטעות כי חשבו שזה nba2k. בנושא דסטיני, אולי זה משחק ממוצע מינוס אבל היה לו תקציב פרסום גדול פי 10 פחות או יותר כך שזה לא מפתיע. נכנסו מאחוריו משאבים מטורפים וקמפיינים שמביישים cod או gta אז מן הסתם שהוא ידרוס משחק של 5-6 מליון יחידות לכל כניסה בסדרה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוקטובר 2015, 13:22

מגיע לEA. עדיין לא מבין מה הבעייה שלהם לעשות משחק כדורסל מהנה.... שיעשו רימייק לNBA JAM וזהו, אם הם לא מסוגלים להתחרות.
כולם רוצים את זה... נראה לי.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 13:32

למה מגיע להם? וכבר היה רימייק לNBA JAM שלא בדיוק מכר כמו לחמניות חמות.

נדב, למה דסטיני ממוצע מינוס? שיחקת בו? ממה שיצא לי לשחק (מאפשרים משחק של עד רמה 7) הוא דווקא די נחמד (ביחוד למי שכבר זורם עם הגיימפליי הכללי של היילו) וכל נושא האונליין מאוד מוצלח אני חושב... חוץ מPVP... שם לא הבנתי כלום ורצחו אותי ללא רחמים ולא היה לי סבלנות להינכס לזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 13:57

לצערי רק שמעתי שהוא ממוצע מינוס גם מביקורות (ממוצע 75 נדמה לי?) וגם מאנשים פה, אין אותו לPC לצערי אז לא יכלתי לנסות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 14:06

אני שיחקתי בבטא שלו, הגאנפליי אחלה אבל כל המשימות הן HORDE MODE אחד גדול בוריאציות שונות, והעלילה מקושקשת ולא מעניינת, אומרים שהרבה מהתלונות כלפי המשחק סודרו ב TTK.

צריך לציין גם ש 2K יצא בסוף החודש, מה שעוד יותר מדגיש את ההישג המדהים שלו.

גם אם EA יחליטו להחיות את NBA JAM זה לא יהיה תחת קטגורייה של משחקי ספורט AAA, הוא יהיה דיגיטלי בלבד, בשוק של היום אין מקום למשחקים בסגנון הזה שהיו פעם (זכורים לי גם NBA STREET, FIFA STREET וכו') במחיר ריטייל מלא, לא חושב שיש מספיק שוק בשבילם וגם קשה לבנות חבילת תוכן גדולה סביב הקונספט הדי פשוט שלהם.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 14:12

לא מוצא עניין בביקורות כשאני מדבר עם מישהו על משחק. בכל אופן אכן יש לו ממוצע של אמצע 70 אבל לדוגמא תראה את ההרחבה האחרונה שיש לה ממוצע 90.

בכל אופן בהשוואה לנוף המשחקים הקיים לא נראה לי שהוא "בינוני" (המילה שבלינג השתמש בה) ולא נראה לי שהתקציב פרסום כיפר פה על איכות המשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 14:16

ממוצע 7+ בתחום משחקי המחשב זו די ההגדרה המתאימה לבינוני, אם זה היה ממוצע של סרט אז זה אחלה MC, במשחקים זה בינוני-סביר ופעם זה גם היה רע ומביך מאוד למשחק מצופה.

וכן ציינתי ש TTK התקבל יותר טוב והוא זוכה לתגובות טובות גם מצד הקהילה עצמה, אבל המשחק במקור כן היה יחסית בינוני ולמרות זאת הוא מותג גדול מ MGS על היום הראשון שלו למרות המעמד הכמעט קדוש של MGS בעולם המשחקים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 14:21

swiss-the-engine כתב:לא מוצא עניין בביקורות כשאני מדבר עם מישהו על משחק. בכל אופן אכן יש לו ממוצע של אמצע 70 אבל לדוגמא תראה את ההרחבה האחרונה שיש לה ממוצע 90.

בכל אופן בהשוואה לנוף המשחקים הקיים לא נראה לי שהוא "בינוני" (המילה שבלינג השתמש בה) ולא נראה לי שהתקציב פרסום כיפר פה על איכות המשחק.

אין לי מה להתווכח על זה כי לא שחקתי אז באמת שאין לי דיעה עליו, אני רק מדקלם מגרונות של אחרים. אני יודע שהוא נורא רפטטיבי, שהסינגל שלו מרגיש כמו MMO בלי שחקנים שאיתך, שאין מספיק תוכן ושיש המון תלונות על התצורה שהLOOT עובדת. אבל שוב, לא שחקתי אז אני לא יכול לנהל דיון אנטלגנטי בנושא.

וכמובן שצריך לדבר בנושא ביחס למה שאנחנו מדברים עליו, MGS5, משחק עם הממוצע הכי גבוה ב2015 וכנראה משחק ההתגנבות הכי טוב בהסטוריה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 14:35

bling כתב:ממוצע 7+ בתחום משחקי המחשב זו די ההגדרה המתאימה לבינוני, אם זה היה ממוצע של סרט אז זה אחלה MC, במשחקים זה בינוני-סביר ופעם זה גם היה רע ומביך מאוד למשחק מצופה.

וכן ציינתי ש TTK התקבל יותר טוב והוא זוכה לתגובות טובות גם מצד הקהילה עצמה, אבל המשחק במקור כן היה יחסית בינוני ולמרות זאת הוא מותג גדול מ MGS על היום הראשון שלו למרות המעמד הכמעט קדוש של MGS בעולם המשחקים.

אני לא מסכים... לא חסרים משחקים כמו אלן ווייק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 14:43

לא יודע אם אתה זוכר אז, אבל זה היה ממוצע ממש רע לאלן וויק, יכול להיות שהביקורות טעו לא שיחקתי בו, אבל זה די היה הלם שהוא קיבל ציון כזה, אף אחד לא אמר "אחלה ביקורות" כשראה את הציונים של אלן וויק.

חוץ מזה אני מרגיש שגם השחקנים עצמם היו די מבואסים מדסטיני ביחס לציפיות שהיו ממנו, מה שהחזיק את הקהילה זה האספקט החברתי של המשחק, באנג'י הרי בטופ של התעשייה כשזה מגיע לגאנפליי, מספיק שהיה כיף לשחק עם חברים גם אם כל השאר די בינוני כדי שבכל זאת יהנו ממנו.

ד"א הממוצע של TTK הוא 85, ה 9 זה על ה XB1 שיש לה רק 8 ביקורות לעומת 70 על הפס4, ככה שגם אחרי שתיקנו הרבה מהתלונות זה עדיין לא הספיק כדי להתקרב ל 9, תשווה באמת ל MGS שיש לו 93 ואם היו נותנים לצוות הפיתוח לסיים אותו (שלא לדבר על MGO שיצא חודש אחרי ולא נכנס לביקורות) עוד היה מקבל יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 14:50

AW הוא סוג של חד קרן שקורה פעם בהרבה שנים בתעשיה, זה יוצא מהכלל בצורה די קיצוניית לא הכלל. דסטיני, לא שמעתי יותר מדי תלונות שקפחו אותו או משהו כזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 20 אוקטובר 2015, 15:17

זה היה ממוצע רע בעולם הציונים המעוות של משחקי וידאו... זה לגמרי היה ציון נכון בשביל המשחק. ועם הציון הזה אהבתי אותו *מאוד* כמו עוד רבים כאן בפורום.

ולא יודע מה דיברתם לפני כן לגבי MGS. אני סתם הגבתי בהקשר של המכירות שלו ושכאילו זה הכל בגלל התקציב פרסום.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 15:38

בלי קשר צריך לציין שלאלן וויק יש ממוצע 83 על ה 360, לא 7+, ככה שקיבל יותר גבוה מדסטיני, וכן זה ממוצע שהיה נחשב בזמנו למאכזב נורא למשחק מצופה (היום לפחות כשרואים 8+ אומרים שהמשחק סבבה גם אם לא מדהים, פעם גם זה לא)

אני מסכים גם שהסולם מעוות, למרות שיש שיפור, יכול להיות שבאמת אלן וויק זה דווקא משחק שהממוצע שלו יושב בול אם התעשייה היתה עם סולם נורמלי, זה רק כשמשווים אותו לציונים של משחקים אחרים שפתאום רואים את הציון באור מאכזב שכזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוקטובר 2015, 15:49

אלן ווייק הוא לא דוגמה כי יש פה לא אדם אחד ולא שניים שישימו את אלן ווייק בטופ של משחקי הדור שלהם. אלן ווייק סבל מהבטחות יתר וכשמבקרים קבלו משחק שהם חשבו שהולך להיות חצי הרפתקאות עולם פתוח משולב בשוטר ובסוף מה שהם קבלו זה שוטר מאוד אוירתי הוא פשוט קבל בראש חזק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 17:17

עוד נתון מה NPD האחרון (שקאזז ציין בעקיפית אבל שווה להתעכב עליו), גרסאות הדור הקודם של MGS5 אחראיות על 8% מהמכירות, יופי של עבודה קונאמי, ממש היה שווה לסרס את המשחק עם דור קודם בשביל ה 8% המסכנים הללו ואני בטוח שקוג'ימה היה שמח לקחת אחוז מזערי מתקציב הפורט כדי לפחות לסיים את משימה 51 ועוד היה נשאר הרבה עודף.

לפחות יש להם את יפן שם הפס3 כביכול פופולרית למרות שגם שם ממה שנראה דור קודם לא היה רלוונטי למשחק.

ל TR אין אפילו את התירוץ של יפן ככה שההחלטה לפתח את גרסת ה 360 תמוהה פי כמה, בזבוז משאבים מוחלט.

אפילו NBA 2K מכר על הדור הבא 91%, זאת אומרת אפילו משחק ספורט שידועים בכך שיש להם את הרגליים הכי ארוכות מבחינת המשכיות על דורות קודמים (תמיד FIFA וכל המשחקים הללו יוצאים לדור קודם גם עמוק בתוך דור חדש, גם אם בשלב מסויים זה אותו משחק מלפני כמה שנים עם שינוי סגל כדי לסחוט כמה דולרים) מוכרים בצורה זוועתית על הקונסולות הללו, זה באמת סימן הכי ברור שיש לנתק את התקע סופית.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 20 אוקטובר 2015, 18:57

זו חוכמה בדיעבד. בערך אף אחת מהמפיצות לא חשבה שהדור הקודם יצנח כך במהירות. הם עדיין פלטפורמות מרכזיות בשביל משחקי משפחה, לגו ו TTL.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 אוקטובר 2015, 20:04

שטויות דור קודם היה בירידה עוד לפני שהדור החדש נכנס לשוק
זה הגיע למצב שמחשב תקציבי ,עם כרטיס מסך OB של אינטל ,הריץ משחקים טוב יותר מדור קודם

לאומת זאת קזואלים הלכו לטאבלטים וסמארטפונים
תבדקו את המכירות תוכנה של דור קודם ,תראו ירידה משמעותית לפני החדשות ,הקונסולות החדשות רק עזרו לירידה להיות מהירה יותר

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 אוקטובר 2015, 23:01

למה חוכמה בדיעבד? קודם כל כמו שקרירין אמר מכירות התוכנה על הדור הקודם היו רעות עוד לפני צאת הקונסלות והן רק החמירו כשיצאו, יחסים כאלו רעים לטובת הדור הקודם הם לא חדשים וקיימים כבר לא מעט זמן.

אתה רואה גם חברות שכן פעלו בהתאם, וורנר ביטלה 3 גרסאות דור קודם של המשחקים שלהן, יוביסופט עוד הודיעה אחרי AC ROUGE שזה המשחק AAA האחרון שלה על הדור הקודם ולא יצאו עוד, הרוב המוחלט של החברות הגדולות אכן מחק את הדור הקודם (או כמעט מחק כמו עם קוד החדש) כי הם רואים שהמכירות שם לא שוות את הטרחה, רק משחקי ילדים ומשפחה מוכרים טוב (לא מפתיע שהרי הטכנולוגיה לא קורצת לקהל הזה אלא רק מחיר, הקהל הזה יצטרף כשהקונסולות יהיו זולות מאוד), אלו רק המקרים החריגים כמו טומב ריידר ומטאל גיר שגורמים לך לגרד את הראש לנוכח ההחלטות המטומטמות של המפיצות.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 34 אורחים