avive כתב:מצד אחד הוא צודק שהמשחק כנראה יהיה פחות ברוטאלי ויתן יותר דגש על הצד הסיפורי (למרות שבניחוש שלי הילד לא ישרוד יותר מדי וזה יתן את הטריגר לזעם שלו)
מצד שני אסנשיין הוכיח שהמפתחים הגיעו למיצוי של סגנון המשחק והרעיונות שבהם הם יכולים לחדש.
Laskin כתב:כן, כמו שאמרו פה - אסנשן הוכיח שהם לגמרי מיצו את זה... הם מבטיחים גם מפלצות ואוייבים גדולים מתמיד, והאמת שאני סומך עליהם שזה יהיה הרבה יותר טוב, ולגבי הקפיצה הכפולה - לא אכפת לי אם לא תהיה קפיצה כפולה במשחק הזה![]()
אז מה אם זה לא יהיה לגמרי מבוסס על קומבואים ופלטפורמה... זה לאו דווקא חיסרון.
אני מצפה שהמשחק הזה יהיה חוויה ייחודית של ONE-SHOT אחד ארוך ומפוצץ, משהו יותר אישי, רגשי... ועדיין יפיל לי את הלסת לא מעט פעמים
Nucleus_Dawn כתב:avive כתב:מצד אחד הוא צודק שהמשחק כנראה יהיה פחות ברוטאלי ויתן יותר דגש על הצד הסיפורי (למרות שבניחוש שלי הילד לא ישרוד יותר מדי וזה יתן את הטריגר לזעם שלו)
מצד שני אסנשיין הוכיח שהמפתחים הגיעו למיצוי של סגנון המשחק והרעיונות שבהם הם יכולים לחדש.
נראה לי יותר סביר שקרייטוס ימות ויפנה את הדרך לילד, שיהיה הגיבור החדש של הסדרה לכמה משחקים.
avive כתב:Nucleus_Dawn כתב:avive כתב:מצד אחד הוא צודק שהמשחק כנראה יהיה פחות ברוטאלי ויתן יותר דגש על הצד הסיפורי (למרות שבניחוש שלי הילד לא ישרוד יותר מדי וזה יתן את הטריגר לזעם שלו)
מצד שני אסנשיין הוכיח שהמפתחים הגיעו למיצוי של סגנון המשחק והרעיונות שבהם הם יכולים לחדש.
נראה לי יותר סביר שקרייטוס ימות ויפנה את הדרך לילד, שיהיה הגיבור החדש של הסדרה לכמה משחקים.
אני בספק שהם יוותרו על הפנים של הפרנצייז, אלא אם הסרטון שהודגם הוא מעין פרולוג ובהמשך המשחק אנחנו נשחק גרסה בוגרת יותר של הילד.
avive כתב:ואז איך המשחק ימכור?
דווקא הסרטון ניסה להראות צד אחר של קרייטוס, דאגני ואיכפתי יותר שמשתלב טוב עם הסיפור של הדמות (לפחות ממה שראינו).
MGS FREAK כתב:אני די מסכים איתו. חבל שמנסים להפוך את GOW למשהו שהוא לא.
swym כתב:MGS FREAK כתב:אני די מסכים איתו. חבל שמנסים להפוך את GOW למשהו שהוא לא.
גם Tomb Raider הפך למשהו שהוא לא. עבד לו בסדר.
גם פולאאוט.
גם רזידנט אוויל. לפעמים.
גם אקסקווווו.... רגע בעצם לא.
אבל זה מה שיפה פה: אם זה יעבוד טוב, ימשיכו עם מה שעובד טוב. אבל אם זה לא יעבוד אין מניעה שיחזרו לשורשים של מה שהיה קודם (שוב, כמו אקסקום).
ובכל מקרה, אחרי שני דורות מותג משחקים בדרך כלל צריך איזשהו ריענון. הקונספט של fixed camera במשחק למשל היא שריד עתיק ודי מחורבן מבחינת גיימפליי, ככה שטוב ששינו אותה.
idan כתב:לא חקרתי את זה לעומק אבל עד כמה שאני יודע כן יש הפרדה בין קנדה לארה"ב ב PS Store, ככה שלא יודע איפה הוא ווידא את זה אבל נשמע לי הגיוני שזה דווקא לא יעבוד. אולי הוא התבלבל עם משחקים או קוד ל ps+ שאולי כן יכולים לעבוד באיזורים שונים. אבל גיפט קארד זה כסף, ולקנדה יש מטבע אחר מארה"ב.
אגב, זה לא מחיר מוזל אתה פשוט מסתכל באתר בדולר אמריקאי. תשנה את זה למעלה לדולר קנדי ותראה שזה עולה בדיוק כמו הסכום הנקוב בגיפט קארד.
ואם הוא לא יכול להחזיר את זה לאתר אז הוא תמיד יכול לפתוח משתמש קנדי, להכניס את הקוד ליוזר החדש ולקנות מה שהוא רוצה בחנות הקנדית. ואחר כך הוא גם יכול לשחק במה שהוא קנה דרך המשתמש הראשי שלו (אמריקאי/ישראלי או מה שזה לא יהיה) , הוא רק צריך להגדיר את החשבון כראשי זה לא בעיה.
dean כתב:מסתבר שיש רשימה לא מבוטלת של משחקים שהפרו תריץ ב Native 4K בשיגור:
- The Last Of Us Remastered - Native 4K@30FPS with the best shadows
- Smite - Native 4K@60FPS
- The Elder Scroll Online - Native 4K@30FPS with enhanced details over PS4 version
- The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Edition - Native 4K@30FPS
- Mantis Burn Racing - Native 4K@60FPS / Native 4K@30FPS for 4 player split-screen
- Wheels of Aurelia - Native 4K@60FPS
- Futuridium EP Deluxe - Native 4K@60FPS
- forma.8 - Native 4K@60FPS + 8xMSAA
- Rez Infinite - Native 4K@60FPS
הייתי בטוח ש 99% מהמשחקים ישתמשו בטכניקת הדמקה בשביל להגיע ל 4K, יפה לראות שיהיו לא מעט משחקים שירוצו ב 4K אמיתי ועוד ב 60fps.
מפתיע.
DrKeo כתב:dean כתב:מסתבר שיש רשימה לא מבוטלת של משחקים שהפרו תריץ ב Native 4K בשיגור:
- The Last Of Us Remastered - Native 4K@30FPS with the best shadows
- Smite - Native 4K@60FPS
- The Elder Scroll Online - Native 4K@30FPS with enhanced details over PS4 version
- The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Edition - Native 4K@30FPS
- Mantis Burn Racing - Native 4K@60FPS / Native 4K@30FPS for 4 player split-screen
- Wheels of Aurelia - Native 4K@60FPS
- Futuridium EP Deluxe - Native 4K@60FPS
- forma.8 - Native 4K@60FPS + 8xMSAA
- Rez Infinite - Native 4K@60FPS
הייתי בטוח ש 99% מהמשחקים ישתמשו בטכניקת הדמקה בשביל להגיע ל 4K, יפה לראות שיהיו לא מעט משחקים שירוצו ב 4K אמיתי ועוד ב 60fps.
מפתיע.
זה מפתיע? אלה בדיוק החשודים המידיים לרוץ ב4k; משחקי ארקייד ופורטים מדור קודם, שלא נדבר על רז שהוא פורט של משחק בן 17.
אגב, טקילה וורקס אומרים שהסיבה שהם נפרדו מסוני היא שהם רצו לקחת את הip של RIM לעצמם. הם אומרים שאין בעיות פיתוח או סכסוך עם סוני, הם פשוט רצו להיות הבעלים של הip.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים