נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5369
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 26 יולי 2017, 14:10

יש נתונים מנינטנדו
הכי מעניין זה, הNs
הקונסולה מכרה כבר 4.7 מיליון

לשם השווה, הwiiu מכרה פחות מ14 מיליון, כל החיים שלה
לאומת זאת משפחת ה3ds מכרה 67 מיליון

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2017, 18:35

מה שקרירן התכוון להגיד הוא שנינטנדו דווחו נתוני משלוח של חומרה ותוכנה לחנויות והמצב כרגע הוא:
סוויטצ' - מכרה 4.7 מליון יחידות חומרה ו-13.6 יחידות תוכנה לחנויות
ווי יו - מכרה 13.56 מליון יחידות חומרה ו-99.97 מליון יחידות תוכנה (תחשבו על זה רגע, כמעט יחס של 1:10, די מטורף) לחנויות
3DS - מכרה 67.08 מליון יחידות חומרה ו-335.1 מליון יחידות תוכנה לחנויות

בקצב הזה הסוויטצ' תעקוף את הווי יו בשנה הראשונה שלה. צריך לזכור שהיא רק ארבעה חודשים בשוק ולא השתתפה עדין באף עונת חגים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 אוגוסט 2017, 16:36

דרגון קווסט 11 יצא לפני יומיים ביפן בגירסאת 3DS וגירסאת PS4. ביומיים הוא מחר מעל 2 מיליון עותקים (950 אלף בPS4 ו1.13 מיליון ב3DS).

המשחק יגיע למערב ב2018. לא ידוע לאיילו פלטפורמות (ני נו קוני, למשל, יצא גם ל3DS ביפן, אך רק לPS3 במערב).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 02 אוגוסט 2017, 17:06

PUBG מכר מעל 6 מיליון עותקים בארבעה חודשים. ב Early Access, רק על ה PC. ואוו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 אוגוסט 2017, 17:14

Klayman כתב:PUBG מכר מעל 6 מיליון עותקים בארבעה חודשים. ב Early Access, רק על ה PC. ואוו.


לחלוטין וואו. אם אני לא טועה, זה יותר מתופעות "ישנות" כמו Rust ודומיו. מהכמה סטרימים שראיתי, הוא באמת יוצר לא מעט דינמיקות מעניינות, אבל לא ברור לי איך הוא לא נמאס די מהר.
מעניין אם זה שהוא יוצא לONE (ונדמה לי שרק לONE) זה משמעותי יותר משנראה בהכרזה המקורית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 02 אוגוסט 2017, 17:33

אתה יכול לנסות אותו אם בא לך.. יש לי אותו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 אוגוסט 2017, 17:38

Klayman כתב:אתה יכול לנסות אותו אם בא לך.. יש לי אותו.


אולי יום אחד... בנתיים OW הוא כל סבב משחקי המולטי שלי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24226
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2017, 13:18

כמו שאמרתי בפעם הראשונה שכתבתי עליו פה - אני אחכה שחברה גדולה יותר כמו בליזארד או רוקסטאר יעשו מהז'אנר הזה משהו משלהן. או לפחות למשחק ההמשך :D
יש מלא באגים ובעיות במשחק, למרות שהוא לא בדיוק יצא רשמית אז זה לא הוגן... אבל המנוע די MEH, יש מלא ניתוקים, מלא בעיות בפיזיקה שלא נראה לי יתוקנו, יש יתרון מאוד משמעותי למי שמוריד הגדרות גרפיות עד הסוף (למשל - השיחים והעשן כמעט ולא מפריעים לך לראות אוייבים אם אתה מוריד את ההגדרות הגרפיות שלהם למינימום)... בקיצור - זה נראה ממש כיף אבל לא הוגן או מאוזן בשביל להיות תחרותי כרגע.
הפוטנציאל עצום. הלוואי ועוד בזמננו יעשו את זה עם אלף שחקנים בו זמנית :)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 03 אוגוסט 2017, 14:39

המשחק כיפי מאוד גם עכשיו, במצבו הלא משהו ב early access. לא יודע אם הוא יהיה הצלחה מסחררת למשך שנים, אבל הוא לגמרי כיפי לכמה סיבובים מהירים מדי פעם.
אגב, כבר עם 90-100 שחקנים הסיבובים נוטים להתארך מעל 20-30 דקות, אז עם 1,000 זה בכלל ייקח מלא זמן (למי שישרוד, כמובן). 100 נראה לי מספר סבבה במצב הנוכחי.

בסיבוב הכי טוב שהיה לי הגעתי למקום 4 אחרי שהרגתי 4 אחרים. יכולתי לסיים לפחות שלישי אבל נלחצתי ורצתי לתוך שוטגאן של מישהו :lol:
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24226
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2017, 14:49

הסיבובים יקחו את אותו הזמן כי הרדיוס קטן כל הזמן. זה לא ישתנה משמעותית גם אם המפה תהיה יותר גדולה, אפשר פשוט שהיא תצומצם בקצב זהה, באחוזים.
והוא בהחלט נראה לי ממש מהנה גם עכשיו, אבל נראה כמו אב-טיפוס של משחק יותר ממשחק אמיתי. ושוב - לא שופט סופית עד שהמשחק יצא רשמית, אבל בגלל המנוע והעיצוב וכו' - אני לא חושב שהוא יתאים עבורי... לדעתי משחק כזה צריך השקעה הרבה יותר גדולה, ולמזלנו - זה כנראה בדיוק מה שיקרה עכשיו עם כל הכסף, ואני משוכנע שהחברות הגדולות עובדות על ביצוע משלהן לז'אנר, כמו שעשו עם DOTA או משחקי הקלפים, בשנים האחרונות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוגוסט 2017, 14:51

אם על הפס3 עם 256MB של זיכרון יכלו לעשות משחק של 256 שחקנים כמו MAG אז אני בטוח שאפשר בקלות לעשות היום על PC מודרני משחק של 1000. זה פשוט לא נשמע כיף, סתם בלגן שיערך יותר מדי זמן ומוות אקראי שנוחת עליך מכל כיוון אפשרי.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1932
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי MGS FREAK » 03 אוגוסט 2017, 18:53

Laskin כתב:זה כנראה בדיוק מה שיקרה עכשיו עם כל הכסף, ואני משוכנע שהחברות הגדולות עובדות על ביצוע משלהן לז'אנר, כמו שעשו עם DOTA או משחקי הקלפים, בשנים האחרונות.


רוקסטאר יכולים בקלות להלביש משהו כזה על המפה הקיימת של GTA5.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 אוגוסט 2017, 22:08

יובי כבר אמרו שהם בודקים אפשרות לDLC בסגנון. זה יתאים בול למשהו כמו גוסט ריקון, או פאר קריי 5. עם המכאניקות הסופר מלוטשות ומהודקות של משחקי הירי של יובי, זה יכול לעבוד באמת מצוין.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 04 אוגוסט 2017, 11:06

אולי תתמוך ותצ'פר את החברה שלקחה את הסיכון? את האדם שבנה את הז'אנר הזה מאז מודים ל ARMA2? במקום לקרוא לחברות הגדולות והשבלניות להעתיק את הרעיון שהן לא היו מסוגלות לעשות לבד. ו PUBG הוא כבר עידון של הז'אנר ממשחקים קודמים וקיימים זה שנים כמו H1Z1. החברות הגדולות לא עשו כלום עם ההצלחה של H1Z1 זה שנים. בדיוק כמו דוגמת ה MOBA הבאת שבמשך עשור DOTA היה כמוד ובליזארד היו סמאים לחלוטין אליו. וכמו דוגמת ה MOBA שלך של כל החברות שניסו לרכב על גל ההצלחה - שום משחק MOBA לא השתרש והתבסס.

אני גם לא יודע מאיפה הבטחון שנסיונות ההעתקה של החברות הגדולות לא ייסבלו מכל הדברים שמשחקי 'AAA' סובלים מהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2017, 11:22

כן? כל מי שניסה לעשות DOTA שנים אחרי שיצא DOTA לא השתרש והתבסס? LOL *שיעול
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24226
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אוגוסט 2017, 12:29

Kazz כתב:אולי תתמוך ותצ'פר את החברה שלקחה את הסיכון? את האדם שבנה את הז'אנר הזה מאז מודים ל ARMA2? במקום לקרוא לחברות הגדולות והשבלניות להעתיק את הרעיון שהן לא היו מסוגלות לעשות לבד. ו PUBG הוא כבר עידון של הז'אנר ממשחקים קודמים וקיימים זה שנים כמו H1Z1. החברות הגדולות לא עשו כלום עם ההצלחה של H1Z1 זה שנים. בדיוק כמו דוגמת ה MOBA הבאת שבמשך עשור DOTA היה כמוד ובליזארד היו סמאים לחלוטין אליו. וכמו דוגמת ה MOBA שלך של כל החברות שניסו לרכב על גל ההצלחה - שום משחק MOBA לא השתרש והתבסס.

אני גם לא יודע מאיפה הבטחון שנסיונות ההעתקה של החברות הגדולות לא ייסבלו מכל הדברים שמשחקי 'AAA' סובלים מהם.


אני לא יודע אם שמת לב, אבל אני למשל כתבתי במפורש את הבעיות הקריטיות, מבחינתי, שיש למשחק הזה כרגע... אם הוא יתקן אותן - אני אשמח מאוד לתת להם את הכסף שלי, בתנאי שיהיו משחקים רק למי שיש לו בקר :)
במצב הנכחי - אני לא רואה שום סיבה לעשות זאת.
לגבי החברות הגדולות - אם לא יעשו את זה טוב - אני כמובן שלא אתן גם להן את הכסף שלי. ובטח שאהיה מחמיר יותר בציפיות שלי, כלפיהן...


כמו כן, LOL כמובן...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2017, 12:37

חוץ מזה מאוד ברור שמה שחסר ללאסקין זה ליטוש וליטוש בדרך כלל מגיע מהחבר'ה הגדולים.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 04 אוגוסט 2017, 12:37

חברות התחילו לנסות ולעשות MOBA מכל דבר אחרי דוטה 2. LOL כבר איזה בין 9 שנים והיה הראשון לנצל את ההזדמנות ולמרות ההצלחה הכבירה שלו שנים אחרי שנים אף חברה\מפיצה מערבית נוספת ניסתה לעשות משהו דומה. רק אחרי שואלב עשו את דוטה 2 ושוב הראו הצלחה גדולה אז פתאום כל השאר ניסו לרדוף אחרי הכסף וכשלו.

מהתרשמותי אין ב PUBG בעיות מיוחדות שייפתרו כקסם אצלת מפתחת AAA. ניתוקים וסרברים? אתה מדבר על חברות AAA שכמעט כל משחק מולטי שלהם לא משתמש בשרתים מוקדשים? ראה ערך פארסת הניתוקים של For Honor ואחרים.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 04 אוגוסט 2017, 19:45

לא יודע.. שיחקתי מעל 10 שעות לדעתי ולא היה לי ניתוק אחד. רוב הבאגים שיש הם קטנים לרוב, ושוב, זה משחק שנמצא ב Early Access סה''כ 4 חודשים ומקבל פאצ'ים בצורה מאוד מהירה. לא חושב שיש מה לזלזל בצוות הזה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2017, 23:45

גל חיקויי הmoba בא והלך כבר. יש שהצליחו, יש שכשלו; זה לא שונה מדי מכל תחום אחר. אני בטוח שכל משחק שיכול לתמוך בתצורת משחק הזה יתחיל לישם את הקונספט באחד המודים. אני הייתי משווה את זה למצב הורד, היום כל משחק שהמוד מתאים לו זורק את זה פנימה. אפילו נינטנדו עשו מצב הורד השנה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 05 אוגוסט 2017, 11:42

לא מכיר חיקווי MOBA שהצליחו באופן משמעותי ואני לא חושב שתוכל למנות מהראש משחק כזה. הדבר הכי קרוב זה פארגון שהוא בכל זאת עדיין לא 1.0 והוא גם גוף שלישי. משחק שלם זה גם לא עוד מצב משחק שאפשר לדחוק לכל דבר. ברור שאנחנו נראה מלא משחקים עם מצב באטל רויאל - אני לא מסכים שהנסיונות של חברות ה AAA האלה מובטחים שיהיו עדיפים על PUBG כפי שלאסקין חושב.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 05 אוגוסט 2017, 14:11

Laskin כתב:הסיבובים יקחו את אותו הזמן כי הרדיוס קטן כל הזמן. זה לא ישתנה משמעותית גם אם המפה תהיה יותר גדולה, אפשר פשוט שהיא תצומצם בקצב זהה, באחוזים.
והוא בהחלט נראה לי ממש מהנה גם עכשיו, אבל נראה כמו אב-טיפוס של משחק יותר ממשחק אמיתי. ושוב - לא שופט סופית עד שהמשחק יצא רשמית, אבל בגלל המנוע והעיצוב וכו' - אני לא חושב שהוא יתאים עבורי... לדעתי משחק כזה צריך השקעה הרבה יותר גדולה, ולמזלנו - זה כנראה בדיוק מה שיקרה עכשיו עם כל הכסף, ואני משוכנע שהחברות הגדולות עובדות על ביצוע משלהן לז'אנר, כמו שעשו עם DOTA או משחקי הקלפים, בשנים האחרונות.


לא שמתי לב לתגובה הזאת קודם -

הרדיוס לא קטן כל הזמן, אלא אחרי קבועי זמן מסויימים. אם תתחיל להקטין אותו אחרי פחות זמן, זה ידפוק את כל האיזון הנוכחי של המשחק (להשיג נשק וציוד--> להגיע לאזור הרלוונטי--> להרוג אנשים בדרך או להתחבא ממש טוב--> להמשיך לאזור הבא), כי יהיה לך הרבהההה פחות זמן לחלק הראשון של ''להשיג נשק וציוד''. וצריך לא מעט זמן בשביל זה. בנוסף, אם יהיו לך 1,000 אנשים בסיבוב, זה יגרום לך כנראה למות ממש, אבל ממש מהר, אלא אם המפה תהיה הרבה יותר גדולה (ואז, שוב, אתה מתחיל לשחק עם האיזונים). נשמע לי הרבה פחות כיף ממה שקורה עכשיו.

אבל היי, אני רק שיחקתי בו מעל 10 שעות.. אז מה אני מבין?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2017, 15:46

Kazz כתב:לא מכיר חיקווי MOBA שהצליחו באופן משמעותי ואני לא חושב שתוכל למנות מהראש משחק כזה. הדבר הכי קרוב זה פארגון שהוא בכל זאת עדיין לא 1.0 והוא גם גוף שלישי. משחק שלם זה גם לא עוד מצב משחק שאפשר לדחוק לכל דבר. ברור שאנחנו נראה מלא משחקים עם מצב באטל רויאל - אני לא מסכים שהנסיונות של חברות ה AAA האלה מובטחים שיהיו עדיפים על PUBG כפי שלאסקין חושב.

אני ממש לא חושב שנסיון של חברה גדולה יהיה טוב יותר משל קטנה אבל אם פוליש זה מה שלאסקין מחפש אז כנראה שחברה עם צוות גדול ותקציב גדול תוכל להביא לו את זה ביתר קלות לעומת מפתחת קטנה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24226
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוגוסט 2017, 22:33

Klayman כתב:
Laskin כתב:הסיבובים יקחו את אותו הזמן כי הרדיוס קטן כל הזמן. זה לא ישתנה משמעותית גם אם המפה תהיה יותר גדולה, אפשר פשוט שהיא תצומצם בקצב זהה, באחוזים.
והוא בהחלט נראה לי ממש מהנה גם עכשיו, אבל נראה כמו אב-טיפוס של משחק יותר ממשחק אמיתי. ושוב - לא שופט סופית עד שהמשחק יצא רשמית, אבל בגלל המנוע והעיצוב וכו' - אני לא חושב שהוא יתאים עבורי... לדעתי משחק כזה צריך השקעה הרבה יותר גדולה, ולמזלנו - זה כנראה בדיוק מה שיקרה עכשיו עם כל הכסף, ואני משוכנע שהחברות הגדולות עובדות על ביצוע משלהן לז'אנר, כמו שעשו עם DOTA או משחקי הקלפים, בשנים האחרונות.


לא שמתי לב לתגובה הזאת קודם -

הרדיוס לא קטן כל הזמן, אלא אחרי קבועי זמן מסויימים. אם תתחיל להקטין אותו אחרי פחות זמן, זה ידפוק את כל האיזון הנוכחי של המשחק (להשיג נשק וציוד--> להגיע לאזור הרלוונטי--> להרוג אנשים בדרך או להתחבא ממש טוב--> להמשיך לאזור הבא), כי יהיה לך הרבהההה פחות זמן לחלק הראשון של ''להשיג נשק וציוד''. וצריך לא מעט זמן בשביל זה. בנוסף, אם יהיו לך 1,000 אנשים בסיבוב, זה יגרום לך כנראה למות ממש, אבל ממש מהר, אלא אם המפה תהיה הרבה יותר גדולה (ואז, שוב, אתה מתחיל לשחק עם האיזונים). נשמע לי הרבה פחות כיף ממה שקורה עכשיו.

אבל היי, אני רק שיחקתי בו מעל 10 שעות.. אז מה אני מבין?


כשכתבתי שהרדיוס קטן כל הזמן לא התכוונתי כל הזמן בעקביות אלא שכל כמה זמן, בקטע של "לא צריך לדאוג אם המפה ממש גדולה, כי באותו הזמן שהיא קטנה עכשיו כך היא תקטן גם כשתגדל..."
לא כתבתי שהיא תצומצם בקצב מהיר יותר :)
המפה צריכה להיות גדולה באופן משמעותי, ולהצטמצם *בקצב זהה*, ובאחוזים זהים... כמובן שאפשר תמיד לשחק עם זה, עד שיתקבל איזון טוב, אבל העקרון נראה לי מאוד פשוט לביצוע, מבלי לפגוע בהנאה. או שזה כן יפגע ואני טועה... אבל על הנייר זה נשמע לי אפילו יותר כיף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42132
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2017, 23:43

אם המפה תהיה גדולה יותר ויהיו בה 1000 אנשים (מה שאומר שהמפה תהיה עצומה, זה פי 10 יותר אנשים) אז המשחק יהיה הרבה פחות מאוזן. אם המפה תתכווץ באותו קצב אבל היא גדולה פי 10 זה אומר שמשחקים יקחו הרבה יותר מרבע שעה וכמובן שזה רך ורק תסכול לאנשים שימותו תוך 0.3 שניות כי 40 איש נחתו סביבם.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 35 אורחים