PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 ספטמבר 2017, 10:33

אני לא סובל עולם פתוח ומתגעגע לאותם משחקים שאתם מתגעגעים אליהם והורייזן האחרון מבחינתי משחק לפרצוף. איזי 9 אולי אפילו 9 וחצי.

BIA איך שעמום מוחץ? הרי אתה חייב גם ככה לגלות את כל הנקודות מירוץ ומצלמות מהירות וכו ובדרך אתה עושה מלאאאאאא נקודות XP ובכל רגע נתון שאתה רוצה אתה עושה מירוץ עם אוטו רנדומלי קל/קשה.

שלא לדבר על העובדה שהורייזן אפשר פשוט לקצר דרך היערות והגבעות שזה כיף גדול בפני עצמו.

כמה שיחקת בהורייזן?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7010
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 11 ספטמבר 2017, 11:17

המשחק שעשה את זה הכי טוב, מבחינתי, היה need for speed most wanted (המקורי, עם ה black list והפילטר הצהוב המוזר). הוא משחק המירוצים שהכי נהנתי ממנו אי פעם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי MGS FREAK » 11 ספטמבר 2017, 12:25

DrKeo כתב:אפילו לא החשבתי את מריו קארט אבל הוא בהחלט יוצא דופן :)
קצת מאסתי בזה שהיום כל משחק מירוץ צריך להיות או ראליסטי או עולם פתוח, אני מתגעגע למשחקים כמו NFS או BURNOUT שהיו עם מסלולים סגורים ומלאים בכל מני ליגות ותחרויות מיוחדות. היום הכל מבוסס על המודל של BURNOUT PARADISE ואני כל כך שונא את זה :(


טוב לדעת שלא רק אני שונא את זה :( .

אני בקושי הצלחתי לשחק בברנאוט פראדייס. עולם פתוח ? בסדר, לא רעיון רע שלעצמו. אבל מה שהרג לי את הכיף לגמרי זה שבזמן מרוץ העולם נשאר פתוח, אין שדות כוח קסומים שתוחמים את המסלול, אין סימון ברור על המפה, כלום. אמצעי הניווט היחידי הוא מין סימון קטן ולא יעיל שאומר לך לאין לפנות שניה לפני הפניה (ובמהירות של 500 קמ"ש... כן בטח, מאוד עוזר).

ממש ביאס אותי שאין מסלולים סגורים לחוות בהם את הגיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 ספטמבר 2017, 13:03

גם אני מעדיף את משחקי המירוץ שלי במסלולים סגורים. אני אפילו בסדר אם מישהו יעשה קמפיין כזה של מסלולים סגורים ואז יחבר אותם איכשהו לעיר כמעט הגיונית ויאפשר לשחק גם כך וגם כך.
ברגע שזה עולם פתוח ומסלולים עם מלא חלופות, זה פחות זורם, אם כי לא ניסיתי את הורייזן 3 ונראה כאילו הוא פחות או יותר ביצע את העניין של מירוץ בעולם פתוח בצורה הכי טובה שאפשר לדמיין.

משחקי המירוץ הקלאסיים האהובים עליי (והיחידים ששיחקתי בהם ממש מלא) הם ברנאאוט 4 וNFS Underground המקורי (כמה שעות שיחקתי בו ושמעתי את Get low). היו ימים...
אני חושב שמשחק המירוץ האחרון שתפס אותי היה המשחק מירוץ של סוניק. הוא היה הרבה יותר טוב משהוא היה אמור להיות. משחק קארט באמת משובח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2017, 13:23

הורייזון באמת מושך אותי יותר מהמשחק עולם פתוח הממוצע. אולי אני אתן לו הזדמנות באיזה מבצע טוב. זה ממש מצחיק ש-100% מהאנשים פה מתגעגעים למירוצים במסלולים מקובעים, אולי הגיע הזמן ש-EA תקשיב לנו? הצוות של BURNOUT שעושה NFS עם מסלולים סגורים שנפרשים על כל העולם, כמו פעם, זה יהיה מדהים. אתם לא מתגעגעים למשחקים של פעם שבהם כל מסלול היה במדינה אחרת עם נוף אחר לגמרי? מסלול באלפים, מסלול בסין, מסלול במדבר וכו', זה היה כל כך כיף :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 11 ספטמבר 2017, 13:29

swiss-the-engine כתב:BIA איך שעמום מוחץ? ?

הורייזן משחק סבבה בגלל המירוצים עצמם, כלומר השליטה והמסלולים הכיפיים, העולם הפתוח שלו הוא שום דבר מיוחד מלבד היופי שלו. מבחינתי תעיף את הכל כולל ה-barn finds, המצלמות, השלטים וה-head to head הרנדומליים (בחיים לא התחשק לי לעשות את זה) ותארגן את המירוצים כמו בקריירה של מוטורספורט, זה יהיה ישר ולעניין.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי MGS FREAK » 11 ספטמבר 2017, 14:57

לצערי אני לא חושב שנראה חזרה המונית לפורמט מסלולים סגורים. מרגע שעוברים לעולם פתוח אי אפשר באמת לחזור אחורה (לא זכור לי מקרה של סדרה שעברה לעולם פתוח ואז חזרה לעולם "סגור" או לינארי, בכל ז'אנר שהוא). גם אם מבחינת עיצוב הכל יהיה מושלם הצעד אחורה הזה יתפס כדה-אבולוציה רצינית ולא ברורה.

עולמות פתוחים גם נותנים את ההרגשה שיש יותר תוכן (גם אם רובו זבל ממחוזר וקולקטיבלס) ובכך "מצדיקים" את מחיר המשחק. השחקן הממוצע התרגל לזה ורוצה לדעת שיש כמות של תוכן (גם אם על חשבון איכות), אני לא רואה את זה קורה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 11 ספטמבר 2017, 20:03

אני גם בעד מירוצים סגורים. ניסיתי כל כך הרבה פעמים לשחק בburnout paradise ורציתי לאהוב את המשחק הזה,בחיי שרציתי,אבל העולם הפתוח פשוט הרס לי.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2017, 13:19

הבעייה לדעתי זה לא שהם עולם פתוח, אלא שהם עולם פתוח שנחמד לנהוג בו פה ושם, אבל הוא לא מתאים למירוצים כל כך...
אם תרצו - קחו את STEEP שהוא "הר פתוח" מאוד מאוד גדול ומרשים ו"ריאליסטי", אבל הוא די משעמם בשביל משחק, ותשוו אותו לSSX שלאחרונים בסדרה היה סוג של "הר פתוח" אבל מאחורי כל קטע שם יש הרבה מאוד חשיבה ותכנון, יש כמה וכמה דרכים שמובילות לאותו מקום, אחת בסיכון נמוך אבל איטי, השנייה בסיכון בינוני ויותר מהיר והשלישי קשה ומהיר מאוד.... קיצר - לדעתי אפשרי בהחלט לעשות משחק מירוצים מדהים בעולם פתוח, פשוט צריך להפסיק לנסות לעשות אותו ריאליסטי או חצי-ריאליסטי... העולם גם צריך להרגיש "ארקיידי".

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2017, 13:28

משחק מירוצים עולם פתוח לעולם לא יהיה מגניב כמו מסלולים סגורים כי ברגע שהעולם פתוח, להכל צריך להיות הגיון גאוגרפי וזה מוציא את כל החופש מהעיצוב של המסלולים. אם למשל רוצים לעשות מסלול שכולו ירידות סופר תלולת מהר, זה אומר שצריך בעולם הפתוח לעשות הר שלם שיהיה הגיוני בעולם וכמובן שאם כבר בונים הר אז צריכים להוסיף המון כבישים ועוד כל מני מסלולים שונים כדי לנצל את השטח של עשרות הקילומטרים שהאמנים נאלצו לבנות. כלומר במקום לבנות מסלול מגניב של ירידה מהר עם שלגים ושיט מתוסרט מסביב שקשה לבנות בערך כמו כל מסלול אחר, הם נאלצים לבנות הר שלם שבנוי בצורה פחות קיצונית (הרי גם תטפס עליו איזה 50 פעמים מ-10 כיוונים שונים, עולם פתוח לא?) ומלא במסלולים MEH.

העולם הפתוח רק מגביל משחקים, עושה אותם פחות יצירתיים ופחות מגוונים. במסלולים סגורים אתה מסלול אחד בתוך הר געש, מסלול שני באי טרופי ומסלול שלישי במדבר. עולם פתוח לא יכול לעשות את זה. אני רוצה משחק מירוץ שהמסלול שאני נוהג בו נבנה בקפידה על ידי מעצב שיודע בדיוק איפה לשים את הקיר השביר ואיפה למקם את הרמפה. אני לא רוצה עולם משמים בגודל של עשרות קילומטרים.

בקיצור, איפה המשחקי מירוץ הסגורים? איפה BURNOUT 4?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 ספטמבר 2017, 14:40

בבורנאוט אישית אני לא היה לי בעיה באמת עם העולם הפתוח per se אלא באמת המסלול עצמו... המשחק ה-ר-ב-ה יותר מידי מהיר בשביל מסלולים שאפשר בכל 5 שניות לעוף מהמסלול לגמרי כי סתם לקחת פניה שהיא לא במסלול אבל היא לא לגמרי valid.

BIA, לא ממש הבנתי למה לא לעשות HEAD TO HEAD בדרך למסלול הבא.

נדב למיטב זכרוני יש דמו לפורצה שהוא דמו ממש גדול. לא רואה איך לא תאהב את הדמו אבל כן תאהב את המשחק המלא.

בסופו של יום אני לא חושב שאני באמת רוצה מרוצים סגורים כמו פעם, נראה לי זה רק בראש שלי הנוסטלגיה מתקתקת ובמציאות אני סתם ירגיש שאני משחק במשחק ששיחקתי בו אלף פעם לפני עשור+. אני חושב שהורייזן לגמרי מושלם כמשחק מירוצים. אין רגע דל, אין שום בעיה (ובחלק נכבד מהמקרים גם רצוי) לא להתייחס למסלול ולקחת את האוטו דרך השדות, יש מסלולים במרחק 30 שניות אחד מהשני, בתוך המרחק הזה יש עוד דברים לעשות (כמו המצלמות מהירות או אזורי דריפט), יש משימות קבועות עם רכבים ספציפיים, יש מירוצים שבהם כן חייב להישאר במסלול ואלה מירוצי כביש תמיד והם ארוכים עם הרבה שטח ישר בשביל top speed, אפשר לקפץ בין כל משימה בעלות נמוכה מאוד וגם ככה הכסף לא כזה עקרוני כי מקבלים לא מעט ממנו ובנוסף מקבלים רכבים חינם.

קיצר קשה לי לראות מה יש פה לא לאהוב ולרצות שיעשו בצורה אחרת שהיא תאכלס סתם ארכאית כי שחקנו ככה טריליון פעם.

עריכה:
אה וזה בלי השתי הרחבות בכלל שאחת עם מסלולים די סגורים (עם מקרים בודדים שאתה אשכרה יכול לעוף מהמסלול ולנחות למטה על המשך של המסלול ולחסוך רבע מהמסלול ככה ולעקוף את כולם!) והשני אזור של בערך הר אחד גדול, שרוב מה שרשמתי על המשחק המרכזי תופס גם לגביהם
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2017, 15:45

אולי אנחנו צריכים שיגיע איזה BURNOUT חדש במסלולים סגורים כדי להבין אם אנחנו סתם נוסטלגים או שזה באמת מה שאנחנו צריכים :)

אני יודע שכשיצא פרדייס ל-360, הייתי חוזר כל הזמן לרוונג' והוא היה הרבה יותר כיף מאשר פרדייס כך שאולי זה לא רק נוסטלגיה להתחשב בזה שרוונג' היה בן שנתיים בלבד בזמנו. ספציפית בפרדייס היו בעיות של אינספור פניות 90 מעלות בגלל שהעיר הייתה פחות או יותר GRID מה שעשה את המשחק הרבה פחות כיפי. אני מתגעגע למשחקים שנותנים לך מירוץ אחרי מירוץ במסלולים יחודיים כשמרוויחים כסף על הדרך וכך קונים מכוניות חדשות או משדרגים את הקיימות. הזיכרון הכי מתוק שלי הוא מ-NFS HIGH STAKES, המשחק NFS שכל כמה מירוצים היו לך מירוצי 1V1 כשהמפסיד נותן את המכונית שלו למנצח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 ספטמבר 2017, 17:30

או DLC בורנאוט להורייזן

שוב לגבי פרדייס, מה שמישהו פה אמר לפני, הבעיה הקשה איתו הייתה האורינטציה בעיר, בפרט בזמן מירוץ, זה היה פשוט בלתי אפשרי לשחק בעיר מוכת אפור ובניינים גבוהים ואפשרות כל 30 שניות לבצע פניה לא נכונה בעליל בזמן שאתה בערך על 300+ קמש בכל רגע נתון.

בכל אופן שחק הורייזן עזוב שטויות. אני ממש בספק שלא תמצא בוא, למעט הנזק והאגרסיביות שיש לבורנאוט להציע, את המשחק מירוץ המושלם
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2017, 20:12

אני אשחק בו, מבטיח :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 14 ספטמבר 2017, 21:43

סיימתי את R&C ונהניתי מכל רגע, האנימציה ממש ברמה של פיקסאר.

מה שכן, עכשיו כשיוצא לי להשתמש בדואלשוק יותר מחצי שעה פה ושם אצל חברים (גם ב-R&C וגם בדמו של פיפא) אני די סובל ממנו. הוא שיפור מה-3 אבל עדיין לא שם, בבוס האחרון ב-R&C ממש הלכו לי הזרת והקמיצה השמאליות. גם קטן מדי וגם הטריגרים נוראיים. אולי זה עניין של הרגל, אבל אין ממש מה להשוות לשלט של הבוקס.

הדמו של פיפא מרגיש קצת כבד יותר, כאילו משחקים בגשם, אבל בסה"כ די דומה. שיחקתי בסה"כ 2-3 משחקים אז קשה לי עוד לחוות דעה. נראה לי שיש בעיקר שיפורי QOL כמו ה-quick-subs. זה לא משנה גם ככה, אני אקנה בכל מקרה :|

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3093
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי omerkot » 14 ספטמבר 2017, 22:47

זה הרי אותו שלט בן 20 מהפלייסטיישן המקורי שעבר אבולוציה קלילה וגם אז הוא לא הבריק...
עדיין, הוא לא מפריע ברמה שמונעת להינות מהמשחקים ומשהו שאני לא יכול להגיד על השלט/מסך הנוראי של הWiiU.

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 14 ספטמבר 2017, 22:53

גם לי לא יצא עוד לשחק יותר מכמה משחקים בדמו של פיפא (וגם אני בכל מקרה אקנה אותו :)), אבל האמת שמהמעט שכן שיחקתי אני מאוד מרוצה.
המשחק יותר כבד אין ספק, אבל תמיד העדפתי את השנים שהם הולכים לכיוון של משחק מהודק ומחושב על פני שנים של מהירות ודריבלים פסיכיים תוך כדי ספרינט, זה לא בהכרח "עדיף" אבסולוטית אבל זו העדפה אישית שלי. יש שנים שהמשחקים הראשונים בדמו מרגישים שונה לגמרי ואפשר לראות ישר שהמפתחים מנסים כיוון שונה, זה לא המקרה הפעם והמשחק בבירור בונה על פיפא 17 (שהיה מוצלח מאוד, לטעמי) והוא פשוט מרגיש לי כמו גרסה טיפה יותר כבדה ומהודקת שלו.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 15 ספטמבר 2017, 02:36

omerkot כתב:זה הרי אותו שלט בן 20 מהפלייסטיישן המקורי שעבר אבולוציה קלילה וגם אז הוא לא הבריק...
עדיין, הוא לא מפריע ברמה שמונעת להינות מהמשחקים ומשהו שאני לא יכול להגיד על השלט/מסך הנוראי של הWiiU.

זה עדיין לא ברמה של הקודמים שחלקם ממש הרגו לי את האגודל (במיוחד בזמנים של PES/WE כשהתנועה הייתה עם ה-DPAD.. כואב לי רק להיזכר). אבל עדיין מבאס.

סטיק, כן, אני לגמרי בעד סימולציה, ב-FUT או בסיזנס המשחק באמת נהיה מהיר מדי לטעמי עם קבוצות וסגנונות משחק מסוימים. סה"כ 17 היה סבבה, אני בהחלט אקנה את החדש (די בטוח שאזמין מראש ב-EA Access בשביל גישה מוקדמת). גם אין ממש אלטרנטיבה, הרצתי עכשיו משחק בדמו של PES וזה מרגיש כמו משחק מ-2007.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 15 ספטמבר 2017, 12:07

EA סוף סוף שמו את האפשרות להפריד בבמה שמוצג ב fifa trainer אז אפשר עכשיו להציג רק את חץ כיוון התנועה בלי כל הטקסט והכפתורים המטומטמים. הגדילו לעשות והוסיפו גם חץ גובה הבעיטה.

עכשיו, האם אני צריך לחכות עוד 3 שנים כדי שאוכל לבחור שמד עוצמת הבעיטה יהיה מעל הראש השחקן ולא בפינה של המסך כי אף אחד לא הולך להסתכל לשם כל פעם.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 15 ספטמבר 2017, 13:46

פשוט שנה בהגדרות ב-Visual ל-Indicator + Name או Indicator + Number ויהיה לך מד בעיטה מעל השחקן, לפחות ככה זה היה במשחקים האחרונים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 15 ספטמבר 2017, 14:35

זה לא נותן לעשות את זה בדמו?

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2017, 11:18

מישהו יודע אם PSNOW עובד בארץ?
אני יודע שהוא לא נתמך רשמית דרך החנות הישראלית, אבל אם נניח אני ארשם דרך אחת מהחנוית האירופאיות או זו האמריקאית, מישהו יודע להגיד אם זה עובד כמו שצריך בארץ?

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 914
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Baba Yaga » 18 ספטמבר 2017, 15:23

ממה שאני הבנתי, אפשר להתחבר לשירות עם VPN לחנות אחרת אבל עדיין אי אפשר באמת לשחק בגלל השרתים.
אני גם מחכה לשירות הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 18 ספטמבר 2017, 15:30

קראתי קצת וראיתי שעם משתמש אמריקאי (בלי צורך ב-VPN) אפשר לקנות חודש מהחנות ב-20 דולר דרך ה-wallet. בשביל השבועיים ניסיון חייבים כרטיס. זה רק בשביל להיכנס לשירות, לשחק עם הלאגים זה משהו אחר. לא בדקתי בעצמי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2017, 15:42

אני משער ששרת אירופאי אוטומטית מוסיף בערך 80NS לאג עוד לפני כל הלאג של השירות שאירופאים סובלים ממנו. להבנתי השירות היחידי שבאמת מצליח לעבוד כמו שצריך הוא GEFORCE NOW של NVIDIA אבל לא חוויתי אף אחד מהם בעצמי והם כולם לא משתלמים כלכלית אלה אם מחליפים את הקונסולה עם שירות שכזה אבל החוסר במשחקים חדשים ישאר תמיד חיסרון גדול.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים