PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 23 אוקטובר 2017, 13:29

תלוי באיזה מובן אתה מודד "משתרכים מאחורי"... במובן של יעילות פיתוח - ברור. מכירות - לא ממש. איכות - תלוי מה אתה מודד.
סדרת GT היא "עתיקה" יחסית, ומיצתה את עצמה אפשר להגיד... אני הייתי ממש "מעריץ" של הסדרה הזו ואת שלושת המשחקים האחרונים לא רכשתי, כי זה היה בערך אותו הדבר בעטיפה יפה יותר.
הפעם הם מנסים משהו מעט שונה, לעשות ESPORT בצורה הכי רצינית שאפשר, והם משלבים מירוצים אמיתיים והופכים להיות הספונסר שלך בחיים האמיתיים אם אתה זוכה בתחרויות ומתאים פיזית להתחרות.
אני אוהב את הכיוון, וממה שכן הספקתי לשחק במולטיפלייר - זו הפעם הראשונה שאני נתקלתי במשחק מירוץ שבו כולם נוהגים כמו שצריך, ולא משחקים במכוניות מתנגשות.
חוויית הסינגל פלייר מבחינתי כמעט תמיד הייתה רק להשיג זהב בכל המשימות והרשיונות, ורק זה ייקח לי בטח שנתיים להשיג, ככה שהתוכן הנכחי מספיק לי, אבל הם מבטיחים עוד הרבה מסלולים ומכוניות בחינם בעתיד, וחובת ההוכחה עליהם.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 23 אוקטובר 2017, 13:48

בכל המובנים למעט אולי מכירות (וגם פה הסדרה התחילה להתרסק כבר במשחק הקודם): הרי במדד הביקורות היא זוכה לציונים נמוכים יותר מהמתחרים, ובמדד האמביציה המשחק החדש כולל פחות תוכן (מכוניות ומסלולים) מאשר Gran Turismo 2.
יכול להיות שהפוקוס המצומצם יותר "יחזיר אותם למסלול" בעתיד, אבל בתמונה הכוללת זה לא שפוליפוני נהיו פתאום גרועים אלא שפשוט קמו עם השנים הרבה מתחרים שכל אחד עושה עבודה טובה יותר בנישה שלו (כולל ESports).

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 23 אוקטובר 2017, 14:07

אני לא חושב שבתחום הESPORT המתחרים מתקרבים אליו בכלל... או מנסים אפילו.
אבל זה בין היתר בגלל שפורצה מוציאים כל שנתיים משחק, וזה קצת מקשה על יצירת קהילה סביב משחק אחד.
לגבי ציונים - זה משתנה... לפעמים GT מנצח את פורצה, כמו בGT6 מול FORZA 5 שיצאו נדמה לי באותה שנה ובכל אופן זה מאוד תלוי מה אתה מחפש ספציפית, רוב הביקורות, אפילו אלו שנתנו ציונים גבוהים יותר לפורצה עדיין מודים שבכל הקשור לחוויית נהיגה וסימולציה ריאליסטית - GT עדיף, ועוד יותר אם יש לך הגה.

השנה אבל סוף סוף ההבדלים מאוד ברורים - רוצה גיוון ואקשן? לך על פורצה. רוצה תחרויות רציניות וסימולציה - לך על GT.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2017, 20:00

גם בצד המכירות, צריך לשים לב שGT6 נפל ל5 מליון יחידות שזה הכי נמוך בסדרה כשה"כשל" הכי גדול עד GT היה GT2 שמכר "רק" 9.4 מליון יחידות. לרוב הסדרה עוברת את 11 מליון יחידות כך שיהיה מעניין לראות איך GTS ימכור להתחשב בפופולריות של הפס4 והעובדה שלסוני אין אף בלעדי בטווח של חודשים משני צידי התאריך שחרור של GTS.

אגב, ואני מדבר מבורות גמורה, למה GT ספורט הוא סימולציה ופורצה הוא אקשן? כלומר אני יודע שיש בפורצה אינסוף עזרים כדי להכניס שחקנים קז'ואלים למשחק ביתר קלות אבל אם מורידים אותם הם סימולציה כמו או אפילו יותר מאשר GT, לא?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 24 אוקטובר 2017, 11:35

פורצה פחות ריאליסטי בכל מה שקשור לפיזיקה של המכוניות, המצלמה שלו "סינמטית" יותר, הוא *הרבה* פחות מעניש על עבירות, טוריזמו ספורט מותאם בצורה חסרת תקדים למי שיש הגה, כשאתה ממלא דלק אתה יכול בפורצה רק למלא עד הסוף או לא למלא בכלל, מה שלגמרי מייתר את ההחלטות שלך בפיט סטופ (הרי כל שנייה חשובה, וזה חלק אסטרטגי חשוב מאוד במירוצים ארוכים יותר, או במכוניות ששורפות דלק בקצב פסיכי - להפסיק לתדלק בדיוק מספיק כדי לסיים את ההקפה), ועוד כל מני דברים קטנים בזמן מירוץ שבGT:S ממש התאמצו כדי להפוך אותו לריאליסטי מאוד בכל הקשור לתחרויות...
אגב, גם בGT אתה יכול להשתמש בעזרים (ב-3 רמות), הם פשוט בעיקר פוגעים בביצועים אם אתה מכיר את המסלול אז ממש לא מומלץ. גם פה זה מחמיר יותר, וזה באמת ריאליסטי יותר.

אולי "אקשן" לא היה המונח הנכון... הרי גם פורצה יחסית די ריאליסטי, אבל הוא נועד להיות יותר "כיף" ופחות מעניש ומחמיר, אפשר לכנות אותו סימולציית מכוניות, בזמן שGT הוא גם סימולציית מירוצים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוקטובר 2017, 18:28

לדעתי אתה מגזים, בלי עזרים פורצה סימולציה בדיוק כמו GT.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 אוקטובר 2017, 10:55

זה לא משהו שאני החלטתי, אני עוד לא בדקתי את שניהם לעומק, אבל מי שכן - יש די קונצנזוס על כל מה שרשמתי בהודעה האחרונה.
שוב - גם פורצה הוא סימולטור, אבל יותר של מכוניות ופחות של מירוצים, וגם באספקט של המכוניות הוא מעט פחות מדויק.
ושוב - עניין העזרים לא פקטור פה, זה קיים בשני המשחקים, אני לא מתייחס לזה... ואגב, זה לא שהעזרים הופכים את זה להרבה פחות ריאליסטי, ברמה הנמוכה שלהם לפחות - מדובר בדברים כמו מניעת החלקה או סיבוב גלגלים במקום וכד' - דברים שבאמת קיימים במציאות במכוניות ולפעמים, תלוי במבנה המסלול - אפילו כדאי להדליק אותם גם במירוץ אמיתי.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 אוקטובר 2017, 14:05

וואלק אף פעם לא הבנתי איך אנשים "מודדים" את רמת הסימולציה. נשמע לי כמו בולשיט בע"מ
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 אוקטובר 2017, 14:51

לפי מה שקורה במציאות... כמה שיותר קרוב - ככה הסימולציה יותר מציאותית.
אם נגיד אין בכלל את הקטע של הדמיית דלק שנגמר - אז אין סימולציה של האספקט הזה... במקרה הזה לשניהם יש, אבל לא את הקטע של להפסיק למלא באמצע, מה שמאוד חשוב במירוצים מעל 10 דקות, אז הבאתי את הדוגמא הזו. כנ"ל לגבי ענישה על המסלול, פיזיקה של המכוניות וכו'... אם אתה מדמה את מה שקורה במציאות - אז אתה יותר נאמן בסימולציה שלך.
אם נדבר רגע בצורה טכנית על חוויית הנהיגה, אז עם הגה למשל- יש מה שנקרא OVERSTEER וUNDERSTEER (היגוי-יתר ותת-היגוי, נדמה לי), ויש עם זה המון אי-דיוקים בפועל, במשחקים... ממה שהבנתי בטוריזמו החדש הזה בשילוב עם ההגה החדש וזה שיצא לפניו פשוט נותנים חוויה עדיפה וריאליסטית יותר מכל משחק אחר. חבר טוב שלי רוכש את ההגה החדש כנראה, אבל הוא בדיוק עבר לנתניה אז בטח ייקח זמן עד שאתנסה בו בעצמי :/
לעומת זאת, טוריזמו החדש למשל נכשל טוטאלית בסימולציית מזג האוויר שלו, בינתיים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוקטובר 2017, 15:08

אני פשוט לא קונה את זה, בכל מקום שמדברים על פורצה ללא העזרים (שקיימים במציאות) מדברים על סימולציה ברמת ההתחממות של הגזים בצמיגים. אולי נושא הדלק, אבל מעבר לזה? איך שהמכונית מתנהגת? לא קונה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 אוקטובר 2017, 15:21

שוב - פורצה גם כן עושה אחלה סימולציה בהתנהגות הרכב והפיזיקה, אומרים שטוריזמו עושה עבודה מעט טובה יותר ברוב המובנים, אבל אתה תמיד יכול לחלוק על זה או לחשוב שזה סתם המצאות... יכול להיות שחלק אכן בולשיט, אם היה לי כח הייתי נובר בזה עכשיו כדי להביא דברים אבסולוטיים שניתן למדוד אבל זה לא באמת מספיק חשוב לי, ונראה לי שהדוגמאות שהבאתי מספיקות. אולי בהמשך...

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 אוקטובר 2017, 16:33

בחייאת לאסקין איך אתה בודק over או under steer? מה לפי העיניים? מה בן אדם זוכר כמה יש בכל רכב ורכב? תעשה טובה נו זה חתיכ חרטא סובייקטיבי לפנים.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 אוקטובר 2017, 16:47

swiss-the-engine כתב:בחייאת לאסקין איך אתה בודק over או under steer? מה לפי העיניים? מה בן אדם זוכר כמה יש בכל רכב ורכב? תעשה טובה נו זה חתיכ חרטא סובייקטיבי לפנים.


כתבתי עם ההגה. ואיתו אתה בהחלט יכול לקלוט תנועות "לא טבעיות". לכל הגה ולכל משחק יש "נקודות תורפה" שדי קל לזהות אם אתה אי פעם נהגת או רכבת במציאות, אפילו קארטינג יכול לתת לך מושג איך זה אמור להרגיש. קיצר זה דקויות. אבל כל הדיון הזה הוא דקויות ואמור לעניין רק את ההארד קור ומעלה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אוקטובר 2017, 14:56

מחר ב5 בערב מסיבת העיתונאים של סוני בשבוע המשחקים של פריז. צפוי להיות מוכרז JAK AND DAXTER חדש, ארבעה IP חדשים, דמו של GOW שיהיה זמין להורדה בסוף התצוגה, shadow drop של לפחות שלושה משחקים (שניים מהם הוכרזו כבר) וההמשך של The Order.

יהיה מעניין.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 30 אוקטובר 2017, 06:22

Jak חדש יהיה מגניב

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2017, 10:02

אם אני צריך לנחש, אז נקבל מקסימום טיזר למשחק הבא של סאקר פאנץ', שייחשף כמו שצריך בPSX בדצמבר, זה מבחינת ה"גדולים"... השאר יהיו משחקי VR ומשחקים קטנים יותר, לא הייתי בונה על יותר מ-AAA אחד.

מה שכן, בגלל שזה בצרפת - אני מצפה לחשיפה מחודשת של WILD. נמאס לי כבר לחכות לו, והוא בטח משחק של 2018 אז יאללה נו.... תוכיחו שהוא עוד קיים :(

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2017, 10:46

מישל אנסל עובד על BG&E2, לדעתי WILD הלך בדרכו של AGENT או SCALEBOUND.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2017, 12:17

אין מה להשוות לAGENT שלא ראינו ממנו כלום, את WILD ראינו פעמיים בהפרש של שנתיים בערך, נראה שזה פרוייקט שאמור להיות בשלב מאוד מתקדם, עובדים עליו כבר לפחות 4 שנים.

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 30 אוקטובר 2017, 12:40

אני לא בטוח שBG&E2, בכלל קיים
מאז הטריילר cg, לא זכור לי ששמענו עוד דברים מימנו

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2017, 13:10

kririn כתב:אני לא בטוח שBG&E2, בכלל קיים
מאז הטריילר cg, לא זכור לי ששמענו עוד דברים מימנו


דווקא הראו אחרי זה איך זה נראה בזמן אמת במנוע שלהם, הייתה הדגמה... חוץ מזה שהוא נחשף ממש לא מזמן וכולם יודעים שזה פרוייקט של 2020 בערך

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אוקטובר 2017, 18:02

היתה עכשיו שעה של pre show. כלומר, שעה של הכרזות לא מספיק מעניינות כדי להכנס למסיבת העיתונאית עצמה.
איכשהו, בתוך הרובריקה של "לא מספיק מעניין" יש משחק שנראה ממש מעניין בשם OURE בו אתה דרקון/שועל מגניב שנלחם בטיטאנים בשמים, שיוצא היום.
בנוסף, הכרזה די עצומה עבורי של ספלאנקי 2.
עכשיו מתחילה התצוגה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוקטובר 2017, 18:03

יש עדכון שבועי בבלוג שלהם, זה מרגיש חצי קיקסטארטר שכזה כך שהם מעדכנים את כל מי שמנוי במייל עם מודלים חדשים, קונספטים של דמויות, התקדמות פרוייקט, סקרים ודמואים של המנוע. הם עובדים על BG&E2 בצורה מלאה כבר שנה, מה שאומר שעל WILD עם לא עובדים כבר לפחות שנה.

אני גם רואה את התצוגה באיחור של 3 דקות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 30 אוקטובר 2017, 18:07

וואו הוכרז ה-IP של סאקר פאנץ'! והוא נראה מצוין!!

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אוקטובר 2017, 18:45

זו היתה מסיבת עיתונאים הרבה הרבה יותר טובה משציפיתי. קצב נהדר, מלא טריילרים ממש ממש טובים. הכרזות מעניינות. תצוגת תכלית מרשימה של סוני. גורם לך לחשוב מה עוד אפשר להראות בPSX בעוד איזה חודש-חודשיים.

TLOU2 נראה פסיכי. כאילו, הוא נראה יותר טוב משמשחק אמור להראות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 30 אוקטובר 2017, 18:46

TLOU נראה.. מסקרן. הצטרפתי באיזור האקסלוסיביים והיה די סטנדרטי משם.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 10 אורחים