
bozeman כתב:נו, נדב, קצת מאמץ (וכפתור לייק) ואולי גם ווקסלים ייכנס...
InterAl כתב:הממוצע של GOW ירד ל-94. מעביר את השרביט ל-DrKeo.
bling כתב:טוב אפשר להכריז רשמית שקיאו ניצח את ההתערבות, כבר 92 ביקורות, זה לא הולך כבר לזוז מפה. כל הכבוד קיאו! זכית בלייק הלא קיים שלי כי אין כפתור
DrKeo כתב:גרילה מעולם לא הייתה מפתחת טובה מעבר לפן הטכני. אני לא בטוח למה נפל כזה מסך עשן מול העיניים של המבקרים עם KZ2 אבל הוא היה משחק שנע בין ממוצע לרע מכל בחינה חוץ מאשר הגרפיקה. היו שם כשלים מאוד גדולים בעיצוב שלבים, בעיצוב גיימפליי, בפייסינג וכמובן שגם כל מה שקשור לעלילה או דמויות לא בדיוק זרח במשחקים שלהם. גם אפשר לראות את ההתפקחות של המבקרים עם הסדרה הזאת כשKZ2 אולי קבל ממוצע 91 משום מה (אני חושב שגם 81 זה מוגזם עבורו), כנראה בגלל איזו מערבולת הייפ גרפית הזויה וכל הסיפור CGI שהגיע לפני, אבל 3 כבר ירד ל84 ו-4 ל-73. הם מעולם לא היו בליגה של הגדולים, הם רק עשו משחקים ברמה טכנית של הליגה של הגדולים. הורייזן העלה אותם דרגה, הם עכשיו עושים משחקי AAA אמיתיים ברמה של הטופ של התעשיה, אבל זה לקח להם שנים.
אני לא חושב שזה פייר לבוא לבנד או RAD שהיו על ניידות שנים ולתת להם לעשות משחק AAA גדול אחד בודד ואז לשרוף אותם על המוקד. הסיבה שסוני מצליחה לרומם אולפנים היא העובדה שהיא נותנת להם הזדמנות אחרי הזדמנות עם תקציבים וזמן פיתוח ארוך. אולפנים צריכים למצא את עצמם, את המומחיות שלהם, ונראה שבנד ו-RAD עדין לא מצאו. גם נוטידוג לא הבינה שהם אולפן של בניית דמויות עם סיפור נרחב והמון SET PIECES ואנימציות עד שהם עשו את אנצ'רטד 2. הראשון היה תגלית עבורה וסגר להם פינה על החצי הראשון שמאפיין אותם, אנצ'רטד 2 סגר להם פינה על החצי השני. בעצם מאז אנצ'רטד 2 הם עושים בערך אותו דבר כבר 10 שנים אבל הם מומחים ענקיים בתחום.
אולי RAD ובנד צריכים למצא את המומחיות שלהם וזה לוקח זמן. צריך לתת להם להכשל קצת, לעשות משחקים ממוצעים פה ושם עד שהם יצליחו לזקק מכל כישלון את מה שהם טובים בו ולבסס עליו משחק שלם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 15 אורחים