PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 אוגוסט 2018, 21:38

אתה ממש מפתה אותי להוריד אותו ולנסות את הסינגל לבד בעצמי קיאו. סתם לא :)

לאסקין אולי הם חשבו שלהביא את גוד אוף וור 3 לפני רק יפגע קצת בהייפ במקום להוסיף, לך תדע. בכל מקרה אין באמת הרבה קשר בין המשחקים חוץ מזה שבשניהם הורגים יצורים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אוגוסט 2018, 23:09

כמה רע המצב של דסטיני שחלקו את 2 בהאמבל באנדל כשהמשחק היה בן 9 חודשים ובps+ כשהוא בן 11 חודשים?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 אוגוסט 2018, 23:37

שפל חסר תקדים בשביל באנג׳י. זוכרים כמה הייפ היה לפרויקט הזה ב 2012-13 עם ההדלפות הראשוניות לגבי החוזה של ה 500 מיליון דולר שקיבלו וכו׳?

בהתחלה מבחינה מסחרית הראשון עמד בציפיות עם מכירות מטורפות שגם תרמו הרבה לפער הענקי בין הפס4 לוואן בזמנו, אבל מאז נעשו לא מעט טעויות וגם הראשון איבד הרבה אוויר ברגע שהפה לאוזן השלילי יצא ואנשים קלטו שאין שם הרבה מעבר לגאנפליי טוב ו encounters רפטטיביים עם לוט גרוע ועלילה לא קיימת. באופן כללי כל הפרויקט הזה שהוא דסטיני פשוט לא עומד באיכויות שמצופות מבאנג׳י, מלבד הגאנפליי הטוב שלהם הם פישלו בערך בהכל.

בתכלס גם סדרת היילו התדרדרה קשות מאז שבאנג׳י עזבה אותה, גם ביקורתית וגם מסחרית. בניגוד למה שחלק חשבו בזמנו כשהם עזבו את הסדרה (״יעשה טוב לסדרה״, ״צריכה ריענון״ וכו׳), לא נמצא להם תחליף טוב וגם הסדרה הזו איבדה את עצמה במובן מסויים.

הפרידה הזו עשתה רע לשני הצדדים, היילו זה באמת באנג׳י, ודסטיני גם מוכיח את זה שמקומם כנראה אצל מייקרוסופט, נראה לי שלשני הצדדים זה יעשה טוב אם באנג׳י תחזור לסדרה ולסגנון שהיא יודעת לעשות הכי טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוגוסט 2018, 01:00

אני חושב שפרידה מבאנג'י עושה טוב להיילו אם באמת מה שציינת היה מתממש, כלומר הוא באמת היה עובר ריענון. אבל במקום זה קבלנו מיקרוסופט פחדנית שרצתה עוד היילו שמרגיש בדיוק כמו היילו של באנג'י ולכן זה בדיוק מה שיצא, עוד מאותו דבר. אבל אנחנו רואים שדווקא הם כן מנסים עכשיו לקחת כיוון חדש, אז אולי היילו כן יכול לחיות בלי באנג'י. השאלה היא האם באנג'י יכולה לחיות בלי היילו. ובואו נהיה כנים, דסטיני זה היילו, אין שם יותר מדי מרחק. שחקתי במשחק, הוא מרגיש כמו סוג של היילו של חברה שרוצה לעשות היילו אבל אין לה את הזכויות יוצרים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 30 אוגוסט 2018, 01:52

מייקרוסופט רצתה בסך הכל לשמור על העקרונות של הסדרה, להכניס שלבי סאנדבוקס גדולים וכו׳ וזה נכשל, אגב היילו 4 לא היה יותר לניארי וסינמטי? והוא נחשב למאוד מעורר מחלוקת אם לא שנוא בקרב הקהילה, היילו 5 נפתח יותר אבל גם הוא היה בינוני מבחינת reception, מרגיש כאילו לא יצא בכלל מרוב שהיה חסר משמעות. בדור הקודם לא היית יכול להתעלם מיציאה של היילו חדש, בין אם אהבת או שנאת את הסדרה כל משחק חדש היה מאורע והוא גם נמכר בהתאם.

רק תראה איך העניינים התדרדרו מאז העזיבה של באנג׳י.

אבל את האמת אין לי ניסיון עם הסדרה ואני מדבר רק מתוך קריאה באינטרנט ומתוך הנתונים היבשים (מכירות, ציונים), יכול להיות שדסטיני מזכיר את היילו, לפחות בגאנפליי, אבל עדיין הוא לא התקבל בצורה טובה כמו היילו אז כנראה שמשהו בלור ובעלילה (שצריך להתאים לפורמט החדש של האונליין) ובבנייה של הקמפיין וכו׳ פשוט לא עבד להם טוב. בגלל זה אני אומר שהם צריכים לחזור לעשות מה שהם יודעים שזה קמפיין מסורתי יותר סטייל היילו, בלי לוט ובלי כל המשימות ריידים ועם עלילה נורמלית.

בגלל זה בדיעבד אולי היה עדיף להם להשאר עם מייקרוסופט כי וואלה, אם דסטיני ימשיך להכשל ככה זה דבר שיש לו את הפוטנציאל לפרק את החברה, למרות שאני מאמין שזה לא יקרה כי יש להם מספיק טאלנט כדי לשרוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוגוסט 2018, 02:27

היילו בהחלט נפל לבורות עמוקים מאז שבאנג'י עזבו, אבל יש את אינפנטי שנראה כמו סוג של רענון גדול לסדרה וההייפ שלו כבר היום, בלי לדעת עליו שום דבר, הרבה יותר גדול ממה ששל היילו 5 אי פעם היה כך שאולי הם בכיוון הנכון. כמובן שיכול להיות שגם אינפיניטי יהיה מאכזב והסדרה תמשיך לדרדר, אי אפשר לדעת, אבל רואים שהם מנסים לתקן את המסלול.

כן, אולי באנג'י היו צריכים להשאר עם מיקרוסופט. מוזר נורא שהם הרגישו חנוקים ורצו לברוח אז הם הלכו למפיצה הכי "מרושעת" בתעשיה עם הכי הרבה דחף למחזר ולסחוט מותגים ופתחו אצלם מותג שהוא בייסיקלי ספינאוף של היילו. כלומר הם בעצם התבאסו שהם עושים היילו אצל חברה שסוחטת את היילו אז הם הלכו לעשות חיקוי היילו אצל חברה שסוחטת פרנצ'ייזים עד אבק? מוזר משהו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 30 אוגוסט 2018, 13:06

לאינפניטי באמת יש הייפ לא רע, מתאר לעצמי שזה הרבה בגלל שהסדרה חזרה להיות מרשימה טכנית וגם הטיזר שהראה סקייל ומרחקים עצומים, אנשים כבר מפנטזים על היילו בעולם פתוח גדול ומרשים (לפחות ככה הטריילר רומז) וזו נראית לי מחשבה שעושה אורגזמה קטנה לכל אוהב היילו. באמת נראה שהם מנסים, מקווה שיצליח להם הפעם.

ואתה חושב יותר מדי, רצו יותר כסף זה הכל. אם מייקרוסופט היתה מציעה להם חוזה להיילו בגודל של 600-700 מליון דולר הם היו נשארים כמו גדולים.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 30 אוגוסט 2018, 13:58

נראה לי שאתם קצת מפספסים את הפואנטה שבלחלק את דסטיני 2 בחינם לכמה שיותר אנשים, כי עם השינויים המכניים וההרחבות שהם דוחפים רוב הכסף כבר ממש לא מגיע מגרסת הבסיס (למעשה בחנות הדיגיטלית כבר אי אפשר לקנות את משחק הבסיס בלי באנדל). הגרסה הזו סוג של הפכה להיות Starter Edition כמו אלו שיוביסופט מחלקת בחינם.

מי שינסה את המשחק וירצה באמת לקבל את החוויה המלאה במולטיפלייר? הוא יצטרך לקנות את ההרחבה של Forsaken שאליה כל קהילת השחקנים תעבור גם ככה, כשגם להרחבה הזו יש מחיר "בסיס" (60$ כשמשקללים את הצורך גם בהרחבות הקודמות) פלוס Season Pass משלה (שאפשר לקנות מראש עם ההרחבה במחיר של 80$, או בנפרד ביותר כסף). ועל זה כמובן יש תוספת של in-game currency שאפשר לקנות כמיטב המסורת... הסדרה הזו ממשיכה להיות פרת מזומנים לאקטיוויזן.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוגוסט 2018, 13:59

זה אינפיניט, לא אינפיניטי

סתם הציק לי :D

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 30 אוגוסט 2018, 14:03

ניסיתי להיכנס לדסטיני 2 כל כך הרבה פעמים ואני כל פעם מוצא אותו כל כך משעמם.. ה-gunplay מעולה אני אציין לזכותו אבל הלופ גיימפלי והגריינד פשוט משעמם אותי ברמות קשות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוגוסט 2018, 15:38

זה נכון שהם מנסים לבנות בסיס משתמשים בשביל למכור להם את ההרחבות אבל משחקים שעושים את התרגיל הזה, כלומר להפוך את הבסיס בחינם כדי לעשות upsale, עושים את זה אחרי שנים בשוק כשהגרסת בסיס מתחילה למצות את הפוטנציאל. דסטיני 2 חולק על ימין ועל שמאל עוד לפני גיל שנה, זה מהלך של משחק שלא הצליח כמו שציפו ממנו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 30 אוגוסט 2018, 15:57

חוץ מזה שגם לדסטיני הראשון יצאו לא מעט הרחבות והמודל היה דומה ועדיין אף אחד לא מיהר לחלק אותו בפלוס כי מן הסתם הוא מכר מצויין.

זה שפירטת על כל ההרחבות והתשלומים שצריך להוציא כדי לקבל את ה״חוויה המלאה״ לא אומר שהמשחק הזה פרת מזומנים Swym, זה רק אומר שיש להם מודל מסויים סביב הפיתוח של המשחק הזה :)

אם המשחק מצליח או לא אפשר להבין מנתונים חיצוניים שונים, לא לפי המודל הכלכלי שלו, סימן חיצוני טוב ראשון זה שהמפיצה מחלקת אותו בחינם בכל חור בתקווה שישתלם לה בזכות ההרחבות.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 30 אוגוסט 2018, 16:35

נראה לי שקצת שוכחים פה שהמשחק מכר מצויין מהיום הראשון שלו: הוא היה משחק הקונסולה השני הכי נמכר בארה"ב אחרי COD לשנת 2017, והמשחק עם ההשקה הכי מוצלחת של אקטיוויזן על ה-PC אי פעם. אם זה לא נחשב משחק ש"הצליח כמו שציפו ממנו" אז או שהציפיות של אקטיוויזן עקומות, או אתם מדמיינים לעצמכם דברים תוך מלמולים על "נתונים חיצוניים שונים"...

מה גם שהמשחק לא "מחולק": אני מניח שלא יצא לכם לעשות עסקים עם סוני אף פעם, אבל משחקים לא מנודבים בחינם לPS+: הם מקבלים כסף טוב תמורת ההשתתפות הזו. רוקט ליג עשו את זה בחודש שבו המשחק יצא, ולא רק שזה השתלם להם אלא שקשה לי למצוא מישהו שפוי שיטען בעקבות זה שהמשחק "לא מצליח כמו שציפו ממנו".
או שאולי בעצם נעבור לדבר על הכישלון המחפיר של משחק כמו Fortnite שהתחיל כמשחק בתשלום ועבר למודל F2P אחרי ש"גרסת הבסיס שלו התחילה למצות את הפוטנציאל"? רוצים לבדר אותנו עם כמה סימנים חיצוניים טובים? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אוגוסט 2018, 16:43

אף אחד לא אמר שלא היה לדסטיני 2 הייפ, אף אחד לא אמר שהמכירות המוקדמות והשיגור לא היו נהדרים. דסטיני 2 התחיל חזק אבל מאוד מהר הגיעה הצלילה העמוקה בדעת הקהל ובמכירות. ב2017 הוא היה השני הכי מוכר? וואללה אולי, איך הוא ב2018? כי זה משחק שאמור לתפקד עם זנב ארוך. אני אגיד לך איך הוא מכר ב2018, בדיוק כמו כל משחק שהתחילו לחלק אותו פתאום בהפתעה בחינם. כמו sw גלקסי, כמו הmmo של lotr, כמו המתחרה של ow שכבר הספקתי לשכוח את שמו - התחילו לחלק את כולם כדי להציל מכירות גוססות בכדי לבנות בסיס משתמשים.

רוקטליג? הוא אינדי בלי תקציב ששוגר לתוך ps+ וזאת הייתה אחת הפלטפורמות ששגרה אותו להצלחה. פורטנייט? המשחק תמיד היה f2p.

אין בעיה עם משחקי f2p כמו פורטנייט, אין בעיה עם משחקים שהופכים לf2p אחרי שהם ממצים את המכירות כמו for honor. אבל להתחיל לחלק את המשחק שלך בחינם אחרי כמה חודשים? זה אומר רק דבר אחד, אתה כבר לא מצליח למכור אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 30 אוגוסט 2018, 17:59

אני רק אניח את זה פה:

https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame ... s_from_84/

מתוך דף הקהילה של המשחק ברדדיט.

וזה עוד מאפריל וגם אז בתגובות תקנו את זה ואמרו שירד כבר לסביב ה 550K. מעניין אם זה סימן חיצוני מספיק טוב בשבילך ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2018, 00:56

אני אפילו לא צריך כתבות שכאלה. יש לי 8 חברים שקנו את דסטיני במטרה להתרסק עליו כמו שהתרסקנו כולנו על דיאבלו 3. אחרי שבועיים כולם נטשו חוץ מאשר אחד שחוזר אליו פעם בחודש לאיזה שעתיים או שלוש. כשקבלתי את העותק בהאמבל באנדל הם כולם חזרו לכמה שעות לשחק איתי ואז כולם, כולל אני, נטשנו. המשחק הזה ננטש לגמרי בשנה האחרונה (שנה? בעצם הוא אפילו לא שנה בשוק עדין) והם דוחפים אותו לכל שירות מנויים אפשרי כדי לנסות להביא אנשים לחבילות הרחבה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 01 ספטמבר 2018, 12:37

פוטו-מוד מגניב


סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 01 ספטמבר 2018, 14:19

^^ פשוט מעולה.

לא יודע איך המשחק יצא אבל זה באמת מרגיש שאינסומניאק השקיעו את הנשמה שלהם בפרויקט הזה, הלוואי ויצליח להם, אחלה של מפתחת.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 02 ספטמבר 2018, 11:37

bling כתב:אני רק אניח את זה פה:

https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame ... s_from_84/

מתוך דף הקהילה של המשחק ברדדיט.

וזה עוד מאפריל וגם אז בתגובות תקנו את זה ואמרו שירד כבר לסביב ה 550K. מעניין אם זה סימן חיצוני מספיק טוב בשבילך ;)

חבל שלא קראת את התגובה הנעוצה של המודרייטור או את הטאג שהצמידו לפוסט: זה סתם מניפולציה על מספרים שמערבבת בין שחקנים פעילים lifetime לשחקנים פעילים בנקודת זמן ספציפית:
Post has been tagged as misleading due to the current active numbers are concurrent players on a day to day basis. 8.4mil tracked refers to the games entire lifespan

תראו, לא צריך להתווכח על זה שהמודל של דסטיני 2 עצבן הראה מאד שחקנים: כבר אחרי הadd-on הראשון הם הפכו את הendgame לבלתי שחיק לכל מי שקנה את הונילה והיו הרבה שנשבעו שהם לא יגעו יותר במשחק, חלקם פשוט לא הצליח לעמוד בהבטחה הזו.
אבל לפי כל דיווח רבעוני הוא מהווה הצלחה מסחרית יותר גדולה מדסטיני 1 גם במכירות וגם בכמות השחקנים הפעילים חודשים אחרי השקת המשחק (והמשחק הראשון שכשלעצמו היה סיפור הצלחה) ככה שלהתכווח עם ההצלחה הפנומנלית שלו בגלל קידום מכירות נקודתי (שאקטיוויזן מקבלת עליו הרבה מאד כסף מסוני) זה סתם מגוחך, מה גם שמלכתחילה בסיס השחקנים של המשחק הזה מוטה בכבדות למשתמשי קונסולות ובטח שאי אפשר לשפוט את ההצלחה שלו על פי הכשל הלוגי שנקרא " אני לא צריך מספרים כי כמה מהחברים שלי משחקים בגרסת הPC".

פורטנייט אגב לא היה "תמיד F2P": הוא התחיל כמשחק של 40$ עם מצב הSave the world ורק מאוחר יותר השיקו את מצב הבאטל רוייאל כ-F2P.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2018, 12:43

פורטנייט תמיד היה מכוון להיות f2p, אתה מתכוון לחבילת early access שלהם אבל המשחק היה מיועד לf2p עוד לפני שיכלת להוציא עליו שקל אחד. גם הוא וגם רוקטליג הן דוגמאות רעות מעוד לנקודה שלך, או יותר נכון דוגמאות מאוד לא רלוונטיות.

בנוגע לדסטיני 2, הבאקלאש התחיל ימים אחרי השיגור, אפילו לא היו צריכים לחכות למיני הרחבה הראשונה. אף משחק סופר מצליח לא מגיע אחרי כמה חודשים להאמבל באנדל, בטוח לא כזה שאמור למכור עם זנב ארוך לאורך שנים. דסטיני הראשון בן 5, הוא לא הגיע לפלוס, לא כשיצאו ההרחבות, לא לפני שהשני יצא. יש למשחקים שכאלה יוקרה מסויימת, הם לרוב לא מגיעים להאמבל באנדל או פלוס אלה אם הם בני כמה שנים טובות. בטוח שלא בדור הזה שבו סוני מביאה משחקים אינדי בעיקר כך שכנראה שהסכומים שהם משלמת היום למפיצות על פלוס הם זעומים.

אני יודע שאתה פאנבוי של באנג׳י, אבל יש פה משהו מסריח ואתה מסרב לראות את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2018, 15:56

וואלה צודק סווים, פישלתי עם הקישור שהבאתי :)

אני אשמח לשמוע נתונים על לא כמה הוא נמכר, אנחנו יודעים שהוא פתח מעולה בחודש חודשיים הראשונים, אלא מה הבסיס שחקנים הפעיל שלו כיום. לפי דיבורים שאני שומע בקרב אנשים ולפי זה שבכל זאת באנג׳י מחלקת אותו בקלות אני משער שהוא מצומצם מאוד, כמו שקיאו הסביר.

ניסיתי לחפש לינק מדעי יותר בעניין לגבי ה player base הנוכחי אבל המספרים לא חשופים כמו שרואים במשחקי PC.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2018, 19:19

גם לא קשה להבין את המצב מהדיווחים של אקטיוויז׳ן. לדסטיני 1 הם עדכנו כל 3-4 חודשים את סטאטוס המכירות. הם עדכנו בנובמבר 14, בדצמבר 14, בינואר 15, בספטמבר 15 ובדצמבר 15. לשני הם לא שחררו כלום מעבר לתקןפת השיגור. כמו כל חברה, אם היה להם במה להתגאות הם היו מתגאים. כנראה שאין להם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 03 ספטמבר 2018, 07:16

מחר ביקורות של ספיידרמן... בהצלחה לכולנו (:

אגב, מה הסיכויים שסוני תרכוש את אינסומניאק לדעתכם?
למרות שחוץ מsunset overdrive ומשחקים ל אוקולוס הם גם ככה מפתחים די בבלעדיות לסוני, פתאום נראה לי שהם צריכים לעשות את זה, אחרי הרכישות האחרונות של מיקרוסופט. ואם ספיידרמן יהיה ממש מוצלח אין שום סיבה שלא ירצו עוד בערך אינסוף המשכים שלו. כמובן שלא חייבים לרכוש אותם בשביל זה, אבל נשמע לי תרחיש סביר שאולי נשמע עליו בPSX

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 03 ספטמבר 2018, 07:22

יש לי הרגשה שהוא יקבל ביקורות מעולות. הוא נראה כיפי בטירוף מכל מה שראיתי .
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 03 ספטמבר 2018, 10:14

מאמין שהמשחק יקבל ביקורות סולידיות של 85 פלוס, מדיווחים שיוצאים החסרונות העיקריים זה שהמשחק לא מאתגר גם על רמת קושי גבוהה וגם שהקמפיין לא ארוך במיוחד אבל באופן כללי עושה רושם שהוא ממש טוב.

באשר לקנייה של אינסומניאק, זה משהו שהם היו צריכים לעשות כשהם עוד היו קטנים יחסית, כמו ברוב הרכישות שסוני ביצעה, היום הם יקרים מדי ואני לא רואה את זה קורה, בטח אם ספיידי יגיע ל 10+ מיליון שחלק חוזים לו.

בדיעבד אבל הם עשו טעות כשלא קנו אותם עוד בימי הספיירו לפס1, יכלו להיות תוספת מעולה לפורטפוליו שלהם.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים