PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 05 ספטמבר 2018, 11:56

קשה לי לראות את DAYS GONE מפשל עד כדי כך... סה"כ יש לנו שם הרבה דברים טובים, שילוב של TLOU עם משחקי זומבים ועלילה שנראית החלק הכי חזק בו למרות שהוא בעולם פתוח... כן, יכול לצאת בסוף ממש גנרי, אבל אני לא חושב שהוא משחק של 6-7, אלא במקרה הגרוע ממוצע כמו DETROIT וUD, ובמקרה הטוב 8 גבוה.
לפי הרשמים, חסר לו המון ליטוש אבל הם כבר פחות או יותר בשלב הליטושים כבר כמה חודשים ויש להם עוד מלא זמן לשפר הכל. אני מצפה לשינמוך גרפי לא קטן, אבל שהמשחק יהיה מלוטש מספיק כדי שהבעיות הטכניות לא יפגעו בציון שלו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 05 ספטמבר 2018, 12:18

ואוו הוא המשחק הכי גנרי שראיתי בחיים
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ספטמבר 2018, 12:23

אני רק רוצה לציין משהו חצי קשור לעניין, בשלושת ההתערבויות שעשינו על בלעדי לפס4 בנוגע לציון הסופי, בשלושתן פגעתי על הנקודה. אנצ'רטד 4, GOW ועכשיו ספיידרמן (לפחות כרגע עם 85 ביקורות). כלומר אני מכריז על עצמי כמקור הבלתי מעורער לחיזוי ציוני בלעדיים של סוני (אבל רק של סוני) :mrgreen:

אז בחיזוי DAYS GONE שלי, אני אומר שזה יהיה נס מטורף אם הוא יהיה משחק 9, לא סביר במיוחד שהוא יהיה משחק 8 ורוב הסיכויים שהוא יהיה משחק של 7+.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 05 ספטמבר 2018, 13:48

7+... נו, תתן מספר מדוייק, יא פוגע

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ספטמבר 2018, 14:08

Laskin כתב:7+... נו, תתן מספר מדוייק, יא פוגע

עדין לא ראיתי סרטון גיימפליי ארוך כדי להבין באמת מה האיכות של המשחק :)
אני משער שכשתאריך היציאה יתקרב נעשה התערבות גם עליו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 05 ספטמבר 2018, 17:40

לאסקין, מה כל כך מיוחד ב DG מבחינה טכנית שיחייב שנמוך בכלל? המשחק נראה סבבה אבל ממש לא משהו מיוחד כדי שישנמכו אותו.

וכן הוא עושה רושם מאוד גנרי, והעלילה ממש מרדימה עד עכשיו ממה שראיתי, 7.5 יהיה טוב בשבילו וכל ממוצע מעל 8 זו בכלל הפתעה נעימה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 05 ספטמבר 2018, 18:26

אני הולך על 77 ממוצע, ואני ממש נדיב.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 05 ספטמבר 2018, 19:31

תמצאו לי פס4 פרו + שני שלטים + אחראיות ישפר שנתיים + משחק בפחות מ 2000 ש"ח.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 05 ספטמבר 2018, 19:57

אולי באילת... אבל קשה לי להאמין
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ספטמבר 2018, 23:04

אין חיה כזאת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 06 ספטמבר 2018, 09:13

הספיידרמן החדש הוא המשחק היחיד אי פעם (ויצאו עשרות משחקי ספיידרמן במשך השנים, ומהיקום של מארבל בכלל) שקיבל את הלוגו של הספר קומיקס של מארבל, לוגו שמהווה חותמת איכות רשמית שלהם שאומרת שהם עומדים מאחורי הרמה הגבוהה של המדיה הנתמכת, מארבל מן הסתם מאוד התרשמו מהעבודה של אינסומניאק שהם החליטו לתת להם את זה.

מה שאומר גם שהמשחק הוא קאנון רשמי שלהם, אחד מכותבי הקומיקסים שלהם שנקרא Christos Gage עבד על המשחק הזה בשנים האחרונות ובקרוב הולך לצאת תחת מארבל סדרת קומיקס חדשה שלו שמבוססת על אותו הספיידרמן שהוא הציג במשחק.

בקיצור, משחק הספיידרמן החדש הוא אירוע משמעותי מאוד מבחינת מארבל, והוא חובה בשביל כל מעריץ כבד של המותג שרוצה לעקוב אחרי כל מה שקורה איתו, לא סתם חוזים לו מכירות מטורפות, זה מוצר מארבלי לכל דבר.

http://fandom.wikia.com/articles/insomn ... f-approval

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 06 ספטמבר 2018, 10:39

מגניב... מעניין אם הוא יספיק לעבור את GOW עד סוף השנה הזו :D
ואז יהיה מעניין לראות אם RDR2 יעבור את המכירות של שניהם יחד עד סוף שנה הבאה ;)
לדעתי אין סיכוי שCOD יהיה המשחק הכי מוכר השנה. אבל זה הרבה WISHFUL THINKING

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2018, 13:07

ראיתי את כל הסרטון הניתוח הטכני של ספיידרמן והמשחק הזה נראה פשוט נהדר. הוא כל כך רחוק גרפית מסאנסט אוברדרייב שזה מטורף, מה שבשלות של דור וזמן פיתוח ארוך עושים למשחק, מדהים. אני גם חושב שזה אחד מסרטוני הניתוח מנוע הכי טובים שהם עשו בשנים האחרונות, ביחוד שב99% מהסרטונים לאחרונה הם פשוט עושים צ׳ק ליסט של ״הרזולוציה״, ״הssr״, ״הfps״ וכו׳. אהבתי שהם צוללים לדברים כמו כמה זמן אירועים נשארים בזיכרון למשל. אתם יודעים כמה שאני מעריץ של הדברים האלה מהויכוחי ״אינפמס מסריחחחחחחח קראקדאון שולטטטטטטט״ שלי פה :)

אגב, אם יש סרטון אחד שממחיש את הצורך של התעשיה בrt מהצד של המפתחים זה הסרטון הזה של df. אני חושב שהוא ממחיש לאנשים כמה קשה למפתחים לזייף את ההשתקפויות הללו וכמה עבודה נכנסת לשם בעיקר בצד של המעצבי שלבים והאמנים. כמובן שזה גם יפה יותר, מדוייק יותר, ראליסטי יותר ומממש את הפנטזיה של סטיק לראות את ספיידרמן משתקף בזכוכית (האמת שזה קורה בזכות ssr אבל רק בזיות שטוחות) אבל זה כל כך חשוב לפיתוח מהיר, זול ויעיל שיאללה, שיגיע כבר.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 06 ספטמבר 2018, 14:05

אם תגיד לי שrt גם פותר אוטומטית את העובדה שאורות של רכב לא יוצרים צל (כלומר אפשר לעמוד מול מכונית עם אורות דלוקים בלילה והדמות לא 'תחסום' את האור ותיצור צל, אלא הצל ימשיך להיות זה שנוצר מהתאורה של העולם) אז אני הופך לחסיד הדוק של הrt הזה :).

אני מאוד לא 'בעייתי' בדברים האלו, אין לי בעיה עם fps לא יציב או עם aa בעייתי וכל הדברים שבדרך כלל מוציאים אנשים מדעתם, אבל השתקפות וצל ממכוניות אלו שני הדברים הקטנים וחסרי המשמעות שאיכשהו באופן עקבי שוברים לי את האשליה בלי שאני מתכוון בכל משחק עולם פתוח..

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 06 ספטמבר 2018, 14:10

צודק קיאו זה באמת אחד מהסרטונים הכי טובים שלהם שיצאו לאחרונה. מדהים כמה שהמנוע של אינסומניאק התקדם מתחילת הדור, זה נראה כמו קפיצה יפה של חצי דור מאיך שסאנסט נראה בתחילת הדור, תמיד כיף לראות את זה בכל דור.

dark, הכינוי של הכתב של DF שיצר את הסרטון, אמר ב ERA שהוא לקח לו זמן עבודה ארוך מאוד, כמה ימים של עבודה ובאמת רואים את זה.

את האמת מעבר ללהציג את כל הדברים המרשימים שהמשחק עושה, הסרטון גם קצת הורס את האשלייה של המשחק יותר מדי, למשל רוב השחקנים יהנו מההשתקפויות ומהעולם הדינאמי והאירועים שבו מבלי לחשוב על זה יותר מדי אבל אחרי הסרטון הזה מבינים שזה קצת עבודה בעיניים, לא שיש לאינסומניאק ברירה תחת המגבלות הקיימות אבל לפעמים ignorance is a bliss :)

אבל כמובן שהמשחק נראה פצצה ככה או ככה, וגם DF וגם אינסומניאק עשו פה עבודה מעולה.

וכן, RT זו טכנולוגייה מעולה אבל השאלה היא אם היא שווה את העצירה בשאר התחומים המסורתיים של הגראפיקה בשביל מה שהיא מביאה כרגע. במחשב אין לזה באמת מחיר כי אפשר תמיד להנות מכל העולמות, אבל אם אתה מדבר ברמה של קונסולות אז יש לזה השלכות לא קטנות שלא בטוח שהרוב יסכימו עליהן.

לאסקין, אין מצב שיספיק לעבור את המכירות של GOW עד סוף השנה אל תגזים, זה לא משחק של רוקסטאר פה, RDR2 בהחלט יעשה את זה ויעבור את שניהם וגם את COD שהשנה יסבול מירידה במכירות אבל עדיין יהיה בין הנמכרים השנה, כנראה מקום שני אחרי RDR2.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2018, 14:33

Stick כתב:אם תגיד לי שrt גם פותר אוטומטית את העובדה שאורות של רכב לא יוצרים צל (כלומר אפשר לעמוד מול מכונית עם אורות דלוקים בלילה והדמות לא 'תחסום' את האור ותיצור צל, אלא הצל ימשיך להיות זה שנוצר מהתאורה של העולם) אז אני הופך לחסיד הדוק של הrt הזה :).

אני מאוד לא 'בעייתי' בדברים האלו, אין לי בעיה עם fps לא יציב או עם aa בעייתי וכל הדברים שבדרך כלל מוציאים אנשים מדעתם, אבל השתקפות וצל ממכוניות אלו שני הדברים הקטנים וחסרי המשמעות שאיכשהו באופן עקבי שוברים לי את האשליה בלי שאני מתכוון בכל משחק עולם פתוח..

ההשתקפות זאת בעיה מאוד גדולה שקשה לפתור אותה בלי המון עבודה של אמנים (וגם קצת מתכנתים) ובעולם פתוח זה כמעט בלתי אפשרי בלי צוות אינסופי כמו שיש ל-GTA למשל. העניין של הצל הסלקטיבי כמו עם הפנסים של המכוניות (ובעוד המון מקומות, כמעט אך ורק השמש יוצרת צל), הם יכלו בקלות לעשות את זה עם צל רסטוריזציה קלאסי אבל הם העדיפו איכות גרפית על דיוק תאורה. אין להם מערכת תאורה בזמן אמיתי כמעט כלל, הכל אפוי מראש, מהצללים שאפויים מראש (הצללים של הגאומטריה הסטאטית של העולם כמו בניינים למשל) ועד התאורה שכמעט לא זזה בכלל מה שהוביל אותם לזמני יום אפויים מראש במשחק, כלומר אין מעבר מיום לילה. אם הם היו הולכים לכיוון הדינאמי, כמו RDR2 או GTA או הורייזן למשל, כנראה שהיית רואה צללים מפנסים של מכוניות. האמת שאני די בטוח שב-GTAV יש.

בכל מקרה גם עם RT אפשר להיות סלקטיבים, למשל לעשות צל ב-RT רק מהשמש אבל להתעלם מפנסי הרחוב. מצד שני בצל קלאסי של רסטוריזציה אפשר לעשות צל להכל, אבל העלות גדולה מדי ולרוב מנסים להתעלם מחלק מהמקורות אור או מחלק מהחפצים. בקיצור, יכלת בכיף לקבל את הצל פנסים אם אינסומניאק היו הולכים לכיוון אחר במנוע שלהם אבל הם העדיפו דברים אחרים ואני בספק אם המשחק היה יפה כמו שהוא עכשיו אם הם היו עושים תאורה דינאמית. אבל אני די בטוח שביום שישתמשו ב-RT במשחקים שכאלה, אתה תקבל צל ל-100% ממקורות האור ולא יהיו לך תלונות.

אז מעבר ללוק הראליסטי יותר (וכמובן ההשתקפות של ספיידי בבניינים), אני בעיקר מדבר על כמה עבודה היום מפתחים שופכים להצללה והשתקפויות בזמן שעם RT היה פשוט עובד, במאמץ מינימאלי. עבודה עם RT יותר דומה ללעבוד בסט של סרט אמיתי, תשים מראה והיא תשקף בדיוק של העולם האמיתי, תשים שלולית והיא תתפקד בדיוק באותה תצורה ואם תשים פנס הוא יאיר את הסצנה ויטיל צל בדיוק כמו שאתה מצפה מפנס אמיתי. הכמות עבודה שנכנסת באפקטים שונים שנועדו לרמות אותנו לחשוב שיש שם צל כמו שצריך (או שאין בכלל כמו עם הפנס מכוניות) או השתקפות סבירה היא אדירה ולחשוב שעוד כמה שנים, במקום לשבת וליצור אינסוף תוכן כדי שהדברים האלה יעבדו כמו שצריךהם פשוט יעבדו, מראה איך התקדמות של טכנולוגיה והכוח של הקונסולות דווקא יכול להוזיל עלויות פיתוח וליעל אותם במקום לנפח אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 06 ספטמבר 2018, 14:42

DrKeo כתב:
Stick כתב:אם תגיד לי שrt גם פותר אוטומטית את העובדה שאורות של רכב לא יוצרים צל (כלומר אפשר לעמוד מול מכונית עם אורות דלוקים בלילה והדמות לא 'תחסום' את האור ותיצור צל, אלא הצל ימשיך להיות זה שנוצר מהתאורה של העולם) אז אני הופך לחסיד הדוק של הrt הזה :).

אני מאוד לא 'בעייתי' בדברים האלו, אין לי בעיה עם fps לא יציב או עם aa בעייתי וכל הדברים שבדרך כלל מוציאים אנשים מדעתם, אבל השתקפות וצל ממכוניות אלו שני הדברים הקטנים וחסרי המשמעות שאיכשהו באופן עקבי שוברים לי את האשליה בלי שאני מתכוון בכל משחק עולם פתוח..

ההשתקפות זאת בעיה מאוד גדולה שקשה לפתור אותה בלי המון עבודה של אמנים (וגם קצת מתכנתים) ובעולם פתוח זה כמעט בלתי אפשרי בלי צוות אינסופי כמו שיש ל-GTA למשל. העניין של הצל הסלקטיבי כמו עם הפנסים של המכוניות (ובעוד המון מקומות, כמעט אך ורק השמש יוצרת צל), הם יכלו בקלות לעשות את זה עם צל רסטוריזציה קלאסי אבל הם העדיפו איכות גרפית על דיוק תאורה. אין להם מערכת תאורה בזמן אמיתי כמעט כלל, הכל אפוי מראש, מהצללים שאפויים מראש (הצללים של הגאומטריה הסטאטית של העולם כמו בניינים למשל) ועד התאורה שכמעט לא זזה בכלל מה שהוביל אותם לזמני יום אפויים מראש במשחק, כלומר אין מעבר מיום לילה. אם הם היו הולכים לכיוון הדינאמי, כמו RDR2 או GTA או הורייזן למשל, כנראה שהיית רואה צללים מפנסים של מכוניות. האמת שאני די בטוח שב-GTAV יש.
.

בGTA V יש, לפחות על הpc, אבל בgta 4 אין. אולי קשה להאמין אבל זה בערך הדבר הראשון שאני בודק במשחק עולם פתוח :) זו הקפיצה המשמעותית האמיתית בין gta 5 ל4 מבחינתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2018, 14:50

בכל מקרה זה עניין של פוקוס בפיתוח, גם לספיידרמן יכל להיות אם הם היו לוקחים אותו בכיוון הזה טכנית. דווקא די הגיוני הכיוון שהם לקחו, סך הכל רוב הזמן אתה מתנדנד בגובה 50 מטרים וזה די בזבוז להשקיע בזה משאבים של ה-GPU. אני בטוח שבהמשך בפס5 תקבל יופי של צל מהמכוניות ואם יהיה סוג של נס עם חומרה יעודית ל-RT אז אולי גם את ההשתקפויות שאתה כל כך רוצה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 06 ספטמבר 2018, 15:01

DrKeo כתב:בכל מקרה זה עניין של פוקוס בפיתוח, גם לספיידרמן יכל להיות אם הם היו לוקחים אותו בכיוון הזה טכנית. דווקא די הגיוני הכיוון שהם לקחו, סך הכל רוב הזמן אתה מתנדנד בגובה 50 מטרים וזה די בזבוז להשקיע בזה משאבים של ה-GPU. אני בטוח שבהמשך בפס5 תקבל יופי של צל מהמכוניות ואם יהיה סוג של נס עם חומרה יעודית ל-RT אז אולי גם את ההשתקפויות שאתה כל כך רוצה :)

אם הps5 מוכרזת כמכשיר 4k וצל ממכוניות אני קונה אותה בשיגור :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 06 ספטמבר 2018, 17:59

ספיידרמן אצלי! :)
ההייפ טיפה ירד לי אחרי הממוצע היחסית מאכזב,אבל שמח שנשארתי spoiler-free.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 06 ספטמבר 2018, 18:24

יחסית מאכזב? לא יודע למה ציפית אבל אני לא חושב שהיה הגיוני לצפות ל 9 פלוס ממנו, מכל הגיימפלי שראינו היה ברור שמדובר במשחק איכותי מאוד של 85 שכזה, הממוצע דווקא הפתיע לטובה אם היו אומרים לי שככה המשחק יקבל אחרי החשיפה הראשונה. נראה לי שהרוב גם ציפו למשחק שנע על הסקאלה של ה 8.

בכל אופן מחכים להתרשמות שלך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2018, 18:25

בנושא התערבויות נחשת 89, לא כל כך רחוק מ87 :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 06 ספטמבר 2018, 18:37

האמת שמהביקורות שקראתי וראיתי הוא אפילו נשמע כמו הפתעה חיובית, וממשחק שבשורץ התכלס כמה הוא מהנה שלו עומד על מעל ה87 הזה (שזה ציון מצוין, כמובן).
אנשים עפים עליו אבל אומרים שהעולם רפטטיבי ושהוא פשוט לא מביא איזה משהו חדש כמו שבאטמן הביא בזמנו את המערכת קרב או ספיידרמן 2 את התנועה כדי שבאמת יתפוצצו עליו.
נו, זה אינסומניאק, איכשהו *תמיד* המשחקים שלהם הם 80 מאוד גבוה. משחקים מאוד מאוד מוצלחים שלא מצליחים להתפוצץ.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2018, 19:08

אני מעולם לא נהנתי ממשחק אינסומניאק ושחקתי ברובם אבל יש משהו בספיידרמן שמושך אותי בצורה בלתי רגילה. יש בי אמונה שזה יהיה המשחק אינסומניאק הראשון שאני באמת אוהב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 06 ספטמבר 2018, 19:37

בשורה התחתונה מבחינת מכניקות והקמפיין עצמו הוא לא ממש נופל מרמת האיכות של ארקהם, המשחק נופל על התוכן הצדדי שהוא רפטטיבי מאוד (ולדעתי היו סימנים מקדימים לבעייתיות של התוכן צד כשראינו כבר 200 פעם את ספיידי עוצר רכב אחרי מרדף או אוסף תיקי גב) אבל אם לא מתעכבים על זה יותר מדי ופשוט משחקים בקמפיין אז אני בטוח שהוא יעמוד בציפיות ויותר.

ואני נהנתי מכל משחק ראצ׳ט ששיחקתי שלהם, הם אחלה מפתחת שאולי לא מפיקה יצירות מופת אבל כן מוציאה משחקים מעולים ומהנים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים