PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5353
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 10 ספטמבר 2018, 22:15

אני יחכה לגרסה מלאה
בגלל הdlc ,הצפויים

היום קניתי גרסה פיזית של הוריזון זירו דון
הגרסה השלמה

וככה אני מתכנן עם ספידרמן
כי זה לא מסוג המשחקים שאני ישמור בספריה
ואני רוצה אפשרות למכור ,אחרי הסיום

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 10 ספטמבר 2018, 22:35

אפילו מלאסקין אני שומע נימה של אכזבה מסויימת כלפי ספיידרמן, משחק טוב כמובן אבל יש הרבה לשפר וזה נשמע שגם היום, מבלי אפילו להתייחס לזמני יציאה, באטמן ארקהם סיטי טוב ממנו משמעותית.

אני גם כמו קרירין אחכה לגרסה מוזלת עם כל ה DLC או שאתפתה למצבע טוב בבלאק פריידי אם ירד יפה במחיר.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 10 ספטמבר 2018, 22:38

וגם אני בדיוק סיימתי את הקמפיין של ספיידרמן :)
יש למשחק הזה יתרון אחד מאוד גדול שאי אפשר לקחת ממנו, וזה שהוא עולה לגבהים מאוד גבוהים בסוף שלו. לא רק השלב האחרון או משהו, אלא כל השליש האחרון (כ5 שעות האחרונות) הוא ברמה יותר גבוהה מהשאר, ואני מניח שהסיום החזק הזה הוביל לביקורות הטובות מאוד.
וזה יופי של משחק, אבל שני השליש הראשונים לא מגיעים לרמות שהוא מצליח להגיע אליהן בסוף, והוא סובל שם מרפטטיביות וחוסר מסוים במשימות ורגעים באמת מרשימים.
כמו שכבר אמרנו כמכניקות של ספיידרמן, מהווב סלינגינג והקרב ועד לאווירה וההרגשה עצמה של להיות ספיידרמן הוא מושלם מההתחלה, אבל הקמפיין מאוד לא אחיד בעיקר בגלל שלא משנה עד כמה הוא מאוד מנסה להסתיר את זה - זה סיפור אוריג'ין.
אז כן פיטר כבר ספיידרמן ואין "אם כוח גדול...", אבל להבדיל מארקהם אסיילם לדוגמה המשחק של ספיידרמן עסוק הרבה יותר מדי בלהציג דמויות ואת מקומן בעולם הזה, כולל כמה אוריג'נים אמיתיים של חלק מהדמויות. ארקהם אסיילם זרק אותנו ישר לבאטמן נגד הג'וקר כשאורוקל מדבר איתו באוזן, ספיידרמן עסוק להראות לנו במה כל אחד עובד ולמה ואיך הוא מרגיש לגבי זה.
וכשהכל נפתח הקמפיין מקבל בוסט באמת רציני ועולה בכמה רמות, באמת נהפך למצוין בשלב הזה, אבל אז הוא כבר נגמר.

בקיצור, משחק טוב עם מכניקות מושלמות וקמפיין שקופץ מרפטטיביות ובינוניות למצוינות בצורה לא אחידה. הייתי אומר שזה משחק הספיידרמן הכי טוב (מן הסתם) ומשחק גיבורי העל ששני רק לסדרת ארקהם (ואני מחשיב גם משחקים כמו אינפמוס), שעדיין מוצלחת יותר לטעמי לפחות כרגע.
אה, ושאני ממש מחכה לסיקוול שאני בטוח שאוטומטית ינקה חצי מהבעיות :)

idan
Veteran
הודעות: 2272
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 11 ספטמבר 2018, 00:18

אז מסתבר שהייתה היום תערוכה Pre-TGS של סוני, היא הייתה מורכבת מהרבה טריילרים למשחקים שאנחנו כבר מכירים ומשחקי VR אבל היו גם כמה דברים חדשים, למשל משחק חדש מהצוות שעושה את המשחקי יאקוזה, ומשחק שלפחות מהטיזר שלו נראה כמו הכלאה בין מאנסטר האנטר לדרגון דוגמה עם גרפיקה די מפוצצת -








וזה אמנם לא משחק חדש אבל הטריילר החדש של סקירו אש..


סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2018, 01:21

זה אשכרה הגרפיקה של project awakening? זה נראה חצי דור מעל כל מה שמראים בתערוכה הזאת.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 ספטמבר 2018, 15:49

ה״פרוייקט״ הזה מזכיר לי את Deep Down
נקווה שלא יגמור כמוהו... אם הוא בכלל נגמר... מה עם זה? ומה עם וויילד? אני שונא שלא אומרים שום דבר... ביטלתם אז תגידו (:

המשחק ״יאקוזה״ הזה נראה ממש נחמד... ליפנים. לא רואה מצב שיצא למערב.

סקירו נראה טוב מתמיד... ממש מדהים. כבר אין לי הרבה ספק שאשחק בו. בתנאי שתהיה רמה קלה (:

יש גם טריילר של KH3 שמציג את סן פרנטוקיו או איך שלא קוראים לעיר בBig Hero 6

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2018, 16:07

בטריילר של המשחק של החבר'ה של יאקוזה כתוב במפורש שהוא מגיע בקרוב למערב :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 ספטמבר 2018, 16:49

משונה מאוד אם כך. זה נראה משחק לנישה יפנית עוד יותר מיאקוזה, שלפחות השם לבד נשמע מעניין (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2018, 17:47

דווקא יקוזה תמיד נראה לי משמים והמשחק הזה ממש עניין אותי, בקטע יפני שכזה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5353
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 11 ספטמבר 2018, 19:29

אני מצאתי דרך לשחק ,חלק מהמשחקים
שדוברים רק יפנית

יש אפליקציה שמתרגמת כתיב מתמונה
אני פשוט מתרגם דברים כמו תפריט או משימה
נוכחית ,וככה מתקדם
זה בסדר רק למשחקים ,שאין הרבה תקיעות כאלו
בגלל חוסר הבנה ,מה צריך לעשות
ומפסידים גם את העלילה

אבל להרבה משחקים זה סבבה
בעיקר לאקשן ,יריות וכו

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 ספטמבר 2018, 01:10

סיימתי את ספיידרמן...What a ride.
כמו שאמרו כאן,הקמפיין מסתיים ב-High note מטורף ולקראת הסוף פשוט הרגשתי ברכבת הרים מטורפת של אירועים,וסחתיין על איסומניאק שהיה להם את הביצים ללכת רחוק עם חלק מהדמויות.
בסך הכל נהניתי מאוד,אפילו יותר ממה שחשבתי- יש למשחק בעיות,אין ספק,אבל השלם עולה על סך חלקיו והוא בהחלט מתברג כאחד המשחקים היותר הטובים ששיחקתי השנה,כאחד ממשחקי הסופר-הירוז הטובים ביותר שאני זוכר (נופ,עדיין לא לקח לארקהם את הכתר,לפחות אצלי,אבל נתן פייט לא רע) וללא צל של ספק משחק הספיידרמן הכי טוב שיש,בפער.
אני מחכה מאוד להמשך,יש כאן בסיס מאוד חזק ואיכותי שאפשר לבנות עליו המון והתיקונים שצריך לעשות קריטיים,אבל ממש לא רבים. אם יהיה כאן שיפור סטייל אנצ'רטד 1 ל-2 אני לא רוצה לדמיין מה אפשר עוד לעשות...בעצם אני כן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 02:03

איך כולם פה סיימו את ספיידרמן תוך איזה שלושה ימים? כמה שעות המשחק? מישהו אשכרה טחן את כל משימות הצד?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 12 ספטמבר 2018, 02:29

DrKeo כתב:איך כולם פה סיימו את ספיידרמן תוך איזה שלושה ימים? כמה שעות המשחק? מישהו אשכרה טחן את כל משימות הצד?

משהו כמו 15 שעות הייתי אומר לריצה על הקמפיין עם כמה משימות צד שנעשות בטבעיות על הדרך.
אצלי זה הגיע בעיקר עקב השילוב המדהים של סופ"ש ואז ישר חג ועוד בתוך חופשת קיץ מהאוניברסיטה ככה שהיה די הרבה זמן פנוי לשחק :) .

פייג', מסכים לגמרי עם כל מילה שלך.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 07:28

כן, הקמפיין הראשי הוא באורך של משחקים שהיינו רגילים אליהם פעם (: כל מי שהתלונן על זה שהמשחקים של היום כולם 50+ שעות - זה בשבילכם (; העניין הוא שיש הרבה משימות צד, לא רק ״מטלות״, ואני לפחות עוד לא עשיתי את כולן. וגם לא ממהר לעשות כל עוד יש את הDLC.
נדב, תעשה לעצמך טובה ותשחק בGOW אחרון, מתוך כל הספרייה שלך. כל שאר המשחקים יהיו הרבה פחות מרשימים בהשוואה והחוויה קצת תהרוס לך. אני יכול להגיד שהקאטים פתאום ממש מורגשים, וגם אם זה עוזר לקדם לפעמים את העלילה - זה מרגיש מוזר מאוד אחרי GOW, ולפעמים גם כשמתבקש שלא יהיה קאט באותה סצינה - עדיין יש, וזה פתאום כמו לחזור דור אחורה... ואז הם שוב עושים מעבר מדהים בין סצינה לגיימפליי והתוצאה מרשימה מאוד. כשזה קיים זה מדהים וכשלא זה מאכזב.
ושוב, זמני הטעינה... כמעט בכל פעם שיוצאים לעולם הפתוח זה איזה 12 שניות טעינה, והבעייה היא שלפעמים זה גם קורה כשאתה עודה משימת צד שהיא פשוט בשעה אחרת, ואז כשאתה מסיים אותה ואתה כבר בעולם הפתוח - הוא עדיין עובר משום מה למסך טעינה... לפעמים לפחות זמן אבל זה עדיין מיושן מאוד. אחת הבעיות שאין מערכת דינמית של יום ולילה... זה משפיע פה על הגיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 12 ספטמבר 2018, 08:10

משמח לשמוע שהוא לא נגרר! כיף גדול. אני בסוף של אנצ'רטד 2 בינתיים, והוא קצת נגרר בסוף...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 09:37

אני הייתי דווקא שמח מאוד לעוד איזה 5-10 שעות של סיפור, בתנאי שיהיה טוב ומושקע כמובן.
מזל שיש DLC, למי שנשאר עם טעם של עוד, ובינתיים בהחלט נשאר לי
:D

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 12 ספטמבר 2018, 13:17

-הטריילר האחרון של סאקירו אדיר! זה הפרויקט הכי מעניין של FROM אי פעם מבחינתי.

- ה project awakening הזה נראה יותר מדי טוב גראפית בכדי להיות אמיתי, מרגיש באמת כמו re-run של Deep Down (דרך אגב זה רק אני או שהיום חוץ מהאפקטים של האש הטריילר ההוא כבר לא כזה מרשים ומרגיש דור מעל המשחקים של היום?) שהולך להתקע בזמן פיתוח ממושך או סתם לקבל downgrade ברור ביציאה.

- דווקא כיף שהקמפיין של ספיידרמן לא נגרר ונגמר אחרי 15 שעות, וכיף לשמוע גם שמגיע לשיאים לקראת הסוף כי זה אומר שאינסומניאק יכולה להגיע לרמה גבוהה מאוד מבחינת פוטנציאל והיא רק צריכה עכשיו להתרכז בלעשות את כל החוויה ברמה כזו אחידה, אני גם מאוד מקווה לקפיצת אנצ׳רטד 2 להמשך.

- אם כבר אנצ׳רטד 2, אז כן קליימן לקראת הסוף הוא יוצא קצת מהפייסינג הטוב שהיה לו והוא מרגיש קצת נגרר עם גלי אויבים מעצבנים וכו׳, קצת חבל כי חוץ מהקטעים האלו בסוף המשחק די שלמות מבחינת הפייסינג שלו ונוטי דוג מאז אולי הוציאה משחקים טובים יותר באופן כללי אבל לא קלעה בהם ככה עם הפייסינג כמו שקלעה לאורך רוב אנצ׳רטד 2.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 12 ספטמבר 2018, 13:40

זה די מצחיק שמאז 2009 כשנוטי דוג הוכיחו שגם אותו פרנצ'ייז יכול לעבור קפיצה משוגעת בשנתיים פיתוח זה הפך להיות החלום לגבי כל סיקוול ראשון :)
אבל האמת שזה פשוט לא עובד ככה כל כך, ובדרך כלל זה לא קורה. הרבה סיקוולים עולים על המקור אבל כמעט ואין קפיצות מטאוריות כמו אנצ'רטד, ובדרך כלל הרמה נשארת באותה הסביבה.
עולה לי בראש רק AC2 (שיצא גם כן ב2009) שעשה קפיצה דומה, אבל זהו.. מאמין שיש עוד שאני לא זוכר כרגע אבל זה לא באמת קורה כל כך הרבה, בטח שלא ביחס שמזכירים את האפשרות על כל משחק ראשון בסדרה שמראה קצת פוטנציאל :).

ובכל זאת, אם נשים לרגע את ההשוואה לאנצ'רטד בצד אני די בטוח שספיידרמן הבא יהיה הרבה יותר מוצלח כבר באופן אוטומטי, כי הוא עושה את הקפיצה הזאת כבר במהלך השליש האחרון שלו.
חשבתי קצת על המשחק מאז שסיימתי אותו ואני חושב שבגדול נעשה איתו צדק, הוא אכן משחק של 85 כזה, והשעות האחרונות שלו הן ברמה יותר גבוה (באמת פנטזיית ספיידרמן מושלמת) מה שאוטומטית מוציא את כולם מהמשחק עם טעם חיובי, ועוזר לביקורות כמובן.
אבל הבעיה שלו בחלקים הראשונים היא שהוא מנסה לבסס יותר מדי דמויות ואת העולם (כמו שכבר אמרתי, זה לגמרי סיפור אוריג'ין) וזה גורר המון משימות 'לך לשם ותדבר איתו' כדי להכיר דמויות, כשבאמצע זה מאוזן עם די הרבה משימות שגרתיות. זה קורה הרבה יותר מדי וזה נגרר די הרבה זמן, אבל אני מניח שבמשחק הבא החלק הזה יהיה מטבעו קצר משמעותית ונקבל משחק שמזכיר יותר את סוף הנוכחי, מה שיגרום אוטומטית למשחק טוב יותר.
קצת שדרוגים למנוע ולמערכות, והיי.. אולי יהיה לנו פה מקרה אנצ'רטד 2 :).

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 14:23

זה יותר עניין של פייסינג ועיצוב משימות... אני לא חושב שזה שבסוף המשחק קורים דברים מעניינים יותר משנה משהו לגבי המשחק הבא, זה לא שרק לקראת סוף הפיתוח פתאום הכל התחבר להם והצליחו להרים שם משהו שלא קיים לפני כן... זה די מתוכנן בהליך הפיתוח. ונכון גם לגבי הרבה סרטים שרק בסוף הופכים להיות ממש מעניינים... זה לא אומר לי שסרט ההמשך בהכרח יהיה טוב יותר בגלל זה.
הבעייה הכי גדולה של ספיידרמן זה שהוא יצא רק כמה חודשים אחרי GOW, והסטנדרטים שלי לגבי כל משחק עלו משמעותית. באמת שבכל פעם שהיה מסך טעינה או קאט באמצע סצינה - זה הרגיש לי כל כך חובבני... כל כך "הדור הקודם", או יותר נכון הנכחי, פשוט אחרי משחקים אחרים כל כך טובים זה ממש קשה לחזור, ומרגיש כמו צעד אחורה לא קטן בכלל. כל הנוסחה של המשחק הזה פשוט מיושנת... פשוט הם עשו שליטה כל כך טובה, ומערכת קרב באמת מהנה, שכל השאר פחות משנה. אתה פשוט מרגיש ספיידרמן.

התחלתי לשמוע היום את הSPOILERCAST בKINDA FUNNY עם אחד היוצרים המרכזיים... אני באמת לא מבין למה כולם פה חושבים שההמשך לא יצא (גם) לדור הזה, את כל המשחק הזה הם עשו ב-3 שנים, עכשיו רק צריך לשפר... אין שום סיבה שזה ייקח יותר מ-3 שנים.
את העיר הם יכולים להשאיר כמו שהיא, ופשוט להוסיף עוד חלק מעבר לגשרים הרבים שיש, להוסיף עוד פירוט וגיוון לבניינים, מכוניות ואנשים, איכשהו לבטל את זמני הטעינה ולעשות יותר קטעים בלי קאטים משונים, לעשת עלילה מעט יותר רצינית ומושקעת והופ - יש להם את משחק ה-9.2 שלהם, שירוץ על הדור הבא ב-60 פריימים, וב-2024 להוציא את המשחק השלישי בבלעדיות לPS5, שיביא קפיצה ממש רצינית, במיוחד לבעלי PS5 PRO ;)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 ספטמבר 2018, 14:38

כבר דנו בזה..זה פשוט מאוד לא סביר שהוא ייצא לדור הנוכחי כי אין להם כבר שום דבר שהם יכולים לעשות עם החומרה של הפס4,ומשחק בסדר גודל הזה הוא מה שיכול לקבע את המעמד של סוני שוב כמובילה בדור הבא,וזה הרבה יותר חשוב להם.. ציפיתי בכל הספויילרקאסט,ממש לא ברור לי למה אתה עדיין חושב ככה אבל each to his own. בכל מקרה,הפיתוח של הנוכחי לקח להם משהו כמו 3 וחצי שנים ואין שום מניעה שפיתוח של המשך ייקח אפילו טיפה יותר אם אנחנו מוסיפים מקצה שיפורים שהמנוע יעבור לחומרה חדשה+עבודה על חומרה חדשה כזו אוטומטית מוסיפה כמות זמן לא מבוטלת בדרך כלל. אם זה היה המשך מסורתי לפס4 אני מניח שהם בהחלט יכלו להוציא אחד ב-3 שנים,אבל בגלל שאני לא רואה שום מצב שמשחק כזה יגיע לפס4 בסוף 2021 (!!),ועוד מצד א',אני חושב שתהיה להם הפריבילגיה להאריך קצת את זמן הפיתוח ולהוציא אותו ב-2022.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 14:44

אבל זה רק כי החלטת שזה צריך להיות כותר רק של הדור הבא. אם הוא נשאר על הדור הזה, ויעבור כמובן שיפורים מינוריים לדור הבא - אין סיבה שייקח להם יותר משנתיים וחצי, בהתחשב בזה שהם בנו עיר שלמה ומערכת תנועה וקרב מאפס במשחק הקודם. ואם הם יתרחבו אז בכלל אין סיבה כזאת.
המשחק הזה הוא לגמרי משחק עולם פתוח מהסוג הישן, ועדיין קיבל ציונים מעולים. אני לא חושב שהמשחק הבא צריך להיות המשחק הכי מרשים טכנית בעולם כדי להצליח עוד יותר הדבר הכי מפוצץ מוחות מבחינה טכנית כדי לעמוד במשימה שלו - להיות משחק ספיידרמן הכי טוב שיש.
אני כן קצת מקווה שאני טועה פה כי גם אני מאוד אוהב לראות קפיצות גדולות בין משחקים, אבל אני כן חושב שהדבר היחיד שחסר פה מבחינה טכנית זה עניין הטעינות ומערכת יום-לילה דינמית. זה כל ה"קפיצה" שאני אישית מרגיש שאני צריך במשחק הבא.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 ספטמבר 2018, 15:15

אנחנו תמיד נחשוב אחרי משחק מוצלח כמו ספיידרמן ש"עכשיו זה מספיק" אבל כולנו יודעים שהם יכולים לבוא עם עוד אלף ואחד דברים מדהימים שלא חשבנו עליהם בהינתן חומרה חדשה.
לגבי למה אני חושב שהוא דור הבא,נורא פשוט:
1. היסטורית,סוני לא עושה משחקי קרוס-ג'ן וכמו שהבמאי של ספיידרמן אמר בספויילרקסאט,הם קיבלו חופש קריאייטיבי מוחלט מסוני. אני לא מפתח משחקים,אבל אני בטוח שרובם יעדיפו לעבוד על משחק חדש לחומרה חדשה (שהיא כמובן לא איזה מבוך מסובך כמו הפס3,אלא אבולוציה די טבעית של מה שיש להם כרגע) בלי לנסות להתאים אותו לחומרה מיושנת,מאשר לפתח לשתיהן במקביל. למרבה השמחה,זו פריבילגיה שצד א' של סוני כמעט תמיד נהנה ממנה ואני לא רואה סיבה למה זה לא יהיה המצב פה.
2. זמנים,זה פשוט מתאים. הדור הזה גמור,אנחנו לקראת תקופת מעבר והבאזז סביב הדור הבא הולך ומתגבר מיום ליום ובזמן הזה שנה הבאה כנראה כבר יגיע לשיא.
אני לא מצליח לדמיין מצב שבו מפתחת צד א' מתיישבת לחשוב על הפרויקט הבא שלה בעוד חודש חודשיים ובכלל חושבת על הפס4,זה כמעט מעורר גיחוך לדעתי. אני אפילו לא בטוח שיש המון מפתחות צד ג' שחושבות עליו כשהם מתחילות לפתח משהו היום,מעבר לשיחרורים השנתיים של COD/AC/וואטאבר ואולי קצת אקסטרות פה ושם.
לשחרר משחק כמו ספיידרמן 2 לקונסולה שתהיה כבר מוצג אספנות (8 שנים!) חומרתית ב-2021 נראה לי כמו מהלך די הזוי.
תחשוב על זה- יש סבירות של כמעט 100% שספיידרמן 2 יוכרז אחרי שהפלייסטיישן 5 ייחשף,זה יהיה כמעט קומי לחשוף אותו כמשחק פס4,אפילו אם יהיה איזה פאטץ' לפס5,כי זה מה שהוא יהיה,משחק פס4.

אם אני חוזר שוב לויכוח הנצחי שלי ושל קיאו בנוגע להאם הורייזון 2 הוא דור נוכחי או לא,זה כבר יותר מורכב,כי הזמנים באמת יותר מעורפלים והורייזון 2 לדור הנוכחי זה משהו שאני עוד יכול לראות קורה (אבל לא סביר ;) . אבל ספיידרמן? או GOW? אני פשוט לא חושב ככה.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ספטמבר 2018, 15:54

Gow זה פרוייקט שלדעתי צריך לקחת לפחות 4 שנים.
הם צריכים לבנות הכל מהתחלה שוב, אולי חוץ מהאיזור המרכזי שממנו מגיעים לשאר העולמות, ומדובר במשחק שללא ספק צריך להיות ״חוד החנית״ מבחינה טכנית.
פה יש את ספיידרמן שכבר מוכן לגמרי, ואת ניו יורק שגם כן קיימת. זה מגוחך הרי לתאר שהמשחק הבא יהיה בעיר אחרת, ולדעתי זה גם מגוחך לחשוב שהם לא ישתמשו במה שיצרו פה גם במשחק הבא. שוב - עם שיפורים, אבל ליצור מנוע חדש לגמרי ולהתחיל את כל הassets מהתחלה? נשמע לי מיותר.
בעבר סוני לא עשתה קרוס-ג׳ן בין היתר בגלל שהארכיטקטורה שלה הייתה שונה בכל דור וזה היה ממש ממש קשה, הם גם לא עשו BC כמו שצריך אף פעם, אבל לכולנו די ברור שזה יהיה בדור הבא, נכון?
ושוב עניין הזמנים... קשה לי לראות אותם משחררים משחק שנה או חצי שנה אחרי שיוצאת הקונסולה החדשה שלהם, והם פשוט יוותרו ככה סתם על 120 מליון בעלי פס4 שיהיו עד אז. זה אומר שרוב מי שיקנה את ספיידרמן 2 יקנה אותו באיזה 20 דולר כי בהשקה לא יהיו יותר מדי אנשים עם הקונסולה.
או שבאמת ייקחו את הזמן ויוציאו את המשחק ב-2023, אבל זה גם כן לא סביר לדעתי... ואני לא רואה את ההגיון הכלכלי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 16:13

שוב חזרנו לעניין של הקרוס ג'ן? איך סוני פתאום עוברת מאפס משחקי קרוס ג'ן ל-500 בשנה אחת? לא ברורה לי הגישה. או שהם עושים ספיידרמן 1.5 לפס4, או שהם עושים ספיידרמן 2 ל-פס5 באיזה 2022. אני מעדיף את האופציה השניה כי נראה שהמגבלות הטכניות ממש פגעו במשחק. קשה לי לראות משחק כזה יוצא עוד 2-3 שנים בלי שיש בו תאורה בזמן אמיתי וללא זמני טעינה כלל.

אגב, שמתם לב איזה פנומנאלי הצוות של 1UP היה בזמנו עד ש-IGN השמידו אותו? לא רק שהם היו הכותבי תוכן הכי טובים באינטרנט (ובמגזינים, אמצע שנות ה-2000, מגזינים, איזו תקופה :)) ובהליכה הפודקאסטי גיימינג הכי טובים בהפרש מטורף, הפליטים שלהם אחרי השמדת 1UP מככבים תעשיה. בראיין אינטהאר ביים את ספיידרמן, ג'ף גרין עבד על לא מעט משחקים של מקסים, לוק סמית' עבר לבאנג'י וביים את דסטיני 1-2, שון אליוט הפך לבורג מרכזי בביושוק אינפנט והמשיך עם קן לוין לסטודיו החדש, דיוויד אליס דמות מרכזית ב-343, שון בטנהאוזן וניק (שכחתי את השם משפחה) אחראים על החטיבית אינדים של סוני... די מרשים לאתר אינטרנט אחד בודד. חתיכת קאסט של כתבים היה להם והיום הם מריצים חצי תעשיה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 12 ספטמבר 2018, 17:35

אני לא רואה את סוני מוציאה ספיידרמן 1.5. אני חושב שבעידן של היום מצופה מהמשך שכזה להציג קפיצה יפה גם מבחינה טכנית ולהראות באופן כללי שונות והתקדמות ברורה מהמשחק הקודם, לא שזה ירגיש ״עוד מאותו הדבר״ גם אם זה אומר במשחק מהסוג הזה שהקפיצה העיקרית היא טכנית, זאת אומרת עיר יותר אמינה ויפה, ללא טעינה ועם מערכת אור ולילה וכו׳

ספיידרמן הנוכחי כבר די הוציא כל מה שיש להוציא מהפס4 בשביל הסגנון הזה, זה המנוע של אינסומניאק במצב הכי בשל ומוכן שהוא כבר יהיה בדור הזה, אין להם עוד הרבה לאן להתקדם מפה אם אני צריך להמר והם לא הולכים להוציא משהו שירגיש כמו חבילת הרחבה, הם כן ירצו שזה יראה יותר טוב וירגיש יותר טוב משמעותית לכן ההמשך יגיע לפס5.

מעניין קיאו, נשמע שהם התבזבזו אם ככה :)

זה מפתיע שכתבי גיימינג באמת יודעים גם איך לעצב ולביים משחקים או לנהל חטיבות של גיימינג :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 39 אורחים

cron