נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 15 ספטמבר 2018, 13:55

מקווה בשבילך שהסכסוך יפתר בקרוב, באמת באסה לתת להם אקסטרה של 100$ על הטמטום הזה. מקסימום תחכה קצת יותר, בתקווה הפס5 תתמוך אחורנית בפס4 והסכסוך עם סוני יגמר עד אז :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 ספטמבר 2018, 02:03

יש לי כבר תוכנית זדונית לקנות כרטיס מסך באמזון, למכור את ה-1070GTX ולהשתמש בכסף הזה כדי לקנות בארץ פס4 פרו לבנה. אבל באמת שזאת סוג של תוכנית הזויה שמבוססת על מגדל קלפים מאוד גדול :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 ספטמבר 2018, 12:57

טומב ריידר החדש פתח לא טוב את השבוע שלו ב UK, והוא לא הצליח להדיח את ספיידרמן מהמקום הראשון:

The finale in the Tomb Raider reboot trilogy arrived this week to an underwhelming reception in the UK.

Shadow of the Tomb Raider's Week One sales are 25% higher than its predecessor's, 2015's Rise of the Tomb Raider. However, Rise was an exclusive to Xbox platforms (at the time), whereas Shadow is a full multi-platform release.

Compared to the first Tomb Raider reboot in 2013, first weeks sales are more than 70% down. Of course, these charts don't factor in digital sales, and digital is understood to be taking a larger percentage of the boxed market compared with five years ago. Nevertheless, it's not a huge week one for Lara Croft. 63% of launch sales came on PS4, whereas Xbox One accounted for the remaining 37%.

Shadow of the Tomb Raider debuts at No.2, which means Spider-Man retains its No.1 spot for a second week. Impressively, the Sony game's week two sales are down just 42% compared to its launch week, and it's already on the brink of eclipsing the sales of the last big PS4 exclusive: God of War (boxed sales only).

There's also a new game at No.3 in the form of NBA 2K19. The 2K title charts a place lower than last year's entry, although sales are pretty much identical. 65% of sales of NBA were on PS4, 33% on Xbox One and 2% on Nintendo Switch.

Last week's big new releases drop further down the charts. Sales of Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age fell 86% week-on-week and the game drops to no.29, whereas Destiny 2 Forsaken sales fell 68% and the game now sits at No.26.


אז כן, פתיחה יותר גבוהה מ rise הבלעדי אבל לא בהפרש גדול במיוחד בהתחשב בזה שהוא מולטי פלטפורמם, ירידה של 70% מהריבוט המקורי, הזה שסקוור במשך תקופה ארוכה ״לא היתה מרוצה״ מהביצועים שלו :roll:

חבל, כי בתכלס למרות שהממוצע ביקורות לא וואו, המשחק נשמע ממש מתאים לי, יש בו הרבה חקירה ופאזלים כמו שאני אוהב אבל אין מה לעשות, נראה לי שכל האינטרנט חזה את הכישלון הזה, ההייפ היה אפסי, המשחק לא חידש ורענן מספיק והסדרה כשלה בדבר מהותי וזה שיהיה אכפת לשחקנים מהעולם והדמויות שבה, מהר מאוד הבינו שזו סדרה שנחמד לשחק בתקופת יובש במחיר סייל אבל אין ממש רצון לקנות בהשקה כי אף אחד לא באמת נקשר אליה.

לצערי הריבוט הזה בסופו של דבר למרות הבטחה מבטיחה עם המשחק הראשון כשל, קודם כל בזה שיהיה אכפת לנו ממנו ודבר שני בלבנות המשכים שלא ירגישו המשכי בית חרושת צפויים שכאלו, אני לא חושב שהיום זה עובר להביא המשך שהוא פשוט עוד מאותו הדבר עם גראפיקה קצת יותר יפה, חייב שיהיה לך גם איזה ״קטע״ בנוסף לזה.

אני מקווה שסקוור למדה את הלקח ושהיא לא תזנח את המותג בגלל זה, הסדרה צריכה לעבור ריבוט מלא נוסף בדור הבא, עם כיוון שונה לגמרי של לארה וקאסט הדמויות שסובבות אותה, אולי לעשות אותה עם יותר פלפל, יותר סרקסטית וצינית ועם אופי, וכך גם את העולם כולו, וכמובן לרענן חזק את הגיימפליי והנוסחה.

ובחדשות נוספות, כמו שאתם רואים בציטוט ספיידי ממשיך לככב עם ירידה של 42% בלבד מהשבוע הראשון, יפה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2018, 13:25

הבעיה של הריבוט היא שהם לא התקדמו ממשחק למשחק, הם תמיד נשארו ״אנצ׳רטד 1״ ומעולם לא הצליחו לעשות את ה״אנצ׳רטד 2״ שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 17 ספטמבר 2018, 13:29

כן, השאלה היא למה נדב... הרי כן יש SET PIECES הרבה יותר טובים מהמשחק הראשון כבר במשחק השני, השאלה היא מה חסר פה שיש שם...
לדעתי, כמו בלינג, הבעייה העיקרית עם TR זה שהסיפור שלו ממש לא מעניין, וכמשחק לינארי יחסית, שאמור לקחת אותך ל"הרפתקה" - זה מאוד חשוב... לאף אחד לא אכפת מה קרה/קורה/יקרה עם הדמויות שם, העלילה פשוט לא חשובה...
גם לי קשה להצביע על הסיבה המדוייקת שבגללה נטשתי את המשחק השני אחרי שעה וחצי... כנראה שהוא פשוט הרגיש לי בדיוק כמו המשחק הקודם, ולא באמת היה אכפת לי מה הולך לקרות הלאה.
ממש חבל, כי הם התחילו מעולה עם הריבוט... הרי הכל בהפקה מאוד גדולה ומרשימה, הגיימפליי רק משתפר (לפי כל הביקורות) בין משחק למשחק ויש הרבה קטעי אקשן מגניבים א-לה אנצ'רטד... אבל פשוט אין בו... משהו :)

אני הצעתי בפעם הקודמת שדיברנו על זה שבסוף המשחק הזה - היא תקבל כוחות על או משהו כזה, שייתן למשחק הבא בסדרה איזה אספקט גיימפליי ממש מגניב.
הייתי שמח לאיזו לארה קרופט ערפדית או משהו כזה, זה יהיה מרענן ואפשר להשתגע יותר עם הכוחות, סביבה, דמויות וכו'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2018, 13:34

הסט פיסז בtr הם נוראיים, זאת אחת הבעיות העיקריות בו. באנצ׳רטד כשיש סט פיס אני עם הלסת על הרצפה, כשאני בסט פיס בtr אני רק מחכה שזה יגמר. כמובן שגם הדמויות והכתיבה די מעפנות כך שזה תורם לחוסר עניין.

אנצ׳רטד זה (בסדר חשיבות עולה):
1) פאזלים
2) קרבות
3) דמויות ועלילה
4) סט פיסז

TR מתעלה על אנצ׳רטד ב1 ו-2, אבל סעיף 3 ו-4 הם הכי חשובים ושם TR נכשל בצורה קשה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 17 ספטמבר 2018, 16:41

הממ..אני עמוק בתוך Shadow of the Tomb Raider כרגע,ואני לא בטוח שאני מסכים איתך בכל הנוגע לקרבות- המכניקות של אנצרטד (כן,גם 3 ;) ) הרבה יותר מהודקות מ-TR ואולי ב-TR יש התאמה אישית של לארה ומערכת שידרוגים וכו',אבל הכל מרגיש הרבה יותר ג'אנקי לעומת אנצ'רטד ב-moment to moment,ואני אומר את זה כמישהו שמאוד אוהב את טרילוגיית הריבוט של TR ומאוד נהנה מ-Shadow,אבל עדיין מטריף אותי שגם אחרי שלושה משחקים יש דברים שהם לא הצליחו לעשות כמו שצריך,כמו האנימציות של לארה שמרגישות לי עדיין 'מרחפות' מדי,עוד מ-2013.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2018, 18:08

אני משווה כמובן לאנצ׳רטד 3 כי לא שחקתי ב4 אבל tr הראשון היה עם מערכת קרב הרבה יותר מהודקת מאנצ׳רטד 3 וזאת השוואה קלאסית כי הם יצאו בהפרש של שנה אחד מהשני.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 17 ספטמבר 2018, 19:36

מערכת הקרב של TR שבורה לגמרי, לא מהודקת. בקושי צריך לזוז שם, ה-AI של האויבים על הפנים ואין שום איזון בנשקים. 90% מהמשחק עברתי ע"י הדשוטים עם הקשת, בלי שזזתי כמעט מעמדת הפתיחה של הקרב. בדיחה. המערכת של אנצ'רטד לעומת זאת היא מה-cover shooters הטובים שיש. דינמית, מאוזנת, מאתגרת, מגוונת, טקטית... טובה לאין שיעור מ-TR ובעצם מכל משחק אחר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 ספטמבר 2018, 19:56

באמת שאני לא יודע מאיפה אתה מביא את זה, סיימתי את כל משחקי אנצ'רטד על הרמה הכי קשה והקרבות שם קלים בצורה מחרידה בזמן שהירי לא מרגיש מהודק בשום צורה, הוא צף ואין לו את ה"אומף" שיש למשחקים כמו גירס. גם אני שחקתי את כל TR עם החץ וקשת, אבל זאת כל המטרה, אתה אמור לשחק את המשחק ככה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 18 ספטמבר 2018, 00:21

אנצ'רטד על הרמה הכי קשה הוא סופר מאתגר, לא יודע על מה אתה מדבר. אתה מחוסל בשתי יריות ברוב המקרים. וירי צף זה לא העיקר, יש במערכת קרב הרבה מעבר לתחושת ירי. בגירס למשל יש תחושת ירי טובה, אבל כל עיצוב הקרבות בסינגל פלייר עשוי בצורה מאוד פשטנית, רדודה ונטולת מחשבה. באנצ'רטד כל קרב מרגיש כמו פאזל, הם מעוצבים ממש טוב והוא מאתגר מאוד על הרמה הקשה. בטומב ריידר העיצוב על הפנים. באיזשהו שלב כפיתי על עצמי לשחק עם גיימפד בגלל המחסור באתגר, וגם אז זה היה קל מדי. באמת שאפשר לעבור כמעט את כל הקרבות בלי לזוז, זאת ההגדרה של מערכת קרב שבורה ולא מאוזנת.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2018, 10:34

אני חושב ששניכם צודקים בדברים מסויימים, קודם כל ברמה הכי קשה של אנצ׳רטדים הישנים (קראשינג) העסק די נהפך להתקמפרות קשה כשכל כמה רגעים זזים כמה סנטימטרים למחסה הבא כדי שלא תתפוצץ אבל זו לא רמה שהייתי ממליץ בה לשחק את המשחק כי היא מגבילה מהדינאמיות ואת היצירתיות של השחקן.

לדעתי הגאנפליי של טומב ריידר 2013 (לא שיחקתי בהמשך) כשזה נוגע נטו למכניקה עצמה של איפה יותר כיף לירות, מתעלה על אנצ׳רטדים הישנים, אני מסכים עם קיאו שהירי באנצ׳רטד 2 מרגיש קצת מרחף והסאונד של הרובים די רע.

אבל בו זמנית עיצובי ה encounters באמת קצת יותר מעניינים באנצ׳רטד 2 (עד שמגיעים לסוף שם זה הופך לגריינד) ואתה אכן מוצא את עצמך יותר דינאמי ויצירתי ביחס ל TR, אבל שוב, ב TR הראשון פעולת הירי ואיך שהאויבים מגיבים לה היתה יותר כיפית לדעתי, אז זו באמת די דילמה.

בעיקרון קיאו צודק שטומב ריידר מתעלה על אנצ׳רטד בפאזלים, גם בחקירה (טוב, אנצ׳רטדים הישנים לא הכי מנסים) וגם באלמנטים מסויימים בקרבות אבל הוא נופל בסעיפים כאלו חשובים לז׳אנר כמו דמויות/ עולם ועלילה וסט פיסס שהחוויה נפגעת קשות ובסופו של דבר יוצאים עם תחושה של משחק שפחות נוגע בך באיזשהי רמה מה שכמובן גם משפיע על התפיסה הרווחת כלפיו כמשחק פחות טוב מאנצ׳רטד.

מעניין אותי אגב מה אתם חושבים שסקוור צריכה לעשות עם הסדרה הזו אחרי הכישלון של Shadow. כאילו אני די בטוח שהם הולכים להקפיא את העסק למי יודע כמה זמן אבל מעניין אותי מה לדעתכם הם צריכים לעשות ואיך המשחק הבא במותג הזה צריך להראות (המשך ישיר? ריבוט נוסף? אילו שינויים הוא צריך לעשות?)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 18 ספטמבר 2018, 11:33

לא ברור עדיין אם Shadow באמת כישלון,כי עוד לא פורסמו המספרים שלו,רק ריטייל בשבוע הראשון שלו ב-UK,והוא עדיין היה מקום שני אחרי ספיידרמן.
לא יודע,אני מקווה ש-SE לא תהרוג את הסדרה כמו שהיא הרגה את דאוס אקס,כי בשני המקרים,המשחקים היו איכותיים וכשזה מגיע לטומב ריידר הם פשוט שלחו אותו למות. למה לא לשחרר את המשחק בתקופה פחות לחוצה...חבל. אני מקווה שבכל זאת נראה next gen Tomb Raider באיזשהו שלב.
ממה שהבנתי הפיתוח של Shadow היה בקושי שנתיים אז אולי הוא יצליח לכסות את העלויות די מהר.
בכל מקרה,אני כרגע משחק בו ומאוד נהנה,ממליץ לכולם.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2018, 11:43

הלוואי ולא יהיה כישלון, השבוע פתיחה באנגליה לא היה טוב, רק 25% מעל רייז הבלעדי שגם לא בדיוק מכר בטירוף ו 75% פחות מהמקורי זה מאכזב מאוד ועם איך שאנחנו מכירים את סקוור לפעמים (TR הראשון מכר פצצה אבל הם היו מאוכזבים כי כנראה הם חשבו שרכשו את הזכויות ל COD ולא לסדרה שהיתה גוססת בזמנו) יש חשש שהם יורידו את הגרזן די בקלות, אבל הלוואי ואני טועה, מבחינתי אני אהיה הכי שמח אם המשחק יתברר כהצלחה ויעודד את סקוור להמשיך עם הסדרה, אני champion של משחקי סינגל כידוע ובטח כאלו שמשלבים סינמטיות כמו TR :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2018, 13:46

הם צריכים לשדרג את הגיימפליי משמעותית. לארה קלאנקית מדי, נראה שהמנוע שלהם לא מצליח להתמודד עם אירועים מתוסרטים כמו שצריך ובכלל כל המערכת אנימציות מרגישה נוקשה. בנוסף הם צריכים להביא כותבים טובים וליצור סיפור ודמויות מעניינים יותר. חבל שהם לא תפסו את איימי האנינג כשהעסק עם ea התפרק, הרי היא הגיעה מקריסטל דינמיקס ממילא אז זאת יכלה להיות חסרה הביתה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ספטמבר 2018, 19:17

קבלו npd אוגוסט פשוט הזוי. Cod mw2 במקום השמיני, כן, אתם שומעים נכון, משחק מ2009 ל360. הוסיפו אותו לתמיכה לאחור בone החודש והוא אשכרה קפץ לתוך הטופ 10 בארה״ב והוא מכר יותר מcod ww2 באוגוסט, משחק בן פחות משנה :)

על אותו קו גם gtav הגיע מקום רביע והוא סך הכל מקום חמישי במכירות בארהב ב2018. במקום הראשון כמובן מאדן. ריינבו 6 חזר במקום השלישי בעקבות סופ״ש חינמי שהקפיץ מכירות ומונסט האנטר במקום השני בעקבות שחרור גרסת הpc.

ההסוויטצ׳ הקונסולה הכי מוכרת באוגוסט למרות שסך הכל שנתית הפס4 עדין מנצחת בארה״ב.

טופ 15:
Madden NFL 19
Monster Hunter: World
Rainbow Six Siege
Grand Theft Auto V
Mario Kart 8 Deluxe
Naruto To Boruto: Shinobi Striker
God of War
CoD: MW2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Mario Odyssey
Minecraft
Crash Trilogy
Far Cry 5
Monster Hunter: Generations Ultimate
Call of Duty: WWII
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 19 ספטמבר 2018, 21:16

הקטע של קוד באמת הזוי, כנראה שיש יותר מסת שחקנים ממה שחושבים שמשתמשים בתמיכה לאחור.

לא הבנתי אגב למה מונסטר האנטר קפץ ככה, אם אני לא טועה NPD לא כולל מכירות של סטים, אתה רוצה לאמר לי שהוא מכר ככה טוב בעותקים פיזיים על הפיסי?

הסוויץ׳ עושה חיל, נראה לי כבר מעכשיו בטוח להמר שהקונסולה הזו תמכור יותר מהוואן LTD.

ועוד משהו שצריך לציין זה שזה היה חודש מעולה נוסף לתעשיית המשחקים עם עלייה של עשרות אחוזים בכל המדדים לעומת אוגוסט של שנה שעברה, השנה הזו מראה שהתעשייה והדור הזה בכלליות נמצאים במצב סופר בריא וכולם עושים ממש אחלה כסף בלי קשר למנצחת הספציפית של אותו חודש שנעה בין הפס4 לסוויץ׳.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ספטמבר 2018, 21:45

אין לי מושג מה הם בדיוק סופרים כך שאני לא בטוח לגבי המכירות של מונסטר האנטר.

בנוגע למכירות של הסוויטצ׳, מן הסתם היא תעבור את הone, היא תעבור אותה כבר ב2019 לדעתי. היא הולכת בגיל שנתיים לשפשף את ה4 מליון מלמטה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2018, 22:47

נינטנדו הולכת להוציא חבילה של ns
עם תמונה של פורטניט ,ואולי התקנה מראש שלו

זה מהלך מצוין ,כי המשחק חינמי גם ככה
ככה שזה לא עולה להם יותר ליצר מובילה רגילה


אני חושב שעם החבילה הזאת
ועם ssb
ועם פוקימון חדש ,אומנם לא ראשי אבל חדש
ופורט של nsmb u
ועוד משחקים ,הם הולכים למכור כמויות ענק בחגים

אני לא יהיה מופתע בכלל ,עם בתקופת כריסמס
ימכרו איזה 4 מיליון עולמית

בעניין סוני ,מוזר לי שהם לא עושים ps4 פרו סלים
היתי מצפה מהם לעשות את זה ,עם ירידת מחירים
Ps4 סלים ,ב200 דולר

וps4 פרו סלים ,ב350 דולר
כרגע לסוני המון משחקים טובים
אבל לא יודע מה המוכר קונסולות שלהם לחגים

על ms ,עצוב לדבר
הילו הבא לא ניראה קרוב בכלל

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2018, 10:21

סוני מוכרים מעולה ולכן אין להם סיבה להוריד מחירים בכלל כל עוד הקונסולה זזה ככה. מייקרוסופט גם השתפרה יפה במכירות בסך הכל למרות שהיא מקום שלישי, זה אולי ״עצוב״ אם מסתכלים על איפה המתחרות אבל בפני עצמה היא במקום לא רע בכלל והם עושים אחלה כסף.

אני לא בטוח שיש דרישה לפס4 פרו סלים, זה כביכול המכשיר היי-הנד שלהם ולצרכנים שלו פחות אכפת בממוצע מגודל כמו שאכפת לצרכני המיינסטרים של הפס4 הראשית שם אכן גרסת סלים עוזרת להניע מכירות. כנראה שכל ה R&D לא שווה את התשואה שגרסת פס4 פרו סלים תתן להם אבל אולי בהמשך כשזה יהיה ממש קל בצורה מגוכחת לעשות את זה תצא גרסה שכזו.

בנוגע למה שיסחוב אותם בחגים, יש להם את RDR2 בהסכם פרסום בלעדי. בום game over :)

וגם ספיידרמן כבלעדי ימשוך עוד קונים, חוץ מזה שהפס4 היא סוג של קונסולת דיפולט שכזו אז רוב מי שיחליט להצטרף לדור הזה בחגים יקנה מלחתכילה את הפס4, במיוחד שהוואן לא בדיוק הולכת להפציץ פה בבלעדיים. בקיצור ממש אין לסוני סיבה לדאגה פה, הם הולכים למכור מצויין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2018, 10:41

אני משער שנראה סביבות הפס5 את הפס4 סופר סלים ופרו סלים. היום זה לא כלכלי אבל יגיע היום שבו שווה לרדת ל7nm מ14nm בשני דגמי הפס4. זה תמיד קורה וכשיוצא דור חדש אבל אנחנו מפספסים את זה לרוב כי הן כבר לא קונסולות מעניינות. למשל מישהו זוכר את הפס3 סופר סלים? או ה360 דגם E? אני משער שהרוב לא זוכרים שזה קיים בכלל, שני דגמים שיצאו כשכולנו כבר היינו עם הראש תקוע עמוק בפס4/one שהתחילו להחשף לאט לאט.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2018, 14:23

אני זוכר את הסופר סלים ,מחורבנת אבל זוכר אותה
גם זוכר דברים כמו הwii מיני ,גם מחורבנת
אבל קימת
זוכר את הps one
ג'נסיס מודל 3

ועוד קונסולות כאלו
את דגם הe של ה360 אני לא זוכר
אולי כי לא דברו אליו מספיק

אבל בגדול ,הקטנה שניה ,בדרך כלל מסריחה
כי הרבה פעמים ,זה הקטנה לצורך יצור זול יותר
אז מורידים פיצ'רים ,הרבה פעמים

לדוגמה הwii מיני לא תומך לא בגימקיוב
ולא באינטרנט

או הגנסיס מודל 3 ,לא תומך בכל משחקי הגנסיס
ולא תומך ב32x
ולא בסגה cd

אבל אני לא מדבר על הקטנה כזאת
אני מדבר על ps4 פרו ,רק קטנה יותר ושקטה יותר
ב50 דולר זולה יותר

אני הייתי עושה שדרוג ,עם מסך 4k
במצב הקיים ,כבר עדיף לחכות לps5

במחשבה שיהיה מאה אחוז תמיכה אחורנית הפעם
עם סוני יעשו את זה קרוב מידי להשקת הps5
זה כבר ממש לא יהיה משתלם
עדיף יהיה להוסיף 100 דולר ולקנות את 5

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42134
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2018, 15:10

הקטנות האלה לרוב יוצאות כמעט בשיגור של הדור הבא והן מיועדות לקהל הסופר קז'ואלי שעדין לא קונה קונסולה אפילו שדור חדש כבר עומד לצאת. זאת גם הסיבה שלרוב הקונסולות האלה די ערומות, למרות שספציפית במקרה של הפס3 סופר סלים דווקא היו לה גרסאות יחסית הארד קוריות עם 500GB דיסק קשיח ובאנדלים של משחקים כמו TLOU למשל.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2018, 16:10

בסופר סלים ,עשו כונן בלו ריי ,שנפתח ידנית
ואפילו בלי ציר
זה נפתח כמו מכירה בארון ,רק הצידה

זה גם לא הרבה יותר קטן ,מהסלים הרגילה
היתה לי אחת שמתה אחרי שנתיים
אומנם קניתי אותה ,שהציפ האלחוטי לא פעל
ככה שאולי היה לה נזק מיים או משהו לפני

אבל שרואים את הרכיבים בפנים
זה ניראה דומה לסלים ,רק פחות מוגן

לדוגמה בסלים ,יותר קשה למיים ,לחדור לרכיבים
בסופר סלים ,בגלל המגירה הזאת
עם מיים חודרים דרכה ,או שהיא פתוחה ויש מיים
זה מגיע לרכיבים האלקטרונים

לא שיש דגם ps4 ,מוגן מיים
אבל ההרגשה שלי ,שיותר קשה למיים לחדור לps3 סלים
בסלים חוץ מחריץ לדיסק ,יש גם מגן אבק שהדיסק ניכנס ,לא נותן הגנה מוחלטת ,אבל יותר הגנה

אין גם מגירה ,ככה שהגג של המארז סגור
מיים יכולים לחדור מהצד ,אבל לא מלמעלה

בקיצור לא אוהב את הגרסה הזאת בכלל

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2018, 17:00

ספיידרמן מוכר 3.3 מיליון עותקים ב 3 ימים, לא כולל עותקים שהגיעו בבאנדל. GOW כזכור מכר 3.1 באותו פרק זמן אבל כולל באנדלים למיטב זכרוני. עוד שיא של כל הזמנים עבור משחק של סוני שספיידי שבר זה בכמות הפרי אורדר - מיליון עותקים שנמכרו מראש.

3.3 מיליון מתרגמים ל 198 מיליון דולר, מעל הפתיחה של הסרט האחרון של מארוול Homecoming שעשה 117 מיליון בסופ״ש פתיחה.

תגובה של סוני:

It's met and exceeded all expectations. I think the company, and the campus, and our fans are super proud of it."


מקור: https://www.usatoday.com/story/tech/tal ... 346187002/

עריכה, סוני חוגגת את הצד א׳ שנמכרהכי מהר אי פעם:



בנוסף ניפץ את המספרים של סדרת ארקהם:

Batman Arkham Asylum: 2 million copies in under a month
Batman Arkham City - sold 2 million copies in 1 week
Batman Arkham Knight: 5 million copies in 4 months

מה שעושה אותו גם למשחק הסופר הירו הכי נמכר אי פעם. מה כבר נשאר לאמר?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים