PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 12:59

ערכתי והוספתי עוד כמה דברים...
סקירו ישוחרר בעוד חצי שנה מעכשיו, ושאר הפרוייקטים המוכרזים שלהם קטנים... הניתוח שלך מוציא את FS חברה שעובדת רק על פרוייקט אחד ״רציני״ בכל פעם וזה ממש לא נראה לי המצב שלהם, בטח שלא כיום.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:04

DrKeo כתב:רגע רגע רגע, אתה טוען שtlou2 הוכרז שנה לפני שהוא באמת היה בפיתוח? What?

רגע רגע רגע,אתה טוען שדרוקמן וסטארלי עבדו על TLOU2 בזמן שהם עבדו על U4? אתה חייב לקרוא את הסיקור של שרייר על הפיתוח של U4...סטארלי אשכרה עזב את הבית שלו ב-LA ושכר דירה קרוב לנוטי דוג כדי שהם יספיקו לסיים את U4 בזמן (שבסוף גם זה לא קרה והמשחק נדחה). אני חושב שהיה להם רעיון למה TLOU2 יהיה,מנוע שמן הסתם היה מוכן,אבל משחק אמיתי עדיין לא היה להם בסוף 2016.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:07

Laskin כתב:ערכתי והוספתי עוד כמה דברים...
סקירו ישוחרר בעוד חצי שנה מעכשיו, ושאר הפרוייקטים המוכרזים שלהם קטנים... הניתוח שלך מוציא את FS חברה שעובדת רק על פרוייקט אחד ״רציני״ בכל פעם וזה ממש לא נראה לי המצב שלהם, בטח שלא כיום.

אנחנו לא יודעים מה היקף הפרויקט של Armored Core,אני מניח ש-FS תרצה להתייחס אליו כאל סוג של ריבוט אז אנחנו לא באמת יודעים למה לצפות..הוא כן נמצא בפיתוח תקופה לא קצרה.
ולפחות לפי מה שאני יודע,סוני יפן בקושי לקחה חלק פעיל בפיתוח של בלאדבורן אז לא ברור לי למה פתאום אנשים חושבים שהיא יכולה לפתח משהו כמו בלאדבורן 2.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42066
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2018, 13:08

tlou2 התחיל פיתוח ב2014 וב2016 אחרי אנצ׳רטד 4 הוא היה הפוקוס העיקרי של נוטידוג:
When the Naughty Dog team shot around ideas early on, creating a stand-alone experience wasn't an obvious approach from the start. At first, the team contemplated an Uncharted 5, but with much of the team focused on The Last of Us Part II's development, the idea was scrapped in favor of something more condensed that could release in a year's time.


כלומר 3.5 שנים לפני חגים 2019, tlou2 היה בפיתוח על ידי רוב נוטידוג. אני לא רואה שום בעיה בלהוציא בחגים 2019 משחק שיש לו כבר מנוע מוכן, יש לו כבר גיימפליי מבוסס, עובדים עליו בקונסטלציה כלשהי במשך שנתיים ואז עובדים עליו בצורה מלאה 3.5 שנים נוספות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:10

https://gearnuke.com/the-last-of-us-part-2-production-info-e3-demo-downgrade/
לא לפי ה-lead designer של המשחק. היא מתארת בדיוק את מה שאני אמרתי.
עריכה:
הנה עוד חיזוק,הפעם מדרוקמן עצמו:
https://gamerant.com/last-of-us-2-development-uncharted-4-dlc/
נערך לאחרונה על ידי Uncle Pey'j ב 29 ספטמבר 2018, 13:11, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 13:10

לא צריך להיות להם ״משחק אמיתי״ כדי שהמשחק יהיה בפיתוח... אם אנחנו הולכים להחשיב עכשיו זמני פיתוח רק למשחקים שהגיעו לשלב מסויים בפיתוח, זה כבר כללים חדשים של זמני פיתוח, אבל גם לשבת עם צוות אמנים ולהציע רעיונות לסביבה חדשה למשחק זה חלק מהפיתוח שלו.

לגבי FS - לא אמרתי שסוני יפן יקחו את זה על עצמם לבד, אני גם לא חושב שמישהו היה רוצה את זה, בקרב מעריצי המשחק המקורי.
אני רק אומר שהניתוח שלך לחברה הזו, ש להזכירך נראה לי בחיים לא לקח לה יותר משנתיים כדי להוציא המשך, ובדרך להוציא לקודם DLCs מושקעים ועוד מעט פה ושם - לא ממש מסתדר בראש. הם יכולים להתחיל לעבוד על BB2 גם בעוד שנה מהיום ועדיין להוציא אותו מושקע מאוד ב-2021

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 13:13

Uncle Pey'j כתב:https://gearnuke.com/the-last-of-us-part-2-production-info-e3-demo-downgrade/
לא לפי ה-lead designer של המשחק. היא מתארת בדיוק את מה שאני אמרתי.
עריכה:
הנה עוד חיזוק,הפעם מדרוקמן עצמו:
https://gamerant.com/last-of-us-2-development-uncharted-4-dlc/


נו, הם אומרים שהיו בעיות בפיתוח אבל זה לא אומר שהוא לא התחיל פיתוח כבר ב-2014, רק שהוא היה על הילוך נמוך יותר עד 2016. אז מה. הוא עדיין היה בפיתוח וזה שהם אומרים ״צוות קטן יותר״ עדיין לא אומר שהם היו רק 10 אנשים שעבדו עליו, אתה יודע... אנחנו מדברים פה על שנתיים של פיתוח אצל צוות קטן בנוטי דוג. נוטי דוג. שצוות קטן יחסית שלה יכול בשנה וחצי לעשות משחק כמו TLL.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:15

שים לב מה הם כתבו,הצוות הוזז לחלוטין ל-U4. מה זה משנה אם הם התחילו לעבוד עליו ב-2014 אם כמעט שנתיים שלמות אחר כך אף אחד לא עשה עליו עבודה?
ועוד פעם,לא צוות קטן עשה את TLL- הרוב המוחלט של נוטי דוג עבד על המשחק,זה מצוין בפירוש בשני הקישורים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42066
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2018, 13:16

יש עובדה בשטח, רוב נוטידוג עבדו על tlou2 מיד אחרי אנצ׳רטד 4 ב2016. הכתבה שהבאת עושה טלפון שבור כפול (פרפרזה של עיתונאית שעושה פרפרזה לנוטידוג), עובדתית ישירות מהפה של החמור הצוות של tll אמרו שהם עשו משחק קצר וקטן כי רוב החברה עבדה על tlou2.

3.5 שנות פיתוח + מנוע פס4 קיים + מערכות משחק קיימות + עבודות פרי פרודאקשן שנעשו לפני = לגמרי הגיוני 2019. ממתי 3.5 שנים זה לא מספיק זמן לפתח משחק?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:19

DrKeo כתב:יש עובדה בשטח, רוב נוטידוג עבדו על tlou2 מיד אחרי אנצ׳רטד 4 ב2016. הכתבה שהבאת עושה טלפון שבור כפול (פרפרזה של עיתונאית שעושה פרפרזה לנוטידוג), עובדתית ישירות מהפה של החמור הצוות של tll אמרו שהם עשו משחק קצר וקטן כי רוב החברה עבדה על tlou2.

3.5 שנות פיתוח + מנוע פס4 קיים + מערכות משחק קיימות + עבודות פרי פרודאקשן שנעשו לפני = לגמרי הגיוני 2019. ממתי 3.5 שנים זה לא מספיק זמן לפתח משחק?

מהקישור הראשון:
According to Emilia Schatz, the production on The Last of Us sequel started once they were done with the work on the original game. However, Uncharted 4 was also in active development so the small team that was working on The Last of Us sequel was taken back to Uncharted 4. This repeated again with The Lost Legacy but once they were done with it, all hands were on deck for The Last of Us Part 2

איך זה לא ברור ש-TLL לקח להם הפוקוס?

והנה ציטוט מדרוקמן עצמו:
All those things were left on hold when we had to come onto Uncharted 4 to direct the project. Our next focus is the single player [Uncharted 4] DLC and then, once we have enough resources, resurrect all those prototypes; see where we’re at, see where the teams at, what they’re excited for and go from there


אז ברצינות,איך אתם עדיין חושבים ש-TLOU2 קיבל איזושהי תשומת לב משמעותית לפני TLL?

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 13:20

לפי איך שאני מבין את זה - בגלל שהם רצו לסיים אותו ולהמשיך הלאה - הצוות של TLOU2 עשה הפסקה לכמה חודשים כדי לתת יד לצוות של TLL... זה לא מוחק שנתיים עבודה שלהם, שקדמו לבעיות הללו.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 29 ספטמבר 2018, 13:21, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2018, 13:21

הם כבר שחררו סרטוני קאט סינס מהמנוע עוד לפני חשיפת הגיימפליי, לא הגיוני שהמשחק התחיל פיתוח אמיתי בסוף 2017 וכבר יצא לו גיימפליי מלא כמה חודשים אחרי ב E3.

יש כבר יותר מדי מדיה, ראיונות וקונספטים ובאזז מהמשחק כדי שהוא יהיה סוף 2020.

אתה אומר ש GOT קרוב יותר אבל דווקא הוא מרגיש כרגע רחוק יותר מבחינת הבשלות שלו, נכון שלפי לוח הזמנים הוא היה כבר אמור לצאת השנה אבל מן הסתם הפרויקט הזה או שלא הולך הכי חלק או שהוא שאפתני וגדול עבור צוות קטן של סאקר פאנץ׳ ולכן יש עיכובים, לקח להם המווון זמן רק לחשוף אותו פעם ראשונה (בניגוד לזמן שלקח ל TLOU2 ביחס לעבודות האחרות שנוטידוג עשתה) אז זה ממש לא יפתיע אותי אם הוא רחוק יותר ויגיע רק ב 2020.

לאסקין, צודק בקשר לתאריכים אבל אני עדיין מאמין שרוב המשחקים שם יצטרכו קרוב ל 4 שנים ככה לכן אתה עדיין לא תראה אותם עד סוף אוקטובר 2021 שזו השנה הראשונה של הפס5.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:22

שים לב מה דרוקמן כתב,כל מה שהיה להם היה פרוטוטייפים- עבודה שנעשתה מאיזור יוני 2013 עד אני מניח ינואר 2014,מתי שכל הסיפור עם U4 התפוצץ. אני לא חושב שפיתוח שהושהה לכמה שנים ואז התחדש עובד בשיטת צבירה,יש סיכוי מאוד לא רע שמה שהיה להם אז היה ממש לא רלוונטי למה שהם רצו לעשות אחרי U4 ו-TLL,שמן הסתם TLOU2 יושפע ישירות מהמון מהמכניקות שלהם.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:24

bling כתב:הם כבר שחררו סרטוני קאט סינס מהמנוע עוד לפני חשיפת הגיימפליי, לא הגיוני שהמשחק התחיל פיתוח אמיתי בסוף 2017 וכבר יצא לו גיימפליי מלא כמה חודשים אחרי ב E3.

יש כבר יותר מדי מדיה, ראיונות וקונספטים ובאזז מהמשחק כדי שהוא יהיה סוף 2020.

אתה אומר ש GOT קרוב יותר אבל דווקא הוא מרגיש כרגע רחוק יותר מבחינת הבשלות שלו, נכון שלפי לוח הזמנים הוא היה כבר אמור לצאת השנה אבל מן הסתם הפרויקט הזה או שלא הולך הכי חלק או שהוא שאפתני וגדול עבור צוות קטן של סאקר פאנץ׳ ולכן יש עיכובים, לקח להם המווון זמן רק לחשוף אותו פעם ראשונה (בניגוד לזמן שלקח ל TLOU2 ביחס לעבודות האחרות שנוטידוג עשתה) אז זה ממש לא יפתיע אותי אם הוא רחוק יותר ויגיע רק ב 2020.

לאסקין, צודק בקשר לתאריכים אבל אני עדיין מאמין שרוב המשחקים שם יצטרכו קרוב ל 4 שנים ככה לכן אתה עדיין לא תראה אותם עד סוף אוקטובר 2021 שזו השנה הראשונה של הפס5.

לא אמרתי סוף 2020,אמרתי אמצע 2020.
ואז מה אם הם שיחררו כמה סרטוני מעבר? זה ממש לא משהו שצריך להיות אינדיקציה לשלב שבו המשחק נמצא,בעיקר כשאנחנו מדברים על פיתוח צד א' של סוני. אני בטוח שהסיפור של TLOU2 יושב לדרוקמן בראש מסוף 2013,זה עדיין לא אומר שהיה לו גם משחק שלם יחד איתו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42066
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2018, 13:25

אז בעצם הבמאי של tll משקר? אתה אשכרה חושב שרוב נוטידוג עבדו על tll? סוני הכריזה על משחק שאפילו לא נכנס עדין לפיתוח? די נו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 13:25

בלינג, למה החלטת דווקא סוף אוקטובר? ולא צריך להיות קטנוניים על יום או אפילו חודש לכאן או לכאן... כל מה שיוצא לפני 2022 נחשב כנראה השנה הראשונה של הפס5.
ולחלק מהמשחקים שציינתי זה כן יוצא קרוב ל-4 שנים, ואני חושב שבשביל משחקים של השנה הראשונה של מכשיר - 3.5 שנות פיתוח זה זמן פיתוח מכובד מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 13:33

DrKeo כתב:אז בעצם הבמאי של tll משקר? אתה אשכרה חושב שרוב נוטידוג עבדו על tll? סוני הכריזה על משחק שאפילו לא נכנס עדין לפיתוח? די נו.

יש לך את את הקישור לציטוט שהבאת? לי זה יותר נשמע כמו עניין של קונטקסט.
ואני לא אומר שהוא משקר,אבל איך אתה יכול להתווכח עם ציטוט מדרוקמן עצמו ואחת משני הקודקודים של TLOU2 בצד ה'משחקי' שלו(הבמאי של TLL הוא גם ה-Game director של TLOU2 ודרוקמן הבוס של שניהם)?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2018, 13:37

לאסקין, התכוונתי שהם לא יגיעו עד לסיום השנה המשוערת של הפס5 שזה סביב אוקטובר נובמבר 2021 אבל בתכלס אני מסכים איתך וזה קצת קטנוני חודש לפה חודש לשם, מאמין שכבר בחצי הראשון של 2022 (הזמן המסורתי להוציא את ה sleeper hits שלך) יצאו כבר כמה גדולים של סוני.

פייג׳ הסרטוני מעבר ששחררה נראו כבר סופר מלוטשים ומוכנים, ממתי רואים דברים כאלו ממשחק שרק אתמול בקושי התחיל פיתוח לדבריך?

רואים שהיה להם שם לא מעט חומר מוכן, ואני שוב אציין שלא זכור לי שנוטידוג באה ליותר מ 2 E3 במקסימום להציג משחק שלה (לרוב גם לא יותר מאחד), גיימפליי נרחב כמו שהראתה ב E3 האחרון זה לא משהו שאתה מצפה לראות ממשחק כה מוקדם,תגיד לי אתה מה נראה לך יותר מוכן לפי כל מה שראינו בעיניים עד עכשיו, GoT או TLOU2?

Laskin
Elder
הודעות: 24181
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2018, 14:06

נוטי דוג היא חברה יעילה מאוד, ולמעט אנצ׳רטד 4 שפותח כמעט פעמיים - הם יודעים להוציא משחקים מלוטשים ברמה פסיכית ביחס לזמן שהם מפותחים, שהוא קצר יחסית. בנוסף, הם עושים משחקי ״מסדרון״ מאז ג׳ק ודקסטר בערך.
סאקר פאנץ׳ אף פעם לא שיחקה במגרש שהם עכשיו כנראה נכנסים אליו, והם מכוונים איתו לעולם פתוח ועשיר... והוא הוכרז די הרבה אחרי TLOU2.
אני פשוט לא חושב שיכול להיות סיכוי שGOT יוצא קודם, אלא אם דרוקמן מכוון למשחק של 50 שעות, או שיהיו להם בעיות בפיתוח או קשיים אחרים, בלתי צפויים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42066
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2018, 14:23

פייג', תסתכל על מה שהבאת, זה מעורפל לגמרי.
הקישור הראשון שהבאת הוא לראיון עם אמיליה ושם היא אומרת ש:
1) הם עבדו על TLOU2 עוד מ2013.
2) הם עבדו על TLOU2 גם אחרי שחלק מהצוות התחיל לעבור ל-U4, כלומר הצוות של TLOU2 טפטף לאט לאט ל-U4 במהלך 2014 עד שהפיתוח שלו נעצר לגמרי.
3) ב-2016 הפיתוח על TLOU2 חודש כשיצא U4.
4) היא קוראת לצוות שעבד על TLOU2 ב-2016 בתאור "קטן". מה זה קטן? הרי היום עובדים על TLOU2 יותר מ-300 אנשים. אז זה 30 אנשים? 150? 200? מה זה קטן לעומת צוות בכוח מלא?

הקישור השני שהבאת הוא מלפני שאנצ'רטד 4 יצא בכלל. הקישור שאני הבאתי, זה שאמר שכשהם עובדים על ה-DLC, הוא מ-2017, כמה חודשים לפני שה-TLL יצא. כלומר כשראיינו את ניל הצוות עדין היה על אנצ'רטד 4 בקישור שהבאת. לפי הקישור מ-2017, כמה שבועות אחרי הראיון מהקישור שהבאת הם חזרו לעבוד על TLOU2 בזמן שצוות נפרד עשה את TLL. דברים משתנים, סדרי עדיפויות משתנים, כנראה שהם העדיפו לשבת על TLOU2 מאשר להושיב את כל נוטידוג על DLC.

ועכשיו ברצינות, אתה אשכרה חושב ש:
1) הם צריכים שנה+ ואת כל נוטי דוג כדי לעשות שליש אנצ'רטד 4? רק כדי לבנות שלבים למשחק גמור?
2) סוני הכריזה על משחק שיתחיל פיתוח רק 10 חודשים אחרי ההכרזה?

אני לא אומר שהמשחק לא יכול לצאת ב2020, פיתוח זה עניין מסובך ואין לי שמץ מה הולך שם בצוות כך שברור שהכל יכול להיות. אבל 2019 זה הגיוני לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 ספטמבר 2018, 15:05

בהמשך לנושא של יציאת הקונסולה עצמה, אהבתי את הרעיון של קיאו שהם יכולים לכוון על מוקדם יותר ב 2020 ממה שרובנו מצפים. בדיוק מישהו פתח על זה נושא ב ERA שם הוא שיער שיכול להיות שנראה את הפס5 באביב, זאת אומרת בתחילת השנה אזור מרץ-אפריל.

הוא הביא כדוגמא את הפס2 שהושקה במרץ וגם את הסוויץ׳ שהושקה בתאריך דומה עם מכירות שוברות שיא, אולי באמת הם לא יחכו עד לחגים עם זה, הבעיה העיקרית בהשקה במרץ זה אלו משחקים יהיו מוכנים עד אז, אבל יכול להיות ש DS אכן יצא על הקונסולה ככה שמהבחינה הזו הם יהיו מסודרים . עוד בעיה זה שאולי לא יהיה זמן לשינויים אחרונים בחומרה כמו עם הפס4 וה RAM, אבל לא יודע עד כמה זה רלוונטי או טיעון.

אני כמובן מקווה לכמה שיותר מאוחר אז חגים 2020 יהיה מצויין אבל אולי בסוף עם כל ההימורים של סוף 2019 או סוף 2020 בסוף יצא משהו באמצע וה יגיע בכלל באביב 2020.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 29 ספטמבר 2018, 15:10

לא כ''כ מפריע לי מתי יגיע ''הדור הבא'', כי בכל מקרה אני לא אקפוץ עליו בשיגור.. מוכרח להגיד שזה פשוט כיף לשחק ככה בבקלוג של כמה שנים טובות ברצף (רק ''בטובים ביותר''), ואולי אפילו לתבל בכמה כותרי מולטיפלטפורם של סוף הדור (כי בכל זאת, על הטלוויזיה זה נראה טוב יותר).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 15:21

אם הדור הבא מגיע עם BC מלא לנוכחי ואין איזו קטסטרופה חומרתית או מחיר מופקע,אני לא רואה סיבה למה לא לקפוץ בשיגור,בייחוד אם כמוני,דילגת על הפס4 פרו/XBX.
ולא הבנתי את החלק של הטלוויזיה,למה שזה ייראה טוב יותר עליה? כבר עכשיו משחקי מולטיפלטפורם על ה-PC נראים יותר טוב ממה שהם נראים על הפס4 פרו/XBX. קח את פורזה 4 למשל,נראה מצוין על ה-XBX אבל טוב יותר על ה-PC עם הבדלים די ברורים.
גם התמיכה ב-HDR ב-PC בסך הכל יותר טובה ממה שהייתה לפני שנתיים,הבעיה כרגע היא בעיקר מחסור במסכים תומכים,אבל באופן כללי מסך מחשב טוב בדרך כלל נותן תמונה יותר מדוייקת מטלוויזיה ועם אינפוט לאג נמוך יותר. אם אתה מדבר על האפקט של מסך גדול יותר,אין שום דבר שמונע ממך לחבר PC לטלוויזיה ולהשתמש ב-BPM של סטים לחוויה נוחה.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 29 ספטמבר 2018, 15:23

יש מצב שאני היחיד פה שחשוב לו לראות כמה קל יהיה לפתוח את קונסולות ההשקה בשביל לנקות :)

זה בהחלט רלוונטי אחרי שעובר קצת זמן. בדור הזה למשל דגמי הבסיס ממש מעיקים לעומת ה-S/סלים והלאה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4920
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2018, 15:28

BiA כתב:יש מצב שאני היחיד פה שחשוב לו לראות כמה קל יהיה לפתוח את קונסולות ההשקה בשביל לנקות :)

זה בהחלט רלוונטי אחרי שעובר קצת זמן. בדור הזה למשל דגמי הבסיס ממש מעיקים לעומת ה-S/סלים והלאה.

אני איתך,לך ל-ResetEra- יש שם בחור אחד שהחליף שישה פס4 פרו ועדיין לא הצליח למצוא אחד שלא מרעיש כמו מטוס (יש לפס4 פרו דגמים עם מאווררים שונים) אבל לפחות אפשר לפתוח את הקונסולה מלמטה בלי לפגוע באחריות כדי לנקות כמה שאפשר,מה שאי אפשר להגיד על ה-XBX/S או אפילו הפס4 הראשון.
אני מקווה שסוני תתאפס על עצמה ותעלה קצת את איכות הבנייה של הקונסולות שלה בדור הבא.
נערך לאחרונה על ידי Uncle Pey'j ב 29 ספטמבר 2018, 15:29, נערך פעם 1 בסך הכל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 140 אורחים