נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 09 נובמבר 2018, 18:06

ושוב אני אומר,איזה מזל שבאנג׳י כבר לא יכולים לגעת יותר בהיילו. לא שהמצב של הפרנצ׳ייז מאוד מזהיר עכשיו,אבל בניגוד לדסטיני,עושה רושם שהיא במגמת עלייה לאחרונה.

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 09 נובמבר 2018, 21:47

הילו 5 גם היה כישלון ,לפחות בביקורות
דיסטני 2 ניבנה כ"מישחק כשירות"

הם כניראה רצו להרוויח הרבה ממיקרו תשלומים
וdlc
אבל לא בנו את הסידרה טוב מספיק
לחלוב מיספיק כסף משחקנים

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 09 נובמבר 2018, 22:30

כבר עברנו על זה..קרירין,אני אשמח אם תגיד לי באיזה עולם עם סטנדרטים לא אנושיים אתה חי שמשחק עם ממוצע 84 הוא כישלון עבורך? אם אנחנו מדברים ביחס למשחק הקודם בסדרה,אז בסופו של יום חמש הוא נפילה של 3 נקודות מהממוצע שלו,וזו ממש לא כל התמונה כי המולטי שלו עדיף בהרבה לדוגמא. הכל יחסי בסופו של דבר,אם היית כותב כישלון ביקורתי ביחס למשחקי באנג׳י (למרות ששוב,ממש לא כל התמונה) הייתי מבין,אבל כישלון באופן כללי? נופ.

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 09 נובמבר 2018, 22:46

הוא ניכשל כי cod דרס אותו במכירות
הוא ניכשל ,כי מצופה 9 ומעלה בציון
הוא ניכשל ,כי הזיכיון לא גדול כמו בעבר

תזכור שהילו זה המאריו של מיקרוסופט
זה צריך להיות אחד ממישחקי הדגל
והם השקיעו המון כסף בסדרה הזאת

אבל מה לעשות שהשוק מוצף בfps ,וקשה לחדש בתחום מוצף כזה ,וגם קשה ליתחרות
הם פשוט בחרו זיכיון ,שבxbox ,המקורית לא היו הרבה fps בקונסולות ,ועד הxbo ,השוק כבר היה מוצף בזה

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2018, 06:55

יש דיווחים ,שהמניות של ea ירדו ב40 אחוז
תוך כמה חודשים

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2018, 10:41

לשם שינוי אני מסכים עם קרירין לגבי היילו... זה ה-ה-ה-משחק שלהם, זה כמו שTLOU או GOW יקבלו ציון כזה, ואכן - GOW:A היה כשלון יחסי.
זה נכון שזה לא כשלון טוטאלי, אבל כשמצפים כל כך הרבה ומקבלים משהו כזה, זה נחשב אכזבה לא קטנה.

לגבי המניות של EA - אכן הייתה צניחה די חופשית מאז חודש יולי... המנייה כרגע נמצאת על כמעט 90 דולר, ביולי היא הייתה כמעט 150 דולר, אבל בסוף שנה שעברה זה היה 100 דולר, ובסוף 2016 זה היה 75, וכך הלאה והלאה?... בסוף 2013 זה היה 25 דולר... אז בא נגיד שסה"כ הם עדיין באיזור הפי-ארבע ממה שהיו לפני 4-5 שנים. חברות כאלה נוטות הרבה פעמים לצלול כשיש תקופה פחות טובה, ואז עולות בחזרה.
EA במקום קצת בעייתי, כי עוד שנייה יוצא BF והוא נראה ממש רע, לדעתי. וגם אם יהיה סבבה - עדיין יש לו תחרות קשה מאוד השנה, אולי קשה מדי. וההצלחה של ANTHEM ממש לא בטוחה, הוא יכול להכשל ויכול להרים אותם... אבל סה"כ אני מהמר שהם יחזרו לאיזור ה-120 דולר למניה בחודשים הקרובים. אני פשוט לא באמת מהמר על זה עם הכסף שלי כי אני לא מספיק מאמין בהם כיום.

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2018, 11:30

חוץ מפיפה ומידן ,וכאלו מישחקים
קשה לי מאוד לראות את ANTHEM
ובאטלפילד 5 ,עומדים בציפיות

אני לא אומר שהם לא ירוויחו ,כי כניראה כל אחד מהם ,ימכור כמה מיליונים טובים ,סך הכל רוב
השוק לא ניכנס לאתרי גימינג
אני פשוט לא חושב שהם יצליחו כמו שea מצפה מהם
והמכירות המוקדמות של באטלפילד ,בינתיים מראות
את זה

אני גם חושב שea תנסה לחלוב מהם כסף
דרך מיקרו תשלומים
וראינו באקטיוויזיון ,שגם שם ירדו מניות

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 נובמבר 2018, 12:38

קרירין אכן צודק בנוגע להיילו, הסדרה נמצאת בנסיגה גם מבחינה ביקורתית (וכן היילו ראשי גדול עם מתחת ל 85 זה די מאכזב) וגם מבחינת מכירות והייפ זה כבר לא מה שהיה. זה נראה לי די ברור שלבינתיים 343 לא נכנסת לנעליים של באנג'י בכל הנוגע לסדרה הזו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42142
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2018, 12:40

זה פחות הביקורות או המכירות, זה יותר העובדה שהיילו 5 בא והלך ולאף אחד לא היה אכפת. הוא אמור להיות הכותר הזה שמזעזע את התעשיה ובונה את השם של מיקרוסופט ועם כמה שהמולטי שלו היה טוב, היילו 5 פשוט לא עשה את זה. יש הרגשה בתעשיה שאינפנט כן הולך לעשות את זה, אבל 5 די כשל בתחום.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2018, 12:54

נדב, זה בהחלט קשור לביקורות אבל... לאף אחד לא היה אכפת ממנו בעיקר בגלל שהיה "בינוני" (ביחס לסדרה), כמו שלא היה אכפת מGOW:A, ההבדל הוא שGOW:A יצא בסוף אותו דור, ולא יכול היה להציג קפיצה בין-דורית, היילו 5 יצא בתחילת הדור והיה אמור להיות "הדור הבא של היילו", וחוץ מזה הוא הרבה יותר ה-פרנצ'ייז שלהם מאשר GOW לסוני... קיצר - לא אמורות להיות לו שום הנחות, היילו כל הדור הזה פחות או יותר מת. אלא אם מחשיבים את HALO WARS 2, שגם כן ירד מציונים של 8-9 של קודמו, לציונים של 7. הפרנצ'ייז ממש איבד את היוקרה ב-8 השנים האחרונות, ו-343 וגם מיקרוסופט הם האשמים.
זו אחת הסיבות שאני פשוט לא מבין למה לעזאזל הם עושים את הטעות הזאת ולא דוחים אותו כבר לדור הבא, ושייתן את הקפיצה שמחכים לה, אבל מילא... מניח שהם יוכלו תוך שלוש שנים להוציא לו המשך ולעשות בו את השדרוג הנחוץ כדי שירשים גם בדור הבא.

kririn
Sage
הודעות: 5371
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2018, 13:15

הילו 5 לדעתי יצא מוקדם מידי ,יחסית לתוכן שהיה בו
אני לא יודע מה הולך בms ,ומי החליט להוציא אותו במצב הזה

הסינגל שלו היה מאוד קצר ,וסיום של המשך יבוא
לא יודע המולטי ,כי לא עשיתי מנוי זהב בתקופה שהיה לי xbo

העלילה היתה די מבלבלת
והוא פשוט הרגיש סתם מישחק ,לפחות בסינגל

אני כן חושב שהשליטה היתה טובה
אני כן חושב שיכלו ליצר מימנו מישחק של 95
אבל זה פשוט לא מה שקיבלנו בפועל

אתמול סימתי את קאנק 2 ,לps4
הוא מישחק בינוני ,בגלל דברים אחרים
אבל הרגשתי שלפחות המפתחים השקיעו הרבה מאמץ ,שיהיה מישחק מספיק ארוך

בהילו 5 זה הרגיש לי ,כאילו לא סימו את הsp באמת
אז חיברו מה שאפשר ,ושלחו לחנויות

במקום מישחק של איזה 12 שעות ,עם הרבה גיוון
בשלבים ,באויבים ,עלילה שלמה וכו'
הרגשתי שקיבלנו חצי מישחק

למעשה הילו 4 הרגיש לי הרבה יותר טוב מהילו 5

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42142
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2018, 13:18

Laskin כתב:נדב, זה בהחלט קשור לביקורות אבל... לאף אחד לא היה אכפת ממנו בעיקר בגלל שהיה "בינוני" (ביחס לסדרה), כמו שלא היה אכפת מGOW:A, ההבדל הוא שGOW:A יצא בסוף אותו דור, ולא יכול היה להציג קפיצה בין-דורית, היילו 5 יצא בתחילת הדור והיה אמור להיות "הדור הבא של היילו", וחוץ מזה הוא הרבה יותר ה-פרנצ'ייז שלהם מאשר GOW לסוני... קיצר - לא אמורות להיות לו שום הנחות, היילו כל הדור הזה פחות או יותר מת. אלא אם מחשיבים את HALO WARS 2, שגם כן ירד מציונים של 8-9 של קודמו, לציונים של 7. הפרנצ'ייז ממש איבד את היוקרה ב-8 השנים האחרונות, ו-343 וגם מיקרוסופט הם האשמים.
זו אחת הסיבות שאני פשוט לא מבין למה לעזאזל הם עושים את הטעות הזאת ולא דוחים אותו כבר לדור הבא, ושייתן את הקפיצה שמחכים לה, אבל מילא... מניח שהם יוכלו תוך שלוש שנים להוציא לו המשך ולעשות בו את השדרוג הנחוץ כדי שירשים גם בדור הבא.

אני לגמרי מסכים. יצא לפרנצ'ייז ההייפ, הוא הפך להיות משהו חרוש וממוחזר (אפילו אם הוא לא כזה, כי לא שחקתי בשניים האחרונים, הוא מרגיש ככה). אנחנו מחכים לקפיצה מאז היילו ריץ', היילו 5 לא הרגיש כמו קפיצה אלה הרגיש כמו משחק דור קודם ב-1080P.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 19 נובמבר 2018, 11:13

הבומבות השבועיות החדשות ב UK:

היטמן 2 לצערנו חווה נפילה של 90% במכירות לעומת אבסולושן

מ GI.BIZ:

Hitman 2 was the other big adult release of the week and it, too, had a weaker-than-usual opening. IO Interactive's stealth game debuts at No.10. The last Hitman title was an episodic digital release, so comparisons are impossible to make. Compared with 2012's Hitman Absolution, launch physical sales of Hitman 2 are down 90 per cent.


פולאאוט 76 לעומת זאת, חווה לשמחתנו נפילה של 82.4% לעומת פולאאוט 4:

Fallout 76 - an online multiplayer take on the franchise - was not expected to sell as strongly as Fallout 4. Of course, any new game from Bethesda Game Studios is still a major release, yet this title has got off to a slow start. Fallout 76 debuts at No.3, and sales are down 82.4 per cent compared with the previous game in the franchise - 2015's Fallout 4.

Even so, due to its higher retail price, Fallout 76 was actually the game that generated the most revenue at UK retail last week. Because of its budget price, Spyro was actually No.3 in the revenue charts.


אז כן הוא עדיין מקום ראשון בהכנסות השבועיות אבל אם הביצועים הללו הם אינדיקציה אז אין ספק שאלו תוצאות מאכזבות מאוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42142
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 19 נובמבר 2018, 13:49

באסה לשמוע על היטמן (אני משער שאינטר צדק) וכיף לשמוע על FO.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 20 נובמבר 2018, 08:14

כצפוי הבאנדל הנדיר (מהבחינה הזו שסוני הורידה ככה את המחיר) של פס4 פלוס ספיידי ב 200$ עף מהמדפים כמו לחמניות חמות. בעיקרון הוא sold out בכל מקום ומאוד קשה להשיג אותו, ככה על פי דיווחים שרצים ברשת מצד אנליסטים וצרכנים:

Marvel’s Spider-Man is available is a limited time special bundle with a PS4 Slim, and as expected, it is selling out everywhere.

The bundle is getting sold out whenever the listing for it is updated on sites like Walmart, Amazon, and other retailers online. It shows the demand for the bundle is exceeding the stock allocated to each retailer. It is also the number 1 selling hardware on Amazon right now and just behind the 1 year PS Plus subscription overall that is being sold for $39.99 down from $59.99.


https://gearnuke.com/spider-man-ps4-199 ... lling-out/

לא יודע כמה יחידות של המבצע הזה סוני ייצרו אבל אם זה הרבה אז הבלאק פריידי שלהם, אם זו מהדורה מוגבלת מאוד אז יכול להיות שאנשים שלא הצליחו להשיג את זה יתבאסו ממבצעי בלאק פריידי אחרים שסוני מציעה ויעדיפו לוותר על הקנייה השנה לגמרי ככה שבאיזשהו מקום אם אין הרבה יחידות זה גם יכול לפגוע בהם.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 21 נובמבר 2018, 07:37

יש NPD של אוקטובר...
COD עבר את RDR2, אבל אם להיות הוגנים - היו לו שבועיים שלמים של מכירות באותו החודש להציג, RDR2 יצא רק ב-26 לחודש.
כרגע COD כבר המשחק הכי מוכר השנה.
חודש אוקטובר השנה *הכפיל* את המספרים של אוקטובר בשנה שעברה, מבחינת מכירת תוכנה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 21 נובמבר 2018, 10:33

וואו חודש מדהים לתעשייה. תזכירו לי מבחינה עסקית למה אנחנו צריכים בדיוק דור הבא? ברצינות אני שואל כי התעשייה במצב הכי בריא שאפשר.

מה שקורה בדור הזה הוא חסר תקדים, שיאים מטורפים נשברים דווקא במה שאמור להחשב כ״שנות הדמדומים״ של הדור.

• האוקטובר הזה הוא האוקטובר הכי גדול בכל הזמנים עם יותר ממליארד וחצי של הכנסות (1.55), האוקטובר השני הכי חזק היה ב 2008 עם 1.36 מליארד.

• מבחינת תוכנה שוב, מדובר באוקטובר הכי גדול שנראה בתעשייה עם 965 מליון דולר, פי 2 משנה שעברה.

• COD BLOPS 4 הוא המשחק הכי נמכר באוקטובר ובכלליות היה לו חודש השקה סופר מוצלח, ה 8 בטיבו בהסטוריה מאז ש NPD התחילו למדוד ב 95. כן החרא הזה מוכר הרבה וכרגע הוא במקום הראשון של המכירות השנתיות.

• RDR2 פתח עם פי 3 מכירות על פני המשחק הראשון ולמרות שנמכר במשך ימים ספורים הוא כבר זינק למקום השני ברשימת המשחקים הנמכרים של השנה מתחת לקוד 4 ומעל כל הבלוקבסטרים האחרים שיצאו השנה וצברו כבר חודשים של מכירות.

• AC אודיסיי מצליח בצורה מעולה גם, הוא במקום השלישי של החודש ומבחינת הכנסות הוא רושם עלייה של שתי ספרות ביחס לאוריג׳ינס. כיף לשמוע עם כל המחמאות שהמשחק מקבל שהוא גם מצדיק את זה במכירות. למרות הסקפטיות (שרבים כולל אנוכי חשבנו שהמשחק נראה כמו חבילת הרחבה חסרת השראה :P ) יובי שיחקה אותה פה.

• מריו פארטי מוכר לא רע והוא המשחק השלישי הגדול בפרנצ׳ייז הזה.

• סול קאליבר החדש גם מוכר טוב מאוד, מספק את החודש השלישי בגודלו בהסטוריה של הסדרה, מאחורי סול קאליבר 4 ו 2.

• מבחינת חומרה, הפלייסטיישן 4 שוב שוברת שיאים עם האוקטובר הכי גדול אי פעם לפלטפורמה מבחינת מספר יחידות שנמכרו (מבחינת הכנסות 2014 הכניסה יותר בגלל שסוני מכרה ברווח יותר גבוה). יותר מזה, מבחינת יחידות שנמכרו זה האקטובר הכי חזק לסוני מאז אוקטובר 2002 עם הפס2.

בקיצור התמונה די ברורה, התעשייה במצב מדהים, זה לא מרגיש כמו חרחורי גסיסה של דור אלא להפך, אני באמת תוהה אם לאור התוצאות האלו שאנחנו רואים בעלות הפלטפורמה יתהו אם שווה להן לדחות את השקת הדור הבא בשביל מחיר יותר סביר או חומרה יותר מתקדמת.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 21 נובמבר 2018, 10:37

הנה דירוג אוקטובר:

Physical and Full Game Digital for publishers in the Digital Leader Panel, ranked on dollar sales
Call of Duty: Black Ops IIII^
Red Dead Redemption II
Assassin's Creed: Odyssey
NBA 2K19
Super Mario Party*
Soul Calibur VI
FIFA 19^
Marvel's Spider-Man
Madden NFL 19^
WWE 2K19
Forza Horizon 4
Lego DC Super Villains
My Hero One's Justice
Shadow Of The Tomb Raider
Mario Kart 8*
Grand Theft Auto V
Super Mario Odyssey*
Diablo III*
The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
NHL 19
* Digital sales not included
^ PC digital sales not included


דירוג שנתי:
All Platforms YTD
Call of Duty: Black Ops IIII^
Red Dead Redemption II
Far Cry 5
Marvel's Spider-Man
NBA 2K19
God of War 2018
Monster Hunter: World
Madden NFL 19^
Grand Theft Auto V
Call of Duty: WWII^

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 21 נובמבר 2018, 11:55

DrKeo כתב:מונסטר האנטר מכר 10.9 מליון יחידות. סטים ספיי טוען שהמשחק מכר 5-10 מליון יחידות בסטים (חתיכת טווח) כך שאם זה נכון, לפחות חצי מבסיס המשתמשים של המשחק במחשב.

DrKeo כתב:אתה לגמרי צודק. עכשיו שאמרת את זה, חפשתי קצת על המכירות שלו, וראיתי שיש גם נתון של 8.1 מליון מיולי שזה חודש לפני שיצאה גרסת המחשב. בקיצור, steam spy הוא עכשיו ערימה של אשפה בוערת מאז ההגדרות פרטיות החדשות של סטים, אתר שאין לו שמץ מה הולך סביבו ונראה פחות מדוייק מ-VGZ במאות אחוזים. כנראה שגרסת המחשב לא הגיעה עדין ל-2 מליון לפי המספרים האלה והוא טוען 5-10 מליון (שזה גם טווח מגוחך, מה זה 5-10 מליון?).

אפשרות אחת היא שסטימספיי הוא ערימת אשפה בוערת. אפשרות שניה היא שהסתמכות על דיווחים עיתונאיים חלקיים (שאחר כך גם מביאים לכאן בלי קישור למקור) הם ערימת אשפה בוערת:
מי שיקרא את המקור של הדיווח העיתונאי (נו, זה שלא קושר כאן. אני מניח שזה מDSOGaming) יגלה שמדובר בדו"ח רבעוני של קאפקום, אבל המספר של 10.9 מליון עותקים בדו"ח עצמו התייחס לסוף ספטמבר ולא לאוקטובר - וזה נתון חשוב. יותר מזה, לא ברור אם המספרים האלו כוללים גם את סין מאחר ובאותו הדו"ח הם אומרים במפורש שבסין ההפצה מתנהלת דרך Tencent ולכן הם לא יכולים להגיב עליה:
http://www.capcom.co.jp/ir/data/explanation.html#q2

במקביל למי שיש גישה מלאה לסטימספיי יכול לקבל הערכות מדויקות יותר של כמות העותקים, כולל היסטוריה (אחת הסיבות שהם מנעו את הגישה הזו היא בדיוק בגלל דברים כאלו): ה-5-10 מליון עותקים, הם למעשה אפילו לא 6 מליון עותקים בהערכה של סטימספיי בפועל. יותר מזה, למשחק על הPC יש רגליים די ארוכות, ומעל מחצית מהעותקים האלו הגיעו רק החל מחודש אוקטובר (חלק גדול אחרי סייל נקודתי בשבוע השני של אוקטובר).

זה נכון שיש בסטימספיי לפעמים קפיצות ונפילות בגלל שיטת המדידה (זה נכון בעיקר למשחקים שמוכרים הרבה בשווקים כמו סין, ומונסטר האנטר על הPC חייב בערך 50% מהמכירות שלו לסין לפי סטימספיי), אבל בפועל הם מתקנים את עצמם והמספרים מתאזנים ככל שהדגימה יותר גדולה. אבל בסוף ספטמבר (תלוי על איזה יום מסתכלים) סטימספיי הצביעו על בערך 3 מליון עותקים בPC. יש כל מיני שיקולים שמושכים את זה לכאן או לכאן (מצד אחד, היה אפשר לעשות preorder למשחק בגרסת הPC כבר לפני שהוא יצא. מצד שני, לא סביר שהקונסולות הפסיקו למכור לחלוטין עותקים. מצד שלישי, סין) אבל בגדול ה-8 מליון פלוס 3 מליון די מסתדר כשלוקחים בחשבון שמדובר בסוף ספטמבר.
מה שיותר מעניין פה זה הרגליים הארוכות: אם סטימספיי מדייקים אפילו חלקית, אז יוצא שמאז סוף ספטמבר המשחק מכר עוד איזה 3 מליון עותקים רק על הPC. זה אומר שבסוף הרבעון הוא כבר בטח ידגדג את ה-15 מליון עותקים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42142
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 21 נובמבר 2018, 16:39

מה? מי טען שזה נתון של אוקטובר? במסמך של קאפקום הם אמרו במפורש שהמשחק שלח יותר מ10 מליון יחידות נכון ל20 לאוגוסט ומכר 10.7 מליון בסוף ספטמבר (שני הנתונים בדו"ח הרבעוני שלהם שהוא גם הקישור שאתה הבאת):
As of the end of September 2018, we have sold 10.7 million copies in total, and about 70% of the total is sold abroad.

Monster Hunter: World" topped 10 million cumulative shipment
(As of August 20, 2018), it also grew steadily


אז כן, אחד זה נתון משלוח והשני נתון מכירות, אבל במשחק ותיק שכזה שמוכר עם רגליים ארוכות נתון המשלוח והמכירות לרוב מאוד קרוב, ביחוד כשמדובר במשחק אונליין שהם מוכרים יותר דיגיטלית מתוך הגדרה. כלומר המשחק מכר עולמית בין 20 באוגוסט לסוף ספטמבר איפשהו בין 700K למליון וקצת (אם נהיה מאוד נדיבים) עותקים, מחשב וקונסולות יחדיו, כשגרסת המחשב יצאה רק ב-8 לאוגוסט.

בנוגע לסין, נראה שאתה יודע הרבה על זה, בלי שהבאת קישור, אז כנראה שידעת שהמשחק לא זמין בסין והחלטת לא לספר לנו? הצנזור הסיני פסל את המשחק 5 ימים אחרי שהוא יצא לשוק, ב-13 לאוגוסט. כך שלמרות שהיו להם מליון מכירות מוקדמות בסין, הכל ירד לתמיון ובעצם אין אפילו עותק אחד של המשחק שקאפקום לא אחראית עליו החל מה-13 לאוגוסט. כל מי שקנה את המשחק קבל אפשרות לריפאנד מלא ואזהרה שהם לא יכולים להיות אחראיים על האם המשחק ימשיך לעבוד או לא. המשחק לא עובד מאז יותר אונליין בסין וגם מי שרכש אותו לא יכול להוריד אותו יותר כך שהקהל הסיני היחידי שקיים בMHW הוא סינים שרכשו את המשחק ב-5 ימים הראשונים, הספיקו להוריד אותו והחליטו לא לקבל ריפנד למרות שהם לעולם לא יוכלו לשחק אונליין (במשחק שבעיקרו אונליין) וברגע שהוא ימחק הוא יעלם להם לנצח. כמובן שהמשחק לא נמכר יותר בסין החל מה-13 לאוגוסט. אה, ועוד עובדה כיפית על סין? MHW נמכר שם בכלל ב-Wegame, לא בסטים, ולכן אפילו אם המשחק היה נמכר שם ולא נאסר במדינה, עדין לא היה ל-STEAM SPY שמץ של מושג כמה הוא מכר כי המשחק פשוט לא נמצא בסטים הסינית.

אז STEAM SPY היא בייסיקלי ערימת ניחושים על דגימות סופר קטנות כמו VGCHARTZ. לתת טווח של 5-10 מליון זאת בדיחה רעה אפילו אם הם היו טוענים לנתונים אמיתיים. אבל במציאות המשחק בכלל לא נמצא בסטים בסין ועולמית מכר בערך 2 מליון יחידות בין תחילת יולי ל-20 לאוגוסט ועוד בערך 700K יחידות מה-20 לאוגוסט ועד סוף ספטמבר. אם נהיה סופר נדיבים בגלל ההפרשים בין נתוני SHIPPED ל-SOLD נגיד שהוא מכר 3 מליון ועודף. ומכאן STEAM SPY הגיע ל-5 עד 10 מליון? אפילו לא נמכרו שבריר מזה על פי הנתונים העובדתיים של קאפקום. גם כשמסתכלים על הדליפת DB של VALVE, אפשר לראות סטים ספיי גובל בניחוש מושכל כיום כשרוב החשבונות חסומים. אם אתה משווה נתונים אמיתיים שמדוייקים עד לרמת העותק הבודד מהדליפה לאלה של STEAM SPY, אתה רואה שSTEAM SPY נע בין דיוק לא רע בכלל לטעויות של מאות אחוזים שזה בערך ההגדרה של אנטרפולציה סטטיסטית ממדגם קטן. או במילים אחרות, VGCHARTZ של ה-PC. לפני שנה STEAM SPY היה כלי מדהים, היום הוא בייסיקלי מת.

נ.ב
אני חייב להגיד שמה שהכי אהבתי בהודעה שלך, היא העובדה שצטטת אותי בייסיקלי אומר "סורי, אתה צודק", דבר שאיכשהו גרר אותך ללהיות תוקפני משהו. מוזר, ממש מוזר. אני חושב שאם מסכימים עם אנשים באינטרנט הרוחות נרגעות, לא מתלהטות יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 22 נובמבר 2018, 06:32

יש מצב שמדובר ב bomba הכי גדולה בהסטוריה של בת׳סדה. פולאאוט 76 יצא רק לפני שבוע והוא כבר זוכה לסיילים גם בחנות הוואן וגם במגיימסטופ, בשניהם הוא מקבל 33% הנחה שמורידים אותו ל 40%.

שוב המשחק רק יצא!

אני לא זוכר מקרה כזה במשחק AAA גדול מאז שאני עוקב אחרי כאלה.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 22 נובמבר 2018, 08:12

אני מתפלא שהם בכלל לא ״מושכים״ אותו בחזרה או משהו... המשחק הזה הוא כתם שחור על החברה, לפי רוב הביקורות שקראתי הוא פשוט לא מוכן, וזו אפילו לא תחילת הבעיות שלו.
באמת שבמקומם הייתי מחזיר לאנשים את הכסף בנסיון לתקן את התדמית, או מפצה במשחקים בחינם

פאקינג בת'סדה, מוציאה משחק של 50/100 ב-MC, באחד מהIP הכי גדולים שלה...
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 22 נובמבר 2018, 10:08, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 22 נובמבר 2018, 10:05

אל תגזים לאסקין, מדובר בחברה עסקית והם השקיעו בטח לא מעט כסף בהפקה של התועבה הזו, הם גם ככה הפסידו מליונים על הדבר הזה אז אתה לא יכול לצפות שאת קצת הכסף שהכניסו כדי לשכך במעט את המכה הם יתחילו לפזר.

התדמית נפגעה אין ספק אבל מספיק אלדר סקרול חדש עם ציוני 90 כדי לשקם הכל מחדש.

Laskin
Elder
הודעות: 24231
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 22 נובמבר 2018, 10:16

כן, אבל אלדר סקרול חדש לא נראה בשלוש השנים הקרובות בערך. עד אז יש לנו את WOLFENSTEIN שהמשחק הבא הולך להיות מן משחק ביניים שכזה, כנראה מבוסס CO OP, אז גם עליו לא הייתי בונה יותר מדי. RAGE 2 להערכתי יהיה גם כן פלופ רציני במכירות... דום הבא נראה מעולה, אז לפחות זה.
בקיצור - ID מצילים אותם לגמרי בשנה הבאה.

ואני לא חושב שאני מגזים... מכרו פה לאנשים עולם ומלואו והם קיבלו פח זבל.
אפילו NO MANS SKY שהבטיח הרבה וסיפק מעט עומד על ממוצע 71. אנחנו באמת מדברים על משחק שבור מהיסוד, בIP כל כך גדול - צריך לפצות ובגדול.
אני גם לא יודע איך החנות שלהם עובדת, כי אם זה היה בסטים כבר הרוב היו מחזירים את העותק בטח, אני מתאר לעצמי שזה בלתי אפשרי שם, וזה בדיוק המשחק שצריך לגרום להם לאפשר את זה, אחרת החנות שלהם מבחינתי לפחות זה אוטומטית NO FLY ZONE... לא מתקרב לשם.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 22 נובמבר 2018, 11:52

סבבה אין להם בקנה עוד הרבה להיטים גדולים שמגיעים אבל זה לא שאם הם יזכו את כולם אז זה יגרום לכך שיוצר אנשים יקנו את וולפנשטיין או רייג׳.

אני באמת לא יודע איך אתה רוצה שיפצו, אתה מצפה שיוציאו הודעה שכל מי שלא מרוצה מהמשחק שילך לחנות הקרובה לביתו ויקבל refund? או שכל מי שקנה עותק דיגיטלי שיוריד משחקי בת׳סדה מתנה בשווי של 40-60 דולר? מה כבר אפשר לעשות?

יצא משחק מחורבן, הם פישלו, אבל להתחיל לפצות על כך זה משהו שהוא חסר תקדים ושלא קרה בחיים בתעשייה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 43 אורחים