עם כותרי xbo ,לא היו מגעים לpc היתי קונה אחת 10 טרפלופ ,אני בכיף יקח לדור הבא היום הxbo x ,מוגבל ,ביגלל שהמפתחות מיתחשבות בxbo הרגיל ,וצריכות שהמישחקים ירוצו טוב גם על קונסולות הבסיס
שמורידים את המגבלה הזאת ,אפשר לקבל מישחקים ממש יפים
לאחרונה סימתי את שדו אוף טומב רידר על ה9600 שלי ,והמישחק ממש יפה ,וזה ב1080p המחשבה שמישחקים כאלו ,ירוצו ב4k 60 פרימים לשניה ,על קונסולות של 400 דולר זאת מחשבה מאוד נעימה
Rtx 2080ti ,כניראה לא נקבל דור הבא וזה בסדר ,לזה יש pc ,זה כניראה יהיה יקר מידי לדחוף לקונסולה זולה
כניראה עד אז יהיו מחשבים ניידים חזקים עם rtx העיניין שהמחיר שלהם כניראה יהיה 2000 דולר
DF מסקרים את הפאטצ' RT של BFV והקפיצת ביצועים שהוא מציע. מתוך השיחות שלהם עם דייס וניתוח הפאטצ': - הקבלה של שיידרים גלחה 1MS בזמן רנדור לא משנה באיזו רזולוציה משחקים. - בוצע היעול של הבאג שגרם ליותר מדי קרניים להזרק מעצמי אלפא. - תוקן הבאג שגרם לקופסאות תחום גדולות מדי בגלל הסביבה ההריסה. - צמחיה (רק האלפא, לא הפולגונלית) עכשיו מוצגת בהשתקפויות בעזרת SSR. - הם משתמשים עכשיו ב-SSR גם בשביל למנוע POP IN. - ה-2070RTX אחרי הפטצ' מבצע כמו ה-2080TI לפני הפטצ'. - ה-2080TI מריץ את המשחק בהגדרות RT אולטרה ב-1440P ב-60FPS נעול (חוץ מפיצוץ אחד ספציפי שהוריד אותם ל-50+).
בקיצור, יש עוד כמה פאטצ'ים בדרך מDICE שאמורים לשפר ביצועים ובסוף גם תהיה תמיכה ב-DLSS כך שבתאוריה אנשים עם 2080TI יוכלו אולי לשחק את המשחק ב-100FPS+ ב-4K אם הם ישתמשו ב-DLSS והפאטצ'ים הבאים יתנו בוסט ביצועים נחמד. אותי מעניין לראות משחקים כמו CONTROL או RE2, אלה משחקים מלאים באוירה והם גם סינגל פלייר כך שאני חושב ששם RT יהיה הרבה יותר אפקטיבי ומרשים.
יש מספיק משחקים שלא רצים ב-4K/60FPS על 2080TI או כל כרטיס אחר בשוק (למשל SOTTR). פריצת דרך טכנולוגית שכזו, שכמו שהזכירו בסרטון של DF מזכירה מאוד את הGEFOCRCE 3 שהביא את הוורטקס והפיקסל שיידרים, היא צעדי תינוק. לפני שנה אם היו אומרים לי RT בזמן אמיתי, הייתי צוחק לבן אדם בפנים. עכשיו יש לנו RT ב-1440P ב-60FPS נעול וזה עוד לפני כל האופטימיזציות שיכולות אולי להביא אפילו ל4K/60, זה די מרשים. כשהGEFORCE 3 יצא כמעט אף משחק לא תמך בשיידרים, הביצועים של השיידרים היו די רעים והכרטיס היה מאוד יקר לזמנו כי בזבזו המון סיליקון על שיידרים (נשמע מוכר?). אז כן, לקח דור או שניים של כרטיסי מסך אבל 3-4 שנים מאוחר יותר, משחק שלא היה מפוצץ שיידרים בכל פינה היה נחשב למיושן. DOOM 3 או FC או HL2 שיצאו רק 2.5 עד 3 אחרי ה-GEFORCE 3 כבר בססו את כל היופי הגרפי שלהם על שיידרים.
כלומר מדובר בטכנולוגיה חדשה, בפריצת דרך שבצורה אירונית NVIDIA יכלה להרשות לעצמה כי AMD פשוט לא קיימת, ועוד שנתיים או שלוש כנראה שתתחיל לראות תמיכה רחבה יותר ויותר ל-RT. אז נכון, BFV הוא מולטי תחרותי כך שהוא שפחות מתאים לאפקט כבד שכזה (למרות שאנשים שוכחים שמדובר גם במשחק סינגל) אבל משחק כמו CONTROL? או הריימייק של RE2? מושלם, זה יכול להיות מושלם. אם משחק כמו CONTROL עושה 1440P/60 עם כל האפקטי RT, כנראה שהוא יפגע בדיוק בנקודה המתוקה של בעלי הכרטיסים האלה.
3700 עם השמועות נכונות ,הולך להיות מעולה עלות תועלת 12 ליבות חזקות ,ב300 דולר או 24 עם מחשבים את הפיצול בתוכנה זה צריך להספיק בקלות ,לכמה שנים טובות ,בלי להיות צוואר בקבוק במישחקים
יש מגמה ממש חיובית של ירידת מחירים בשוק ה-RTX. לפני חודש אי אפשר היה להשיג 2080TI בפחות מ-1500$, עכשיו כבר יש אותם ב-MSRP של 1200$. את ה2080RTX כבר אפשר למצא ב-750$ בגרסת OC עם שלושה מאווררים של גיגהבייט בזמן שבצורה אירונית ה-1080TI כבר טפס צפונית מ-800$ ברוב המקומות. https://www.amazon.com/gp/product/B07GHQZF7W/
יש שחקן שני, הוא פשוט לקח יותר מדי כדורי שינה אז הוא רק חוטף בזירה... אבל הוא שם, למרות שקל להתעלם ממנו. הם כאילו רלוונטים לאיזה חודשיים ואז לא רלוונטיים למשך שנתיים, כבר בערך 4 שנים, ונראה לי שזה יהיה גם בשנתיים הקרובות ככה. מעניין אם נשמע או נראה עוד איזה טיזר בCES השנה, מאינטל
אינטל יכולים לעשות כמה טיזרים שרק בא להם, שנה+ לפני השחרור הם גג יכולים לתת לנו פרטים ממש כללים. זאת גם ארכיטקטורה חדשה לגמרי, אפילו אם הם יזרקו מספרי TFLOPS באויר זה לא יגיד יותר מדי (למשל כרטיסי NVIDIA מבצעים בערך 30% יותר מ-AMD באותו מספר TFLOPS).
נכון, אבל לפחות נדע אם הם הולכים בכלל לכוון לHIGH END או להתחרות יותר בAMD ומטה, במחירים אולי טובים יותר... כך או כך נראה לדעתי ירידה של עשרות אחוזים במחירים של NVIDIA, שיחזירו אותם אולי לשפיות של 800/500/300 דולר לסדרות ה70/80/TI שלהם, כמו שצריך להיות.
גם זה לא בדיוק יגיד לך יותר מדי. למשל תסתכל בצורה עוורת על VEGA64 ו-1080TI. VEGA 64 - 12.66TFLOPS 1080TI - 11.34TFLOPS
אז מה זה אומר לך? לא ממש רואים כאן שה-1080TI מנצח ב-15-40 אחוז את הVEGA בכל משחק, נכון? לא רואים שה-VEGA זולל 80% יותר חשמל ומתחמם כמו מדורה? לא רואים שיש לVEGA64 בעיית דרייברים קשה שנמשכה כמעט חצי שנה. בקיצור, קשה לדעת אלה אם פתאום מביאים לנו נתונים מטורפים או נמוכים במיוחד.
הפתעה! אני אוהב הפתעות... המשחק DUSK יצא היום, שהוא סוג של הומאז' למשחקי FPS משנות ה-90, וממש הגיע בזמן, אתמול היה 25 שנה לדום המקורי, וג'ון רומרו הכריז שהוא עובד על שלבים חדשים עבורו, ויוציא אותם בשנה הבאה
בקיצור, המשחק הזה מקבל ציונים ממש טובים מכל מני אתרים שראיתי בינתיים, חלקם מוכרים כמו 10/10 מTWINFINITE או 95 מDESTRUCTOID וזו הפתעה ממש ממש נחמדה אם תשאלו אותי
הנה טריילר
עולה 62 ש"ח בחנות של סטים, מניח שזה אומר 15 דולר? נראה לי שווה את זה לפי הביקורות שקראתי... אומרים שהוא בערך 10-15 שעות
המשחק יושב אצלי בספריה כבר כמה חודשים אבל חיכיתי עד שיצא הפרק שלישי ואחרון כדי לשחק בו מהתחלה עד הסוף, יקרה בקרוב. אבל שיחקתי בכמה שלבים מהפרק הראשון- השבחים בהחלט מוצדקים.
ממליץ לכולם לבדוק גם את Amid Evil- משחק ממפתחת אחרת אבל אותה מפיצה של DUSK. גם FPS רטרו עשוי כמו שצריך. עדיין בearly acces אבל נראה פשוט מדהים. עיצוב אומנותי אנרילי ומוזיקה נהדרת (גם של אנדרו הולשולט!)
יצא היום עדכון ל-DLSS בFFXV. זה המשחק הראשון שתומך בDLSS אבל גם הדוגמה הכי גרועה לTAA שראיתי בשנים האחרונות כך שאולי נצטרך לחכות לכותר קצת יותר נורמאלי בכדי לדעת מה הולך עם DLSS.