PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 14:08

למה הם שכרו במאי שמתמחה בשוטרים תחרותיים אונליין אם הם לא מתכוונים לעשות שוטר תחרותי אונליין? דווקא משחק BR מתישר עם מה שאתה אומר כי מדןבר במאמץ פיתוח קטן ביחס למשחק AAA וזה משהו שהם בכיף יכולים לעשות במקביל להורייזן, ביחוד כשהראש שלהם אמר שהוא לא רוצה שיקח שנים בין משחק למשחק.

בנוגע לדברים ״סטייל tll״, אלה דברים שאפשר לעשות אחרי שמשחק ראשי יוצא על בסיס הכלים, המנוע והמכניקות של המשחק המקורי. זה לא משהו שעושים סתם ככה בפני עצמו ואני לא ממש בטוח למה בכל דיון שני אתה זורק שלושה משחקי ״סטייל tll״ לאויר :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 14:11

אני לא חושב שאמרתי את זה על יותר מ-2 משחקים... וכן - ראינו שמשחקי AA+ זה דבר שעובד, ואפילו הכרחי לסטודיו AAA בעידן הזה, שכן היום לפתח משחק כזה לוקח 5-7 שנים לפעמים, ואם הוא נכשל - זה יכול להיות גזר דין מוות לסטודיו, אז בהחלט רצוי ומבורך שחברות כאלו יעשו עוד ועוד "כמעט-AAA", בהשקעה של שנתיים בערך, שתוכל להחזיק את הפיתוח הארוך של הפרוייקטים הגדולים יותר שלה, ואולי תגבה אותו למקרה של כשלון.
חלק עושות את זה עם רימאסטרים וחלק עם משחקים קטנים יותר, ואני חושב שנראה יותר ויותר מזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 14:14

איפה ראינו שזה עובד? ולמה חברה שהיא בבעלות של סוני צריכה גיבוי?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 14:27

מאותה סיבה שחברה צריכה את זה אם היא בבעלות/בהסכם עם אקטיויז'ן או EA...
לא יודע מה יעלה בגורלה של BIOWARE, אבל תסכים איתי שהיה חכם יותר לפצל חלק מסויים ממנה ולעשות איזו חוויית סינגל של ME או DA או משהו כזה, במקביל לשנים שעבדו רק על ANTHEM. הרי כשלון אחד גדול יכול להוביל לזה שאתה כבר פתאום לא מגובה על ידי אף אחד.
אז קאפקום עושה את זה עם רימייקים שאני מנחש שאפילו RE2 REMAKE לא לקח להם 5+ שנים לפתח, וNT ראו שזה בהחלט משתלם ויש למשחקים האלה ביקוש, היה את A WAY OUT שנחשב בז'אנר ה"כמעט-AAA"... זה לא דבר ישן אתה יודע, אין מלא דוגמאות, אלא אם מחשיבים את כמעט כל משחקי נינטנדו ככאלה, ואני בהחלט מחשיב אותם (מריו פארטי, סמאש, אנימל קרוסינג, משחקי מריו שאינם המשחקים ה"מרכזיים", רימייקים של משחקי זלדה ישנים וכו')

אני חושב שגם כל פאר קריי שני בשנים האחרונות הוא ספין-אוף שלוקח להם שנתיים בערך לעשות, מקסימום, אבל זה פחות עובד להם לדעתי, אין לי נתוני מכירות... אולי דווקא זה כן ואפילו מחזיק את הצוות של המשחקים האלה בחיים. מה לעשות, בשביל משחק AAA מושקע היום צריך שנים, ושנים היום זה הרבה יותר כסף מבעבר, וצריך "משהו בינתיים", עד שהמשחק הגדול הבא יוצא.
כנ"ל וולפנשטיין... לא שמת לב שיש יותר ויותר "DLC" שהופכים להיות STANDALONE? כנ"ל הDLC של TLOU הראשון. מה זה אם לא סוג-של U:TLL שבקלות היה יכול להתחיל כהרחבה לU4? פשוט דילגו על השלב של לחכות ולמכור אותו בנפרד :)

Stick
Sage
הודעות: 5007
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 10 מרץ 2019, 14:39

יש הבדל בין משחק שנמצא על הגבול של משחק גדול ומשחק אינדי כמו a wat out לבין משחק כמו TLL שפשוט משתמש בכל האסטס והמערכות של משחק סופר גדול כמו אנצ'רטד 4 ונחשב בעצמו כלא משחק גדול רק כי הוא שווק ככה - כדי לא להפגע מהעובדה שהוא לא מוסיף כלום ושהוא קצר בחצי בערך.

כמובן שגם הפיתוח מבחינת זמן ומשאבים היה קטן בהרבה בTLL, אבל זה לא שהם היו יכולים לעשות את TLL לפני אנצ'רטד 4. הוא משתמש בכל מה שהיה במשחק ההוא פשוט, ממש כמו dlc גדול. בעצם זה מה שהוא, שכן הוא התחיל פיתוח כdlc.. אני לא יודע אם היו נכנסים למודל הזה בכלל מראש או לא.

ואמרת את זה על gow, ספיידרמן, הורייזן ועכשיו גם KZ :)

עריכה:
הdlc של tlou הוא לגמרי dlc. אם הוא סטנד אלון זה נטו עניין שיווקי. מדובר במשחק של שעתיים שמשתמש בדיוק בכל המערכות של המשחק הבסיסי ולוקח חלק באמצע בסיפור שלו ומרחיב על אחת הדמויות, מה זה אם לא dlc?
יוביסופט היא לא דוגמה, באותה מידה אודיסי לוקח המון מערכות ואסטס מאוריג'ין ונשען עליו לגמרי, אבל הוא גם משחק של 100 שעות שמוסיף המון דברים חדשים ועבדו עליו אלפי מפתחים לפחות 3 שנים. מעגלי הפיתוח של יוביסופט הם משהו בפני עצמו שלא מייצג שום תהליך בתעשייה, לפחות כרגע.

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 14:45

אבל הורייזון וקילזון זו אותה חברה, אני אמרתי פה שהם צריכים ללכת על זה עם הורייזון ולא KZ... אתה לא יכול להחשיב לי את זה כעוד פעם רק בגלל שאמרתי KZ בהקשר של מה שהם לא צריכים לעשות :D מה זו הספירה הזאת?! :P
ונכון, שכחתי שאמרתי את זה לגבי GOW אבל לא באמת כתבתי שזה מה שאני חושב שיקרה, אלא כשדיברו על האופציה של DLC אני חשבתי שיותר הגיוני שזה יהיה בפני עצמו ולא כDLC כי זה יהיה משהו גדול יותר עם ביקוש גדול... אז כולה 2.5 משחקים, וכולם של סוני, שבפעם האחרונה שסטודיו שלה עשה זאת זה התברר כהצלחה, כך שיש לה נסיון עם זה בדיוק...

אגב, אני עדיין חושב שיש סיכוי טוב שיהיה משהו כזה עם הורייזון. חכו חכו :)

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 14:48

משחקי AC הם לא משחקי FC, לכן לא הבאתי אותם כדוגמא. והם לא משתמשים באותה המפה בדיוק, או יותר נכון אותה טופוגרפיה, כדי לצמצם בהשקעה של יצירת העולם מחדש וכו'... BLOOD DRAGON, A NEW DAWN ו-PRIMAL - הם כולם דוגמאות למשחקים כמו U:TLL, וגם התמחור שלהם זהה. זה שהוא גם של יוביסופט לא אומר שזה "לא נחשב"... זה בהחלט נחשב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 16:09

אקטיוויז'ן, EA וסוני לא באותה סירה. סוני צריכה ליצר אטרקציות לקונסולה שלה כדי להגדיל את הUSER BASE, אקטיוויז'ן ו-EA צריכות להכניס כמה שיותר כסף ממכירת המשחקים שהן מפיצות. יש להן מטרות שונות לגמרי וזאת בדיוק הסיבה למה מפתחות של סוני יכולות לשבת ולעשות מה שבא להן במשך שנים והן לא מחפשות לפמפם משחקים והרחבות כל 12 חודשים כמו EA ואקטיוויז'ן.

חברות לא עושות משחקים קטנים שכאלה שעומדים בפני עצמם שלא קבלו אינסוף כלים, עבודות מנוע ונכסים ממשחקים קודמים. למשל כל משחק FC שציינת משתמש גם במנוע של המשחק הקודם, גם במכניקות וגם במפה קיימת, כלומר אלה חבילות הרחבה קלאסיות. חשבתי שתביא כדוגמה את HELLBLADE כי הוא באמת הדוגמה היחידה שראיתי למה שאתה מדבר עליו, משחק AAA אבל קטן יותר שנבנה מאפס כמשחק שכזה בלי משחק מקדים שעשה עבורו את כל העבודת הכנה. כשאתה אומר שגרילה או כל חברה אחרת של סוני יעשו "TLL", מה שזה בעצם אומר שיש משחק AAA ענקי כמו הורייזן או U4 או GOW שבנה בסיס איכותי שממנו אפשר לפתח ממש מהר חוויה קטנה יותר שלא מחדשת יותר מדי כי היא רוכבת על הקיים. לבנות משחק AAA סופר איכותי מאפס "אבל רק קצת יותר קצר" זה לא משהו שייעל פיתוח, זה לא משהו שפתאום אפשר לעשות בצוות של 40 אנשים בשנה וחצי במקום צוות של 250 במשך ארבע שנים.

צריך להכיר בזה שמשחקים כמו TLL פשוט לוקחים את הקיים ומשתמשים בו. מה שקשה בבניה של משחק זה להגדיר את כל המכניקות ולבנות את כל הכלים והמערכות, הבניה עצמה של השלבים הם החלק הכי קצר בפיתוח וזאת הסיבה שדברים כמו TLL קיימים, כי רק היו צריכים לבנות שם אוסף של שלבים על מבנה מוכח. זוכר את HL2? עבדו על המשחק מ-1998 ועד 2004 אבל כמו שכולנו זוכרים את הדליפה מאמצע 2003, היה להם בערך שלב דמו אחד שבור באותו זמן. כלומר הם עבדו על המשחק 6 שנים אבל רק שנה וחצי מזה הייתה בניית השלב והמשחק עצמו. אז אולי זאת דוגמה קצת קיצונית, אבל כשיש לך הכל מוכן מראש וכל מה שאתה צריך לעשות זה לבנות עוד תוכן, העבודה שלך הופכת להיות שבריר מלבנות משחק מאפס לדור חדש.

אז אולי אפשר לעשות כל מני TLL אחרי שעושים משחק AAA ענקי בפרנצ'ייז הזה, כסוג של המשך מהיר ומלוכלך. אבל לא יהיו משחקים כאלה מסוני שפשוט נעשים ככה בלי שום משחק מקדים לפניהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 16:18

אבל גם TLL משתמש במלא assets ומעניקות של אנצ׳רטד 4, הוא בדיוק כמו משחקי FC המשניים... כמו כן - הבאתי את NT כדוגמא, פשוט לא כתבתי הלבלייד כי חשבתי שזה ברור (:
אני לא מבין באמת מה ההבדל בין FC המשניים ובין TLL,זה בדיוק אותו הדבר.
אני לא מסכים עם הנחת היסוד שלך שסוני שונה מאוד מהמפיצות. אלו רוצות למשוך אנשים לחנות שלהן ואלו לשלהן.
כמובן שפה כן יש הבדל מסויים אבל העקרון די זהה.

אגב, נתקלתי בדיוק בכתבה הזו:
https://gamingbolt.com/amy-hennig-is-ri ... ustainable
שבאה כתגובה לאמירה של איימי הניג שמשחקי AAA בבעייה מסויימת, ואני מסכים עם חלקה.
אני חושב שלכל הפחות - אם בעבר צוות של משחק נוטי דוג התפצל לצוות של המשחק ולחלק של המולטי, אז כדי יהיה שצוות אחד יעבוד על המשחק והחלק השני על המיני-משחק או ההרחבה שתגיע אחרי, כי מצבי המולטי האלה ברוב מוחץ של המקרים מרגישים מיותרים וסתם ״תוספת״ שמתעלמים ממנה אחרי כמה חודשים במקרה הטוב.
וברור שכבר עושים את זה עם סיזן פס, אבל אני לא חושב שזה מודל כל כך טוב כי הרבה מאוד פעמים התוכן לא להיט ומשחקי סינגל לדעתי תמיד צריכים להיות standalone שייבחנו בפני עצמם.
אני חושב שחוץ מהDLC של ביושוק אינפיניט כמעט ולא נהנתי מהרחבות במשחקים אף פעם ברמה של משחק חדש. אבל בטח שכחתי כמה...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 16:23

שוב, משחקים סטייל TLL יגיעו רק כהרחבה STAND ALONE למשחק AAA גדול קיים, לא משהו בפני עצמם בלי משחק שהקדים אותם. כלומר יכול להיות TLL ל-U5 אחרי ש-U5 יוצא, אבל לא יכול להיות TLL מקדים ל-U5 "רק בשביל למלא את החלל".
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 16:24

לא שללתי שישתמשו בבסיס של המשחק הקודם אף פעם בטענות שלי, אז אני לא מבין אז את הטענה הזו
זה פשוט לא חייב להיות ״הרחבה״ אלא יכול להיות משחק בפני עצמו שמשתמש במנוע וגיימפליי של IP אחר. אם כי הגיוני יותר לעשות זאת כדי לנצל את ההצלחה של הקודם, אם הוא היה מוצלח.
ההבדל יהיה שהוא יהיה מעט פחות מושקע או הרבה יותר קצר או הרבה פחות מורכב.

Stick
Sage
הודעות: 5007
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 10 מרץ 2019, 16:41

אז למה שיהיה יותר קצר? באותה מידה סנטה מוניקה יכולה להוציא gow חדש (שיהיה gow 1.5 כזה) עד סוף הדור שיהיה 20 שעות אבל פחות מושקע. נגיד בלי בוסים בכלל וסרטוני המעבר יהיו תמונות עם סאונד עליהן.
ברור שזה לא יקרה, כי אתה מצפה לאיכות מסוימת במשחקים האלה. אז מה שאתה יכול תאורתית לקבל זה רק משחק שנבנה על המערכות המסוימות של המגה AAA ולא אחד שנבנה פחות טוב ובפחות משאבים כדי למלא את החלל תוך כדי העבודה על המגה AAA.

אבל תכלס גם TLL זו פשוט הרחבה, כמו ההרחבות של פעם. כל הבלבול נובע נטו מהשיווק של המשחקים האלו, אבל אין שום הבדל בין TLL לבין B&W של הוויצ'ר 3, או שתי ההרחבות של ביושוק אינפינט, או BD של FC 3 (דווקא פריימל לדעתי לא נופל לקטגוריה הזו).

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 10 מרץ 2019, 17:30

Laskin כתב:לא יודע מה יעלה בגורלה של BIOWARE, אבל תסכים איתי שהיה חכם יותר לפצל חלק מסויים ממנה ולעשות איזו חוויית סינגל של ME או DA או משהו כזה, במקביל לשנים שעבדו רק על ANTHEM.

אה, זה בדיוק מה שהם עשו... עם מאס אפקט אנדרומדה. :)
זה לא כל כך עבד והסטודיו של Bioware שפיתח אותו עבר לידיים של ג'ייד ריימונד. ובמקביל היה להם עוד IP בפיתוח בסטודיו באוסטין שבוטל... הקטע הוא שדווקא בתקופה שבה Bioware היו רק סטודיו אחד אז הלך להם הרבה יותר טוב מאשר מאז ההתרחבות שלהם תחת EA.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 17:59

והם גם מפתחים DA חדש כבר כמה זמן.

לאסקין, אני יכול להבין משחק כמו tll על בסיס משחק קיים אבל זה לא יהיה רלוונטי עד בערך אמצע הדור הבא כשהגדולות של סוני יתחילו להוציא משחקים גדולים. כלומר אחרי U5 אני יכול לראות tll שיוצא אחריו על הבסיס שלו אבל זה לא יקרה עד לפחות אמצע הדור (יציאה של משחק aaa גדול + פיתוח שנגזר ממנו שיקח עוד שנה+).
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 10 מרץ 2019, 18:18

Stick כתב:אז למה שיהיה יותר קצר? באותה מידה סנטה מוניקה יכולה להוציא gow חדש (שיהיה gow 1.5 כזה) עד סוף הדור שיהיה 20 שעות אבל פחות מושקע. נגיד בלי בוסים בכלל וסרטוני המעבר יהיו תמונות עם סאונד עליהן.
ברור שזה לא יקרה, כי אתה מצפה לאיכות מסוימת במשחקים האלה. אז מה שאתה יכול תאורתית לקבל זה רק משחק שנבנה על המערכות המסוימות של המגה AAA ולא אחד שנבנה פחות טוב ובפחות משאבים כדי למלא את החלל תוך כדי העבודה על המגה AAA.

אבל תכלס גם TLL זו פשוט הרחבה, כמו ההרחבות של פעם. כל הבלבול נובע נטו מהשיווק של המשחקים האלו, אבל אין שום הבדל בין TLL לבין B&W של הוויצ'ר 3, או שתי ההרחבות של ביושוק אינפינט, או BD של FC 3 (דווקא פריימל לדעתי לא נופל לקטגוריה הזו).


אני לא חושב שסנטה מוניקה תעשה את זה, כי הם ירצו לעשות 2 משחקים בדור הבא לפחות, אבל אולי כן יתנו לקורי פרוייקט צד קטן, בו זמנית.
ואתה בערך מסכים איתי, שTLL הוא לא מאוד שונה מהרבה הרחבות סטאנדאלואון אחרות בשוק, כמו שנדב טוען, שזו תופעה יותר נרחבת לאחרונה אצל סטודיוז ממש גדולים, אז לא מבין למה זה יהיה כל כל מפתיע אם גם גרילה תעשה את זה.

Stick
Sage
הודעות: 5007
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 10 מרץ 2019, 19:00

Laskin כתב:
Stick כתב:אז למה שיהיה יותר קצר? באותה מידה סנטה מוניקה יכולה להוציא gow חדש (שיהיה gow 1.5 כזה) עד סוף הדור שיהיה 20 שעות אבל פחות מושקע. נגיד בלי בוסים בכלל וסרטוני המעבר יהיו תמונות עם סאונד עליהן.
ברור שזה לא יקרה, כי אתה מצפה לאיכות מסוימת במשחקים האלה. אז מה שאתה יכול תאורתית לקבל זה רק משחק שנבנה על המערכות המסוימות של המגה AAA ולא אחד שנבנה פחות טוב ובפחות משאבים כדי למלא את החלל תוך כדי העבודה על המגה AAA.

אבל תכלס גם TLL זו פשוט הרחבה, כמו ההרחבות של פעם. כל הבלבול נובע נטו מהשיווק של המשחקים האלו, אבל אין שום הבדל בין TLL לבין B&W של הוויצ'ר 3, או שתי ההרחבות של ביושוק אינפינט, או BD של FC 3 (דווקא פריימל לדעתי לא נופל לקטגוריה הזו).


אני לא חושב שסנטה מוניקה תעשה את זה, כי הם ירצו לעשות 2 משחקים בדור הבא לפחות, אבל אולי כן יתנו לקורי פרוייקט צד קטן, בו זמנית.
ואתה בערך מסכים איתי, שTLL הוא לא מאוד שונה מהרבה הרחבות סטאנדאלואון אחרות בשוק, כמו שנדב טוען, שזו תופעה יותר נרחבת לאחרונה אצל סטודיוז ממש גדולים, אז לא מבין למה זה יהיה כל כל מפתיע אם גם גרילה תעשה את זה.

אין בעיה, כל חברה יכולה להוציא הרחבה אבל כמובן שזה צריך להיות אחרי המשחק ובהתבססות מוחלטת עליו.
יש הבדל עצום בין הרחבה של 30 שעות שמתבססת על הוויצ'ר 3 לבין משחק וויצ'ר חדש לגמרי שיהיה באורך של 30 שעות, אתה מסכים?
אז העובדה שTLL משווק כמשחק חדש וקטן יותר בפועל זו תרמית שיווקית כי את הזאנר של TLL אנחנו כבר מכירים וזו פשוט הרחבה. עכשיו אין לי בעיה עם זה, אני לא פתאום יוצא נגד ND וסוני ואומר שהם שקרנים, TLL זה אחלה משחק אבל הציפייה שלך לאפשרות שמפתחות יתחילו לעשות גם חצאי משחקים כדי למלא זמני פיתוח ארוכים במיוחד בדור הזה והבא, היאלא באמת אפשרית.
מה שכן נקבל, וזה משהו שקיים מאז ומעולם וממש לא חדש, אלו חבילות הרחבה שמתבססות באופן מוחלט על המשחק המלא. זה שיקראו לחלק מהן סטנד אלון לא משנה את זה, ולעולם לא נקבל אחד כזה (גם סטנד אלון) כמשחק שלפני המשחק הבא, רק אחרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מרץ 2019, 19:14

אני עדין לא מבין מה אתה רוצה שהם יעשו לאסקין אם אין להם משחק AAA גדול להתבסס עליו? כלומר הפס5 יצאה, עדין אין אף משחק AAA גדול עליה, איזה משחק סטייל TLL יצא? נניח מגרילה? הם לא יוכלו לעשות אחד עד שהם לא יעשו את הורייזן 2 (או מה שהם מפתחים עכשיו) ורק כנגזרת ממנו יוכלו לעשות את TLL שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2019, 13:33

לא מבין מה אתה לא מבין... יש להם מנוע ואסטס, הם יכולים לעשות עם צוות קטן יותר משחק בעולם של הורייזון, במנוע שלו, שיהיה מצומצם יותר, *בדיוק* כמו שנוטי דוג עשו עם TLL. אחרי שיצא הורייזון 2 יוכלו לעשות זאת איתו גם כן. פשוט לא מובן לי מה כל כך בלתי אפשרי פה בעיניך...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2019, 14:23

Laskin כתב:לא מבין מה אתה לא מבין... יש להם מנוע ואסטס, הם יכולים לעשות עם צוות קטן יותר משחק בעולם של הורייזון, במנוע שלו, שיהיה מצומצם יותר, *בדיוק* כמו שנוטי דוג עשו עם TLL. אחרי שיצא הורייזון 2 יוכלו לעשות זאת איתו גם כן. פשוט לא מובן לי מה כל כך בלתי אפשרי פה בעיניך...

אין להם מנוע או אסטס, לא יצא עדין הורייזן 2 לפס5...
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2019, 14:45

מה זה קשור? זה לא חייב לצאת לדור הבא בלבד, ויותר מזה - אני תמיד חזרתי ואמרתי שלדעתי יהיה הכי נכון לשחרר אותו ב-2020 כקרוס-פלטפורם ולנצל את היוזר בייס המטורף שיש לפס4... שיהיה מרשים יותר בדור הבא, אבל ירוץ גם על הדור הזה (שוב, לא מדובר בעולם פתוח ענק, אלא גירסה מצומצמת יותר, ולכן עם פוטנציאל להיות מרשים יותר גם על אותה חומרה)

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2019, 15:29

מסתבר שיש איזו סצינה שצינזרו בגירסה האמריקאית בפס4 בלבד בdmc5... אז גירסת המחשב איט איז!

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42083
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2019, 16:00

אז אתה בעצם אומר שהם עובדים כמעט 4 שנים על הורייזן 1.5 ל-2020 שיהיה קרוס ג'ן עם הפס5 אבל עם גרפיקה של פס4?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 11 מרץ 2019, 16:11

הצינזור של dmc5 ממש לייט,לא רציני בכלל אבל כן,גרסאת הpc היא הכוכבת כאן,שלא לדבר על זה שכבר התחילו לצאת מודים שונים אליה.

לגבי ה-AA,אני דווקא שם לב בדור הנוכחי לגסיסה של משחקים מהסוג הזה,בטח בהשוואה לדור הקודם אז אני ממש לא בטוח שנראה הרבה כאלו בדור הבא,בטח לא מסוני.
לגבי קילזון/הורייזון 2- ברור לחלוטין שהורייזון 2 הוא הפוקוס שלהם,גרילה בדממת אלחוט כבר יותר משנתיים אם לא מחשיבים את הפוש הקטן שהיה להם לthe frozen wilds,הורייזון 2 הוא משחק פס5 כמעט בוודאות גמורה בשלב הזה לדעתי,ואני לגמרי רואה אותו מגיע בתחילת 2021.
אני דווקא חושב שקילזון יותר רחוק מהורייזון 2 ונראה אותו בשלב מאוחר יותר של הדור הבא.
בכל מקרה לא נראה לי שנראה משחקי קרוס פלטפורם מגרילה,או מכל אחת ממפתחות צד א׳ של סוני למען האמת.
הרימייק הבא של בלופוינט כן נראה כמו משהו שבהחלט יכול לסיים כקרוס-ג׳ן.

Stick
Sage
הודעות: 5007
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 11 מרץ 2019, 16:22

אפרופו בלופינט, יש שמועות או דיבור לגבי הפרויקט הבא שלהם? מאוש מעניין אותי לראות איזה רימייק הם יעשו אחרי העבודה הנהדרת על sotc.

Laskin
Elder
הודעות: 24193
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 11 מרץ 2019, 16:44

DrKeo כתב:אז אתה בעצם אומר שהם עובדים כמעט 4 שנים על הורייזן 1.5 ל-2020 שיהיה קרוס ג'ן עם הפס5 אבל עם גרפיקה של פס4?


לא, אני טוען שהצוות של frozen wilds, או צוות אחר, עובד עליו קצת יותר משנה (: מה שאומר שיעבדו עליו שנתיים וחצי בערך, הוא גם יכול לצאת כמה חודשים לפני הדור הבא ולצאת כמשחק שיגור בגרפיקה יפה יותר, ואני מאמין שהמנוע הזה ישמש אותם גם בדור הבא... וגם את קוג׳ימה. מן הסתם עם שיפורים...


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים