
לא עשיתי כמוך ניתוח מפורט של השלבים כדי להגיע לאיזו מסקנה, אני מדבר מתחושה שהייתה לי במהלך המשחק. השלבים הם קודם כל נפרדים ולא בנויים בצורה יותר שלמה עם אזורים שלמים שמתחברים אחד לשני גם מספר שעות בתוך המשחק. וכן, זה בעיניי משמעותי רק כי זה אלמנט שאני מאוד נהנה ממנו במשחקי סולס.
בקשר לאויבים, בניהו יש פשוט כמות קטנה מזה בהרבה. חלק מהייחוד של האזורים במשחקי סולס זה שהרבה פעמים יש אויבים ספציפיים שנמצאים רק במקומות מסוימים, והגיוון הוא משמעותית גדול יותר. יש אויבים שמעודדים משחק אגרסיבי, כאלו של משחק הגנתי, פרי, התחמקויות.. בניהו הרגשתי שבסופו של דבר הייתי צריך להתמקצע בצורת לחימה אחת והיא החזיקה תמיד. הרבה מהאויבים חוזרים על עצמם בכל שלב.
אבל סך הכל זה משחק מצוין. אני מעדיף כרגע את משחקי סולס כמשחקים שלמים יותר עם חוויה שונה ומגוונת יותר לאורך הזמן איתם, אבל בכל הקשור למערכת קרב ניהו נמצא משמעותית מקדימה.