נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 מרץ 2015, 18:47

סקייליינס מוכר 250K ב24 השעות הראשונות שלו ובכך שובר את שיא המכירות לתקופת הזמן הזו עבור המפיצה פרדקוס.

https://www.paradoxplaza.com/news/The-N ... s-Records/

--

ומכיוון שאני מבין שאף אחד לא הולך לפרסם את זה בעצמו, הנה המאמר שARS עשו לפני שבוע על מכירות משחקים בסטים. המאמר כולל רשימה של 400 משחקים שיצאו ב2014 וכמה שהם מכרו.
http://arstechnica.com/gaming/2015/03/s ... s-of-2014/

נקודות לתשומת לבכם:

1. למרות שהמחבר טוען אחרת, 99.9% שהמספרים האלה כוללים גם 'עותקים' כתוצאה מסופי שבוע חינמיים (כמו למשל במקרה NBA) אז תקחו את זה בחשבון.
2. זה לא כולל משחקי EA כמובן.
3. משחקי יוביסופט זה רק למשחקים שנקנים ישירות דרך סטים. כל שאר הדרכים נותנות מפתח יופליי.

המתודולוגיה של ARS מייצרת הערכות מאוד מדוייקות והמספרים האלה הושוו למספרים רשמיים קיימים והם קרובים מאוד.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2015, 09:58

NPD פברואר:
1. The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D (3DS) (515,000 copies sold digitally and physically)
2. Evolve (Xbox One, PS4, PC)
3. Dying Light (PS4, Xbox One, PC)
4. Call of Duty: Advanced Warfare (Xbox One, PS4, 360, PS3, PC)
5. Grand Theft Auto V (PS4, Xbox One, 360, PS3)
6. NBA 2K15 (PS4, Xbox One, PS3, 360)
7. Dragon Ball: Xenoverse (PS4, Xbox One, PS3, 360)
8. Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
9. The Order: 1886 (PS4)
10. Monster Hunter 4 Ultimate (3DS) (290,000 copies sold digitally and physically)


ניתוח של Venturebeat:
Nintendo is probably feeling pretty great right now. Zelda, one if its top franchises, outsold everything else in February. That includes two major new releases. This is good news for the company, which is going to release a brand new Zelda for the Wii U later this year that it is positioning as a system-selling game.

The two big new games that Zelda beat are Evolve and The Order: 1886. Evolve came out on Feb. 10, while The Order only had a week of sales after debuting Feb. 20. While both made the top 10, it feels like both didn’t perform as well as they should have. The Order was hammered with critical reviews, which likely hurt its sales.

In terms of surprises, Dying Light, which debuted in January, continues to sell well. The zombie-survival game is performing a lot like developer Techland’s previous game in this genre, Dead Island.


מספרי חומרה, ה 3DS החומרה הנמכרת ביותר, הפס4 הכי נמכרת מהביתיות:
- 395k 3DS Family Best-Selling Platform (N3DS XL, 3DS XL, 2DS, 3DS)
- PS4 Best-Selling Home Console
- ≈276k XBONE
- ≈94k Wii U


מספרים מנינטנדו:
- Majora's Mask 3D: 515k
- Monster Hunter 4 Ultimate - 290k
- amiibo LTD - 3.5 million
- Super Smash Wii U LTD - 1.5 million
- Super Smash 3DS LTD - 2.1 million
- Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire LTD- 2.9 million units

http://venturebeat.com/2015/03/12/february-2014-npd-ps4-3ds/

נינטנדו בעננים (חוץ מהמספרים הכושלים של ה WIIU :P), מי היה מאמין שרימאסטר למשחק מה N64 יתגלה ככזה קילר אפ? לא רק שמכר המון אלא גם הצליח להזיז המון 3DS מהמדפים מה שהוביל לכך שהיא הקונסולה הכי נמכרת לפברואר וזה כשגם למתחרות היה פברואר חזק (מיקרוסופט דיווחה שזה היה פברואר שובר שיאים עבורה עם עלייה של 84 אחוז מינואר), די מדהים ומשמח, כיף לראות משחקים חסרי תוכן ועם מדיניות DLC מגעילה כמו EVOLVE או סתם גיימפליי רדוד כמו ה ORDER אוכלים אבק מקלאסיקה :)
מגיע להם להכשל ואני מקווה שזה יהיה מסר למפיצות שאנשים רוצים משחקים טובים ועמוקים ולא הדבר המעליב הזה שיצא מהאורדר.
גם אני בסדר עם זה ש DL להיט גדול, כן הוא לא בדיוק שובר קרקעות אבל נראה שאנשים מאוד נהנים ממנו והוא ללא ספק שיפור גדול על פני DI, כנראה שזומבים פשוט לא יימאסו אף פעם.

הפס4 מצליח למכור יותר טוב מה ONE למרות היתרון במחיר לקונסולה של MS, מישהו יכול להסביר את זה? אם האורדר היה נמכר טוב זה היה הגיוני, אבל עושה רושם שהוא פלופ ועדיין קונסולות עפו מהמדפים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 13 מרץ 2015, 11:48

EVOLVE עשה קצת פחות מ500K והאורדר עשה יותר מ200K. ולגבי אבולב, נשיא 2K אמר שהם לגמרי מרוצים ממנו והמכירות הדיגיטליות שלו, במיוחד הסיזן פס, טובות.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2015, 14:27

Kazz כתב:EVOLVE עשה קצת פחות מ500K והאורדר עשה יותר מ200K. ולגבי אבולב, נשיא 2K אמר שהם לגמרי מרוצים ממנו והמכירות הדיגיטליות שלו, במיוחד הסיזן פס, טובות.

לא מובן לי איך הם מרוצים כשרימסטר מה N64 מוכר יותר ממשחק AAA מולטי פלטפורם, גם הבנתי שהוא צנח רצח מבחינת פעילות בסטים, אבל אולי הציפיות ממנו לא היו כ"כ גבוהות ומספיק לו להתבסס על קהל קטן ואדוק שקונה את כל ה DLC המעפן שלהם, אני לא אתווכח אם הנשיא אומר שהם מרוצים רק חשבתי בונים עליו להיות הרבה יותר מזה, כנראה טעיתי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 13 מרץ 2015, 14:37

מכירות ממש לא משהו. אבל היי, כשהם מוכרים כמויות מטורפות של DLC, כולל סיזן פאס שבכלל לא מכיל את כל הDLC, למה לא להיות מרוצים?< הרווח על DLC של סקינים לנשק הוא מאוד גבוה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2015, 16:23

Klayman כתב:מכירות ממש לא משהו. אבל היי, כשהם מוכרים כמויות מטורפות של DLC, כולל סיזן פאס שבכלל לא מכיל את כל הDLC, למה לא להיות מרוצים?< הרווח על DLC של סקינים לנשק הוא מאוד גבוה.

כן, כנראה שהתקציב של המשחק לא גבוה במיוחד והוא לא צריך יותר מדי כדי להחזיר את ההשקעה, הם יכולים לבנות עליו ככותר מולטי יחסית נישתי עם מתח רווחים יפה בזכות ה DLC.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 13 מרץ 2015, 19:50

צריך לזכור שהם קנו את הIP במכירה של THQ ושהמשחק היה בפיתוח שם. אז הכסף ש2K היו צריכים להשקיע היה נמוך יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2015, 12:27

כשיש לך 120$+ של DLC קוסמטי שלא קשור לSEASON PASS אז אתה לא צריך למכור יותר מדי כנראה. אם הם טוענים שהSEASON PASS שעולה ש30$ מכר יפה ולקוח ממוצע גם קונה כמה דברים קוסמטים, הם מקבלים 100$ מכל לקוח על משחק מולטי בלבד שלא דרש פיתוח סינגל כלל. לי זה נשמע כמו משהו מאוד רווחי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2015, 10:40

http://www.dualshockers.com/2015/04/05/ ... es-charts/
בלודבורן נופל למקום ה-11 בטבלה היפנית, אבל ניתן גם לראות איזו שליטה יש לסוני בשוק שם, כרגע... 18 מתוך 20 המקומות שייכים לפס3/4/ויטה.
כאילו לא יוצא בערך שום דבר ל3DS, ועל הווי/יו אין מה לדבר.
לא התעדכנתי זמן מה בשוק היפני, וחשבתי שלנינטנדו יש שליטה מסויימת, נגיד חצי לפחות בכל חודש, גם אם לא יצא פוקימון חדש.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2015, 10:54

Laskin כתב:http://www.dualshockers.com/2015/04/05/super-robot-wars-wins-bloodborne-drops-and-playstation-games-dominate-japanese-retailers-sales-charts/
בלודבורן נופל למקום ה-11 בטבלה היפנית, אבל ניתן גם לראות איזו שליטה יש לסוני בשוק שם, כרגע... 18 מתוך 20 המקומות שייכים לפס3/4/ויטה.
כאילו לא יוצא בערך שום דבר ל3DS, ועל הווי/יו אין מה לדבר.
לא התעדכנתי זמן מה בשוק היפני, וחשבתי שלנינטנדו יש שליטה מסויימת, נגיד חצי לפחות בכל חודש, גם אם לא יצא פוקימון חדש.


BB באמת נופל יחסית מהר במכירות שלו.
מצד שני, יפן היא לא דוגמא לכלום. יכול להיות שבמערב הוא מוכר כמו שצריך (בכל זאת, מדובר בRPG מערבי).

יהיה מאוד מעניין לראות מה מצבו בעוד כמה חודשים. האם הוא יהיה זה שיוציא את הסדרה מהנישה שלה וימכור בכמויות זה להיט, או שהוא ימכור במספרים יותר צנועים, אבל מוצלחים, כמו קודמיו. התוספת של שיווק מסוני, אמור לעזור קצת, גם אם לא נראה איזה פיצוץ בפופולאריות ו5-6 מיליון עותקים שנמכרו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי erezronen » 06 אפריל 2015, 10:55

Laskin כתב:http://www.dualshockers.com/2015/04/05/super-robot-wars-wins-bloodborne-drops-and-playstation-games-dominate-japanese-retailers-sales-charts/
בלודבורן נופל למקום ה-11 בטבלה היפנית, אבל ניתן גם לראות איזו שליטה יש לסוני בשוק שם, כרגע... 18 מתוך 20 המקומות שייכים לפס3/4/ויטה.
כאילו לא יוצא בערך שום דבר ל3DS, ועל הווי/יו אין מה לדבר.
לא התעדכנתי זמן מה בשוק היפני, וחשבתי שלנינטנדו יש שליטה מסויימת, נגיד חצי לפחות בכל חודש, גם אם לא יצא פוקימון חדש.


על כל שבוע כזה אפשר למצוא בקלות שבוע בו 18 מתוך 20 המקומות שייכים לנינטנדו. זה תלוי בכמה משחקים יוצאים לאיזה פלטפורמות ולא באמת מייצג שום דבר (כמו ששבועות בהם נינטנדו "שולטת" לא מייצגים שום דבר גם כן).

מה שכן אפשר ללמוד מהטבלה הזו זה עד כמה הטעם היפני ממשיך להתרחק מהטעם המערבי. מלבד Bloodborne ו-BF בתחתית הטבלה אין כאן משחק אחד שפופולרי גם במערב. וזו לא מגמה שמשתנה כל שבוע אלא משהו יחסית יציב - בניגוד לשנות ה-90 וה-2000, שוק המשחקים היפני שונה מהותית מהמערבי. הגיימרים שם פשוט מחפשים חוויות אחרות. יהיה מעניין עוד יותר לראות משחקי סלולר שמיועדים לקהל הארדקור נכנסים לטבלה הזאת. יש סיכוי לא רע בכלל שהם היו מאכלסים את כולה וסוני ונינטנדו היו נשארות עם פירורים בלבד.

וגם שהקונסולות החדשות שם פשוט לא מתרוממות, אבל זה לא חדש: גם את ה-PS3 לקח ליפנים כמה שנים טובות לאמץ לחיקם, אין סיבה להאמין שלא יקרה אותו דבר ל-PS4 עוד שנה-שנתיים אחרי עיצוב מחדש והורדה במחיר.


שחר: למה אתה מגדיר את BB כ-RPG מערבי? זו הגדרה מסקרנת ולגמרי לא איך שאני הייתי מגדיר את המשחק, אני תוהה מה עומד מאחוריה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2015, 11:05

erezronen כתב:


שחר: למה אתה מגדיר את BB כ-RPG מערבי? זו הגדרה מסקרנת ולגמרי לא איך שאני הייתי מגדיר את המשחק, אני תוהה מה עומד מאחוריה.


כמו כל משחקי סולס, הוא מרגיש כמו ARPG מערבי, שמפותח על ידי מפתחת יפנית.
הוא יותר דומה לסקיירים, או הוויטצ'ר, מכל ARPG שיצא מיפן, לפי דעתי.

קצת כמו ששתי הסדרות של אוואטר הם אנימה שמיוצרת על ידי חברה מערבית. הגענו למצב שיש לסגנון, או לז'אנר מאפיינים ברורים במכאניקות (או בסגנון האומנותי, במקרה של אנימה), כך שהמאפיין הגיאוגרפי הפך למשני.
עוד דוגמא, היא Child of Light, שהוא, פחות או יותר, JRPG שפותח על ידי חברה מערבית.

אני חושש שאין לי מספיק כשרון (או שלא עבר מספיק זמן מאז שהתעוררתי), בשביל להסביר באופן יותר מדויק, מהן בדיוק המכאניקות המשותפות לBB ולARPG ומהן המכאניקות שמייחדות JRPG, או ARPG יפניים ולא נמצאים בBB, אבל אני חושב שהסברתי את העניין כמו שצריך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי erezronen » 06 אפריל 2015, 11:11

Nucleus_Dawn כתב:
כמו כל משחקי סולס, הוא מרגיש כמו ARPG מערבי, שמפותח על ידי מפתחת יפנית.
הוא יותר דומה לסקיירים, או הוויטצ'ר, מכל ARPG שיצא מיפן, לפי דעתי.

קצת כמו ששתי הסדרות של אוואטר הם אנימה שמיוצרת על ידי חברה מערבית. הגענו למצב שיש לסגנון, או לז'אנר מאפיינים ברורים במכאניקות (או בסגנון האומנותי, במקרה של אנימה), כך שהמאפיין הגיאוגרפי הפך למשני.
עוד דוגמא, היא Child of Light, שהוא, פחות או יותר, JRPG שפותח על ידי חברה מערבית.

אני חושש שאין לי מספיק כשרון (או שלא עבר מספיק זמן מאז שהתעוררתי), בשביל להסביר באופן יותר מדויק, מהן בדיוק המכאניקות המשותפות לBB ולARPG ומהן המכאניקות שמייחדות JRPG, או ARPG יפניים ולא נמצאים בBB, אבל אני חושב שהסברתי את העניין כמו שצריך.


כן, זו נקודת מבט מעניינת, תודה.

אני דווקא מסתכל עליו יותר מהצד היפני. מבחינה מבנית, הוא jRPG ממש ממש קלאסי, עם עולם שמחולק לאיזורים שונים (שבסופם בוס) ומבוסס על חקירה, גריינדינג ועלייה ברמות. עליו הלבישו מערכת קרב, שגם, לדעתי, מקורה במשחקים יפנים פופולריים א-לה Monster Hunter עם התגובות האיטיות והצורך לחשוב טוב לפני כל לחיצה. מרגיש לי כמו מיש מאש כזה של tropes יפניים דווקא. בפעם הבאה שאני משחק בלאדברן אנסה לבחון אותו ממשקפיים מערביות דווקא, זה יכול להיות מעניין כי עד עכשיו על הזמן שאני משחק בו אני משנן לעצמי "אלוהים ישמור, זה כל כך יפני!".

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2015, 11:24

erezronen כתב:
כן, זו נקודת מבט מעניינת, תודה.

אני דווקא מסתכל עליו יותר מהצד היפני. מבחינה מבנית, הוא jRPG ממש ממש קלאסי, עם עולם שמחולק לאיזורים שונים (שבסופם בוס) ומבוסס על חקירה, גריינדינג ועלייה ברמות. עליו הלבישו מערכת קרב, שגם, לדעתי, מקורה במשחקים יפנים פופולריים א-לה Monster Hunter עם התגובות האיטיות והצורך לחשוב טוב לפני כל לחיצה. מרגיש לי כמו מיש מאש כזה של tropes יפניים דווקא. בפעם הבאה שאני משחק בלאדברן אנסה לבחון אותו ממשקפיים מערביות דווקא, זה יכול להיות מעניין כי עד עכשיו על הזמן שאני משחק בו אני משנן לעצמי "אלוהים ישמור, זה כל כך יפני!".


אני חושב שהוא מאוד יפני בכל הנוגע לדברים כמו הדיבוב, הסיפור, הרמה הטכנית (לא סביר שתראה דמויות שלא מזיזות את הפה, כשהן מדברות איתך בARPG מערבי מהשנים האחרונות, למשל) וכמובן שהסגנון שלו נהנה מה"מוזרות" היפנית. חומר הגלם פה, מאוד מערבי והפירוש שלו יפני למדי. אם פה זה שילוב מעניין של גותי ואולי קצת אימה לובקראפטית, בסולס זה היה פנטזיה ימי ביניימית שכבר ראינו בRPG מערביים עשרות רבות של פעמים ובRPG יפניים הרבה פחות.

גם מונסטר האנטר, להבנתי, לקח לא מעט השראה מARPG מערביים - במיוחד בכל הנוגע למערכת הקרב שלו.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 06 אפריל 2015, 11:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אפריל 2015, 11:25

erezronen כתב:
על כל שבוע כזה אפשר למצוא בקלות שבוע בו 18 מתוך 20 המקומות שייכים לנינטנדו. זה תלוי בכמה משחקים יוצאים לאיזה פלטפורמות ולא באמת מייצג שום דבר (כמו ששבועות בהם נינטנדו "שולטת" לא מייצגים שום דבר גם כן).

מה שכן אפשר ללמוד מהטבלה הזו זה עד כמה הטעם היפני ממשיך להתרחק מהטעם המערבי. מלבד Bloodborne ו-BF בתחתית הטבלה אין כאן משחק אחד שפופולרי גם במערב. וזו לא מגמה שמשתנה כל שבוע אלא משהו יחסית יציב - בניגוד לשנות ה-90 וה-2000, שוק המשחקים היפני שונה מהותית מהמערבי. הגיימרים שם פשוט מחפשים חוויות אחרות. יהיה מעניין עוד יותר לראות משחקי סלולר שמיועדים לקהל הארדקור נכנסים לטבלה הזאת. יש סיכוי לא רע בכלל שהם היו מאכלסים את כולה וסוני ונינטנדו היו נשארות עם פירורים בלבד.

וגם שהקונסולות החדשות שם פשוט לא מתרוממות, אבל זה לא חדש: גם את ה-PS3 לקח ליפנים כמה שנים טובות לאמץ לחיקם, אין סיבה להאמין שלא יקרה אותו דבר ל-PS4 עוד שנה-שנתיים אחרי עיצוב מחדש והורדה במחיר.


שחר: למה אתה מגדיר את BB כ-RPG מערבי? זו הגדרה מסקרנת ולגמרי לא איך שאני הייתי מגדיר את המשחק, אני תוהה מה עומד מאחוריה.

דווקא שישה מתוך 20 משחקים שם כן מצליחים במערב, אולי אפשר להגיד אפילו 7 אם נחשיב את יאקוזה (אין לי מושג איך הוא מבצע במערב). אבל מה חדש? זה ככה כבר 20 שנים.

בנושא BB ושאר משחקי סולס, באמת קיימים משחקים בסגנון שלו לפני שהסדרה התחילה? אני לא ממש מכיר. אני חושב שקשה לסווג אותו כמערבי (כי הוא אקשן) או יפני (בגלל המבנה שלבים) כי הוא לא נופל בתוך ההגדרה הספציפית של אף אחד מהם.

ולקינוח, אני רק אניח פה תמונה מתוך המשחק ששולט בשני המקומות הראשונים ביפן:
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2015, 11:34

DrKeo כתב:דווקא שישה מתוך 20 משחקים שם כן מצליחים במערב, אולי אפשר להגיד אפילו 7 אם נחשיב את יאקוזה (אין לי מושג איך הוא מבצע במערב). אבל מה חדש? זה ככה כבר 20 שנים.

בנושא BB ושאר משחקי סולס, באמת קיימים משחקים בסגנון שלו לפני שהסדרה התחילה? אני לא ממש מכיר. אני חושב שקשה לסווג אותו כמערבי (כי הוא אקשן) או יפני (בגלל המבנה שלבים) כי הוא לא נופל בתוך ההגדרה הספציפית של אף אחד מהם.

ולקינוח, אני רק אניח פה תמונה מתוך המשחק ששולט בשני המקומות הראשונים ביפן:
תמונה


רק לשם הבהרה, זה לא משחק של הלו קיטי, אלא משחק מלחמות רובוטים ענקיים, שזה ז'אנר די פופולארי ביפן, לא רק במשחקים, כבר עשרות שנים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 06 אפריל 2015, 11:36

DrKeo כתב:דווקא שישה מתוך 20 משחקים שם כן מצליחים במערב, אולי אפשר להגיד אפילו 7 אם נחשיב את יאקוזה (אין לי מושג איך הוא מבצע במערב). אבל מה חדש? זה ככה כבר 20 שנים.

בנושא BB ושאר משחקי סולס, באמת קיימים משחקים בסגנון שלו לפני שהסדרה התחילה? אני לא ממש מכיר. אני חושב שקשה לסווג אותו כמערבי (כי הוא אקשן) או יפני (בגלל המבנה שלבים) כי הוא לא נופל בתוך ההגדרה הספציפית של אף אחד מהם.

ולקינוח, אני רק אניח פה תמונה מתוך המשחק ששולט בשני המקומות הראשונים ביפן:
תמונה

20 שנה? אתה רוצה לאמר שגם בדור הפס1 והפס2 שההספק הגדול של המשחקים הפופולריים והאהובים היה מיפן טבלת המכירות אצלם היתה ככה מנותקת מהמערב?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אפריל 2015, 11:39

Nucleus_Dawn כתב:
רק לשם הבהרה, זה לא משחק של הלו קיטי, אלא משחק מלחמות רובוטים ענקיים, שזה ז'אנר די פופולארי ביפן, לא רק במשחקים, כבר עשרות שנים.

ידוע ידוע, רק רציתי להביא תמונה הזויה מהמשחק הכי מוכר ביפן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2015, 15:10

erezronen כתב:
על כל שבוע כזה אפשר למצוא בקלות שבוע בו 18 מתוך 20 המקומות שייכים לנינטנדו. זה תלוי בכמה משחקים יוצאים לאיזה פלטפורמות ולא באמת מייצג שום דבר (כמו ששבועות בהם נינטנדו "שולטת" לא מייצגים שום דבר גם כן).


כן, אני זוכר שלרוב זה היה לגמרי בשליטת נינטנדו, בגלל זה התפלאתי.
חזרתי כמה שבועות וחודשים אחורה, והמצב היה מאוזן יותר...

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 06 אפריל 2015, 20:47

סקוור הודיעה שהריבוט של טומב ריידר הגיע ל 8.5 מליון יחידות (כולל גרסאות הפס4 וה ONE), וזה עושה אותו רשמית למשחק הכי מוכר בכל הסדרה!
הישג מדהים, למרות שצריך לזכור שהרבה מהמכירות לא היו במחיר מלא והוא הגיע לרמות מחיר די מגוחכות של כמעט דולרים בודדים (עד שכבר חולק בפלוס בחינם בסופו של דבר), עדיין 8.5 מליון זה מספר מרשים מאוד מאיזו זווית שלא תסתכלו על זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אפריל 2015, 00:29

bling כתב:סקוור הודיעה שהריבוט של טומב ריידר הגיע ל 8.5 מליון יחידות (כולל גרסאות הפס4 וה ONE), וזה עושה אותו רשמית למשחק הכי מוכר בכל הסדרה!
הישג מדהים, למרות שצריך לזכור שהרבה מהמכירות לא היו במחיר מלא והוא הגיע לרמות מחיר די מגוחכות של כמעט דולרים בודדים (עד שכבר חולק בפלוס בחינם בסופו של דבר), עדיין 8.5 מליון זה מספר מרשים מאוד מאיזו זווית שלא תסתכלו על זה.

אתה צודק, בpc הוא כל שבוע שני ב5$. מרשים אבל איכשהו סקוואר תמיד מצליחים להתאכזב מהמכירות שלו. הם יכולים להיות בטוחים ש8.5 מליון יחידות הוא לא ימכור על הone לבד :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אפריל 2015, 01:55

DrKeo כתב:אתה צודק, בpc הוא כל שבוע שני ב5$. מרשים אבל איכשהו סקוואר תמיד מצליחים להתאכזב מהמכירות שלו. הם יכולים להיות בטוחים ש8.5 מליון יחידות הוא לא ימכור על הone לבד :)


אני חושב שהיתה להם רק הצהרה אחת על אכזבה ומאז כל הודעה לעיתונות היא על כמה שהם מרוצים ממנו ועל כך שהוא כל כך פופולארי ומצליח.
יכול להיות שזה דמג' קונטרול, אבל אולי הגיע הזמן שנפסיק להניח שהם כל כך מאוכזבים. מקסימום, הבינו שלא צריך לצפות שהמשחק החדש בכותר ימכור פי שלושה מהמשחק הכי מוכר הקודם. לוקח קצת זמן לבנות כזה כוח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אפריל 2015, 14:40

יש כרגע, 36 שעות אחרי היציאה, 1.15 מליון משתמשים עם עותק של GTA5 בסטים. אני למשל לא נספר בסטטיסטיקה הזאת כי קניתי את המשחק בGMG שמאקטב אותו בSOCIAL CLUB של רוקסטאר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 15 אפריל 2015, 14:44

אני מנחש שהמשחק ימכור בערך 3 מליון עד הסופ"ש

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אפריל 2015, 14:46

Laskin כתב:אני מנחש שהמשחק ימכור בערך 3 מליון עד הסופ"ש

מעניין כמה נמכרו חיצונית. אני חושב שרוב האנשים כאן קנו אותו חיצונית לא? בGMG ואתרים בסגנון.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים