Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 14:47

Laskin כתב:כן, אני ממש מקווה גם כן שיבטלו את גרסאות הדור הקודם של TTP. הוא גם נראה לי גדול מדי בשבילם... נקווה שזה המצב.

ולגבי RAY TRACING - זו בהחלט עדיין הדרך הכי "כבדה" לעשות תאורה, אם כי התוצאות אדירות (למרות שתמיד יש עדיין "נקודות" שנראות בבירור).
גם בעוד 5-10 שנים, שיהיה כרטיס שמסוגל לעשות את זה ממש כמו שצריך בזמן אמת - אני לא חושב שיעשו בזה שימוש, זה פשוט לא יעיל, בעליל.

זה לא רק תאורה, זה כל החזר מתלת ממד לדו ממד, זה יכל להיות השתקפות, זה יכל להיות צל, זה יכל להיות המון דברים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 מרץ 2014, 15:31

הויכוח הזה על RAY TRACING כבר נוהל בעבר. אם סרטי אנימציה המרונדרים בחוות שרתים משתמשים בזה באופן מינימאלי ביותר אז אין סיבה לחשוב שמשחק מחשב ישתמש בזה ואין קשר לכוח של הכרטיס מסך או המעבד או כל שילוב אחר של חומרת PC.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מרץ 2014, 17:12

swiss-the-engine כתב:הויכוח הזה על RAY TRACING כבר נוהל בעבר. אם סרטי אנימציה המרונדרים בחוות שרתים משתמשים בזה באופן מינימאלי ביותר אז אין סיבה לחשוב שמשחק מחשב ישתמש בזה ואין קשר לכוח של הכרטיס מסך או המעבד או כל שילוב אחר של חומרת PC.

יש דברים מאוד ספציפים שנראים עוצרי נשימה בRT, אני חושב ששלב כלשהו משחק מירוץ יעשה את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 25 מרץ 2014, 02:47

swiss-the-engine כתב:הויכוח הזה על RAY TRACING כבר נוהל בעבר. אם סרטי אנימציה המרונדרים בחוות שרתים משתמשים בזה באופן מינימאלי ביותר אז אין סיבה לחשוב שמשחק מחשב ישתמש בזה ואין קשר לכוח של הכרטיס מסך או המעבד או כל שילוב אחר של חומרת PC.


תשמע, דברים מתפתחים, משתנים, מתייעלים... לא הייתי שולל על הסף שימושים בו. בטח לא כשיהיה צ'יפ מגראפין ;)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 מרץ 2014, 19:16

DrKeo כתב:יש דברים מאוד ספציפים שנראים עוצרי נשימה בRT, אני חושב ששלב כלשהו משחק מירוץ יעשה את זה.

כן גם אז אמרת את זה.

לאסקין אני מבחינתי הדיוט גמור בנושא אבל יש מסקנה פשוטה מאוד מכך שסרט אנימציה עם פחות או יותר כמה זמן שתרצה בשביל חישוב של כל תמונה לא משתמש בזה
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מרץ 2014, 22:45

swiss-the-engine כתב:כן גם אז אמרת את זה.

לאסקין אני מבחינתי הדיוט גמור בנושא אבל יש מסקנה פשוטה מאוד מכך שסרט אנימציה עם פחות או יותר כמה זמן שתרצה בשביל חישוב של כל תמונה לא משתמש בזה

אני עדין אומר את זה, פשוט NVIDIA לא הצליחו להריץ בFPS נורמאלי דמו RAY TRACING של מכונית בודדת בחדר סגור על שני 580GTX אז אני ממש בספק אם זה יקרה בדור הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מרץ 2014, 02:40

אני חוזר ביע ל מה שאמרתי על mgs1, הוא הרבה יותר ״עולמי״ ממה שזכרתי. העולם שלו הרבה יותר קטן משל mg2 אבל הוא בנוי בצורהה רבה יותר נוחה וחכמה בשביל השחקן. דבר שממש לא זכרתי בסיום של המשחק (ספויילר לסוף של mgs1) הוא שאוסלוט מדבר ספציפית עם סולידס, שהוא קורא לו במפורש סולידס ואדוני הנשיא. בנוסף לא זכרתי את המעורבות של גולוקוביץ׳, אבא של אולגה, בכל התקרית. גולוקוביץ׳ היה המממן וספק הנשק לליקוויד, הוא זה שהביא להם את ההינד ואת הטנק. כלומר הרגשתי פתאום קשר קצת יותר חזק לmgs2.

התחלתי את mgs2. השיפורים העיקריים הם סופסוף שליטה אנלוגית (אבל לא טובה במיוחד, אני מוצא את עצמי שולט במשחק בנוחות רבה יותר עם הd pad), הגופות לא נעלמות ואפשר לסחוב אותן ולהחביא אותן, יש יותר מקומות מחבא כשהראשי בהם הם לוקרים וכמובן שהרמה של הai של האוייבים עלה בצורה חדה. הגרפיקה בגרסת hd נראת לא רע בכלל, אני לא חושב ששפרו כלום חוץ מאשר הרזולוציה, הfps והעובדה שהמשחק רץ עכשיו על מסך רחב אבל סצנות כמו הספינה בפתיחה עדין נראות נהדר. אני חייב לציין את הsound design שהוא ברמה גבוהה מאוד גם ביחס להיות, הטאצ׳ים הקטנים שיש בסאונד בסצנות מעבר, כל ציר של דלת, כל רשרוש של שרשרת וכל צעד של רגל נשמעים וזה באמת משהו שאפילו במשחקים ברמת aaa ב2014 לא רואים יותר מדי.

בצד הרע, הדיאלוגים די נוראיים, לפעמים הם טובים אבל יש כל כך הרבה זבל בין לבין, ביחוד כל שיחה של רוז עם ריידן, שזה פשוט צורם. גם בmgs1 הטקסט היה ברובו כזה אבל ההבדל הוא כפול. החלק הראשון הוא רוז וג׳ק, ריידן הוא דמות מעצבנת ובכיינית ורוז גרועה אפילו יותר, האנטרקציה בינהם פשוט נוראית. לשחק את סנייק זה היה מגניב, לשחק את ריידן זה... לראות את פליסקין ולקנא שאתה לא משחק אותו. החלק השני הוא שהדמויות פשוט לא סותמות את הפה, אפלו בשביל משחק מטאל גיר. אתה נכנס חדר, שיחה בקודק, אתה ממשיך לקראת קצה החדר, סרטון מעבר, אתה מגיע לקצה החדר, עוד שיחת קודק. בחיים לא ראיתי דבר כזה, פשוט לא נותנים לך לשחק, כל שניה הפסקה. דווקא עכשיו הגעתי סופסוף לקטע שבו נותנים לך לשחק, הנטרול פצצות, אני באחרונה כרגע כשאחריה אם אני זוכר נכון נלחמים בfat man.

אגב, אני חייב לציין שבעולם של 2014 עם כל הקוואדקופטרים וצעצועי הרחף השונים שיש היום בחנויות צעצועים פתאום הדרונים המעופפים עם המצלמה עליהם שמחפשים אותך נראים לי סופר ראליסטים כשב2001 הם נראו לי מאוד עתידניים וחייזרים. מה ש13 שנים עושות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 08:50

DrKeo כתב:אני חוזר ביע ל מה שאמרתי על mgs1, הוא הרבה יותר ״עולמי״ ממה שזכרתי. העולם שלו הרבה יותר קטן משל mg2 אבל הוא בנוי בצורהה רבה יותר נוחה וחכמה בשביל השחקן. דבר שממש לא זכרתי בסיום של המשחק (ספויילר לסוף של mgs1) הוא שאוסלוט מדבר ספציפית עם סולידס, שהוא קורא לו במפורש סולידס ואדוני הנשיא. בנוסף לא זכרתי את המעורבות של גולוקוביץ׳, אבא של אולגה, בכל התקרית. גולוקוביץ׳ היה המממן וספק הנשק לליקוויד, הוא זה שהביא להם את ההינד ואת הטנק. כלומר הרגשתי פתאום קשר קצת יותר חזק לmgs2.

התחלתי את mgs2. השיפורים העיקריים הם סופסוף שליטה אנלוגית (אבל לא טובה במיוחד, אני מוצא את עצמי שולט במשחק בנוחות רבה יותר עם הd pad), הגופות לא נעלמות ואפשר לסחוב אותן ולהחביא אותן, יש יותר מקומות מחבא כשהראשי בהם הם לוקרים וכמובן שהרמה של הai של האוייבים עלה בצורה חדה. הגרפיקה בגרסת hd נראת לא רע בכלל, אני לא חושב ששפרו כלום חוץ מאשר הרזולוציה, הfps והעובדה שהמשחק רץ עכשיו על מסך רחב אבל סצנות כמו הספינה בפתיחה עדין נראות נהדר. אני חייב לציין את הsound design שהוא ברמה גבוהה מאוד גם ביחס להיות, הטאצ׳ים הקטנים שיש בסאונד בסצנות מעבר, כל ציר של דלת, כל רשרוש של שרשרת וכל צעד של רגל נשמעים וזה באמת משהו שאפילו במשחקים ברמת aaa ב2014 לא רואים יותר מדי.

בצד הרע, הדיאלוגים די נוראיים, לפעמים הם טובים אבל יש כל כך הרבה זבל בין לבין, ביחוד כל שיחה של רוז עם ריידן, שזה פשוט צורם. גם בmgs1 הטקסט היה ברובו כזה אבל ההבדל הוא כפול. החלק הראשון הוא רוז וג׳ק, ריידן הוא דמות מעצבנת ובכיינית ורוז גרועה אפילו יותר, האנטרקציה בינהם פשוט נוראית. לשחק את סנייק זה היה מגניב, לשחק את ריידן זה... לראות את פליסקין ולקנא שאתה לא משחק אותו. החלק השני הוא שהדמויות פשוט לא סותמות את הפה, אפלו בשביל משחק מטאל גיר. אתה נכנס חדר, שיחה בקודק, אתה ממשיך לקראת קצה החדר, סרטון מעבר, אתה מגיע לקצה החדר, עוד שיחת קודק. בחיים לא ראיתי דבר כזה, פשוט לא נותנים לך לשחק, כל שניה הפסקה. דווקא עכשיו הגעתי סופסוף לקטע שבו נותנים לך לשחק, הנטרול פצצות, אני באחרונה כרגע כשאחריה אם אני זוכר נכון נלחמים בfat man.

אגב, אני חייב לציין שבעולם של 2014 עם כל הקוואדקופטרים וצעצועי הרחף השונים שיש היום בחנויות צעצועים פתאום הדרונים המעופפים עם המצלמה עליהם שמחפשים אותך נראים לי סופר ראליסטים כשב2001 הם נראו לי מאוד עתידניים וחייזרים. מה ש13 שנים עושות :)

איך לא זכרת את הדברים הללו? הרי כל MGS נגמר בשיחת טלפון מפתיעה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מרץ 2014, 11:57

Death_119 כתב:איך לא זכרת את הדברים הללו? הרי כל MGS נגמר בשיחת טלפון מפתיעה.

זכרתי את השיחה, לא זכרתי שהוא מציין שם במפורש את השם סולידוס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 15:52

DrKeo כתב:זכרתי את השיחה, לא זכרתי שהוא מציין שם במפורש את השם סולידוס.

ואת זה שנשיא ארה"ב נראה כמו מתאבק מקסיקני עם זרועות זכרת? :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 00:15

Death_119 כתב:ואת זה שנשיא ארה"ב נראה כמו מתאבק מקסיקני עם זרועות זכרת? :D

לא הראו את הנשיא בMGS1, רק ב2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 16:34

DrKeo כתב:לא הראו את הנשיא בMGS1, רק ב2.

דיברתי על השני, על הקרב האחרון ביניהם כשהוא מתנפח בשיא הדרו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 00:43

Death_119 כתב:דיברתי על השני, על הקרב האחרון ביניהם כשהוא מתנפח בשיא הדרו.

אה כן, את זה אני זוכר. אני שם בטח עוד כמה ימים, אני עדין שניה לפני הקרב עם FAT MAN :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 17:05

DrKeo כתב:אה כן, את זה אני זוכר. אני שם בטח עוד כמה ימים, אני עדין שניה לפני הקרב עם FAT MAN :)

טוב, זה ממש ההתחלה, הפצצה מתחת לצוללת :D. התפעלת מהג'וקים?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 18:00

ההתחלה של MGS2 עם ראיידן באמת קצת חופרת, אל תשכח שזו ההתחלה האמיתית גם לאלו שאמרו שזו הפעם הראשונה שלהם שהם משחקים מטאל גיר אז ברור שהיא תחפור יותר מהרגיל עם גם טוטוריאלס למיניהם והסברים וגם לצורך הכנת השחקנים לקראת החפירות בהמשך, שלא יבהלו :D

אני דווקא מאוד אהבתי את כל הקטע של פירוק הפצצות של FAT MAN ואת העדכונים השוטפים שמקבלים בקודק מכל הצדדים כל הזמן, עשוי מעולה ונותן הרגשה של דמויות אמיתיות שעושות את המשימות שלהן, נהניתי להתקשר ספציפית אחרי פירוק פצצה ולקבל עדכון מסנייק ומהמפעיל השחור ההוא, זה מגניב :)

כמה חבל שכל הקודק נזרק לעזאזל מ MGS4 והלאה (כולל 5), בין הדברים המגניבים בסדרה, ועוד חלק חוגגים את זה שיש כמה שפחות הפרעות לגיימפליי ב 5 בזכות זה (השיחות הן בזמן אמת בזמן גיימפליי), ממש מעפן בעיני.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 02:08

bling כתב:ההתחלה של MGS2 עם ראיידן באמת קצת חופרת, אל תשכח שזו ההתחלה האמיתית גם לאלו שאמרו שזו הפעם הראשונה שלהם שהם משחקים מטאל גיר אז ברור שהיא תחפור יותר מהרגיל עם גם טוטוריאלס למיניהם והסברים וגם לצורך הכנת השחקנים לקראת החפירות בהמשך, שלא יבהלו :D

אני דווקא מאוד אהבתי את כל הקטע של פירוק הפצצות של FAT MAN ואת העדכונים השוטפים שמקבלים בקודק מכל הצדדים כל הזמן, עשוי מעולה ונותן הרגשה של דמויות אמיתיות שעושות את המשימות שלהן, נהניתי להתקשר ספציפית אחרי פירוק פצצה ולקבל עדכון מסנייק ומהמפעיל השחור ההוא, זה מגניב :)

כמה חבל שכל הקודק נזרק לעזאזל מ MGS4 והלאה (כולל 5), בין הדברים המגניבים בסדרה, ועוד חלק חוגגים את זה שיש כמה שפחות הפרעות לגיימפליי ב 5 בזכות זה (השיחות הן בזמן אמת בזמן גיימפליי), ממש מעפן בעיני.

פירוק הפצצות טוב, הוא קטע שסופסוף יש בו גיימפליי כמו שצריך ומפריעים לך עם קודק רק כל כמה פצצות שאתה מפרק, כלומר נותנים לך לשחק איזה 20 דקות בכל פעם עד שמפריעים לך עם קודק. הלוואי וזה כל הזמן היה ככה אבל עד אותו קטע הם פשוט לא משחררים אותך לשניה. אני לא בטוח שהרעיון של MGS5 כל כך רע, ככה אפשר לחפור לך עד אין סוף ועדין לתת לך להמשיך לשחק.

ביננו, לא בדיוק כל משפט שיוצא מהפה של דמויות במשחקים של קוג'ימה הוא זהב, לתת לי לשחק בזמן שמאסטר מילר אומר לי ש"אסור לירוק בשדה הקרב אחרת האוייב יכול להבין כמה אתה חלש לפי מימיות הרוק שלך" במקום לראות מסך שחור עם שני פרצופים ולהמתין נשמע פשוט נהדר. השאלה היא איך זה מיושם, אם זה פשוט הקודקים רק בלי מסך קודקים יעודי זה אלה נותן לך להמשיך את הגיימפליי שלך אז זה מצויין, אם פשוט אין את כל המסביב של השיחות בין הדמויות זה ממש באסה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 18:20

DrKeo כתב:פירוק הפצצות טוב, הוא קטע שסופסוף יש בו גיימפליי כמו שצריך ומפריעים לך עם קודק רק כל כמה פצצות שאתה מפרק, כלומר נותנים לך לשחק איזה 20 דקות בכל פעם עד שמפריעים לך עם קודק. הלוואי וזה כל הזמן היה ככה אבל עד אותו קטע הם פשוט לא משחררים אותך לשניה. אני לא בטוח שהרעיון של MGS5 כל כך רע, ככה אפשר לחפור לך עד אין סוף ועדין לתת לך להמשיך לשחק.

ביננו, לא בדיוק כל משפט שיוצא מהפה של דמויות במשחקים של קוג'ימה הוא זהב, לתת לי לשחק בזמן שמאסטר מילר אומר לי ש"אסור לירוק בשדה הקרב אחרת האוייב יכול להבין כמה אתה חלש לפי מימיות הרוק שלך" במקום לראות מסך שחור עם שני פרצופים ולהמתין נשמע פשוט נהדר. השאלה היא איך זה מיושם, אם זה פשוט הקודקים רק בלי מסך קודקים יעודי זה אלה נותן לך להמשיך את הגיימפליי שלך אז זה מצויין, אם פשוט אין את כל המסביב של השיחות בין הדמויות זה ממש באסה.

זה מיושם בכמה צורות, אתה יכול להסתכל עם המשקפת על משהו מסויים, למשל עמדת שמירה ורשום לך ב R2 את המילה INTEL, כשאתה לוחץ עליה מילר מספק לך מידע דרך הקשר על מה שאתה רואה באותו הרגע או בדרך הסטנדרטית כשאתה מגיע למשל ל CHICO ואז ברקע אתה שומע את מילר אומר לך שהוא חושב שזה הוא וקח אותו לעמדת החילוץ וכו' כמו כל משחק מודרני, זה כבר סוג של ווקי טוקי ולא בדיוק שיחה שאתה מתקשר או מתקשרים אליך.

אם זה ימשיך כווקי טוקי גם ב MGS5 המלא אז זה אומר שפרטים עלילתיים חשובים והתפתחויות דרמטיות יהיו רק דרך סרטוני מעבר כי אי אפשר בווקי טוקי להעביר משהו דרמטי מדי בזמן שאתה עסוק בלא להתגלות.

ואני אישית מאוד נהניתי להתקשר לצוות ב MGS123, לשאול אותם על מאכלים למשל ב MGS3 או להתחבא בארון ולהתקשר לאוטקון ששואל אותך מה לעזאזל אתה עושה שם או כשקרה משהו דרמטי בעלילה יכלת להתקשר לכל אחד ולקבל תגובות, במיוחד שאיזו דמות רמזה על קונספירציה ורצתי להתקשר לקולונל שיסביר (ותמיד הוא הכחיש :)), זה היה עשוי מושלם ותמיד נתן הרגשה של אנשים אמיתיים שמלווים אותך במשחק ומגיבים לכל דבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 02:37

bling כתב:זה מיושם בכמה צורות, אתה יכול להסתכל עם המשקפת על משהו מסויים, למשל עמדת שמירה ורשום לך ב R2 את המילה INTEL, כשאתה לוחץ עליה מילר מספק לך מידע דרך הקשר על מה שאתה רואה באותו הרגע או בדרך הסטנדרטית כשאתה מגיע למשל ל CHICO ואז ברקע אתה שומע את מילר אומר לך שהוא חושב שזה הוא וקח אותו לעמדת החילוץ וכו' כמו כל משחק מודרני, זה כבר סוג של ווקי טוקי ולא בדיוק שיחה שאתה מתקשר או מתקשרים אליך.

אם זה ימשיך כווקי טוקי גם ב MGS5 המלא אז זה אומר שפרטים עלילתיים חשובים והתפתחויות דרמטיות יהיו רק דרך סרטוני מעבר כי אי אפשר בווקי טוקי להעביר משהו דרמטי מדי בזמן שאתה עסוק בלא להתגלות.

ואני אישית מאוד נהניתי להתקשר לצוות ב MGS123, לשאול אותם על מאכלים למשל ב MGS3 או להתחבא בארון ולהתקשר לאוטקון ששואל אותך מה לעזאזל אתה עושה שם או כשקרה משהו דרמטי בעלילה יכלת להתקשר לכל אחד ולקבל תגובות, במיוחד שאיזו דמות רמזה על קונספירציה ורצתי להתקשר לקולונל שיסביר (ותמיד הוא הכחיש :)), זה היה עשוי מושלם ותמיד נתן הרגשה של אנשים אמיתיים שמלווים אותך במשחק ומגיבים לכל דבר.

ברור שהקודקים מביאים את הטעם שלהם אבל אין לך מושג איך קוג'ימה מעביר את מה שהוא רוצה להעביר ב5 כך שאל תגיד שמשהו חסר לך לפני שחווית אותו :)
היי אפילו בMG1-2 משנות ה80 הקודקים העבירו רגעים מגניבים כאלה, כל השטויות של התגובות המוזרות בהתאם לאיזו סיטואציה אתה נמצא בה היו גם שם. כמובן שגם התגובות רויי קמפבל היו שם כי גם בMG1 וגם בMG2 יש לך מנטור בקודקים שבסוף מתברר כשקרן שמנסה להטעות אותך.

אגב קטע משעשע בMGS2, בMG2 כל הזמן מתקשר אליך בקשר דמות מסתורית שקוראת לעצמה "your biggst fan" ובסוף מתברר שזה גריי פוקס. בMGS1 שוב זה קורה ובסוף מתברר שזה שוב פעם גריי פוקס רק שהפעם הוא קורא לעצמו Deep Throat. בMGS2 קודם הוא קורא לעצמו DEEP THROAT, אז כשראיידן אומר שזה אותו שם כמו בשאדו מוזס הוא קורא לעצמו your biggest fan ואז מחליט לשנות את זה לmr x. סתם משעשע :)

יש בסדרה המון מחזור של אלמנטים ממשחקים שונים, אפילו המפקד השקרן שמתחיל להשתגע לקראת סוף המשחק קורה גם בMG1 וגם בMGS2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 מרץ 2014, 08:20

DrKeo כתב:ברור שהקודקים מביאים את הטעם שלהם אבל אין לך מושג איך קוג'ימה מעביר את מה שהוא רוצה להעביר ב5 כך שאל תגיד שמשהו חסר לך לפני שחווית אותו :)
היי אפילו בMG1-2 משנות ה80 הקודקים העבירו רגעים מגניבים כאלה, כל השטויות של התגובות המוזרות בהתאם לאיזו סיטואציה אתה נמצא בה היו גם שם. כמובן שגם התגובות רויי קמפבל היו שם כי גם בMG1 וגם בMG2 יש לך מנטור בקודקים שבסוף מתברר כשקרן שמנסה להטעות אותך.

אגב קטע משעשע בMGS2, בMG2 כל הזמן מתקשר אליך בקשר דמות מסתורית שקוראת לעצמה "your biggst fan" ובסוף מתברר שזה גריי פוקס. בMGS1 שוב זה קורה ובסוף מתברר שזה שוב פעם גריי פוקס רק שהפעם הוא קורא לעצמו Deep Throat. בMGS2 קודם הוא קורא לעצמו DEEP THROAT, אז כשראיידן אומר שזה אותו שם כמו בשאדו מוזס הוא קורא לעצמו your biggest fan ואז מחליט לשנות את זה לmr x. סתם משעשע :)

יש בסדרה המון מחזור של אלמנטים ממשחקים שונים, אפילו המפקד השקרן שמתחיל להשתגע לקראת סוף המשחק קורה גם בMG1 וגם בMGS2.

זה אולגה בחליפת סייברוג. היא תקפוץ אליך מחוץ לאחד הShellים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 12:08

Death_119 כתב:זה אולגה בחליפת סייברוג. היא תקפוץ אליך מחוץ לאחד הShellים.

סיימתי אותו פעמיים דודי חח :)
אבל עברתי את הקטע כבר אתמול, אני בחיפושים אחרי הנשיא עכשיו עם המיקרופון הכיווני.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 26 מרץ 2014, 13:26

DrKeo כתב:סיימתי אותו פעמיים דודי חח :)
אבל עברתי את הקטע כבר אתמול, אני בחיפושים אחרי הנשיא עכשיו עם המיקרופון הכיווני.

אחלה קטע, בכלל mgs2 לטעמי הוא הטוב בסדרה מבחינת משימות ודברים שאתה עושה בגיימפליי עצמו בלי קשר לעלילה, הוא הכי מגוון וכל הזמן זורק אותך לסיטואציות חדשות ומעניינות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 18:15

bling כתב:אחלה קטע, בכלל mgs2 לטעמי הוא הטוב בסדרה מבחינת משימות ודברים שאתה עושה בגיימפליי עצמו בלי קשר לעלילה, הוא הכי מגוון וכל הזמן זורק אותך לסיטואציות חדשות ומעניינות.

זה נכון אבל הבוסים שלו הכי זכורים לי לרעה וכך גם הגיוון בשלבים, הכל שכפול של שכפול של שכפול על אסדת הנפט. זה מרגיש כאילו כל אחד ממשחקי MGS חזק באזורים מסויימים מהאחרים וחלש באזורים מסויימים מכולם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 26 מרץ 2014, 18:39

DrKeo כתב:זה נכון אבל הבוסים שלו הכי זכורים לי לרעה וכך גם הגיוון בשלבים, הכל שכפול של שכפול של שכפול על אסדת הנפט. זה מרגיש כאילו כל אחד ממשחקי MGS חזק באזורים מסויימים מהאחרים וחלש באזורים מסויימים מכולם.

מסכים, לא שהבוסים נוראיים אבל הם לא בסטנדרטים הגבוהים של הסדרה, וה shell באמת קצת אפור, פשוט יש המון רגעי גיימפליי מגניבים, המשימות שלו באמת הכי טובות בסדרה, זה כאילו הוא פותח במחשבה אחת- גיוון, הלוואי וכל משחק היה ככה, לא רק מטאל גיר.

ובאמת זה נראה שכל משחק חזק וחלש בדברים אחרים, נראה לי Mgs1 הוא הכי מאוזן ביחס לזמן שיצא, הציע אחלה עלילה, בוסים טובים, סביבה טובה עם אלסקה ומשימות לא רעות, אבל ברור שהיום הוא מיושן מאוד בגיימפליי וכמובן שהיו משחקים אחרים בסדרה שהיו חזקים ממנו בעלילה ובסביבה (Mgs3) או במשימות (Mgs2), אבל הוא הרגיש הכי מאוזן ללא חולשה בולטת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2014, 19:19

bling כתב:מסכים, לא שהבוסים נוראיים אבל הם לא בסטנדרטים הגבוהים של הסדרה, וה shell באמת קצת אפור, פשוט יש המון רגעי גיימפליי מגניבים, המשימות שלו באמת הכי טובות בסדרה, זה כאילו הוא פותח במחשבה אחת- גיוון, הלוואי וכל משחק היה ככה, לא רק מטאל גיר.

ובאמת זה נראה שכל משחק חזק וחלש בדברים אחרים, נראה לי Mgs1 הוא הכי מאוזן ביחס לזמן שיצא, הציע אחלה עלילה, בוסים טובים, סביבה טובה עם אלסקה ומשימות לא רעות, אבל ברור שהיום הוא מיושן מאוד בגיימפליי וכמובן שהיו משחקים אחרים בסדרה שהיו חזקים ממנו בעלילה ובסביבה (Mgs3) או במשימות (Mgs2), אבל הוא הרגיש הכי מאוזן ללא חולשה בולטת.

אני מסכים אבל למרות שMGS1 הכי מאוזן עדין בגלל שMGS3 כל כך חזק בעלילה ובסביבות הוא אצלי מקום ראשון בהפרש ענק.

אגב אני צריך לציין שיש לי גם את PEACE WALKER HD, כלומר לא חשבתי על זה אפילו אבל אני הולך לחוות משחק MGS גדול חדש עוד מעט שמעולם לא שחקתי :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 מרץ 2014, 11:25

DrKeo כתב:אני מסכים אבל למרות שMGS1 הכי מאוזן עדין בגלל שMGS3 כל כך חזק בעלילה ובסביבות הוא אצלי מקום ראשון בהפרש ענק.

אגב אני צריך לציין שיש לי גם את PEACE WALKER HD, כלומר לא חשבתי על זה אפילו אבל אני הולך לחוות משחק MGS גדול חדש עוד מעט שמעולם לא שחקתי :)

אל תפתח יותר מדי ציפיות, זה עדיין משחק PSP (למרות שנחשב לאחד הטובים של הפלטפורמה) שגם עוצב לפרקי משחקיות קצרים, אם אני לא טועה הוא מבוסס משימות קצרות שכזה ומרגיש פחות כמו שלב גדול וממושך כמו השאר.

בכל אופן בוא נגיד שכשיש דיונים על דירוג המשחקים הכי טובים בסדרה הוא לא בדיוק מככב והם תמיד נסובים סביב הראשיים, אבל אני מנחש שבכל מקרה לא ציפית עכשיו למשהו ברמה של הראשיים :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 35 אורחים