Klayman כתב:כמי ששיחק בוא נגיד קצת יותר מחצי סקירו, למול כל gow, אני חושב שהגיימפליי של gow הוא מספיק עמוק וטוב לרוב גדול של אנשים, שלא מחפשים את האקסטרה שמשחקי סולסבורן/סקירו דורשים. אפשר להתפלפל על מערכות קרב וניואנסים דקים בהן, אבל לדעתי המערכת בgow הייתה מעולה בסה"כ שלה לשחקן הממוצע פלוס אפילו.
האמירה על לקפוץ/מים וכו' הייתה נכונה גם למשחקי סולסבורן עד סקירו, לא? ואני לא חושב ש gow סבל המון מכך. לדעתי מדובר בטרייד אוף שווה.
Stick כתב:בכל מקרה אני מניח שבין אם הוא יקבל שדרוג משמעותי ובין אם לא, GOW על הps5 יהיה 60fps. הוא כבר פועל עם fps פתוח על הפרו ב1080p ומגיע לסביבות ה60 ברגעים בלי אקשן על המסך. כל מה שצריך בשביל לנעול אותו על 60 זה קונסולה יותר חזקה.
DrKeo כתב:אגב, סתם משהו שעלה לי לראש, מישהו חושש שבעצם TLOU2 הוא המשחק הגדול הראשון של נוטידוג שברוס סטרלי לא מביים? חוץ מאנצ'רטד 3 הבן אדם ביים כל אחת מהמפלצות שלהם (אנצ'רטד 2, TLOU, ההרחבה של TLOU ואנצ'רטד 4).
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:Klayman כתב:כמי ששיחק בוא נגיד קצת יותר מחצי סקירו, למול כל gow, אני חושב שהגיימפליי של gow הוא מספיק עמוק וטוב לרוב גדול של אנשים, שלא מחפשים את האקסטרה שמשחקי סולסבורן/סקירו דורשים. אפשר להתפלפל על מערכות קרב וניואנסים דקים בהן, אבל לדעתי המערכת בgow הייתה מעולה בסה"כ שלה לשחקן הממוצע פלוס אפילו.
האמירה על לקפוץ/מים וכו' הייתה נכונה גם למשחקי סולסבורן עד סקירו, לא? ואני לא חושב ש gow סבל המון מכך. לדעתי מדובר בטרייד אוף שווה.
עניין של טעם אני מניח, אבל לחלוטין לא נפלתי ממערכת הקרב של GOW, בעוד שכן מזו של סקירו. לדעתי ההבדלים מהותיים. לא אומר שGOW לא מהנה ברמת הגיימפלי והקרב, רק שזו כן הנקודה החלשה שלו. הוא מדהים בהכל, ושם רק טוב.
העניין עם הקפיצה למים וזה נכונה גם לסולסבורן. אבל אלו משחקי אינדי מול GOW .
בכל מקרה, זה פשוט פחות הפריע (לי) שם. במשחקים האלו אתה אביר קטן, חסר יכולות ומוגבל מאוד ביחס לעולם גדול, אפל, עויין. המוגבלות שלך משחקת לטובת המשחק ברגע שזה הוייב והאווירה שהוא מנסה לייצר. לא שזה טוב שם, אבל פחות הפריע לי אישית.
בGOW אתה אל, כל יכול... העולם מפורט ויפייפה, הרים, אגמים, מפלים, הכל כל כך מוחשי.. אבל קריטוס פשוט לא יכול לגעת בכלום.
זו הרגשה ממש מציקה בGOW, אתה לדוגמה ממש לא יכול לדרוך על מים, גם בחוף באזור רדוד. זה קיר בלתי נראה, תגיע למים וקריטוס יעמוד במקום ולא יגיב ללחיצה שלך. בDS לדוגמה אי אפשר לשחות, ככה שאם המים ימלאו אותך אתה תמות פשוט, אבל אפשר להכנס למים. אפשר לרוץ ולהלחם בהם והכל עד גובה מסוים, יש אפילו אפקט מיוחד של האטה בתוך מים.
הGOW ההרגשה של 'הכלוב' הבלתי נראה הזה שמקיף את קריטוס ומפריד בינו לבין העולם הייתה לי מאוד מורגשת. אולי דווקא כי המשחק כל כך יפה ומפורט ומוחשי, ואולי כי זה קיצוני ברמה שאי אפשר לעשות צעד לתוך מים רדודים או שקריטוס עוצר חצי מטר מלפני כל קיר. זה פשוט לא עבד לי שם...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 82 אורחים