Laskin כתב:השמועות כרגע מדברות על הכרזה של סדרה 3000 בסוף אוגוסט, כדי שיוכלו להציג את הכרטיסים בתערוכת COMPUTEX בספטמבר.
קיוויתי שיהיה קצת קודם...
יש איזה מעבדים חדשים שיוצאים בסוף השנה כדי שזה ימתיק קצת את ההמתנה?
DrKeo כתב:swym כתב:DrKeo כתב:ניסיתי עכשיו את קונטרול עם DLSS 2.0 ואני ב-ש-ו-ק. פאק, זה פשוט לא יאומן. זה נראה בול כמו בלי DLSS, זה פשוט מדהים. קבלו את התמונה הבאה שצלמתי.
קבלו את הדבר הזה, זה פשוט 99% זהה, זה לא יאומן. אין אלייזנג, אין ירידה בחדות, אין כלום. אפילו יש עליה בחדות מהאנטרפולציה של ה-DLSS, תראו למשל את השלט הרחוק שכתוב עליו restricted area, הוא אשרה מפורט יותר עם DLSS. והביצועים? השוט הראשון שהבאתי רץ ב-38FPS על 1440p טבעי וב-68FPS עם DLSS. השוט השני רץ טבעית ב34FPS ועם DLSS ב57FPS. ואו, איזה גיים צ'יינצ'ר. אשכרה הכרטיס מסך שלי מתפקד בקונטרול כמעט פי 2 יותר מהר בלי אף שינוי, פשוט מטורף.
אתה רציני נדב? אני על מסך 1440P מסכן של הכרומבוק ואפילו פה אני רואה פער מטורף כשאני פותח את התמונה הראשונה במסך מלא (לוקח לווקסלים שעות לטעון את התמונות, אז לשניה עוד לא הגעתי): כל מה שמסביב לדמות של השחקן נראה כאילו עשו לו smudge, הטקסט בשלט מטושטש, ואובייקים ברקע הרבה פחות חדים. אולי בתנועה פחות שמים לב לזה, אבל זה פער כל כך גדול שאני יכול לזהות את התמונה עם הUPSCALE אפילו בהסתכלות על התמונה הממוזערת בפורום.
עריכה: הולי פאק, יכול להיות שהסתכלתי עליהם הפוך? התמונה עם 470 (שכתבת שמשתמשת בDLSS) היא זו שאני רואה הרבה יותר חד. זה נראה לי או שהפכת ביניהן, או שמשהו במשחק שלך לא הוגדר כמו שצריך, כי לא יכול להיות שהתמונה שאמורה להיות NATIVE כל כך מטושטשת.
התמונות לא הפוכות ותאמין או לא, המשחק אכן חד יותר עם dlss. הוא לא נראה בול אותו דבר, אבל אנחנו מדברים על 37fps שהופך ל60fps+ וזה נראה ממש אבל ממש קרוב. מה שבאמת חשוב הוא שאין יותר ארטיפקטים בולטים לעין. הם כתבו את dlss מחדש מאפס ו-2.0 הוא באמת חתיכת זינוק לטכנולוגיה. בטח יהיה על זה סרטון של DF בקרוב, הם כבר עפו על 1.9 אבל נראה ש2.0 ממש פצצה.
swym כתב:DrKeo כתב:swym כתב:DrKeo כתב:ניסיתי עכשיו את קונטרול עם DLSS 2.0 ואני ב-ש-ו-ק. פאק, זה פשוט לא יאומן. זה נראה בול כמו בלי DLSS, זה פשוט מדהים. קבלו את התמונה הבאה שצלמתי.
קבלו את הדבר הזה, זה פשוט 99% זהה, זה לא יאומן. אין אלייזנג, אין ירידה בחדות, אין כלום. אפילו יש עליה בחדות מהאנטרפולציה של ה-DLSS, תראו למשל את השלט הרחוק שכתוב עליו restricted area, הוא אשרה מפורט יותר עם DLSS. והביצועים? השוט הראשון שהבאתי רץ ב-38FPS על 1440p טבעי וב-68FPS עם DLSS. השוט השני רץ טבעית ב34FPS ועם DLSS ב57FPS. ואו, איזה גיים צ'יינצ'ר. אשכרה הכרטיס מסך שלי מתפקד בקונטרול כמעט פי 2 יותר מהר בלי אף שינוי, פשוט מטורף.
אתה רציני נדב? אני על מסך 1440P מסכן של הכרומבוק ואפילו פה אני רואה פער מטורף כשאני פותח את התמונה הראשונה במסך מלא (לוקח לווקסלים שעות לטעון את התמונות, אז לשניה עוד לא הגעתי): כל מה שמסביב לדמות של השחקן נראה כאילו עשו לו smudge, הטקסט בשלט מטושטש, ואובייקים ברקע הרבה פחות חדים. אולי בתנועה פחות שמים לב לזה, אבל זה פער כל כך גדול שאני יכול לזהות את התמונה עם הUPSCALE אפילו בהסתכלות על התמונה הממוזערת בפורום.
עריכה: הולי פאק, יכול להיות שהסתכלתי עליהם הפוך? התמונה עם 470 (שכתבת שמשתמשת בDLSS) היא זו שאני רואה הרבה יותר חד. זה נראה לי או שהפכת ביניהן, או שמשהו במשחק שלך לא הוגדר כמו שצריך, כי לא יכול להיות שהתמונה שאמורה להיות NATIVE כל כך מטושטשת.
התמונות לא הפוכות ותאמין או לא, המשחק אכן חד יותר עם dlss. הוא לא נראה בול אותו דבר, אבל אנחנו מדברים על 37fps שהופך ל60fps+ וזה נראה ממש אבל ממש קרוב. מה שבאמת חשוב הוא שאין יותר ארטיפקטים בולטים לעין. הם כתבו את dlss מחדש מאפס ו-2.0 הוא באמת חתיכת זינוק לטכנולוגיה. בטח יהיה על זה סרטון של DF בקרוב, הם כבר עפו על 1.9 אבל נראה ש2.0 ממש פצצה.
כתבתי שיכול להיות שהתמונות לא הפוכות. אבל אז הבעיה היא שגרסת הנייטיב נראית כמו משחק 1080P שעבר upscale עם אלגוריתם שיוצר ארטיפקטים וטשטוש רציני של פרטים.
יש לך הסבר למה משחק שרץ בנייטיב נראה גרוע משמעותית ממשחק עם DLSS Upscale? או למה הוא נראה כל כך רע מלכתחילה?
DrKeo כתב:גם בוולפנשטיין 2 החדש עם dlss 1.9 התמונה חדה יותר מאשר התמונה הטבעית וכך גם mechwarrior 5 שמשתמש בdlss 2.0, האלג׳ יודע להשלים מידע חדש שלפעמים הולך לאיבוד בTAA.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 84 אורחים