Laskin כתב:מה קובע את זה? ומי קובע בזלדה? יש שם "ראשי" מבחינת נינטנדו בכלל? הכל מופיע בטיימליין שלהם, לכאורה...
וכמו שכתבתי בעריכה וכבר הגבת:
אפשר להגיד גם שכמו ש"סופר" נמצא לפני מטרויד ככה גם "פריים" נמצא אחרי מטרויד, זה לא באמת מה שמשנה עבורי. גם אחרי מריו של הנינ64 מופיע המספר 64, אז הוא ספין אוף? פשוט הפסיקו לתת את שמות המשנה אחרי הנינ64 לפי הקונסולה ועברו לשמות מקוריים בתקופת הקיוב, זה הכל.
אפשר להגיד שהמשחק החדש הוא המשך לסדרה הניידת שלהם, אם כבר... וממתי ניידת = ראשי?
Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת
Golan כתב:אני לא שיחקתי באף מטרויד (מודה באשמה) אבל אני עליתי על רכבת ההייפ ואני קונה את Dread. "הבעיה" זה שאני לא אבין ממש את הסיפור, ונינטנדו קקות כי הם לא מאפשרים לשחק במשחקי GBA בסוויטץ' אז אני לא יכול להשלים כלום (חוץ מסופר מטרויד שב-SNES אבל אני צריך מנוי בשביל זה).
אגב שאלה לגבי קירבי - המשחק מאוד מזכיר לי את מריו אודיסי, יש מצב שזה אותו צוות? זה נראה כאילו הם לקחו את אודיסי ושינו את הסקין.
glass man כתב:Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת
אבל למה שמשחק שמשנה את נקודת המבט מ2D לFPS בגוף ראשון יהיה משחקי ראשי לאסקין? אם כבר משחק מטרויד ראשי שעובר ל3D צריך להפוך להיות גוף שלישי, כמו שמריו וזלדה ועכשיו קירבי, הפכו מ2D לגוף שלישי
מטרויד פריים זה רייבוט קיצוני, אמנם רייבוט מדהים אבל רייבוט. ובנוסף לכל זה אף אחד מהצוות המקורי לא עבד עליו.
והוא כבר קיבל את הכבוד המטורף שלו הוא מדורג 33 ברשימה של 100 המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי IGN. יש יותר מזה?
https://www.ign.com/lists/top-100-games/33
אם מחר Half Life חדש יוכרז והוא יהיה גוף שלישי, תוכל לראות בו HL3 אם הוא משנה לגמרי את נקודת המבט?
Laskin כתב:glass man כתב:Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת
אבל למה שמשחק שמשנה את נקודת המבט מ2D לFPS בגוף ראשון יהיה משחקי ראשי לאסקין? אם כבר משחק מטרויד ראשי שעובר ל3D צריך להפוך להיות גוף שלישי, כמו שמריו וזלדה ועכשיו קירבי, הפכו מ2D לגוף שלישי
מטרויד פריים זה רייבוט קיצוני, אמנם רייבוט מדהים אבל רייבוט. ובנוסף לכל זה אף אחד מהצוות המקורי לא עבד עליו.
והוא כבר קיבל את הכבוד המטורף שלו הוא מדורג 33 ברשימה של 100 המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי IGN. יש יותר מזה?
https://www.ign.com/lists/top-100-games/33
אם מחר Half Life חדש יוכרז והוא יהיה גוף שלישי, תוכל לראות בו HL3 אם הוא משנה לגמרי את נקודת המבט?
משחקים משנים נקודת מבט וזה עדיין הראשי, מה הטעינה שלך פה, בעצם? שנינטנדו יכולה לשנות לכל נקודת מבט מלבד גוף ראשון?
Laskin כתב:צוות מקורי יכול לעבוד על ספינאוף באותה מידה שמשחק ראשי יכול להיות מפותח על ידי צוות אחר, ויש דוגמאות לזה.
אונומה לא היה במאי אלא מפיק של עוד כמה משחקים ראשיים בסדרה והם עדיין ראשיים, והוא היה המפיק משחקים נוספים לניידים בדיוק באותה מידה.
נדב - אנחנו! אנחנו נקבע להם! אתה לא קורא את המלים שלי? אני רוצה לראות מרד בהגדרות האלה… החברה תחליט מה ראשי ומה לא, לא נכנע לתכתיבי תאגידים!
ה״שרביט״ הועבר ליוצרי פריים, בין אם הם הסכימו לכך ובין אם לא
The people have spoken
לגבי העלילה - זה שהם מתרחשים קודם לא אומר שהם פחות ראשיים, רק שהם פריקוול. זה לא סדרת צד, כמו שזה פשוט מה שהיה לפני פרק 1…
We wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".
"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."
Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.
"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.
"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok
We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon
DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?
DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plansWe wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".
"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."
Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.
"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.
"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok
We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon
glass man כתב:DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plansWe wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".
"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."
Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.
"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.
"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok
We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon
זה עצוב שחושבים על זה. הוא אשכרה אומר פה שהם נשארו צוות אגדי לכל אורך דור הWII אבל לא יכלו להראות לנו למה הם באמת מסוגלים.
הלוואי שאפילו קצת מהחזון של הצוות המקורי ילך לפריים 4.
kririn כתב:DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?
מה הכוונה מבוטל לקיוב? המשחק היה מוכן לפני ההשקה של הwii
עבדו אליו כבר שנים
מה שאתה מדבר עליו זה לא רק ביטול של גרסת הקיוב
לנצל באמת קונסולה חזקה ,היתה צריך לשנות את כל הגרפיקה
לא לעשות רק הגדלת רזולוציה + ביצועים
וחוץ מזה אנחנו מדברים על נינטנדו
חברה שעדין בהרבה משחקים שלה אין הרבה דיבוב
וזה כבר מזמן לא הגבלה טכנולוגית
DrKeo כתב:kririn כתב:DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?
מה הכוונה מבוטל לקיוב? המשחק היה מוכן לפני ההשקה של הwii
עבדו אליו כבר שנים
מה שאתה מדבר עליו זה לא רק ביטול של גרסת הקיוב
לנצל באמת קונסולה חזקה ,היתה צריך לשנות את כל הגרפיקה
לא לעשות רק הגדלת רזולוציה + ביצועים
וחוץ מזה אנחנו מדברים על נינטנדו
חברה שעדין בהרבה משחקים שלה אין הרבה דיבוב
וזה כבר מזמן לא הגבלה טכנולוגית
הפיתוח של TP התחיל ב2003 והוא יצא ב2006. אם ב2004 הם היו יודעים שיש להם קונסולה חזקה לעבוד איתה, כנראה שהם היו מוותרים על גרסת הקיוב ועושים בלעדי לדור הבא. אני מזכיר לך שזה היה 2006, אז 3 שנים היה המון זמן פיתוח למשחק AAA וכבר בשנה הראשונה של קונסולה היו משחקי ענק מדהימים.
בנוגע לעולם פתוח ומטרויד, ארקאם סיטי הוא מטרויידווניה עולם פתוח ואני די בטוח שהוא יותר פתוח ממה שרטרו תכננו למטרויד פריים 3.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 17 אורחים