DrKeo כתב:Laskin כתב:כן אני גם זכרתי את זה אבל אם אני לא טועה זה היה ממש אחרי שקונמי והוא נפרדו והסטודיו שלו עוד היה רק בתכנון, לא זוכר בדיוק בטיימליין אבל לא ידענו מה יהיה איתו ולאיזו חברה הוא יצטרף, כך שבעצם הוא הכריז פה על סטודיו חדש, אז אני מניח שזה נחשב להכריז על *משהו*
כן, הוא השתחרר מהם בספטמבר והכריז על זה בדצמבר. למרות שאני חושב שהוא הכריז על קוג׳ימה פרודקשן עוד לפני ההכרזה הזאת, פשוט לא היה ידוע לאיזה כיוון הם הולכים ועם מי הם יעבדו.
בכל מקרה, כך או כך זאת הכרזה מעפנה. כלומר, יש לכם כזה מגטון, במינימום תכינו טריילר CGI.
DrKeo כתב:אני גם לא רואה יותר מדי ערך ב1000 עולמות, אני אחקור את ה-20 מיקומים שהם השקיעו בהם ידנית וסיפורית ואולי אקפוץ לחקור עוד כמה כוכבי לכת, כנראה שלרובנו 970 מהכוכבי לכת האלה מיותרים. לגמרי הייתי מעדיף שישקיעו יותר במערכת שמש אחת מאשר בוננזה פרוצידוראלית. כמו SC, רק מפוקס בסינגל.
בנוגע לקלנקיות, אני מסתכל על RPG אחרים והמצב לא בדיוק חריג. כלומר, סייברפאנק לא במצב הרבה יותר טוב מבחינת gun play ביחס למה שהראו והוא משחק ״מצומצם״ שמעצבים בנו ביד. אני לא חושב שstar citizen או NMS פיות קלנקים ממנו. בסוף במשחקי בת׳זדה, כמו במשחקי רוקסטאר, הקלאנקיות והכבדות הם לא מה שבונה או הורס את המשחק אלה העובדה שהם מבוססי מערכות. על זה המשחק יקום ויפול, לפחות בספר שלי.
——————————————————
ובנושא אחר - התצוגה של קאפקום עכשיו! שכחתי מהם לגמרי. אני אצפה בה כבר מחר ב4k, אני לא יכול עם הסטרימים המפוקסלים האלה יותר.
Glass כתב:משחקים חמודים, אבל מתאימים לאירוע כמו State of play מקביל ממיקרוסופט, לא לפאקינג אירוע שאנחנו שנים מחכים לראות מה יש להם בתנור.
איפה היילבלייד כמו שסטיק אמר? Plague tale אמור לנחם את מי שציפה לראות את היילבלייד? כמו לאכול בייגלה, שאתה אחרי צום.היה למייקרוסופט הזדמנות להביא לנו טעימה ראשונה אמיתית של דור הבא והם בזבזו לנו 90 דקות מהחיים או כמה שזה לא היה.
Klayman כתב:שתי ההכרזות זהות, חוץ מזה שפיל לא דיבר ביפנית. בשתיהן לא היה מה להציג, ורק היה חשוב להגיד שעובדים איתו. זהו. מעפנות באותה הרמה.
Death_119 כתב:הבעייה שזה תצוגה "תפורה" הם חתכו קטעי גיימפליי, חיברו מה שבא להם ועדיין המשחק נראה מאוד, מאוד רע בכל הקשור לPerformance ולמראה שלו בלא מעט מהדברים. המשחק לא נראה קרוב ללהיות מוכן, נראה שהוא צריך עוד חודשים (שנים?) רבים לתקן את מה שהולך שם (אם בכלל ניתן), הירידות פריימים מאוד, מאוד מורגשות, גם ברמת האנימציות (הקרובות, לא דברים רחוקים) וגם ברמת הPerformance הכללי. וזה עוד אזור קטן שהם בחרו מראש להדגמה שאמור להיות אופטימלי מבחינת ביצועים.
הParticle effects נראים רע, לא ברמת דור קודם אלא ברמת PS3, המשחק נראה בלא מעט מהמקרים בקטעי הגיימפליי של הירי כKillzone 2. הפיראט שם שמתפוצץ כי ירו לו במיכל חמצן או הParticle effects של החללית שנוחתת נראים לא טוב.
אנחנו אפילו לא יודעים על מה רצה ההדגמה, מי אמר שזה קונסולה? רוב הסיכויים שזה מחשב עם GTX3090, מה שאומר חדשות רעות לקונסולות.
Death_119 כתב:נראה לי שיש שם כאוס מבחינת הפיתוח, החזון מדהים, התוכן יהיה מדהים, זה בתסדה, אין לי ספק. אבל בצד הטכני המנוע שלהם נראה במצב מאוד רע. אנחנו לא מחפשים Cyberpunk 2 מבחינת הFidelity, אבל כן - משהו סביר ברמת אמצע דור PS4 (כמו Elden ring) היה עושה את העבודה בצורה נפלאה. פה זה נראה שילוב של נכסים שהם אחלה כמו שאמרת (Materials אפילו Pre calculated lightning כנראה) לבין דברים שפשוט לא עובדים כמו הParticle effects וPerformance באופן כוללני.
Death_119 כתב:זה לא NMS, אין כניסה ויציאה Seamless, לטעמי אפשר רק לשחק עם המצלמה קרוב לנחיתה כמו שהם הראו בנחיתה הראשונה וגם בכניסה לNew Atlantis ראו שזה Cutscene של נחיתה. הם לבטח היו מתפארים ביכולת אם היתה קיימת, אני מסכים עם Laskin בנושא, זה פשוט לא שם, אבל אשמח להתבדא.
ועם כל הביקורות, המשחק מדהים, הם יצרו משהו שרק בת'סדה יודעת ליצור ואין לי ספק שכולנו לא נתאכזב ממה שהופך משחקי בתזדה למה שהם. אני רק מקווה שהצד הטכני לכל הפחות בצד הPerformance יטופל, אין לי בעייה שהמשחק נראה בחלקו כמו משחק PS3, אבל לפחות שירוץ ב-30 פריימים על הSeries X (ולחשוב שהתרגלנו ל-60).
glass man כתב:כמו שאמרו פה כבר לפני על התערוכה של קפקום הטרלה... לא רק שלא הראו דרגון דוגמה 2, אתם מחלקים לאנשים Street Fighter 2 בחינם בתערוכה הזו ונותנים את World warrior שזו הגרסא הנחותה ביותר שלו? טוב שלא נתנו לנו פונג וזהו.10 שניות מרזי 4? כלום מהסינגל פלייר של SF5 למרות ההייפ המטורף של המון אנשים? קראפקום ... לא קפקום.
בכל זאת אני מרוצה גוף שלישי לרזי 8 גורם לו להרגיש כמו משחק חדש ואני מבסוט שחיכיתי איתו, נחכה עוד קצת.
השיפורים לרזי3 באו לי בדיוק בזמן אמנם עדיין אין לי C1 אבל עדיין שווה בשביל הray tracing שאביא את הC1 נעשה עליו עוד סיבוב.
נ.ב: קורע הקטע שקליימן הזכיר לנדב, שגם סוני לא חשפו כלום מהמשחק של קוג'ימה :מ
שתי ההכרזות היו
"אנחנו עושים משחק עם קוג'ימה please be excited " לפחות להרגשתי.
דודי: שמע, אם כבר היה לי אקסבוקס בבית כמוך, אז כן גם אני פשוט הייתי נהנה מכל מה שהגיימפאס מציע, אבל אני בניגוד אליך נמצא במצב של וואלה מה אני הולך לשחק על האקסבוקס אחרי סטארפיילד עד שיגיע TES6? ולי מייקרוסופט לא נתנו תשובות ואני צריך תשובות צריך לדעת שהמכשיר לא ישכב כמו לבנה בסלון הבנתי שיש איזה אירוע אקסבוקס מורחב, שאולי כן יראה דברים שלא ראינו בתערוכה הקודמת? אולי מייקרוסופט יפגיזו?
אולי פייבל אולי יהיה טיזר על מה שinxile עושים? אני הרבה יותר איש של פורצה הורייזן מGT7 אז מקסימום הבוקס תהיה מכונה של פורצה אבל אני רוצה יותר
וכן מאכזב שדיאבלו 4 לא חינמי בגיימפאס כאילו אתם אשכרה קונים את החברה למה לא להצהיר כבר שזה יגיע לגיימאפס?
אינטר: תראה לי משחק שמתקרב לסקאלה של בטסדה והוא לא קלאנקי, יש דבר כזה? רוקסטאר אולי בטופ בהכל,אבל המערכת ירי שלהם תמיד היתה חרא של כלבים כמו שהמערכת קרב של בטסדה היא חרא של כלבים, מה ההבדל. הRPG היחיד שעולה לי בראש שהוא לא קלאנקי זה מאס אפקט 2 אבל אין בו 1% ממה שיש אצל רוקסטאר או בטסדה...
ביום שמישהו יביא איזה WRPG של בטסדה שמרגיש כמו משחק נוטידוג או רמדי, אני אסתום ת'פה אבל אין כזה.
אני כן יכול להרים גבה על זה שבטסדה לא באמת החליפו את המנוע הישן ושיש שם הרבה קוד של oblivion אבל האוורד פשוט הודה "אנחנו מפתחי משחקים אנחנו לא מפתחי מנועים"
אין להם את היכולת להרים מנוע שיעשה צדק לשאפתנות שלהם ואני לא יודע למי יש. אולי רק ליוביסופט אם היא היתה מתחייבת לתת לכל הצוותים שלה לעבוד על סטארפיילד ביחד.
כאילו כן, הרבה מה970 כוכבים האלה של סטארפיילד יהיו מלאים בהרבה גאנק ובהרבה תוכן לא מעניין שצריך לחפור את הכוכבים בשביל למצוא את התוכן המעניין,אבל ככה המשחקים של בטסדה עובדים הם שמים לך תוכן לא משהו בcritical path ובסיפור הראשי, ומחביאים את כל התוכן הכי טוב בעולם עצמו כדי לאלץ אותנו לעשות exploration וחקירה .
זו אחת הסיבות שזה מרגיש כל כך כייף לחקור אותם אתה לא יודע על מה תפול מעבר לפינה.
InterAl כתב:הטיעון שקלאנקיות זה בסדר כי הסקייל גדול היה רלוונטי בעשור הקודם, וגם בקושי... אחרי horizon, botw, ER ואחרים שמציגים עולמות פתוחים ענקיים, זה כבר פחות תופס. כן, במשחקי בת׳סדה יש יותר תוכן, אבל זה עדיין לא מצדיק משחק שהגיימפליי שלו נראה חרא בסטנדרטים של היום.
InterAl כתב:גם משחקים ישנים יותר כמו far cry 2 הציגו רמת אינטראקטיביות גבוהה... זה לא משהו שדורש המון משאבים. וכמובן שגם botw מוכיח את זה (אם כי למען האמת, העולם שלו די ריק). איזה אינטראקציה מטורפת יש כבר במשחקי בת׳סדה? באמת ששום דבר שאמור לדרוש המון משאבי חישוב. וסקייל גלקטי לא אמור לשנות יותר מדי לדעתי. המנוע עושה חישובי זמן אמת של הסביבה הקרובה, לא של npcs שנמצאים בפלנטה אחרת.
DrKeo כתב:InterAl כתב:גם משחקים ישנים יותר כמו far cry 2 הציגו רמת אינטראקטיביות גבוהה... זה לא משהו שדורש המון משאבים. וכמובן שגם botw מוכיח את זה (אם כי למען האמת, העולם שלו די ריק). איזה אינטראקציה מטורפת יש כבר במשחקי בת׳סדה? באמת ששום דבר שאמור לדרוש המון משאבי חישוב. וסקייל גלקטי לא אמור לשנות יותר מדי לדעתי. המנוע עושה חישובי זמן אמת של הסביבה הקרובה, לא של npcs שנמצאים בפלנטה אחרת.
אנטרקטיביות גבוהה זה יחסי, ב-FC2 יש יחסית אינטרקטיביות וזה בעיקר בולט בסרטוני השוואה בין 2 ל-5 שיצאו בזמנו, אבל 5 העדיף פוליש על מערכות ואנטרקטיביות, הרי בסופו של יום המשאבי הזרמה ו-CPU שעמדו ל-FC2 ול-FC5 היו כמעט זהים למרות ההבדל הדורי. בו נגיד שאותם סרטוני גלגלי גבינה בסקיירים (שאני מזכיר רץ על אותה קונסולה כמו FC2) לא היו אפשריים כמעט באף משחק מודרני.
בנוגע לסקייל הגדול, כשאתה עובד ב-scale כזה אתה נכנס לסט בעיות חדש לגמרי. אתה מוזמן לקרא למשל על הקשיים שהצוות של SC עבר באתגר מיקום הדמויות במרחב שדחף אותם לעבור למערכת גריד 64 ביט בגלל שגריד של משחק קונבנציונאלי פשוט לא תפקד בסדרי גודל של כוכב לכת. כשאתה עושה עולם גדול פי 6, כל מה שאתה צריך לעשות זה להשתמש בפי 6 זיכרון ואתה מסודר. כשאתה עובר לסקייל אינסופי, יש לך סט בעיות חדש לגמרי.
וכמובן, כמו שאמרתי כמה פעמים מקודם, אם זה סתם אוסף של שלבים שנטענים ולא seamless אז באמת שכל זה לא רלוונטי.
InterAl כתב:אותם סרטוני גבינה גם נעשו באובליביון, ואפשר לעשות גם בכל משחק אחר עם מנוע פיזיקלי. זה לא מעיד על משהו מבחינת מורכבות המשחק עצמו. ולגבי הסקייל עם ה-64 ביט, הם הגדילו את הגריד כדי לאפשר ייצוג טוב יותר של המרחב, מן הסתם הוא לא יושב כולו בזיכרון. אגב, גם לדאגרפול היה עולם seamless שהוא פרקטית אינסופי (משהו כמו פי אלף מגודל העולם של botw). הגודל של העולם לא באמת רלוונטי לדעתי, הוא לא יושב בזיכרון ואין שום סימולציה של כל העולם בזמן אמת ממילא, באף משחק. החישובים הם כמעט תמיד מקומיים לשחקן.
InterAl כתב:גם חפצים במורווינד נשארו איפה שהשארת אותם. גם בדאגרפול (כל עוד זה היה בתוך בית, אם אני לא טועה). מה כבר צריך לשמור, id + קואורדינטה? 8 בייט בלחץ, אולי 16 אם זה גריד 64 ביט? מפתחים לא עושים את זה כי זה לא מספיק חשוב, לא כי יש פה איזה אתגר טכני.
וכן, המשחק ״עוקב״ אחרי npcs וחפצים. זה לא אומר שיש סימולציה בזמן אמת של כל החפצים וה-npcs... כשאתה נמצא בעיר א׳ המשחק לא מריץ את ה-ai של ה-npcs בעיר ב׳. וזה גם לא משנה אם זה seamless או לא. במקרה של seamless הסימולציה פשוט קורית ברדיוס מסוים סביב השחקן.
Laskin כתב:לפי הלוז בעמוד הראשון פה, יש כרגע deep dive, זה קורה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 90 אורחים