Kazz כתב:glass man כתב:קאז, לול אתה הורג אותי עם הקטע הזה של ה"בילויים" אני קונה 3-4 משחקים בחודש מאז 2007 מאז שיש לי הכנסה נורמלית וזה בדיוק מה שעשיתי גם לפני הקורונה וגם בקורונה וגם עכשיו, הארדקור יקנו תמיד, זה לא משנה שעכשיו גיימרים יכולים לצאת למסיבות ולחופשות ולצימרים ומה שאתה לא רוצה... כי הארדקור גיימר יעשה גם את הדברים האלה וגם יקנה את המשחקים שהוא רוצה.
הקזואלס? כן, הם ינטשו ברגע שיהיה להם משהו אחר לעשות, ואם אתה תבדוק לא מעט מהחברות האלה מתבכיינות למעשה על ירידה בMonetize של משחקי Free to play/
וזו הטענה פה שאתה מסרב לקלוט.
זו שרשרת. אם היו משחקים שהם דור נוכחי על הPS5/X הארדקורס היו בולמים את הירידה הזו בהכנסה, סוני ומייק העדיפו ללכת על האסטרטגיה של למכור משחקי PS4 בהגדרות של PC, הן חשבו שככה הן ינצחו פעמיים גם ירוויחו את קהל הPS4/ONE הוותיק, וגם ההארדקורס הפריארים יקנו את משחקי הפס4 האלה... התברר להם שהם טעו ובגדול עם האסטרטגיה העלובה הזו ועכשיו הם קוצרים את מה שהם זרעו.
וואו גלאס, תפסיק לדבר על עצמך ותקלוט. הבוסט של הקורונה לא בא משחקני הארדקור. אז עכשיו שהאפקט הזה דועך זה לא בגלל ששחקני הארדקור מצביעים בארנק ולא קונים כי אין משחקים בלעדיים לדור החדש.
תפסיק לספר סיפורים לעצמך. סגמנט ההארדקור לא היה בולם ירידה שבאה מעלייה מטוארית עקב סגרים עולמיים. ומשחקים בלעדיים לדור הבא לא יכולים לעזור כשיש מחסור בקונסולות הדור הבא.
DrKeo כתב:
זה לא נכון, זה היה הq1 הכי גרוע של פלייסטיישן מבחינת מכירת משחקים מאז 2017. פעם אחרונה שבדקתי לא הייתה מגיפה ב2018 או ב2019. אז חלאס להמציא נתונים קאז:
Q1 22 - 47.1m
Q1 21 - 63.6m
Q1 20 - 91.4m
Q1 19 - 50.5m
Q1 18 - 47.7m
Q1 17 - 45.9m
Q1 16 - 39.9m
והרווחים של סוני עלו בהשוואה לרבעון המקביל שנה שעברה, אנשים שמו ברבעון הזה יותר כסף על מוצרים של סוני, לא פחות. ספציפית בידור, מחלקת הבידור של סוני הביאה זינוק אדיר של 70% ברבעון הזה. אז כנראה שבעיקר פלייסטיישן ספציפית בירידה.
אז אם נתעלם לרגע מהמגיפה שהביאה בוסט מטורף, הרבעון הזה שובר רצף עליה קבוע של עשור. אז מי יודע, אולי זה חד פעמי ורבעון הבא פלייסטיישם יתפוצץ שוב. אבל כרגע הביקוש לקונסולות בירידה, מספר השחקנים הצטמצם, אנשים לא הצטרפו לפלוס למרות השיגור של השירות החדש וכמות התוכנה שנמכרה ירד משמעותית בכל הגזרות (לא רק בלעדיים של סוני). זה לא קשור למגיפה כמו שראינו, אז אולי זה המיתון. אבל בזמן המיתון הזה בידור פורח, בדיוק כמו שהוא פורח במגיפה כי משחקי וידאו זה בידור זול, יותר זול מלצאת מהבית.
התכוונתי מבחינת הדיווח של NPD הכללי שהרבעון הזה עדיין גבוה יותר מלפני המגיפה.
47.1 או 47.7 או 45.9 או 50.5 מיליון זה לא באמת הבדלים ששווה לדבר עליהם. הרבעון הזה היה יבש במשחקי AAA צד ג'. משחקי הצד ג' הכי גדולים בפלייסטישן הם משחקים שפונים לסגמנט יותר קזואלי כמו פורנטנייט ו-וורזון. אז הגיוני שדברים שקורים בעולם הגדול, את ההשפעה של זה נראה במכירות של תוכן צד ג' וב engagement שלהם בפלטפורמה.
מספרי בעלי הPS5 נכון ל2022
קרוב ל21M אמורה להגיע לשם בכל רגע.
המשחק הכי נמכר על הPS5 נכון לעכשיו DS עם 1.4M עותקים.
מספר בעלי GameCube: 21M
המשחק הכי נמכר לגיים קיוב: סמאש 7.41M
המסקנה: תן ןקח משחק מושך על הPS5 מסוגל למכור כרגע לכל הפחות 6M עותקים הוא לא הגיע לזה כי אין משחקים מושכים על הפלטפורמה.
ותחסוך ממני סיפורי סבתא כגון "לקיוב היה יותר זמן למכור את העותקים האלה" כי אם אתה בא לרשום לי את זה אתה יודע שאתה חרטטן עם תעודות היום אנחנו נמצאים בתקופה שמשחק מושך יכול למכור מעל 3M עותקים בשלושה ימים. עם הפופלאריות הגועשת של גיימינג כיום להיט השקה על הפס5 יכל לעשות מספרים חסרי תקידים במכירות, אתה יודע אם אשכרה היתה תוכנה מושכת.
על סמך דיונים קודמים אני יודע שאתה לא מבין שום דבר בכלכלה ואני מבזבז את זמני, אבל אני עדיין אגיד לך תוכנה מושכת יכולה להציל כל דבר ולמכור על כל דבר.
אתה מוזמן להסתכל על הPSP שהיתה קונסולה מדשדשת, הגיע אליה מונסטר האנטר, אתה יודע משחק שהביא את הארדקור לפלטפורמה והפך אותה לקונסולה של 82M מליון יחידות.
תבין (אתה לא תבין) זה עובד ככה.
1. אתה מביא את ההארדקור עם תוכנה מושכת
2. הארדקור מדברים טוב על הפלטפורמה שלך לחברים הקזואלים שלהם.
3. החברים הקזואלים של הארדקור קונים את הפלטפורמה שההארדקור בחרו.
4. כשהקזואלים לא קונים כלום, כי הם קאזואלים שלא מבינים מהחיים שלהם חסרי בינה ומחשבה, הארדקור שם להמשיך לקנות את המשחקים, ולהשאיר את הפלטפורמה חיה.
אני מבין שאתה ישראלי מצוי עם פערי ידע, ואני בא עם ציפיות נמוכות לויכוח הזה,אבל עדיין.