Kazz כתב:glass man כתב:אף אחד (כולל נדב) לא מדבר על כמה שהמשחקים של סוני לא מוכרים על הPC? אפשר כבר לומר בוודאות שהרוב המוחלט של המשחקים שלהם עד עכשיו בקושי מזיזים יחידות, ושרק GOW וספיידרמן היו סיפורי הצלחה אמיתים.
ו
קאז, תגיד מה שתגיד, אם אתה כנה, בנתיים הוכח פה שנדב צדק, לפי שעה הם עושים גרושים מהפורטים האלה.
אבן הבוחן תהייה המשחקים העדכניים שלהם. אי אפשר להוציא כל משחק, בכל תקופה ובכל מחיר.
אנצ'רטד 4 נדחה ולבסוף יצא בתקופה עמוסה, הוא המשחק הישן ביותר עד כה של סוני והמחירים גבוהים.glass man כתב:(אגב, קאז, איך התעלמת באלגנטיות מהמאמר ש30FPS זה בלתי נמנע מDF ) אותם DF שאתה מרבה לצטט שנוח לך. LOL.
כי הם לא אמרו שום דבר חדש. המנהג של המפתחים לכוון ל 30 FPS ידוע. לא הייתה במאמר התייחסות לכל הנסיבות החדשות בדור הזה שעשויות לשנות את המשוואה הן מבחינת המפתחים והן מבחינת השחקנים.
בנוגע לאמירות של ספנסר, אני כבר מתחיל לחשוד שהן נאמרות לאוזני הרגולטורים.
Laskin כתב:אבל יש את אלמנט הRT שמפיל ביצועים לחצי. אז מי שירצה משחקים שנראים כמו ״משחקי פס5 ולא פס 4.5״ ישחק בהם ב-30 פריימים ומי שירצה לוותר על ממתקי עיניים מסויימים יוכל לשחק ב-60. זה נראה לי נהדר לתת אופציית בחירה למשחקים שהCPU יאפשר זאת. למה להתנגד לזה?
glass man כתב:אוקיי קיבלתי. פשוט קח בחשבון שלפי סוני עצמה כל משחק בערך הולך לצאת על הPC אחרי תקופת צינון של כמה חודשים/שנה/שנים כמעט לא יהיה day one. אז מתי יהיה הזמן הנכון?
Kazz כתב:מניתי כבר את הנסיבות.
ההשפעה של מצב 60 FPS על טיב המשחק וההנאה ממנו עולה בהרבה על משחק 30 FPS עם LOD טיפה יותר טוב. אתה קורא את מה שאתה כותב?
מה זה הבוגימן הזה שאתה מדמיין? תראה לי דוגמאות של מצב 60 FPS שמחבל במשחקיות ובמכניקות.
הפס5 היא לא קונסולות הבסיס. לכל המפתחות שאינן סוני קונסולות הבסיס ה XSS שחלשה משמעותית מהשתיים האחרות.
אתה כל הדור הזה אומר שה XSS לא תגביל ולא תחזיק מאחור את 2 הקונסלות האחרות, אבל מצב 60 FPS במשחקי פס5 ו XSX זה הנורא מכל?
בגלל החולשה של ה XSS אנחנו רואים משחקים שם שלא מציעים את כל מצבי הגרפיקה שבגרסאות האחרות, וגם לא מציעים RT.
אבל זה שהיא לא מצליחה לסחוב RT לא גרר ביטול RT בגרסאות הפס5 וה XSX.
Kazz כתב:גות'האם נייטס זה לא משחק שהייתי מנפנף בו. כרגע יש רק את פלייג טייל 2, ולא הייתי פוסל שהוא יקבל בעתיד עדכון למצב ביצועים, כמו ש WD:L קיבל.
הטיעון בכל אופן מעולם לא היה 0 משחקים בלי מצב 60FPS.
עדיין לא עולה לי לראש דוגמאות למשחק שמצב ה 60FPS שלו מחבל במשחקיות באופן כה פטאלי כמו שאתה מתאר.
RT מוסיף עומס על המעבד. ל XSS יש אותו מעבד כמו ל XSX, לא? אז למה יש משחקים שלא מציעים RT בגרסת ה S? אם לכאורה ביצועי המעבד זהים, שיעשו ריקונסטרוקציה מ 900P ואפקטי RT ברבע רזולוציה כדי לתת אוויר ל GPU החלש יותר, לא?
idan כתב:השאלה היחידה שבאמת חשובה כאן זה האם המשחקי 30fps יציגו את הקפיצה הגרפית שכולם מייחלים לה. פלייג טייל, לדעתי לפחות, לא עושה את זה. ולמרות שאני לא חושב שמצב ביצועים זה קריטי במיוחד למשחק מהסוג שלו, ממה שראיתי הוא כן קיבל לא מעט ביקורת על כך שהוא לא רץ ב 60 (עניין שהרבה שחקני קונסולות התרגלו אליו), ככה שהגרפיקה שלו כנראה לא שכנעה הרבה אנשים שהטרייד אוף מוצדק. תכלס בשלב הזה משחקים יצטרכו להיראות כמו דמואים של אנריל בשביל שהחזרה ל 30 תרגיש מוצדקת.
bling כתב:Laskin כתב:אבל יש את אלמנט הRT שמפיל ביצועים לחצי. אז מי שירצה משחקים שנראים כמו ״משחקי פס5 ולא פס 4.5״ ישחק בהם ב-30 פריימים ומי שירצה לוותר על ממתקי עיניים מסויימים יוכל לשחק ב-60. זה נראה לי נהדר לתת אופציית בחירה למשחקים שהCPU יאפשר זאת. למה להתנגד לזה?
כאילו נו באמת כזה. ה RT לא שווה בפני עצמו לגראפיקה של הדור הבא אחרת אנחנו כבר חוגגים דור חדש כבר שנים (וכידוע בפועל אין שום משחק AAA דור הבא אמיתי)
אין פשרות בעניין, בשביל לסחוט מה שצריך מהחומרה מכוונים ל 30 פריימים ורזולוציה טובה אבל לא גבוהה מדי אחרת תהיה פשרה משמעותית. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, ברגע שיש מוד ביצועים אתה כבר יודע מראש שאת המשחק הזה לא בנו כדי לנצל את החומרה עד הסוף מבחינת היכולות שלה. לא יעזור כלום.
Kazz כתב:glass man כתב:אוקיי קיבלתי. פשוט קח בחשבון שלפי סוני עצמה כל משחק בערך הולך לצאת על הPC אחרי תקופת צינון של כמה חודשים/שנה/שנים כמעט לא יהיה day one. אז מתי יהיה הזמן הנכון?
אמרתי: המבחן הוא משחקי הפס5. TLOU, ריטרנל ואחרים. אולי מיילס מורלס, אני לא יודע איך ישפיע השחרור הצמוד לספיידרמן המקורי. סאקבוי הוכרז ושוחרר בערך בטווח של חודש.
סוני צריכה להפיק לקחים ולא לחשוב שכל משחק שהם יוציאו יפציץ. צריך להתחשב בשיבוצים, במחירים וגם לעשות יותר שיווק.
--
מספיק עם טיעוני הקש. משחק בלעדי לדור הבא ב 60 FPS הוא לא משחק ברמה גרפית של פס4 או 4.5...
idan כתב: אני מניח ששנה הבא יהיו גם יותר משחקים של 30 כמו סיילנט היל, אבל גל רציני של כאלה שמכוונים לפריים כזה עם רזולוציות לא גבוהות במיוחד ודרישות מערכת שמטרגטות כרטיסי מסך שווי ערך לקונוסולות החדשות כבסיס, אולי רק ב 2024. וגם זה לא באמת מבוסס על משהו קונקרטי חוץ מהעובדה שאני פשוט מאמין שמתישהו זה יקרה, כי ככה תמיד היה, ויותר מחצי תעשייה עובדת על אנריל 5 וראינו מה אפשר להוציא ממנו כאשר מכוונים ל 30. בסופו של דבר גרפיקה מוכרת והגיוני להניח שרוב המפתחים יתמקדו במה שהם תמיד מתמקדים כאשר הם באים לנצל כוח של קונסולות - כבר לא כל כך - חדשות.
idan כתב:וכן, כמו שאמרתי, אנשים יתרגלו מן הסתם. זה לא משנה את העובדה שכרגע יש דרישה וציפייה ל 60 והיא תיגמר, או לפחות 30 יתקבל יותר בהבנה, רק כאשר משחקים יציגו איכות גרפית גבוהה יותר מההיצע הקיים, מהדור ביניים הזה שאנחנו נמצאים בו, משהו חדש שהם לא ראו לפני כן. PT נראה סבבה, אבל הוא לא זה.
Laskin כתב:תדמיין רגע את משחק הדור הבא הלינארי המרשים הזה שאתה מדמיין לך בראש… משהו שמפוצץ ראשים באמת ברמת הפירוט והתאורה שלו… והוא כמובן ב-30 פריימים.
האם יש למשחק הזה גם RT? אם כן - הוא 90% יוכל לרוץ גם בלי RT ב-60 פריימים.
אם לא אז הוא יישאר ב-30 והכל טוב, או שיורידו פירוט ורזולוציה אם זה יאפשר להם להגיע ל-60. אני רק אומר שאם יש משחקים ממש מרשימים כאלה ויש להם RT - הייתי שמח לקבל את האופציה לשחק בו בלי זה, בקצב פריימים כפול, כי RT אכן מוריד את הביצועים בחצי. שיתנו את האופציה ואני אחליט אם אני רוצה משחקיות זורמת יותר או גרפיקה יפה יותר.
Laskin כתב:ושוב, אנחנו חלוקים לגבי יכולות הדור הנכחי בתחום הRT, אני חושב שמעטים יהיו המשחקים שיתבססו על מערכת תאורה שכזו בלבד, וכן תוכל לכבות ולהפעיל תאורה "רגילה" ברובם. שוב, לא מדבר על כל המשחקים, אבל רובם המכריע להערכתי. כמו כן אנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה בסוויץ' 2 והרבה מזה תלוי בו... יתכן בהחלט שהוא כמו גם הXSS יחזיקו את הדור לאחור בהיבט הזה, וכל עניין הריי טרייסינג ה"מלא" יופעל בעיקר בקונסולות פרו כ"בונוס" למי שמעוניין בכך.
Laskin כתב:אני חושב שמבחן טוב שנראה בקרוב מאוד יהיה ספיידרמן 2... אתה חושב שלא יהיה לו מצב 60? אני חושב שכן יהיה לו, וכנראה שהדרך שבה הם ישיגו את זה יהיה לוותר על הRT. אישית, אני לא יכול לדמיין לשחק בספיידרמן ב-30 פריימים. אופציה נוספת היא 1080P עם RT ב-60 פריימים, עם כנראה רמת פירוט נמוכה בהרבה, ואני לא בטוח שעדיף להתפשר על רמת פירוט נמוכה בהרבה בשביל האפקטים והתאורה של RT. אולי כן. אבל אני מאוד מאוד אשמח לכל הפחות שתהיה לי את האופציה לבחור.
Laskin כתב:אין לנו עדיין מושג מה יהיה בדיוק בפורצה הזה, כבר ראינו הכרזות של מיקרוסופט ואז לא מממשים אותן או סתם משקרים לגביהן (ע"ע חישובים בענן וכו'), אולי על הXSS לא יהיה RT והם כן עובדים על מערכת תאורה נוספת? אולי הוא רץ ב-60 רק ב-1080P, ויתנו גם אופציה של 4K טבעי בלי RT? אולי בכלל כל הRT בזמן אמת בו יעבוד רק על המחשב ולא בקונסולות?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 89 אורחים