This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Kazz כתב:מה אתה כזה invested בדבר הזה. אפשר לתת טיעונים לגיטימיים בעד ונגד העסקה. אבל זה נראה שמיקרוספט ירו לעצמם בבוהן כאשר מיהרו להפוך את משחקי בת'סדה לבלעדיים.
אני אהבתי את התגובה של גייב ניואל להסכם שמיקרוסופט שלחו לסטים:We’re happy that Microsoft wants to continue using Steam to reach customers with Call of Duty when their Activision acquisition closes. Microsoft has been on Steam for a long time and we take it as a signal that they are happy with gamers reception to that and the work we are doing. Our job is to keep building valuable features for not only Microsoft but all Steam customers and partners.
Microsoft offered and even sent us a draft agreement for a long-term Call of Duty commitment but it wasn’t necessary for us because a) we’re not believers in requiring any partner to have an agreement that locks them to shipping games on Steam into the distant future b) Phil and the games team at Microsoft have always followed through on what they told us they would do so we trust their intentions and c) we think Microsoft has all the motivation they need to be on the platforms and devices where Call of Duty customers want to be.
לגזור ולשמור. זו הפילוסופיה שמחזיקת פלטפורמה צריכה לנהוג לפיה. התעשייה הייתה במקום טוב יותר אם שאר השחקניות היו נוקטות באותה גישה.
Stick כתב:יש להם סיבה לעשות את זה? כאילו, אם המפתחים באים למייקרוסופט ואומרים שהם מעדיפים לעבוד על מנוע אחר וקיים כי הוא יתאים לפיתוח שלהם, נניח, יש למייקרוסופט סיבה סבירה לסרב ולסרבל את הפיתוח?
Stick כתב:אני דווקא מכיר שפרוסטבייט דפק לגמרי את הפיתוח של ביוור, ואפילו של משחקי פיפא במובן מסוים (הזוי להזכר שבדור הקודם פיפא השיקו מנוע חדש לגמרי שבנו במיוחד, כדי להחליף אותו בפרוסטבייט אחרי משחק אחד). ובכל מקרה כשריספוון אמרו שהם לא מוכנים לעבוד עם פרוסטביט על ג'דיי, הם קיבלו את מבוקשם בסוף.
אני לא באמת מבין בזה, אבל אלו הדברים שאני הבנתי מכל מני דיווחים לאורך הדור, יכול להיות שאני טועה.
בכל מקרה השאלה בהקשר של מייקרוסופט היא יותר עניין של האם מייקרוסופט פשוט נתנה להם תקציב וזמן לפתח ולקסטם לעצמם את המנוע בדיוק כמו שהם רוצים, ולכן הוא אמנם נדחה, אבל אני חושב שזה דבר טוב (מזכיר את משחקי סוני שלכל צוות כמעט יש מנוע משל עצמו). או האם מייקרוסופט חייבה אותם להשתמש במנוע ספציפי, לא קשור וכזה שהמפתחים היו צריכים להקיא הרבה דם כדי לגרום לו לעבוד. מה שמעורר את השאלה למה בעצם שהם יעשו כזה דבר?
Stick כתב:אני דווקא מכיר שפרוסטבייט דפק לגמרי את הפיתוח של ביוור, ואפילו של משחקי פיפא במובן מסוים (הזוי להזכר שבדור הקודם פיפא השיקו מנוע חדש לגמרי שבנו במיוחד, כדי להחליף אותו בפרוסטבייט אחרי משחק אחד). ובכל מקרה כשריספוון אמרו שהם לא מוכנים לעבוד עם פרוסטביט על ג'דיי, הם קיבלו את מבוקשם בסוף.
אני לא באמת מבין בזה, אבל אלו הדברים שאני הבנתי מכל מני דיווחים לאורך הדור, יכול להיות שאני טועה.
Laskin כתב:בעיניי זה נראה מעט…. גנרי.
בטח מול אטומיק הארט.
אז פה לפחות זה 1:0 לרוסיה, מבחינתי…
יחד עם זאת, הצוות הזה כבר הוכיח את עצמו וזה של אטומיק ממש לא.
Laskin כתב:מעניין אם יהיה DOA כמו המשחק ההוא של נינג׳ה ת׳אורי שהיה אמור להתחרות בפורטנייט, או שבאמת יש פה משהו מיוחד.
מן הסתם ארקיין עם רקורד הרבה יותר טוב אבל המשחק הזה לא מושך אותי בשום צורה, ואני די אוהב ערפדים וכד
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 91 אורחים