DrKeo כתב:לרוב גמגומים קורים בגלל מעבד איטי או במקרה של WD, שממליץ על מעבד מתומן, לא מספיק ת'רדים. כך או כך גמגומים לא תראה בממוצע FPS אז הבנצ'מארקים משקרים. TOMSHARDWARE דווקא כן עושים ניתוח גמגומים אבל עדין לא ראיתי אצלם ניתוח לWD.
הורדתי אותו בשביל לראות איך הוא רץ בשביל לדעת אם לקנות או לא ובULTRA בזמן נהיגה זה פשוט לא שחיק על ה660TI שלי. המשחק רץ נהדר ואז פתאום מחליט לגמגם ואני נכנס בכל מכונית שנוסעת בכביש, פשוט לא כיף. אני אחכה שיתקנו את הבעיות לפני שאני קונה אותו.
DrKeo כתב:לרוב גמגומים קורים בגלל מעבד איטי או במקרה של WD, שממליץ על מעבד מתומן, לא מספיק ת'רדים. כך או כך גמגומים לא תראה בממוצע FPS אז הבנצ'מארקים משקרים. TOMSHARDWARE דווקא כן עושים ניתוח גמגומים אבל עדין לא ראיתי אצלם ניתוח לWD.
הורדתי אותו בשביל לראות איך הוא רץ בשביל לדעת אם לקנות או לא ובULTRA בזמן נהיגה זה פשוט לא שחיק על ה660TI שלי. המשחק רץ נהדר ואז פתאום מחליט לגמגם ואני נכנס בכל מכונית שנוסעת בכביש, פשוט לא כיף. אני אחכה שיתקנו את הבעיות לפני שאני קונה אותו.
Death_119 כתב:זה swapping.
InterAl כתב:אכזבה. ממוצע 82 על הפס4 לאחר 26 ביקורות. 8 מגיימספוט, 7 מיורוגיימר, 8.4 מ-IGN.
bling כתב:וכן נראה שיש החרפה בביקורות ללא ספק, כבר יצאו יותר מדי משחקים מכדי שזה יהיה מקרי, אפילו ב GAF התחילו לדבר על זה ככה שלא רק אנחנו שמים לב לזה.
טרנזיסטור למשל זה מסוג המשחקי אינדי המקסימים/הזויים הללו שפעם אוטומטית זכו ל 9 והוא עכשיו יושב על 8 נמוך.
bling כתב:בינתיים שיחקתי רק במשימה הראשונה והוא מתחיל ממש טוב.
וזה באמת נכון שהוא נראה מדהים לפרקים ולפעמים רואים את מקורות ה CROSS GEN שלו והוא די בינוני, אין לו מראה אחיד אבל מצד שני יובי עשתה עבודה מדהימה בלהריץ משחק בסדר גודל כזה ב FPS כל כך יציב, הוא לא זז מ 30 על הפס4 (וגם על ה X1 לפי מה שאומרים), זה נראה שהיא קבעה עדיפות עליונה ל FPS חלק שלא יזוז במילימטר, בחיים לא שיחקתי משחק עולם פתוח שרץ ככה על קונסולה, באף דור, מהבחינה הזו היא באמת עשתה עבודה מדהימה.
matangt8 כתב:Watch dogs חטף בביקורות לא רק בגלל הגרפיקה. זה ניראה שהמפתחים של יובי לא למדו כלום מרוקסטאר. יותר מדי דברים חסרים בwatch dogs שיש בGta ואפילו בsaints row האחרונים שנותנים לך הרגשה כפיית כמו לירות מהרכב או מהאופנוע או תחנות רדיו שהיה קצת הרגשה שזה חי. פשוט אין את זה ולמרות שאני רק התחלה,אני אישית ציפיתי ליותר מהמשחק הזה.
Death_119 כתב:קח בחשבון שהמשחק רץ על 60 פריימים כמעט יציב על הפס4. הסיבה שהוא על 30 היא האקסבוקס.
Let's kick off with some initial observations on image quality. Generally speaking, intricate texture detail and high-contrast edges aren't the most obvious elements of Watch Dogs' visual make-up, so the good news is that despite lacking a full 1080p framebuffer, the PS4 edition remains a very handsome-looking game compared to the PC release running at maximum settings. The surprise is how close the pared-down Xbox One game compares; after Titanfall's aliasing issues, we had concerns about Watch Dogs' visual presentation, but it manages to acquit itself rather well overall, as the shots below should demonstrate.
However, pure pixel count isn't the only adjustment Ubisoft Montreal has made. Ambient occlusion is also reduced, if not removed completely on Xbox One, which is a bit of a blow given that the effect is really needed in the harshly lit daytime scenes. On top of that, shadow quality also appears to move down a notch on the Microsoft console, although this is only noticeable when you view things up close.
One of the elements we like about the PS4 version is that performance is pretty strong for an open-world title. It feels solid, motion is fluid, and controller latency - while a little muggy - is at least consistent for most of the duration. First impressions on making our way through the first mission Xbox One are rather positive: the game seems to be a complete match for the PS4 version, locking at 30fps.
When render time runs over budget, an adaptive v-sync kicks in when the game can no longer sustain 30fps, resulting in the manifestation of screen-tear until overall engine load has stabilised. Therein lies the principal difference between the Xbox One and PS4 versions of the game - the Microsoft console runs over budget more often, especially in driving sections, meaning more tearing. Noticeable, but not especially annoying on PS4, the Xbox One version is somewhat more intrusive in this regard - with tearing even appearing in certain cut-scenes, which remain completely solid on the Sony console.
Perhaps more disappointing are the issues with PC performance. We noted a lot of comments online about stutter and can confirm that this is an issue, even with powerful gaming hardware. It appears that streaming of assets is the major culprit as adjusting texture quality has much more of an effect than dialling back graphical presets. We'll go into depth on PC performance in the full Face-Off, coming soon, but first impressions are that while the stutter issue remains in effect on Nvidia hardware (with v-sync active, we see occasional frame-time dips from 16ms to 33ms to 50ms), it is much more of an issue with the AMD cards. Even going nuclear and throwing a top-end 290X at the problem didn't produce a satisfactory experience.
Megalomaniac כתב:
לרוקסטאר יש המון מה ללמוד מהמשחק הזה (כמו בינה מלאכותית, גיימפליי, שליטה בדמות שזאת תמיד היתה הבעיה של GTA)... וליוביסופט יש מה ללמוד מרוקסטאר... יש דברים ש-WD עושה יותר טוב מ-GTA למרות ש-GTA משחק טוב יותר.
המשחק הזה אמנם לא פורץ דרך כמו שכולם חשבו, אבל הוא כן עמד בציפיות שלי והוא מעולה... הוא לא חטף בראש, אפילו אני שאני ממש אוהב את המשחק הייתי מביא לו משהו כמו 8.5 שזה בדיוק הציון שמגיע לו. (לעולם של המשחק הייתי מביא 10, העיר מרגישה חיה ונושמת כמו שבחיים לא ראיתי במשחק עולם פתוח)
matangt8 כתב:רוקסטאר עשו את המשחק הטוב יותר בפי כמה פחות זיכרון לפיתוח. Watch dogs הוא לא רע אבל כניראה ציפיתי קצת ליוצר ממנו.
kririn כתב:
בכלל לא מדויק
WD יצא גם ל360 וPS3
כל מישחק שיוצא לשתי הדורות (אני לא מדבר על "אותו שם מישחק שונה " ) ,צריך ליתחשב בקונסולות הישנות
כולל הXBOX360 ,שיצא במקור ב2005
בקרוב נתחיל ליראות יותר מישחקים שיזנחו את הדור הקודם ,באטמן הבא לדוגמה ,יהיה לדור החדש בילבד
יש סיכוי שיוציאו באטמן אחר לדור הישן
אבל המפתחת כבר לא תיהיה מוגבלת ,מבחינה של לחשוב על הקונסולות הישנות
Nucleus_Dawn כתב:וואטצ' דוגס מכר ב24 השעות הראשונות שלו, יותר מכל משחק יוביסופט אחר באותו הזמן.
הישג מרשים במיוחד לIP חדש, שסובל מדחייה לא קטנה, הצל הארוך במיוחד של GTA V ומהקפיצה בציפיות שהביאו איתן הקונסולות החדשות. במיוחד בהתחשב בכך שזה יותר ממותג סופר פופולארי ומבוסס כמו AC.
גם די בטוח שנראה את WD2 מתישהו, כך שגם די בטוח שנזכה לראות איך WD נראה, כשהוא לא צריך לחשוב גם על קונסולות בנות 7-8.
נראה שלנסות לחקות את רוקסטאר זו אחלה נוסחא, להמון המון מכירות. אולי בעוד עשור, WD5 יעשה 33 מיליון יחידות בכמה חודשים קצרים. אולי לא.
erezronen כתב:
לא יודע כמה זה הישג כל כך גדול. מאי תמיד היה חודש מעולה למשחקי עולם פתוח (לא סתם זה החודש הקבוע של רוקסטאר, שפשוט קצת הסתבכו עם הלו"ז בגלל הדחייה של GTA V). העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף. בקיצור - היה די צפוי שהוא מאוד מאוד יצליח. עכשיו צריך לחכות ולראות איך הם ימנפו את ההצלחה הזו הלאה.
erezronen כתב:
לא יודע כמה זה הישג כל כך גדול. מאי תמיד היה חודש מעולה למשחקי עולם פתוח (לא סתם זה החודש הקבוע של רוקסטאר, שפשוט קצת הסתבכו עם הלו"ז בגלל הדחייה של GTA V). העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף. בקיצור - היה די צפוי שהוא מאוד מאוד יצליח. עכשיו צריך לחכות ולראות איך הם ימנפו את ההצלחה הזו הלאה.
למכור ב24 השעות הראשונות יותר מכל משחקי AC, זה הישג גדול, גם אם קוראים למפיצה שלך EA, או אקטיוויז'ן.
בהנחה שזה לא איזה מקרה חריג, שמוכר 99.9999% מהמכירות שלו ב24 השעות הראשונות, כנראה שכבר די בטוח שהוא מכר טוב מאוד והצליח לבסס את עצמו כIP חדש, שיזכה להמשכים.
ברור שהיו הרבה דברים שהלכו לזכותו, אבל זה לא עושה את ההישג שלו פחות מרשים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים