Mandellla כתב:מקווה שתהיה אפשרות לעבור במשחק לערים במדינות אחרות עם ספינה/אוניית קיטור כמו פריז, מדריד, ברלין, אמסטרדם, איסטנבול, מוסקבה, קופנהגן, סטוקהולם, רומא, וינה, בעיקר ערים חשובות בכל העולם (לא רק ערי בירה, גם ערים מרכזיות כמו ברצלונה מתאים וגם לא רק באירופה), אולי אפילו מדינות שבריטניה שולטת אליהן באותה תקופה כמו ההתיישבות של דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו והקריביים (לא משנה אם זה היה בבלאק פלאג) וגם ברכבות של אנגליה לעבור מלונדון לערים בבריטניה עצמה כמו ליברפול, מנצ'סטר ואיזורים כמו סקוטלנד, ווילס ואירלנד.
לדעתי אפשרות כזו יכולה להיות כבדה מאוד (המשחק כמובן ישקל יותר מ10 GB), אבל יכולה להבטיח הצלחה לא קטנה ותרומה ענקית לסדרה, התקופה הויקטוריאנית מלאה בדברים מעניינים כמו המצאות ומאבקים בכל העולם, הGrappling Hook עלול להיות בעל עזר רב לשחקנים בשביל להגיע ממקום למקום וגם לטפס, מקווה שהמשחק יהיה מלא תוכן מעניין ואפילו יכלול את מה שרשמתי בהתחלה.
Yahel12 כתב:רק יצא AC:Unity וכבר הם עובדים על חדש? מה עוד אפשר לחדש בסדרת התנקשות
Yahel12 כתב:איך זה הגיוני עם כול שנה הם מוציאים משחק חדש? הם מפתחים משחק לעוד 4 שנים?
Mandellla כתב:יש להם כמה סטודיואים ברחבי העולם שעובדים על המשחקים, בזמן שבמונטריאול הם עבדו על יוניטי ב2010 כשברודרהוד היה המשחק הכי מוצלח שלהם באותה תקופה, כל שנה יצא טייטל (2011 רבליישנס, 2012 אססינס קריד 3 ו2013 בלאק פלאג), אני חייב לשבח את רוב עבודתם המרשימה, אפילו כשבכל משחק מרגיש לנו שיש משהו שהוא לא מושקע עד הסוף, בזכות הצוותים הענקיים שלהם בסטודיואים בכל רחבי העולם הם הצליחו להוציא כל שנה טייטל חדש עם שיפורים ושינויים לגיימפליי.
Death_119 כתב:כי מדובר בחברה שלא אוהבת לחדש מזה שנים. למה מזה Far cry 3 אם לא קונספט של משחק Grinding בתוספת קצת אלמנטים מAC כמו המצלמה שהיא סוג של Eagle eye או המגדלים. רוצה חדשנות? לך לValve או בליזארד.
Laskin כתב:חולק עלייך מעט בעניין בליזארד.
נכון, הם מלטשים דברים שכבר עשו וכו', אבל אני חושב שWOW יכול ללמד כל משחק מה זה "עולם פתוח", גם את רוקסטאר.
הוא עצום, ומפוצץ בתוכן מגוון מאוד...
בדיוק כמו שגירס לא "המציא" את הCOVER אבל כן ליטש אותו לרמה שהיה ממש מדהים - ככה WOW עשו לכמעט כל משחק שהם אי פעם הוציאו, ומגיע להם את הקרדיט על זה.
DrKeo כתב:עם כל הכבוד, יובי זאת לא בליזארד. בנוסף בליזארד מוציאה משחק בסדרה פעם ב8 שנים, לא פעם בשנה.
Nucleus_Dawn כתב:
לא ממש חושב שאפשר לקרוא לMMO עולם פתוח. כלומר, מלא אזורים סגורים בפניך במגוון של חסמים מלאכותיים. אם זה הרמה שלך, כמות השחקנים שאיתך וכן הלאה. העולם של WOW בהחלט מרשים (ובכל זאת, הוא בבנייה כבר 10 שנים), אבל הוא לא קרוב ללהרגיש אורגני כמו בFC3 ו4, או במשחקים של רוקסטאר.
Nucleus_Dawn כתב:
אין בבליזארד קמצוץ של חדשנות, מאז דיאבלו המקורי וגם הוא חריג.
כל מה שהם עושים זה גירסאות מלוטשות יותר של דברים שכבר נעשו לפני כן.
יוביסופט, לעומת זאת, בחוד החנית של משחקי עולם פתוח. הם החברה היחידה שאיננה רוקסטאר, שמעלה את הרף בתחום הזה.
מה זה FC3? שוטר מלוטש במיוחד, בעולם פתוח ומרשים במיוחד. יש לפחות אלמנט מקורי אחד במשחק - ציד לפיתוח הדמות. מערכת שלא זכור לי משהו כמוה. במקום מערכת גריינדינג, שבה מקבלים רק ניסיון שאיתו מפתחים את הדמות, יש מערכת של ציד ואיסוף, שמשנה משמעותית את הבחירה שלך באיזה אויב להלחם. המדד הוא לא כמות הXP שמקבלים מכל קרב, אלא סוג הLOOT הייחודי של כל אויב.
מערכת די מבריקה, סה"כ, שלא רק נשענת על גיימפליי הדוק וכיפי במיוחד (שכן, הירי עצמו בFAR CRY 3 ממש מושלם, שלא לדבר על החץ וקשת, שהיא אולי הנשק הכי טוב במשחקי וידאו כבר שנים), אלא גם פותרת בעיה לא פשוטה במשחקי עולם פתוח ומעודדת סקירה של הסביבה ולמידה שלה.
הם גם הכניסו כל מיני אלמנטים מעניינים אחרים של איסוף משאבים מהסביבה וcrafting, שאולי היו במקומות אחרים קודם לכן, אבל בטח לא באותו הז'אנר.
בהחלט משחק מרשים ומאז יציאתו ועד FAR CRY 4, באמת לא היה שום דבר כמוהו. אותו הדבר נכון לAC. סדרה וותיקה כבר, שאין שום דבר דומה לה. יוביסופט בהחלט הצליחה לבנות לעצמה פורטפוליו מגוון וייחודי.
Nucleus_Dawn כתב:
לא רואה מישהו פה שאומר שיובי זו בליזארד.
לא רואה איך חוסר היכולת/צורך של בליזארד לשחרר משחקים לעיתים קרובות (חוץ מהחליבה של WOW וחבילות התוספות שלו) קשור לעובדה שהם לא מקוריים.
DrKeo כתב:
אובי פשוט שוחקים את עצמם למוות, זה שמדברים עכשיו על AC של שנה הבאה הוציא לי את כל החשק לשחק בUNITY.
Laskin כתב:
לפי דעתי האישית - זה רק לטובה
Laskin כתב:
הכוונה בהודעה שלי הייתה שהליטוש שלהם הוא ברמה של חידוש בפני עצמו, כי אחר כך מחקים את איך שהם עשו את זה, ולא את מי שממנו העתיקו בליזארד.
אבל בקשר למה שציטטתי - אני ממש לא מסכים איתך. רוב מוחלט של WOW הוא עולם פתוח, וגם בFC4 למשל - יש איזורים שצריך לטעון כדי להגיע אליהם (גם להימלאיה וגם לשנגרילה) ובכל אופן - העולם של WOW אפילו לפני 10 שנים - היה הרבה יותר גדול ומגוון מכמעט כל משחק אחר שיצא מאז.
וכמובן שהוא לא מרגיש אורגני כמו FC4, הוא יצא לפני יותר מעשור והיה אמור לפעול על מחשבים ממש חלשים... זה עניין טכני, אבל מעבר לעניין הטכני? זה עולם ענק ומפוצץ בתוכן, לגמרי מרגיש "עולם פתוח"
Nucleus_Dawn כתב:
FC4 מלוטש במיוחד. הוא ברמה מאוד מאוד גבוהה.
האורגניות של FC וGTA לא נובעים מההבדל הטכני. הם נובעים מהכישרון האדיר של המפתחים שלהם.
ליצור עולם שמרגיש טוב ואורגני, תלוי ביכולות שלך בבניית שלבים, ביצירת דברים בעולם שפועלים בלי נגיעה של השחקן ובעוד אלף ואחת דברים אחרים.
WOW, כמו רוב הMMORPG, לא מציג עולם כזה. אין בכלל טעם להשוואה.
---
נדב, לא אמרתי מילה רעה על בליזארד. הם פשוט לא מקוריים בעליל. זה הכל.
אין ויכוח שחלק מהאנשים עלולים להתעייף מAC. אם המשחקים לא היו מציונים לעיתים קרובות וטובים בשאר הזמן, אז זה כבר היה קורה. מזל שהמשחקים כל כך מוצלחים, שיש 10 מיליון לפחות בכל שנה, שלא מרגישים עייפות ונהנים מאוד מAC חדש.
אני יכול בקלות לדמיין אם יוניטי היה המשך של 2. הוא בהכרח היה פחות טוב (כי הסדרה לא מכרה בין 2 ובינו איזה 30 מיליון עותקים ולכן השקיעו בו פחות כסף) וגם היה אכפת לי ממנו הרבה פחות, כי לא התחברתי למשחקים במשך דור שלם, שנה אחרי שנה.
DrKeo כתב:ההפך, היה אכפת לך ממנו הרבה יותר. זה כמו להגיד שלא היה לך אכפת מHL3 כי לא היו לך 30 משחקי HL בינהם. ההפך, ככל שיש יותר משחקים והם יוצאים בקצב גבוה יותר ככה יותר קל לך לוותר עליהם. אם יוניטי היה הAC הראשון מזה שש שנים אז וואללה, היה עף לך הפקק לקראתו.
יוניטי הוא פשוט עוד מאותו דבר גם מול AC2, אם היו חושבים עליו מחדש לגמרי מאז ועד היום כנראה שהוא היה משחק שונה מאוד ממה שהוא היום ולדעתי לטובה. אתה לא יכול להראות משחק שנתי אחד שהוא הרוויח מהיותו שנתי, כל מה שזה עושה זה להוזיל מהפרנצ'ייז.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 84 אורחים