bozeman כתב:כי זה זול ואפשרי. אתה לא תשתמש באותו צילום בסרט המשך, אבל בהחלט באותו מנוע ומודלים.
DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.
התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.
Stick כתב:DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.
התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.
נולאן הוא באמת אחד מהיוצאים מן הכלל שעושים סרטים כאלו שעדיין קהל היעד שלהם הוא אותו אחד, אפשר לציין גם את TEAM ICO מהצד השני.
אבל היוצאים מן הכלל האלו (ואני בטוח שיש עוד כמה) הם אחוז מזערי מול כל התעשייה ואתה יודע איך אומרים, הם רק מעידים על הכלל .
גם אני הייתי מאוד שמח לראות חברות עושות עוד ועוד משחקים חדשים שעומדים בפני עצמם אבל מה לעשות, אנחנו נמצאים בשוליים וזו לא הדרישה של רוב קהל היעד. להגיד שהתעשייה לא יכוה לפעול לפי הדרישה של קהל היעד שלה זה קצת.. מה?
אפשר גם להוסיף עוד נקודת מבט ולהסתכל על השוואה בין סרטים למשחקים מהצד הטכני, קודם כל כל מה שסרטים עושים זה לספר סיפור, ככה שהמשך הוא כמעט עבודה מאפס בתחום הזה (אין צורך לכתוב דמויות ראשיות חדשות בדרך כלל, אבל זהו פחות או יותר) בעוד שמשחקים מטבעם נשענים הרבה יותר על הגיימפלי שלהם ופה העבודה היא הרבה יותר שיפור והוספה על גבי בסיס קיים.
בנוסף אפשר להגיד שמבחינה אומנותית, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים החדשים שעומדים ליוצר קולנוע כדי לעשות המשך לאחר שנתיים-שלוש הם כמעט ולא מורגשים, בעוד שליוצר משחק ההתפתחות הטכנולוגית יכולה להיות משמעותית בטירוף (למשל מעבר דור, משחקים לPC. אפילו במשחקים לאותה הקונסולה אפשר לראות לעיתים קפיצה משמעותית לאחר מספר שנים) ולכן הוא יכול באמת לשנות ולהוסיף המון ולעשות במשחק החדש דברים שהוא רצה לעשות במשחק הקודם אבל לא יכל.
DrKeo כתב:Stick כתב:DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.
התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.
נולאן הוא באמת אחד מהיוצאים מן הכלל שעושים סרטים כאלו שעדיין קהל היעד שלהם הוא אותו אחד, אפשר לציין גם את TEAM ICO מהצד השני.
אבל היוצאים מן הכלל האלו (ואני בטוח שיש עוד כמה) הם אחוז מזערי מול כל התעשייה ואתה יודע איך אומרים, הם רק מעידים על הכלל .
גם אני הייתי מאוד שמח לראות חברות עושות עוד ועוד משחקים חדשים שעומדים בפני עצמם אבל מה לעשות, אנחנו נמצאים בשוליים וזו לא הדרישה של רוב קהל היעד. להגיד שהתעשייה לא יכוה לפעול לפי הדרישה של קהל היעד שלה זה קצת.. מה?
אפשר גם להוסיף עוד נקודת מבט ולהסתכל על השוואה בין סרטים למשחקים מהצד הטכני, קודם כל כל מה שסרטים עושים זה לספר סיפור, ככה שהמשך הוא כמעט עבודה מאפס בתחום הזה (אין צורך לכתוב דמויות ראשיות חדשות בדרך כלל, אבל זהו פחות או יותר) בעוד שמשחקים מטבעם נשענים הרבה יותר על הגיימפלי שלהם ופה העבודה היא הרבה יותר שיפור והוספה על גבי בסיס קיים.
בנוסף אפשר להגיד שמבחינה אומנותית, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים החדשים שעומדים ליוצר קולנוע כדי לעשות המשך לאחר שנתיים-שלוש הם כמעט ולא מורגשים, בעוד שליוצר משחק ההתפתחות הטכנולוגית יכולה להיות משמעותית בטירוף (למשל מעבר דור, משחקים לPC. אפילו במשחקים לאותה הקונסולה אפשר לראות לעיתים קפיצה משמעותית לאחר מספר שנים) ולכן הוא יכול באמת לשנות ולהוסיף המון ולעשות במשחק החדש דברים שהוא רצה לעשות במשחק הקודם אבל לא יכל.
ברור שנאולן יחסית מיוחד אבל הוא דוגמה ליוצר בלוק באסטרים מטורפים שכן עושה מה שבא לו פחות או יותר. במקביל אליו יש עוד אינסוף סרטים שלא מקבלים המשך, רוב הבמאים הגדולים עושים סרט אחד וממשיכים הלאה ולא מחפשים לעשות המשכים.
אני לא חושב שכל חברה בתעשיה צריכה לעשות את זה או יכולה לעשות את זה, אבל נוטי דוג כן. הנה, אתה נותן דוגמה של צוות ICO, בדיוק כמו שצוות ICO יכול לעשות את זה נוטי דוג יכולה פי כמה. משחקים כמו של נוטי דוג שנשענים כל כך על דמויות וסיפור ובמקביל מביאה קהל ענקי רק על סמך השם "נוטי דוג" הם הדוגמה המושלמת לחברה שכן יכולה להיות "כריסטופר נאולן". עצוב לי לראות אותם עושים משחק שהמספר בסוף שלו הוא "4". כן, אנצ'רטד 4 נראה ממש טוב, לעומת זאת אנצ'רטד 3 קצת פחות. גם יכול להיות שאנספשן 2 היה יכול להוית פשוט מדהים, מצד שני לא היינו מקבלים את אינטרסטלאר שאהבתי הרבה יותר מאנספשן.
לנוטי דוג יש את ההזדמנות, היא חד קרן, חבל לי לראות אותם עושים עוד אנצ'רטד ואחריו עוד אנצ'רטד ואז עוד TLOU ועוד TLOU ואז קצת עוד TLOU.
avive כתב:בגזרת הPS4 אני מחכה לאיזשהו סימן מנאטי דוג על THE LAST OF US 2
DrKeo כתב:אני דווקא מקווה שTLOU ישאר חוויה סגורה בפניה עצמה. אולי הגענו ליום שחברה כמו נוטי דוג יכולה להסתמך על השם שלה במקום על השם של הפרנצ'ייז. הייתי רוצה לראות אותם עושים משחק מקורי, כמו TLOU, כל פעם. כלומר אלה אם יש להם איזו טרילוגיה אפית לספר או משהו כזה, פשוט TLOU הרגיש כמו סיפור עם התחלה, אמצע וסוף ואני לא בטוח שאני רוצה המשך.
אגב, titan fall 2 זה לא פשוט COD: infinite warfare?
כמו שעומר ציין, זה קיים בגדול גם בקולנוע אבל הצד השני של הקולנוע, הסרטי איכות החד פעמיים עם התחלה, אמצע וסוף כמעט ואין בתעשיה. הייתי רוצה שTLOU יהיה כזה.
משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.
Stick כתב:לא, המקבילה של סוני היא דיסני, לא מארוול.
שוב, אנחנו מדברים פה על קנה מידה הרבה יותר גדול בתעשיית הסרטים על פני תעשיית המשחקים ולכן ההקבלה היא ממש לא מדויקת כמו שאתה מתאר.
מארוול הם אולפן, אולפן ענקי (שמתעסק כמובן לא רק בסרטים) שמאוד מצליח ומקבל יד חופשית לגמרי מדיסני לעשות מה שבא להם. מארוול הם הקול שמחליט איזה סרטים עושים, מתי, כמה יעלו, ואיך אבל בסופו של דבר הם נותנים דין וחשבון לדיסני. אם בעולם מקביל ולגמרי לא אפשרי מהיום כל הסרטים של מארוול הם כשלון כלכלי נוראי דיסני יבואו ויעמידו אותם במקום.
מארוול הם היוצרים של הסרטים שלהם, לצורך כך הם שוכרים במאים, אם במאי מחליט שלא בא לו על מה שמארוול החליט (כמו שקרה באנט מן למשל) אז הוא פשוט עוזב את הפרויקט ומגיע במאי אחר.
ניל דרוקמן וברוס סטראלי הם לא נולאן. הם שניהם עובדים של ND, נולאן הוא יוצר עצמאי שלא עובד בשביל WB והוא מחליט בעצמו מה בא לו לעשות לסרט הבא ומה בא לו אחרי זה. אם WB יחליטו שלא בא להם על זה, מפיצה אחרת בשמחה תקפוץ עליו.
DrKeo כתב:שנה אחת ממש רעה יכולה למוטט אולפן, תראה מה קרה לMGM לפני שנתיים. סוני יכולה לשרוד גם אם היא לא תוציא משחק אחד טוב במשך שנתיים (ע"ע השנתיים הראושנות של הפס4 ).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 54 אורחים