Death_119 כתב:על פי ign הגיימפליי הוא יותר באטמן מאשר gow. אין קומבואים אלא חזרתית אתה כל הזמן לוחץ על כפתור x ועם כפתור נוסף אתה מרים מגן. הqte הם לא חובה אלא ניתנים לביצוע כאשר מופיע b מעל הדמות ואז קטע של הרג נכנס למוד שצריך ללחץ על כפתור אחד ובין אם הצלחת או לא היריב כבר מת. הוא טען שאנימציות החיסול חוזרות על עצמן אבל קרייטק הבטיחו שיהיו יותר מ100. הוא גם ציין שהמשחק הרגיש כמו cod בתסרוט והלינאריות המוחלטת שלו. הריגות מקנות xp שבעזרתן רוכשים שידרוגים.
אם נושא הקומבואים נכון (למרות שקשה לי להאמין ופשוט מדובר בשלבים מאוד מוקדמים שאין יכולות לדמות) אז זה מעמיד את המשחק באור אחר לגמרי.
Nucleus_Dawn כתב:
ליניאריות מוחלטת כמו COD? נשמע כמו גוד אוף וור. מגניב לגמרי
Death_119 כתב:אכן, אבל אם המשחק לא יהיה עם גיימפליי זהה כמו שטענו בign הוא נדון לכישלון. Button mash של כפתור הוא לא בשבילי. יש גם בעיה קשה עם גיוון מהדמו שהוצג, אותו בארברי תקף אותו בכל פעם (השיבוטים שלו).
Nucleus_Dawn כתב:
ליניאריות מוחלטת כמו COD? נשמע כמו גוד אוף וור. מגניב לגמרי
swym כתב:הבעיה היא שמה שהופך את GOW לשונה זה הscope העצום של האויבים המיתולוגיים בגיבוי מערכת קרב מוצלחת (אולי לא הכי מתוחכמת, אבל קצת יותר מורכבת מבאטמן). אם פה לא תהיה אלטרנטיבה לscope (יצורים מיתולוגיים לא יהיו כי המשחק מנסה להיות מציאותי, אבל אולי קרבות ענק כן?) ולא למערכת הקרב (אולי מערכת טקטית שמאפשרת לנהל דמויות אחרות בשדה הקרב וראינו רק ניצוצות שלה בהדגמה?) אז המשחק הזה נידול לכישלון.
וכמו אחרים, גם אני חושש מזה שהמשחק עבר כמה גלגולי פיתוח והתחיל בכלל כמשחק קינקט לדור קודם. יש משחקים אחרים שבכל זאת הצליחו אחרי שהם חזרו לשולחן התכנונים (ספלינטר סל, alan wake) אבל זה בדרך כלל לא מנבא טוב למשחקים.
Death_119 כתב:פשוט בושה שזה מה שאתה כותב. אתה אשכרה משווה את באטמן למשחקים כגון DMC, NG וGOW? וואו... או שבחיים לא שיחקת באף אחד מהמשחקים או שהעיוורון שלך למייקרוסופט קפץ בצורה מטורפת דור. באטמן הוא משחק שבנוי על build up meter של שתי פעולות ו-4 גאדג'טים שבסיום ההתמלאות שלו (רצף של X8 ומעלה) אתה מקבל אפשרות לבצע מהלך מיוחד. כל השאר בנויים על עשרות רבות של יכולות שונות ומשונות, נשקים שמשנים את אופי המשחק ושילוב של הכל ביחד. אני פשוט בהלם.
צא מהסרט, אם Ryse יהיה משחק עם גיוון גדול (כמו שמציגים כל משחקי GOW הן ברמת סצנות הלחימה, היריבים והמקומות) לצד מערכת קרב הדוקה ועמוקה כמו שהמשחק מציג הוא יהיה מעולה. אם יפול לחזרתיות ועדיין יציג מערכת קרב דומה יהיה דאנטה. אם יציג חזרתיות לצד שימוש בשני כפתורים הוא יהיה באטמן.
swiss-the-engine כתב:אני לא רואה משהו מיוחד במערכת קרב של GOW. הכל מהוקצע אבל באמת שאני לא רואה למה לאמר שהוא עליון על משחק אחר מבחינת תחכום או עומק או איך שלא תרצו לקרוא לזה.
Kazz כתב:אם לא הספיקו הרשמים השליליים שהמשחק כבר קיבל: http://www.gamesradar.com/ryse-son-rome ... n-to-play/ http://www.destructoid.com/ryse-son-of- ... 5985.phtml http://www.escapistmagazine.com/article ... t-Devolved
עכשיו מגיע עוד פרט על המשחק : ה QTE מושלמים לבד גם אם אתה לוחץ על הכפתור הלא נכון וגם אם אתה לא לוחץ על שום דבר! ההסבר: 'לא רצינו לתסכל את השחקן'.
http://www.kotaku.com.au/2013/06/why-ry ... ame-of-e3/
Kazz כתב:אם לא הספיקו הרשמים השליליים שהמשחק כבר קיבל: http://www.gamesradar.com/ryse-son-rome ... n-to-play/ http://www.destructoid.com/ryse-son-of- ... 5985.phtml http://www.escapistmagazine.com/article ... t-Devolved
עכשיו מגיע עוד פרט על המשחק : ה QTE מושלמים לבד גם אם אתה לוחץ על הכפתור הלא נכון וגם אם אתה לא לוחץ על שום דבר! ההסבר: 'לא רצינו לתסכל את השחקן'.
http://www.kotaku.com.au/2013/06/why-ry ... ame-of-e3/
Death_119 כתב:לפי IGN הם לא מושלמים לבד אלא פשוט בין אם אתה מצליח או לא, הדמות מולך תמות פשוט בצורה אחרת. אני גם לא אהבתי שכל דמות שהם התמודדו איתה לא משנה כמה Low tier היא היתה, הופיעה האפשרות לQTE. אסור לעשות את הטעויות של RE6, QTE זה מכניקה נהדרת שצריך להשתמש בה במידה ובזמן הנכון כדי לרגש את השחקן. סנטה מוניקה הפכו את השימוש לQTE והתזמון לכדי אומנות.
Nucleus_Dawn כתב:
זה קשור איכשהו למערכת הניסיון וההתקדמות של השחקן. צריך לחכות ולראות אם הם יצליחו ליצור איזון נכון.
Kazz כתב:אם לא הספיקו הרשמים השליליים שהמשחק כבר קיבל: http://www.gamesradar.com/ryse-son-rome ... n-to-play/ http://www.destructoid.com/ryse-son-of- ... 5985.phtml http://www.escapistmagazine.com/article ... t-Devolved
עכשיו מגיע עוד פרט על המשחק : ה QTE מושלמים לבד גם אם אתה לוחץ על הכפתור הלא נכון וגם אם אתה לא לוחץ על שום דבר! ההסבר: 'לא רצינו לתסכל את השחקן'.
http://www.kotaku.com.au/2013/06/why-ry ... ame-of-e3/
Kazz כתב:זה שום דבר ששמור לקרייטק אלא לכל התעשייה שמטמטמת את המשחקים כדי שחלילה השחקן לא ייתקל בשום דבר שיגרום לו להפסיק לשחק\לעשות לו טרייד-אין. אף אחד לא נשאר מאחור.
Kazz כתב:עכשיו מגיע עוד פרט על המשחק : ה QTE מושלמים לבד גם אם אתה לוחץ על הכפתור הלא נכון וגם אם אתה לא לוחץ על שום דבר! ההסבר: 'לא רצינו לתסכל את השחקן'.
http://www.kotaku.com.au/2013/06/why-ry ... ame-of-e3/
swym כתב:לא הבנתי. זה בצחוק או ברצינות?
הQTE האלו מגיעים רק בתוך finishing moves - אתה יכול לעשות אותם רק אחרי שגרמת לאויב נזק קריטי. הם לקחו מכניקה שהיתה תמיד אוטומטית במשחקים אחרים בז'אנר והצריכה ממך רק ללחוץ על כפתור בודד בשביל לצפות באנימציית חיסול. כתבו על המכניקה הזו כבר ביום הראשון של E3.
אבל בRYSE, במקום אנימציה אוטומטית יש לך QTE: האויב ימות בכל מקרה, אבל לחיצה מתוזמנת על הכפתורים תיתן לך בונוסים כמו health regeneration. סוף בא משחק שלקח את מכניקת הQTE המטומטמת ששורצת בכל כך הרבה משחקים ותמיד היתה רק תנאי success/fail מיותר (שכישלון בו פשוט הכריח אותך לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב עד שהצלחת), ומכניס אותה למקום הראוי שלה: בונוס שלא מפריע להתנהלות הרגילה של המשחק.
הקיטור הזה פשוט מטומטם בערך כמו שאנשים יתבכיינו שמכניקת ה-active reload בגירס תמיד טוענת את הרובה שלך אוטומטית גם אם לא לחצת את הכפתור בזמן, או שיתלוננו על זה שהאויב שלך במורטל קומבט מת בסוף הfinish him גם אם לא הצלחת ללחוץ על סדר הכפתורים הנכון. מי האידיוט בקוטאקו (או בכלל*, שמסוגל לשחק במשחק ולא רק לפספס את העובדה שמערכת כזו מוסיפה עוד שכבה של מכניקה, אלא אשכרה לטעון שהיא דבר שמפשט את המשחק!?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 84 אורחים