עברתי על האירוע ונראה שהיה לא רע בסכ״ה, זה עדיין רחוק מלהיות המקום לחשיפות גיימפליי משמעותיות אבל נראה שההפקה עלתה דרגה והטקס מקבל הכרה גם ע״י סלבס ואנשים בכירים מהקולנוע ונראה שהרימו שואו טוב שכלל גם כמה הכרזות לא רעות שבחלקן נהרסו ע״י ההדלפות.
ההכרזה הכי גדולה ומעניינת לטעמי היה המשחק RPG החדש של אובסידיאן שעושה רושם מאוד מבטיח, זה גם בטח יהיה משחק הפרידה שלהם מפלטפורמת הפלייסטיישן
ומשחק השנה ל GOW הוא סופר מוצדק, שון ליידן שנראה תמיד smug מניאק אשכרה בכה שם! יש לו נשמה
אני חושב שאובייקטיבית זה מגיע ל GOW בגלל שהצוות פרץ את הגבולות של עצמו, המציא את המותג מחדש והעז יותר. RDR2 הוא אחלה משחק, לדעתי גם הכי טוב שרוקסטאר יצרה וראיתי שלא מעט מסכימים עם הקביעה הזו אבל בתכל׳ס הם לא עשו פה משהו שאי אפשר היה לצפות מהם לעשות.
נכון הם קבעו פה שוב סטנדרטים חדשים של מרחק שנות אור מהתחרות בכל הנוגע לעולם פתוח, ואולי זה לא הוגן כי זה לא משהו שהוא נבנה באוטומט או מובן מאליו אבל עדיין, כולנו ציפינו שמשחק של רוקסטאר לדור הנוכחי יקבע סטנדרטים חדשים מבחינת עולם פתוח וסטנדרטים טכניים בכלל והם אכן עמדו בזה, אבל וואלה את הגיימפליי והשליטה הם לא שיפרו במיוחד, מבנה המשימות הוא אותו מבנה שהתחיל מ GTA5 והם לא בדיוק ניסו לחדש בו (למשל להצליח להציע משימות פתוחות יחסית אבל שבו זמנית משלבות תיסרוט טוב), בקיצור, הם עשו עבודה מדהימה אבל בסופו של יום סיפקו מוצר רוקסטארי טוב וטיפוסי מבלי לצאת יותר מדי מאזור הנוחות ומבלי לדחוף את הסטודיו יותר מדי קדימה, תחת הסטנדרטים של רוקסטאר עצמה הם סיפקו את הסחורה אבל לא הרבה מעבר לזה.
GOW לעומת זאת באמת מציין אבן דרך משמעותית עבור סנטה מוניקה, קפיצה ענקית לסטודיו שהמציא את עצמו מחדש, ורק על זה אני חושב שמגיע להם.
וזה מבלי להתייחס להשוואות ״משחקיות יותר״ כמו פייסינג וגיימפליי עדיפים יותר אצל GOW על פני RDR2 או השקעה גבוהה יותר בפרטים אצל RDR2 וכו׳, אני לא נכנס לזה כי אני חושב שהם משחקים יותר מדי שונים וכל מעריץ יוכל להעלות טיעונים ״משחקיים״ ללמה מגיע לאחד על פני השני, אבל אם אני מנסה לבחון את זה באובייקטיביות עד כמה שאפשר, אם יש מגיע פה בין שני המשחקים הללו, אז ל GOW לגמרי מגיע.