נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 06 יוני 2015, 10:47

עדכוני מכירות קטנים: פרויקט מכוניות מוכר נפלא וכבר הספיק לעבור את המליון, מתוך המליון החלק הכי גדול שייך ל PS4 לפי המפתחת, אבל גם מהמכירות על ה PC היא מרוצה ביחס לציפיות שהיו לה מהפלטפורמה (160K לפי האתר של סטטיסטיקות סטים) על ה XB1 הם מכרו 250K וכל השאר שייך ל PS4, זה נשמע שהם כבר עובדים על המשך.

ד"א סיפור די גדול שהיה בקשר לפרויקט מכוניות ושלא הבאנו פה זה שיש להם המון בעיות טכניות עם גרסת ה WiiU שהם גם הבטיחו במסגרת הגיוס ההמונים שלהם, מסתבר שהמשחק תובעני מדי לפלטפורמה והם לא מצליחים להריץ אותו כמו שצריך בלי לשנות אותו מהקצה אל הקצה עד שכבר בקושי נשאר משהו מהחזון המקורי לדבריהם, אז כרגע נראה שהמשחק בהשהייה ובאופן די חסר תקדים המפתחת אמרה שהיא מעדיפה להוציא אותו ל NX, שבמקרה הטוב זה אומר 2016, בקיצור בעלי הווי-יו ששמו כסף על הפרויקט די נדפקו פה, אבל הם בכל מקרה רגילים להדפק ע"י נינטנדו שמוכרת להם כבר 2 דורות חומרת זבל במחיר של high end אז מה חדש...

ו Dying Light מפלצת כמו שחשבנו, כבר הגיע ל "4.5 מליון שחקנים פעילים" שלפי טקלנד זה אומר שנרשמו 4.5 מליון שחקנים על השרתים שלהם ושמספר המכירות בפועל "טיפה נמוך יותר" בגלל שמדובר גם בכאלו שהשאילו עותקים לחבר וכו', אין להם עדיין נתונים סופיים לגבי המכירות עצמן ולכן הם השתמשו בנתון הזה אבל לדבריהם זה האיזור של המספר בפועל פחות או יותר, אם אני לא טועה זה כבר המשחק הכי מצליח שהם שחררו ביחס לזמן שלו, והם עוד לא הגיעו לתקופת הסיילים והמבצעים (מוכר מספיק טוב כדי לא להוריד במחיר) אז אפשר לשער שיתווספו עוד כמה מליונים עד שנה הבאה.
למרות שהסגנון לא מדבר אלי כבר מהסרטונים זה נראה שיפור ענקי מכל בחינה מדד איילנד שגם היה הצלחה גדולה אז לפחות הפעם זה מגיע להם :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 06 יוני 2015, 16:43

כל סדרת Decent וFree space ב-35 שקל בGOG, רוצו לקנות!
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 06 יוני 2015, 18:30

כ''כ אהבתי את Descent כילד/נער.. ואוו.. אני די בטוח שהם לא הזדקנו בצורה טובה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 07 יוני 2015, 08:19

Klayman כתב:כ''כ אהבתי את Descent כילד/נער.. ואוו.. אני די בטוח שהם לא הזדקנו בצורה טובה.

Free space 2 נראה טוב מאוד גם בימינו. כשהוא יצא זה היה נראה כמו משחק מ-2005 ולא מ-99, הרמת וואו שם מהגראפיקה בזמנו היתה כמו קרייסס ב-2007.
השאר פחות, אבל עדיין מה שטוב בסדרת Free space היה תמיד הגיימפליי והסיפור לטעמי לפני הגראפיקה, למרות שגם שם הם הצטיינו.

Decent תמיד הרגיש לי כסדרה סולידית מאוד, כמו גרסה מושקעת של Terminal velocity אבל עדיין משנית ביחס לFree space.

בכל מקרה, אחלה עיסקה. מדובר בלי ספק במשחקים שהם השיא של ז'אנר שדיי מת מאז ולא נראה שמשהו יצליח לעבור אותם בעתיד הנראה לעין (גם Star citizen).

דרך אגב, אחד הדברים הטובים בFS2 זה המודים והקהילה שקמה סביבו, יש מודים מדהימים (זה של באבילון 5 נחשב הטוב מכולם), ככה נראה המשחק כיום, לא רע בכלל:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 07 יוני 2015, 10:19

צריך לשנות את השם של הת׳רד הזה כדי שאנשים יפסיקו להתבלבל ולהביא לפה מבצעים.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2015, 15:23

Kazz כתב:פספסתי את המספר במיליונים? אז עכשיו הטיעון שלך כולל נזיפה על כך שני לא מהעתיד? אתה שם לב למה אתה אומר? ההודעה על כך שאינפינייט מכר יותר מ11 מליון עותקים הגיעה אחרי שכתבתי את התגובה שלי, אז סליחה שאין לי מכונת מסע בזמן. אין לי במה להודות. אמרתי בהודעה שציטטת שהנתון החדש אכן מציב את אינפינייט כמשחק הנמכר ביותר בסדרה. והנתון האחרון לפני היה 6 מליון, ועליו אמרתי שביושוק 1 כנראה מכר דומה או קצת יותר ממנו. וכמו שכתבתי בהודעה, לא מצאתי לינק לאמירה שכזו אם אכן אני זוכר אותה נכון ולכן אני לא מתכוון להתעקש על מה שאמרתי.
גם אם הייתי מוצא את האמירה הזו, בכל מקרה הבדל של 2 מליון בין המשחק הראשון לשלישי זה לא מרשים לנוכח נקודות המוצא של שני המשחקים והעלות שלהם. לווין התגאה בכך שהוא זרק לפח תוכן שיכל למלא 3 משחקים. לא צריך להיות גאון כדי להבין שזה לא מסלול טוב.
כל פעם שחברה התייחסה לנתוני מכירות של משחקים שניתנו על הפס+, הם שיכללו גם את העותקים האלה במספר הזה. זאת האינדיקיציה. פלוס הגיון בריא: משחק שמכר 2 מליון עותקים בשנה הקרובה היותר לשיגור לא ימכור בשנה הבאה 6 מליון עותקים, אם לא קרה משהו מאוד מיוחד, ולא משנה כמה טובים המבצעים היו. הדבר המיוחד הוא נתינת המשחק לכל בעלי מנוי הפס+.
מה זה משנה שההאמבל באנדל כלל את 2 משחקי ביושוק הראשונים? הנתון שקיבלנו היה על אינפינייט. אם היינו מקבלים נתון גם על ביושוק 1 אחרי הבאנדל הזה אז הייתי לוקח אותו בחשבון. המטרה הייתה להראות שאינפינייט נמכר במחירים נמוכים ביותר ואין טעם לנסות להבדיל בין 8 דולר או 5 דולר או 3 דולר.
אתר מעקב אחר המבצעים לא כולל קופונים אז בהחלט ייתכן שאינפינייט נמכר ב5דולר בעבר עם קופונים. אני קניתי אותו באיזה 7.5$ מאמזון אם הקופון אקסטרה הנחה שקיבלתי במבצע הקיץ שלהם. אז אם לטענתך כל ה6מליון עותקים הנוספים שהגיעו למשחק היו תודות למבצעים אז אתה צריך להמעיט בחשיבות מספר העותקים כפי שאתה ממעיט לגבי כל שאר המשחקים שמפרסמים נתון מסויים ושאתה ממהר להצביע ולתהות כמה מזה היה כאשר המשחק היה ב 10דולר או פחות.
למה הקפיצה במספר העותקים לא השתקפה בדיווח של מרץ 2014? לא יודע. אולי סוני מעבירים את הכסף רק בסוף החודש (כלומר תחילת פברואר)? אולי יש נוהל כלשהו בהעברת הפיצוי הכספי וקליטתו שלא איפשר לקחת אותו בחשבון בדוח של מרץ 2014? מה שכן, לי זה נראה הרבה יותר הגיוני שהקפיצה הזו היא תודות היות המשחק בפס+ מאשר זה שהמשחק הכפיל את מכירותיו בשלב מאוחר יותר בהיותו בשוק תודות סיילים. זה בערך חסר תקדים למשחק קונסולות AAA.
מה שהזכרת לי זה שמי יודע כיצד הם סופרים את מכירות Burial at Sea. הDLC הזה היה סטאנדאלון ותלוי איך אתה מתייחס לזה אני רואה מצב שבו 11 מילון העותקים שצוטטו שאינפינייט מכר כוללים בתוכם גם את מכירות BaT. יכול להיות שהתרומה שלהם מזרעית אבל גם זה משהו.
כן, אפשר להתווכח על הסמנטיקה של אונליין\תחרותי\מולטיפלייר. כנראה בהגדרתך התכוונת למשחק אונליין בזמן אמת פנים מול פנים. האם תגיד שלג'אומטרי וורס אין פיצ'ר אונליין? שהוא לא משחק תחרותי בגלל שהוא מתבסס על לידרבורדס בלבד? כן, לאינפינייט אין משחק מולטיפלייר שמעמת אותך פנים מול פנים בזמן אמיתי בחיבור אינטרנטי נגד שחקנים אחרים. אבל אל הDLC שקיבל כן ניתן להתייחס כמוסיף מצב תחרותי מבוסס נקודות\זמן שמאפשר לך לקרוא תיגר על זמנים של אחרים. אפשר לקחת את הדיון הזה למקומות נוספים כי זה פחות קשור לכאן.
כל מה שאמרתי הוא ש 2K צריכים לתכנן מחדש את המשך הסדרה מבחינת התקציב וגודל הצוות. אגיד את זה בפשטות, אם 2K חושבים להגדיל את התקציב עבור ביושוק 4, לשים יותר מפתחים עליו, לשפוך עוד יותר כסף בפרסום - לדעתי זו טעות. אני לא רואה את הסדרה הזו פורצת עוד יותר בנתוני המכירות שתצדיק תקציב גדול יותר שכזה. אם זאת, אני מניח שבמקרה של ביושוק 4 הם לא יתנו לסטודיו ליצור כל כך הרבה תוכן רק כדי לזרוק אותו.
11 מליון עותקים זה נתון מצויין, אבל כל עוד ישנו ספק שהוא כולל גם עותקי פס+ אני לא ממהר לקשור כתרים.

קאז, הבעיה הראשונה אצלך לא היתה רק שפיספת את המכירות של ביושוק אינפיניט ב-5 מיליון עותקים שלא ידעת עליהם עדיין (למרות שראוי היה שתזכיר שהמספר שכן הזכרת היה כשהמשחק היה בסך הכל בן שנה), אלא שגם שיקרת לגבי המשחקים של ביושוק הראשון ולא טרחת אפילו לבדוק שהמצאת לו תוספת של 50%. ואז כשאתה כן בוחר לדבר על פער של 50% אתה ממשיך לשלוף מספרים מהתחת על עלויות פיתוח כביכול שאין לך מושג לגביהן כשאתה משווה בין מכירות המשחק הראשון אחרי 3 שנים בשוק לעומת המשחק השלישי אחרי שנה בשוק.

אתה נמצא בדיון על מכירות, דיון שמטבעו מדבר על מספרים. ועם כל ההתבטאויות האלו פשוט הבאת את עצמך לנקודה שבה כל התבטאות מספרית שלך היא בחזקת שקר עד שתאומת.
אז מילא להתחיל לדחוף ספקולציות שמצריכות ממך mental gymnastics מפה ועד להודעה חדשה (המספרים של PS+ גם חייבים להיות כלולים בנתוני מכירות, גם חייבים להיות מדווחים ברבעון הלא נכון, וגם צריכים להצדיק קפיצה של 5 מליון עותקים - שינוי שלא ראינו באף נתון מכירות של משחק אחר שניתן בPS+). מילא לעשות שמיניות באוויר כדי להסביר למה טבלת hi-score היא בעצם מולטיפלייר תחרותי ולכן לטעון שאנשים קנו את ביושוק אינפיניט בשביל המולטיפלייר. מילא לנסות להצדיק מספרים עם זה שהDLC היה Standalone (הוא לא. צריך את המשחק המקורי). אבל להנפיץ מספרים? אין לזה מקום בדיון הזה. אני מבקש שלהבא כל הודעה שלך כאן שמתייחסת לאיזשהו נתון מספרי תהיה מגובה בקישור.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2015, 15:24

ובחדשות אחרות, הWitcher האחרון מכר 4 מליון עותקים תוך שבועיים:
http://www.ign.com/articles/2015/06/09/ ... in-2-weeks

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2015, 19:47

וכ 1.3 מליון מהם בגרסת המחשב, בערך 33% מהכל. נאה ביותר.

693K בGOG ו613K בסטים.

https://www.youtube.com/watch?t=20&v=9vh5mxm5Jy8

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 11 יוני 2015, 22:52

לא.. 613 בכל השאר ביחד. המשחק נמכר גם באוריג'ן.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2015, 02:20

NPD לחודש מאי, הפס4 חזרה למקום הראשון אחרי שה ONE קטעה את הרצף חודש שעבר, הוויטצ'ר 3 כצפוי במקום הראשון:

1.) The Witcher III: Wild Hunt (PS4, Xbox One, PC)
2.) Mortal Kombat X (PS4, Xbox One)
3.) Grand Theft Auto V (PS4, Xbox One, 360, PS3, PC)
4.) Minecraft (360, PS3, Xbox One, PS4)
5.) Splatoon (Wii U)
6.) Call of Duty: Advanced Warfare (PS4, 360, Xbox One, PS3, PC)
7.) NBA 2K15 (360, PS4, Xbox One, PS3, PC)
8.) FIFA 15 (PS4, Xbox One, 360, PS3, Wii, 3DS, Vita)
9.) MLB 15: The Show (PS4, PS3)
10.) Super Smash Bros. (3DS, Wii U)

סטטיסטיקות די מבאסות:

-Overall retail sales are down 13% year over year.
-Hardware sales were down 18% year over year.
-Retail software sales were down 25% year over year.

ירידות די חדות ביחס לשנה המקבילה שעברה, ובטח שיש יותר מה לשחק היום :/

הפס4 מקום ראשון גם במכירות תוכנה החודש אבל ה XB1 עלה ב 81% במכירות ביחס ל 2014, שזה אומר שהוא מכר 139K, שזה רק מעיד על כך שהיה להם מאי זוועתי במיוחד ב 2014, 139K זה לא ממש מרשים

2 החברות בהודעות לעיתונות שלהן מסרו שהן מבסוטיות (כל אחת מהזווית שלה כיאה ל PR) ושהן מתרגשות לקראת E3 אבל מייקרוסופט נרגשת במיוחד והיא אמרה:
“We are grateful to our fans for choosing Xbox One and for making Xbox Live the fun and vibrant community that is. We can’t wait to share more on the greatest games lineup in Xbox history at E3 next week.

הם נורא בטוחים בעצמם, נשמע שיש להם הפעם מסיבה מטורפת.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 יוני 2015, 11:06

ויצ'ר 3 עשה קצת פחות מ700K. גרסת הפס4 60% מזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2015, 19:36

נראה שאנשים מתחילים להתבאס על הדור המשעמם הזה. יקח בטח זמן עד שהוא יתאושש מחדש בעזרת שנה או שנתיים של כותרי AAA טובים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2015, 20:21

Kazz כתב:וכ 1.3 מליון מהם בגרסת המחשב, בערך 33% מהכל. נאה ביותר.

693K בGOG ו613K בסטים.

https://www.youtube.com/watch?t=20&v=9vh5mxm5Jy8

נשמע ממש מעט, בתור משחק שהיה תחת רכבת הייפ מטורפת, מגיע מחברה שידועה כPower house לפיסי שעושה משחקים מעולים, קיבל ביקורות מטורפות וזה כל מה שהוא הצליח למכור על פני מאות מיליוני גיימרי הפיסי בעולם? ציפיתי למספרים של בליזארד, זה פשוט מבייש שאין באמת כמעט קהילת שחקני פיסי בעולם לפי מה שנראה, אלא אם כן זה WOW או LOL.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2015, 21:02

DrKeo כתב:נראה שאנשים מתחילים להתבאס על הדור המשעמם הזה. יקח בטח זמן עד שהוא יתאושש מחדש בעזרת שנה או שנתיים של כותרי AAA טובים.

אבל דווקא עכשיו יש יותר דברים כמו הוויטצ׳ר, מורטל קומבאט, דיינג לייט (להיט ענק), אוטוטו באטמן.
למה אנשים מחכים בדיוק? כבר בקושי יוצאים משחקים לדור הקודם, בתכל׳ס עד עכשיו הקונסולות נמכרו בגלל הייפ וכי נשבר לאנשים מהדור הקודם, נכון שהמכירות לא היו מוצדקות אבל דווקא כשמתחילים לצאת כותרי דור הבא גדולים העסק נעצר? קצת לא ברור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2015, 21:21

bling כתב:
DrKeo כתב:נראה שאנשים מתחילים להתבאס על הדור המשעמם הזה. יקח בטח זמן עד שהוא יתאושש מחדש בעזרת שנה או שנתיים של כותרי AAA טובים.

אבל דווקא עכשיו יש יותר דברים כמו הוויטצ׳ר, מורטל קומבאט, דיינג לייט (להיט ענק), אוטוטו באטמן.
למה אנשים מחכים בדיוק? כבר בקושי יוצאים משחקים לדור הקודם, בתכל׳ס עד עכשיו הקונסולות נמכרו בגלל הייפ וכי נשבר לאנשים מהדור הקודם, נכון שהמכירות לא היו מוצדקות אבל דווקא כשמתחילים לצאת כותרי דור הבא גדולים העסק נעצר? קצת לא ברור.

אני חושב שלקח זמן עד השם הרע התפרש, שאנשים עם פס4 ו-ONE אמרו לחברים שלהם "תקשיב, אין מה לעשות עם זה". אני משער שיקח גם זמן עד שתתפס הדיעה החדשה של 2015 "תקשיב, יש משחקים אדירים על הפס4". אחרי חפירות על הווצ'ר, אז חפירות על בטמן ואחרי זה חפירות על MGS, כנראה שהלא משוכנעים ישתכנעו מחדש.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 יוני 2015, 21:26

Death_119 כתב:
Kazz כתב:וכ 1.3 מליון מהם בגרסת המחשב, בערך 33% מהכל. נאה ביותר.

693K בGOG ו613K בסטים.

https://www.youtube.com/watch?t=20&v=9vh5mxm5Jy8

נשמע ממש מעט, בתור משחק שהיה תחת רכבת הייפ מטורפת, מגיע מחברה שידועה כPower house לפיסי שעושה משחקים מעולים, קיבל ביקורות מטורפות וזה כל מה שהוא הצליח למכור על פני מאות מיליוני גיימרי הפיסי בעולם? ציפיתי למספרים של בליזארד, זה פשוט מבייש שאין באמת כמעט קהילת שחקני פיסי בעולם לפי מה שנראה, אלא אם כן זה WOW או LOL.

המספרים מצויינים. למה אתה לא מפנה את שאלתך לXB1 שהיא הגרסה הכי פחות נמכרת? איפה ה~12 מליון שחקני ההארדקור שקנו בדיוק בשביל משחקים כאלה? למה צפית למספרים של בליזארד כאשר רק בליזארד עושה מספרים כאלה ועם משחקים בלתי ברי-השוואה לנוכח ההבדל בין דרישות המערכת והתובעניות של כל משחק.

לשם השוואה, וויצ'ר 2 על המחשב מכר קרוב למיליון עותקים אחרי 5 שבועות של מכירות ריטייל ו14 שבועות של מכירות דיגיטליות. הקפיצה במכירות בשיגור של ויצ'ר 3 על המחשב מדהימה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2015, 23:30

המשחק הזה מכר תוך איזה שבועיים 4 מליון, איך זאת אכזבה? גם המכירות הכי גבוהות שלו הן על הpc ואמריקאים לא יודעים שזה קיים. הוויצ׳ר הולך לעשות בסביבות ה10 מליון יחידות לדעתי בזכות זנב סופר ארוך, כמו שהיה לסקיירים. ברגע שיש משחק כל כך אחכותי וכל כך ארוך, אנשים משחקים בו במשך חודשים וזה יוצר לחץ קבוצתי לרכישה מחברים. לרוב משחקים טובים שמשחקים בהם לאורך זמן יוצרים זנב מאוד ארוך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2015, 23:42

המכירות לא הכי גבוהות על הפיסי, אם על הפיסי נמכרו שליש מהעותקים וגרסת הפס4 מוכרת יותר מגרסת ה ONE (הנחה סבירה שזה לא רק בארה״ב אלא אף קיצוני יותר באירופה) אז גרסת הפס4 היא הנמכרת ביותר.

מה שכן אני מסכים שיהיה למשחק זנב ארוך, בסיכומו של דבר אחרי כל הסיילים והמצבעים שירוצו עליו הוא יגיע בכיף ל 10 מליון לפחות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2015, 23:53

bling כתב:המכירות לא הכי גבוהות על הפיסי, אם על הפיסי נמכרו שליש מהעותקים וגרסת הפס4 מוכרת יותר מגרסת ה ONE (הנחה סבירה שזה לא רק בארה״ב אלא אף קיצוני יותר באירופה) אז גרסת הפס4 היא הנמכרת ביותר.

מה שכן אני מסכים שיהיה למשחק זנב ארוך, בסיכומו של דבר אחרי כל הסיילים והמצבעים שירוצו עליו הוא יגיע בכיף ל 10 מליון לפחות.

כן אתה צודק, זכרתי לא נכון. בכל מקרה הוא מכר על הpc יותר מהקודמים והוא עלה 60$ ולא 50$ פלוס גרסאות one ופס4 שיחד שלשו את הpc. כלומר יש לו פתיחה טובה יותר מפי 3 מהקודם במחיר גבוה יותר ושנינו מסכימים שהוא ישבור את ה10 מליון. כלומר אני משער שיש פה הסכמה שמדובר בהצלחה די מסחררת. תוך 8 שנים מבלעדי לpc שמליון נחשב להסטריה הוא הפך לכותר שיהיה יותר גדול מהיילו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Death_119 » 13 יוני 2015, 13:41

Kazz כתב:
Death_119 כתב:
Kazz כתב:וכ 1.3 מליון מהם בגרסת המחשב, בערך 33% מהכל. נאה ביותר.

693K בGOG ו613K בסטים.

https://www.youtube.com/watch?t=20&v=9vh5mxm5Jy8

נשמע ממש מעט, בתור משחק שהיה תחת רכבת הייפ מטורפת, מגיע מחברה שידועה כPower house לפיסי שעושה משחקים מעולים, קיבל ביקורות מטורפות וזה כל מה שהוא הצליח למכור על פני מאות מיליוני גיימרי הפיסי בעולם? ציפיתי למספרים של בליזארד, זה פשוט מבייש שאין באמת כמעט קהילת שחקני פיסי בעולם לפי מה שנראה, אלא אם כן זה WOW או LOL.

המספרים מצויינים. למה אתה לא מפנה את שאלתך לXB1 שהיא הגרסה הכי פחות נמכרת? איפה ה~12 מליון שחקני ההארדקור שקנו בדיוק בשביל משחקים כאלה? למה צפית למספרים של בליזארד כאשר רק בליזארד עושה מספרים כאלה ועם משחקים בלתי ברי-השוואה לנוכח ההבדל בין דרישות המערכת והתובעניות של כל משחק.

לשם השוואה, וויצ'ר 2 על המחשב מכר קרוב למיליון עותקים אחרי 5 שבועות של מכירות ריטייל ו14 שבועות של מכירות דיגיטליות. הקפיצה במכירות בשיגור של ויצ'ר 3 על המחשב מדהימה.

כי בXB1 יש רק 12 מיליון שחקנים, בפיסי יש עשרות אם לא מאות מיליונים של גיימרים עם מחשבי גימינג. הדרישות מערכת של הWitcher 3 ממש, אבל ממש לא גבוהות. אנשים עם כרטיסים בני 5 שנים מריצים אותו על Medium מעל 30.

אז או שאין כל כך הרבה אנשים עם מחשבי גיימינג, או שכולם גונבים משחקים, כי כמעט תמיד מכירות הפיסי שוות לתחת. גם במשחקים הכי נמכרים הפיסי לא עובר את ה-8, 10 מיליון יחידות אם מדובר באיזה Warcraft או Starcraft.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 13 יוני 2015, 13:59

מה בדיוק ה12 מליון שחקנים בXBOX קונים בדיוק אם הם לא קונים את הויצ'ר 3? אם מדובר בקהל שחקנים הארדקור שרעב למשחקי AAA אז גם שם הוא צריך למכור מיליונים. על המחשב יש מגוון רחב יותר של שחקנים וטעמים ולא בטוח שמישהו עם מחשב גיימינג שווה מישהו שמעוניין בוויצ'ר 3. אני גם לא בטוח ששחקן מחשב עם כרטיס בן 5 שנים ירצה לשחק בויצ'ר 3 בהגדרות שכאלה. בטח יש כאלה שמחכים לשדרג לפני שהם משחקים בו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2015, 16:56

שוק הpc מאוד שונה. כל החברים שלי שחקני pc, אחד מהם רק משחק דיאבלו 3, אחר רק sc2 ואחר רק dota. לשלושתם יש אגב וויצ׳ר 3 חינם כי הם קנו מחשב גיימינג יחד עם 970 והם אפילו לא הפעילו אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 14 יוני 2015, 17:14

מדהים אותי שאנשים כאן ממשיכים להתווכח כמו פאנבויז מהשורה כמה רע עשתה כל גרסה של המשחק:
המשחק עצמו הכניס להם בימים האחרונים יותר מכל ההכנסה השנתי שלהם בשנים קודמות (כולל הפצה דיגיטלית בGOG וכולל הפצה פיזית בפולין), ההפצה הדיגיטלית קפצה לשמיים, והמשחק מכר 4 מליון עותקים בשבועיים - יותר מפי 2 ממה שהמשחק השני מכר תוך שנה על הPC + יציאה מאוחרת על ה-360. המניה של CDP קפצה ב-10% אחרי יציאת המשחק. מדובר במשחקים מצויינים למשחק תפקידים נטול אונליין שזוכה בפעם הראשונה להפצה במקביל: אמנם לא כל משחק הוא סקיירים, אבל את המספרים של השקות משחקי Bioware שהן אחת המובילות בזאנר אני חושב שהם כבר הצליחו לעבור.
אתם יכולים להיות רגועים שבחברה כבר פתחו את בקבוקי השמפנייה ומתכננים את המשחק הבא (לצד Cyberpunk 2077 הבא עלינו לטובה)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2015, 18:16

swym כתב:מדהים אותי שאנשים כאן ממשיכים להתווכח כמו פאנבויז מהשורה כמה רע עשתה כל גרסה של המשחק:
המשחק עצמו הכניס להם בימים האחרונים יותר מכל ההכנסה השנתי שלהם בשנים קודמות (כולל הפצה דיגיטלית בGOG וכולל הפצה פיזית בפולין), ההפצה הדיגיטלית קפצה לשמיים, והמשחק מכר 4 מליון עותקים בשבועיים - יותר מפי 2 ממה שהמשחק השני מכר תוך שנה על הPC + יציאה מאוחרת על ה-360. המניה של CDP קפצה ב-10% אחרי יציאת המשחק. מדובר במשחקים מצויינים למשחק תפקידים נטול אונליין שזוכה בפעם הראשונה להפצה במקביל: אמנם לא כל משחק הוא סקיירים, אבל את המספרים של השקות משחקי Bioware שהן אחת המובילות בזאנר אני חושב שהם כבר הצליחו לעבור.
אתם יכולים להיות רגועים שבחברה כבר פתחו את בקבוקי השמפנייה ומתכננים את המשחק הבא (לצד Cyberpunk 2077 הבא עלינו לטובה)

אומרים שהוא אחרון בטרילוגיה. אף אחד פה לא באמת סיים אותו אז קשה להגיד אם זה נכון או לא. מצד שני אפילו אם סוגרים כל קצה אפשרי עדין אפשר לעשות המשך. ע"ע ME4 :)

אני מקווה שהם ילכו יותר בכיוון "מהחברה שהביא לכם את הוויצ'ר" ויתנו לוויצ'ר לנוח כמה שנים. טרילוגית סייברפאנק נשמעת לי טוב :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 14 יוני 2015, 21:26

הם אמרו כבר שאין מה לדבר על סייברפאנק עוד המון זמן, יש מצב שזה משחק שיצא על הקצה של הדור הבא, יקחו שנים לדבריהם עד שיהיה ממנו משהו קונקרטי, עד אז הם מתרכזים בתמיכה בוויטצ'ר ובחבילות ההרחבה שלו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים