נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 15:44

DrKeo כתב:VC לרוב רוצים להחזיר X10 מההשקעה שלהם, זה לרוב החישוב שעושים בזמן השקעה. אם הם שמים בחברה שלך מליון שקלים, הם רוצים לראות מזה עשרה מליון שקלים. אם אתה רוצה לעשות 10% בשנה, לך שים את את הכסף שלך בבית השקעות, אל תקים VC. חבר'ה של VC רוצים לראות החזר של 30%-40% בשנה, לא 10. הזמן החציוני לאקזיט הוא 7 שנים וכשאתה פורש את כל החישובים על פי זה, לעשות 50% רווח אחרי 4 שנים של השקעה זה להנצל בעור השיניים. אף VC לא ישקיע בך מליון שקלים כדי לצאת עם 1.5 מליון ביד אחרי 4 שנים. הם משקיעים בך מליון שקל כדי לצאת עם 10 מליון שקלים ביד. סטארט אפ זאת השקעה סופר מסוכנת, יש סיכוי של 4 מ-5 שכל הכסף ירד לביוב ולכן מי שמצליח לעשות אקזיט צריך לתת RETURN מאוד גבוה, סופר גבוה, גבוה ברמה של פי 30 מההשקעה אם הפרישה היא 10 שנים (זה המספר הקלאסי, תגזור ממנו אנטרוואל שבא לך).

באותה הודעה אתה מציין שVC רוצים להחזיר X10 או 1000% מההשקעה (בלי לציין טווח זמנים), ומצד שני שהם רוצים לראות החזר של 30-40 אחוז בשנה. אבל IRR 30% זה בדיוק המספר השנתי שציינתי, ואם תכפיל את זה על פני 7-8 שנים (שזה הזמן של קרנות הון סיכון טיפוסיות, ולכן אני מניח שהX10 שלך מתייחס לתקופת זמן כזו) אז תקבל בדיוק את הפי 10 מההשקעה. הוויצ'ר 3 מתאים לפרופיל הזה כי הרוב המוחלט של ההשקעה בו (שיווק ופרסום עלו יותר מהפיתוח) יצא ממש בסמוך למועד היציאה של המשחק - זה לא 50% רווח שהגיעו אחרי 7 שנות קרן אלא 50% שהגיעו ברובם מהשקעה כמעט מיידי. זה כסף שחוזר כמעט מיד למשקיע ומאפשר לו להשקיע את הרווחים מחדש בפרוייקטים נוספים.
למעשה גם המניה של CDP עצמה טיפסה במעל 50% רק מתחילת השנה הנוכחית, מה שממחיש איזו השקעה מוצלחת היה המשחק (לצד המכירות של GOG שגם נמצאות בשיא של כל הזמנים). זו הצלחה אסטרונומית למניה, וב-2015 יש מעט מאד מניות שטיפסו בצורה דומה (בטח ובטח שבתעשיית המשחקים).

בנוסף, המספר התאורטי של 30% IRR כשלעצמו הוא מספר דמיוני כשמסתכלים על המצב במציאות- כי בדיוק כמו שאמרת 4 מתוך 5 השקעות כאלו הולכות לפח ומעט מאד קרנות מצליחות להוציא אפילו השקעה אחת כזו של 30% שנתיים לטווח ארוך. גם אם The Witcher היה עושה רק 50% רווה בשנה הנוכחית ולא מכניס עוד אף שקל לעולם הוא עדיין היה נחשב להשקעה מוצלחת (האחת מתוך חמש שבאמת רווחיות) ואפילו מכסה בפוטנציה על השקעה כושלת אחרת של הקרן או מאפשר לה להשקיע את הרווח מחדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 ספטמבר 2015, 16:51

1) הוצאות שיווק נפרסות על כל אורך חיי הפיתוח. אולי הן הכי גדולות בסביבת השיגור אבל הן גדולות לכל אורך החיים. מהקמת ביתנים בשלושה E3 שונים ועד הפקת כמה וכמה טריילרי CGI (נדמה לי שהיו ארבעה?)
2) אני לא מתווכח על הIRR, הוא באמת דומה למה שאני אמרתי (ובכל זאת, זה מספר "פחות או יותר" וכל מני כללי אצבע כך שבקלות אפשר להגיד גם 25 או 40), אבל הוויצ'ר ממש לא הציג אותו. לחברה יש פורטפוליו, הפורטפוליו צריך להציג IRR של 30%, לא מוצר ספציפי (ע"ע הוויצ'ר). בגלל שאחד מחמש באמת מצליח לפרוץ ה"אקזיט" שלו צריך להיות אסטרונומי כדי לפצות על ה4 כושלים האחרים וליצור IRR של בערך 30% אז הוויצ'ר הוא ממש לא נתון מרשים.
3) הוויצ'ר הציג בערך IRR של 10% בשנה במומצע, מרשים זה לא. כמו שאמרתי אתה יכול לפתוח תיק באלטשולר שחם ולקבל משהו לא רחוק מזה בסטטיסטיקות שלהם בשנים האחרונות. אנשים לא פותחים קרנות הון סיכון כדי להביא 10% בשנה.
4) מה קשור העליה או הירידה של המניה? שנינו יודעים שעליה וירידה של מניה לא באמת משקפת נתונים שכאלה.

ואגב אני לא מתעלם מעניין הפרסום, אני פשוט לא יודע איך אנחנו יכולים לחשב אותו. אנחנו יודעים רק עובדה אחת, הוא עלה 32.4 מליון דולר לפיתוח והוצא 35 מליון על שיווק אבל אין לנו מושג איזה סכום יצא באיזו נקודת זמן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 17:58

1) הוצאות האלו מזעריות - כל ההוצאות שלך החל מטריילר CGI הכי מושקע ועד למנוי עונתי לכל ביתני שיווק בכל הכנסים בעולם מחוץ לשנה שבה יוצא המשחק בפועל לא מסתכמות בפרומיל מעשרות (ולפעמים מאות) המליונים של פרסום ישיר בחלון ההשקה של המשחק. שם הכסף הגדול והכי משמעותי נשפך (אזור ה75% מהוצאות השיווק לפי כלל אצבע).
2) אתה מוזמן לקחת נתונים שלהם ולעשות אקסטרפולציה - זו חברה ציבורית שמוציאה רק משחק אחד בו זמנית עם הפרדה בין הCDPR לGOG ולכן זה מאד קל לחשב. הIRR של הWitcher עולה על 30% עוד לפני שאתה מסתכל על המכירות העתידיות שלו ועל שווי הIP - זה הכל בגלל הטיית ההוצאות לשנה האחרונה שהזכרתי כבר.
3) עליה וירידה של מניה משקפות שינוי בביצועים בהשוואה לתחזיות האנליסטים והציבור הרחב. קפוץ לגוגל ותיווכח שהזינוק השנה במניה היה בהתאם להודעות לעיתונות על שבירת שיאי מכירות מוקדמות של המשחק, ולא נניח דיווח על תוצאות שיא לGOG שהם דיווח רק מאוחר יותר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 24 ספטמבר 2015, 18:42

מתקשר לדיון שלכם, סטטיסטיקות ש CDP שחררה הרגע, נכונות נכון לסוף יוני:

By the end of June 2015 platform split looked as follows:

PC - 30%
Consoles - 70%

25% - Digital sales (50% of the total revenue)
75% - Retail

Recently released financial data excludes the proceeds from Expansion Passes/preorders.

80precent of all marketing costs were covered by the distributors - namely Namco Bandai, Warner Bros and partners in other regions

80% מהוצאות השיווק כוסו דרך מפיצות קבלן, שימו לב גם איך ההכנסות מהדיגיטלי הן "רק" 25% ועדיין הן מכסות 50% מההכנסות מול 75% מכירות פיזיות, אין ספק שבאינטרס של כל מפיצה ומפתחת שצורת ההפצה הדיגיטלית תהיה דומיננטית כמה שיותר.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 24 ספטמבר 2015, 21:07

נחמד. אהבתי את זה שתרגמת את distributors ל"מפיצות קבלן" :)
אה, ואמנם זה היה תמיד ידוע שדיגיטל בתג מחיר מלא רווחי יותר גם אחרי שחותכים את עלויות החנות, אבל קח בחשבון שעל הPC לפחות המכירות הישירות דרך GOG מכניסות לCDP את כל ה60$ ישר לכיס - זה משהו שלא תופס לכל מפיצה וכל משחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ספטמבר 2015, 13:56

swym כתב:1) הוצאות האלו מזעריות - כל ההוצאות שלך החל מטריילר CGI הכי מושקע ועד למנוי עונתי לכל ביתני שיווק בכל הכנסים בעולם מחוץ לשנה שבה יוצא המשחק בפועל לא מסתכמות בפרומיל מעשרות (ולפעמים מאות) המליונים של פרסום ישיר בחלון ההשקה של המשחק. שם הכסף הגדול והכי משמעותי נשפך (אזור ה75% מהוצאות השיווק לפי כלל אצבע).
2) אתה מוזמן לקחת נתונים שלהם ולעשות אקסטרפולציה - זו חברה ציבורית שמוציאה רק משחק אחד בו זמנית עם הפרדה בין הCDPR לGOG ולכן זה מאד קל לחשב. הIRR של הWitcher עולה על 30% עוד לפני שאתה מסתכל על המכירות העתידיות שלו ועל שווי הIP - זה הכל בגלל הטיית ההוצאות לשנה האחרונה שהזכרתי כבר.
3) עליה וירידה של מניה משקפות שינוי בביצועים בהשוואה לתחזיות האנליסטים והציבור הרחב. קפוץ לגוגל ותיווכח שהזינוק השנה במניה היה בהתאם להודעות לעיתונות על שבירת שיאי מכירות מוקדמות של המשחק, ולא נניח דיווח על תוצאות שיא לGOG שהם דיווח רק מאוחר יותר.

1) אם הטיעון שלך הוא ש75% מהוצאות השיווק יוצאות בשיגור (אני לא מכיר את המספר הזה, ביחוד במשחק עם תקציב שיווק כל כך קטן כך שטריילרים או סרטוני VIDOC או ביתנים בE3 הם נתח גדול בהרבה ממשחק כמו COD שיש לו תקציב פרסום של 200 מליון, אבל אני אזרום) והשאר לפני אז 41.15 מליון הוצא מראש, רק 26.15 מליון יצאו בסביבת השיגור. כמובן שאין לך מושג איך עבדו הטרנצ'ים, מתי החברה קבלה כל גוש של תקציב וכך הלאה. אבל אם נניח בטיפשותנו שכל ה41 מליון יצאו בהתחלה (מה שכנראה לא נכון) ושכל ה26.15 יצאו בסוף (מה שכנראה גם לא נכון) אז הרווח היה צריך להיות 65 מליון (ההוצאה הראשונית) פלוס 76 מליון (30% IRR ל-4 שנים על 41 מליון) פלוס 34 מליון (30% IRR השנה על הוצאת הפרסום האחרונה של 26 מליון) שזה 175 מליון דולר הכנסות. עכשיו סלח לי שאני כבר בקושי זוכר מה היה הסכום שהם הכניסו, אבל 175 מליון דולר זה לא היה וזה הסכום שהם צריכים להכניס כדי שההשקעה הזאת תחשב סטנדרטית ואחלה, לא איזו הצלחה מסחררת. אנחנו אפילו לא נכנסים לכל עניין הפורטפוליו שבו 1 מ-5 מצליח וכדומה מה שדורש מהאחד הזה שעושה "אקזיט" להכניס פי 5 ממה שדברנו עליו כאן כדי לפצות על ה4 האחרים ולהחזיק את ה30% IRR של הפורטפוליו.

ואם עכשיו נעשה צעד לאחור, הוויצ'ר לגמרי יעשה את זה והוא ימכור בכיף את ה12 מליון שלו או כמה שזה לא יהיה בסוף, אנחנו רק מדברים על הנתון הראשוני שהגיע לפני כמה שבועות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 02 אוקטובר 2015, 17:27

מכירות פסיכיות ל NBA 2K16, המשחק מכר 4 מליון יחידות על השבוע הראשון!

מדובר בשיא לסדרה, גם פי 2 עותקים נמכרו בדיגיטלי ביחס למשחק הקודם בסדרה:
2K has just announced NBA 2K16 has set an unprecedented franchise record, selling-in over four million units worldwide within the first week of release. Digital sales have doubled from last year and online games have nearly tripled.


מסכנים EA, אין להם סיכוי פשוט, הצוות של הכדורסל של 2K פשוט טוב מדי ובניגוד ל FIFA, זה לא נראה של EA יש תשובה לזה כבר יותר מדי שנים.

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 02 אוקטובר 2015, 20:29

בFIFA ,
EA מחזיקה את הזכיון כבר שנים
גם בNFL

זה תורם להם המון במכירות
כניראה בNBA ,לא רצו לתת להם בילעדיות ,ככה ששם התחרות הרבה יותר שיוויונית
אני זוכר היו תקופות שיצאו כמה מישחקי NBA בשנה ,ועוד איזה 2 מישחקי מכללות

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 אוקטובר 2015, 18:43

האם וורנר הופכת לחברת משחקים גדולה יותר מסרטים? וול-סטריט ג'רנל עשה עליהם כתבה:
Warner Movies Flop, but Its Videogames Soar
Games grab 20% market share, as string of film busts continues

Other Hollywood studios have taken a stab at the videogame business, but none have stuck with it like Warner. After ranking No. 6 or 7 the past few years, the studio has shot to the top, thanks to major hits including “Batman: Arkham Knight” and fighting game “Mortal Kombat X,” which have each sold more than 5 million units globally. “Lego Jurassic World,” based on the movie from competitor Universal Pictures, has sold about 4 million copies.

...

Though it may not keep its No. 1 ranking all year, Warner Interactive is on track for a record $1.5 billion in revenue in 2015, said Mr. Haddad—likely more than 10% of the studio’s annual total.


באטמן כבר עבר את ה 5 מליון אבל מה שמפתיע זה ש MK עבר גם, לא יאומן, זה נראה ש MK הוא עכשיו מותג משחקי המכות הכי גדול בשוק, יותר מ SF (בלי לחבר כמובן את כל הגרסאות, קשה לי להאמין שגם SF5 יעבור את זה אבל נראה), גם לגו פארק היורה מפציץ עם 4 מליון יחידות, 20% מההכנסות השנה בשוק היו שייכות לוורנר והם צפויים להכניס יותר ממליארד וחצי הכנסות בעוד שבסרטים הם בהפסדים ומוציאים פלופ אחרי פלופ, לא האמנתי שנגיע לזה אבל נראה שכרגע וורנר היא חברת משחקים חשובה ומשפיעה יותר מאשר חברת סרטים.

http://www.wsj.com/articles/warner-loses-at-box-office-but-its-videogames-score-big-1444603877

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוקטובר 2015, 18:52

bling כתב:האם וורנר הופכת לחברת משחקים גדולה יותר מסרטים? וול-סטריט ג'רנל עשה עליהם כתבה:
Warner Movies Flop, but Its Videogames Soar
Games grab 20% market share, as string of film busts continues

Other Hollywood studios have taken a stab at the videogame business, but none have stuck with it like Warner. After ranking No. 6 or 7 the past few years, the studio has shot to the top, thanks to major hits including “Batman: Arkham Knight” and fighting game “Mortal Kombat X,” which have each sold more than 5 million units globally. “Lego Jurassic World,” based on the movie from competitor Universal Pictures, has sold about 4 million copies.

...

Though it may not keep its No. 1 ranking all year, Warner Interactive is on track for a record $1.5 billion in revenue in 2015, said Mr. Haddad—likely more than 10% of the studio’s annual total.


באטמן כבר עבר את ה 5 מליון אבל מה שמפתיע זה ש MK עבר גם, לא יאומן, זה נראה ש MK הוא עכשיו מותג משחקי המכות הכי גדול בשוק, יותר מ SF (בלי לחבר כמובן את כל הגרסאות, קשה לי להאמין שגם SF5 יעבור את זה אבל נראה), גם לגו פארק היורה מפציץ עם 4 מליון יחידות, 20% מההכנסות השנה בשוק היו שייכות לוורנר והם צפויים להכניס יותר ממליארד וחצי הכנסות בעוד שבסרטים הם בהפסדים ומוציאים פלופ אחרי פלופ, לא האמנתי שנגיע לזה אבל נראה שכרגע וורנר היא חברת משחקים חשובה ומשפיעה יותר מאשר חברת סרטים.

http://www.wsj.com/articles/warner-loses-at-box-office-but-its-videogames-score-big-1444603877


לפי boxofficemojo הם מחזיקים ב16.2% מההכנסות בשוק הסרטים ונמצאים במקום השלישי מכל הסטודיואים. מעליהם רק יוניברסל ובואנה ויסטה והם מעל סוני/קולומביה, ליונסגייט ופרמאונט. נראה לי שהם בסדר בכל הנוגע לסרטים דווקא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 אוקטובר 2015, 18:57

כן התכוונתי בשנה האחרונה שבה מתואר שהם הוציאו פלופ אחרי פלופ בניגוד מוחלט למחלקת המשחקים שלהם, ברור שאי אפשר למחוק את כל ההיסטוריה שלהם בתחום שכוללת בטח המון תמלוגים שנכנסים להם כל הזמן.

ואולי זה זמני אבל השנה למחלקת המשחקים כמו שאתה רואה יש אחוז גבוה יותר בשוק אז ההנחה הזו שהיא גדולה ומשפיעה יותר כרגע די נכונה.

ד"א רוב הסיכויים ש MK יעבור את סטריט פייטר גם אם מחשיבים את כל הגרסאות שלו שהתפרסו לאורך כל הדור, הנה המספרים של SF4:

Street Fighter IV (PS3,Xbox 360,DL): 3.3 million
Super Street Fighter IV (PS3,Xbox 360,DL): 1.9 million
Super Street Fighter IV 3D Edition(3DS,DL): 1.2 million

שאר התוספות לא עברו את המיליון, MK רק התחיל יחסית את חייו והוא כבר עבר את ה 5 מליון, אין מצב שבמשך הדור הוא לא יעבור את SF4 כולל כל הגרסאות שלו, ככה שאכן מדובר במותג משחק המכות מספר אחת מבחינת פופולריות מאיזה כיוון שנסתכל על זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2015, 20:28

וורנר חברת סרטים ענקית, לא רק הבטמנים והסופרמנים על הגב שלהם. אני חושב שבניגוד לרוב חברות הסרטים, הבלוקבאסטרים של וורנר הם איכותיים למדי (באופן יחסי, יש להם את הזבל שלהם). יש להם ארסנאל במאים שאף חברה לא יכול להתחרות בה כמו כריסטופר נאולן, סקורסזי, דרן אהרונובסקי או דיוויד פיצ'ר ופרנצ'ייזים גדולים כמו כל מה שהוא DC (כולל טרילוגית בטמן האחרונה כמובן), הארי פוטר, המטריקס, מקס הזועם, אושן 11 או שליחות קטלנית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 12 אוקטובר 2015, 20:35

אז מה קורה איתם השנה? למה הוול סטריט ז׳ורנל אומר שהם מוציאים פלופ אחרי פלופ?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 13 אוקטובר 2015, 15:53

bling כתב:אז מה קורה איתם השנה? למה הוול סטריט ז׳ורנל אומר שהם מוציאים פלופ אחרי פלופ?

כי הם עושים cherry picking

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוקטובר 2015, 17:35

bling כתב:אז מה קורה איתם השנה? למה הוול סטריט ז׳ורנל אומר שהם מוציאים פלופ אחרי פלופ?

כי השנה באמת היה להם רצף רע. מקס הזועם לדעתי היה ההצלחה הכי גדולה שלהם השנה וגם הוא היה רווחי בקושי. תהיה בטוח ששנה הבאה רק בטמן נגד סופרמן יחד עם יחידת המתאבדים יכולים לבד לשים אותם במאזן חיובי למדי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אוקטובר 2015, 19:00

אני קצת מופתע שעברו כבר חמישה ימים מאז שירד המחיר של הPS4 ועדין לא היתה תגובה של הורדת מחיר ל299$ לONE. זה נראה כמו הצעד הכי ברור מאליו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2015, 19:52

מחכים שלושה שבועות לblack friday? זה מה שהם עשו שנה שעברה, חתכו ל350$ פלוס בנדלים מטורפים לשישי השחור והם פשוט המשיכו עם זה לאורך כל החגים. אולי זה הקלף שלהם לשישי השחור, באנדל של FO4 או TR ב299$.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אוקטובר 2015, 19:58

DrKeo כתב:מחכים שלושה שבועות לblack friday? זה מה שהם עשו שנה שעברה, חתכו ל350$ פלוס בנדלים מטורפים לשישי השחור והם פשוט המשיכו עם זה לאורך כל החגים. אולי זה הקלף שלהם לשישי השחור, באנדל של FO4 או TR ב299$.


יכול להיות, אבל יש כזאת הרגשה באוויר שבטוח הONE תרד במחיר, אז אסור לקנות אותה. זה אומר שהם מוותרים על רכישות של חודש שלם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2015, 20:15

אני בטוח שהם מקבלים דו"ח כל כמה ימים איך היא מוכרת ואם המספרים לא ירצו אותם הם יורידו מחיר כבר עכשיו. אני פשוט חושב שאם מורידים את המחיר עכשיו אז בשישי השחור צריך לרדת יותר ואולי הם לא רוצים את זה. אני משער שעד שישי השחור נראה כבר את הONE ב299$ וב349$ ל500 ולTB בהתאמה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 14 אוקטובר 2015, 21:03

אני לא חושב שזה סביר לקבל הורדת מחיר אוטומטית אחרי סוני, זה לא עובד ככה ולוקח קצת זמן להוציא החלטות כאלו בפועל.
לא לשכוח שזה רק מחיר רישמי, בחגים יהיו בטח באנדלים מטורפים מצד MS שיכסו בקלות על ההפרש במחיר, אם יביאו לך קונסולה + TR + היילו 5 + פולאאוט 4 באותו מחיר זה בכלל לא בר השוואה לאיזה PS4+ SW מסכן, בקיצור, אני בטוח שהם ישמרו על יתרון המחיר דרך באנדלים, גם אם לא באופן רשמי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אוקטובר 2015, 21:27

bling כתב:אני לא חושב שזה סביר לקבל הורדת מחיר אוטומטית אחרי סוני, זה לא עובד ככה ולוקח קצת זמן להוציא החלטות כאלו בפועל.
לא לשכוח שזה רק מחיר רישמי, בחגים יהיו בטח באנדלים מטורפים מצד MS שיכסו בקלות על ההפרש במחיר, אם יביאו לך קונסולה + TR + היילו 5 + פולאאוט 4 באותו מחיר זה בכלל לא בר השוואה לאיזה PS4+ SW מסכן, בקיצור, אני בטוח שהם ישמרו על יתרון המחיר דרך באנדלים, גם אם לא באופן רשמי.


לפני חודש פיל ספנסר אמר שהוא בטוח שבכל יום סוני יכריזו על הורדת מחיר. היה ברור למייקרוסופט עוד יותר משהיה ברור לנו שזה הולך לקרות לקראת תקופת החגים הקרובה. אין באמת סיכוי שזה תפס אותם בהפתעה והם צריכים לתכנן עכשיו מה לעשות. הם ידעו שזה יקרה, הם ידעו באיזה חלון זמנים זה יקרה ונראה לי די בטוח שיש להם תוכנית לאיך להגיב לזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2015, 21:49

bling כתב:אני לא חושב שזה סביר לקבל הורדת מחיר אוטומטית אחרי סוני, זה לא עובד ככה ולוקח קצת זמן להוציא החלטות כאלו בפועל.
לא לשכוח שזה רק מחיר רישמי, בחגים יהיו בטח באנדלים מטורפים מצד MS שיכסו בקלות על ההפרש במחיר, אם יביאו לך קונסולה + TR + היילו 5 + פולאאוט 4 באותו מחיר זה בכלל לא בר השוואה לאיזה PS4+ SW מסכן, בקיצור, אני בטוח שהם ישמרו על יתרון המחיר דרך באנדלים, גם אם לא באופן רשמי.

הבאנדלים ידועים לחגים, האחד של TR1 ו-TR החדש או FO3 ו-FO4. אולי יהיו יותר, אולי במבצעים שונים יזרקו פנימה עוד משחקים אבל אלה הבאנדלים הבסיסים עכשיו בדיוק כמו שעד לפני כמה שבועות זה היה AC4 ו-AC:U ואז לזה היו מצרפים כל מני משחקים נוספים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 14 אוקטובר 2015, 21:58

בדוק יזרקו עוד פנימה, עוד כרטיס GIFT CARD של 50$, שנה ל LIVE, משחקים נוספים וכו', ככה היה חגים שעבר ואין סיבה שלא יחזרו על זה ובצורה קיצונית יותר כדי לבדל את עצמם מהבנאדלים של הפס4.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 15 אוקטובר 2015, 13:28

bling כתב:בדוק יזרקו עוד פנימה, עוד כרטיס GIFT CARD של 50$, שנה ל LIVE, משחקים נוספים וכו', ככה היה חגים שעבר ואין סיבה שלא יחזרו על זה ובצורה קיצונית יותר כדי לבדל את עצמם מהבנאדלים של הפס4.

בדיוק. החוכמה היא לא להודיע על עוד הורדת מחיר ולהיכנס למלחמת מחירים, אלא ליצור תחושה של מבצעים זמניים לעונת החגים באמצעות באנדלים הולכים ותופחים שמשאירים רף מחיר סטנדרטי ופשוט נותנים לך יותר תמורה. מהרגע שירדת במחיר הרשמי של הקונסולה ל-300$ זה בלתי אפשרי להעלות את המחיר שוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוקטובר 2015, 13:57

swym כתב:
bling כתב:בדוק יזרקו עוד פנימה, עוד כרטיס GIFT CARD של 50$, שנה ל LIVE, משחקים נוספים וכו', ככה היה חגים שעבר ואין סיבה שלא יחזרו על זה ובצורה קיצונית יותר כדי לבדל את עצמם מהבנאדלים של הפס4.

בדיוק. החוכמה היא לא להודיע על עוד הורדת מחיר ולהיכנס למלחמת מחירים, אלא ליצור תחושה של מבצעים זמניים לעונת החגים באמצעות באנדלים הולכים ותופחים שמשאירים רף מחיר סטנדרטי ופשוט נותנים לך יותר תמורה. מהרגע שירדת במחיר הרשמי של הקונסולה ל-300$ זה בלתי אפשרי להעלות את המחיר שוב.

כמו שמיקרוסופט למדה בינואר האחרון.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים