DrKeo כתב:האמת שלא ידעתי שיש מגדלים בזלדה אבל מעבר לזה, צריך ממש לצמצם את העיניים כדי לראות יוביסופט בזלדה.
זה כנראה בגלל שבערך כל המערכות האלו של "משחקי יוביסופט" מגיעות בכלל ממשחקים אחרים שהקדימו את אלו של יוביסופט... הזכרת את הצייד/קראפטינג שמן הסתם היה בRDR (ואני בטוח שגם בהרבה משחקים לפניו) ואת כל הקטע של שריפת עצים שהיה בזלדה הראשון (זה בכלל מצחיק להשוות) - אבל ממך גם ציפיתי לזכור שטיפוס על בניינים בשביל לפתוח את כל ה-agency supply points היה חצי מהרעיון של Crackdown
הקטע הזה של "משחק-יוביסופט-עולם-פתוח" נאמר בדרך כלל דווקא במטרה לזלזל בתבנית החוזרת של שלל המשחקים החדשים שלה, וזה מדהים איך פאנבויז לפעמים מצליחים להפוך את ההיגיון הזה. אבל גם הזלזול הזה לפעמים מוגזם ולא מוצדק: בWatch Dogs 2 למשל אתה ממש לא מטפס על בניינים (היכולות שלך לטיפוס מוגבלות בערך כמו GTA), ולמעשה זה היה די מתסכל בהתחלת המשחק שהיו הרבה מקומות מגניבים בסאן פרנסיסקו שהיייתי רוצה לטפס אליהם אבל לא באמת יכולתי להגיע אליהם.
מתישהו כבר העמדתי שם רכב לצד מסחרית לצד אוטובוס שזרקתי מגשר רק כדי לטפס על בניין, אבל בדיעבד הבנתי שהמגבלה הזו נעשתה כנראה בשביל לתמוך במכניקות אחרות של המשחק וללמד אותי להשתמש בגאדג'טים כמו הDrone וכדומה.
אין בו גם לא ציד של חיות וגם לא אש שמתפשטת, אבל בתכלס הוא דווקא משחק מאד מוצלח. הדבר היחיד ש"יוביסופטי" בו זה העומס המוגזם של משימות צד כאלו ואחרות שהמשחק זורק עליך בכל רגע נתון (אבל אני מניח שגם את זה אנחנו יכולים ליחס לGTA, לא?)
DrKeo כתב:להבנתי זלדה מתיחס אל השחקן כמעט כמו משחק סולס שזה האנטי תזה לעיצוב של יוביסופט.
גם זה די מצחיק, כי בתכלס משחק סולס מתייחס לשחקן כמו זלדה "של פעם". ממליץ לצפות בסרטון ששמתי בנושא של נינטנדו.

