נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 14 מרץ 2017, 17:56

DrKeo כתב:האמת שלא ידעתי שיש מגדלים בזלדה אבל מעבר לזה, צריך ממש לצמצם את העיניים כדי לראות יוביסופט בזלדה.

זה כנראה בגלל שבערך כל המערכות האלו של "משחקי יוביסופט" מגיעות בכלל ממשחקים אחרים שהקדימו את אלו של יוביסופט... הזכרת את הצייד/קראפטינג שמן הסתם היה בRDR (ואני בטוח שגם בהרבה משחקים לפניו) ואת כל הקטע של שריפת עצים שהיה בזלדה הראשון (זה בכלל מצחיק להשוות) - אבל ממך גם ציפיתי לזכור שטיפוס על בניינים בשביל לפתוח את כל ה-agency supply points היה חצי מהרעיון של Crackdown :D (ושמחנות אויבים שצריך לנקות היו גם בMercenaries)

הקטע הזה של "משחק-יוביסופט-עולם-פתוח" נאמר בדרך כלל דווקא במטרה לזלזל בתבנית החוזרת של שלל המשחקים החדשים שלה, וזה מדהים איך פאנבויז לפעמים מצליחים להפוך את ההיגיון הזה. אבל גם הזלזול הזה לפעמים מוגזם ולא מוצדק: בWatch Dogs 2 למשל אתה ממש לא מטפס על בניינים (היכולות שלך לטיפוס מוגבלות בערך כמו GTA), ולמעשה זה היה די מתסכל בהתחלת המשחק שהיו הרבה מקומות מגניבים בסאן פרנסיסקו שהיייתי רוצה לטפס אליהם אבל לא באמת יכולתי להגיע אליהם.
מתישהו כבר העמדתי שם רכב לצד מסחרית לצד אוטובוס שזרקתי מגשר רק כדי לטפס על בניין, אבל בדיעבד הבנתי שהמגבלה הזו נעשתה כנראה בשביל לתמוך במכניקות אחרות של המשחק וללמד אותי להשתמש בגאדג'טים כמו הDrone וכדומה.
אין בו גם לא ציד של חיות וגם לא אש שמתפשטת, אבל בתכלס הוא דווקא משחק מאד מוצלח. הדבר היחיד ש"יוביסופטי" בו זה העומס המוגזם של משימות צד כאלו ואחרות שהמשחק זורק עליך בכל רגע נתון (אבל אני מניח שגם את זה אנחנו יכולים ליחס לGTA, לא?)

DrKeo כתב:להבנתי זלדה מתיחס אל השחקן כמעט כמו משחק סולס שזה האנטי תזה לעיצוב של יוביסופט.

גם זה די מצחיק, כי בתכלס משחק סולס מתייחס לשחקן כמו זלדה "של פעם". ממליץ לצפות בסרטון ששמתי בנושא של נינטנדו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 18:07

הבעיה בטיעונים שלך היא לא שבזה יש אש ובזה יש אש או שבזה יש חיות ובזה יש חיות, הבעיה היא שלמרות שיש אלמנטים שקיימים בשניהם, הקשר בינהם תלוש למדי. מעבר למגדלים שבאמת המטרה שלהם היא גילוי המפה זה דבר מאוד יוביסופטי ואני ממש בספק אם נינטנדו לא לקחה את זה מיוביסופט, שאר הטיעון הם חיבור נסיבתי לגמרי. חיות במשחקי עולם פתוח זה סטנדרט כבר שנים, כן, זה בFC בין השאר ובאמת הישום הכי טוב של זה עד היום היה בFC3 לדעתי (לפחות מהמשחקים ששחקתי, למשל בRDR לא שחקתי מעבר ל20 דקות) אבל זה משהו שקיים שנים בתצורות שונות וזה משהו שהוא כמעט given במשחק עולם פתוח כבר שנים. אפילו יש משחקי N64 שבהם יש חיות רנדומאליות שמסתובבות והריגה שלהן נותנת לך בונוסים שונים, בעצם ספציפית אפילו בSOTC יש צבאים ולטאות שמשדרגים אותך כשאתה הורג אותם וזה עוד לפני שיוביסופט המציאה את היוביסופטיות.

כנ"ל בנוגע לאש. במשחקי זלדה אש היא אלמנט שמשתמשים בו שוב ושוב באלף דרכים שונות. מדליקים מקל ורצים איתו, אפשר להצית כל דבר מעץ בסביבה כולל קורי עכביש, אוייבים, צמחים, אפשר לירות חץ דרך אש והוא נדלק באויר וכך הלאה. כן, פעם משחקי זלדה היו כמו מתגי "ON OFF", זה בדיוק השדרוג של BOTW. סופסוף זלדה יוצא מהמתגי ON OFF ועובר לפיסיקה שזה כמובן נהדר. העניין הוא שגם אם חברת יוביסופט לא הייתה קיימת כלל האש הייתה שם. אתה יכול לדמיין משחק זלדה בלי אש בכל מקום? אין חיה כזאת, 30 שנים של לפידים, מקלות בוערים ושריפת דברים בכדי לפתוח מעברים לא יעלמו פתאום. בעצם אני זוכר אותי מדבר ב-2007 על משחק זלדה מבוסס פיסיקה ששם המים זורמים על פי פיסיקה, הרוח נושבת על פי פיסיקה, חום וקור משחקים תפקיד וכן, גם אש בוערת ומתפזרת על פי פיסיקה, כל זה בויכוחים הטפשיים שלי עם רונן על כך שזלדה תקוע שנים במקום וצריך לצאת מהמכניקות N64 שלו לעולם פתוח מבוסס פיסיקה. זה היה ב2007, לפני שAC1 יצא, שנים לפני FC2 ו-3. אש וזלדה תמיד הלכו יד ביד, זלדה החדש מבוסס כולו על פיסיקה אז... פיסיקה של אש, זה GIVEN. יש פיסיקה של מים (בסיסית, לצערנו אין למכשיר עדין מספיק כוח, תקוע בדור הקודם וזה), יש פיסיקה של רוח, יש פיסיקה של חשמל וכן, יש גם פיסיקה של אש.

בכל מקרה הנקודה שלי היא פשוטה, יש חתכים עם משחקי יובי כי זה משחק עולם פתוח ולכל משחק עולם פתוח אי פעם יש חיתוכים עם יוביסופט, גם כאלה שיצאו לפני 20 שנים. אבל ללכת משם לצאת בהצהרות שיוביסופט הם אלה שקדמו את זלדה לאיפה שהמשחק נמצא בו היום? נשמע לי קצת תלוש מהמציאות, ביחוד שנינטנדו ידועה בתור חברה שתקועה בתחת של עצמה ולא מסתכלת ימינה ושמאלה על התעשיה.

גיא, אני תמיד ראית בקראקדאון יותר מריו 64 מאשר AC, יש לי את הקפיצה הכי מספקת במשחק וידאו אחרי מריו :)
אגב, מה שאמרת על העולמות הפתוחים של יוביסופט. בצורה אירונית, הכתבה ששחק סיפק, זאת שאמורה להוכיח שזלדה הוא בעצם עבר "תהליך יוביסופטי", בעצם מדבר אך ורק על העובדה שיש מגדלים בזלדה ולמה מגדלי יוביסופט מעוררים בחילה אצל רוב השחקנים ודווקא בזלדה הם ממש אחלה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 מרץ 2017, 18:16

DrKeo כתב:
בכל מקרה הנקודה שלי היא פשוטה, יש חתכים עם משחקי יובי כי זה משחק עולם פתוח ולכל משחק עולם פתוח אי פעם יש חיתוכים עם יוביסופט, גם כאלה שיצאו לפני 20 שנים. אבל ללכת משם לצאת בהצהרות שיוביסופט הם אלה שקדמו את זלדה לאיפה שהמשחק נמצא בו היום? נשמע לי קצת תלוש מהמציאות, ביחוד שנינטנדו ידועה בתור חברה שתקועה בתחת של עצמה ולא מסתכלת ימינה ושמאלה על התעשיה.



יש אך ורק אדם אחד שהעלה את הטענה שיוביסופט הם אלה שקדמו את זלדה לאיפה שהמשחק נמצא בו היום. זה אתה. אם אתה רוצה להתווכח איתי, עדיף שתעשה את זה בהתייחס לטיעונים שלי.

לפחות התקדמת קצת מ"אנטי תזה של יוביסופט" ל"ברור שיש חיתוכים עם יוביסופט". עכשיו השאלה היא רק כמה אתה מוכן לתת לנינטנדו קרדיט בנוגע לכך שהם ידעו ללמוד מחברות אחרות בתעשייה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 18:21

סורי, זה ממש לא מה שאמרת, אתה במפורש אמרת שזלדה הוא נסיון של נינטנדו לעשות משחק יוביסופט. בערך הדבר הכי רחוק שיש מהמציאות:
טוב, אולי אנשים מעדיפים שוטר צבאי עם דגש על קו אופ והתגנבות (ככל הנראה יש עשרות כאלה כבר, אז זה עבש...), על פני ניסיון של חברות אחרות לעשות משחק יוביסופט. :D

כלומר כל הויכוח התחיל מזה שניסית להקטין את זלדה ולשים אותו מתחת למשחקי יוביסופט, משחקים שדי ידועים כמשחקים בסיסים למדי שמבוססים גרינד. כמו שאמרתי בהודעות האחרונות, חיות במשחקי עולם פתוח זה סטנדרט, אש זה אחד הCORES של זלדה עוד לפני שחברת יוביסופט הייתה קיימת וארז אומר שאין שום קשר בין המחנות בזלדה לאלה בFC. כלומר כן, יש אלמט חופף פה ושם אבל לחשוב שנינטנדו הסתכלה על הגריינדפסט הזה של יוביסופט וניסתה "לעשות יוביסופט", וואללה קצת תלוש מהמציאות. מאוד קל לראות שאם כבר נינטנדו שאבו משהו מאיפשהו זה SOTC.

אה, והולי פאקינג שיט, למרות שפורום פלייסטיישן ואקסבוקס חיים (אם אפשר לקרא לזה חיים) בVGAMES, פורום נינטנדו נמחק ואיתו כל ההודעות הנהדרות שלי ושל רונן מ2007 :(
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bozeman » 14 מרץ 2017, 18:23

לא מאמין שבדקת אם הפורום שם חי
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 18:26

אני רק נכנסתי כדי למצא את הויכוח העתיק שלי עם רונן. יש שם כמה הודעות שבהן אני מפרט מה אני רוצה ממשחק זלדה כי TP אכזב אותי קשות ומה שכתבתי שם זה פחות או יותר BOTW אפילו שעדין לא חוויתי משחק יוביסופט אחד עדין באותה תקופה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bozeman » 14 מרץ 2017, 18:30

אולי תמצא בארכיבים של גוגל? או ארכיבים אחרים?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 מרץ 2017, 18:33

DrKeo כתב:סורי, זה ממש לא מה שאמרת, אתה במפורש אמרת שזלדה הוא נסיון של נינטנדו לעשות משחק יוביסופט. בערך הדבר הכי רחוק שיש מהמציאות:
טוב, אולי אנשים מעדיפים שוטר צבאי עם דגש על קו אופ והתגנבות (ככל הנראה יש עשרות כאלה כבר, אז זה עבש...), על פני ניסיון של חברות אחרות לעשות משחק יוביסופט. :D

כלומר כל הויכוח התחיל מזה שניסית להקטין את זלדה ולשים אותו מתחת למשחקי יוביסופט, משחקים שדי ידועים כמשחקים בסיסים למדי שמבוססים גרינד. כמו שאמרתי בהודעות האחרונות, חיות במשחקי עולם פתוח זה סטנדרט, אש זה אחד הCORES של זלדה עוד לפני שחברת יוביסופט הייתה קיימת וארז אומר שאין שום קשר בין המחנות בזלדה לאלה בFC. כלומר כן, יש אלמט חופף פה ושם אבל לחשוב שנינטנדו הסתכלה על הגריינדפסט הזה של יוביסופט וניסתה "לעשות יוביסופט", וואללה קצת תלוש מהמציאות.

אה, והולי פאקינג שיט, למרות שפורום פלייסטיישן ואקסבוקס חיים (אם אפשר לקרא לזה חיים) בVGAMES, פורום נינטנדו נמחק ואיתו כל ההודעות הנהדרות שלי ושל רונן מ2007 :(


אפילו שמתי סמיילי כדי להדגיש את זה שמדובר בבדיחה. אין סיכוי בעולם שחשבת שזה רציני.

ההקטנה של זלדה היא אך ורק בראש שלך. לקחת השראה ממשחקי יוביסופט לא מקטין אף משחק. הלוואי ועוד מפתחות ידעו לקחת השראה ממשחקי יוביסופט. בנתיים, התוצאות של המקרים הכי בולטים לחברות אחרות שמנסות ללמוד מיוביסופט הביאו לנו את משחק הזלדה הכי טוב מאז OOT, המשחק הטוב הראשון של גרילה ומשחק שר טבעות מוצלח. אתה רואה הקטנה. אני רואה חברות פיתוח מובילות שיודעות איפה למצוא שיעורים חשובים ומוצלחים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 19:43

יוביסופט היא סימן לכל מה גנרי, מחזיק ידיים וגריינדי במשחקי עולם פתוח, לא מה שחיובי. כשאנשים מתיחסים למשחק כיוביסופטי זאת לא מחמאה, זאת ירידה. זלדה נהדר לא כי "יוביסופט", זלדה נהדר כי זה משחק זלדה רק מבוסס פיסיקה, עולם פתוח אמיתי ומכניקות פאזל נהדרות. SOM נהדר לא כי יש בו מגדלים, הוא נהדר כי הוא משתמש במערכת קרבות המדהימה של בטמן, כי הוא חדש עם המערכת נמסיס שלו וכי הוא מלא בפוליש. הורייזון לא נהדר כי יש בו מגדלים או צייד חיות, הורייזון נהדר כי כל חלק וחלק בו הדוק עד מוות.

העובדה שיש בזלדה 3% מדברים שקיימים במשחקי יוביסופט, לא הופך אותו למשחק שמבוסס על יוביסופט. אין ליוביסופט בעלות על קונספטים טחונים בעולם המשחקים רק כי הם הופיעו פעם או פעמיים במשחקים שלהם. אתה לא יכול לקחת את זלדה, המסטר של האש במשחקי הוידאו, ולהתחיל לנכס את האש שלו ל-FC רק כי האלמנט הזה קיים בו (ולא בצורה מוצלחת במיוחד). עם כל הכבוד, זלדה החדש הוא מאוד זלדה שהגיע מהשורשים של זלדה רק שעבר מודרניזציה מאוד כבידה. יש סיבה למה כבר לפני 10 דברתי על משחק שכזה, כי זה השורש של זלדה. אז יש מגדלים? אחלה, כמו שכבר אמרתי אני משער שהם לקחו את זה באמת מיוביסופט. אבל שם זה בערך נגמר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 מרץ 2017, 19:44

DrKeo כתב:יוביסופט היא סימן לכל מה גנרי, מחזיק ידיים וגריינדי במשחקי עולם פתוח, לא מה שחיובי. כשאנשים מתיחסים למשחק כיוביסופטי זאת לא מחמאה, זאת ירידה. זלדה נהדר לא כי "יוביסופט", זלדה נהדר כי זה משחק זלדה רק מבוסס פיסיקה, עולם פתוח אמיתי ומכניקות פאזל נהדרות. SOM נהדר לא כי יש בו מגדלים, הוא נהדר כי הוא משתמש במערכת קרבות המדהימה של בטמן, כי הוא חדש עם המערכת נמסיס שלו וכי הוא מלא בפוליש. הורייזון לא נהדר כי יש בו מגדלים או צייד חיות, הורייזון נהדר כי כל חלק וחלק בו הדוק עד מוות.

העובדה שיש בזלדה 3% מדברים שקיימים במשחקי יוביסופט, לא הופך אותו למשחק שמבוסס על יוביסופט. אין ליוביסופט בעלות על קונספטים טחונים בעולם המשחקים רק כי הם הופיעו פעם או פעמיים במשחקים שלהם. אתה לא יכול לקחת את זלדה, המסטר של האש במשחקי הוידאו, ולהתחיל לנכס את האש שלו ל-FC רק כי האלמנט הזה קיים בו (ולא בצורה מוצלחת במיוחד). עם כל הכבוד, זלדה החדש הוא מאוד זלדה שהגיע מהשורשים של זלדה רק שעבר מודרניזציה מאוד כבידה. יש סיבה למה כבר לפני 10 דברתי על משחק שכזה, כי זה השורש של זלדה. אז יש מגדלים? אחלה, כמו שכבר אמרתי אני משער שהם לקחו את זה באמת מיוביסופט. אבל שם זה בערך נגמר.


אם אתה מתעלם מכל מה שנהדר במשחקים של יוביסופט, אז אתה יכול להפוך את יוביסופט לסמל של כל מה שמתחשק לך. בדיוק כמו שנינטדו זה תמיד, ללא כל יוצא מן הכלל ובעיני כל אדם שאי פעם היה קיים, קיים היום, או יהיה קיים, היא סמל למיקרותשלומים ועיצוב משחק מחורבן במשחקי מובייל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 20:04

אני לא מתעלם מכל מה שנהדר. כלומר בסדרת AC אין יותר מדי דברים טובים אבל למשל את FC אני ממש אוהב. העניין הוא שאתה מתבלבל בין "יוביסופטיות" לבין החלקים הטובים במשחקים של יוביסופט. יוביסופטיות זה אומר לפתוח לאט לאט מפה עם המון פעילויות צד רפטטיביות שיגרמו לך לעשות גריינד בכדי לפתוח עוד קצת מהמפה שתפתח עוד פעילויות צד רפטטיביות וכך הלאה. מצד שני יש בחלק מהמשחקים שלהם דברים נהדרים כמו לדוגמה FC3 שהגריינד שלו כיף בגלל הצייד חיות או ההשתלטות בסיסים.

אם נכנס לדוגמאות ספציפיות, למשל צייד חיות, זה נכון שזה קיים בFC כבר איזה 5 שנים אבל זה לא "יוביסופטי", זה פיצ'ר גיימפליי מאוד ספציפי של משחק מאוד ספציפי. הם לא המציאו את זה וזה לא מגדיר אותם אבל אין ספק שהם עושים את זה נהדר ומלוטש. בRDR צדים חיות, בטורוק לN64 צדים חיות, בSOTC לפס2 צדים חיות ואפילו בWOW צדים חיות. זה אלמנט עולמות פתוחים מאוד קלאסי שאין ספק ש-FC עושה נהדר, אבל זה עדין לא אומר שאם יש במשחק צייד חיות הוא פתאום שואב השראות מ-FC.

אז כן, יש בזלדה מגדלים ואין ספק שמגדלים זה בהחלט יוביסופטי (כי בסופו של דבר יוביסופטיות מבוססת על השתלטות על הסביבה צעד אחר צעד וזאת פחות או יותר ההגדרה של מגדלים) ו-99% שהצוות של זלדה לקח את זה משם, אבל באמת ששם זה פחות או יותר נגמר. זלדה הוא משחק עולם פתוח כך שמן הסתם יש בו אלמנטים של עולם פתוח. באמת יש משחק עולם פתוח בלי סוג של חיות בר? באמת אתה מצפה מזלדה שמבוסס המון מכניקות פיסיקה וכימיה, סדרה שמיומה הראשון הייתה מלאה באלמנטים של אש, שלא יהיה עם אלמנט אש מבוסס פיסיקה? ומכניקת הטיפוס, היא כל כך בבירור SOTC, ביחוד בקטעים ש... מטפסים איתה על אוייבים גדולים, שאני באמת לא מבין איך אתה חושב שהיא מגיעה מ-AC. מדובר במערכת מבוססת מד אחיזה, בדיוק כמו בSOTC. הדרך ממערכת טיפוס סטייל SOTC ללטפס בכל מקום קצרה פי עשרות מונים מדרך ממערכת של AC למנגנון סטמינה וטיפוס על אוייבים גדולים.

או במילים אחרות, אם מישהו היה נוסע בזמן ומוחק את הקיום של יוביסופט מהעולם, אני לא בטח שזלדה היה מרגיש למישהו שונה אולי חוץ מאשר החוסר במגדלים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 מרץ 2017, 20:10

אתה יכול להמציא איזו הגדרה ל"יוביסופטיות" שמתשחק לך. רק אל תופתע כשאנשים מתייחסים למשהו שלא עשית לו cherry picking כשהם מתייחסים למוטיבים שחוזרים במשחקי יוביסופט. ההגדרה שלך קבילה בדיוק כמו ההגדרה של נינטנדו כמפתחת משחקי מובייל גרועים ורדודים, עם מיקרו תשלומים מעפנים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2017, 20:12

Nucleus_Dawn כתב:אתה יכול להמציא איזו הגדרה ל"יוביסופטיות" שמתשחק לך. רק אל תופתע כשאנשים מתייחסים למשהו שלא עשית לו cherry picking כשהם מתייחסים למוטיבים שחוזרים במשחקי יוביסופט. ההגדרה שלך קבילה בדיוק כמו ההגדרה של נינטנדו כמפתחת משחקי מובייל גרועים ורדודים, עם מיקרו תשלומים מעפנים.

באיזה משחק יוביסופט יש צייד חיות חוץ מאשר FC? באיזה משחק יש אש מתפשטת? בכולם יש מגדלים, בכולם יש פתיחת מפה איטית, בכולם יש גריינד ועשרות פעולות צד רפטטיביות. אש מתפשטת לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. אתה יכול להתפתל כמה שתרצה אבל אש לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. צייד לא מגדיר את יוביסופט, פעולות צד רפטטיביות למטרת שדרוג כן. ולא, משחק מובייל לא מגדירים את נינטנדו. אתה יכול להגדיר את נינטנדו עם ילדותיות, צבעוניות, דגש על כיף במקום טכנולוגיה או קדמה, אבל מובייל? אני לא עושה צ'רי פיקינג, אתה עושה אנשי קש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 מרץ 2017, 20:49

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:אתה יכול להמציא איזו הגדרה ל"יוביסופטיות" שמתשחק לך. רק אל תופתע כשאנשים מתייחסים למשהו שלא עשית לו cherry picking כשהם מתייחסים למוטיבים שחוזרים במשחקי יוביסופט. ההגדרה שלך קבילה בדיוק כמו ההגדרה של נינטנדו כמפתחת משחקי מובייל גרועים ורדודים, עם מיקרו תשלומים מעפנים.

באיזה משחק יוביסופט יש צייד חיות חוץ מאשר FC? באיזה משחק יש אש מתפשטת? בכולם יש מגדלים, בכולם יש פתיחת מפה איטית, בכולם יש גריינד ועשרות פעולות צד רפטטיביות. אש מתפשטת לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. אתה יכול להתפתל כמה שתרצה אבל אש לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. צייד לא מגדיר את יוביסופט, פעולות צד רפטטיביות למטרת שדרוג כן. ולא, משחק מובייל לא מגדירים את נינטנדו. אתה יכול להגדיר את נינטנדו עם ילדותיות, צבעוניות, דגש על כיף במקום טכנולוגיה או קדמה, אבל מובייל? אני לא עושה צ'רי פיקינג, אתה עושה אנשי קש.


קודם כל בAC יש ציד חיות בכמה משחקים.

דבר שני, כמו שכבר אמרתי. תגדיר מה שאתה רוצה, איך שאתה רוצה. רק תדע שכשאתה ממציא הגדרה שמתעלמת מכל מה שחיובי וטוב במשהו שאנשים אוהבים, הם לא יסכימו איתך. רוצה להתעלם ממה שבאמת עושה משחקי יוביסופט למשחקי יוביסופט? תהנה לך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 15 מרץ 2017, 08:38

DrKeo כתב:באיזה משחק יוביסופט יש צייד חיות חוץ מאשר FC?

מה, לא יצא לך לצוד חיות בWatch Dogs? או בTrackmania? או בThe Crew? או בGhost Recon? או בSplinter Cell? או בRainbow Six? או בThe Division? או בSteep? או בTrials? או בHeroes of Might & Magic? או בריימן? או בCall of Juarez? או בDriver?

גיז, כנראה שפשוט לא התקדמת בהם מספיק בשביל לחשוף את המכניקה הזו שהיא הstaple של כל משחקי יוביסופט. אני מקווה שלפחות בDance Dance Revolution יצא לך להיתקל בזה, כי אחרת אתה מפסיד את העיקר של המשחק :roll:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2017, 18:33

אני לא אומר שהמשחקים של יובי רעים (למרות שלהגיד את האמת, רק את FC אני באמת אוהב בשלל משחקי המגדלים שלהם. בצד המשחקים שהם לא משחקי מגדלים, אני מת על המשחקים האלה של יובי), אני אומר שהמכניקות META שמאפיינות את יובי הן הבעיה שלהם. להבנתי בWD2 זנחו את המגדלים כך שנראה שגם יובי מתחילים להבין את זה. למרות שאני חייב לציין שאין שום בעיה עם המגדלים או כיבוש המפה, הישום הוא הבעיה.

הדבר השני שאני אומר הוא שאתה מנכס ליובי דברים שלא צריך לנכס להם. למשל צייד חיות, זה קיים באינספור משחקים בהסטוריה ולמרות שיש בFC3 ישום נהדר של זה, זה עדין לא הופך את זה למשהו שמגיע משם. כנ"ל על הטיפוס (שהוא מאוד בבירור נלקח מSOTC) והאש (שהיא עמוד תווך של סדרת זלדה).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2017, 18:51

אגב, אם נתיחס שניה למכירות בנושא המכירות, הסויוטצ' מוכרת מאוד דומה לפס4 בתקופה המקבילה ביפן, אפילו קצת יותר מהפס4. אני חושב שזאת הולכת להיות הטרטוריה הכי חזקה שלהם, יפנים פאקינג מתים על ניידות והסוויטצ' היא הקונסולה הכי תפורה על יפן אי פעם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 16 מרץ 2017, 10:53

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:אתה יכול להמציא איזו הגדרה ל"יוביסופטיות" שמתשחק לך. רק אל תופתע כשאנשים מתייחסים למשהו שלא עשית לו cherry picking כשהם מתייחסים למוטיבים שחוזרים במשחקי יוביסופט. ההגדרה שלך קבילה בדיוק כמו ההגדרה של נינטנדו כמפתחת משחקי מובייל גרועים ורדודים, עם מיקרו תשלומים מעפנים.

באיזה משחק יוביסופט יש צייד חיות חוץ מאשר FC? באיזה משחק יש אש מתפשטת? בכולם יש מגדלים, בכולם יש פתיחת מפה איטית, בכולם יש גריינד ועשרות פעולות צד רפטטיביות. אש מתפשטת לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. אתה יכול להתפתל כמה שתרצה אבל אש לא מגדירה את יוביסופט, מגדלים כן. צייד לא מגדיר את יוביסופט, פעולות צד רפטטיביות למטרת שדרוג כן. ולא, משחק מובייל לא מגדירים את נינטנדו. אתה יכול להגדיר את נינטנדו עם ילדותיות, צבעוניות, דגש על כיף במקום טכנולוגיה או קדמה, אבל מובייל? אני לא עושה צ'רי פיקינג, אתה עושה אנשי קש.

ב-FC2 יש אש מתפשטת. זה היה אחד הפיצ׳רים הבולטים שלו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2017, 15:54

כן, שחר אמר את זה כבר. האש המתפשטת זה מאפיין של fc, לא יוביסופט. בזלדה האש היא כלי עם עשרות שימושים, העובדה שהאש גם במקרה מתפשטת בשדות היא נחמדה אבל לא הפוקוס. אש מתפשטת במציאות, גם במשחק sim city לפני 20 שנים אם לא היה שירות כבאות קרוב, ככה פיסיקה של אש עובדת. אם עושים כימיה בפיסיקה במשחק, אז אש תתפשט כי ככה אש עובדת. זה כמו להגיד שמשחק מחקה את hl2 כי גם בו קופסאות נופלות בעזרת כוח משיכה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 16 מרץ 2017, 17:17

זה מאפיין של FC2 שיצרו יוביסופט. והאש לא מתפשטת במקרה במשחק, זה אלמנט די מרכזי שמשמש גם לפאזלים. והוא מאוד מזכיר את FC2, יחד עם אלמנטים אחרים שמזכירים משחקי יובי נוספים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 מרץ 2017, 17:47

הורייזון מכר 2.6 מיליון יחידות תוך פחות משבועיים. ההשקה הטובה ביותר של גרילה ונראה שזה לגמרי מוצדק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 16 מרץ 2017, 18:30

InterAl כתב:ב-FC2 יש אש מתפשטת. זה היה אחד הפיצ׳רים הבולטים שלו.

גם בPostal 2 היתה אש מתפשטת. וגם בMercenaries 2. וגם בOverlord. וגם בריבוט של Alone in the Dark הגרוע ההוא. ובעצם אפילו בSimcity היתה אש מתפשטת.
לצד זה היו גם שלל משחקים אחרי FC2 שבהם היתה אש מתפשטת, כמו למשל Don't Starve. מה החשיבות הנקודתית דווקא של Far Cry 2 בהיבט הזה לעומת כל המשחקים שבאו לפניו ואחריו?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2017, 19:23

InterAl כתב:זה מאפיין של FC2 שיצרו יוביסופט. והאש לא מתפשטת במקרה במשחק, זה אלמנט די מרכזי שמשמש גם לפאזלים. והוא מאוד מזכיר את FC2, יחד עם אלמנטים אחרים שמזכירים משחקי יובי נוספים.

איך זה מזכיר את fc2 ולא אף אחד המשחקים שגיא ציין? בזלדה יורים חץ דרך אש כדי להבעיר את מה שפוגעים בו, מדליקים פירות על עצים כדי לקבל גרסה אפויה של הפרי, משתמשים באויר החם שהאש יוצרת כדי לרחף למעלה עם המצנח ועוד כל מני דברים אחרים. איך אתה מקשר את זה לfc2, משחק שבו אש משמשת סתם להרוג?

זלדה תמיד בעל שטיק, הפעם השטיק הוא אשכרה התקדמות בסדרה. השטיק הפעם הוא מערכת פיזיקה כפולה, אחת של פיסיקה של תנועה והשניה של פיסיקת כימיה. תחת הכימיה יש מים, רוח, אש, חשמל, חום, קור, צליל ובטח עוד דברים שאני לא יודע עליהם. כל אחת מהמערכות הללו מנסה להתנהג בערך כמו בעולם האמיתי, במגבלות הכיף הנינטנדואי, כך שלמשל אם עצם מחשמל נוגע בעצם מתכתי, העצם המתכתי הופך למחשמל כולו. כנ״ל עם סלע שמתגלגל, כנ״ל על רוח שנושבת וכנ״ל על אש שמתפשטת (בין השאר).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 17 מרץ 2017, 01:18

DrKeo כתב:
InterAl כתב:זה מאפיין של FC2 שיצרו יוביסופט. והאש לא מתפשטת במקרה במשחק, זה אלמנט די מרכזי שמשמש גם לפאזלים. והוא מאוד מזכיר את FC2, יחד עם אלמנטים אחרים שמזכירים משחקי יובי נוספים.

איך זה מזכיר את fc2 ולא אף אחד המשחקים שגיא ציין? בזלדה יורים חץ דרך אש כדי להבעיר את מה שפוגעים בו, מדליקים פירות על עצים כדי לקבל גרסה אפויה של הפרי, משתמשים באויר החם שהאש יוצרת כדי לרחף למעלה עם המצנח ועוד כל מני דברים אחרים. איך אתה מקשר את זה לfc2, משחק שבו אש משמשת סתם להרוג?

זלדה תמיד בעל שטיק, הפעם השטיק הוא אשכרה התקדמות בסדרה. השטיק הפעם הוא מערכת פיזיקה כפולה, אחת של פיסיקה של תנועה והשניה של פיסיקת כימיה. תחת הכימיה יש מים, רוח, אש, חשמל, חום, קור, צליל ובטח עוד דברים שאני לא יודע עליהם. כל אחת מהמערכות הללו מנסה להתנהג בערך כמו בעולם האמיתי, במגבלות הכיף הנינטנדואי, כך שלמשל אם עצם מחשמל נוגע בעצם מתכתי, העצם המתכתי הופך למחשמל כולו. כנ״ל עם סלע שמתגלגל, כנ״ל על רוח שנושבת וכנ״ל על אש שמתפשטת (בין השאר).

כי המימוש דומה יותר למימוש של FC2. כשהציגו לראשונה את האש המתפשטת בשדות, היה לזה וייב מאוד חזק של FC2. כל שאר האזכורים לאש במשחקים אחרים דומים הרבה פחות. כנ״ל לגבי ציד חיות - המימוש מזכיר מאוד את פאר קריי. ציד חיות שמשמש לקראפטינג כאלמנט מרכזי לחיזוק הדמות - בכמה משחקים יש את זה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42131
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 מרץ 2017, 03:09

ממה שאני יודע, ציד חיות משתמש לבשר בלבד, לא לקראפטינג. כלומר עבור החזרת HP, כמו אינספור משחקים ב-30 שנים האחרונות. ובנושא האש, שוב, יש לה אינספור שימושים בזלדה, בFC זה סתם אלמנט רנדומאלי לקרבות. אני באמת לא רואה את הקשר. וכמו שגיא אמר, אלף משחקים הכילו אש מתפשטת, אף אחד מהם לא עושה את זה כמו זלדה כולל FC2-3.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 38 אורחים